AMD má zvláštní smysl pro humor: uvádí novou grafiku Radeon Pro Duo (duální RX 480!) Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 24 duben 2017
altAno, AMD zkouší, co všechno vydržíme :) a uvádí nový, slabší ale stále výkonný Radeon Pro Duo!

 

 

 

 

U výrobců grafik se musí hodně nudit. Nejdříve na trh dorazí GTX 1060 9GHz za ceny, které nejsou ani trochu vtipné, před tím ještě NVIDIA zle potrápí své nejmovitější fanoušky, když jim 1200 dolarový TITAN X vydá fakticky za polovic přeznačený jako GTX 1080Ti aby následně v tichosti vydalo TITAN Xp o pár % rychlejší za těch 1200 dolarů, kdy ten název TITAN X se s P používal v odborných kruzích už pro ten původní, protože původní GTX TITAN X už tady byl v minulé generaci a …. No prostě bordel a bereme to jako vtípek na náš účet. Jenže není konec.

AMD chce ukázat, že nejen u NV mají smysl pro humor, a tak uvádí Radeon Pro Duo. Že už jste ten název někde slyšeli? No a aby to byl vtip dokonalejší, tak je to slabší Pro Duo než originální R9 Pro Duo. AMD ale chce nabídnou hodně zajímavý poměr cena-výkon i na profesionálním trhu, kde obvykle profi grafiky stojí i tisíce dolarů. Nyní přichází s kartou, která celkovým výkonem a velikostí paměti nemá vzhledem ke své ceně moc konkurenci. Jde o duální řešení Radeon „RX 480X2“ postavené na dvou POLARIS 10 GPU. Karta se jmenuje AMD PRO DUO (POLARIS) je určena tedy výhradně na profesionální trh s tomu odpovídající výbavou, zaměřením a SW podporou.

Karta má oba čipy taktované na 1000-1243MHz, a každý čip má hned 16GB GDDR5 paměti na 7GHz. Tedy 32GB paměti celkem, což jako celek některé aplikace opravdu dokáží využívat. TDP karty je jen 250W (což je na duálku úžasný) a celkový výkon dosahuje 11,45TFLOPS, což je nad úrovní současných jednojádrových grafik.

AMD u karty podporuje již 8K rozlišení při 30 i 60Hz, podporuje samozřejmě VR technologie a další věci. Právě kvůli vývojářům VR aplikací karta vlastně vznikla. Cena karty je 999 dolarů, což na poměry profesionálního trhu není mnoho a vzhledem k výkonu karty vlastně neuvěřitelně výhodné. Stejně si ale neodpustíme rýpnutí …

1, název … Radeon Pro Duo … jako vážně? AMD se zjevně inspirovalo u NVIDIA a její TITAN X série, kde názvy už také nedávají smysl a přehled. Ano tohle je Radeon PRO DUO:

Proč AMD nazvala kartu postavenou na dvou mainstreamových čipech vlastně stejně jako TOP High end grafiku, která má mimochodem stále o mnoho vyšší výkon (16TFLOPS, ale jen 8GB paměti), vážně nechápu. Jinak než jako nepodařený pokus o vtip, to prostě neberu.

2, duální RX 480 …. Jako teď? Jako vážně? AMD má tolik volného času a peněz, že neví, do čeho píchnout?

Dobře chápu, původní jen 8GB „FIJI“ R9 PRO DUO už se samozřejmě dávno nevyrábí a cena nové verze je vzhledem k výkonu karty opravdu úžasná, a na poměry profesionálních grafik nebývale agresivní a pochybuji, že se jednojádrová VEGA v profi verzi bude prodávat s více než 16GB paměti a za takhle nízkou cenu. Takže i když nám z pohledu hráčů a herníc grafik nemusí dávat tento model úplně smysl, smysl pro někoho a trh, kam je určena, asi dává. Přesto ten název považuji za minimálně nešťastný, kdy i to TITAN Xp vypadá najednou o poznání méně hloupě ;). Je vidět, že AMD to s tou konkurencí na všech frontách myslí asi vážně, včetně zajímavého názvosloví, které nás nutí být neustále ve střehu ... 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 17:25:02
avatar
Vůči ceně 1080 Ti to moc výhodné není...
Vlastně má Pro Duo výhodu pouze v počtu VRAM a to je vše.
8K podporuje celá řada GTX 1000.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 17:38:35
avatar
víš kolik stojí profesionální verze 1080Ti?
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 17:45:36
avatar
Jaký tam je rozdíl oproti 1080 Ti kromě počtu VRAM oproti Pro Duo?
Každopádně kdyby Nvidie chtěla, tak může tento model zfouknout duální 1070. Naštěstí už NV duální karty nedělá, duální GPU jsou zlo.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 18:14:17

