ATI RV830 s DX11 – ve skutečnosti 40nm RV770 + DX11+ optimalizace Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 10 August 2009
altS blížícím se vydáním nové generace ATI grafik se objevují další informace.

 

 

 

Jak víme, ATI se chystá v Q3 a Q4 letošního roku vypustit celou kompletní řadu nových grafik. Základem má být grafické jádro RV870, které bude základem pro mainstreamové i high endové modely. Už delší dobu se ale také ví o existenci menšího DX11 grafického jádra, které bylo také předvedeno v červnu veřejně. Ačkoliv oficiální jméno nebylo prozrazeno, pracovně se mu říká RV830. To by značilo použití pro grafické karty nižšího mainstreamu, něco jako nástupci modelů HD 4870/HD 4770.

Konkrétně by RV830 nemělo být ničím jiným, než 40nm RV770/790, které dnes najdeme na HD 4850/4870/4890. Tedy plných 800SP ale vyráběných 40nm. To by znamenalo malé rozměry. Jádro ale také bude vylepšeno o DX11 části, což u ATI mnoho problémů nenadělalo, protože RV7xx grafická jádra jsou plně kompatibilní s DX10.1, ze kterého DX11 vychází. To ale stále není vše. Jádro bude mít velmi vysoké frekvence, mluví se i o více než 1GHz a upravené shader a texturovací část a optimisté mluví o tom, že by v těchto výpočtech mělo být RV830 o 100% rychlejší než RV770/790 dnes.

Zajímavou informací je také to, že ATI prý opouští AFR (Alternate Frame Rendering) u X2 grafik. Místo toho se objeví SFR, který má daleko větší potenciál a ATI s ním už v minulosti experimentovala, i když ne příliš úspěšně. Nová generace grafik ale slibuje jeho nové využití a jsme opravdu zvědav, co si pro nás dosud tajemné jádro RV870 připravilo. To je samozřejmě již hotové a ve fázi finální výroby. Grafik bychom se měli dočkat nejdříve v září, určitě pak v říjnu spolu s vydáním Windows 7 s DX11. Jsem moc zvědav, zda to bude skutečně stát za to a zda se dočkáme minimálně stejného překvapení, jako při vydání HD 4850/4870 ….

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 11:56:49
avatar
mě by zajímala jaká bude cena grafiky s RV830 a jaká bude cena grafiky s jedním RV870, bohužel budu limitován cenou ale budu potřebovat grafiku co vzládne v DX11 DIRT2 při 1920x1080
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:06:46
avatar
odhadem něco mezi 3000-4000 korun bych to viděl jako reálné ....
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:36:01
avatar
a u RV870 ? tak 5000-6000 korun a beru ji všema vdaceti
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:53:31

V Cechach ocekavam 7k a vic, zalezi jak dobre bude provedenej shipment pri launchi. Pokud bude karet dostatek ocekavam ustaleni ceny od 6-7k. Zalezi jeste jak bude nasledne vykonove postavena proti konkurenci atd.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:37:00
avatar
No mě by spíš zajímalo jak ti optimisté přišli na těch +100% výkonu oproti RV770 a 790 při stejném počtu shaderů. I kdyby byla frekvence čipu vyšší o 50% (což si vskutku nemyslím) vážně mě zajímá, kde by se vzalo těch dalších 50%. Ale jinak si myslím že by mohlo jít o moji příští kartu, uvidíme podle ceny...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 15:08:01
avatar
leda že by nás ATI překvapila nasazením nových 7GHz GDDR5
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:41:21
avatar
A kdyz bude RV830 v podstate RV770 jen upravene, tak myslite, ze se vleze se spotrebou do 75W aby to nemuselo mit pridavny napajeni? A predpokladam, ze to bude s 128bit pametovou sbernici.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 16:34:42
avatar
Vzhledem k vysoko taktovanému jádru to vidím s takto nízkou spotřebou bledě. Já ti nevim, ale mě nepřijde jako nějak velký problém jeden napájecí kabel navíc
Panoramix0903 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jeden kábel naviac 2009-08-10 17:24:41

