Další předražená grafika od NVIDIA na cestě: RTX 4070 Ti alias RTX 4080 12GB bude za 799 dolarů Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 29 December 2022
alt5.1.2023 vstoupí do prodeje nástupce RTX 3070 pojmenovaný jako RTX 4070 Ti a bude drahý.

 

 

 

 

Zatímco vy si užíváte svátky, mnozí stále pracují :). Kvůli velkým problémům v Číně a dopravě a situaci na trhu je celý kolotoč uvádění nových produktů silně narušen. Výrobci sice tradičně představí v rámci CES 2023 nové produkty, ty jsou ovšem obvykle uváděny do obchodů a na trh až v dalších měsících. Teď však bude spousta produktů vlastně se zpožděním uvedena ihned na trh. Týká se to zejména nových procesorů, desek a grafik. Takže novináři testují a testují i přes svátky, aby se to na recenze všechno stihlo. Mnozí jsme si tak museli vybrat, který produkt uděláme hned, a který později. Jeden z produktů, který si velmi pravděpodobně absolutně nezaslouží pozornost při uvedení příští týden, se jmenuje NVIDIA RTX 4070 Ti ….

Nová generace mainstreamových grafických karet je obvykle velmi zásadním produktem, protože samozřejmě oslovuje největší skupinu zákazníků a všichni se těší až si za mainstreamovou cenu budou moci pořídit high endový výkon minulé generace s mainstreamovou spotřebou. Nicméně ty mainstreamové karty mohou být zajímavé jen pokud stojí jako mainstream. NVIDIA však zjevně nemíní akceptovat realitu, že není rok 2021 a není nedostatek GPU ani těžařská mánie, na které firma zásadně vydělávala. Nechce snižovat své marže a chce vyvážit mnohem nižší prodeje, a tedy příjmy z grafik tím, že je prostě bude prodávat za vyšší ceny. A tak nástupce RTX 3070 série v podobě RTX 4070 Ti vyjde za pár dní za téměř jistě ohavnou a ničemu odpovídající cenu, se kterou chce NVIDIA vyzkoušet, jestli jsou její zákazníci opravdu tak pitomí, že jej budou kupovat …

Jak víte, původně měla vyjít RTX 4080 12GB, což byl zjevný podvod a v mnoha částech by se prodejci vystavovali žalobám za klamavé jednání, protože říkat stejným názvem (RTX 4080) dvěma fyzicky naprosto odlišným produktům s naprosto odlišnými vlastnostmi naplňovalo všechny skutky podvodného jednání. Tlak výrobců a prodejců na NVIDIA, že by s tím prostě mohli mít právní problémy, vyústil ve zrušení/odložení vydání RTX 4080 12GB. Nicméně sama karta nezmizela. Vyjde s názvem RTX 4070 Ti a to dne 3.1.2023, kdy ji NVIDIA ohlásí. Recenze budou moci vyjít 4.1.2023 a v prodeji pak budou karty od 5.1.2023.

HW se ale nic nezměnilo. RTX 4070 Ti je stejná karta, jakou měla být RTX 4080 12GB, jen tedy s odpovídajícím názvem mainstreamové 70tkové série. To znamená třetí menší jádro AD104 (5nm TSMC) s 295mm2 a 7680 FP32 jednotkami na taktu 2,6GHz v boostu (2,9GHz reálně). K tomu má karta už jen 192-bit sběrnici a 12GB GDDR6 21GHz pamětí. TGP v základu má být 285W. To vše zní dobře, bohužel je tu důvod, proč říkám, že v tuto chvíli si absolutně nezaslouží pozornost a rozhodně nestojí za to, aby mu novináři a recenzenti obětovali svátky pro testování a vypracování recenzí.

Jak víte, tak NVIDIA ohlásila tuhle kartu původně jako RTX 4080 12GB za 899 dolarů s tím, že opět NVIDIA lhala o cenách, kdy ty platí jen pro její FE edice. Výrobci karet ale nejsou schopni prodávat kvalitativně srovnatelnou kartu za 899 dolarů, protože by to bylo ztrátové. Samozřejmě je tu i problém s reálně 1000 dolarovou cenovou za mainstreamovou kartu na přelomu 2022/2023 … dobrou zprávou je, že NVIDIA nakonec ohlásí nižší cenu. Špatnou zprávou, že stále bude předražená až hrůza. Vše nasvědčuje tomu, že nová generace mainstreamu od NVIDA vyjde za 799 dolarů, tedy 22 tisíc korun vč. DPH.