Jsi mimo na celé čáře. Bylo by fajn aby sis zjistil rozdíly mezi profi a herními gpu. Doby kdy šlo o totožné karty a dalo se udělat profi grafiku jen flashnutim patricneho biosu na herní jsou pryč tak 8let...
Opravdu se odnauc komentovat když víš houby a profi grafiku jsi viděl jen na obrázku natož abys ji někdy vlastnil nebo reálně využíval v odpovídajícím software.
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 18:38:29
avatar
Když AMD umí udělat "profi" grafiku s použitím dvou čipů z RX480, tak nevidím problém proč by nemohla existovat duální 1070.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 19:24:57
avatar
Já taky ne, ale nvidia ano. A za tuhle cenu...
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 19:57:55

Možná z toho důvodu, že výpočetní výkon u nvidia neodpovídá tomu hernímu (u AMD to jde víceméně ruku v ruce). Nvidia poslední generace mainstreamová jádra o výpočetní "profi" funkce celkem ořezávala a optimalizovala na hry (na které byla jádra určena) a brutální výpočetní sílu nechala jen pro high end jádro (kde naopak většina jader šla do profi segmentu a pár kousků se prodávalo hráčům, aby nV měla titul nejvýkonnější (jednojádrové) grafiky).
A jádra z 1070 jsou prostě mainstream na hry jak vyšitý. To je to co tu DD furt opakoval, že je to mainstream (konstrukčně, nákladově atd...). Tak se nedivte, že z výkonné herní karty nV neumí udělat profi kartu. Zázraky u nV umí hlavně PR, inženýři kouzlí poslední dobou spíš u AMD.


AMD ke konstrukci jádra přistupuje jinak, proto jsou pro výpočty a profi segment použitelné i mainstream polarisy. Prostě se ukazuje, že polaris je komplexnější čip. Proto i víc topí a tak. Něco za něco.

Opět opakuji. To že VY nevidíte problém neznamená, že tam není, ale že o něm prostě nevíte.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 20:11:31
avatar
Na profesionální grafiky nvidie jdou i větší prdítka než je čip z 1070, takže nvidia nejde do duálky asi kvůli menšímu zisku a zatím malé konkurenci. Když vidím dnešní ceny Intelu, tak ono je na dnešním „chytrém" trhu asi možné úplně všechno.
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Legální kastrace 2017-04-25 10:04:07

Oni ti herní fandové jsou tak zblblí marketigem, že jim vůbec nedochází, že takzvaná herní optimalizace z 90% znamená vykastrování skutečných možností GPU jader softwarovými omezeními. Jasně Odlišná jádra Tesel atd.. OK. Ale většina produkce užívá stejná jádra jen firmwarem omezená. Doslova vykleštěná. Hlavně že, si všichni trhají občanky kvůli pár fps, ale že výrobky jsou cíleně zkriplené s tím jsou v klidu. V okamžiku kdy tohle vykleštění začíná štvát i SOHO uživatele tak je to už na pováženou. Všimli jste si co dovedou levné ARM chipy s videm. A jak málo ( v poměru k miliardám tranzistorů a stovkám W odběru) Grafické karty? Ony by to uměly.. Ale Prachy, Prachy, Prachy...
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Psychologie prodeje 2017-04-25 13:47:40

Rád bych ještě doplnil jednu záležitost. V čistě profi segmentu existuje speciální SW (simulace jaderné fyziky, simulované zkoušky jaderných zbraní - v extrému a další). Jenže existuje spousta softwaru opensource - například v oblasti zpracování videa, který je dostupnný, zdarma a dokáže profi karet využít. Uživatelům je pak neustále podsouváno, že profi vlastnosti jsou příliž profi, takže je nemohou využít a vlastně by se měli s podobnými nápady cítit poněkud nepatřičně. Je to jako s potravinami. Cukr je na vás příliž sladký, my známe Vaše chutě a přizpůsobíme tomu recepturu. Jde ám jako výrobci přece o zákazníkovo dobro a ne o maximalizaci našeho zisku - co si o nás myslíte:-). Vzniká tak mýtus, že profi karty jsou jen pro specializovaný software a mimo tento segment jsou holým nesmyslem. Jenže je to jen mýtus stále opakovaný dokola a dokola. Vývojáři herních enginů využívájí toho co je k dispozici. Není důvod věřit, že v případě odemčených (technologicky) karet budou z vlastní vůle ignorovat vlastnosti a funkce k dispozici.. (výpočty herní fyziky, AI atd..).
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 14:43:40

archeon sú v profi segmente výkonnejšie karty oproti karte v článku, na použitie ktoré uvádzaš ? Tak tam je priorita vysoký výkon.

