ATI pracuje na 40nm, NVIDIA přechází na 55nm Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 29 July 2008
ikonkaFUAD se nejspíše zase jednou trefil. Výrobce grafických karet AMD-ATI skutečně pracuje na 40nm místo 45nm. NVIDIA zase kompletně přechází na 55nm.

 

 

Vypadá to, že první 40nm čipem vůbec bude grafický čip ATI RV730. Ten se ve své 55nm podobě objeví v září a bude přímou konkurencí 55nm modelů NVIDIA 9500GT, které přicházejí do obchodů právě nyní.  Jeden takový je už v naší redakci:

gb-9500gt-55nm

(DDworld.cz uvádí: 55nm 9500GT 512MB GDDR3)

   40nm RV730 se objeví nejspíše už na konci letošního roku. Zcela určitě se ale v 1Q dočkáme 40nm RV870. NVIDIA bude ATI na 40nm proces určitě také následovat. Ale tradičně se zpožděním. Nová generace grafických karet NVIDIA se má objevit až v polovině příštího roku. Zda se NVIDIA poučí ze situace jader GT200 a vydá se cestou produkce menších čipů a pokročilejšího výrobního procesoru, nebo tradičně bude high endový čip uveden na vyšším - příští rok tedy 55nm procesu, je otázka. ATI už celou svou produkci grafických karet vyrábí od začátku roku pokročilým, levným 55nm procesem. Konkurenční NVIDIA technologicky zaostává. Její výroba je stále většinou na 65nm. Přechod na 55nm, musela urychlit a tak se aktuálně na trh dostávají grafické čipy původně 65nm, v 55nm podobě. Bohužel bez jiných výraznějších změn. 55nm karty by nicméně měly všechny podporovat vylepšené šetření energie, a pokud je v PC přítomna některá z nových desek s čipovou sadou NVIDIA s integrovanou grafickou kartou NVIDIA, měly by umět tzv. Hybrid Power a to šetřící režim, který přepne v klidu na integrovanou grafiku.

asus-hd4870-7

  Celkově se ale 55nm výroba NVIDIA čipů se teprve rozbíhá. Bohužel kromě nižšího výrobního postupu už karty nepřináší vlastně nic nového. Jedná se tedy už o stárnoucí modely. Konkurenční ATI se svými novými jádry RV770 na modelech HD 4850 a HD 4870 má velice dobře pokrytý trh. HD4850 stojí dnes od 3500 - 4000 korun, za tuto cenu ale soupeří s modely 9800GTX+ - s tím nejlepším co NVIDIA ve skutečném mainstreamu má, které ale stojí běžně kolem 4200-4500. Z druhé strany zase nic moc neřeší uvedení modelů 9500GT a 9600GT v 55nm variantě. 55nm 9500GT stojí kolem 1700 korun, ale výkonově bohužel zdaleka nestačí na HD3850 512MB která se kolem 2000 pohybuje. O 9600GT ani nemluvě, ta totiž stojí kolem 2500 korun, ale to už není moc daleko od HD 4850, která je výrazně rychlejší. Model 9800GT v 55nm variantě už jaksi nemá místo. Mezi 9600GT a 9800GTX+  je právě HD 4850 a s tou nemůže soupeřit. Hlavní přínos 55nm výroby u NVIDIA je tak hlavně pro společnost NVIDIA, která přibližně o 15-20% snížila výrobní náklady proti 65nm výrobě. Pro zákazníka se moc nemění, technologie i grafický návrh zůstává a ten už přeci jen není nejmladší a začíná to být vidět u nových herních titulů. A bude hůře, protože ani 55nm NVIDIA karty nemají DX10.1 rozšíření se kterým se ve větším množství počítá v nových hrách už tento rok, protože DX11 bude z DX10.1 vycházet. Podporu DX10.1 už oficiálně oznámila největší herní studia. Grafické karty ATI včetně starších HD3000 tak dostanou solidní boost grafického výkonu v AA režimech. DX10.1 totiž opravuje chybu v návrhu DX10 a používá pro tvorbu AA a vylepšení kvality obrazu jiný princip, který je méně náročný na HW při zachování stejné obrazové kvality. A z toho budou ATI karty těžit. Ten přínos je změřený na přibližně 15-20% výkonu pod AA režimem. Nové generace NVIDIA karet se však dočkáme až tak ve 2Q příštího roku a to už tu bude ATI na 40nm s novou generací. Minimálně ona ale místo 45nm přejde z 55nm hned na 40nm a to je opět velmi slušný skok. Větší než z 65nm výroby.

