GF8800GT – poslední info před vydáním Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 26 říjen 2007
gf8800gt-karta-1Tak je to tady, v pondělí padne NDA a recenze GF8800GT se rozletí do světa, co můžeme očekávat?

 

 

Do vypršení NDA vám nemohu sdělit některé věci, ale to co známe, či co se objevuje na internetu interpretovat můžu. Takže GF8800GT vyjde v Pondělí 29.10. Recenze by se měly začít objevovat někdy odpoledne. Jako vždy bude recenzí všude plno a jako vždy budou mít všichni to samé. Termín uvedení recenze GF8800GT na DDWorldu, jsem tak s ohledem na to abychom se neopičili, stanovil až na to další pondělí, rád bych totiž stihl i zajímavé testy zapojení SLI této grafiky a stihnul pořádně otestovat Crysis.

S největší pravděpodobností vám mohu slíbit testy GF8800GT od dvou firem. Na Internetu se objevili i fotografie Gigabyte GF8800GT. Ta opět sází na referenční provedení chladiče.

gigabyte-gf8800gt

Na výsledky testů si ještě počkejte do pondělí, kdy se podíváme na ty nejzdařilejší recenze na internetu, ale mohu předem říci, že čerství majitelé grafických karet GF8800GTS,GF8800GTX i GF8800Ultra budou plakat. V pondělí vám také prozradím něco o další budoucnosti řady GF8 a existujících modelů.

GF8800GT se objeví minimálně ve dvou provedeních. GF8800GT 256MB a GF8800GT 512MB. Bohužel ned po vydání bude v obchodem k mání maximálně GF8800GT 512MB, slabší a levnější 256MB verzi nemám ještě přesně potvrzenu, ale vyjde zkrátka později. A ceny? Nvidia slibuje cenu F8800GT 512 MB v rozmezí 5000-6000 korun s DPH. Přesto se někde na webu objevují nástřely cen kolem 249 euro. V našich velkoobchodech jsou zatím k vidění ceny kolem 5500-6500 s DPH.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 16:11:13
avatar
Docela me dostalo tohle:
http://pcbazar.net/bazar/f.asp?str=i&typ=N&rid=9&sid=642684
Nekdo nabizi svou starou 8800GT.
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 16:58:02
avatar
tak to je dobrý, akorát majitel trochu přestřelil s cenou - za 6830,- to je dražší než nová...
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blábol 2007-10-26 17:23:12

Tenhle článek má fakt super informační hodnotu. Skoro nemůžu uvěřit jak málo jde říct na 1 stránce textu.
Nejvíc mě pobavilo tohle:

"Do vypršení NDA vám nemohu sdělit některé věci" (čti bohužel nic jiného nevím)

"na DDWorldu, jsem tak s ohledem na to abychom se neopičili, stanovil až na to další pondělí" (čti dříve kartu neseženu)

"pondělí, kdy se podíváme na ty nejzdařilejší recenze na internetu" (čti recenze zkopíruju na svůj web)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 17:49:23
avatar
Chjo, nepřipadáte si někdy blbě?

O GF8800GT vím vše, co se v pondělí dozvíte.

Grafickou kartu máme, ale v pondělí už mám naplánovánu jinou recenzi, která narozdíl od G92 bude v ČR exkluzivní G92 mají snad všechny velké weby, takže číst všude to samé mi přijde jako nesmyl. Navíc mě Nvidia navnadila na to vyzkoušet SLI, takže v týdnu dostanu druhou kartu a SLI bych rád připojil ... netvrdím, že jsem G92 nechtěl původně na pondělí, ale vuheldem k časovému presu, mému pobytu na Invexu, radši dodělám recenzi něčeho, s čím budu v ČR první, než G92, která nikam neuteče a v pondělí ji budou mít všichni ... navíc se Cryssi opozdil atd. takže šibeniční termín pondělí u honit nebudu ... dalo by se, ale tolik mi zase neplatíte ;)

Jo v pondělí zkopíruji grafy z jiných recenzí na svůj web a uděláme průřez recenzemi zahraničních magazínů, samozřejmě s náležitými odkazy, nic co by jiní nedělali také ...

