Exkluzivní NVIDIA výrobci grafik bojují o přežití – čekání na FERMI se mnozí nedožijí Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 09 December 2009
altKdysi dávno měla NVIDIA v plánu omezit počet svých partnerů …

 

 

Exkluzivní výrobci grafik NVIDIA mají vážné problémy. Grafický trh byl vždy vysoce konkurenční prostředí a výroba grafik už dávno nenese tolik, jako kdysi. O přežití tak rozhodují maličkosti. V současnosti ale reálně hrozí, že zanikne mnoho exkluzivních NVIDIA značek, protože výrobci nemají, co zákazníkům nabídnout. Jediné nové grafiky, které se nyní vyrábějí, jsou GT210/220/240 a to jsou grafiky, které jsou opravdu hodně mizerné, poptávka po nich je nízká a samozřejmě jejich ceny nemohou výrobce uživit. NVIDIA nemá nic, co by nabídla proti HD 5700/5800/5900 Radeon modelům a výrobci grafik mají obrovské problémy. Vážně se tak mluví o tom, že mnohé NVIDIA značky nepřežijí čekání na FERMI.

I když se FERMI dočkají, tak není vyhráno. FERMI bude čistokrevný High end za ceny 400 dolarů + a tyto grafiky jsou určeny pro maximálně 20% trhu, kde se samozřejmě ještě dělí s konkurenčními modely Radeon. To co vydělává je mainstream a konkurence proti HD 5600/5700/5850 atd., je v nedohlednu. I případný úspěch FERMI tak nezaručuje, že všichni přežijí.

Není tomu tak dávno, zhruba něco přes rok, kdy NVIDIA na vrcholu svého úspěchu chtěla sama omezit počet svých partnerů. K tomu nakonec nedošlo, tedy ne záměrně. Poprvé však počet exkluzivních NVIDIA partnerů rapidně klesl po uvedení Radeon HD 4000 grafik a nyní hrozí další úmrtí. Nutno ale dodat, že pro nás zákazníky se mnoho nemění, tradiční velcí výrobci grafik mají své pozice dobře zajištěné výrobou grafik s čipy obou firem a tak bez problémů přežijí. Obavy jsou však na místě z konce menších firem ….

Zdroj: Fudzilla.com

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 15:37:34
avatar
To este aj dnes, po tom ako si Nvidia robi uz niekolko mesiacov z ludi prdel, existuje nejaka "Nvidia only" firma? Velmi kratkozrake. Tak potom ma to neprekvapi ak skrachuje. Zacalo to byt jasne uz minuly rok, ze AMD/ATI to mysli s hernymi grafikami vazne.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:07:33
avatar
Existuje, Gainward. Kedysi táto firma niečo znamenala na poli kariet. A tiež Palit, ktorý Gainward vlastní.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:50:53
avatar
co je skoda ze sa nezhodli s amd jeho verzia 4850tky s gddr5 za sumu normalnej bola bezkonkurencna
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 20:23:38
avatar
No škoda toho Gainwardu. Ja som mal 4870 gold edition a bola to pecka.
maca89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 23:28:42
avatar
já myslim, že Gainward by atiny vyráběl rád - problém je, že i u ATI je výrobců dost
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 04:43:55
avatar
To je ten posledný problém. Problém je ten, že AMD nevidelo jediný dôvod, prečo by malo Gainward uprednostňovať, či zvýhodňovať pred ostatnými výrobcami, tak, ako to Gainward chcel. Totižto u AMD sú si všetci výrobcovia grafík "rovný"ň
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 15:39:36
avatar
Teoreticky nám to tu v Slovensku alebo Česku môže byť jedno, pretože títo výrobcovia u nás nepôsobia. Ale keby to vyzeralo veľmi zle ešte majú možnosť migrovať k ATI. Neviem prečo, ale Fermi mi príde ako nešťastný pokus. No uvidíme, nechám sa prekvapiť.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:08:13
avatar
ja by som im poradil ... nech prestupia k ATI a nech tlacia na TSMC a Nvidiu, aby atinam prepuslili kapacity aspon do prezitia k fermi ... a potom sa mozu hrdo vratit ... spokojny budu vseci ... teda okrem nvidie ale ta nema na vyber, lebo tymmto stylom ju budu predavat len 2 firmy ///
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:53:17
avatar
ATI má partnerů dostatek a stejně by nestačila dodávat jádra! Škoda třeba Gainwardu - ten měl vždy nějaký pěkný vymazlený modely.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:09:01
avatar
Čítaš mi myšlienky...
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 16:18:38
avatar
Nj, nVidia sa môjho života dotkla len okrajovo, ale výlučne s logom gainwardu...
Nakell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:48:59
avatar
Nevím nějak nemám důvěru ke značkám jako Gigabite,Asus apod.,radši ryze zelenou firmu typu Zotac,GW,BFG,a co se ATi týče tak jasně vyhrává Sapphire.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 22:49:08
avatar
Zotac a Sapphire jedno jsou (alespoň z finančního hlediska = stejný majitel)
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 00:05:53

