Glosa: Radeon RX nebo GeForce 10 aneb i GLOSA by měla obsahovat fakta a realitu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 25 červen 2016
Přejít na obsah
Glosa: Radeon RX nebo GeForce 10 aneb i GLOSA by měla obsahovat fakta a realitu
Glosa nad Glosou a víkendové zamyslení
Závěr

  • Závěr

Celá glosa našeho neoblíbeného autora je myšlenkový průjem nemající hlavu ani patu a hlavně odporující si sám sobě v mnoha částech a odporující tomu jak funguje trh a hlavně faktům a realitě toho, co nový HW nabízí a jaká situace vlastně je.

Dávat do jednoho článku a srovnávat GTX 1080 a RX 480 jak je srovnává určené pro zcela jiné segmenty a ještě je srovnávat ohledně napětí na jádrech, frekvencí apod. je důkazem, že daný autor nemá znalosti ani schopnosti psát na profesionální IT web pro desetitisíce uživatelů. Tvrdit, že 200-229 dolarová grafika (v nižší verzi se stejným jádrem v podobě RX 470 dokonce za 159-179) má nahrazovat na trhu 300-400 dolarové karty a majitele těchto 400 dolarových grafik má oslovovat a na tom stavět že vlastně nic nového nepřináší ?!?! … Já nemám (slušných) slov. Usuzovat z prodejů pár tisícovek GTX 1080 grafik, že celý trh chce tyhle grafiky a nic jiného nestačí hráčům a uživatelům, a že jiné grafiky na VR nemají apod. … inu prozradím zajímavý fakt. Jen pro vydání je připraveno početně 24x více kusů referenčních grafik RX 480 než co bylo těch pár tisíc kusů GTX 1070/1080 a to se bavíme jen o referencích pro úvodní prodej  ;). Nereferenčních RX 480/470 bude ve stonásobcích více, což asi dává představu, jaký objem tvoří horních 15% trhu a jaký objem je dolních 85% trhu. Zjevně tedy zájem o výkon, malé jádro, efektivitu a dobrý poměr cena-výkon na trhu nějaký je ;). Kromě toho tvrzení že RX 480 nemá vyšší výkon než starší generace kterou je R9 380, že nemá dost výkonu na hry a VR je 100% lež, kterou nemůže vypustit nikdo, kdo píše na PC/IT weby.   

Jinak pokud by měl náš glosátor alespoň základní nadhled a rozhled, věděl by, že AMD udělalo jako první levné a malé čipy POLARIS 11/10 pro Radeon RX 460/470/480 ne proto, že by nemohlo jako první udělat velké jádro pro high end, ale proto, že je to ekonomicky nejzajímavější. Po AMD totiž žádají výkon za rozumnou cenu výrobci konzolových platforem (Sony a Microsoft, které oba AMD grafiky využívají a chtějí použít i POLARIS 10), výrobci notebooků a vlastně i většina zákazníků. AMD navíc potřebuje získat podíl na trhu a ten těžko získá tím, že jako první udělá high end pro horních 15%, kterého se prodá pár desítek tisíc kusů za měsíc, zatímco bude ignorovat 85% zbytku trhu, který je o milionech kusů. Proto jako první přichází RX 480/RX 470/RX 460 a jejich mobilní verze i verze určené pro nové verze konzolí a také pro další produkty jako chystaná velká APU.

Já doufám, že vám tato má Glosa ukázala, že se dá napsat Glosa bez ignorování faktů s nadhledem a rozhledem a hlavně tak, aby zamyšlení dávalo nějaký smysl a nedělalo ze čtenářů idioty, kteří neví, jak se věci mají a neumí do pěti počítat. Je škoda, že podobné Glosy se dnes neobjevují na profesionálních magazínech, kde oslovují desítky tisíc čtenářů a místo nich jsou tam hlouposti, nemající hlavu ani patu urážející i podprůměrně inteligentního čtenáře a hlavně dělající ostudu českým profesionálním magazínům a IT žurnalistice, která takto klesla na nové dno … proč se bojím, že to není konec pádu?

Můžete mě citovat. Zkrácený odkaz na tento článek zde ( http://goo.gl/XZ6xuG )

  




Vadí vám, kdy se na profesionálních IT magazínech lže a trolluje?


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 01:24:52

bože vy dva byste si měli najít holku, tohle pošťuchování nikam nevede
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 01:32:35
avatar
já ti nevím, ale neni to moc vtipný...ale jestli ti takhle situace vyhovuje a lhaní je norma ....

