ASUS odhaluje Radeon RX 480 STRIX je prý o 15-19% výkonnější než referenční RX 480! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 18 červenec 2016
altNový AMD Radeon RX 480 má značný výkonový potenciál skrývající se ve vyšších taktech.

 

 

 

 

Včera jsem vám říkal, že výrobci grafik mají hotové své nereferenční modely, ale zatím je nemohou prodávat, protože jich nemají dost. AMD totiž přesměrovalo dodávky potřebných GPU na „své“ referenční modely, po kterých je větší poptávka, než se čekalo.

Ostatní tak musí čekat. Je to trochu škoda, protože ASUS podrobně prezentuje, co udělá lehké přetaktování RX 480 a osazení kvalitním napájením a chlazením s výkonem téhle karty.

ASUS tvrdí, že jeho nový STRIX taktovaný na 1330MHz je proti referenci o 15% výkonnější v 3Dmarku a až o 19% výkonnější ve hrách. Osobně si myslím, že to bude v běžné praxi o něco méně, ale +10% asi nebude žádný problém a to STRIX není zdaleka masivně taktovaný. Radeon RX 480 zkrátka ukrývá znatelný výkonový potenciál, který naplno odhalí nereference. Ostatně již se objevila „konspiranční“ teorie, že kromě toho, že je pro AMD aktuálně výhodnější prodávat „své“ referenční modely, je odklad nereferencí i proto, že AMD nechá konkurenci uvést a otestovat GTX 1060 modely v nejlepších nereferenčních provedeních za stejné, či vyšší ceny, které referenční RX 480 vyrovnají (DX11+DX12), a pak na trh „nakráčí“ s o 10%+ výkonnějšími nereferencemi za tytéž, či nižší ceny. Osobně si nemyslím, že by to u AMD až takhle plánovali, pokud ano, hluboce se omlouvám, ale na nějaké velké marketingové strategie podobného typu nejsme u AMD nějak zvyklí.

Každopádně ASUS STRIX stejně jako ostatní nereference, budou výrazně lépe a hlavně tišeji chladit. ASUS, který používá stejný design chlazení na všech posledních kartách, má opravdu masivní pasiv s velké ventilátory. Výsledem má být 3x tišší chod a o 30% nižší teploty.

ASUS STRIX RX 480 je sice hotová a dokonce už existují testovací kusy, ale karta se začne kvůli výše uvedeným důvodům prodávat prý až za 3 týdny a v polovině srpna. Cena za OC edici zatím sdělena nebyla. STRIX by měl být luxusní verzí karty, ASUS pak ještě bude nabízet méně okázalou a asi o něco levnější Dual RX 480 s jiným chlazením.    

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MartinX16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RX480 2016-07-19 15:46:54

Do Vianoc sa hadam dockame resp. v nasich koncinach posadia podla mna na kona GTX1060 omeskanim nereferencii.
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kandidat c. 1. 2016-07-20 02:44:50
avatar
Asus Strix je zatial u mna kandidat c. 1.
Na inych grafikach je tento chladic poriadne tichy a vykonny.
Chcelo by to testy.
A hlavne skoru dostupnost.

Kolko ma vlastne ten chladic heatpipe?
MartinX16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 08:18:01

vcera na videcardz som cital, ze od polky augusta... -_- ako cool. Citat: ,,ASUS ROG Strix RX 480 will be available worldwide from middle of August 2016. Please contact your local ASUS representative for further information."
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:50:04
avatar
porad si rikam jaktoze AMD este nekrachlo ale po tomto roku k tomu bude met zase o neco blíž XD
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:52:51

já bych byl raději, kdyby AMD nekrachlo nikdy... konkurence je potřeba... ale NV jim asi opravdu teď vypálilo rybník...
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:56:30
avatar
to já taky ale podiv sa na ty vymastence co delaju to neni mozne cekam na 480 a porad nic proste vysmech
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:00:00

nečekej a kup GTX 1060 Gainward Odkaz lepší cena, výkon, spotřeba, chlazení... tak co a je skladem
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:03:21

ty si normálne jak nejaký reklamný agent nvidie , ta karta sa páči aj mne ale ak niekto dokázal čakať doteraz tak mi príde hlúpe kúpiť hneď takýto prvý výstrel, aj keď po posledných informáciach by som to už dokázal akceptovať ale neodporúčal by som to
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:06:29