Mno, odpoviem ti na tvoj príspevok. Je kopec počítačov, ktoré nemajú vôbec 6-pin konektor na napájanie grafiky, nemajú už ani 4-pin klasický molex konektor. Len S-ATA napájanie a ATX konektor. V našej firme cca 4000 počítačov DELL. Tak som bol veľmi rád, že som tam mohol dať HD4670, aspoň do niektorých. Iný zdroj do tých DELLov nedáš, pretože okrem ATX a S-ATA napájania, majú všetky mainboardové konektory customizované, dokonca tam nenájdeš ani jeden 3 či 2-pin konektor na ventilátor.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 17:45:04
avatar
Staci se podivat na 4770. Ta je na 40nm a spotrebu ma 80W. Cekal bych tedy minimalne neco v podobne prikonove urovni.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 12:07:18
avatar
No me jde o to, ze karta s jadrem RV830 bude nastupcem HD4670, kterazto napajeci konektor nema a tak bych byl rad, kdyby ani nastupce napajeci konektor nemel.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 12:20:55
avatar
vzhledem k tomu že ATi má hlavní výhodu taktovacího potenciálu, a malého jádra tak by tam ten 6pin mohli zkusit nedávat .. a nechat to na lidech, jestli si pár taktů přidají a poté ani napájení či ne
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 12:42:52

"nižšího mainstreamu, něco jako nástupci modelů HD 4870..."?
Nemělo tam stát 4670?
XTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2009-08-10 12:52:47

Taky se mi zda jako blbost, aby byl nizsi mainstream 4870. To kdyz uz tak vyssi, ne? Ale stejne tuhle radu karet vynecham, upgradovat budu asi az na tu pristi nebo mozna i pres pristi, ale to asi ne:-)
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 13:15:17

to je hrozne, ze to uvadzanie novej generacie tak dlho trva..
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 13:21:24
avatar
to snad nie je mozne, mna klamu oci. novinka o ATi, ktora je relativne kratka [na DDho pomery velmi kratka ] a nikde ani zmienka o nVidii, PARADA!
dakujem, a prajem viac takychto "lepsich" noviniek.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 15:04:59

tak to si ja asi radsej s mojou 4850 est pockam na dalsiu generaciu
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 15:45:20
avatar
Takže ATI chytá NV manýry? Jak si vůči svým zákazníkům může dovolit při tvorbě novýho jádra pouze přejmenovat to starý ?
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 17:07:57
avatar
no jádro zas tak stejné nebude myslím že tam bude dost úprav navíc je to jedna z nižších karet a sou to jen spekulace kdo vi jak to bude
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 16:36:10
avatar
... všecky moje příspěvky smazaný nebo to byl nějakej sen že sem psal ?
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 17:05:22

TO MicrO: neustále kritizuješ DDho za náklonnost k ATI, ty máš zase evidentně náklonnost k nVidia. Je to DDho server a může si tu psát co chce. Pokud se ti to nelíbí, tak to nečti a jdi na jiný server, z tvéhé pohledu objektivnější. Ušetříš si nervy a čas.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 18:07:12

A už je to tu zas. To že někdo kritizuje Stacha za náklonost k ATI (která přímo bije do očí), ještě neznamená, že má náklonnost k nVidia. Jen třeba nemá rád křiváctví a prznění novinařiny.
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 18:35:53
avatar
aaaa ozval se věrný fanoušek DDworldu , nevynechá jediný článek a dokonce čte celou dizkuzi.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 18:46:09
avatar
já na DDho a ATi píšu stejným způsobem jak on píše na nVidii ... a pokud mi je známo, DD nemá tenhle web pro sebe, ale pro nás čtenáře, tak by se měl rozmyslet jakým to píše stylem
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 19:35:37
avatar
a ty si rozmysli, jakým stylem oponuješ! Sorry ale zjevné fandění značce netoleruji jako argumentaci. já taky nefandím ATI a to že ty budeš stokrrát opakovat že ano, z toho pravdu neudělá. zklamu tě, ATI ani NV nejsou moje favorité .... fandím technologii jako celku ne jedné firmě, protože žádné nemá vše a každá z nás stejně tahá prachy, už si to projednou uvědom ... kritizuji stějna jako chválím když je za co a u obou se stejným přístupem, já nemůžu za to, že přístup jedné firmy je v mnoha směrech dost diskutabilní ...
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 11:45:22
avatar
a ty se zase odnauč pořád opakovat to tvoje ,,fandím technologiím,,
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-12 00:33:17
avatar
to bych přestal dělat tento web
pK! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 11:43:40
avatar
lol "prznění novinařiny" tak se předveď někde ty sám ty chytráku když se ti to nelíbí tak to nečti. co na tom furt hledáš ty a tobě podobní?? jste jak zaseknutej gramofon, furt dokola to samý, stále stejný žblechty. chtělo by to změnu
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 12:25:04
avatar
mno a ty se zamysli já pořád dokola melu jedno a to samý, že DD je nakloněn AMD ...a on pořád dokola mele jak je nvidia špatná, jak má špatný produkty, že téměř všechno od nich nemá budoucnost, že přeznačuje a že je technologický fanda
kdyby odešli ti kterejm se nelíbí styl jeho psaní tak by tu měl 1/3 ...to by mu na popularitě fakt nepřidalo kdyby se na ostatních webech psalo ,,Vzpoura na DDworldu, fanoušci odešli - zůstali jen (fanatici). Co bude dál ? ,,
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-12 00:33:48
avatar
to meleš ty, že melu jak je NV špatná, nci takovýho já neříkám!
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 23:20:55