Sešteno a podtrženo řlánek jen informuje o varinatě Gigabyte, potvrzuje vydání a napovíá něco o modelech a cenách GF8800GT po vydání ...

Váš příspěvek je na druhou stranu jeden velký nesmysl a zbytečně zabírá místo inteligentnějším dotazům ...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 17:41:28
avatar
1. Evidentne nechapes co je NDA

2. Testy nejde udelat poradne za odpoledne a jasi radsi pockam nez abych mel hned odflaknutou recenzi....

3. Co se ti nalibi na tom ze se zde ukazou vysledky testu z duveryhodnych serveru jako je Anandtech a HardOCP
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mas IQ tak 50 2007-10-27 12:45:26
avatar
Snažíš se vypadat jako inteligentní člověk, ale prozradil jsi na sebe, že jsi opravdu idiot... Normální člověk se musí smát tvé zabedněnosti.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: blábol 2007-10-26 17:43:52
avatar
Vas komentar ma super informacni hodnotu. Ukazuje jaky jste .....!? (tecky odpovidaji, doplnete si sam)
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8800 GTX 2007-10-26 18:27:08

brečet nad svoji BFG 8800GTX OC 2 nehodlám, kupoval jsem si ji letos v dubnu a pařil doteď vše na max. a téhle investice nijak nelituji. To jak jste psali, že ti co si ted koupili GTX nebu Ultru budou plakat, si vykládám tak, že výkon GT bude jen cca o 10-20% nižší než GTXka a proto bude mít vynikající poměr cena výkon ...tak to bych takhle bral ...kdyžtak mě opravte ... Jinak co tady píšou občas někteří inteligenti nepoučeni ohledně možných následků porušení NDA, proty lze mít jen jedinou radu ..založte si svůj web a provozujte jej podle svých pravidel a uvidíme kam se dostanete ..
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Brecet budou vsichni 2007-10-26 18:34:41

Brecet budou i majitele HD2900 XT, pokud jsou zatim zname vysledky pravdive. Na tu autor nejak zapomnel
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 18:41:25
avatar
ti budu plakat ked vyjde HD3950
Anonymní  - re: 2007-10-27 10:38:55

Sorry ze se ptam, ale nema byt HD3950 hi-end reseni od AMD? Snad nakonec NV jeste pred vanoci vydala updatovane 8800GTS - to by take mohla byt takova mala bombicka.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 19:18:26
avatar
jo to taky
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 19:21:23
avatar
Ale ATI udelala, podle meho nazoru, docela sympatickou vec. (Mozna jsem ale taky trochu naivni) Vyprodala jadra jako HD2900PRO a majitele mohou byt spokojeni, navic je to celkem rarita... nVidia necha klienty pachat sebevrazdu... (S nadsazkou)
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 18:49:14

HD39x0 bude asi taky bomba - je videt, ze se nvidia boji, kdyz vydava 8800 gt za takovouhle cenu.
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 18:51:16

btw pripominka k systemu - dal jsem odpovedet na prispevek, po odeslani se nic neulozilo. Dal jsem znovu odpovedet a ulozilo se to jako novy. Nejaky bug, nebo delam neco spatne?
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 19:18:06
avatar
asi si klikol na ohodnotit a nie odoslat ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 19:19:02
avatar
občas to má zpoždění
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 20:09:29
avatar
http://www.ddworld.cz/graficke-karty-gpu/tajemstvi-je-venku-prave-testy-gf8800gt.html

To s čím strašil "obc" se stalo bohužel skutečností.

Fudzilla mnela pravdu a karta skutečne bude drahší. 249 EUR (čti + 2000 kč) !!! Zasranej kapitalizmus, zas EU doplatí na USA resp. NVidii zato že karty vyrábi na hranici nákladů

Díky vám manažeri Nvidie

Citace z jedného CZ fora:

"Měl bych mít první várku ještě za 5900 s Dph, bohužel karty šly s cenou nahoru,bůhví proč"