Pokiaľ sa vyjadruješ k neoptimalizacii aplikacii k herným grafikam to je pravda, ktora trva uz neprimerane dlho. Len preco to asi tak dlho trvá, suvislost medzi trhovym podielom HW a motivacii hernych spolocnosti optimalizovat tam asi nie je ?
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 21:10:25
avatar
GTX 1070 má ale vyšší výpočetní výkon než RX 480.
BTW, zato jádra RX 480 jsou skutečný high end.
Inženýři z AMD tak kouzlí, že ani po roce není konkurence k 1070 a 1080. Pohádky o tom, jak je AMD chudá firma mě vůbec nezajímají, protože mně jako spotřebiteli jde o výkon.
AMD bude vždy dotahovat Intel a Nvidii, protože se soustředí na oba dva segmenty oproti konkurenci.
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 22:06:09

ty jsi prostě kokot..
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 22:20:32
avatar
Tvrdí člověk, co "upgradoval" z 980 na RX 480 .
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 23:57:40

RX480 má samozřejmě výrazně vyšší výkon v DP, než GTX1070.
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 07:47:27

tu mate typicky priklad vymleteho nv fana ktory ani len netusi o com keca, ale hlavne, ze sa jedna o nv a to mu staci
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-27 07:39:38
avatar
pořádnej spotřebitel -ovce
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To maroxCZ 2017-04-25 16:47:36

Tak abys věděl a nekecal zase kraviny, já nedělal upgrade z 980gtx na RX480. Víš, GTX980 jsem dostal zadarmo, když měla karta 3 měsíce.. stála tedy 15 500. Měl jsem rázem R9 390X a GTX980 a dvě grafiky nepotřebuji. R9 390x se posrala, dostal jsem peníze z5.. šiklo se a zůstala mi tedy GK zadarmo.

Přítelkyně koupila RX480, její PC bylo rozprodáno před příchodem Ryzenů a vzhledem k tomu, že stačí jeden PC tak hraje u mě.

Já GTX980 prodal kamarádovi, co si koupil 970 a po roce na to neměl nervy (textůry, stíny a prostě blbnula).. no a já prodal, protože když nevyužíváš, co s ní. Mám freeSync monitor tak jedu na RX.. navíc čekám na VEGu.

Tak či tak mě měření výkonu vycházelo +- na stejno. DX11 lešpí NV jak jinak.. DX12 RX. Ono ten rozdíl byl fakt pár FPS a já to vůbec neřeším, 50 nebo 55 je mi jedno. Pro Rise of tomb raider byla lepší RX480, kde to jelo naplno, na GTX980 ne, to mi po roce karty přišlo jako ubohost. Jsem rád že je fuč, protože o to bude levnější VEGA. A ty budeš pořád za ...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 09:50:44
avatar
Bohužel je to tak a kvůli takovým NVidiotům tu je často flame a nejen tady. Pozoruji tak na různých fórech (nejen počítačových). Prostě člověk co o tom nemá ani páru napíše maximální kravinu. A jemu podobní tomu uvěří a posílají dál. A pak to dopadne tak, že několikrát vyřčená nepravda se stane pravdou. A jen Ti co tomu rozumí ví svoje a nezbývá vám jim nic jiného než kroutit hlavou a už jen mlčky přihlížet, jak jsou lidé blbé ovce
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Duální 1070 2017-04-25 09:56:58

A k čemu by mi byla? U herních karet NVIDIA licencemi omezuje funkčnost.Například i kdybych si pořídil 4 karty s duálními 1070 tak NVIDIA omezuje funkčnost enkodování videa na pouhé 2 streamy na systém. Tj ne na jednu kartu, ale na celý systém! Proto jsou profi uživatelé nuceni platit statisíce za profi karty, protože i kdyby do GPU serveru nacpali 8 karet (Ano existují takové desky profi segmentu, které to prostřednictvím PLX chipů umožnují) tak je výsledek na H..O. Uzamčený trh a musíš platit. Jiná cesta není. A argument, že 2 streamy jsou dostatečné je úplně mimo. V některých případech to nestačí ani na doma. Stačí provozovat domácí streamovací server a aby si z něj všichni členové rodiny něco pustili. Emby nebo Plex nedostanou šanci to všechno HW trankodovat do streamu.) Zkuste si o tom něco nastudovat, než se pustíte do diskuse. POkud AMD tímto donutí NVIDII uvolnit licence tak AMD tleskám. Ale stejně pochybuji, že s Nvidií něco hne. Herní karty jsu herní a tím jejich použitelnost dost trpí na cokoli jiného. Pravda 140 tisíc Kč za QUADRO přece dá každý fanda ne?
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 17:49:41

