AMD RADEON RX 6800/6800XT aktuálně! Mám skvělou, dobrou a ne moc dobrou zprávu. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sunday, 15 November 2020
altUž se to blíží, za pár dní se dočkáte. AMD se vrací do high endu s novými RADEON RX 6000 kartami.

 

 

 

 

Již velmi brzy vám budu moci pár věcí ukázat a později příští týden se dočkáte také recenzí novinek. Mohu potvrdit, že vše, co jsme si od nové generace grafik slibovali, se potvrdí, dokonce si myslím, že AMD jasně předčilo očekávání a konkurenční NVIDIA se konečně zase jednou opravdu zapotí. Po mnoha letech tu budeme mít skutečnou konkurenci a možnost si opravdu vybírat (teoreticky). Boj o pozici nejvýkonnější herní grafiky je tu!

  • Radeon RX 6800 série – dostupnost

Již 18.11.2020 se začnou prodávat Radeon RX 6800 a Radeon RX 6800 XT. Obě karty nesou 16GB paměti, obě mají nové velké NAVI 21 jádro. Liší se nicméně nastavením. RX 6800 má aktivních 60CU a takt maximálně 2105MHz. RX 6800XT má 72CU a to až na 2250MHz.

AMD už zveřejnilo hodně informací, včetně výkonových testů a mohu potvrdit, všechna čísla sedí. Nic nebylo marketingově přikrášleno a recenze to potvrdí. A pokud se tak stane, tak RX 6800 přímo rozdrtí novou RTX 3070 a RX 6800XT výrazně potrápí RTX 3080. Zájem o tyhle grafiky tomu tak bude odpovídat.

A zde mám tedy jednu ne moc dobrou zprávu. Vzhledem k naprostému failu, kterým bylo zatím vydání a dostupnost NVIDIA RTX 3000 grafik, kterých bylo do obchodů dosud dodáno jen naprosté minimum a drtivá většina původních objednávek stále nebyla vyřešena, panují pochopitelné obavy z toho, jak to zvládne AMD.

Dobrou zprávou je, že AMD má připraveno podstatně více karet, než měla NVIDIA. Bavíme se o násobcích. Nicméně protože NVIDIA měla opravdu jen směšné množství a jednotlivé obchody dostali jen malé desítky kusů maximálně při zahájení, tak i když AMD má několikanásobek, tedy nějaké stovky kusů pro jednotlivé obchodníky, zájem napovídá, že to asi nebude stačit. To je ta špatná zpráva. Prostě je téměř jisté, že v den vydání většina RX 6800/6800XT bude velmi rychle rozebrána. Ale to asi nikoho nepřekvapí.

Stejně jako u RYZEN 5000 procesorů má AMD velké výrobní kapacity a jedou naplno, takže následující dodávky v dalších týdnech budou větší a větší a situace by tak neměla být zdaleka tak tragická, jako doposud u NVIDIA RTX 3000 série. Té navíc uvedení RX 6000 karet pomůže v tom smyslu, že po nich klesne poptávka, která se tak rozmělní. Výrobci grafik i prodejci s tím také počítají a dostupnost karet by díky poklesu poptávky měla být lepší. Ale pořád to nebude prý ideální stav ani návrat k normálu.

  • Reference vs Ne-reference

V první vlně bude drtivá většina dostupných karet v obchodech, ne-li všechny, jen v těch referenčních verzích. RX 6800 má dvouslotový, RX 6800XT má 2,5slotový chladič. Nejsou tak hlučné jako ty na RX 5700 sérii, ale karty jsou fyzicky poměrně malé (velikost jako referenční RX 5700 série), takže ty referenční chladiče na fotkách vypadají výrazně mohutnější a větší, než ve skutečnosti jsou ;). RX 6800/6800XT jsou opravdu fyzicky mnohem menší než NVIDIA RTX 3080FE a 3090FE. Jsou prakticky stejně velké, jako RTX 3070 FE.