Je to normálne že cenu upravý už po odesláni první várky , z upgradu roka se rázem stáva bežná ponuka
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:27:45
avatar
ta cena roste nahoru vzheldem k tomu, že o tu kartu bude velký zájem, karet zase tolik nebude
petrsuchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 20:46:29
avatar
lachty napsal:
btw pripominka k systemu - dal jsem odpovedet na prispevek, po odeslani se nic neulozilo. Dal jsem znovu odpovedet a ulozilo se to jako novy. Nejaky bug, nebo delam neco spatne?
No to musis prominou obcas to ma dlouhe vedeni ( si zkus spocitat jak dlouho by to trvalo nez bys tam dojel treba na koni, nechal to nakyho pisare zapsat a pak by si jel s odpovedi o zapsani domu aby sis ji moch precist )
kocour [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:06:03
avatar
Celkom zaujimava cena http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=10392069
maju ju tam za 6930 SK s DPH (288 USD) , co uz je celkom prijatelne , ale mam taky pocit ze sa cena stlaci az na uroven 6000 SK s DPH u tych najlacnejsich vyrobcov , takze tie famy s tymi eurami by nemuseli byt zrovna pravdive , no uvidime je to len moj odhad
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:17:15
avatar
Tvoj prepočet je špatnej už jen kvuli tomu že nezohlednuje DPH, + marži prodejci...
kocour [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:11:09
avatar
btw : pockajme este na vydanie Radeon-u 3850 , to by mohli ist ceny slusne dolu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:29:31
avatar
no to se předpokládá ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:32:55
avatar
Všechno to šaškováni s cenami, výkonem, porušovánim NDA mi príde jako jedna nafouklá bublina marketingu Nvidie.
Dám vám jednu konsipirační teorii:
Do vidáni karty od konkurence zbýva jen pár týdnu. Výkon je (ne)známy a proto je treba vydat na rychlo kartu dřív. Jak nato. Nejprve nastartujem potenciálni kupujíci fámami o výkonu, pak jim postupne masírujem hlavičky stále novými a novými grafy.
Pridáme fantastickou cenu a tím dosáhneme bodu varu u väčšinu upgradu chtivých zákazníku.
Pak pustíme do sveta info o tom že karet pri uvedení bude málo, v zápetí nato pridáme testy ktere ukazují že karta je trhač asfaltu, poté príde správa že karty budu drahší než se očekávalo.

= lidé rychle predobjednávají za nižší ceny a nám (čti marketing Nvidie) se podarilo prodat velkou hromadu karet ješte predtím než je znám výkon jejího konkurenta.



Príšte o Janíčkovi a Mařence.
GarienGrey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 21:41:02
avatar
Moc pěkná teorie ... celkem souhlas.
Ne že by mně teď bralo kupování novinek, ale když se tu řeší cena přiložíme http://www.eo.cz/AC9400794-palit-xpertvision-geforce-8800gt-512mb.html

tak sup do shopu
Martincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-26 22:17:25

Jó, taky celkem souhlasim. Nvidia má prostě z ATi strach a vůbec nevědi co od nich můžou čekat. To že uniklo ATi nějaká fotka čipu a nějaký data nic neznamená.. Může to bejt součástí marketingu Ati a grafika bude ještě o hodně výkonější něz se předtim psalo..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 22:25:47
avatar
No .... nvidia má RV670 otestováno, stejně jako ATI má otestováno G92, takže vědí na čem jsou, jediné, co nevědí je cena a nvidia je první na tahu
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 23:25:25
avatar
Dojímá mě, jak tady vždycky plno lidí předem ví, jaký bude výkon, jaká bude cena, kdo má z koho strach apod. Společným jmenovatelem těchto spekulací je, že ve většině případů bývají zcela mimo realitu...
Jinak co se týče strachu, kupce si najdou karty obou výrobců, takže že by se někde třásli, co konkurence vydá za zabijáckou kartu, tak to asi ne. Nepředpokládám, že by jedna měla natolik navrch ve výkonu a ceně, aby to znemožnilo konkurenci. Teď jde hlavně ATI o to, aby měla se svou kartou úspěch, NVidia může jen pokračovat v úspěchu řady 8XXX, měla více než půl roku náskok s minulou řadou a na tahu je teď ATI, aby se dotáhla na NVidii.
Mimochodem, v nabídce už je 2900GT, čekal bych tu nějaké oslavné fanfáry, jak se zdá, ATi přišla opět pozdě
Ještě k té ceně, NVidia neslibuje cenu 5-6 tisíc Kč, to máte odkud? Jestliže je cena od Nvidie nastavena na 250 dolarů, nemůžete psát, že slibují že tady bude za 5-6 tisíc, protože to prostě nikdo nesliboval. V USA bude opravdu za 250 dolarů, problém je, že kurz pro Evropu je zřejmě 1:1 s eurem, čili na tom ty kurvy šikmooké vydělají a my proděláme kalhoty... Pokud to tak bude...
A ceny u konkurence mají jistě aspoň přibližně spočítány na obou stranách barikády, že by si nedokázali spočítat, za kolik může konkurence vyrábět a prodávat, to asi v tak specifickém odvětví už dávno neplatí. Spíš je otázka jaká bude poptávka od zákazníků a jak nastaví ceny výrobci karet a prodejci...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 23:30:59
avatar
Velice moudré myšlenky..