Jinými slovy, RTX 4070 Ti bude stát to, co by měla správně stát RTX 4080, která stojí to, co by měla stát RTX 4090. NVIDIA se zkrátka snaží udržet a maximalizovat své marže a nastavit tohle jako nové normální ceny. A hodně jí v tom pomáhá, kolik lidí hledá reálné hloupé výmluvy, proč si omluvit koupi předražených RTX 4080/4090 a pak si stěžuje, že jsou nové grafiky drahé. A budou ještě draží. Pokud lidi budou RTX 4080/4090/4070 Ti za ty přehnané ničemu odpovídající ceny dále kupovat. Další generace karet bude ještě dražší, protože současným nákupem RTX 4070 Ti/4080/4090 říkáte, že ty ceny jsou v pořádku a můžou jít klidně výše …

Výkon RTX 4070 Ti bude dobrý na mainstream, ale ne s ohledem na cenu. Očekává se výkon cca na úrovni RTX 3090, což zní fajn, ale ji vydaný Radeon RX 7900 XT je výrazně výkonnější, konkuruje RTX 4080, přičemž stojí „jen“ 899 dolarů, tedy o 100 dolarů více než 4070 Ti, a má vedle vyššího výkonu i 2x více paměti a parametry o třídu lepší karty. Každopádně já stále doufám, že NVIDIA ohlásí nižší než tu 799 dolarovou cenovku, ale realisticky z toho, co vím a bylo mě řečeno, pochybuji. Firma vidí, že se stále našlo spousta ****** kteří kupují její záměrně předražené RTX 4080/4090, takže to zkusí i s předražením RTX 4070 Ti. A určitě se pár ****** chytí i tentokrát, zlevnit když tak později může vždycky … každopádně mě ceny novinek vadí z mnoha důvodů.

Chápu, proč třeba Radeon RX 7900 XTX stojí těch značných 1000 dolarů a nemám s tím problém, přijde mě to přiměřené s ohledem na výkon, a postavení produktu, ale třeba cena RX 7900 XT jsem jasně řekl, že není v pořádku (bohužel realita konkurence ukazuje že je v současné chvíli skvělá). Ovšem stále není tak odporná a nesmyslná jako ceny nových NVIDIA karet. Nevidím jediný dobrý důvod, proč RTX 4090 stojí reálně 1800 dolarů, proč RTX 4080 je za reálně 1400 dolarů a říkám na rovinu, že pokud NVIDIA ohlásí RTX 4070 Ti za 799 dolarů s realitou kolem 900 dolarů, lámu nad touhle firmou hůl. 22 tisíc+ korun za mainstreamovou kartu v současné situaci? To je pokus o krádež za bílého dne a poškozuje to celou platformu herních PC jako takových. Já osobně vím naprosto přesně, jaká je objektivní realita, jaké jsou skutečné reálné náklady a vím, že ta karta za těch 22 tisíc korun v žádném případě nestojí, velká část ceny je prostě marže společnosti NVIDIA. Tím spíše, že většina nereferencí, bude kvůli tomu reálně kolem 24 tisíc, tedy prakticky za cenu Radeon RX 7900 XT 20GB. O třídu lepší a nákladnější karty, a i u ní víme, že by mohla být levnější, pokud by bylo třeba, jako že zjevně nebude důvod, protože NV nespoléhá na lepší produkty za lepší ceny, ale spoléhá se čistě na agresivní marketing a hloupost či neznalost zákazníků …  

Nicméně RTX 4070 Ti je objektivně a nákladově grafická karta, která by měla stát max. 15 tisíc korun vč. DPH. Takže zaplatit za ni 22 tisíc+ je na pár facek! Ničí to trh, ničí to PC herní platformu jako celek a dává nebezpečný precedens k tomu, aby to NVIDIA zkusila v další generaci cenově posunout ještě výše. Nicméně platí, co jsem říkal v posledních recenzích nových karet: Já na tyhle skutečnosti jako recenzent a uživatel mohu objektivně takhle upozornit, v konečném důsledku záleží na vás, tedy zákaznících. Pokud to budete kupovat, tak jsou ty ceny asi v pořádku a já se mýlím a upozorňuji na předražené produkty zbytečně, kdy předražené zjevně nejsou, když je někdo za ty prachy kupuje. Takže záleží jen na vás. Já osobně zatím každopádně hodlám RTX 4070 Ti recenzi odkládat, protože nevím, co slušného bych o mainstreamové kartě za 22 tisíc+ s mainstreamovým výkonem v rámci nové generace, vlastně mohl napsat. Pokud nebude ohlášena za maximálně 499 dolarů (14 tisíc korun), nedává smysl, protože ti, pro které je určena, na ni nemají nebo jsou tímto okrádáni.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Seltino [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 17:52:14

a o problémech s teplotou u referenčních rx 7900 které dosahují 110st zde bude také článek?
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 18:07:27
avatar
Blázníš? Nic takového neexistuje.
LGKarel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 18:56:10