Kromě toho bys sis mohl zjisti, kolik nám je ....
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 09:10:45
avatar
Proč tolik emocí (resp. expresivního výraziva), proč tolik nezakrývané animozity, proč je text nedůstojně veden v osobní rovině?

Myslím, že všichni rozumní lidé budou vyčkávat na zveřejnění testů s porovnáním soudobých karet na více (nejlépe zahraničních) IT serverech (zejména na dobu, kdy budou k disposici nereferenční edice od více výrobců) a teprve potom se rozhodnou podle vlastních potřeb a finančních možností.

Nejde přece o to, do jaké třídy karty zařadí recenzenti a jakou postaví proti jaké, nebo o škatulku typu entry-level/main-stream/high-end ale jen a jen o žebříčky karet v testech, kde jsou řazeny podle výsledků, jakých dosáhly u sledovaných parametrů - jak jinak porovnávat a vybírat? No a potom následuje nákup toho nejlepšího, na co mám, nebo za co jsem ještě ochotný zaplatit.

Rudo - zelené vidění nechme skalním sportovním fanouškům, v IT jde přece vždy jen a jen o použití rozumu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 09:02:33
avatar
Třeba proto, že někomu lhaní může vadit ... zejména když vytváří toxické diskusní prostředí?

Myslím že o recenzích to přeci není ;).

Ano, právě absenci rozumu můj článek kritizuje ;)
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OBSAH VERSUS FORMA 2016-06-26 10:05:51
avatar
Problém není v obsahu Tvého článku (o glosu se nejedná - viz Odkaz a Odkaz), ale v jeho formě.

Nevhodně zvolená forma deklasuje obsah (ale i celé periodikum) - to by sis jako novinář měl uvědomovat.

Btw., nemyslíš, že právě Tebou použitá forma výrazně přispěla k toxicitě prostředí? :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:07:31
avatar
jsem si jistý, že mnozí uznají, že jsem se držel maximálně možně vzhledem k tomu na co reaguji v mezích slušnosti, jak jen je to možné a nazývám věci pravými jmény ....
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 15:04:16

zbytečně jsi ztratil několik hodin pro podřadného lháře a blba, když ho nebudeš ignorovat, jeho hra se mu podaří a budeš označen jen jako rudý
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 17:44:18
avatar
já to měl za hodinku napsaný píšu rychle ...
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 18:16:49

stále ztracená hodina psaní
drž se faktů a objektivních hodnocení a testů a maximálně uveď jeho tupou citaci, ať se tomu blbovi zasmějeme
Anonymní  2016-06-27 02:05:15

v hlavní věci souhasím s autorem. PCT (i když podle mě již dlouho neoprávněně) je brán jako profi web a má mnoho čtenářů, takže tahle směšná postavička se "zaručenými informacemi" Které dodatečně přepisuje nebo maže aby nevypadal jako totální... Může nadělat a nadělá mnoho škody... A věřte tomu, že on z toho pak má dětinskou radost... A proč si ho PCT drží? inu pod jeho výplody se vždy srthne mela a to je přeci dobře pro web... maj pak návštěvnost a penízky z reklam... A ne vždy ho jde ignorovat...
Tento článek napsal Jan mnohem klidněji než jsem čekal když jsem ho začínal číst :-)

100% souhlasím s tím co napsal tynyt :-) Já tu před nedávnem psal v tom samém duchu :-) viz
tynyt 2016-06-26 10:547
DD, ale sáhni si taky do svědomí, protože leckdy jásáš přesně v opačném gardu.

V poslední době se to u tebe zlepšilo, ale taky jsi měl období, kdy to rovina, minimálně po emoční stránce, nebyla.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 08:53:26
avatar
Podle mě to tu je k AMD stále jasně nakloněné, sice se tu nepíše lživě o nVidii ani lživě pro AMD, ale ta pravda co se tu píše je interpretovaná kladně k AMD viz. třeba odrazování od koupi 10x0 karet a nabádání k čekání a zároveň podporování koupi RX 4x0 karet bez ohledu že se chystá konkurence (a už je předem jasné že bude drahá a nevýkonná), nebo pro mě až vtipné podsouvání že AMD má stále nejvýkonnější kartu ač je to 2x GPU řešení tady je rozhodující že je do dvou slotů a že nejde koupit nevadí, ale to už je spíš taková perlička
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 11:42:44