" jistě aspoň přibližně spočítány"

Ne oni je mají presne spočítané, proto se s tím co se dá menit na poslednou chvíli šachuje jak je jen to jde.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 23:54:11
avatar
cenu mám přímo od zdroje, navíc nvidia i já mluvíme vždy v dolarech. Euro cena je nějaká divná ... pokud vím, tak nvidia nekecala a 249 dolarů je 5600 i s DPH. navíc jak víme, je to cena kterou nastřeluje Nvidia, ale různí výrobci grafik mají různé ceny-takže budou i nižší i vyšší
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 15:24:22

Tak ono stejne ma byt ze zacatku na trhu jen 50 tisic kusu 8800GT, coz je cena za drivejsi vydani, takze tenhle fakt sam o sobe zahybe s cenou dost nahoru, kdyz jich jednoduse nebude dost. Uvidi se jak to bude s dostupnosti. Ono karty s RV670 sice vyjdou pozdeji, ale v dobe jejich vypusteni by uz melo byt k dispozici kolem jeden a pul milionu karet, otazka je zase jak rychle pujdou na trh, ale nejspis se nebude moc na nic cekat, kdyz nVidia uz bude mit kartu na trhu. Cili to zistrejsi vypusteni 8800GT je spis takovy paperlaunch, kdy karty budou mit hlavne HW servery pro otestovani a pak obchody, ktere daji nejvic. Ale bezne se rozsiri az v dobe prichodu konkurence od ATI.
GarienGrey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ty kurvy šikmooké 2007-10-27 00:07:17
avatar
vydělají a my proděláme kalhoty... ne proděláme, ale poděláme
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-26 23:09:32

Odkaz
je to sice po cinsky, ale grafy a ciselka su zrozumitelne...
nizka spotreba a vysoky vykon ...parada...
Vencabil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vykon vs Cena 2007-10-27 01:06:53
avatar
Ja si myslim ze 8800GT bude dobrej kauf:Vykon vs Cena

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50643
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - czc 2007-10-27 01:44:13
avatar
no konecne se na CZC probrali a dali ji do ceniku, navic za vybornou cenu
HALELUJAH
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 05:55:47
avatar
No, je to sice hezký, ale zrovna u CZC se rozmohl takový nemilý nešvar a to ten, že u novinek, jejichž dodací lhůta je neznámá (karty jsou pouze objednány u dodavatele), je nasazena příjemná cena, ale ve chvíli, kdy je dostanou, pošlou vám mail, ve kterém vám slavnostě oznámí, že dodavatel změnil cenu a již objednanou kartu vám nabídnou o dost dráže... Takže bych krotil nadšení do doby, než budou skutečně skladem nebo až tam bude aspoň konkrétní dodací lhůta.
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - czc 2007-10-27 15:49:20
avatar
jake praktiky maji u CZC to nemam vysledovano(nakupoval jsem u nich vsehovsudy 3x), ale mam dobreho znameho v nejvetsim ceskem velkooobchode co se (intel a dalsiho hw tyce) a ten mi potvrdil ze tyto ceny budou pristi tyden vcelku realne
je jen otazka jak "hype" a nenzaranost finalnich prodejcu ceny upravi, ovsem i tak si troufam tvrdit, ze cokoli pod 7000,- je za takovou kart kauf
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 06:28:00
avatar
hele Honzo neříkal si že dema netestuješ?
Neznámý  - re: 2007-10-27 10:50:23