To bude stejný důvod jako u předchozích generací (tuším Asus RTX 3070, XFX RX 5600 XT, určitě jsou i další případy) kvůli nedostatečnému přítlaku chladiče na čip.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 23:31:43
avatar
ne, protože jde evidentně o něčí pokus dělat z komára velblouda a hledat senzaci ... jde zjevně o velmi omezeně se vyskytující kusovou vadu pár kusů karet, nic co by bylo nějak rozšířeno a nic co by souviselo přímo s RX 7900 jako takovými ... 7900 modely jsou v pořádku netrpí žádným extrémním zahříváním a to říkám jako někdo, kdo má několik těchto karet v redakci a v užívání, takže opravdu vím, o čem mluvím ...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-31 08:07:48

Aky članok by tu mal o tom pisať? Každy čo si daval aspoň raz chladič na CPU vie kde je problem a to v zle nanesenej pasty na čip.
Pred tyždňom mi došiel s reklamacie setabox ktory mal rovnaky problem, že pasta bola nanesena len na 3/4 čipu a ta 1/4 bola bez chladenia a prehrievala sa a to spôsobovalo vypinanie setaboxu.
7900XTX ma cca 350W spotrebu s toho 100W beru pamate a zvyšok 250W ide do GPU čipu ktora ma plochu 300mm2 a vyžariť teplo s čipu s 300mm2/250W nieje žiadny problem, zober si intel CPU čip cca 200mm2 a bez problemov vie vyžiariť 250-420W či AMD CPU čip 80mm2 a vie bez problemov vyžiariť teplo 145W

Problem je jasny, niektory vyrobca GPU odflakol nanašanie pasty na čip, čo tu treba vysvetlovať?
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-31 08:13:05

Tenhle problém měla i předchozí generace AMD GK. Konkrétně MSI, byl toho plný inet. Sám jsem takovou kartu měl.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-31 08:31:33
avatar
opět tedy nešlo o problém RX 6000 jako takové ...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-31 08:56:48

Zle nanesene pasty na GPU je večny problem, par rokov do zadu, taky problem mala aj jedna nemenovata TOP highend GPU kde zabudli na jednu časť pamati dať pastu, cela rada išla na reklamaciu a museli prepastovavať na novo.
Ja som sa na vlasnej koži s tymto stretol pri Nvidia6600GT s ktorou som behal 3 mesiace po reklamaciach im bežala bez problemov a mne hadzala artefakty, ked som ju podvoltoval, podtaktoval tak bežala v pohode, po 3 mesiacoch som to nevydržal a dal chladič dole, samozrejme pasta nebola tam kde mala biť a po prepastovani bežala už normalne, od vtedy automaticky si všetko pastujem sam...
Plošne spoje pajkuju stroje a aj sa testuju či bežia v poriadku, ale u niektorych vyrobcov GPU nanašaku pastu a upevnuju chladiče ludia a tu už dosť zaleži na šikovnosti daneho človeka a ako sa vysli Ja už som si tiež užil nekvalitne nanesenu pastu na GPU preto už vyrobcovia umiesnuju tepelne čidla ktore pri zlom chladeni zareaguju a zabrania zničeniu čipu, ale aj tak musiš to dať na reklamaciu či si to prepastovať sam ak je problem
LGKarel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - "Obavy" z výkonu RTX 4070 Ti 2022-12-30 18:53:02

Citace:
Očekává se výkon cca na úrovni RTX 3090, což zní fajn, ale ji vydaný Radeon RX 7900 XT je výrazně výkonnější, konkuruje RTX 4080, přičemž stojí „jen“ 899 dolarů, tedy o 100 dolarů více než 4070 Ti, a má vedle vyššího výkonu i 2x více paměti a parametry o třídu lepší karty.


