AMD Radeon HD 7900 v prezentaci – unikají fakta, vydání karet dříve, ale bez dostupnosti? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 15 prosinec 2011
altInternet už plní informace o nových grafikách, které se ven dostat neměly.

 

 

Marketing AMD to nějak nezvládá (opět). Unikají důležitá fakta, karet není dost ani na testy, natož na zahájení prodejů. Musím říci, že z přístupu AMD k uvádění posledních produktů jsem tak nějak zmaten. A nejsem sám.

Ačkoliv běží NDA, na internetu se objevuje záplava informací, které se neměli uveřejňovat. Samozřejmě se nemůžeme tvářit, že neexistují, takže tady je pár "méně důležitých" slidů (kdyby náhodou), které kdosi vypustil na internet (vím kdo), a ukazují vám pár věcí o nových kartách.

Už he tedy jasné, že se jedná o DX11.1 grafické karty, že hlavní vlna vylepšení proběhla právě na herním poli zde, že mají PCIe 3.0 a správné byly i informace o 384bit sběrnici a 3GB GDDR5. Taktéž jádro zvládá velmi vysoké takty a 1GHz není žádný problém. Přesto budou referenční modely taktované poněkud níže.

Co vás jistě potěší, že spotřeba karty je vynikající. V klidu přímo šokující. Vzhledem k tomu že jde bez nejmenších pochyb o s velkým náskokem nejvýkonnější jednojádrovou grafiku na trhu. Jak velký je ten skok, si nechám pro sebe, ale řeknu na rovinu, že v moderních hrách, pro které je tato grafika vytvořena a ve vysokých rozlišeních je proti HD 6970 2GB rozdíl dost značný, což už jsem ostatně naznačoval v diskusích. A až uvidíte tu spotřebu, se kterou tahle karta ten úžasný výkon nabízí …. pro Eyefinity je HD 7900 jasná volba s velkým zlepšením. Taktéž byl vylepšený referenční chladič. AMD ale nechalo velkou rezervu výkonu pro nereferenční edice, které se objeví později. To samé platí i o modelu HD 7950, který bude nereferenční zcela.

Kolují také zvěsti, že grafiky budou vypuštěny o něco dříve a to 22.12.2011 s tím, že půjde o papírové vydání. Já bohužel vzhledem ke zmatkům u AMD nemohu potvrdit ani vyvrátit tuto informaci, ale protože neuvěřitelné množství informací už uniklo, těch pár grafik co je už mají někteří novináři v ruce, tak bych tomu i věřil. V současné době vám ale mohu zaručit, že v tom případě od nás test asi nečekejte, rád bych měl klidné vánoce a honit se na poslední chvíli nemám důvod. Nemluvě o stavu ovladačů a o tom, že si HD 7950/7970 ještě nějaký týden normálně nekoupíte. Každopádně další zmatené vydání produktu ala AMD. Skutečně nechápu co je tak těžkého na tom dodržovat termíny a domluvu, navíc když na vydání těchto grafik naprosto nic netlačí. Neexistuje žádná konkurence, karty nebudou dostupné v obchodech atd.

Některé informace si zatím nechám pro sebe, i když pochybuji, že ten výkon v moderních hrách a vysokých rozlišeních, kam tahle karta směřuje, někdo brzy také nezveřejní - zejména tam GTX 580 dostává dost na frak (nemluvě o tom že více než 2 monitory ani neumí) což samozřejmě hráče, kteří si takto drahé grafiky pořizují, zajímá především. Výkon má tahle poměrně úsporná karta (vyloženě úsporná v porovnání s tím, co musíte mít na podobný výkon dnes) velmi velmi zajímavý.

Zatím vám ale záměrně neprozradím, kolik to bude stát, což je celkem zajímavá informace vzhledem kt omu, co kutí někteří výrobci. Aby ale bylo jasno, je jedno jestli se HD 7900 představí 22.12.2011 nebo 1.9.2012 v každém případě si ji fyzicky budete moci pořídit až v průběhu ledna.