Tenhle článek se ti opravdu nepovedl Honzo. Informační hodnota nulová a už poněkolikáté píšeš, že víš vše a neprozradíš nic - pak se nemůžeš lidem divit, že v diskusi reagují tak jak reagují. Kromě toho, že ses chtěl pochlubit nevíš nic, co by už nebylo známo. Navíc zde uveřejňuješ všelijaké spekulace a najednou se bojíš poskytnout něco, co údajně víš...nepřipadáš si trochu jako v začarovaném kruhu?
Neznámý  - re: rebel44 2007-10-27 10:53:18

AnandTech nelze považovat za duveryhodny vzhledem k tomu, kolkrát se už spetli.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 11:26:50
avatar
Odkaz ????
Neznámý  - re: 2007-10-28 21:59:58

Odkaz není
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 22:03:10
avatar
Tak si nevymýšlej ;)
Neznámý  - re: 2007-11-01 15:58:59

Proč ne, ty si vymýšlíš taky
Neznámý  - re: 2007-10-27 10:56:00

digitaldoom napsal:
ta cena roste nahoru vzheldem k tomu, že o tu kartu bude velký zájem, karet zase tolik nebude


Co je to za blábol? Karet bude dostatek.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 19:28:21
avatar
Nebude ... je jenom 512MB verze a bohužel není těch karet tolik, co by Nvidia potřebovala ... A laskavě si odpusťte slovo blábol, já narozdíl od Vás mám informace od zdroje ...
Neznámý  - re: 2007-10-27 11:01:32

Souhlasím ... vsadím kalhoty, že v CZC se první karty objeví ve středu i s novou cenou, která bude min. 6.500 s DPH. Vsadí se někdo?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 11:27:22
avatar
Vsadim ale na to sami co ty
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 13:12:25
avatar
zbytecne se sazet czc jsou socky a toto je 100%jiste ze to s praktikuji
rob2004 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ma pravdu ! clanok O NICOM ! 2007-10-27 14:20:04
avatar
...a reakcia "sef-redaktorov" svedci o tom, ze chlapec ma 100%nu pravdu ... ale ved nevadi-snaha bola ...
Majki.o5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 15:26:15

Nj, ja si stejne pockam scim prijde Ati a na porvnani vykonu(nejlepe v Crysis). Ale nakonec to stejne vidim na Radeon HD 3870 Jinac nejlepsi ceny jsou v alfacompu. Na czc vetsina lidi chodi jen kvuli diskuzim
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 19:29:35
avatar
to vám můžu číci hned, ATI na RV670 až do vydání další verze Catalyst bude prohrávat ... minimálně .. Crysis je udělaný na Nvidiích ...
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - alfacomp 2007-10-27 15:56:38
avatar
tak tos mne rozesmal - alfacomp a zrovna nVidia nevychazi dohromady nejlip .... zlata alza
a to neni spam ani reklama, proste maji lepsi ceny a bezchybny servis(dlouhodoba zkusenost - HW nakupuji online tak jednou tydne v ruznych shopech podle moznosti/nutnosti od roku 2002)
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 22:32:08

Ono podle mě se ale není moc o co hádat. Co mě spíš dneska zaujalo je to, jak je kurev... náročný demo Crysis. Nedá se to pořádně hrát ani při celkem nízkým rozlišení. I kdyby nakrásně měla 8800GT výkon větší než 8800GTS, jako že už víme že má, tak to nic neznamená, protože Crisis na plno a ve vyšším rozlišení stejně pořádně nepojede. Takže bych chtěl varovat všechny co se chystaj teď upgradovat, že si moc nepomůžou a na nějaký super hraní na max s AA AF ať klidně zapomenou.
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mýlíš se 2007-10-28 16:48:29
avatar
Při vysokých rozlišeních (1600x1200 & 1680x1050) zejména AA větší jak 4x přestává mít smysl. Zkrátka to nevidíš, akorát to degraduje výkon. AF naopak nikdy výkon nedegradoval a můžeš si ho dopřát u drtivé většiny her minimálně na 8x, často i na 16x.