Asus a MSI su moji oblubeni vyrobcovia vga, a v poslednom case sa knim pridal aj gigabyte. Maju vyborne radeon 4670 so zalman chladicom v dobrej cene. Od sapphire jedine vaporx karty, nic ine. A nemam rad ani gainward, resp. neponuka nic naviac co osvedcene msi/asus.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:51:01

Citace:
GT210/220/240 a to jsou grafiky, které jsou opravdu hodně mizerné


To myslis vazne? Handam ich neporovnavas s HD5000 grafikami... Alebo v com su podla teba mizerne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:53:42
avatar
třeba v tom, že je přes rok stará HD 4670 ve všech ohledech překonává při ceně 1600,- Buď má ve srovnání s podobně drahými GT210/220 2-3x vyšší výkon, a stejné provozní vlastnosti nebo ve srovnání s GT240 (GDDR5) má srovnatelný výkon, ale je o 1000 levnější ;) ... GT240 GDDR5 konkureuje cenově HD 5750 512MB takže ji klidně srovnávat můžeš a na tu samozřejmě nemá ... takžke mi prosím řekni, co na nich není mizerného?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:05:03

Su to v prvom rade low end karty takze nejaky extra vykon sa od nich nevyzaduje. Ale je pravda ze su dost predrazene. GT240 konkurovat s HD5750 nemoze, jej realna konkurencia je HD4670. To hovorime o verzii s DDR5 pamatami. Co sa tyka ale spotreby, teplot + trebars prehravanie videa, kde GT240(neviem ako zvysne 2) ma poslednu verziu video procesoru VP4 kde bola okrem pridanej podpory DivXov pridana aj podpora prehravania HD videa aj pre filmy s vacsim frame rate ako 4.1. Nehovorim ze su to super karty ale vobec nie su take zle ako si naznacil. Aspon podla mna.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:34:35
avatar
neudelame novo kategorii ze ultra mini low end? ponevadz sem to sedi a snad i integrovane grafiky od intelu maji vice vyknou. Ja nevim tohle bych anio dobrovolne nechctel prodavat poneadz bych osidil jenom lidi a to bych nechtel...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:20:27

Nesledujem integrovane karty od Intelu takze neviem ich porovnat vykonovo ku GT210/220/240.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:39:26
avatar
Problém je, že mají horší výkon jako 4670 a jsou o 1000 dražší! Což v kategorii, kde hraje roli každá stokoruna, smrtící fakt!!!
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:18:10

Mas pravdu. Cena je fakt prehnana. A vykon v porovnani s HD4670 je v priemere porovnatelny s GT240@GDDR5.
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 22:20:15
avatar
Ale platící vrstvu, kterou tato karta oslovuje nezajímá, jestli má GDDR5 nebo GDDR3. Tam se jedná primárně a jedině o cenu a urvat jako taký výkon. Abych si ještě zahrál nové hry na low end detaily s přijatelným framerate. Tyto lidi, nějaké DX 10.1. nezajímá, hlavně, že je voda průsvitná (DX9), stíny nejsou až tak nechutně kostičkované (pokud vůbec jsou) a jak nad ohněm litaji jiskry, tak juchů. A věř mi rozhoduje 40 Korun (1-2 eura) jestli zákazník změní značku.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 23:08:48

