Co nabídnou nereferenční RX 480? Kolem 1,5GHz! ASUS STRIX a Sapphire NITRO odhaleny Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 29 June 2016
altVšechny RX 480 na trhu jsou zatím referenční. Ale to se změní. Brzy :).

 

 

 

 

ASUS a Sapphire jsou první dva výrobci, kteří ukázali své vlastní nereferenční modely. Brzy tak dorazí Sapphire NITRO:

Karta má masivní pasiv s heatpipe a dva velké ventilátory, které mají být údajně podsvícení. Karta je ve skutečnosti černo stříbrná. Také nemá ten omezující 6-pin, ale rovnou 8-pin konektor. Takže lepší napájení. Karta by měla být 24cm dlouhá. Takt se očekává někde kolem 1,35GHz možná 1,4GHz. A půjde prý ještě taktovat.

Svůj STRIX RX 480 chystá i ASUS. Ano, bude to ten stejný obří chladič s RGB podsvícením, co má i GTX 1080!

Tedy skoro 30cm dlouhá karta s pořádným napájením, kdy ASUS osadí dva 6-pin napájecí konektory! A výrobci prý tvrdí, že s touhle výbavou se RX 480 nechá taktovat u nejlepších kousků až na 1,6GHz, což zní trochu neuvěřitelně :). Ale ta výbava a zpracování karty je úplně jiná třída. Cena asi taky :D. Očekávám cenu tak nejméně 8500-9000 korun :/. 

Svou GAMING X edici s TwinFrozr chlazením chystá i MSI. I tato karta bude mít masivnější napájení a vyšší základní frekvence, které budou stabilní stále díky mnohem lepšímu chlazení. A kdy se všech těch pěkných edic, evidentně mnohem lépe chlazených a napájených než reference, dočkáme? Inu mám zprávy, že kolem poloviny června, tedy tak za 14 dní. Ceny se doufejme nebudou výrazně lišit od referencím, takže se většina těchto 8GB modelů snad vejde pod 8 tisíc.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TWINFROZR 2016-06-30 02:07:19
avatar
Ano, přes moje značné zklamání si patrně nakonec stejně koupím 8GB kartu od MSI, zejména kvůli jejímu tichému chlazení (včetně "necvakajících" ložisek) - pokud bude mít jádro nižší teplotu při stejném zatížení, jako reference a zejména pokud bude podporovat 10 (30) bit pod OpenGL (což by mě definitivně přesvědčílo).

Btw., tento článek se objevil 30.6. někdy okolo 1:30 AM s datem 29.6. PROČ?
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 02:19:07
avatar
Na toto som cakal. Super!
A co moja oblubena znacka Gigabyte? Nic nechysta?

Apropo ktora znacka ma najtichsie ventilatory? Ja som mal HD 7870 od Sapphire pokial mi neodisla. Teraz mam Gigabyte a musim povedat ze ten twinforce chladic je omnoho tichsi ako mala Sapphirka. A to aj v zatazi.

Preto by ma zaujimalo ktora znacka bude najtichsia? Podla obrazkov to zatial vyzera najlepsie na Asus(?)
Vseobecne som cital ze Sapphire je najhorsia potom je Gigabyte o nieco tichsia a najtichsia je MSI.
Je to pravda?

P.S. A bude aj test nereferencnyh 480tiek?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 02:19:36
avatar
Tiež som takto rozmýšľal, mám rád ticho (v bedni mám Noctua vetráky) ale napokon som si povedal že vezmem Sapphire.

Čo som zatiaľ od nich mal karty tak každá držala dlhé roky, až kým som ich neposlal ďalej. Tak im budem veriť i naďalej
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 02:31:16
avatar
Aj ja som bol velky fanusik Sapphirky, kupoval som ju od HD 3870 a povazoval som ju za nieco extra.
Ale v poslednej dobe ma sklamala.
1. Sapphirka je jedina grafika ktora mi kedy odisla do Kremikoveho neba.
2. Velmi ma prekvapilo ze nahradna grafika ktoru som kupil na burza pri cakani na polarisa je ovela tichsia. Hlavne v zatazi. To sa neda porovnat! Proti tomuto twinforce bola Sapphirka kombajn!
3. Tato verzia Sapphirky sa mi proste nepaci. Neviem preco. Neviem ake je tam pasiv nieje ho vidno ale niako ma to neoslovuje.

Mam ohdlucenu skrinu takze u mna je hluk ci skor tichost velmi velmi dolezita preto som ani len neuzvazoval o referencii.
Strasne by bodli teste nereferencii, ale pokial pridu obavam sa ze uz bude neskoro. Test na referenciu bol hned co je super, ale obavam sa ze pokial sa zozenu na test aspon zakladne 3-4 nereferencie tak ubehne mesiac, dva od ich uvedenia a to uz davno budem nieco mat.
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 23:17:11

A co referencia a nejaky artic mono, a na to jednu 14cm noctuu na 600ot a o karte ani nebudes vediet? Ja som zatial menil chladice aj na nereferencnych kartach. Ono pasiv maju dobry ale kvalita ventilatorov dost pokrivkava a po roku pocut v zatazi kazdu kartu. Moja asusdirectcuII na 280x v tychto teplych dnoch dava o sebe pekne vediet. Alepnfohn peter2 je uz doma uz len cakam vetrone.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 02:33:05
avatar
Jde o účinnost chladiče (účinnější - větráky se nemusejí tolik točit) a zejména o kvalitu větráků. MSI mi subjektivně (uchometricky :-) vycházely nejlépe (kdykoliv mě někdo donutí, abych se mu hrabal v počítači, tak zkouším, jak se chovají větráky grafik, tak mám trochu srovnání). Možná nemají nejnižší hladinu zvuku (dB) za jinak stejných podmínek, ale zatím jsem nezažil, aby na Twin Frozor osadili větráky, jejichž ložiska by vydávala pazvuky. Ty jsou extrémně protivné na poslech i při celkově nízké hladině hluku - zejména v idle. Dokáží hravě přehlučit i daleko intenzivnější monotonní hučení dalších fanů v PC.