Zdroj: donanimhaber.com, VR-zone.com


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 21:25:02
avatar
Oprav si dátum 1.9.2012. predpokladám, že to malo byť 9.1.2012.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 01:47:37
avatar
No veru, to by az tak jedno nebolo.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 21:30:34
avatar
Neprozradíš nic o spotřebě atd? Ani nemusíš, stejně už to všichni víme, aspoň ti, co umí používat Google

Load/Idle Board Power - < 300W / < 3W
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 21:35:41
avatar
no já jí vím přesněji ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:10:41
avatar
no ak je pravda čo píšeš, že tá grafika bude tak mega efektívna resp. úsporná v Idle, tak to je to čo mňa najviac zaujalo a príde mi to i ako dobrý dôvod ku kúpe (rozdiel spotreby idle 4870X2 a 7970tky by bol asi zaujímavý)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:13:51
avatar
no ten rozdíl by byl dost brutální
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 01:11:56
avatar
Trochu off topic, mám hd4890, a niekde som čítal že je to v kľude najžravejšia jednojadrová karta, neviete náhodou niekto koľko má 4890tka spotrebu v kludovom režime?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 02:24:08
avatar
kolem 75-90W myslím
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 08:56:17
avatar
no bola by to nadhera ... vetraci by bol na nule pocely cas v idle ...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 10:28:52
avatar
Google Tobě někdo zase řekl, že na Googlu je všechno a vytrvalo to tu cpeš do diskuzí co
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 21:46:53

Fakt je ze z kazdej strany idu protichodne info. Na Obr hardware su nejake bence so 70% narastom v Crysis 2 atd., na Pctuningu zase nejaky tipek(neviem kto to je ale vyzera ze karty uz testoval tak asi niekto z redakcie) vyhementne v blogu presviedca ze ledva prekonaju gtx580, na inej stranke zase uplne nieco ine. Fakt uz asi nema vyznam nad tym spekulovat.
ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to bobesko 2011-12-15 22:11:46
avatar
Vies co sa hovorilo na zaciatku kazdej epizody jedneho serialu z 90tych rokov ? "Neverte Nikomu" alebo "Pravda Je Vo Hviezdach"
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:15:58

PCtuningu ohledne skutecneho porovnani vykonu karet neverim ani nos mezi ocima. Tam jsou tak vysazeni na nvidii ze by snad byli schopni napsat ze 8800 prekonava radeon 6950 a jeste to podporili merenim.
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:56:11
avatar
Ruku na srdce a tu zas na AMD/ATI
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 23:56:12

Souhlasim ze z DD jsou citit sympatie k AMD ale moje soukrome testy souhlasi s vysledky testu DD a temer nikdy nesouhlasi s vysledky testu obra. To ze ma nekdo sympatie k nejake znacce mu nedava licenci k lzim a zamernemu poskozovani neoblibene znacky.
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 00:13:30
avatar
Len ked si pozrem viacej testov na rôznych fórach tak tu vyhráva AMD/ATI snad vždy s najvyším rozdielom. Preto testy tu a na PCTuningu zrátam a urobím aritmetický priemer a mám na 90% ako to v skutočnosti je.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 00:14:14
avatar
vzhledem k tomu že testujeme každý v jiném nastavení a jiné hry to tedy děláš dost zvláštně
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 00:59:09
avatar
A tam je pes zakopaný, nastavenia sa nastavujú
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 02:25:36
avatar
no u nás je to jednoduchý, měříme a do výsledků započítáváme pouze rozlišení 1920x1200 a 2560x1600 v plných detailech tzn i se -8AA nic víc nic míň, nezkreslujeme ty testy nastavováním nížších AA nebo dokonce testováním bez AA ři testováním hiend grafik v rozlišeních 1600 když dnes i nejlevnější 22 mají 1920 ...
Peter80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 07:18:22

No nie kazdu hru davate na maximalne detaily neklam, niekedy zapocitate DX9 inokedy nie a nie vsetky hry pouzivate .....preco?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 10:30:36
avatar
Ta metodika se změnila, teď je to tuším jiné než před rokem. Teď se testují už skoro jen hry s DX10/11.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 14:18:45
avatar
testujeme hry, které jsou aktuální s tojí za to ... nemůžeme za to že u SKYRIM DX11 není a u Batmana AC je nepoužitelné. Obě hry sou ale aktuální, velmi populární a stojí za to je v testu mít ... v plných detailech ;)
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 16:22:53
avatar
u batmana už vyšel patch na opravu dx11 (pouze pro 64bit systém)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 18:51:03
avatar
moc toho neopravuje, stále v podstatě nepužitelné, nulový grafický přínos s výraznou náročností na HW .... zmršené stále.
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 20:27:59
avatar
tak to nesouhlasím s 5850 mám nejmíň 29 FPS při použití fraps, 32 v benchmarku
nastavení: 1920x1080, dx11, fxaa(high),vše na max, physx off
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 01:32:04
avatar
a když vypneš DX11 tak máš kolik a vidíš v grafice nějaký rozdíl v texturách nebo něčem??
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 15:51:10
avatar
tak v dx9 je to s fraps: 39, benchmark ve hře 47
s dx11 mi přijde že světla víc oslňujou, jinak rozdíl v texturách jsem zaznamenal pouze u několika objektů (hříva u lva na museu,...)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 13:59:51