Já se právě bojím toho, že pokud má být RTX 4070 Ti na úrovni RTX 3090, zároveň z toho předpokládám, že nepřekoná RTX 3090 Ti, protože tím už by byla ta karta v pozici, kdy by hateři AMD mohli říct, že RX 7900 XT má co dělat, aby tu RTX 4070 Ti vůbec porazila (a k tomu ještě ty případy her, ve kterých jsou oba nové Radeony i pod úrovní RTX 4080). To potom některé weby by mohly prezentovat realitu tak, že ta RX 7900 XT vlastně není až tak dobrý deal.

A mimochodem, já jsem (zatím) z nových Radeonů spíše zklamaný, ale když se podívám na celou historii AMD GPU, mohlo to být i horší (i když). Z RX 6900 XT jsem byl při uvedení nadšený, protože i mnoho ostatních zainteresovaných lidí nečekalo, že by ta karta mohla konkurovat RTX 3090 (asi byli ve stejné bublině jako já s RDNA 3 kartami). Já jsem AMD věřil, že jasně porazí i to nejlepší, co vydá Nvidia, ale ukázalo se, že jsem až příliš moc věřil čipletům a vůbec všem úspěchům, kterých AMD za poslední 4 roky dosáhlo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 23:29:29
avatar
já nevím z čeho top zklamání plyne nebo proč vůbec mluvit o nějakém zklamání v příapdě RX 7900 modelů, vždyť jsou objektivně vynikající a výhondnější než NV už dnes, natož po pár vylepšeních ovladačů ...
dafcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 23:03:49

Pane Stach, že vy nevidíte jediný důvod týkající se cen nVidia grafik, tak tomu se vůbec nedivím, vy jste se pravděpodobně v businessu nikdy nepohyboval, je to vidět prakticky v každém článku, kde se snažíte "okomentovat" cenovou politiku nějaké firmy.
Až budete mít firmu, co bude držet po několik let 70% - 90% trhu v úzce specializovaném oboru, tak to prostě pochopíte.
Tím, že odložíte recenzi, nebo budete případné zákazníky nazývat tak jak to poslední dobou děláte vůbec nic nezměníte. Lámejte si na jakoukoliv firmou hůl, to je vaše právo, rozhodne trh a zákazníci. Vše okolo je pak jen omáčka s relevantností rovné nuly.
A co se týče vašich komentářů marží různých firem, tak vy nevíte jaké marže má ten který výrobce, i když neustále se snažíte budit dojem, že ten to prodává se ztrátou, ten na tom má tolik. Už vůbec nevíte jaké jsou marže po jednotlivých artiklech. Z výsledovek firem to totiž nezjistíte a výrobci se opravdu nebudou dělit se smlouvami, kde jsou uvedené nákupní ceny, marketingové bonusy, obratové bonusy, ochrany skladů, sell out podpory, možnost vratek, případně BB, (mimo spousty) jiný věcí se parametry následně tvoří výslednou marži, resp. zisk.
Až AMD bude mít funkční obchodní a marketingové oddělení, tak se sníží ceny grafik, produkty špatné nemají, neumí je prodat, tohle už trvá několik let a není to normální.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-30 23:28:19
avatar
já se v businessu pohybuji téměř 20 let ...

chápu marže atd. a znám je ... vím jak se věci mají, veřejně to dávat nesmím, ale podrobnosti znám, zejména celkový obraz ...proto o tom mohu mluvit ...

AMD nemá problém prodávat, AMD má a mělo vždy problém hlavně s tím, že nestíhalo v posledních letech prostě vyrábět ... podíly AMD na trhu jsou značně zkreslené tím, že Intelu a NV počítají do statistik skoro vše, AMD jen část toho co reálně vyrábí a dodává ... nicméně problém AMD není v tom že by nedokázalo prodávat, což snad jeho veleúspěšné výsledky posledích let dokazují ...

takže zjevně nevíte, o čem mluvíte ...
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-31 22:34:31

Nějak mi uniká, co chce tedy nVidia prodávat? Když má 86 % trhu?
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-01 17:12:27

Nebyla by vhodnější otázka KDO je těch 85% trhu co kupuje nVidii, když všechny jejich karty jsou tedy podle tohoto webu naprosto mimo za svoji cenu?
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prodeje 2023-01-02 13:37:50

Potom je ale zajímavé, jak se vyvíjí prodeje samostatných GK. AMD poslední pololetí docela padá, což je zvláštní
https://www.tomshardware.com/news/sales-of-desktop-graphics-cards-hit-20-year-low
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 13:43:50
avatar
není to zvláštní ...