Záleží jak to bereš, já to jako nábádání neberu. Beru to jako doporučení, každej si může koupit co chce. Já také max radím lidem, co bych udělal já. Někdo ale čekat neustále nebude a tak koupí ač draho tak koupí a bude spokojenej asi stejně.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 12:02:42
avatar
Naklonnost se nikdy neda uplne odstranit a vlastne by to ani nemel byt cil. Ty rozdily konkretne mezi AMD a NVidia jsou tak zasadni, ze je hodne tezke byt priznivcem obou. Zatimco u AMD nam muze imponovat chovani, cena/vykon, otevrenost. U nvidia zase skvely marketing, uzavrenost a urcity sice neopodstatneny ale pritomny punc premiovosti.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 02:41:12
avatar
Divím se že DD vůbec ten článek napsal, já už na toho blba ani nereaguji. Při 200 000 těchto karet nebo podobných, které mají o 50W menší spotřebu než stávající, to dělá 10MW hodinově, které se nemusí vyrobit. Kdyby už nic tak toto stojí za to.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 09:05:34
avatar
Ale to pak musíme zjistit jaká energie byla nutná k výrobě a dopravě těch karet a zároveň na kolik vyjde likvidace těch starých abychom mohli vypočítat kolik se ušetří energie
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 12:44:14
avatar
To máte samozřejmě pravdu.Do té rovnice musíte ale také započítat to samé i u té starší karty když šla na trh.
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 12:57:30
avatar
Staré mohou posloužit dalším... a ty staré se musely vyrobit a dopravit stejně tak jako ty nové, takže by se zrovna tyhle veličiny mohly zanedbat.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:54:07
avatar
DD, ale sáhni si taky do svědomí, protože leckdy jásáš přesně v opačném gardu.

V poslední době se to u tebe zlepšilo, ale taky jsi měl období, kdy to rovina, minimálně po emoční stránce, nebyla.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:12:15
avatar
možná ano možná ne ... nikdy záměrně. určitě v začátcích byly problémy, ale to jsem několikrát vysvětlil. Nikdy jsem vědomě nelhal ani nic nepřekrucoval a radost v opačném gardu?! ... to odmítám, já mám radost z každého kvalitního produktu a může být od Nvidia a v minulosti jsem takové dlouho používal. Pokud je to za slušnou cenu nemám žádný problém radovat se z každého produktu .... problém ale mám s určitými přístupy a chováním firem vůči zákazníkům, a neváhám se ozvat, ale to je snad v pořádku ...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:26:46

To nie je v opačnom garde, lebo tu je vyrovnaný prístup aj ku konzolistom, takže ku všetkým tu je rovnaký prístup
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:29:28
avatar
konzolisté ... myslíš ty "PC hráče" s PC konzolema Xbox One a PS4 co musí připlácet 1/3 ceny na hry a ani si nemohou nainstalovat lepší ovladač, některé módy apod.?
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 13:19:47

Ale aspoň sú tie články pútavejšie, však.
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 19:00:36

toto je inak krasne napisat toto pod clanok o tom ako si nezaujaty.
PS4 stoji 400e ukaz mi PC na ktorom rozbehas hry ako na PS4 a vydrzi ti 6 rokov.
MODy ? to pouziva mozno tak 5% hracov.
Priplacanie 1/3 ceny ? Ceny hier su uz na PC a konzolach takmer vyrovnane. Napr GTA5 vies kupit na PC aj PS4 za 22e.

Proste PS4 je hracia konzola, kupuju si ju ludia co sa chcu hrat, nie riesit kazdy rok nejaku novu graficku kartu, riesit ci vysiel nejaky novy ovladac , ci vysiel nejaky novy windows. Proste sa nestaraju a chcu sa zahrat. Co je na tom take tazke pochopit ?
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 07:44:38
avatar
vydží 6 rokov jen proto, že takovou lowzoli drží výrobci na trhu takovou dobu
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 08:16:26

Nie pretoze uplne postacuje.
Znova dokazes ty z 6 rokov starym kompom si zahrat najnovsie hry ?
NA PS4 ano. Proste tento hejt na konzolistov je uplne na smiech.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:27:49
avatar
A zahráš si na tvojej konzole hry z playstation 1/2/3? pretože ja nemám problém a hockedy dostanem chuť si len tak zastrielať v unreal tournament / zahrať c & c generals a to sú hry staré už dosť rokov S tými hrami dosť trepeš lebo v čase keď sú nové sú o 20/30% drahšie od PC a hlavne na PC máš niekoľko obchodov s kľúčmi , niekoľko verzií hier za rôzne ceny