ne, nejsem... jen mi přijde fér poradit lepší věc za lepší peníze... to je přeci objektivní

a pokud může počkat, tak ano, také bych ještě počkal.... třeba se ještě objeví nějakej průser s NV...
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:15:08

počkal by som osobne tak týždeň+-, teda či príde nejaká odpoveď od AMD, minimálne počkal na iné obchody, ak si alza prihodila ako obyčajne, možno by sa inde dala kúpiť za dobrý peniaz
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:17:38

pravda
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EHM 2016-07-19 16:31:36

ano necakajte na supovu RX 480 vytunenu OC, ale kupte si idiotinu predrazenu Nvidiu so 192bit zbernicou a 6gb ....kamo nefetuj a daj si studenu sprchu
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:34:46

kolik myslíš, že ta vytuněná OC 480 bude stát a kdy asi tak přijde? Nvidia je předražená? A co je tedy horší reference AMD???
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:46:40

o 25-30€ cca viac...pride o cca 2-3 tyzdne predpokladam.... cize tak pred vianocami ju kupim za cca 280€ .... momentalne mam HD 7870 2ghz a vsetko mi slape na ultra/high na fullhd takze sa vobec neponahlam ...... ale este uvidime ako budu vyzerat oc od sapphire, gigabyte atd.... ale ISTO radsej uz priplatim par € a pojdem do tohto ako do nvidie , nvidia uz nevie co so sebou jednak absolutne premrstene ceny a vykon nic extra.. nehovorim o DX12 atd.... nvidiu ani zadarmo
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:50:44

s něčím souhlasím, ale s tím, že NV ani zdarma tomu se směju... Tvůj názor, kup si co je Ti libo.
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:02:31

tak to uz bol taky bonbonik na torte , samozrejme keby ju dostanem zadarmo tak ju predam a kupim nejaku nice AMD radeon OC , treba podporit tych AMD ved maju fakt pomer cena vykon super karty ... nvidia saskuje klame a prestrelene ceny a vykon nic wau.... treba im zarazit ten hrebienok do análu
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:02:36
avatar
Pozeral som recenzie na guru 3D a referenčná 1060 sa v OC da vytiahnuť až na úroveň r9 nano dokonca mierne nad co ju stavia tesne pod fury (bez x) ...co budu robit nereferencie ? Ta gainward je nejak podozrivo lacná a za týchto okolnosti jasný kauf prakticky by ludia znalí situácie bud počkali na nereferencie rx ktore si ale asi neporadia s 1060 alebo ist do toho


Navyše sa treba zobudiť rxko ma uz dva dôležité patche ovládačov za sebou a toto je čerstvé čiže treba čakať ešte nárast výkonu ;)
Kakalik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX 1060 Gainward 2016-07-19 16:06:31

Já GTX 1060 Gainward budu kupovat, čekám už více než měsíc na lepší RX480 a je v nedohlednu a když vidím ceny jiný nerefe. 1060, tak už vidím jak tento Stryx bude atakovat cenu 10000 Kč.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:29:42

A pak zjistíš, že nové hry s DX12 budou šlapat stejně na mnohem levnější AMD 470, to bude srandy, budeš třískat hlavou o zeď
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:32:01

to jako, že bude RX 470 stejná jako RX 480? Opravdu? netřísknul ses hlavou o zeď Ty?
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:44:27

No spíš si přečet něco jako stojí tady: http://diit.cz/clanek/id-software-bude-vyuzivat-asynchronni-shadery
A je známo, že zeleným tohle zrovna moc dvakrát nejde...
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:46:27

aha, tak se prosím mrkni na tohle... to jsou ty AS ne?