Crysis se ještě zoptimalizuje, řekl bych, že zatím je to jen demonstrace síly nVidie (ono se není čemu divit - vývoj Crysis má pod palcem nVidia a její drivery jsou tedy optimalizované) - ATi logicky tratit musí.

IMHO (a testy to potvrzují) si s 8800GT zahraješ Crysis v 1680x1050 v nastavení HIGH s FPS větším jak 35, a to je na mainstream moc pěkný výsledek.
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-27 22:37:29

Pro srovnání 3200+ / 8800GTS a 1 GB DDR .. 1024*768 všechno na medium jede tak kolem 30 FPS. Grafika už rozhodně tak úžasně nevypadá, takový trošku lepší FARCRY. A místama když je velkej masakr to klesne klidně i pod 20 FPS. Nevím, jak moc to ovlivňuje slabej procesor, ale řekl bych při tomhle rozlišení asi moc ne. Takže majitelé 8800GT si to možná zahrajou taky takto podobně a to je slabota.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 20:33:48
avatar
To bude podle me spis vina procesoru - 8800GTS neni zrovna slaba komponenta, coz se o Athlonu 64 3200+ rict u Crysis neda. 8800GTS by mela zvladat vsechny hry na max detaily i optimalizace minimalne 1280x1024 a spis i 1600x1200. At je Crysis jakkoliv narocny, tak si nemyslim, ze v medium 1024x768 by ho brzdila 8800GTS - to bude ten procesor. A mozna i RAM - 1GB uz dnes neni na nove hry.
mrsairus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - verzia 256mb 2007-10-27 23:39:49

o kolko dni neskor vyjde verzia s 256mb ?
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: blábol 2007-10-28 01:35:44
avatar
Partyman napsal:
Tenhle článek má fakt super informační hodnotu. Skoro nemůžu uvěřit jak málo jde říct na 1 stránce textu.
Nejvíc mě pobavilo tohle:

"Do vypršení NDA vám nemohu sdělit některé věci" (čti bohužel nic jiného nevím)

"na DDWorldu, jsem tak s ohledem na to abychom se neopičili, stanovil až na to další pondělí" (čti dříve kartu neseženu)

"pondělí, kdy se podíváme na ty nejzdařilejší recenze na internetu" (čti recenze zkopíruju na svůj web)


Partyman (čti Radek Hulán co se pokouší zničit ostatní weby )
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 2007-10-28 09:26:05
avatar
nádhera core duo E6600@3,4GHz,4096MB,HD2900 800/2000MHz
vše na very high krom shaderu30fps avg. v rozlišení 1280x1024 s 2xAA
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 10:42:46

Jak jsi nastavil to VERY HIGH??? Mě to teda v demu nastavit nejde. Ta možnost se nedá vůbec vybrat.
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 11:14:10
avatar
Very High se ti sprístupní jen když máš DX10 kartu, asi.
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dx10 2007-10-28 13:04:18

very high je přístupné ve vistách když máš dx10 kartu
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 11:33:26

Jo teď jsem to zjistil, na VERY HIGH to jde jenom pod Vistama s DX10 grafikou. Ve Windows XP jenom na HIGH. Ale stejně ta náročnost je děsná. A stejně bych chtěl viděl jak to někomu s 2900XT jede na very high a dělá smrtící útoky na skupinu vojáků při 15 FPS. (Když má 30 AVG)
Tak leda na obtížnost easy.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 12:54:36
avatar
hraji to na "Delta" a je to úplně v pohodě. jinak avg jsou průměrné fps minimum mám nějakejch 16což aji stačí.
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 11:33:37
avatar
Je pravda , ze hodnota tohoto clanku je nulova, ale alespon se drzi navstevnost a je zde dost komentaru ktere jsou pro kazdeho kdo vytvari web dulezite. Jinak uz se to zacina rysovat SLI bude realita jelikoz zadny hi-end neni a soucasny je k nepouziti [ ve vysokem rozliseni] a levneji nez SLI se vykon ziskat neda [ to ze to funguje nefunguje hold smula ]. Mam Nforce 680i proto spekulovat o AMD/ATI a jejich resenich je pro me zaklete.ale multi GPU je myslim tady .........
Neznámý  - re: 2007-10-28 12:08:59

digitaldoom napsal:
Nebude ... je jenom 512MB verze a bohužel není těch karet tolik, co by Nvidia potřebovala ... A laskavě si odpusťte slovo blábol, já narozdíl od Vás mám informace od zdroje ...