Nepleteš si to náhodou s jiným serverem, tam jsem viděl několikrát čachrování s AA jen aby měla nejmenovaná značka alespoň trochu navrch. Zde je vše objektivně testováno a to na Max nastavení tedy pokud to hra dovoluje, DD přeci nemůže za to že některé hry nepodporují některé vymoženosti moderních her, za to by se měli stydět samotní výrobci..
Peter80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 18:57:11

metro sa netestuje na MAx detaily a physx
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 19:02:50
avatar
testuje se se AA bez physX protože PhysX není podporováno v maximální úrovni na všech kartách navíc je to s tím nehratelné na většině grafik .... PhysX není stadnardizovaná technologie fungující všude. Testuje se to stejným způsobem na většině objektivních serverů a měření právě z tohoto důvodu ....
Fry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 21:47:47
avatar
veľmi pekný chladič... proste sa im podaril...

ale ja aj tak čakám len na nejakú HD 7850/70.. rada 7900 je pre mňa drahá...
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 01:58:04
avatar
Pardon ak som to niekde prehliadol, ale hd 7800 nebudu mat tiez ten vapour chamber chladic uz v referencnych verziach? Ci to bude len pre hd 7900 uz od referencnych verzii?
Fry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 12:24:44
avatar
to je jedno aký budú mať chladič, nekupujem kartu kôli chladiču, len tento stock je pekný čo sa týka dizajnu, neviem síce ako je na tom z hlučnosťou a účinnosťou ale dizajn sa im podaril...
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 19:20:46
avatar
Je pekny lebo je novy, mne zas o to az tak nejde ako to vyzera, aj tak to bude zavrete v skrini. Slo mi len o to ze ak by dali tie vapour chladice, tak to by by prave znizilo aj hlucnos a rozsirilo moznosti taktovana. Tie budu iste aj tak dobre, ale kto by nechcel viac?
Peter80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:20:26

To ako vazne budu recenzie uz buduci tyzden?
ja som velmi zvedavy na vykon a o spotrebe sa bavit to je hlupost nakolko porovnavat 28 a 40 nm je smiesne.......idealne by bol vykon aspon 30 percent nad gtx 580
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 22:26:30
avatar
Tak za pár dní uvidíme, jak to dopadne..
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč uvedení už v prosinci? 2011-12-15 22:35:23

Protože ty lidi mají k 1.1.2012 výpověď
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD 2011-12-15 23:33:56
avatar
Jelikož vím o který server jde (asi) který to vypustil tak není co skrývat. HD 7970 má spotřebu v klidu jenom 15Watt a zátěž je taky velmi slušná. Je to díky vylepšené technologii PowerTune. Ale jinak karty budou představeny 22.12.2011 je to jisté na 90% Výkon je vážně parádní a GTX 580 rozmete.
Jinak já se nejvíc těším na mobilní GPU. Jsem hlavně zvědav o kolik bude ve hrách výkonnější HD 7990M než moje HD 6990M.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 23:46:18
avatar
Už zas to tvoje 6990M...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 11:13:57

Tak už mu to pochvalte kluci, a máte na nějaký čas klid, vás taky nic nenapadne...
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 14:52:07
avatar
Aby ses fakt uz ale s tou svoji debilni notebookovou 6990M neposral ... ses s tim trapnej az na pudu ... si myslis ze ses nakej king ze to musis cpat do vsech prispevku co po netu seres vole !! Sorry za nadavky ale uz me vytaci !
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 17:38:32
avatar
pridavam sa, je to už fakt dosť trapas Vlastimil...
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 20:50:23

Ták a dal jsem mu palec dolů a jsem spokojený
juwe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 23:42:16

Idu vianoce, takze si to amd nenecha ujst, taketo drahe karty si kupi len nadsenec, bezny uzivatel asi nie (ten chce za 500 E komplet comp s monitorom). Tieto karty su primarne na hranie, takze decka budu mat pekneho jeziska. Ta spotreba je konecne vyborna, mali to urobit uz davno, naco mi je vo worde, resp. v IE vykon na urovni XY watov, ked to moze zrat 5, resp. 15 W. Je sa na co tesit. Este pockat na ceny.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-15 23:51:01
avatar
Cena by u nás měla být překvapivě na úrovni 12 000 - 13 000,-Kč. Teda čekal jsem i víc za ten výkon.