Nicméně to není nutně špatná věc. Vejdou se tak prakticky všude (což se speciálně o 3090 nedá říci) a chlazení sice není extrémně silné, ale je dostatečné a rozumně tiché. Prostě je OK. Výrobci ne-referenčních karet mají z RX 6800 série dost velkou radost a AMD jim neleze do zelí. A trochu si to vynahradí proti RTX 3000 sérii, která jim radost moc nepřinesla. NVIDIA FE design je totiž tak dobrý jako většina OC edic, jenže nikdo se na tu „nízkou“ cenu FE verzí s podobně kvalitními kartami nedostane. NV navíc nenechala žádný OC potenciál, takže za ty 2% výkonu o co to výrobci karet jsou schopni posunout, zaplatí zvýšením TDP až na hodnoty kolem šílených 400W.

V případě RX 6800/6800XT budou ne-referenční modely opravdu zajímavé. Podle některých zpráv jdou i samy referenční karty (mají extrémně kvalitní PCB a solidní chlazení) slušně taktovat. Takty kolem 2,5GHz stabilně nejsou prý problém!

To je hodně zajímavé, když uvážíme, že v základu s tím výkonem, co AMD dosud prezentovalo, běhá RX 6800 na 2100MHz a RX 6800 XT jen na 2200MHz. Co s tím udělá dalších až 300MHz? Ne-referenční karty, které budou mnohem mohutnější s větším chlazením (u mnoha výrobců budou mít chladiče pro 300W RX 6000 stejný design co ty pro 400W RTX 3080/3090), by tak měly běhat výrazně rychleji a výrobci karet se tak budou moci odlišit. Ceny tomu ale asi také budou odpovídat.

První nereferenční modely navíc dorazí do obchodů už spolu s referencemi, ale první větší dodávky čekejte až o týden až dva později. AMD na ně přesměrovalo obrovské množství čipů, takže to bude limitovat dostupnost referencí. Výrobci nicméně mají všechny úvodní hlavní designy hotové, některé už byly oficiálně představeny, některé speciální teprve budou. Každopádně po letech skutečný high end od AMD a útok na pozici nejvýkonnějších herních grafik. To si pište, že výrobci grafik jsou na vrcholu blaha. Prodeje problém rozhodně nejsou, problém je teď prostě to, dostat dostatek karet k zákazníkům. A co nejdříve. Počítá se s tím, že poptávka bude o něco převyšovat nabídku, i když by situace Radeonů neměla být údajně až tak špatná jako u NVIDIA, která na vydání svých karet připravena nebyla ani trochu. Ovšem jak uvidíte v testech a recenzích, vydat RTX 3000 prostě musela, protože vyjít až po RX 6000, to by byl velký průšvih a zdaleka by nepůsobily tak dobře, jak bez konkurenčního srovnání dosud na trhu působily. Nové Radeon karty jsou prostě velmi dobré …

  • RX 6900 XT – dostupnost omezena

Až později, konkrétně 8.12.2020, vyrazí do prodeje TOP model, tedy plně aktivní Radeon RX 6900 XT se všemi 80CU a nejvyšším taktováním. A jde přesně o to, o co jde. Kartu osazenou nejlepšími, výběrovými a ručně vybíranými kousky čipů. Poměr cena/výkon bude o hodně horší než u RX 6800 XT, ale prostě je to to nejlepší a tzv. HALO produkt.

AMD se k vydání této karty rozhodlo až před několika týdny před představením minulý měsíc, nebyla si jistá tím, zda to z hlediska výtěžnosti (tedy zda bude mít rozumné množství čipů této kvality) bude stát za to. Připraveny jsou zatím jen referenční verze, a to v omezeném počtu. Samozřejmě výrobci karet chtějí 6900XT i pro své ne-reference také. Ostatně některé designy chlazení jsou již připraveny. Co jsem slyšel v posledních dnech zprávy ze zákulisí, tak rozhodnutí už padlo a nějaké ne-reference RX 6900 XT opravdu budou. Ale později.