Zdroj: Fudzilla.com, DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
FR33DY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 16:06:17

Obdivoval som
Pajoncek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 16:14:22

Nejako mi pripada ,ze su vsetky novinky o tom istom. 40nm ATI tu bolo spomenute minimalne 3krat a zvysok takisto.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 17:02:38
avatar
njn snažim se to alespoň rozvést .... se koukni na fudzillu co novinka to 3 věty a za den třeba 4-5 takových novinek o něčem co se vejde do jendoho článku jako je tenhle takže já ymslím, že je to tady ještě dobrý
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hybrid Power 2008-07-29 17:24:41
avatar
Budou nekdy cipove sady a karty ATI umet neco jako je u NV Hybrid Power Nebo nam ty jejich technologicky nejvyspelejsi karty budou porad v klidu odebirat spousty zbytecne energie? (elektrina narozdil od HW uz nikdy levnejsi nebude )
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 17:38:20
avatar
Elektrika bude levnejsi ..... az budou fuzni elektrarny.... staci jen "chvili" pockat
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 17:55:58
avatar
to se pleteš. akorát z toho budou mít větší zisky. mě by spíš zajímal jestli Nvidia vůbec dožene ATI do doby kdy si budu muset koupit new GK abych mohl fárat náročnější hry než Crysis na max(když nepočítám raytracing a podobné experimenty kde je vždy třeba více síly).
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 18:23:36
avatar
narocnejsi hry nez crysis jen tak neprijdou... A az prijdou urcite budou hratelne na karte od NV i ATI (vyvoj HW ted totiz dost preskocil SW).

4 rebel44: Dokud nebudes mit doma vlastni elektrarnu, nemusis se bat, ze bys mel elektrinu levnejsi, CEZ ti ji totiz zarucene neslevni, naopak kazdy rok ti aspon 10% prida
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 22:43:55

Souhlas,dokud budou chtit velebnosti z CEZu nakupovat vily, draha auta a zit high society, energie pujde jen nahoru(a obavam se,ze jim tato potreba vydrzi nebo se spise zvysi).Mozna , v budoucnu, pro nas bude vyhodnejsi koupe grafiky s pribalenou elektrarnickou Neco jako jsou dnes verze s vodnim chlazenim,tak by mohly byt edice power plant

Co se tyka vyvoje, z pohledu vyvojare, neni problem vyzdimat jakykoliv hardware na trhu. Spis bych to videl tak,ze planovani narocnosti her nepocitalo s tak rychlym navysenim vykonu hw(a ruku na srdce,kdo s tim pocital ? Soucasne tempo zvysovani vykonu grafik je silene. Diky za nej ) Pro kazdeho vyvojare je lepsi ,kdyz jeho produkt pojede na vetsine hw dobre az skvele, nez kdyz pojede jen tak tak a nepojede dobre ani na soucasne spicce.(viz nestastny Crysis).Navic tu mame konzole, ktere diky tomu tempu zastaravaji enormne rychle. Pokud se vyviji multiplatformne(a na to vydavatele slysi), neni efektivni vyvijet dve verze. JEdnu pro konzole a druhou pro "hi-tech" PC. Stejne tak treba DX9(X360) vs DX10. Ano, muzu vyvijet multiplatformne pod DX9 a na to ,pro pc, nabalit par efektu DX10. Ale pokud budu vyvijet nativne DX10, budu muset resit zvlast verzi DX9 pro konzoli. Ovsem to uz jsem odbocil
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 23:45:17
avatar
Do budoucna vidim tak akorát Alan Wake.. ale to vzhledem k stadiu vývoje asi v době DX11. A možná Duken Nuken Forever (j/k)
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 00:16:14