A prečo toľko stoja profi grafiky ?
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 18:24:16
avatar
Srovnavat herni a profesionalni grafiku to chce teda ale koule
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 22:50:39

Ne, stačí jen ignorance a nezatěžovat se fakty. To tě pak nic nebrzdi v rozletu
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 17:18:58

Asi zbylo hodně polaris 10 jader a po vydání polaris 20 do herního segmentu není jak se jich zbavit. A na tomhle by mohli i vydělat.
A profi segment bývá pozadu za herním...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 19:30:55

Takže Vega bude jen herní? A tohle bude v profi?
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 19:59:12

Nie práveže Vega bude výhradne len PROFI, NV tam už HBM2 grafiku má
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 20:24:00

Ne, to ne.
Myslel jsme to tak, že do profi segmentu se většinou dostávají novější generace se zpožděním proti hernímu segmentu. Ladí ovladače a já nevím co všechno, ale zatím byly vždy profi grafiky na stejném jádře vydané později než ty herní. O to o dost. Klidně o rok.

AMD dělá (aspoň doteď dělala) komplexní čipy vhodné pro profi i hry i v mainstreamu. Předpokládám, že nový high end bude ve stejném stylu a do jádra nacpou vše možné i nemožné.
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 20:31:48

GRNDL : No komplexné čipy pro hry a profi nerobí - preto mám tu placku, že som si ju dovolil porovnať s využitím z hľadiska hráča s vylúčením profi využitia
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kdyby slo najít 2017-04-24 20:40:24

co jsem psal, když vydala nVidia 7xx radu... Tehdy s tím myslím začali. Vtip js v tom, že hráči je profi výkon celkem k ničemu a když to má vyšší výkon s poloviční sběrnicí a nižší spotřebu a vyšší fps, pak může mít AMD 3x víc flopsů a půl jádra mi bude k hovnu. Tak leda pro vlastní pocit. Vždycky si najdu důvod, proč koupit AMD, ale nV prostě umí mít navrch. A když se AMD doplahočí k něčemu solidnímu, nV vrátí úder. Ono totiž přesně tohle tvrdili obhájci nV, když vydali 480. Topila, žrala, ale měla vyšší výpočetní výkon. Navíc ona komplexnost je spíš z nouze ctnost. Protože co jde u nVidie, u Amd nejspíš nepůjde.
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 21:51:06

jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 00:00:03

IMHO Profi Vega bude, nebo ona snad již je jako výpočetní karta, ale v zaměření na výkon s méně VRAM, kdeřto tato karta bude spíš pro toho, kdo bude chtít 16 a více VRAM.
Davidek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 18:11:58

Konkurence na všech frontách?
Že jsem si u notebooků nevšiml.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-24 18:41:09

No to by mi schazelo aby mi to jeste hazelo 2 wattman errory to uz bych to fakt vyhodil z okna
JoEx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 01:20:53

Ešte by to chcelo : Matrox Pro Duo Gtx2 Xtitan GS8800
Fully [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 480? 2017-04-25 10:57:25
avatar
Možná hloupý dotaz, omluvte moji ignoranci, ale proč AMD nepoužilo alespoň vylepšenou verzi Polaris ? (aka 580)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 11:21:14
avatar
Protože u profesionálních karet je mnohem důležitější software než HW a hlavně u duálky se nemusí honit za vysokými takty. Už těch 32GB ukazuje na speciální použití téhle karty.
vkba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-25 15:30:13

viete poradit najlepsiu kartu na upravu,renderovanie videa v adobe cc, pro atd? z recenzii som videl rozporuplne vysledky. cenove stropy dajme tri 300, 500 a 800 eur narp.

bude rychlejsia profesionalna grafika za cca 200 ako napriklad 1060?

EDIT: plus v akej cenovej hladine zvladaju karty bezalogavu upravu 4k.
Procesor je i7 6900k a ramky zatial 32GB
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Karty 2017-04-25 22:27:22

https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Adobe-Premiere-Pro-CC-2015-3-Pascal-GPU-Performance-840/

U Adobe je situace taková, že až na výjimky mezi kartami na stejné architektuře není podstatný vykonnostní rozdíl. Je vidět, že GTX 1070 úspešně sekunduje Titanům. Použitelná je i GTX 1060. V každém případě speciálně pro tento software kupovat nejdražší karty je vzhledem k minimálnímu rozdílu vyhazování peněz.
U AMD platí, že v OPENCL modu jsou AMD výkonnější než NVIDIA, platí ovšem to samé co pro NVIDII - karty s podporou OPENCL 2.0 dávají obdobný výkon napříč dostupným portfoliem karet.