Ale vzhledem k cenám od 1000 dolarů (27,5 tisíce korun vč. DPH), není pochyb o tom, že jde o HALO produkt. Faktem je, že v mnoha hrách má AMD šanci být s touhle kartou výkonnější než RTX 3090 za těch nehorázných 1500 dolarů (41 tisíc korun vč. DPH) a více! Nicméně drtivé většině doporučím sledovat hlavně RX 6800 XT. Za ty peníze, pokud se tedy cenu podaří udržet poblíž a kolem těch 19 - 20 tisíc, bude vážně dobrá. A ani ten nižší model RX 6800 za 16 tisíc korun vč. DPH, nebude k zahození s těmi svými parádními 16GB paměti v základu a výkonem znatelně nad úrovní RTX 2080Ti i RTX 3070, navíc pokud AMD ponechá odemčený ten OC potenciál.

Každopádně nový týden bude patřit Radeonům RX 6000 a konečně se tedy dozvíte vše podstatné a budete si moci někteří karty koupit. Bohužel, stejně jako v minulosti a speciálně letos, ani tady nebude hlavně z počátku dostupnost karet nejlepší a někteří tedy budete muset počkat. Každopádně více ukážeme již brzy …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 08:20:55
avatar
Vidím RX6800 jako ideální pro 3xFHD, ale chtěl bych jí v Nitro+ edici tu RX580 Nitro+ co mám nejde slyšet ani v dlouhodobé zátěži v AC:V
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 10:02:57

Ja teda Nitro rx580 mam a slyset je dost. Zejmena fe Farcry, Frostpunk, MSFS202, AoEIIIDE. Dodnes lituji, ze jsem poslechl zdejsi chvalozpevy a koupil ji... Na stabilitu ovladacu od posledniho velkejo updatu ani nemluve...
pinsoft78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 10:49:41
avatar
Osobne 580Nitro mam uz par let, prepinac biosu na max vykon, stabilne v plne zatezi 1400Mhz+, teploty +-75C a otacky vetraku 1300-1500. Ta karta je naprosto neslysitelna a s ovladacema jsem u RX580 taky nemel nikdy zadny problem. Mozna je to tim, ze neinstaluju novy ovladace prvni den po vydani, nevim. A zadny super airflow v casu taky nemam. Jen jeden 140mm vetrak co toci +-800ot.
Zmijacek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 10:57:47
avatar
Ja mel MSI RX 480 Gaming a byl to peknej hucak v defaultu. Kdyz sem potunil napeti a nastaveni fanu tak to bylo o dost lepsi

Ted mam Pulse RX 5700 a tak dobre chlazeni jsem necekal, nic jsem nemel potrebu tunit, jen jsem flashnul bios na 5700 XT abych mel posunute hejblatka

Za me Sapphire umi delat dobre karty.. synovci maji Nitro RX 570/580 a spokojenost
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 11:42:09

Problemi zo stabilitou robi, ked si mal pred tym Nvidia GPU a zle si vyčistil registre, alebo si to uplne neodinštaloval.
Problem s hlučnosťou spôsobuju zle vyvažene ventilatory, nič čo by sa nedalo do 7 dni vyriešiť vratenim tovaru alebo výmenou. Ja ked som kupoval pred vyse rokom PC menil som za 7 dni, 3x dosku lebo cievky, 2x pamate lebo tie prve sa slabo taktovali, 2x CPU tiež kvoli zlemu taktovaniu.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 15:51:26

Mám 2 ks RX 580 nitro+ a je to srovnatelné s RX 570 Asus strix kterou také mám. Musí se to ale podvoltovat. Jinak je to docela hlasite. Jediná nitro+ karta o které vím je RX 5700 XT, která už nemá takový potenciál k podvoltovani.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 19:20:35
avatar
Tak to je rukama, default nastavení karty, ovladačů, všeho.