illidan: sorry je jsem to zas napsal ,ale jsem nadšen z výkonu a na nové mobilní GPU se těším.
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - !! 2011-12-16 01:51:22
avatar
DD prosím jen taková upomínka, už vícekrát jsem si všiml, že píšeš Vánoce s malým "v" prosím velké "V" díky
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 02:23:20
avatar
rpdrak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 06:51:33

Tak to vypadá, že bych si opravdu mohl koupit novou grafiku a to svý monstrum 4870 X2 konečně vyhodit . Už asi nebudu kupovat podobný hrůzy a to hlavně kvůli ovladačům se kterými jsem často nebyl spokojen . A vysavač už v počítači taky nechci!
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 11:19:53

No já nevím, ale mě se zdají ovládače alespoň co se týče poslední doby velice dobré, zatím jsem žádný problém nezaznamenal vše funguje bez problému, naopak myslím že na nich hooodně zapracovali a to k lepšímu..
Raahka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 12:10:40
avatar
Mam 3 roky 4870 X2 a problém s ovladači jsem neměl, vysavač to je. Nedávno jsem ji vyměnil za 6970 a jediný co jsem získal je nevyužitý DX11 a větší ticho ale výkonově jsem si +- moc nepolepšil, byla to úplně zbytečná koupě . Jsem zvědavej jak na tom bude 7970 snad nabídne pořádný výkon. 6970 není špatná ale už si nemůžu dovolit u her tak vysoký nastavení jako celé 2 roky s 4870 X2 .
Peter80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 11:56:04

ozaj preco ich neotestujes skor ak sa da? ale cakas s testovanim? to k comu je dobre? chces byt pozadu?
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 15:23:36

No asi preto, lebo tie grafiky ešte nemá, že ?
parkPe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 12:21:51
avatar
ja nevim no, ale ja mam 2 x 6870 a take se me ten vykon moc nepozdava
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 12:43:46
avatar
Tak ruku na srdce myslím že dnes je len veľmi málo hier ktoré dokážu grafiky ako Radeon 6970 alebo Geforce 580 dostať do kolien takže ono toho výkonu je dosť už aj dnes(samozrejme sem nerátam eyefinity to je už o inom) avšak tá predpokladaná spotreba vyzerá ozaj super!! a osobne 50% výkonnostný nárast považujem za viac ako dobrý!! takže čo dodať už sa len tešiť na nejaké poriadne recenzie a dúfať že nVidia odpovie čo najskôr aby bolo s čím porovnávať
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 12:50:46
avatar
bavíme se o drahých herních kartách pro nadšence a věř mi že není problém dostat ty karty do kolen ... dost hráčů si pořizuje tři monitory ;)
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 13:03:41
avatar
Nehádam sa 3 monitory sú fakt žrút výkonu a čo sa týka tých hier ja som skôr narážal na tie konzoloidné zastaralé DX9 sračky ktorými nás kŕmia,a ktorých je bohužiaľ stále viac a viac(česť výnimkám ako npr. battlefield 3). Ps: ja ten výkon grafík hodnotím z môjho pohľadu užívateľa mobilných gpu takže sa mi nečuduj že považujem takéto grafiky za prehnane výkonné alebo lepšie povedané za monštrá
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 13:50:52