No ale ked uz sa v tom aspon trochu vyznas a vies aky je rozdiel medzi touto kartou s GDDR3 a GDDR5 tak si tu s GDDR3 nekupis ani ked ma 1GB pamate. Ale inak mas pravdu.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 04:55:29
avatar
Len tak btw - nie všetci považujú GT240 za odpad. Trebars v miestnom obchode PCWord majú najvýkonnejšiu "super hráčsku" mašinu za rozhodne nie najnižšiu cenu a nie s obyčajnou skrinkou práve túto kartu v obľúbenej verzii u bežných zákazníkov s 2GB pamäte a nie to s "úbohým" jediným gigabajtíkom Totižto kebyže dáš na výber takýmto zákazníkom na výber 5870 s 1GB pamäte a GT240 s 2GB, tak mnoho zvolí práve tú druhú menovanú. My sa tu možno budeme chytať za hlavu, ale realita je takáto krutá a obchodníci to samozrejme vedia, no ja si nemôžem pomôcť, no takýto predajcovia u mňa klesajú hrozne hlboko a fakt sa im mám chuť vysmiať do tváre, že čo to predávajú.
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 08:02:27
avatar
jak se říká - ale oni to ti hloupí zaplatí (není NV náhodou furma z USA)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:34:24

No ale to uz nie je problem NV ale u tych predajcov. Oklamat sa da kde kto. Ide o to, ze ak zistis ze ta niekde zavadzali tak tam uz nepojdes a ked to urobi vela dalsich, ty este o tom povies znamym...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 23:38:17
avatar
Poviem ti, že keď vidím ako predajcom "záleží" na zákazníkoch a vidím ako zmýšľajú bežný neznalý IT ľudia, tak som fakt rád, že IT je moja záľuba a tak dobre sa vyznám v HW. Mňa môžu zavádzať koľko chcú a aj tak na nich nedám, no naopak sa im ešte vysmejem a pobavím sa na ich demencii v pohode u nich nakúpim, ale iba to čo sám chcem

Btw zrovna v sobotu príde za mnou kamoš a pomôžem mu vybrať nový monitor, pretože zatiaľ čo mi vravel, tak sa pozeral po tých, čo majú najnižšiu odozvu a ako iste viete, tak parametre na papiery väčšinou vôbec nehovoria o kvalitách monitorov, ale úplne iné aspekty(tie najdôležitejšie sú použité technológie...).
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 16:59:16

Jaky tisic rozdil??? Ten rozdil je dve stovky. Coz uz v pripade ze porovnas spotrebu zas takovy rozdil neni. Ta startovni cena byla hrozna, ale to uz se upravilo a ted to proste spatna karta neni. na hry to urceny neni a prave multimedia zvlada ta karta diky VP4 velmi dobre. Proste v soucasnosti je to konkurenceschopna karta, polozi ji na lopatky az HD56xx diky stejne spotrebe, do te doby to je dobra volba pri koupi.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 12:17:52

1. To mne zajima to "lepsi video", jak to myslis jako ze ati ma viditelne horsi kvalitu videa?

2. A jak to myslis s tou spotrebou, to jako ze kdyz tvrdis ze u Ati ji prinesou az 56xx tak tim chces rict ze 4670 ma spotrebu vuci GT240 horsi a zaroven plati ze 4670 ma srovnatelne provozni parametry jako 210/220ky?

Tady mas srovnatelny herni vykon Odkaz a tady mas spotrebu Odkaz nez zase zacnes sirit lzi, o videu jsem nenasel jediny clanek ktery by tvrdil ze Ati je na tom hure, tak mne prosim obohat o tve vedomosti....

PS: Vetsinou pises rozumne, ale tyhle tve obcasne vystrelky to az mam pocit ze je pise nekdo jiny za tebe....
Souhlasim s tebou ze "hodnoceni" DDho je zavadejici, ale resit to stejne zavadejicimi(lzivymi) "napravami" to je preci nesmysl...
Pravda je takova ze obe karty jsou dobre a zakaznik s nimi do HTPC neudela chybu at si vybere kteroukoli, ty rozdily ne ktere oba nesmyslne poukazujete jsou tak mizive ze nestoji za rec...
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 00:09:23

gt240 zacina na 80€, 5750 na 130. Inak suhlas, do zostav okolo 500€ davam 4670, aktualne gigabyte s zalmanom.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 16:51:46