Odkaz
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:00:12
avatar
Z AoS by som sa nevzrusoval je to produkt prakticky od AMD pre AMD ...vlastne vo všetkom okrem AoS ma AMD horší výkon a vždy sa ohradí iba tym ...a možno nový hitman ale tam to celé konci ...
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 11:18:34
avatar
AoS spolupracovalo s nvidia znatelne vic nez s AMD posledni cca rok.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 11:21:08
avatar
AoS vyuziva krome jinych AS, nevyuziva je ale nejak zasadne zatim a jsou urcite lepsi priklady. Napriklad novy 3DMark kde ma nvidia polovicni vykon nez AMD v AS. A to jsme v zacatcich, cim vic se AS bude pouzivat tim vic se ten rozdil bude zvysovat. Nezapominejte, ze nvidia sice Async compute podporuje ale rozhodne neni schopna behu grafiky a vypoctu ve stejnou dobu!
Kakalik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:41:47

Než vyjde hromada nových her na DX12, tak 1060 i 480 budou slabé. Takže toto mě moc nevzrušuje a koupím zase něco nového co bude aktualní pro všechny!!! ty DX12 hry.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:45:07

ale ona GTX 1060 v DX12 má podobný výkon jako RX 480 (někde menší, někde vyšší)
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:19:49

DD, vysla gtx 1060 a podla vsetkeho ma cca tych 15%+ viac vykonu ako RX 480 pri nizsej spotrebe (cca 10W+). A tazi pritom hlavne z dobrych vlastnosti 16nm procesu ohladom taktov. Kazdopadne kedy bude recenzia?

K teme... velmi mi vadi jeden fakt, a to, ze AMD sedi na zadku RX 470 a RX 460 tu uz davno mali byt spolu s nereferencnymi RX 480, je to obrovska chyba, ktora AMD pride velmi draho, podobne tat STRIX karta... super 20% nad referenciu, ale to mam aj s referencnou kartou na 1,34GHz a 9GHz pamatiach pri cca 135W spotrebe.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:30:45

Nemá, počkej na nezávislé testy. Nyní je "marketing" nVidie v plné špíně, počkej si.
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:34:39

Pozrel som si recenzie oc3d, linus techtips, jayztwocents, awesomehardware a vsade v dx11 vysla gtx 1060 o cca 15%, niekedy aj viac lepsie ako rx 480 pri lepsej spotrebe. RX 480 ma ale daleko, daleko lepsi pomer cena-vykon o cca 30% vdaka uvodnej cene 299 dolarov za gtx 1060.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:36:32

jenže musíš brát reálné ceny a ty jsou fakticky stejné...
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:40:32

Nemate pravdu, kedze v usa stoji 8GB rx 480 239 dolarov a gtx 1060 299 (referencie), ukazali to v linus tech tips, kde presne vypocitali pomer cena-vykon.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:44:07

škoda, že si ji tam nemůžeme dojít koupit...
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:46:47

Vcera ked som si u jedneho pana bol po skrinku zalman z9, tak sme sa cudovali nad nasimi cenami, on si kupil gtx 1070 od gigabyte za tusim 450eur, ale asi viac. 379 dolarov my ass...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:53:57
avatar
To mi chceš fakt tvrdit, že grafika s výkonem 4.0 TFLOPS je o 15% výkonnější než grafika s 5.8 TFLOPS?
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:58:18

a nějaké recenze si už četl?

Odkaz
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 13:29:07
avatar
Zrovna na tebou uvedené stránce se čtenáři v komentářích diví, proč nepoužili při testech Doom na Vulkanu nebo AotS s AS a Tomb Ridera s DX12 patchem. Mohlo by to dopadnout krapet jinak.
Podle mě bude mnohem lepší porovnání za pár týdnů, až bude běžně dostupných vícero nereferencí z obou táborů a ještě aktuálnější ovladače. Pak bych rád viděl testy TR na DX11/12, Doom na OpenGL/Vulkan apod. A ideálně edice karet obou společností od stejných výrobců.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:59:09
avatar
A? Tflopy sú výpočtový výkon nie graficky ....
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:33:08

ohľadne toho AMD aj podľa mňa to je veľká chyba, no je tu ale aj teória o veľmi veľkom dopyte referenčnej rx 480 na ktorej má AMD najväčší zisk tak údajne otočila kormidlom a zamerala sa len na túto jednu kartu, osobne mi to nepríde moc reálne ale tak boh vie kde je pravda
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:39:22

Nie je to pravda...to by nvidia nedovolila inym vyrobcom vyrabat lacnejsie GTX 1060 s lepsim chladicom (EVGA ma gtx 1060 s nereferencnym chladicom za 249dolarov ako ukazal jayztwocents), ked z founders edicie maju cca 300dolarov za kartu.