PC predáš a hry ti ostanú

pri konzolách si viazaný pri nákupe cez psn / xgold na konzolu a ak si chceš tie hry o5 zahrať musíš siahnuť po rovnakom výrobcovi takže nevidím jednu jedinu výhodu navyše nezdá sa mi že by či psko alebo xbox podporovali spatne obgeneráciu hier ...zahráš si na ps4 hry z ps2? myslím tie čo si si kúpil ku dvojke a nie nejaké retro edície z PSN

Navyše tá tvoja slávna PS4 sa tu ani poriadne neohriala a už na trh smeruje neo

A toto Odkaz ak nazývaš hratelnostou navyše ani jedna z graficky vyspelejších hier nejde ani len na vysokých detailoch skorej na stredných a v trápnych frameratoch a rozlíšeniach
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 21:40:57
avatar
Tak na PC ty starý hry kolikrát horko těžko rozjedeš kolikrát to musíš dost řešit není to že ji nainstaluješ a hraješ pomalu lepší znova koupit na GoGu.

Hry jsou na konzolích dražší, ale taky ji můžeš prodat což aktivovanou hru na PC už ne-e.

Xone má kompatibilitu z X360 Odkaz

Na PS4 i na Neo budou vycházet současně hry takže nic se nemění jen kdo chce může přejít na výkonnější verzi.

Koukni na UNCHARTED 4: A Thief's End to prezentuje co ta konzole umí
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:18:16
avatar
Neviem ako ty ale na mnou spomenuté hry mi stačili 2 kliknutia na steame & origine ( inštalovať a potom spustiť ) a išli na šupu či už s AMD hD7770, či už s GTX 970 alebo momentalne intel hd2500 ja mam legalne hry nie žiadne piratske neupdatovane nepatchovane shity

a to som skúšal 5 hier (UT - rok 1999, Quake 3 arena - rok 1999, Duke Nukem 3D megaton - pôvodná hra 1996 neviem ako to je s týmto steamovým, aquanox - rok 1997 a generals z roku 2003)a nemal som s ani jednou ani jeden problém, a to mám windows 10

Vlož crash bandicoot 1,2,3, gran tourismo 1,2,3, god of war 1,2, def jam do playstation 4 čo ti povie

Celý koncept zvaný "KONZOLA" je zarábanie na hlúposti a pohodlnosti ľudí a s každou obgeneráciou konzôl zaručene prídeš o možnosť zahrať si old klasiky, a ak máš možnosť tak si za nu musíš zas a jedine zaplatiť

Draken napsal:
Xone má kompatibilitu z X360


Písal som o koompatibilite obgenerácií a pokial sa nemýlim tak bol xbox, xbox 360 a xbox one ale na one keď dostaneš chuť si zahrať nejakú staršiu hru z prvého xboxu rozjedeš to? hru musíš predať za pár drobných , za tak málo drobných že za to pomaly ani čisté dvd nekúpiš to je dalšia z "výhod" že tú hru sa ti ani neoplatí predávať jak rýchlo stratí na cene

Prvých 200 hier som si na steame kúpil kšeftovaním s hatkami a zbranami v tf2 čiže som do toho dal zlomok a vynieslo mi to strašne veľa kľúčov ktoré som potom spenažil ...dokáž také niečo na konzole
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:31:07
avatar
Tak pokud to hraješ ze steam nebo origine tak to asi nebude původní hra z 90s Nic ti nebrání si ty konzole nechávat, když hru prodáš jako novinku po týdnu dostaneš za ní dost tam ta cena tak rychle neklesá jako na PC kdy stačí den a hodnota té hry je vlastně nula, spíš jde o princip o to že tu možnost máš. To můžu říct že mi konzole ušetřila 40-60k za HW který jsem nemusel kupovat to je argument jak noha
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 10:04:41

a presne pro tohle videni budes na hodne podobnym levelu jak ten rizek o kterym pises tu glosu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 10:34:41
avatar
jenže já si nevymýšlím lži a píšu jak to je ... ;)
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 03:48:49