Trosku si to uprav. MSI GT240 GDDR5 se da sehnat uz za 1900,--, v low-profile dokonce. Oproti prave svemu konkurentu (HD4670) nabizi nizsi spotrebu, lepsi video. Jediny problem teto karty budou az HD56xx modely, v soucasnosti je minimalne rovna konkurence, pro nekoho muze byt i lepsi. Trosku update by neskodil, ta karta vazne neni tak spatna, VP4 spolu s nativnim HDMI1.3a dela pri vyberu svoje, spolu s velmi dobrou spotrebou, kterou u ATi prinesou az modely rady HD56xx. Problem byla uvodni cena, ktera ji posunovala mimo rozumny nakup, to se ale ustalilo a uz to neplati.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 12:23:48

GT240 nabizi oproti 4670 stejnou spotrebu(zrejme jsis 4670 spletl s 4730), neznatelne lepsi video a neznatelne slabsi herni vykon, proste obe karty jsou vyborne a zadna karta nema handicap, takze je to v tomto pripade opravdu jen o cene nebo fanouskovstvi...
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 12:44:23
avatar
Ale hlavně GT240 je výrazně drahší, takže naprosto nesmyslná koupě. Navíc jsem ještě neviděl skladem pasivní verzi.
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:07:54
avatar
Popravde,tohle je pro ty vyrobce docela dost smrtici situace,vzdyt i minule jak vyrobci vyrabejici primarne pro nV chtely mit modely i od ATi,a to tam uz byla husta atmosfera a nebylo misto pro podnikani.sakra,at uz nV neco vyda !vzdyt konkurence je potreba
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:29:40
avatar
no tak na to ceka kazdej
The Overclocker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:41:12
avatar
To jo ceny u HD 5700, 5800, 5900 by klesly a měli bychom o neco větší výběr. Škoda, ale tak to v byznysu bývá když jednou někdo zůstane pozadu hodně prodělává a yěžko se z toho vyhrabává. Některé firmy jako EVGA dělaly je NV, ale teď tu máme EVGA HD5970 Black Edition.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:01:47
avatar
no ceny by klesli jen na doporucene ceny od ATI(dnes jsou i kvuli dostupnosti a Vanocum drzeny o "neco" vis nez by meli byt)

PS:prave EVGA me nejvic mrzi ze uz neni exkluzivni vyrobce pro nVidii(grafiky i desky s NV cipsety byli TOP),stejme jako u BFG a XFX(proste byvalo zvykem ze tyto znacky zarucovali kvalitu u GPU od VN),proste neco jako je TOP pro ATI firma Sapphire.
Kfirr64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:20:04
avatar
To je zase clanek vy delate jako by Nvidia byla tesne pred krachem Nvidia karty se prodavaji dobre a dobre se i prodavat budou protoze Nvidia PR je umi prodat to ze jsou tyto karty mirne zastarale nikoho moc nezajima zejmena bezne uzivatele urcite ne a dokonce bych rek ze Gt rada Nvidie se porad prodava minymalne stejne dobre jako ATI 4xxx a 5xxx proste dobrej marketing dela hodne
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:53:31
avatar
no jo ale u nejnovejsich a pripravovanych her,se studia vydavajici tyto hry zamerili prave pri PR na DX11(ktery ma potencialnimu zakazniku ukazat ze prave ta jejich hra je nejhezci a dobre optimalizovana na vice jader CPU,cos samozdrejme neni krom te optimalizace pro hru rozhodujici),studia tim nedelaj vyhradne reklamu ATI,ale cekaj ze nVidia bude met DX11 grafiky v co nejkratsi dobe("snad uz brzi GPU od VN z DX11 vyjde")
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:21:09
avatar
popravdě řečeno je to docela blábol, protože NV má stále podstatně větší podíl na trhu než ATI a na rozdíl od AMD podstatně víc vydělává a to i po vydání HD5x ))