Nedalo mi to a musel jsem to nahrát AC:V benchmark.

https://youtu.be/i3-tO92CiTA

Jestli ti tohle připadá hlasité, tak pak nevím.

1411MHz, 64°C, 937ot/min
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 19:34:07
avatar
Tak slyšet to je že

Já tedy dělím počítače na ty co nejsou slyšet ( tiché)
a ty co slyšet jsou (hlučné).
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 20:40:10

Já mám kategorii navícc uprostřed, skoro není slyšet...
Při zapnutí mi to zavyje jak šakal, ale pak už žádný hluk nevnímám, možná v noci kdy všechno ztichne je slyšet slabý šum...
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 08:44:04

Bude recka ještě před zahájením prodejů, nebo to můžete dát mezi prostý lid až když už se půjdou dát pořídit? Nerad bych kupoval zajíce v pytli, pokud teda vůbec půjde koupit. :-)
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 12:57:43

Ja si chvíľu počkám pravdepodobne do q1 2021. Vtedy už budú vonku všetky nereferencie/referencie a budem si môcť vybrať z rôznych modelov Radeon RX 6800XT. Každopádne nech už tu sú recenzie.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konec nda? 2020-11-16 11:10:25
avatar
Nejak se mi nikde nepodarilo najit informaci, v kolik hodin presne, v tu stredu konci nda = karty se zacnou objevovat v obchodech? Tahle informace snad pod nda nespada?
exRathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 11:53:43
avatar
Jo, přesně to mě taky zajímá. Ryzeny 5000 se začaly prodávat tuším ve 14.00 našeho času...?
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 12:40:54

ne, končí to skoro pokaždé v 15h našeho času, stejně tak začala Alza prodávat první Ryzeny 5000, CZC o půl hodiny později.
LubiQus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 12:26:36

Dneska jsem si psal s obchodakem, ktery je hlavnim dodavatelem do CR a ptal se ho na dostupnost a rekl: "stejne tragicky jako 3080, letosek je sehnat GPU peklo".
Tak budu mit smulu mozna i tam, aby mi neco nechali bokem
Dneska mi prijde AMD Ryzen 9 5900X, prave z toho velkoskladu, tak alespon neco na zacatek.
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 12:46:01

On je zdejší článek spíš přípravnou půdou, aby měl DD zase pravdu a mohl říct, že je to zájmem lidí. Ono to tak je ale i v případě RTX3xxx, problém je, že vždy se umlčí hromada lidí z obou táborů, navzájem a vznikají vášnivé diskuze. Nemáme přesná data, těžko porovnávat. Ono i kdyby byla dostupnost dejme tomu 10x větší na rozdíl od NV, pořád to nebude do konce roku stačit. Já objednávám novou GK tak či tak, přinejhorším ji přepustím někomu z kamarádů, je nás docela dost ale riskovat, že budu bez GK a u NV nelze koupit dlouho je pro mě před CyberPunkem docela oříšek. Trávím karanténu ve Švajcu, takže když nebude v cz, koupím si jí tu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 12:50:39
avatar
článek není přípravou pro mě, ale pro vás, abyste prostě nebyli zklamaní z toho, že ty karty hned nebudou všichni všude mít skladem ...

já mám přesná data z několika zdrojů, Radeonů je výrazně více na start rpodejů než bylo RTX 3000 jenže to nic moc neznamená, když RTX 3000 bylo minimum a poptávka je jaká je. Velká i kvůli situace a ještě větší kvůli tomu, že spousta lidí má staré karty, protože RTX 2000 série stála jako ugprade za h .....
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 13:12:49