Laskavě neodpustím. V první řadě jde o zákazníky a ne o to, co by potřebovala nVidia. Jste jasnovidec, že víte jaké já mám informace?
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 12:17:15
avatar
50 tis. karet pro první den není bůhví co

"V první řadě jde o zákazníky a ne o to, co by potřebovala nVidia."


O zákazníky jde vždy až v řade druhé......, na prvním míste je ziska pozice na trhu.
Neznámý  - re: 2007-10-28 21:56:08

Zajímavé ... že to takhle vidí typický Čecháček není jistotou, že tyto hodnoty vyznává i firma nVidia, že?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 22:02:04
avatar
firma Nvidia je firma jakokaždá jiná, promiň ale v první řadě je zajímají peníze, pak teprve zákazník a to je jak u firmy Nvidia, tak u ATi, AMD, intel a třeba i Opavia ... ;)
Neznámý  - re: 2007-11-01 16:02:45

Já si nedělám o velkých firmách iluze - viz příspěvek níže. Zákazníci = peníze.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 14:23:39
avatar
To nevím, jaké máte vy informace, ale pochybuji, že máte lepší, než mám já ... Vím co mi řekla Nvidia, vím co mi řekli výrobci a vím co mi řekli distributoři ... lepší informace mít nemůžu ... karet dostatek zkrátka nebude, je jen 512MB verze v omezeném množství, měl by to být dočasný stav pro prvních pár týdnů ... od toho se odvíjí také cena prvních kousků ...

PS: A sudejte si růžové brýle! na zákazníka všichni z vysoka kašlou! V první řadě jde o to vydělat, pak jde o to aby se o výrobku dobře a hodně mluvilo - obeslat novináře - a pak někde na posledním místě jde o zákazníka. Pokud je zkrátka možnost držet ceny vysoko,ˇnač spěchat s cenou dolů?
Neznámý  - Re: 2007-10-28 21:54:50

Růžové brýle nenosím. Nikdy jste neslyšel "Náš zákazník, náš pán"? Orientace na zákazníka je právě to na čem se nVidia i ATi na přicházejícím Vánočním trhu vyškvárují.
Grafických karet bude pod stromeček dostatek a to i těchto ... strašit čtenáře, že se bude opakovat situace s hd2900pro není na místě (tím neříkám, že tak činíte).
Tu vsuvku s novináři s tím, že zákazníci jsou až za nimi pokládám za úsměvnou. Nejsou to novináři, kdo karty kupují, ale platící zákazníci. V rozpočtu nVidie jistě bude mnohonásobný objem prostředků určený na pokrytí záležitostí souvisejících se zákazníky než zanedbatelný balík na novináře.
Poslední větu nečtu poprvé - dá to rozum, že to tak je, ale další pohyb ceny bude závislý na úspěchu a ceně přímého konkurenta HD3850/HD3870.
Když jsme u těch informací, jak to vypadá s G96 a 8800GTX2 podle tebe/Vás?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 22:00:46
avatar
Rozhodně jsem nikde netvrdil, že situace s dostupností GF8800GT bude jako s HD2900PRO. to určitě nebude ! Nejde ani tak o prostředky, jako o výrobní možnosti. Zkrátka víc karet není, vyrábějí se ;) Strašit čtenáře není, ale nedostatek karet je jedním z důvodů proč roste aktuálně cena GF8800GT
Neznámý  - re: 2007-11-01 16:01:05