AMD to pokazilo, malo vydat vsetky polaris 10 a 11 karty naraz (29.6.), pouzit 2x taky pasiv na referencnej karte a nemali by ziadne problemy, takto si Nvidia moze medlit ruky a radovat sa z dalsej vyhranej generacie.
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:49:21

Toto ale tiež nemusí byť 100% pravda, ide o to čo stou kartou chcú dosiahnuť či znej dostať maximum peňazí alebo "ovládnuť" trh. Samozrejme toto všetko sú len ničím nepodložené teórie, ale tak čomu sa dá dnes veriť.
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm 2016-07-19 17:28:40

tak ma teraz napadlo, co ak AMD a Nvidia ticho spolupracuju a vsetko co sa deje je vzdy ticho zpoza opony kontrolovane a cielene? a obe firmy dosiahnu to svoje proste vo finale, jedine co sa meni su obkecavacky a vykecavacky a porovnavacky medzi nami koncovymi spotrebitelmi?

viete obom firmam ide LEN o cash, nie je tu ina konkurencia tak preco by si obe firmy nevedeli sadnut za jeden stol (len ti najvyssi riaditelia) a toto vsetko naplanovat... v dnesnom svete by ma takato spolupraca vobec neprekvapila.. deju sa 600x silnejsie a zvrhlejsie veci....
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 20:35:06

Obe firmy dosahuju to svoje, ale AMD je cca 2 miliardy dolarov v strate, takze tvoja teoria "trocha" pokulhava...
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmmm 2016-07-19 21:30:01

hehe, ano moze sa javit v strate ale moze mat bocny cash kludne aj od nvidie , robim v megafirme kde mame asi 90firiem a ver mi to sa da tak krasne vsecko zaobalit vykonstruovat ze ani kristus boh sa nedopatra ci som v strate v jednej firme alebo nie preto kludne to moze byt realne..... ale tak v podstate je mi to jedno, pred vianocami kupim RX 480 8GB nejaku megamax OC a mam na 5rokov pokoj vo fullhd drteni
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 11:55:06

Lenze oni musia platit z istiny dlhu velke uroky...180 milionov rocne...a v roku 2019 zaplatit velke peniaze
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:21:30
avatar
Pár dotazů:
1) Nějaké info o spotřebě při tom výkonu?
2) Jak se počítá s hlučností (db)? O 5db méně a je to 3x tišší?
3) Slide s teplotou jsem trošku nepochopil. Reference i STRIX začínaly na 35°C a končily na 69 a 85°C? V poznámce uvádějí že STRIX byl o 47% chladnější, nadpis slide hlásá 30%.
Vysvětlí mi to někdo? Díky :-)
PS: To není rejpání, ale docela by mě to zajímalo :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:48:36
avatar
slide jsem nedělal
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:14:17
avatar
Vím že ty ne
Jen bych se v tom chtěl vyznat ;)
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 20:47:47

+10 db alebo -10 db je cca 100% narast alebo pokles vnimanej hlucnosti.

3 db rozdiel je celkom vnimatelny.

6 db rozdiel je dost citelny.

Ked su 2 zdroje rovnakeho hluku, tak sa nescitaju, ale narast je napr. iba + 3 db (60 db + 60 db = 63 db a nie 120 db)
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 15:03:24
avatar
Jop...díky
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:47:16

Osobne beru ten gainward za 7599 je to slusna cena za nereferenci,zitra si pro ni skocim do alfy,mizi brutalne rychle .Sice sem chtel 480,ale dalsi mesic nebo i vic uz cekat nebudu
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Já jsem konspirátor? :-) 2016-07-19 16:53:13
avatar
Tak že bych byl konspirátor, to se mi věřit nechce. :-) Vždyť je to základní poučka marketingu, mít připravenou odpověď na konkurenční tah, tím spíše, pokud to vypadá, že konkurence je nucena vydat produkt již v nejvyladěnější formě. A nemyslím si, že by aktuálně v AMD byli úplni blbci v marketingu. Nejsou ještě úplná špička, ale je tam viditelný posun za posledních pár let.
MartinX16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ked 2016-07-19 17:09:30