ze hry nepocitali s takovym vyvojem hardware??prosim te kde zijes??dyt 8800GTX s prehledem staci na vsechny soucasny hry krome zprasenyho crysis uplne bez problemu i ve vyssich rozlisenich a radeon 4850 ma vykon velmi podobnej a to je to nova karta...prave ze ten vykon hw v dnesni dobe nejde ani zdaleka tak rychle nahoru jak drive...dyt co to bylo za rozdily treba u radeonu 8500 vs 9700 vs x800 to tedka tady vubec neni...jediny co prinasi vyssi vykon je sli/cf. a to bylo driv take..a rozdily mezi generacemi byly o dost vetsi (7900 vs 6800, X1950 vs X850)..vykon karet stagnuje a ani neni tak potreba kdyz i hry nejsou ani zdaleka tak narocne...aspon ze cena hw de pekne dolu nicmene i tak lituju ze sem si nepockal na 8800GTX a koupil x1950pro a pak menil o rok a neco pozdeji za 3870. kterou zase budu muset menit...8800GTX by treba stacila i na to full hd
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 06:47:31

Každa hra je robena aby išla na konzolach napr. P3 Takže dokial neurobia P4 ktora bude vykonejšia, tak dovtedy sa nebudu robiť ani naročnejšie hry. Ale možno tuto zimu sa to zmeni.
To iste maš aj u CPU aj tuna vykon stagnuje a za 6 rokov nestupol v priemere ani o 20% tuna aj ked pridali viac jadier vykon jestale ten isty ( okrem zopar aplikacii)
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 07:00:57

Nechápu jak můžete nadávat na Crysis - hra i na medium detaily vypadá líp než UT 3 engine!Nikdo vám přece na krabici neříká že to pojede na 100% - počítače nejsou konzole! v DX10 na very high je mnoho technologii které budou mít současný enginy tak za 2 generace - Vyvojáři to udělali pro budoucí grafiky, se kterýma hra bude i za pár let stále vypadat skvěle. Kéž by i UT 3 engine měl "very high" nastavení - když máš výkonou grafiku (4870 a výš) tak je ti skoro líto jak blbě hra vypadá - mě by nevadilo kdyby dali třeba možnost mnohem detailnějších textur, hra by sice třeba jela 2x pomaleji ale já bych stále měl i tak svých 60+ fps. Nj ale pak by se našli pitomci co by řekli, že UT 3 má zprasený engine... (kvůli tomu že oni si to nemohou zapnout na maximum....)
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 10:25:25

kazdymu nezalezi na grafice...ale engine je proste zprasenej nehlede na mnozstvi bugu (mozna update uz vyresili vse mozne je to fakt doba co sem to hral). nemusime se divat jen na ut3 engine ale treba i assasins creed...grafika nadherna a hejba se to paradne na vsem moznym. uvidime jak crysis jeste.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-31 15:16:07

Ahoj, to že má Crysis zprasenou optimalizaci se obecně ví, je to způsobeno tím, že vývoj začal pod DX 9c a byl dokončen na DX 10 hardware..konkrétně na 8800 GTX. že není něco v pořádku dokazují testy např. s GTX280, kde výkon škáluje daleko méně oproti jiným hrám. Zvláště u režimů s AA dochází k brutálním propadům výkonu a sebevýkonnější grafika to nezachrání ..viz. první preview HD4870X2, která má v Crysis úplně stejné skóre jako GTX280. Prostě Crysis je špatně optimalizován a lepší už to nebude ...snad Warhead bude reparátem i v tomto smyslu. Jinak je ale Crysis alespoň pro mě nejlepší hrou roku 2007 po Bioshocku.
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 10:59:29