Jakkoli držím palce AMD, kvůli podpoře CUDA v ostatním softwaru pro video jsem skončil u NVIDIA s GTX 1060 3GB. Je to velmi, velmi levné, jádro je taktované dost vysoko a poměr cena výkon při videoeditaci je nepřekonatelný.
Jiná situace je pokud budete GK používat pro rozsáhlejší streaming. V tomto případě Vám nezbude než obětovat zdroje na Nvidia QUADRO P4000 (AKA 1070) CCA 900 USD. Tato karta má neomezeně session pro stream encoding. (To neznamená, že jich fakticky neomezeně zvládne:-). Levnější variantu P2000 (AKA 1060) se mi nepodařilo z hlediska počtu session na 100% ověřit. S největší pravděpodobností je to hraniční karta, všechny Quadra pod ní mají omezení na 2 session a všechny Quadra včetně P2000 nad ní v produktové řadě, omezení nemají. Problém je, že NVIDIA se v minulosti zachovala vůči klientům nečestně, když u jedné slabší karty po nějaké době s příchodem nové generace grafik u nové verze ovladačů počet session omezila. Byl u toho dost binec na fórech. Čili je potřeba počítat i faktorem čestnosti výrobce. (zatím - jinak by byla vhodný kandidát - Heureka 13.600Kč).
AMD karty (GCN min. 2.0) jsou v ADOBE CC velmi výkonné a levnější. Pokud jste si jistý přesnou skladbou softwaru - doporučuji. NVIDIA mají výhodu v univerzálnějším použití - více podporujícího SW, často opensource. Obecně se orientujte u obou firem vždy na novější architekturu GK.
http://www.dslrfilmnoob.com/2014/04/26/opencl-vs-cuda-adobe-premiere-cc-rendering-test/
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GK 2017-04-25 22:32:04

čili.

200 USD GTX 1060

GTX 1070 - zlatý střed

Profi enthusiastic P4000

Vše ostatní overkill.

AMD cokoli s GCN 2.0 a 4GB paměti ideálně od R9-290 nahoru, ale nijak nutně moc vzhledem k podobnému výkonu v Adobe cc.
DUALGPU nemá smysl pro oba výrobce.

Profi grafika za 200 EUR bude vždy v tomto konkrétním případě pomalejší než 1060tka.
vkba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-26 12:32:24

dakujem za info, zhrnute je to naozaj pekne ten prvy link/test co si poslal som tiez vtedy presne pozeral. PC som staval pre kamosa, co sa HW nerozumie, tak som mu radsej dal poriadny CPU a ktomu 1060 6gb, ktora mi vysla ako univerzalnejsia - koli podpore programov. Viem, ze on si nebude pozerat ovladace a nebude upravovat programy aby mu to bezalo a z toho pohladu je nvidia trochu blbuvzdornejsia.

Na adobe stranke som v tej dobe nevedel najst poriadne info co a ako je podporovane. Kazdopadne, teraz ked uz ma 1060, tak upgrade na 480/580 sa mu myslim neoplati...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-26 01:27:59
avatar
tak přece - jak se spekulovalo o RX 490 a duálním polarisu, mnozí říkali, že je to blbost a ono to nakonec byla pravda - jen to skončilo v profi segmentu. Škoda, pokud by to vydali i jako normální herní kartu s 8/16GB za cenu levnější, než za kolik lze pořídit 2x 480/580, nejlépe měsíc po vydání prvních 480 karet, měla by AMD alespoň svoji "hiend" kartu (i když duální se všemi problémy k tomu patřící) a překlenula by tak ono dlouhé čekání na Vegu. To, že ve hrách jako Doom, Deus EX atd. poráží dual polaris i GTX 1080 se ví dávno, přitom cena je menší. Ale asi AMD vědělo, že by se karta moc neprodávala, takže ty vynaložené náklady za to, aby jen v hiednu do příchodu Vegy něco měla, nestály za to
karel002 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-04-26 19:41:45

Osobne jsem proti dualnim reseni trochu zaujaty, v minulosti s nimi bylo vzdy vice problemu nez uzitku. Planujete v redakci nejaky test napr. takoveto profesionalni karty v aplikacich na ktere je urcena, kde se projevi jeji skutecne vyhody, v porovnani s konkurenci?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 343x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 234x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 836x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1155x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1469x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1315x
Komentářů: 6