Milé dítě, když má stále stejné žblechty autor tohoto webu, tak já musím mít stále stejné žblechty v diskusi. A předvádět se nebudu, protože na to nemám čas. Já totiž narozdíl od tebe pracuji a jsem za to královsky placen. Víš, dítě?

A co tady pořád hledám? Čekám kdy konečně začne být tento web aspoň trošku seriózní a objektivní. Abych pořád dokola nemusel vysvětlovat svým zákazníkům, že tak jak si to přečetli tady to opravdu není...
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 17:32:43
avatar
Tato kartička vypadá zajímavě. Má dx11 (tzn. že se mi vyplatí přechod z Xp na win7) a taky nějaký ten výkon.
Ale slintat blahem budu až po výkonostních testech
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 23:40:21
avatar
Jak asi na 40nm RV770 nacpou 256-bitovou sběrnici?

PS: Na frekvence 1GHz+ nevěřím. Ohledně HD4800 taky lítaly před vydáním šílenosti, a nakonec byly frekvence stejné jako u 3800 řady
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 19:48:02
avatar
je možné že bude jen 128bit, koneckonců hovořilo se o jádře, ne o grafice

Co se týká frekvnecí, tak HD 4890 má 1GHz a tam se žádná HD 3800 rozhodně nedostane, tak jaképak nesmysly?
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:04:15
avatar
jenže HD4890 je rok po vydání první HD4xxx ..což je dlouhá doba na úpravy
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:20:38
avatar
no alespoň se nevydává za převratnou novinku a jemnuje se HD 4890 ne HD 5890 ;) nebo GTX 9999 jako to dělají jinde ;)
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:44:49
avatar
nono ...drsný slova
dle mého je to dobrej tah, vše hodit už do roviny G200 ..ať je v tom pořádek, sice by měli dávat k výrobkum takto přeznačenejm slova ,,pozor - výkon 9xxxGT,, ale proč by to dělali když jim to někdo koupí ;-)
todle je nekonečná debata
romero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 19:42:28

Nova karticka s RV870 by prisla vhod. Vykon musia zdvojnasobit, nech sa dotahuje na GT300. Len neviem, neviem ci bude 256bit zbernica stacit, ale ak zdvojnasobia TEX, RBE, natlacia tam 1600 - 2000SP a vytahnu este nejake esa z rukavu tak to moze byt ono. A hosi s taiwanu by uz mohli pustit nejake testy nech je sranda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 19:48:54
avatar
RV870 je jádro mainstreamové, GT300 bude opět 2x větší, čistokrevný high end. za normálních okolností to tedy nejsou soupeři ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 19:52:11

Z jakeho uhlu pohledu? A znova opakuji, kolik stoji jedno jadro toho ktereho vyrobce me jako koncoveho zakaznika nezajima. Takze z jakeho uhlu pohledu to nejsou ci za normalnich okolnosti nebudou souperi? Vykon? Spotreba?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 20:00:11
avatar
ze všech? 40nm G300 bude 2x větší než RV870, segment kam míří je také jasně deklarován odlišně atd. atd. ATI nedělá high endové grafické jádro už od R600 to bylo poslední ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 20:04:00