Jasne ze 8800GTX staci na vetsinu soucasnch her. Nevim jestli delas(nebo mas zkusenost) ve vyvoji her. Prumerna doba jednoho projektu je cca 3 roky. A uz pri navrhu se odhaduje narocnost na hw. Pozdeji se to da v jistych mezich ovlivnit. Napriklad s povedenymi jadry R770 za cenu temer lowendu se skutecne pri planovani nepocitalo. Jak jsem psal vyse, je dulezite aby hra jela, v dobe vydani, na co nejsirsim spektru pc(ted zamerne nezminuji konzole). Doufam,ze mi rozumis, jak to myslim. Proto jsem zminoval Crysis, ktery je hezkym prikladem jak vyzdimat soucasny hw na max. Ovsem otazkou zustava,zda-li nebyl vyvijen s timto zamerem(za solidni podpory nVidie). Vzdyt pri nastaveni medinum a low jede hezky(a vypada o tridu lip nez vetsina soucasniku na max) na vetsine hw. A jestli je "zpraseny" , to bych si neodvazil tvrdit,dokud nebudu moct nahlednout do zdrojaku. (nestastny jsem minil v tom smyslu, ze opravdu na max detaily si ho uziji jen nejvykonnejsi karty a Pepa od vedle ,nabuzeny reklamou, na sve obstarozni 6600GT ostrouha
Proste cele me povidani melo vyznit ve smyslu - budme radi,ze novy hw vse soucasne zvlada s prehledem a rezervou, pac z pohledu vyvojare neni problem vyzdimat jakykoliv hw na na trhu na max a to i s rezervou na pristi generaci

To Bucho: Ve vetsine multiplatformnich titulu je rozdil v pc verzi skutecne jen zvetsenim rozliseni textur a pridanim par efektu,ktere se daji do enginu dobastlit. Nicmene souhlasim s tebou. Opravdu by hry mohly mit volbu detailnejsich textur.(ovsem detailni textury se musi vytvaret cele znova = prace navic = zvyseni nakladu + cas. To vydavatel nerad slysi
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 12:34:34

Sice jsem neměl v kompu 8800GTX ani 4850 ale stím výkonem bych ti v některých případech věřil. Ale zamysli se nad tím co srovnáváš , GTX je karta která byla směřována do HIGHENDU a 4850 je nižší mainsteam. jestli porovnáš GTX jako highend a dnesšní highend tak máš takových 200% navíc a to je dost výkonu navíc nemyslíš ?
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 17:29:41

ne protoze nejvykonejsi karty dneska nenabizeji 200% vykonu navic...a 8800GTX je 2 roky stara karta!!! tohle tu nikdy nebylo...stary high-end byl vykony jak novy mainstream a nekdy i pomalejsi viz srovnani 5900Ultra vs 6600GT, 6800Ultra vs 7600GT nebo 9800Pro vs X1600 a tak dale i do minulosti
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 20:55:18

Teda kdyz radeon 4870X2 dava 80az100% navíc oproti GTX280 tak proti 8800GTX to bude vic nemyslis? Stěma 200procentama jsem to myslel jako 2krát víc , sorry.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Velebnosti z CEZu. 2008-07-30 07:06:44
avatar
Nechci se jich zastávat, ale novej blok v Temelíně se nepostaví za to, co jim zbyde po nákupu aut a nemovitostí
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 11:06:37

Pravdu dis, preci ho nebudou stavet ze soucasnych zisku,kdyz ty potrebne finance mohou ziskat navysenim cen energie. Jen aby se nevyplnilo "s jidlem roste chut" a my misto noveho bloku Temelina nedotovali auta a vily o onech "+10%" nebo spise
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 18:39:37
avatar
ano, ati mala subezne s nv uviest podobnu utilitu ako ma nv, ale niekde to viazne, vraj chipsety 790gx to podporuju, ale problem je asi na strane ovladacov..
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hybrid power je mimo 2008-07-30 08:45:30

hybrid power je pro mne takové nouzové řešení. Nemyslím si, že je to správná cesta vpřed. Omezovat řízení spotřeby jenom na přepínání mezi výkonnou a slabší grafikou je jenom polovičaté.