Proto se subjektivně přiklíním k chlazení Twin Frozor od MSI. Nakonec jednu takovou kartu v PC mám (přeřvává ji druhá karta, která ač je "profi", tak má referenční chlazení).
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 02:38:24
avatar
Zaujimave. Ja som nikdy niake pazvuky nepostrehol, mozno preto ze mam odhlucnenu skrinu a pocujem iba ked idu ventilatory nad 50%. Mozno tie udajne pazvuky utlmi odhlucnenie (iked na hornej casti nieje) alebo som nikdy nemal znacku co ma pazvuky.

A co ten Asus Strix? 3 vrtule by mali chladit tak dobre ze by mali mat stale nizke otacky, ci nie?
Pravda je ze nepoznam kvalitu tychto vrtul, len odhadujem.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-30 03:04:27
avatar
Bohužel, netuším, nikdy jsem s ním nepřišel do styku - také mě ten model zaujal :-)

Ano, s tou odhlučněnou skříní je možné, že na pazvucích tolik nesejde, ale na druhou stranu je z mé skříně slyšet jenom právě větrák Firepra a ten kromě hluku také vykazuje právě ty nepravidelné pazvuky, které na sebe nenechají zapomenout.
eagle.f1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 15:29:46

Tato Strix ještě nevím, ale to co předvedl poslední Strix se třemi fany byl děs, přitom Matrix se dvěma fany byl výkonnější a tišší
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 11:06:20

Od Gigabite se mi líběj desky, od MSI grafiky. Asus mi přijde v poslední době takovej no přeplácanej. Ale nemůžu proti němu říct křivý slovo, MB co jsem od nich koupil jsou děsný držáky, některý jedou už skorem 10 rokem ku spokojenosti majitelů.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pěkné :) 2016-07-02 08:18:23

Já se budu rozhodovat mezi MSI a Saphire. Vezmu tu, co bude mít DVI... Jestliže obě, pak asi MSI.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DVI-I -> 2nd minimonitor 2016-07-02 10:01:59
avatar
S jením DVI-I patrně žádná nereferenční RX 480 nebude, což je škoda, protože bych rád kromě minidisplaye na klávesnici (má malou plochu) použil druhý minidisplay - "monitor" - (bohužel TFT, IPS v této velikosti nejsou) - viz Odkaz, kde půjdou pustit pgms typu AIDA64 extreme, HW monitor, Fraps...

Většina těchto "monitorů" má jen AV-IN a jen některé VGA vstup (analog), HDMI má jen pár typů a jsou za raketu, o dalších rozhraních nemluvě.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 10:30:43

No já vidim DVI na Asusu i Saphirce a pokud dokonale zaostřím svý tupozraký oči na pidi obrázek MSI, tak i tam......
Uvidíme, jestli to bude A, D, nebo I
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 15:05:19
avatar
Nechápu, že tohle někdo řeší vůbec ... vždyť případně redukce stojí asi 70 Kč
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 19:02:57
avatar
Ano? Podívej se na specifikace: "DVI-A slouží k přenosu analogového signálu, DVI-D přenáší digitální a DVI-I umožňuje přenos obou formátů. DVI-D a DVI-I se dále dělí na single link a dual link podle maximálního rozlišení. Single link umožňuje max. rozlišení 1920x1080 /60Hz, 1280x1024/85Hz.DVI-A slouží k přenosu analogového signálu, DVI-D přenáší digitální a DVI-I umožňuje přenos obou formátů. DVI-D a DVI-I se dále dělí na single link a dual link podle maximálního rozlišení. Single link umožňuje max. rozlišení 1920x1080 /60Hz, 1280x1024/85Hz."

Protože reference mají DVI-D, tak by se skutečně musela koupit redukce, ale ne taková, jakou sis představoval, ale takový, který by obsahoval aktivní D-A převodník.

Ten nestojí Kč 70,- ale odhaduji jej minimálně na desetinásobek.
DumbatorCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 11:04:00

Mám redukci HDMI-VGA z eBaye za těch 70Kč a funguje mi i HDCP. Mám jí totiž hlavně k PS3.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 14:09:56
avatar
DP->VGA redukce jsou na našem trhu od 350kč tj. pětinásobek, v chinashopech ala aliexpress věřím, že za těch 70kč budou. Nehledej tedy problém, kde není
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 17:48:05
avatar
Neexistuje "redukce", která by uměla udělat z digitálního signálu (data) analogový signál (proměnné napětí). To se dá udělat pouze krabičkou, která má v sobě D/A převodník a ta nemůže stát CZK 50,-, protože už jen ten ICs je mnohem dražší. Ano, e-Bay&spol je plný redukcí,které zmiňuješ, ale ty mohou fungovat pouze tehdy, pokud je na výstupním konektoru analogový signál - jinak ne. A ten tam zkrátka je, nebo není. U karet se specifikací konektoru DVI-I tam není a kde nic není, tam ani čert nebere :-) V takovém případě potřebuješ aktivní převodník a to jsme na míle daleko od těch padesáti kaček.

Displayport může obsahovat nespecifikované signály RGB a YCbCr, ale také nemusí (a obvykle neobsahuje). Záleží na výrobci.