Uvedomujes si, ze tenhle argument by byl prijatelny pouze v pripade, ze by obe jadra meli podobnou architektonickou stavbu? protoze takhle proste srovnavas jabka s hruskama. Velikost je vcelku jedno, jde o cenu, vykon atd. Takze vazne nechapu z jakeho uhlu a ze vsech vazne neni smysluplna odpoved.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 20:24:13

Je pravdou, že velikost jádra je zákazníkovi (mně) celkem ukradená. Svědčí to sice o technické vyspělosti výrobce, ale pro obyč. zákazníka je důležitý, kromě provozních vlastností, zejména výkon karty a tomu odpovídající cena. Pokud by ATI s takto malým jádrem dokázala výkonově (cenově určitě)konkurovat highendu G300, tak klobouk dolů. Jenže to pravděpodobně dopadne jako doposud, kdy bude ATI muset nasadit dvě jádra a to už nebude cenově o tolik lepší, bohužel pro nás.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 20:48:19

Tak v tom problem neni. Ostatne takovouhle strategii AMD i ofiialne razi. Jde mi o cely argument pomer plocha cipu/vykon - ten je proste jak vystrizeny z marketingove prezentace a prijde mi totalne zcestny. Pro me se nic nemeni jestli bude jadro merit 400mm2 nebo 800mm2. Jde o vykon/cena a tam se segmenty deli a urcuji, nikoliv velikosti.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 21:58:32

Já se v tomto s tebou přece nepřu, naopak. Chtěl jsem tím říct, že na velikosti konc. zákazníkovi tolik nezáleží, důležitý je výkon a cena.Pokud je nVidia schopna za stejnou cenu nabídnout stejný výkon jako ATI, je mi jedno jak velkým jádrem toho musela dosáhnout. ATI by ovšem měla s tímto menším jádrem (vzhledem k nižším výrobním nákladům) v segmentu nižšího mainstreamu cenově nVidii převálcovat.V tomto se mi jeví rozumnější cesta ATI.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 13:00:09

Jiste z uciteho pohledu je to logicka vec. Nicmene realita trhu je jina. Temto malym a levnym jadrum totiz konkuruje G92 a jeho derivaty - jadro, ktere taky neni nijak velike a predevsim svoji zivotnosti na trhu je jeho vyrobni cena troufnu si tvrdit mensi nez onech jader od AMD. A jak je vidno, zustane s nami G92 jeste i nadale. K tomu pridej to, ze vykonove rozdily jsou minimalni, agresivni cenovou politiku Nvidie, kdy AMD vychazi radove pouze mirne levneji a pak se doberes k tomu, proc to vsechno co jsi psal vyse nefunguje. Ono vyklizeni vyssich segmentu neni u AMD bez duvodu, rekl bych ze v hodnoceni proc AMD zvolila pristup high-end = 2 jadra bude tak 50/50 zastoupeno to, ze k tomu byla dohnana nedostatkem vykonu a to, ze vyroba mene vykonych jader bude levnejsi.
romero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 20:19:03

Netvrdim ze RV870 a GT300 su superi, ale ATI musi drzat krok a pripravit nejakych 70% vykonu GT300 s 265bit na takmer polovicnej ploche. Nvidia sa bude hnat po MIMD, co moze byt vyhoda pre ATI ktora moze zase zrovnat hruby vykon v SP.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Škálování karet 2009-08-10 21:48:38

Nevím, nějak se mi to nezdá... AMD škálovala dosud grafiky takto:

shadery:
Radeon 3xxx... 40-120-320
Radeon 4xxx... 80-320-(640)-800

A jak chcete škálovat Radeon 5xxx? Je jasný, že AMD bude chtít zachovat rozdíl počtu shaderů mezi 5350(5550), 5650(5670) a 5850(5870,5890) minimálně na 2násobku.