AMD-ATI jde jinou cestou. Jmenuje se fusion. Myšlenka spočívá v tom, že z jader v počítači se vytáří jakýsi cluster. Jedná se o jádra procesorová, grafická a případně i akcelarační. AMD v tomto má již technologii která umožňuje regulovat jádra Pheonu nebo je i vypínat a to podle požadavků na výkon. Logické a komplexní řešení je stejný mechanizmus použít i na jídra grafická. Hybrid power je v tomto případě dosti mymo mísu.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 19:56:54

40nm bude pro Ati pomerne solidni vyhoda. Na stejnou plochu nacpou cip s vice jak dvojnasobkem jednotek oproti RV770. Teoreticky je mozne, aby na 40nm Ati postavilo cip o velikosti podobne s RV770, pripadne mirne mensi s vice jak dvojnasobnym vykonem proti RV770, kdyz se veme v uvahu i mozny narust frekvence. Nvidia naopak s 55nm procesem pouze zmensi GT200 na velikost R600, coz porad bude dost velky cip (kolem 430mm ctverecnich), kdy vykon bude navysen jen mirne navysenim frekvence. Na nejake rozsirovani cipu nebude moc mista. Pro Ati to tedy vypada pomerne ruzove.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-29 20:22:40

Už bylo taky na čase :-) Alespoň si vydělá na ten dluh, co si s ATI AMDčko udělalo.
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 00:55:55
avatar
Výrobní postup je jen jeden faktor. To GPU divize AMD ukázala dostatečně na kartách řady HD38xx a HD 48xx. NV šla v zajetých kolejích zmenšování výrobního procesu s běžným způsobem optimalizace výroby (vychytávání chyb). Jak to dopadlo? Nevalně, Toto je pouze můj názor: Ati už nemůže moc překvapit. Výkon při přechodu na menší výrobní proces se dá celkem odhadnou (odborníci odhadnou). Optimalizace HW na již provedené architektuře GPU jsou na velké úrovni včetně implementace DX10 (či DX10,1). Nepředpokládám, že navyšování výkonu může pokračovat nastoleným tempem. Můj odhad je cca 25-30% výkonu navíc při optimalizci spotřeby o cca 30% níže na generaci. (myšleno vylepšení spotřeby ve 2D).
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 12:37:22