A to ještě existují různé ver., (např. HDMI) které se liší zapojením.

Univerzální krabičky za pade neexistují.

Měl by sis o tom něco přečíst.
Matess_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - aktivní redukce - DA 2016-07-03 21:16:26

Možná by ses první mohl podívat na to kolik to opravdu stojí, než začneš ostatním kázat že nemají pravdu.

http://goo.gl/cUVn1B

http://goo.gl/qdRrok
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:00:51
avatar
Zajímavé, mám levnou redukci mini DP-> VGA a v DP určitě analog není. Zmiňovaný D/A tam určitě mám, redukce se zahřívá, je v části s VGA konektorem, část je širší a nese pcb. Vím tedy přesně o čem mluvím a ty se nauč nejdříve používat google, tyhle redukce nestojí majlant jak se mylně domníváš
Vamtal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 11:00:25
avatar
nemohu si pomoci ale Sapphire NITRO mi přijde podezřele podobná TWIN FROZERu 3 od MSI ....historie se opakuje XD
Dronecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odpálený PCI-E slot 2016-07-02 11:46:45

Nekupujte referenční karty, počkejte na nereferenční verze které tento problém jistě mít nebudou. Karta překračuje specifikace na tom nejcitlivějším miste, sloty hoří.Prostě referenční PCB se nepovedlo a nedá se to nijak omluvit.

https://community.amd.com/thread/202410
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 15:54:39
avatar
tak s OC je celkem jasné, že to bude žrát..

edit: viz GTX750Ti - ta rovněž žere více než 75W:

http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-750-ti-review,3750-20.html

Je pravda, že RX480 je "přes" ještě trošku víc.

Osobně bych s referencí žádné OC nedělal, ta karta na to není stavěná.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 12:51:40
avatar
"DD" VÍTEJ ZPÁTKY!!! Snad je to naposledy co se vám něco takovýho stalo.
TataJura [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 15:39:18

Inu mám zprávy, že kolem poloviny června
hadas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 16:14:48

no ja jsem se nekde docetl ze do 480 nestihli zakomponovat vsechny setrici technologie aby to stihli vyrobit do poloviny roku ze by potom mohla existovat nejaka 485 je na tom neco pravdy ?
galo0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 06:37:14
avatar
mohlo by se skutecne jednat o druhou revizi rx 480

Odkaz
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 17:32:35
avatar
No ještě počkám až Nvidia uvede GTX 1060, která asi stejně nebude dostupná (i cenově) a pak sáhnu nejspíš po RX 480 od MSI s TwinFrozr chladičem.
jurgenb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dotaz 2016-07-02 18:23:28

Mám 4jádro i5 3450 taktnuté na 4,1GHz pro každé jádro (díky utilitě desky od ASUSu). Nyní mám HD7850 2GB od Sapphire taktnutou na 1150/5800MHz jádro/paměti. Hraju na 24" monitoru s rozlišením 1920x1200. Vyplatí se mi tedy upgrade? Využije procesor grafiku naplno (je brzdou k lepšímu výkonu procesor nebo grafika)? Přemýšlím o nějaké AMD grafice, nejlépe 480 verze. Díky za názory.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 19:28:05
avatar
Uplně v pohodě do toho jdi, výkon ti vzroste podle mě tak na 2,5 násobek, prostě určitě hodně ... procesor si myslim, že to zvládne bez problémů.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 19:58:41
avatar
Odhaduji, že máš procesor ve hrách vytížený někde do 50% max, s ním bych si starosti nedělal. Pokud nevyměníš monitor za lepší, tak Ti dle mého bude se značnou rezervou stačit RX 480 4GB. Určitě ale vyčkej na nereference. (Což se tady ostatně píše v desítkách příspěvků.)
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 23:00:02
avatar
Tak sapphire nitro v Británii za 250 liber. Což oby odpovídalo 8500,- a to je opravdu až příliš.
urby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vs 290 2016-07-02 23:09:24

Má cenu upgradovat z 290tky nebo ještě čekat na 490 ? A neví někdo kdy se má zhruba 490 vyskytnout ?
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 23:12:08

obecně se hovoří o začátku 2017, jen lidi s věšteckou kouli hovoři o říjnu 2016.
lukasxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1060 2016-07-02 23:22:04

Uz uniklo info o 1060, vykon na urovni 980 tedy daleko pred 480 a 120w (proti 150w 480ky) a cena ma byt stejna takze u nas okolo 8k pri startu

Odkaz

Doporucuji cekat na nvidii nez brat odflaklej radeon 480 :-) ikdyz ona i reference te nvidie nebude zadna hitposka, chce to nereference
heretik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-02 23:56:19
avatar
Výkon na úrovni 980 je v podstate výkon 480, keďže v recenziách býva rozdiel +-5%. Takže si si asi trošku pomýlil číslovanie
lukasxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vykon 2016-07-03 08:27:42

Cetl sem hodně recenzí na 480 a všude vyšla na urovni 970, daleko před 980...nevím kde bereš že je na urovni 980.

Jinak k te 1060 přímo všude píšou že bude o 15% výkonější než 480...a o dost effektivnější. Spotřeba 480 je ulet, nemluvě o vyšším odběru z desky.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 12:19:25

Ano vsude vysla na urovni OC 970 coz je 980 reference. Mozna to muzeme zkusit opacne. OC 480 versus reference 980Ti tak potom budes rikat ze 480 vychazi na urovni 980Ti? Navic v DX12 ta 980Ti ma co delat aby se te referenci 480 rovnala. Kupovat si dneska kartu na hry podle vykonu v DX11 chce extra velkou davku tuposti. Kazdy kdo potrebuje takovy a vetsi vykon v DX11 jaky ma 480 ho ma uz v minulem high endu.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 12:47:12

970 OC není 980 reference, maximálně je na dohled
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 13:17:12

Ano mas pravdu 970 OC je jeste o neco rychlejsi nez 980 stock.