8800GT je stěžejním produktem nVidie pro Vánoce 07. Proto zastávám názor, že karet bude dostatek. nVidia si nemůže dovolit faux pass takového rozsahu. nVidia holt není ATi
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 12:09:15
avatar
Hmm, jak tak koukam po the INQUIRER a Fudzilla, tak ta cena je opravdu neuveritelne vysoká
Stojí dokonce víc než 8800 GTS 320 MB alespoň podle autora článku.
mrsairus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: verzia 256mb 2007-10-28 14:55:40

hm?
mrsairus napsal:
o kolko dni neskor vyjde verzia s 256mb ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 15:43:51
avatar
tak to vám řeknu naprosto přesně ... 256MB verze GF8800GT vyjde nikdo neví kdy Nvidia zatím neupřesnila přesný datum dostupnosti ... celkem nepřekvapivě chtěji momentálně věnovat největší pozornost dražší verzi, do vydání levnější je nic nenutí, to je bude nutit až s vydání slabší verze RV670 ...
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8800GT v deme crysis 2007-10-28 18:14:45
avatar
Videl som už nejaké testy v deme crysis a je to naozaj zaujímavé o dosť drahšie GTX a Ultra majú len 4-8FPS náskok. No vyzerá to tak že GTX-ke a Ultre už asi odzvonilo a určite pôjde GT ešte taktnúť tak by sa mohla vyrovnať GTX. Som zvedavý ako si povedie aj v iných hrách, ale dávať o cca 7000,- viac za GTX a ešte viac za Ultru fakt nemá zmysel. A keď je už GT tak blízko GTX a Ultre tak si myslím že čoskoro nVidia uvedie nový Hi-Ende v podobe 8900GTX(Ultra) a určite bude založené na G92 lenže s viac SP ako majú 8800GTX a Ultra, lebo sa mi nechce veriť že by G92 obsahovala len 112SP keď je to také veľké jadro.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 20:40:36
avatar
Copak, 8800GT mela v Crysis 2FPS a 8800GTX a Ultra byly jen o 4-8FPS napred?
Neznámý  - Re: 2007-10-28 21:59:02

Pak již rozmím tomu, že ke hraní Crysis je třeba alespoň třech 8800gtx k dosažení jakž-takž koukatelných 10-20FPS?
Musím řící, že ty nVidie nic moc, na mé X1650pro beží Crysis na 40FPS.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-28 21:47:05
avatar
To by si chcel, aby mala iba 2FPS? Dokonca ešte menší rozdiel tam je. Ak GT potvrdí taký dobrý výkon aj v ostatných hrách tak si nVidia pochovala 8800GTX/Ultru.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 08:12:30
avatar
Ja mam Athlon XP 1600+ a Radeon 9100 - s tim si Crysis nezahraju ani na ultra low v 640x480 a az si nasetrim na nove PC, tak to uz tady HD3850 a 8800GT bude dukladne zlevnena, asi tak, jako dnes X1950Pro a GT Cili - me ty testy moc nevzrusuji, navic ja ke Crysis nevzhilizim jako ke hre c. 1, to je u me Oblivion... Na ten si budu stavet PC, aby to na ty ultra nejvyssi detaily bezelo na 50FPS...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Dragon Age: The Veilguard – recenzenti jej chválí, fandy originálu zklame?
Dragon Age: The Veilguard – recenzenti jej chválí, fandy originálu zklame?Pondělí, 23 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1097x
Komentářů: 0
V tichosti na PC vyšlo God of War: Ragnarök – jak se port povedl?
V tichosti na PC vyšlo God of War: Ragnarök – jak se port povedl?Čtvrtek, 19 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1570x
Komentářů: 6
Starfield: Shattered Space rozšíření aneb Bethesda couvá?
Starfield: Shattered Space rozšíření aneb Bethesda couvá?Středa, 18 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1500x
Komentářů: 0
Nový Battlefield bude a vrátí se prý ke kořenům. EA se poučilo?
Nový Battlefield bude a vrátí se prý ke kořenům. EA se poučilo?Úterý, 17 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1207x
Komentářů: 1
UBISOFT doufá, že nový Assassin's Creed Shadows nepropadne
UBISOFT doufá, že nový Assassin's Creed Shadows nepropadneSobota, 14 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1798x
Komentářů: 5
Test Drive Unlimited Solar Crown – návrat se nezdařil?
Test Drive Unlimited Solar Crown – návrat se nezdařil?Čtvrtek, 12 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1557x
Komentářů: 0