Pane tlučhuba. Měl by jste mít trošku úcty k lidem. Vůči ajťákům je to dost drsný vtip.
Teď o tom pošťuchování.
Ano máš pravdu, že to nikam nevede, protože: Když máš tak rád citáty, tak třeba Werich: Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem.
Ale tady jde o to, že se alespoň někdo ohradí vůči evidentním nesmyslům a možná i vědomé lži. Kdyby to tak dělali všichni, tak je svět úplně někde jinde. Jenže všichni raději jen brblají v diskusích, hospodách atd. a dělají ze sebe chytráky. Tím nic nezlepšíš. Abych ještě paráfrázoval pana mistnitluchuba: nezabývej se nesmyslnou diskuzí a radši věnuj tuto energii třeba do napsání článků o novinářské etice(ddw by ti to bez problémů a rád na svém webu zveřejnil).
Ten článek na PCtuningu je evidentně zaplacený, jenže tak bohužel svět funguje.
Víc takových lidí, kteří za pravdu nasadí i zdraví(nervy) jako DDWord a svět by byl hned hezčí.
Anonymní  2016-06-27 02:06:16

už i Ježek z Diitu se pozastavoval nad tím co a jak Zdenda na PCT píše...
Seldonsa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 15:58:31

Ktera by je chtela, kdyz si oba mysli, ze maji vzdy a ve vsem pravdu. Jejich nazor je ten jediny a spravny. Zadna tole nema rada.
Seldonsa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PROPAGACE 2016-06-26 20:33:28

Kdo si precetl clanek na PCT tak vidi, ze jsou to kecy, clanek zde take neni nezaujaty a je veden zcela jasnym smerem. Nicmene Nebyl spise hlavni cil autora na PCT rozpoutat debatu a tim padem zvysit navstevnost ? Sice je to smutny zpusob, ale jak je patrne ucelny ne ?
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 01:55:26

právě že jsem si to zjistil a chováte se oba dva jak malí...

by the way obr je blbec ale ty, když změníš pár myšlenkovejch stereoptypů co se ti zavrtali v hlavě, tak budeš docela sympatickej člověk ;)
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 02:39:54
avatar
Nejak ťa nechápem.
DD vymenúva a uvádza na pravú mieru výmysly, klamstvá a ohýbanie faktov zo strany jedného chudáka, a to svedčí o tom že DD je dieťa? Ako niektorí ľudia ma naozaj udivujú ...
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 02:54:28

paráfrázoval bych jeden citát co se hodí k situaci "chceš li pohnout s internetem,pohni nejdříve sám se sebou".... nezabývej se blbcem na konkurenčním webu a radši věnuj tuto energii do svých článků
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:27:16

Z mého pohledu tento glos považuji za úvahovou recenzi konkrétní úvahy na "profesiálním" IT webu od nadšence, který uvadí veškerá udaná (ne)fakta na pravou míru, kde oslovením autora jmény, která jsou beztrestně užívaná v diskuzích pod článkem. A i tyto diskuze, po zcenzurování, přináší téměř nulovou hodnotu.
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PcT 2016-06-26 08:28:05
avatar
Já jsem rád za reakci, která se alespoň nebude mazat. Poslední dva příspěvky na PcT, totiž z tohoto magazínu (myšleno z PcT) dělají bulvární odpad.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 03:27:33

Jj urco byla rec o PcT jinak souhlasim s mistnitluchuba (boze to je nick) kaslete na nake troly a vubec je nereste ba naopak ignorujte je a kdyz z prispevku bude videt ze aspon trochu rozumu tam je tak pak se bavte DD.Myslim ze clanky spatne nemate snazite se no a ze taky delate chyby na tom neni nic spatneho jsme lide ne roboti.
vlado.sk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 07:55:18

DD má u mna plus,že aj na inom webe neskrýva svoju identitu a kludne sa obháji.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:04:56

To isto nebol DD na Diit mu tiez niekto ukradol identitu a diskutujuci sa sli roztrhat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:25:21
avatar
neukradl ... Identitu tam mám jen jednu
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 14:58:41

No som myslel ze identita je fake lebo ten jeden sa tam na pripevok o Stachovi vyjadril len v tom zmysle nenadavaj mi a uz na sprsku kritiky a nadavok ktora sa spustila nereagoval.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 08:43:25

No, tedy DD, ted si nam zase ukázal svůj prujem...
Ale ja, jako tvůj kriticky čtenář, ti ho promijim, protože tentokrát to PCT proste přehnal... Tyhle vety, které on vyplodil, nebezpecne ovlivňují celou IT scenu, resp. trh, ze je potřeba to uvést na pravou míru.
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PCT 2016-06-26 09:00:22
avatar
Vcera jsem to cetl na pct a neveril svym ocim, co ze to ctu???!!!

Twl?! Takova "sracka"! Uplne s DD souhlasim.

PCT klesl az na uplny dno. Tenhle pacient by nemel mit moznost bez kontroly cokoli na web davat!!

Poskozuje tim uz tak dost posramoceny jmeno pct.