Odkaz

Takze DD mel opet pravdu kdyz rikal ze 480 dosahuje urovne 980. Ale rikat ze dosahuje urovne 970 je tak nejak marketingove lepsi zvlaste kdyz se spravne zelene zamlci ze ta 970 je pretocena tak ze predhani 980
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 16:07:24

Určitě, a proto 480 skoro ve všech recenzích na 980 ztrácí minimálně tak 5 - 10 fps... Ale hlavně, že jsou na stejné úrovni
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 19:23:33

Proti referenci 980? Zajimave ze tady proti referenci 980 neztraci. Zase si musis uvedomit jakou 980 meri jine weby a hlavne jake hry meri. Ja myslim ze DD vyber her je dobry. Treba W3 je jedna z nejnarocnejsich DX11 her a navic ma NV technologie. Pokud meri nejake stupidity kde jestli mas 70 fps nebo 1300 fps me nejak nezajima.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 21:01:38

jsi normální ? prohlasit něco že je rychlejší na základě 5ti her ? nebuď směšný. Některé hry reaguji na OC dobře, některé méně. obecně 970 můžeš taktovat jak chceš ale na výkon 980 se nedostaneš, maximálně v pár hrách ale rozhodně ne všude.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 23:07:46

Co to meles? Hra nereaguje na OC, hra jede tak rychle jak rychle stiha GPU zpracovavat instrukce. Jestli je rychlost zpracovani docilena vyssim poctem vypocetnich jednotek nebo vyssi frekvenci je u her jedno. U konstrukcne stejneho GPU jde pouze o celkovy vykon.

Dalsi dukaz 8 her pro me tvrzeni zatimco ty jen meles nejake teorie bez dukazu. Treti tabulka od shora krasne srovnani

Odkaz

---------
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 00:13:25

Kdybys taky koukal na datum, tenhle test je z roku 2014, za 2 roky ty se toho trochu změnilo

v nových hrách z 2016 se 970 nechytá, už jen kvůli tomu že ty hry využívají přes 5GB VRAM a ta karta se už i v 1080p dusí.

Jasně že když postneš testy, které využívají max 2GB paměti tak ta 970 OC bude o trochu i lepší. Ale rozhodně tahle situace neplatí dnes v roce 2016 při hrách jako RoTTR, Division, Witcher 3 a další...

pokud chceš důkaz, tady máš test z června 2016

Odkaz

pouze ve 2 ze 7 her byla 970 OC v tomto testu lepší a to v BF4, což je starší kousek a potom v Doomovi - OpenGL

Závěr----------

Záleží na výběru her, rozlišení, náročnosti na VRAM a podobně. Ale obecně nelze 970 OC označit za herně výkonnější než 980 referenci.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 08:27:35

Tomu rikas dukaz ve tvoje tvrzeni? Ja tam vidim ze to potvrzuje presne co rikam ja. 970OC je +/- 2 FPS vykonove na urovni stock 980 a v B4 a D4 to 980 dava totalne sezrat.

Dalsi hlouposti:
rikas ze se 970 ve hrach ktere vyuzivaji pres 5GB VRAM se nechyta a pak reknes 970 byla lepsi v Doomovi ktery tech 5GB VRAM vyuziva. Slusna schiza. Nic koncim diskuzi tohle je marnost.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:40:48

V Doomovi jsou naprosto odporné textury, které mají kvalitu zhruba tak 10% toho co v ostatních hrách typu RoTTR, Division a další, když se přiblížiš k nějakému objektu. Navíc je to OpenGL, které funguje jinak.

Pokud ti stačí jedna hra k tvému ortelu tak si ho užij. Ty +/- 2 fps lze označit maximálně za dohled. Testy jsou prováděné 3x a zprůměrováno.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:47:08

2 fps je naprosto rovnocene normalni odchylka mereni, zadny dohled.

CO ma kvalita textur spolecneho s obsazenosti VRAM? Tohle fakt uz vzdavam.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 15:10:26

2 fps rozdíl z 3 runu který je zprůměrovaný, nevytrhávej z kontextu.

No co má společného ? nic, jen hodnotím to, že ty textury jsou i přes to že zabírají údajně tolik VRAM hnusné, nic víc.

Pořád je tedy tvůj závěr založený na jedné hře. To jestli bereš 2 fps průměrně z 3 runů za odchylku měření je tvůj názor, který já nesdílím.
lukasxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 480 vs 970 2016-07-04 10:04:50

Já teda ted zrovna koukal na recenze (techpowerup, trustedreview,...) a všude je na urovni referenční 970, ne OC verze. Nevím kde si vzal že je na urovni OC verze tedy...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:41:46

Recenzi je hodne a dost lidi si stezovalo ze to porovnavaji s OC. Me je to celkem jedno ja na 480 neprechazim ale jedno vim jiste. V minulosti jsem docela hodne premeroval vysledky v ruznych recenzich s moji sestavou v domacich podmikach a ve velice dobre skrini. A POKAZDE se moje vysledky nejvice shodovali s DD vysledky (samozrejme nejaky rozdil byl ale tak maly ze to povazuju za chybu mereni) takze pokud DD nameri tady ze 480 reference drti 970 referenci tak proste verim jeho mereni. Uz me nebavi zabyvat se tim jak k tem jinym vyslekum nez ma DD dosli (vyber her, karta mimo skrin a spousta jinych fint) protoze vim ze vysledky DD jsou verohodne pro bezne domaci podminky.