Pak bych to viděl na

Radeon 5xxx... 320-640-1200

Naopak 320-800-1200 je kravina, to je moc malý rozdíl mezi nižším a vyšším mainstreamem. Počet shaderů tipuji někam na 1200, možná 1280, maximálně však 1600, ale to už by byl extrém, 40nm není zase nějaký zázrak a je potřeba to uchladit. Frekvence 900-1000MHz.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:11:43
avatar
mno pokud ATi nepříjde s ničím jiným jak takty jádra tak nevim jeslti uspějí .. myslím že je drží nad vodou jen cena a výhoda menšího
každopádně když má ATi 2x menší jádro jako nVidia, proč neudělaj stejně velký jádro jako konkurence s teoretickým 2x větším výkonem ? .. buď je technologicky dobrý udělat takový jádro na velké ploše a chladit to stejně dobře jako 2x menší ..a nebo je užasné udělat na 2xmenším jádru stejnej výkon
de o to jak se na to kdo kouká
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:17:46
avatar
vždyť už nyní mají jádro které je 2x měnší než konkurenční a má vyšší výkon ... GT200 má 470mm2 a na GTX 285 jen 1TFLOPS, RV790 má 270mm2 ana HD 490 má 1,4Tflops nad vodou drží ATI technologie a mít marketing jako má NV, tak si NV moc neškrtá ... nejde o to jak se na to kdo kouká, jde o to jak se věci mají, když ATI dokáže s HD 4890 konkurovat GTX 275/285 které mají téměř dvojnásobné jádro, mají 2x tak širokou sběrnici atd. rozhodně to o něčem svědčí a ne o tom, že by to bylo ATI kdo zaostává a má na 40nm co dohánět ...
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:31:02
avatar
já neříkám že zaostává já jen říkám že by měli toho mělýho jádra využít a udělaz t něj stelně velké ale výkonější jak bude mít nV
btw. nVidia má zase jinčí přednosti jak výpočetní výkon v TFLOPS co má ATi .. a třeba zrovna tu sběrnici nebo shadery ;-)
o tomdle se nechci hádat pač nwm jaká je budoucnost ..jen doufám že dobrá a že to žádná strana neposere ...ať tu máme konkurenci jak se patří
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 22:18:57
avatar
No já nevim, ale porovnávat novou a starou generaci u ATI nikdy nebyl moc dobrý nápad, ATI je známa tím že často a ráda věci mění až k překvapení. Z 320 skočila rovnou na 800. Na kolik skočí teď je otázka ...
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 23:51:58
avatar
Už se objevily prvotní (možná mylné) údaje o velikosti jader a pokud se v architektuře nestanou nějaké brutální změny, bude mít největší čip více jak 1600 SP.
Velikostně by to sedělo tak zhruba 2000 kouskům.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 11:48:15
avatar
mno většina údajů je mi(y)lných, ale těch 1600SP věřím při high-endu u ATi, teda pokud to nebude považovat za mainstream, oni sou schopni všeho ;-)
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 11:29:22
avatar
"milných" ve smyslu mýlit se, je většinou nutno psát s "y", pokud se tedy nemílím.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 11:48:07
avatar
jj máš pravdu, sry už sem psal rozrušeně já pač na ty DDho komentáře se jen těžko hledá odpověď, když většinou nedávaj smysl nebo sou celý jedna velká lež x)
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - trochu realizmu 2009-08-11 14:27:28
avatar
DX11-ATI
800SP
1200MHZ
dvojnasobny pocet RBE -32, a TMU 80

Vykon - 150%+ - 4890

a to by bol idealny chip na vyrobu, maly lacny, vysoko taktovany zvladajaci extremny datovy tok /ako 2x4890/
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 16:04:29
avatar
Ubrat drogy. 800SP bych veril. 1200MHz ne. 150% vykonu 4890 taky ne. Vykon jako 4890 mozna ano, ale to maximalne.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 19:02:26
avatar
1200MHzje přehnané, typuju že u nových modelů bude průměr tak 900 ...
de o to jestli mluví o RV870 nebo RV830 =-O
každopádně myslím že na RV830 1200SP nebude
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 21:37:31

Souhlasím. U procesorů i grafik platilo, resp. platí, že mainstream nové generace se obvykle výkonově vyrovnává high-endu starší generace.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-11 23:09:44
avatar
což je o 50% větší výkon, pač HD4870 a HD4870X2 sou tak napůl od sebe ..;-)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 569x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 380x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 895x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1171x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1493x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1332x
Komentářů: 6