Ani nevim co napsat, hlava mi to nebere..
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 09:34:24
avatar
Nesmíš soudit šmahem podle jednoho článku. Např. testy zdrojů - viz třeba Odkaz mají zcela bez diskuse na světové úrovni.
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 09:55:59

Prosim tě, nezastávej se Zlobra/PCTuningu. Ty jeho články jsou vymyšlený odpad, který na profesionální tvorbě nemá co dělat. Pokud tam Zlobr bude, nikoho nějaké testy zdrojů, které Obermaier nedělá, zajímat nebudou.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:17:04
avatar
Jak to souvisí se zmíněnou kvalitou jejich testů zdrojů?
Vamtal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:34:28
avatar
nojo jenže to nejsou články PCT ale jen překlady ...podívej se na konec je to tam jasně napsáno
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:15:36
avatar
Autor: Behemot viz Odkaz, resp. Odkaz - cituji z druhého linku: "O zdrojích zde lze nalézt rozšiřující informace ve spojení s recenzemi na webu Hardware Insights (anglicky), který HW World převzal, případně v češtině na předních českých IT/HW magazínech. Jsme distributorem exkluzivních hliníkových elektrolytických kondenzátorů specializovaných řad od kvalitních, většinou japonských výrobců, o kterých většina běžných obchodů ani neví, že existují." Toliko k tomu, odkud recenze pocházejí.

Na tom ale nesejde, sejde přece na obsahu.

Btw., recenzované zdroje prodávají s rozumnou slevou, ty, které neprošly občas upraví (opět recenzované) a také je prodávají vylepšené. Pozn. pro šťouraly - nemám s nimi nic společného.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:05:43
avatar
až na to že tam testujou furt jen crap s výsledkem -
NEKUPUJTE TO
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:21:33
avatar
jenže to je to, o čem mluvím v úvodu, článek nevznikl pro český web, nezaplatí jej tady nikdo jak by si zasloužil, to se týká všech recenzí včetně těch na DDWorld .... a vyjde tam jen proto, že zaplatí alespoň něco (co jako člověk znalý poměrů chápu) a jako autor článku bych ale nechtěl aby vycházel na webu, kde vychází věci na jaké reaguje můj článek ...
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 15:23:54
avatar
Autor recenze zdroje má zjevně opačný názor na to, kde by chtěl, aby jeho články vycházely.

Kromě toho - čtenáře zajímá obsah (resp. jeho kvalita) a ne finanční podmínky, za jakých vznikl, nebo pro jaké periodikum byl původně určený. (Natož aby jej zajímalo, jestli byl určený pro český WEB.)

Pokud jsou Tvoje recenze natolik objektivní a kvalitní, jak často uvádíš, tak je publikuj venku a jejich české mutace tady, na DDWorldu - dostaneš slušně zaplaceno a nebudeš muset plakat nad tím, že je cituji: "tady nikdo nezaplatí".

...vycházím z předpokladu, že reaguješ na thread, který se týká recenzí zdrojů na PCT. Pokud ne, tak jde tento topic mimo - v takovém případě se omlouvám
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 12:07:44
avatar
Neklesl tam uz davno? Pravda, ze jsem velmi dlouho nebyl, ale nejak si nedovedu predstavit, ze by jeste dalo nekam klesat, ale mozne je vsechno.
Fireball [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pct 2016-06-26 10:13:32

Tak aspon trha rekordy v poctu prispevku...kdys us nic a cenzura tam frci taky solidne


Jinak jak rikas rx480 nebo mozna aji rx470 bude alternativa pro lidi kteri maji hd 7800..7900 serie grafik nebo eqivalenty od Nvidie..
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 09:52:53
avatar
Mno Honzo děkuji za lehké nahlédnutí do ... nevím jak to slušně vyjádřit. Mi to připadá že Obr si snad už ze všech dělá prdel a nechá to psát svého psa, pokud s ním nějaký živý tvor vůbec dokáže existovat. No četl jsem kdysi kupu webů, ale skončil jsem u toho že čtu jen DDW a občas se kouknu jinde jen ze zvědavosti. Každopádně díky za tvou práci.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:20:13
avatar
Já vždycky nestačím zírat co zase vyblije a autora článku poznám už jen podle nadpisu.
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:33:32
avatar
Muzem si za to jako ctenari z casti sami. Zaplatit za neco nebo klikat na reklamy? Neexistuje. Takze weby musi zaplatit inzerce. Za vystaveni banneru a log toho zas tolik nedostanete a tak nasleduje preklapeni clanku od vyrobcu. Kratky pohled na pct - 90% recenzi, novinek jsou pouze replikovany newsletery. Obr zase prepisuje pr clanky jako vlastni nazory. Snad ten rybka tam obcas placne nakej clanek pro pametniky (pred 20 lety sem ho ve score docela zral) dnes je pct bohuzel pouze skryty reklamni namisto herni portal. Dd je proti tomu zlatej (lepe skrytej )
Vamtal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 10:49:02
avatar
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora"