Jeste k tem referencim. Ono uz treba jen tim ze pouzijes 970 s nereferencnim chladicem ale referencnimi takty uz jde cele mereni do kytek protoze ten nereferencni chladic proste udrzi ten boost kde reference uz vykonove jde dolu. Takze takovou kartu nemuzes pomerovat relevantne proti referencnimu chladici 480. V podstate kdyz se podivas jak NV prezentovala 1080 teploty takty atd tak to nikdo nebyl schopny replikovat. Je znamo ze NV plati navinare takze kazdou oslavnou recenzi na NV musis velmi dukladne prostourat protoze na 99% je zmanipulovana a doma se pak divis ze slibovane neodpovida realu. Uz i tady docela dost NV uzivatelu obcas neco priznaji protoze jsou znechuceni ze nedostali to co cekali.
lukasxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no nevim 2016-07-04 12:24:37

A AMD uživatelé nemají být znechuceni když místo karty co má spotřebu 120W a výkon 980, dostanou kartu co má výkon 970 se spotřebou přes 150W? A jeste za cenu daleko za odhadama...

NVIDIA i AMD jsou jedna stejná pakáž, není mezi nim moc rozdílů. Kevšemu obě platformy mají i své problémy, AMD má hroznou spotřebu a topivost, NVIDIA zase pokulhává u DX12...AMD má nepoužitelný SW, NVIDA je drahá.... furt něco...jedna hra je lepší na NV druha zase na AMD....

Nejsem spokojen s tím co předvedly 1080/1070 ale taky nejsem zdaleka spokojen s tím failem u 480...

Ani amd ani NV se zatím moc nepředvedli...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 12:37:48
avatar
otestováno ... RX 480 je karta se spotřebou nižší než předchozí generace, výrazně a s výkonem lepším než předchozí generace výrazně ... je to nejlepší grafika své kategorie nejefektivnější nejlépe vybavená a nejvýkonnější ...

Cena je taktéž výborná. nechápu co je na RX 480 ke kritizování, když na trhu není jediný produkt, který by za podobné ceny nabízel něco lepšího ...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 13:18:44

Ano podle zelenych recenzi vykon 970 podle DD a dalsich recenzi vykon 980. A to pouze pod DX11. DX 12 je a bude uplne jina pisnicka.

Ke spotrebe ti nereknu nic kartu nemam nemuzu merit. Mozna nekdo kdo ma by mohl kouknout na spotrebu pres GPU-Z

Cena po prvotnim hype je v poradku cili da se koupit za 7k 8GB verze coz by mela byt AMD doporucena pro CR.

Odkaz

S prichodem nereferenci jsem si jisty ze cena behem 2 mesicu klesne i pod doporucenou. Takze za cenu 7k je to skvele a solidni nereference za 8k ktera bude OC stejne jako jsou 970/980 v testech bude tyhle dve karty v relevantnich testech solidne drtit. Uvidis.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 13:05:56

postnout obchod co ji nemá ani skladem je úsměvné : )
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 13:17:34

Vidis pres zelenou nenavist se tyhle karty vyprodavaji jak rohliky, protoze nastesti dost lidi vydi skrze zelenou mlhu. On je totiz nema skladem ani nejvetsi a nejlepsi IT shop v USA ktery ma prednost v dodavkach pred celym svetem.

Odkaz

Pokud je nekdo v CR ma tak jen protoze je ma predrazene a lidi odmitaji kupovat coz je jen dobre.
SlothKing [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 14:48:18

Takze GTX 1070/1080 je v obchodech malo, protoze NV nedokazala v dobe jejich uvedeni zajistit dostatecny pocet (neschopna NV), zatimco u RX 480 to je proto, ze se prodavaji jako rohliky (protoze je to super karta)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 14:57:48
avatar
no mohl bys alespoň uznat, že AMD nevydala tu kartu na trh bez toho aby nějaké vůbec měla k prodeji ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:36:36
avatar
já zase nevím kde vzali že by RX 480 byla jen na úrovni GTX 970 ref. vždyť to parametrově ani není možné ... naštěstí ne všechny weby měřili blbě a mnozí došli k podobným výsledkům jako DDW ...
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX 1060 2016-07-03 01:56:44
avatar
Citace:
"...GPU Boost frequency will be set as high as 1.70 GHz. The memory is clocked at 8 Gbps, which over the GPU's 192-bit GDDR5 interface, puts out 192 GB/s of memory bandwidth.

The chip features 1,280 CUDA cores based on the "Pascal" architecture. The card draws power from a single 6-pin PCIe power connector, its TDP is rated even lower than that of the AMD Radeon RX 480, at 120W (vs. 150W of the RX 480). NVIDIA has been making huge (and successful) performance claims for its "Pascal" GPUs so far. The GTX 1060 is claimed to be faster than the GeForce GTX 980 from the previous generation, and "much faster" than the RX 480, which means that NVIDIA intends to price this card competitively to the RX 480."


Za rozumnou cenu, výhradně nereference, pokud by se držela někde okolo CZK 8.000,- by to byl celkem nátěr. Nezbývá než doufat, že se nejedná o papírové vydání a že bude konečně na trhu větší konkurenční tlak.