Jo, to zde čtu už roky, pořád stejné fráze. Já zklamaný nebudu, je mi jasné, že do Ledna to bude stát za hovno i u AMD, čekal jsem teda, že zásoby budou větší, než 200ks na UK apod.. rád bych znal konkrétní čísla, pokud je víš můžeš se podělit? Sám mám přístup do určitých VO kruhů, takže jsem viděl, že uvedení 5000 není papírovka jako u NV jak někteří říkají. Vidím, že tam chodí po 50ks + co pár dnů a stejně to nestačí. U NV vidím, že to týdny nemůžu ani objednat, protože nejsou a nikdo neví, kdy budou. Pokud AMD zvládne dodat do všech větších VO a MO po pár kusech, budu spokojený, protože to půjde objednat.
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 08:50:35

Za vše může nVidia. Za nedostatek RX 6xxx karet a určitě můžou i za nedostatek konzolí. Je to přece logické - kdyby nasekali víc RTX 3xxx karet a natlačili se i do konzolí, nebyl by logicky ten děsný převis na straně poptávky...
Jak paradoxní a nepřekvapivé.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 09:15:24

Tobě ta karma hodně stoupla do hlavy. Kam se vytratila ta jiskra dobrých nápadů. Zůstala jen zatrplá slupka.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 10:47:36
avatar
takže udílím BAN ...

tvé hloupé FLAME výkřiky do tmy tu nebudeme dále tolerovat ...

NVIDIA nemá se situací konzolí nebo RX 6000 nic společného ...
Bady29 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 12:58:00

Nechápu za co udílíte ban. Vždyť to je logické.
Konzole a gpu nejsou k dostání z důvodu vysoké poptávky - fakt.
Příčinou vysoké poptávky po konzolích a gpu je mj., že spousta uživatelů má starší gpu - to píšete vy takže fakt.
Uživatelé mají starší gpu jelikož řada rtx 2000 stála za h a rtx 3000 bylo minimum - to píšete vy takže fakt.
Z toho logicky vyplývá že za nedostatek konzolí a gpu amd může mj nvidia
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 13:20:30
avatar
možná podle vaší zvrácené logiky ... NVIDIA ale rozhodně nemůže za situaci konzolí protože s nimi nemá nic společného .... takže psát že za vše může NVIDIA je flame ....

to můžete rovnou tvrdit, že za všechno vlastně může Intel, protože dosud neudělal žádné pořádné GPU a tak jeho produkty chybí na trhu a pak je všeho nedostatek ...
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 13:37:02
avatar
Takže není pravda, že k velkému zájmu o Radeony přispěl i nedostatek NV karet? Já tvrdím, že to pravda je.
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 19:39:18

Tak samozřejmě že ti, co se jim nepovedlo ukořistit 30x0 nebo se jim nebude chtít čekat, pokud budou ty výkony odpovídat tomu zatím prezentovanému, se vrhnou na radeony aby měli aspoň něco(krom těch opravdu nvfans). Ty konzole to ovlivní tak z 1% ale v dnešní době to je boj, co kdo urve... Když se prodá Xbox za 20-30k, tak to úplně normální situace nebude a už se dá skoro za ty peníze uvažovat o stavbě PC.
Takže pokud budou nějaké stabilní dodávky s čekáním třeba týden, tak to budu považovat za úspěch...
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 10:58:04
avatar
Nevím, jak moc vážně to bylo myšleno, ale částečně je to podle mne pravda. Kdyby NV byla schopná uspokojit prvotní zájem o karty při uvedení, tak by teď bylo míň čekajících na nové Radeony. To mi přijde vcelku logické.
Bady29 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-18 01:44:46

Samozřejmě že je to pravda. Nvidia působí na trhu s GPU pro PC a vzhledem k tomu že jde o duopol tak samozřejmě svým chováním ovlivňuje poptávku po zboží konkurenční značky.
Pokud by se to vzalo jako herní trh tak může ovlivňovat i poptávku po konzolích jelikož slouží ke stejnému účelu - hraní her.
V případě kdy nvidia dlouhodobě není schopná uspokojit poptávku, tak spousta zákazníků sáhne po produktech druhé značky (co jim taky zbývá). Zvýšení poptávky po konkurenci může znamenat zdražení a pokud je dostatečně výrazné tak i někdo kdo chtěl původně PC může koupit konzoli (protože rozumné GPU jsou moc drahé). Pokud by to udělalo hodně lidí tak může nakonec zdražit i konzole.
Tohle přece není zvrácená logika ale selský rozum a základy ekonomie.
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 12:58:12