myslím že tímto článkem nenapadáte pouze názor ale i autora

Vždy jsem si vážil vašich článků DD ale toto se vážně nepovedlo. Ano obr kecá ale myslím si že když jde o tak evidentní bláboly tak na to nemá smysl reagovat.
Přece jste v článku několikrát zopakova že každý kdo má alespoň základní inteligenci obrovy bláboly prokoukne ....na co tedy psát tento článek? (víte co se říká ...nekrmte trolly!)

Přesto je dobré když někdo napíše jak to opravdu je ale šlo by to i lépe ...
Kdyby tento článek byl pouze racionálním vyvrácením nesmyslů tak ho beru všemi deseti jenže on v sobě obsahuje osobní zášť která do seriózní žurnalistiky nepatří.

kombinace slov jako: ,,myšlenkový průjem nemající hlavu"
patří do bulváru a né na slušný IT web
nemluvě o tom že se významově některé části opakují

tento článek je také bahno českého IT zpravodajství (sice rozhodně né takové jako Obrovy články ale to nic neznamená)

PS: doufám že se trošku nad tím zamyslíte a možná zkrátíte tento článek o nadbytečné pasáže
(obávám se BANu ale přesto tohle musím napsat .....alespoň uvidím jestli je tato komunita objektivní )
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:08:32
avatar
Souhlas .. to ze se tu musis hadat s detma co te pro zabavu troli te dle meho nazoru k nim nutne priblizi

/Ale jinak dobrej web, vis o cem pises.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:16:11
avatar
vzhledem k materiálu na který reaguji a známou osobu a jeho přístup a vyjadřování si myslím že můj článek je držený v maximálně slušné úrovni a držel jsem se hodně zpátky ....

Bahno českého IT zpravodajsví článek který reaguje na lži a hlouposti a uvádí je s doložitelnými fakty na pravou míru? Smutný je váš pohled ... hledáte objektivitu a přitom ji kritizujete? zvláštní ...
Vamtal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:50:43
avatar
asi jste mě špatně pochopil

na tomto webu jsem zatím nalezl pouze objektivní články ....i tento je objektivní ...to co mi vadí je podání ...to také krytizuji ....je možné že jste se držel zpátky ale nedokázal jste to úplně...máte na víc

věřím že kdyby jste chtěl tak se dokážete povznést i nad naprosté hovado jako je Obr

pravda může být napsána slušným ale i bulvárním způsobem

DD world byl zatím vždy slušným webem a proto je tento článek do očí bijící
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 14:00:59
avatar
Citace:
to co mi vadí je podání


Toto je blog, nie profesionálny magazín s vydavateľstvom za chrbtom. Emočne zafarbené články by nemali vzbudzovať počudovanie.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 15:26:49
avatar
Zejména pro Vamtala: Doporučuji, aby se každý seznámil s významem slova objektivita, než je začne používat. Platí pro každého :-)
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 12:12:02
avatar
Obsah je jedna vec a forma druha. Obsah fine ale holt forma se trochu nepovedla. Priste mozna bude lepsi to napsat s klidnou hlavou, ale to prijde s vekem
Fireball [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:03:29

Heledte novinarska etika...je jedna vec..ale trosicku spicokvani do sebe neuskodi nikomu ba naopak...nic ve zlem...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:15:20
avatar
špičkování ... budiž. Lhaní čtenářům a překrucování faktů to je něco zcela jiného.
Fireball [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dd 2016-06-26 11:56:27

Lzive informace to sou kazdopadne do te doby nez se ukaze opak...ale ja sem celkem nestranej clovek sem realista..
Bohy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:27:52
avatar
Bohužel nejen česká IT žurnalistická scéna se dostala do nejhlubší krize své historie,to stejné se děje v celé mainstream žurnalistice a proto díky ddworld připomínáte mě trochu aeronet.cz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:20:13
avatar
to nevím čím, fakta nepřekrucujeme a za alternativní se neoznačujeme ... nemáme problém ani tak s fakty, jako s formou jak jsou prezentována ....
jurgenb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:23:04