Posun cen směrem vzhůru je za posledních 15 let velmi značný, GForce 2 jsem před lety kupoval po uvedení na trh za cca CZK 12.000,- a to byl ve své době zcela bezkonkurenční hige-end. Tomu by v dnešních zlatokopeckých dobách odpovídal více než dvojnásobek ceny. Fuj!
heretik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 12:44:46
avatar
Treba to brať aj tak, že vtedy bolo 12 000 Kč priemerný mesačný plat. Teraz je to viac ako 2-násobok.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 17:54:52
avatar
Ano, tady, v postbolševických zamích, kde se příjmy velmi pozvolna blíží okolnímu světu. Ale v normálních zemích na západ od Aše je tomu naopak - karty v porovnatelných třídách podražily na dvojnásobek. Zajímavé je, že většiny elektroniky se tohle zdražování oproti příjmům moc nedotklo...
Valda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Doporučené sestavy 2016-07-03 20:21:14

Kdy můžeme očekávat průvodce nákupem sestav? Grafiky vydány, nove SSD od kingstonu taky. Tak myslím, že změn je dostatek
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-03 20:33:02
avatar
ano je, s kolegy už to dáváme přes týden dohromady takže tento týden od 4.7. to dokončíme a vydáme Jako obvykle řadu těch novinek testujeme a zkoušíme než to nacpeme do sestav a řadu z toho také uvidíte v následujících týdnech v recenzích a testech
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 07:58:24
avatar
Nereference RX 480 mají i 2x 6pin a cca 30 cm jak velká a hladová bude nereferenční Vega?

A ještě ke spotřebě RX 480 v recenzi.

v recenzi píšeš
Citace:
Reálně tak RX 480 žere jen 100 – 110W


a v jedno příspěvku v diskuzi
Citace:
měříme jen spotřebu celé sestavy, nevím kolik ty karty žerou sami ... takže nevím jak si k těm číslům došel.


Takže jak to je a v jakých hrách tu spotřebu měříš podle jiných recenzí a měření ta karta nejde pod 150W spíš jde mírně nad, není z těch jedněch měřených "her" i Win v idle a vypnutá sestava?
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ODHAD SPOTŘEBY 2016-07-04 09:09:28
avatar
Měření na DDWorldu má několik problémů:

1) Je realizováno nedosud nespecifikovaným "měřákem", u kterého není (a nebude) známa třída přesnosti, protože je to digitální krabička pro orientační odhad spotřeby, vkládaná mezi zásuvku a přívodní zástrčku PC - nikoliv tedy wattmeter
2)Z bodu 1 plyne, že se odhaduje (tedy nepřesně měří) pouze příkon sestavy, což je zatížené mnoha dalšími chybami. příkon příkon, tahaný ze sběrnice a příkon, odebíraný z konektorů se neměří, protože není čím.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 09:40:25
avatar
Ok dejme tomu že je to lepší odhadovátko s přesností cca 1%, docela by mě zajímala i metodika jestli jim to dokáže zaznamenat max hodnotu během toho herního testu nebo hraje a při loadingu koukne na měřák napíše si hodnotu nebo jim to zaznamenává log a pak udělají průměr. Jinde mají průběh odběru během hraní (na několika hrách) a jede to +-150w, spíš teda +, tak by mě zajímalo jaká hra si vezme tak moc pod 100W že průměr jim vyjde 100-110W. Jako když mi to v 5 hrách bere 150W tak v té šesté to musí tu energii generovat (víc jak 90W) aby mi vyšel průměr 100-110W
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 09:59:22
avatar
Vsadím se, že to bude nějaká takováto hračka Odkaz, která si o třídě přesnosti 1 může nechat jen zdát. Jinak by se pan Stach určitě již dávno pochlubil, čím měří.

Jaký log? Kde jsou zachycené špičky? S jakou časovou konstantou integruje odhadovátko výsledky? S jakou přesností odhaduje v celém prměřícím rozsahu? Jak vypadají měřící protokoly? Za jakých podmínek bylo měřeno (m.j. za jaké teploty příchozího vzduchu)? Atd., atd...

Odhadovátko je moc hezký výraz :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:05:36
avatar
Směj se jak chceš: EMOS FHT 9999 je jeden z nejlevnějších a přesto velmi přesných a spolehlivých měřáků. Testovali to i jinde a máme jej prověřený. Používáme jej k měření spotřeby sestavy už dlouho a všechny karty mají stejné podmíny, stejně jako desky a procesory ... všechny neměříme jen v jediném okamžiku ale ve více hrách a testech a výsledkem je průměr. Měření je tudíž pro všechny stejně a dostatečně přesné pro běžného uživatele.

Jinak tohle té napadání webu .... poslední varování. Začínáš už vyloženě spamovat a přestaň mi spamovat email TOP listem žádný měřící kod na webu už dávno nemáme.
Král Pavel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 14:27:12
avatar
Nevšiml jsem si, že by nějáká redakce udávala tebou požadované parametry jako např.: Měřící protokoly, teplotu příchozího vzduchu.
Je pravdou, že pořídit měřící techniku pro měření spotřeby GPU by DD mohl, ale tvé požadavky jsou z uživatelského hlediska dosti přestřelené...nemyslíš?

Referenční karta není žádný zázrak, ale dejme ruku na srdce...která je/byla? Teploty jsou vzhledem k provedení chladiče dosti předvídatelné a aféru se spotřebou skrze PCIe slotu řeší spousta webu, jakoby to bylo poprvé v životě, kdy se toto stalo.
Brzy příjdou nereference a karta bude vypadat hned lépe.