Pořád teď slibujete že 10 GB je málo. Jsem zvědavý co s 16 GB Vegy FE co jsem koupil z minigu za pár kč ještě vytáhnu s procesorem 5900x nebo 5950x. Mimochodem mi ta karta pod profi ovládací ukazuje že podporuje to rozhraní ML.. Tak jsem napjatý jako ksandy jsou legraci si s ní užiju.. Zkusím nějaké hokusy.. u uvidíme jaký bude mít výkon proti uvedení.. žádný 144 Hz. Nebo tak nehraju. Spíš se kocham hrami na plných detailech. Zatím bych ji neměnil.. Dělám dobře? Když má těch 16GB? Podle mne mi měla mít solidní minimální fps na většině her.. Co myslíte? Procesor zatím nemám tak di to nemůžu ověřit..
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 15:05:31
avatar
super grafika na pokusy, mohu se zeptat za kolik? Sháním i RVII z druhé ruky za rozumnou cenu. Taky bych na tom pokusoval a vlastně by mě to i stačilo asi i na hraní. Do mineru se to dá strčit vždycky. Už jsem viděl i miner ve kterém běžel současně RVII, 5700XT a 5600XT, není to problém, při současných cenách poslouží cokoliv s GCN/Vega/RDNA1 architekturou.

Jináč RDNA2 je asi v pohodě. Je drahá a ten vyjímečný mining výkon byl prý blábol... i když, na eth infinity cache nepomáhá, tam je potřeba celá velká rychlá paměť, ale na jiné algoritmy... uvidíme
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 19:53:25

Přede 2 roky za 9 tis. Na bazosi.. jede normálně.. myslím že oni tehdy pořizovali 2080ti.
wolfdesigner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dostupnost 2020-11-16 14:36:31

Pro ty, kteří se těší na středu, že si budou moci nové AMD grafiky koupit, tak se těšit nemusíte, situace bude tento týden snad ještě horší než při vydání RTX 3080, nebude vůbec nic ( ty celkově jednotky kusů na republiku nepočítám ). Počkejte 1, spíše 2-3 týdny.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 18:51:14
avatar
Mno jsem pravdě zvědav na teploty a hlučnost referenčních karet. Protože dle dostupných fotek se potvrzuje to čeho se mnozí obávaly a to, že radiátor (myšleno žebrování) je totožný s Radeonem VII. Doufám že tam zase daly ten stupidní karbonovej thermopad místo pasty . To už by opravdu vypadalo na nějakou vnitřní sabotage.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 19:38:25
avatar
no pokud odchytnu skladem tu 6800xt, tak vyzkoušim a pokud to bude v zátěži hlučný jako rx 580, kterou jsem měl, tak jim to vrátim a počkám na nějakou msi edici
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 19:54:18
avatar
si k tomu přikup ten kufr na zbraně od EK co dávaj k tomu recenzentům a máš vyřešené i chlazení CPU
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 20:24:45
avatar
Jsem myslel že na jaye už nekoukáš