ty statiky neukazují prodeje GPU, ale dodávky GPU ... současně pokrývají desítky milionů čipů, skoro všechno co vyrobí NVIDIA a Intel, ale současně tam nepočítají desítky milionů čipů, které AMD vyrobí pro herní konzole, což jsou ale technicky také herní grafiky ....

především jde ale prostě o dodávky čipů výrobcům karet ne o prodeje grafik jako takových. A proč má AMD takový pokles? protože se zbavovalo všech starších GPU před uvedením nových, zatímco NV už nové čipy dodávala ...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 14:53:50

konzole nejsou samostatne grafiky. jak se amd zbavuje vsech starsich GPU? vsak vsechno od rx 6800 dolu ma nejakyho nastupce zatim v nedohlednu a grafiky se normalne vyrabi a prodavaj. a zbavit se starsich GPU znamena snad prodat ne? nebo je vyhazuje na skladku?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 16:46:40
avatar
zbavovat = neposílat další alias čistit sklady před uvedením nové generace

konzole ale mají vyloženě samostatná herní GPU, takže je ostuda, že se do samostatých herních GPU nezapočítávají ... zkresluje to statistiky, tím spíše že současné konzole jsou herní PC ...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 18:08:14

zbavovat = neposílat další alias čistit sklady před uvedením nové generace - takze realne ty gpu ze skladu fakt vyhazujou na skladku? nebo co s nima delaj?

ktera konzole ma samostatne gpu? jak xbox tak ps5 maji APU...neni to diskretni desktop grafika ani diskretni notebook grafika.

a kdyz jsme u tech konzoli, tak sony za 2 roky do lonskyho listopadu prodala lehce pres 25 milionu ps5, xbox je pod 20, NV dodala 30 milionu grafik jen za tri kvartaly q3-q4 2021 a q1 2022.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 18:17:01
avatar
ne, ty statistiky sledují jen dodávky GPU z továrny směrem k výrobcům grafických karet. Nesledují prodeje karet samotných .... takže pokud chceš vyčistit sklady, dáš poslední možnost objednat určitá GPU do určitého data a prostě je dodáš, což znamená že jich obvykle dodáš méně než je zvykem a tím následně čistíš sklady nejen GPU ale hlavně těch grafik, to vše ideálně před uvedením nové genrace ....

ano a bavíme se o milionech hodně velkých GPU které se na ty hry skutečně používají ... takže nedává smysl, že se AMD do statistik dodaných GPU nepočítají a NV se prodeje těžebních GPU počítají ...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 19:02:04

konzole neni dedikovana grafika pro desktop PC, tak se nemuze pocitat do tohoto segmentu. dedikovana grafika ma jasnou definici a tu konzole nesplnuje. muze se pocitat v jinak nazvanym pruzkumu. nikdo ti nebrani si udelat vlastni graf s pc i konzolema dohromady, cisla na to jsou k dispozici. ty desitky milionu cipu pro konzole o kterych mluvis je ale realne 25 milionu ps5 a necelych 20 milionu xbox x+s za dva roky, coz dela prumerne kolem 5,6 milionu APU na kvartal. dedikovanych grafik pro desktopy a notebooky dohromady (bez integrovanych) se jen za Q3 2022 prodalo 14 milionu.

nevim jak amd cisti lepe sklady oproti NV, ale realita je takova ze rtx 3090 je na czc skladem 1 a to jeste predrazena s vodnim chlazenim a na alze zadna. rtx3080 take skoro nejsou, stejne jako je tam par poslednich 6800/6900xt. ale rozhodne se ani AMD ani NV nezbavovala vsech starych karet, kdyz to nejvetsi mnozstvi prodavanych i dodavanych karet je v mainstreamu a niz a zde u obou vyrobcu normalne pokracuje stara generace a pokracovat bude a dale vic jak polovina vsech dodanych/prodanych samostatnych karet jde do notebooku, kde novou generaci nevydal zatim nikdo.
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 21:06:20

Potom by ale k podobnému poklesu mělo docházet před uvedením nové řady i u Nvidia. Ale ta letos podle grafu tak výrazný propad neměla.
-----
Jinak já před pár měsící po delším hledání koupil RX 9700 10Gb, která mě za cenu 9590Kč připadá pro WQHD jako ideální volba v poměru cena/výkon. Tady s recenzí nepočítáš?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-01-02 22:39:50
avatar
a taky došlo o kvartál dříve ;)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 219x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 156x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 812x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6