EDIT: Teď koukám, že už mi neodpovíš...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 14:43:14
avatar
pokud přestane spamovat tak odpoví ... ale on to asi nepochopí
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:07:56
avatar
měříme pouze spotřebu celé sestavy s jednotlivými kartami ... spotřeba 100-100W ve stavu nemaximálního Boostu a 150W v maximálním boostu je spotřeba uváděná v parametrech karty. Proto jsem ji uvedl. V našem případě měříme jen spotřebu samotné sestavy.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 10:47:25

DD je pravda že po hodině provozu se v GTA5, Witcherovi 3 bez zasáhovaní do wattmana (power limit default) se takty 480 pohybují pod 1200 Mhz ? díky za odpověď.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:01:43
avatar
stejně jako u referenčních NVIDIA grafik tak i u RX 480 to záleží na chlazení skříně a teplotě okolí při plné automatice power limitu. Při horším chlazení nejen v těchto dvou hrách karta nedosahuje 1266MHz při běžném hraní ...

Při našem testování AMD i NVIDIA grafiky testujeme naplno, protože máme skvěle chlazenou skříň . Pokud bychom nechali karty v horších podmínkách, bylo by dost obtížně opakovat výsledky, protože by se prostě lišily o pár % i při o opakovaném měření. Takže používáme tzv. ideální podmínky i proto píšu o tom chlazením že za ideálních podmínek je dobré apod. Opět mají stejné podmínky NV i AMD grafiky u nás. Ale ano v běžné praxi na automatiku RX 480 funguje podobně jako GTX grafiky s boostem, tedy v závislosti na chlazení se sníží takt a tedy i výkon
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 12:21:29
avatar
Citace:
Chlazení – narážel jsem na to výše a v některých recenzích možná uvidíte nářky, že RX 480 je hlučná a topí. Není to pravda. Za normálních podmínek v dobře chlazené skříni, kde karta běhá s tím výkonem odpovídajícím až 1266MHz (maximální boost)


Tak za normálních nebo za ideálních podmínek? Čím víc se tou recenzí prokousávám tím víc nejasností pomalu až překroucené pravdy tam nacházím.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 12:29:28
avatar
v normálních. není normální mít blbě chlazený PC ;)

Nejasnosti a překroucené pravdy? Tohle si beru osobně jako napadání a lhaní a hlavně překrucování toho co píši. První varování ... Já jsem jasně a pravdivě popsal jaká karta je, otestovali jsme jaká je a to velice podrobně. Pokud vám to s našimi omezenými zdroji nepřijde dost, tak je mi vás líto ale problém není na naší straně. A někteří to stále více přeháníte ... zejména s tím slovíčkařením a hledáním chybe. pokud by měl DDWorld.cz rozpočet milion a velkou redakci, pak by možná byly vaše výtky na místě, ale takhle? Zvláštní neviděl jsem nikoho z vás, že by udělal lepší recenzi ...

ten "hate" na DDWorld.cz tu někteří rozdmýchávají ve velkém ... a já si to líbit opravdu nenechám. Na to dáváme do našich recenzí příliš mnoho vlastního času který nám nikdo nezaplatí a příliš noho čtenářů kteří naši práci oceňují je otravováno hatery ...
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 12:29:50
avatar
Jen jsem upozornil na nesrovnalosti která jsou značně zavádějící a dělají kartu lepší než je nic víc.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 12:41:45
avatar
Neupozornil si na nic, překroutil si co píši a vytrhl to z kontextu ve kterém to bylo napsáno a vyloženě mě tím urážíš a urážíš lidi se kterými spolupracuji a kteří tomu věnovali nesčetně hodin ... předlož svou recenzi, minimálně stejně obsáhlou a tedy lepší než máme mi a můžeme se bavit. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby si po dnech co nad tím strávíš došel k úplně stejnému závěru co naše recenze a pak bych ti přál prá takových diskutéru jako jsi ty, spamer Thisone a pár podobných ...

Já prostě žasnu jaké hlouposti jste schopni naplácat. RX 480 je objektivně a průkazně nejlepší produkt mainstreamu dosahující toho co bylo slibováno a přesto je to pro některé málo?! Nemám slušných slov ....

někteří to strašně přehnání. RX 480 je skvělý produkt není bezchybný ale je prostě lepší než tu doposud na trhu všechno bylo přesto se někteří chováte a vyjadřujete, jako by to byl nějaký FAIL apod. Nechápu a jako člověk který tu kartu měl na testování, který mohl testovat většinu toho co v posledních 10ti letech vyšlo, tak jsem v šoku jak se někteří vyjadřujete, překrucujete a chováte ... já jsem nadšený ze všech vydaných novinek, nejsem nadšený třeba z cen a některých maličkostí ale objektivně konkrétně RX 480 je skvělá karta s minimem skutečných problémů a nic co by nevyřešili nereference.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 13:03:05

je mi trochu podezřelé že ve skříni za 2500 Kč jakou používáte tvrdiš že se boost pohyboval vždy na maximu, když jiné testy v lépších a samozřejmě dražších skříních ukazují na to že se boost pohyboval již po hodině pod 1200 Mhz. Jediné vysvětlení, které mě napadá je že testy jsou provaděné na sucho. Tzn. otestujete hru, chvili počkáte a testujete další atd. To by odpovídalo i teplotě 78°C kterou jste uvedli v recenzi.

Projel jsem dost recenzi i youtube testu kde ukazovali jak karta jede live jak v open bench tak ve skříních i dražších než kterou máte vy a dostali se podstatně na vyšší teploty.