kukam recenziu GTX1060 na tomshw a RX480 mam pocit, ze niektore FPS nedosiahne ani ako nereferencna v Project Cars jasna dominancia GTX1060 BF4 detto no ak vratim moju referencku uz len preto, ze na toto asi zareaguju ceny RX480tiek... // Ak v AMD po vydani nereferencnych 1060tiek stale dufaju v silny dopyt referencnych 480tiek tak sa prave preratali
renovatio1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:46:12

dost divne merania co pozeram tam.... divne skoky , akokeby je niekde chyba proste, alebo proste ide o to kto tu hru robil a ako ju optimalizoval alebo ci ju lepsie optimalizoval pre nvidia chip alebo pre amd chip.. neviem si inak velmi vysvetlit tie divne skoky raz vedie GTX1060 aj o 15FPS na RX480 a raz zas ma rovnako alebo menej nvidia....
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 18:35:10

Nechapu lidi co nadavaj ze jsou amd vymastenci protoze se jim opozdi karty muzete bejt vubec radi ze budete mit moznost si takto vyhodnou kartu koupit.Jste na to pareni nadrzeni jak u svlekle holky ktera vam nechce dat Ma to zpozdeni tak ma no boze co svet se nezbori tady nadavate na firmu u ktere si stejne pockate a na konec si ji koupite
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 19:21:50

Jen v teoretické hladině...

a) výrobní proces čistě teoreticky na 16nm by měl být levnější než 14nm, akčkoliv to bude +- podobné

b) u gtx 1060 1280 stream procesorů taky snad vychází dost levněji než u RX480 2304.

c) 6GB stejné paměti oproti 8GB taky bude levnější a zběrnice to samý

A výkon je +- stejný jako referenční RX480, neměla by ta GTX 1060 startovat, když už tak někde okolo 210-220$??

Už jen to mi přijde jako slušný výtěr na zákazníka...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 20:02:56
avatar
100% je hrubá merže nVidie minimálně o 30% lepší než má AMD. Ale cena pro zákazníka +- stejná a výkon taky tak proč to řešit? Jako obvykle chyba AMD s menší marží kterou naopak životně potřebuje.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 11:25:02
avatar
Neznate vyteznost a dalsi parametry vyroby, takze vase cislo je na 100% uplne mimo.
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 21:43:15

Tak ta verze od EVGA vypada paradne, dost mi to pripomina Nano s lepsim chladicem, jestli si AMD nepospisi s nereferencema tak do ni asi pujdu...Teda takhle, jestli bude do tech 8k nekdy skladem...
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 23:34:04

Tohle vážně nechápu. Tady se pořád psalo, jak má AMD všechno nachystaný a Nvidia zaostává a nic nemá a když náhodou má, tak jen pár kousků, samé papírové uvedení....
A najednou 1060/70/80 vydaný a dokonce všechny karty jsou opravdu dostupné v obchodech i v nereferencích.
A naproti tomu AMD(to je ta co měla mít vše dříve) má jen jednu referenční kartu s nic moc chlazením. A dokonce nemá jedinou nereferenci.
Tak mě to čím dál více připadá, že si z nás NĚKDO DĚLÁ SRANDU!
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 19:21:52
avatar
Ak by ich AMD vydalo čo i len mesiac alebo dva pred Nvidiou tak by natom kráľovsky zarobili a nebojím sa povedať že by mali najlepšie príjmy za posledných pár rokov.

Lenže chyba sa bude hľadať ťažko. Nezvládnutá 14nm výroba? Problémy s architektúrov? Tlak zo strany Nvidia-friendly výrobcov (Asus)?
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 19:26:20
avatar
Prečo by niekto chcel na mainstreamovej karte také trojventilátorové monštrum? To je ďalšia vec ktorú nechápem.

480 som si predstavoval v kompaktonom prevedení, niečo ako legendárna 4850 alebo nedávna Fury Nano.

Úplne iná liga je taká 1060 SC Odkaz .
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-21 17:36:00

4850 byla velká, měla PCB z 4870...
Malá byla až druhá referenční verze 5770
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 95x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 94x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 804x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1143x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1456x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 6