Chtěl bych se zeptat jestli si mám pořídit desku s chipsetem 790X nebo 790FX dik . Zajímá mě taktování Phenomu a kolik by toho ta deska ustála (Phenom9850BE) , Jinak jde o desky Gigabyte MA790X-DS4 a Gigabyte MA790FX-DS5.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 17:46:55
avatar
počkat na 790GX - budu mít v recenzi
A.J [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-30 20:00:58
avatar
tak to jsem zvedavy jestli se vyplati chvilku si pockat na 790GX nebo jestli si mam uz koupit rovnou 790FX.
Mad Chick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No nevím nevím DD 2008-07-30 23:31:36
avatar
Zdá se mi, že si podal informace trochu zvláštním způsobem, ted nemám na mysli info okolo výrobního procesu tam je vše v pohodě, ale to rozdělování trhu.... 9600GT od 2500,- je konkurentem pro 3870 od 2300, nejen cenou, ale také výkonem, rozhodně tedy není konkurentem pro 4850, která je sice o 20-40%rychlejší, ale také o 40% dražší. Dále 9800GT(převlečená 8800GT) určitě místo má, protože je o dejme tomu nějakých 15% rychlejší než 9600GT a tomu také odpovídá její cena , proti 9600GT +20%. Další věc je cena 9800+, která už není jak ty píšeš 4200+, ale je už hluboku pod 4000. A co se jejího výkonu týče je na tom bez AA lépe jak 4850 s AA zase hůře. Tolik moje výtky, pokud cheš být nestraný( v což já doufám) tak prosím uváděj aktuální ceny poplatné k dataci článku. Před 10ti dny bych s tebou v tomto ohledu souhlasil, ale dnes je to již trochu jinak ;)
MAREKX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HD4870 2008-07-31 13:45:58
avatar
Mám otázku, druhý deŇ mám nový PC, s touto grafickou kartou, čo sa týka výkonu som spokojný, až na ten referenčný chladič, ktorý vie človeku znepríjemniť život, naš5astie sa dá regulovať. Mám karu od ASUSU a chcem sa spýtať, že ako zistím či je môj bios ten novší (šetriaci energiu) a poprípade ako a kde mˇžem zohnať nový a nainštalovať ho. Chcem sa tiež spýtať na teploty karty pretože v teste tejto karty ste mali teploty okolo 80 stupňov a ja mám okolo 50 v kľude a pri Crysis mám okolo 65-75 stupňov.
Otáčky ventilátora nastavujem pomocou priloženého programu od Asusu a mám ich tak okolo 30-35% vo Windowse a v Crysis ich dám na 50- 55%.
Tiež mám ďalšiu otázku a to ohľadom Crysis dal som tam atcy až do 1,21 verzie a všetko je O.K. až na tie vojenské ďžípy, ktorým nevidno zadné koleso, na tomiesto keď vystrelím tak už poškodenú pneumatiku vidno, a tiež občas blikne na jednom mieste textúra. Ďakujem.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-31 15:05:26

Když řešíš chladič tak předpokládám, že sis koupil ATI HD 4850. S nereferenčními chladiči byly údajně nějaké problémy, mrkni do nějakého fóra. Raději bych koupil 9800GTX+ a tyhle věci neřešil ...ale uznávám, že HD4850 má o něco příznivější poměr cena/výkon.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-31 15:08:48

Hádám, že nemáš originálku co? ..tam se takové věci stávají ..takže pokud je to tak ..zajdi do nějakého obchodu s PC hrami a máš vystaráno ..když máš na GK ..měl bys mít i na hru ..není nad to, když si zvykneš kupovat si hry ..máš klid
MAREKX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Originálku 2008-07-31 21:05:39
avatar
Jasné že mám originálku Crysis. Hra na ktorú som sa najviac tešil a prvýkrát som ju zapol včera na mojom novučičkom PC. Crysis som si kúpil pred 2 mesiacmi takže tak no. Inde mi poradili, že najnovšie ovládače by pomohi, takže ich zajtra s novým LCD vyskúšam. A mám HD4870, referenčný chladič je dosť hlučný. Neviem teda koľko by malo stačiť ( otáčok), ktoré sú udávane v % pomocou utility od ASUSu.
roman63 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RV870 a G300 2008-07-31 15:40:08

Budou údajně až 4x rychlejší, než RV770 a G200.

Odkaz
Citace:
* RV870: 2,2 miliardy tranzistorů, 1,2 GHz takt jádra, 1800 stream procesorů (ALU), 90 texturovacích jednotek, 32 rasterizačních jednotek (ROP/RBE)
* G300: 3,2 miliardy tranzistorů, 960 MHz takt jádra, 2,1 GHz takt stream procesorů (shader domain), 500 stream procesorů, 180 texturovacích jednotek a 64 ROP
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-31 15:53:02
avatar
no to bych chtěl vidět
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?Tuesday, 26 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 239x
Komentářů: 0
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekMonday, 25 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 802x
Komentářů: 5
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 828x
Komentářů: 1
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1283x
Komentářů: 0