No každopádně s tím kufrem mě teda dostal. Když to vytahl tak jsem si jako říkal. TPČ? Co to je? To si jako dělaj v AMd prdel že takto balej 3900XT? No naštěstí to bylo něco jinýho. co ale musím říct blok od EK vypadá opravdu moc hezky. Já sice nejsme moc na to PC porno. Bednu mám ve stole u noh. Ale dovedu ocenit pěkný design.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 02:34:23
avatar
nedostal ho jen Jay, ale každý další známější jůtůblb , ale jo, zase jsem na něj koukal. Nejlepší je když staví konkrétní kompy a nedělá žádné recenze/úvahy. Asi jako tady je to v taky v pohodě dokud se nedělají recenze na audio. Už dlouho taky nebyl politický článek za což bych chtěl redakci pochválit. Obávám se ale že s rostoucíma cenama kryptoměn to přijde a zase budeme poslouchat, že krypto vymyslel už Karel Marx a že kapitalisté jsou na tom mnohem líp když tisknou bezcenný papír. Prostě spojit se dá k sobě cokoliv i když to nesouvisí protože nějaký chorý mozek má potřebu to řešit. Ale to už jsme odbočili a je to spíš téma, které nechme pro psychoanalýzu, případně rovnou pro psychiatry (psychology vynechme, ti nemůžou předepisovat prášky)
kell_01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sem zmatenej 2020-11-16 19:47:29

Jeden pise ze dostupnost bude lepsi jak rtx 3000a druhej ze horsi se v tom uz nevyznam.
Cekam uz mesic na novou kartu zatim si ve VR muzu tak akorat v beat saberu sekat mecema. Jako jestli 6800xt nekoupim 18.11 tak uz vazne du na bazos.
Nervy mam je jedny
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 19:52:40
avatar
jeden má karet málo, druhý ještě méně. Závěr na DD worldu: chvalme toho co má málo. Haleluja!!!
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-16 20:20:21
avatar
Přidávám se se svým HAAALeLUJA! Já jsem zvědav. Za jak dlouho se nějakej AMD radeon prokouše na onom "uznávaném" Amazon listu do top 10 nebo alespoň před 3070. Kterých bylo prý zoufale málo. Přitom je na onom listě na 13tém místě.

Mimoto mě taky zajimá jaké asi budou ceny na Alze? Něco mi říká, že ty ohlášené určitě ne.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 02:24:47
avatar
dneska jsou lidi jak malá děcka. Přitom stačí půl - 3/4 roku počkat. Stále koukám po RX6800, ale za ty peníze je nesmysl to už rovnou XT, mám za to, že by mezi těma dvěma kartama měl existovat větší rozdíl a on nejspíš i bude až bude všechno dostupné ve velkých počtech (včetně Nvidie). 3070 je taky v pohodě, nějaká ta Ti verze s více pamětma a je to. Karty v téhle generaci budou skoro stejné v poměru cena/výkon, respektive budou do několika měsíců. V téhle generaci nakonec bude dost možná úplně jedno od koho nakoupíte jako nikdy předtím. AMD má konečně výkon Nvidií, bohužel má i jejich ceny. Z tohodle pohledu je celá generace jedna velká nuda a vítr bude až MCM Hopper/RDNA3 což je víceméně jistota
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 10:33:29

Tak asi blbnou z toho jak jsou zavření doma... když už jsou schopni koupit Xbox za 20-30k.
S tím počkám, má to výhodu že se doladí i ovladače a jiné chyby a nemusí se u toho člověk rozčilovat...
Já jsem hlavně zvědavý na ten nižší "louend" segment 250-300€ co nám obě firmy nabídnou...
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 10:46:26

Xbox Series S je volně k dostání. Ne každý musí mít doma konzoli, co je jen o málo menší než kotel na topení.
Potatoe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 11:10:03

Máte někdo tušení v jakých českých obchodech by se měly karty objevit?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 12:11:16
avatar
postupně určitě ve všech, které prodávají HW ;)
Potatoe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 13:47:09

No, myslel jsem zítra. Zatím ať hledám jak můžu, tak jsem na referenční 6800 nenarazil mimo oficiální web AMD.
kell_01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-11-17 14:58:12

Kdyz mela byt vydana rtx 3070 tak byla na alze 14 dni predem

Ted u mimozemstana nic to mi prijde velice podezrele
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 754x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 515x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 988x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1207x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1531x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1349x
Komentářů: 6