Proto osobně nechápu jak jste se mohli k tak nízkým dostat, pouze v případě jaký jsem uvedl...test hry, chvili počkat, test další a tak dále...jen takhle jste tu kartu mohli nechat v teplotách pod 80°C.
Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:00:39

DD, mám otázku k tej spotrebe. Píšeš:
"Karta opravdu v reálu dokáže žrát i jen těch 100-110W, což ale odpovídá nižšímu boostu tedy úspornému stavu, kdy se ale také drží je kolem 1150-1200MHz. Na 100% boost, kdy jede 1266MHz ale spotřeba je vyšší, někde kolem 150W"

Chcel by som vedieť, koľko času pracuje v tom plnom booste v hrách? To znamená, nejaký % pomer medzi tými hodnotami. Je určite dobre, že si ten text upravil. Ale z praktického hľadiska z toho aj tak nič neviem. Napríklad ak boostuje naplno len občas, tak je to OK. Ale ak ide naplno 90% času, tak 100-110W je opäť len zavádzanie.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:06:33
avatar
zjednodušeně řečeno, záleží na chlazení ... a to nejen karty, stejně jako u ref. GTX grafik ten boost, tedy ty takty se drží nahoře tak, jak chlazení umožňuje ("kritická" teploty je kolem 84°C). Protože máme kvalitně chlazenou skříň není u nás snižování tak časté jako může být u mnoha uživatelů ... takže já nedokáži říci jak to vypadá v hůře chlazených PC ani u GTX grafik to nevím. Používám prostě i sám ideálně chlazený PC . Kvalitfikovaný odhad a co jsem viděl kde se tím zabývali ... úbytek výkonu může být u RX 480 kolem 4-5% u NVIDIA i více protože tam ten boost klesá z neuváděných maximálních frekvencí až k základní, která je o dost nižší.
Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:22:18

Vyhýbavá odpoveď, presne ako som predpokladal.
Očakával som, že napíšeš reálnu vašu skúsenosť z testovania pri dobrom chladení. Stále opakuješ, že všetko dôkladne testujete, ale na jasnú otázku nevieš odpovedať. To znamená - beží hra, sledujete frekvenciu boostu - toto nikto neurobil?
Inými slovami, čítam medzi riadkami čo si napísal:
Pri dobrom chladení ide karta takmer stále naplno, takže spotreba môže byť aj tých 150W. Ale predpokladám, že veľa z vás má doma naprd chladenie, plný boost nedosiahnete, preto môžem s kľudom napísať aj tú nízku spotrebu 100-110W
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:31:35
avatar
jaká vyhýbavá odpověď kdes to zase vzal? Vždyť jsem to napsal jasně!!! Ano sledujeme frekvenci boostu ano máme dobré chlazení a ano naše karta díky tomu jela fakticky pořád na 1266!
Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:45:18

Ano, takto je to správne napísané. Toto je presne to, čo človek od recenzie očakáva. Ale prečo to takto jasne nie je napísané v recenzii? Zmysel testu je práve zistiť reálne hodnoty, nie "blábol" napísaný v špecifikácii. Toto chcú ľudia vedieť. Teraz citujem tvoje dve vyjadrenia:

"Karta opravdu v reálu dokáže žrát i jen těch 100-110W, což ale odpovídá nižšímu boostu tedy úspornému stavu, kdy se ale také drží je kolem 1150-1200MHz."

" Ano sledujeme frekvenci boostu ano máme dobré chlazení a ano naše karta díky tomu jela fakticky pořád na 1266! "

V tomto vidím ten rozpor. Tak ako, máme dve reality?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:56:13
avatar
ano jsou "dvě reality" pro každý "stav boostu" karty je jedna ale to přeci není nic nového ... u GTX grafik to zdá se nikomu nevadí už roky a to navíc NVIDIA vůbec neudává skutečnou frekvenci na kterou karty boostují s odpovídajícím výkonem, zatímco AMD alespoň maximum uvede ;) ... boostovým změnám grafik přitom přímo odpovídá i spotřeba, chlazení a výkon ... takže ano pro všechny karty bohužel platí více realit. Časy kdy karta běžela přesně na té a té frekvenci s tou a tou spotřebou a tím a tím výkonem jsou zdá se u většiny dávno pryč.
Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 11:59:39

Ano, v tomto zmysle súhlasím, každý má iné podmienky, to je samozrejmé. Ale ak si robil testy ty alebo tvoj kolega, je samozrejmé, že budeš písať o vašich skúsenostiach (reálnych číslach a hodnotách), ktoré ste zistili. Nie o číslach, ktoré ste nezistili, ale môžu nastať za určitých okolností.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 15:12:21

Proč se mi smazal příspěvek ohledně vyjádření AMD k PciE kauze ?

CENZURA ? WTF !
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 15:16:00
avatar
nesmazal, nebo o tom nevim ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 15:31:53

ok no psal sem zda budou nějaké články o te Pcie kauze ke které se vyjádřilo i AMD a vydává nové drivery zítra

a druhá věc zda bude článek o novinkách ohledně 1060tek ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 15:35:29
avatar
děláme na tom
hadas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 16:31:35

prosakly nějaké dalsi informace o 490?
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 17:49:02

Vyjdou cca za půl roku. Kdy jsi něco málo věděl o RX 480? Asi 14 před vydáním...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 18:05:25
avatar
Můžeme jen říci, co jsme nedávno řekli ... AMD po vydání všech POLARIS grafik, což bude během tohoto měsíci, začne mluvit o VEGA ...
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 16:34:45

Máte někdo nějaké zkušeností se značkou Colorful? V ČR se to myslím vůbec neprodává. Jak jsou na tom státy okolo ČR? Nebo to je značka čistě jenom pro asijský trh?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-04 18:04:28
avatar
ano značka operuje hlavně v Asii (nebo výhradně) ...
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-05 00:15:59

A liší se nějak výrazně od jiných dodavatelů jako ASUS nebo MSI? Já jsem slyšel, že jsou o něco levnější než značky co jsou většině známy hlavně v EU nebo NA, tak proto se ptám.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 473x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 309x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 869x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1482x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6