Ale ne všichni kupují nové grafiky jen kvůli výkonu kterého je víc než dost, někteří kupují grafiku jen proto aby měli zase něco do sbírky. Ani netušíš kolik lidí uvažuje o tom že prodá svou HD69xx-HD68xx, jen aby mohli koupit HD7xxx, i když na dnešní hry bohatě dostačují i starší generace, něco jiného je však náročné Eyefinity tam je každé FPS navíc vítané..
Raahka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 13:55:53
avatar
Dostat 6970 na jednom monitoru do kolen neni problem. V tech DX9 srackach zas tak nevynika, v dosti titulech ji ten 3 roky stary vysavac 4870 X2 co se mi vali v supliku dava pekne naprdel a v nekterych je na tom 6970 o kousek lip. Kdyz jsem ji kupoval tak jsem cekal ze si ve vykonu dost polepsim a ono nic . Nejhorsi moje ukvapena koupě.
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 15:02:24
avatar
Tak neviem ako je na tom výkonnostne tvoja bývalá 4780x2 ale myslím že hd 6970 ja na tom určite lepšie čo sa týka vybavenosti(DX11) a samozrejme efektivitou(spotreba/výkon) keď sa ti už nepáči výkon tak buď rád aspoň za spotrebu a nehlučné chladenie a výkon svojej novej Radeony využiješ v nových DX11 tituloch a určite zmeníš názor predsa len 4870x2 vyšla v dobe kedy bolo možno 99,9% hier v DX9 tak je jasné že bude asi lepšie optimalizovaná práve pre DX9 u HD 6970 je už podla mňa predpoklad že si ju kupuješ práve kvôli DX11 ja som napríklad menil HD 4570 za GT 555m a som maximálne spokojný i keď mi je jasné že sa nemôžu tieto dve karty porovnávať predsa dvoj generačný rozdiel a navyše GTčka je uplne iná liga,skrátka mám teraz výkonu na všetko čo potrebujem dosť a som spokojný
Raahka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 15:48:10
avatar
Tomu věřím , uvidim jak dopadne řada 7xxx a pak ji možná vyměním. Tižší je a DX11 je zatim bohužel o ničem a asi ještě dlouho bude . Spotřebu nevim, tu jsem neměřil ale napájení mají obě 8 a 6. Musel jsem i vyměnit bednu protože ta 6970 je o něco větší
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 16:07:35
avatar
No tak ten DX11 je podla mňa len otázkou času či lepšie povedané otázkou kedy príde nová generácia konzol tie už budú mať určite DX11 hardware a potom sa určite dočkáme aj výrazného zlepšenia DX11 v hrách na PC,,s tou kúpou HD 7xxx bi som určite počkal teda ak ťa to nesúri aspoň kým nVidia nevydá svoje nové gk ak bi aj AMD neprekonali určite to pohne s cenami hd 7xxx ale pochybujem že bi NV nedotiahla AMD podla mňa to bude budúci rok veľmi vyrovnané NV si už nemôže dovoliť taký prúser ako gtx 400 ale samozrejme sú to len moje dohady čas ukáže
tecko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - napr. 2011-12-16 13:24:37
avatar
http://wccftech.com/amd-radeon-hd-7970-tahiti-xt-benchmarks-leaked/
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 15:40:30
avatar
no bylo by to krásné, ale dooooost pochybuji či spíše vím že to tak není
mibfox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 13:15:20

Tak s tou dostupnosti me to neprekvapuje. Amd je v tomhle vubec mistr. Porad neco uvadi, ale koupit se to neda. Bohuzel to neni jen u amd. Tyhle zavody imaginarnich vyrobku mi vadi. Nereknu tyden dva, nez bude jiste, ze to bude vsude na skladech ke koupi ale... Novinky, specifikace ok, to at pousti kdy chteji, ale rict "uvadime a mame pro vas neco noveho" a trva pul nebo i rok nez se to da sehnat (bd napriklad ze) to mi prijde neseriozni. Tenhle zavod je proste hnus mezi vyrobci. Spolehnout se da snad jen na intel. Rekne ze neco uvadi a bude to tehdy a taky bylo.
zaloudek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena... 2011-12-17 16:13:48

Zdravim zajímalo by mě kolik tipujete cenu. Já jelikož mam na grafiku schováno šest tisíc a chtěl jsem si pořídit 6950. Tak si myslim, že nervozní čekáni a vyhlížení do kalendáře asi moc nehrozí...až vyjde nová řada ( rovněž kvůli asi ceně a myslim si, že mě bude 6950tka bohatě stačit a taky nejsem milionář, sice nadšenec sem, ale musim se držet reálu)..proto se ptám kolik cca tipujete, že budou stát(stačí opravdu jen odhad) ??
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 19:12:21

Ahoj,

ak chceš niečo čo ma výkon okolo HD 6950 (+-) tak z novej rady by ti mala stačiť HD 7850 :-). Rada HD 7000 bude mat upravené jadrá z HD 6900, len budú vyrábané 28 nm procesom, čiže HD 7850 by mala mať jadro z 6950, len menšie a s menšou spotrebou :-)

cena série HD 7800 by mala byť ale o trošku vyššia ako je cena HD 6800. Hlavne preto lebo 28 nm výroba bude drahšia :-(
Podla DD-ho by cenova hladina v ktorej sa objavia mala byť 199-299 dolárov. Ale je to len cenové rozmedzie, v klude sa tie grafiky môžu objavit hocikde v tom cenovom rozmedzi...kludne môžu stáť 199 a 239 alebo tiež 229 a 279 ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:11:11
avatar
to se obávám ti stačit bude tak na HD 7800 na konci února
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 17:23:16
avatar
Opravdu je to jedno, protoze mou 6950 toxic v dohledne dobe prodavat nehodlam
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 579x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 388x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 897x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1173x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1496x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1333x
Komentářů: 6