40nm ATI grafiku jsem ještě fyzicky nepotkal, ale 40nm grafiky od NV jsem v posledním týdnu (v notebooku) koupil 3 (teda nejen pro sebe samozřejmě ... takže asi tak, kdo víc vydělává )
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 20:02:08
avatar
jo nVidia vydelava ale na integrovanych GPU,mobilnim trhu,destopu(min nez driv),profi segmentu adt..Jenze exkluzivni vyrobci kared vydelavaj "vpodstate jen v destopu" a tam je velky pretlak firem a proto maj tet potize.Nejde prece v tom clanku o nVidii samotnou
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 20:43:19

Ked bola situacia obratena, teda sa cakalo pol roka na nove ATI grafiky, ako to vyzeralo s predajcami? Boli vtedy nejaky ciste iba pre ATI karty? Ak ano ako dopadli?
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 08:40:30
avatar
Kdežto výrobci grafických karet nedělají nic jiného než grafické karty?

Většina z nich dělá celou paletu HW a karty jsou jen jedna položka ze sortimentu
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 20:59:39

Souhlas, bfu nakupující v Teskách nemají ani potuchy o nějakém DX, hlavně at tam je ten Explorer, na který jsou zvyklí z práce, a to Physis X, o kterém slyšeli od kamaráda, a určitě Pure video, at můžou přehrávat filmy.
Edit: to měla být reakce na Bennie, se to nějak divně řadí.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:10:40

Ale houby, BFU kupuje podle toho, jestli grafika má 1792MB paměti, nebo ne...
A perlička na závěr: včera se mně jeden prodavač snažil namluvit:
a) že v notebooku Sony a Win7 můžu virtualizovat plnohodnotná Win XP včetně 3D...
b) Win Vista na jednom konkrétním notebooku mají rychlou odezvu proto, že je uvnitř silná grafika, která to citují "dost honí"
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:13:30

Heh. A co si mu na to povedal? Inak virtualizacia WinXP vo Win7 je mozna a ide aj trochu dalej ako ked pustis na virtualnej masine ale na notebooku by som to bral s rezervou.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:35:59

No, tak nejprve jsem mu vysvětlil, že virtual mód ve Win7 prostě 3D nerozjede... I kdyby to rozjelo, tak Sony má virtualizaci zablokovanou v BIOSu (na to jsem si vzpomněl až doma). Ohledně té grafiky už jsem neřekl nic, protože jsem asi 10 sekund přemýšlel, jestli
a)mu mám vysvětlovat, jaká je souvislost odezvy systému a výkonu grafiky pod Vistama
b)začít se smát (to bych ho asi urazil)
c)poslat ho do ... na odborný web, aby si to nastudoval
a potom jsem nějak už cítil, že jsem propásl vhodný moment na odpověď, tak jsem to přešel...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:08:50
avatar
Ja sa v dnešnej dobe čudujem takému extrému ako je exkluzívny partner.
Každý normálny výrobca so zdravým úsudkom urobí dohodu s viacerými a v prípade stagnácie jedného posilní výrobu druhého a stále zarába. Takto sa všetci spoliehajú na dobré meno a vývoj jednej značky ktorá nemá ani zďaleka taký kapitál a postavenie na trhu aby vedela zabezpečiť dobré zisky za každých okolností. (Do istej miery som v tomto chápal exkluzívnych partnerov Intelu.) Je jasné, že pri exkluzívnych zmluvách má výrobca exkluzívna podmienky, otázkou zostáva či mu to stojí za to riziko a straty v prípade nepodarku.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 18:32:16
avatar
jenze exkluzivni vyropci maj casto prvni varku novych GPU(nebo veci varku nez jini vyrobci) a "mozna nejakou dohodnutou cenu"ci jako prvni nereferencni VGA.Myslim ze takhle to nejak ma(mela)Sapphire s HD5xxx,ja teda vydim ze jednodusi je sehnad HD 5xxx Sapphire nez XFX ci GigaByte adt.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 15:37:19

Takový pravopis by nejednoho profesora češtiny přinutil odběhnout z hodiny se vyzvracet.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 08:17:41

mna celkom mrzi tento "zatial neuspech" FERMI.. jednoducho mi ide o konkurencny boj.. z toho mozeme my zakaznici jedine tazit..
lukasg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 18:46:49

To más pravdu, neboť ceny grafik ATI jdou nahoru.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 714x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 484x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 958x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1196x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1520x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1343x
Komentářů: 6