Ať je DD jaký chce, tak v jednom má naprostou pravdu: OBR je fakt žumpa a lhář (nebál bych se dokonce použít výraz "totální zelené hovado"), který nedokáže postavit k sobě dvě cenou rovné grafiky a říct, která má za tyto peníze tyto výhody a druhá zase tyto a nechat porovnat hráče, co více preferují.
Jedni budou preferovat o 10% výkonu navíc a nebude jim vadit o 10% vyšší spotřeba. Druzí zase dají přednost technologické vyspělosti s odkazem na to, aby karta "šlapala" slušně i za cca 3 roky.
Já grafiky kupuji v cca 3letých intervalech. Vždy mi záleží na tom, aby technologie byla tak nějak adekvátní i k hrám, které vyjdou za 2 roky. Dle mého takto smýšlí většina hráčů, kteří preferují mainstream.
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:23:58

"RX 480 je čistokrevný mainstream prodávaný od počátku za odpovídající mainstreamové ceny."

pokial viem predaj zacne 29.6.2016... mozno mate zakulisne informacie priamo od predajcov (maloobchodov), to nespochybnujem, ale pre mna, ako spotrebitela, je smerodajna cena, za ktoru si tu kartu realne kupim v obchode a nie cena, ktoru vam oznamil nejaky predajca (tieto ceny sa mozu lisit aj v desiatkach %, podla situacie na trhu)

moj nazor: jeden clanok je bulvarny nezmysel a druhy je reakcia na bulvarny nezmysel
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:28:16
avatar
ehm ... cena karty byla veřejně oznámena a je tedy známa a kartu navíc máme ....
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:41:11

ano to viem, ale ja ju este v obchodoch nevidim, ani naheureke, ani na najnakupe... ako ospravedlnujem sa, ale ja som skeptik, kym neuvidim neuverim...

ps: dufam, ze budem milo prekvapeny :-)
Fireball [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ultima 2016-06-26 12:21:08

gok
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 11:41:59

Pokud máš na mysli ceny od maloobchodníků, ty zde ani nikde jinde zmíněné nenajdeš. Pro nás jako spotřebitele je ovšem směrodatná doporučená cena výrobce (i s marží pro prodejce), která je obecně již známa. Druhá otázka je kolik si tito maloobchodníci přidají pražské a vysokohorské přirážky. V mém případě budu pokukovat na trhu v SRN, kde nebudu navíc doplácet bankám za nákup EUR a pak ještě další poplatky.
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:04:55

ale to su ceny, za ktore spotrebitelia nakupuju a prave tie su dolezite, nie ceny odporucane vyrobcom (to nie su zakonom stanovene ceny, alebo regulovane vladou ako napriklad ceny za energie, preto vravim, ze vyjadrovat sa k cenam a oznacovat ich ako mainstreamove zatial nie je korektne, nevravim, ze tie ceny su fiktivne)... snazim sa len poukazat na casovy nesulad medzi tvrdenim, ze od zaciatku predaja boli ceny mainstremove ked este predaj nezacal

/edit: mala to byt reakcia na GenesisJB, ale nieco sa pokazilo medzi klavesnicou a stolickou, pardon :-)
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:38:59

Ty zde ale zmiňuješ koncové ceny, které konkrétně nikde nejsou a do vydání ani nebudou - a tak jsou zmiňované jen jako "+-" jak by se MOHLI pohybovat. Hlavně k těm dopuručeným cenám se musí dopočítat dph a clo a nově, bohužel se do ceny promítnou i pohyby kurzů světových měn způsobené brexitem. Tady by měli být ale více méně v klidu trhy na kterých se platí EURy.
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 13:25:13

skusim to napisat polopatisticky lebo obaja sme sa niekde zamotali

v clanku som nasiel chybu a to konkretne v tom citate, ktory som uviedol, je tam napisane, ze ceny boli OD ZACIATKU PREDAJA mainstreamove, co nie je pravda, pretoze predaj este nezacal (ani predpredaj)
tym so chcel poukazat na casovy nesulad: clanok bol uverejneny 25-26.9.2016 ale predaj zacne az 29.6.2016, do tohto terminu je nekorektne oznacovat ceny ako mainstreamove ked nevieme ako predajcovia zareaguju a ako si sam napisal, ze do ceny sa premietne viac faktorov vratane ceny substitutov, co je spravny predpoklad, pretoze RX 480, podla dostupnych informacii bude konkurovat (aspon docasne, kym skonci dopredaj minulej generacie a na trh nepride konkurencieschopne riesenie od NV) kartam v cenovej hladine cca 300-450€
MoodyMeister [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ironie 2016-06-26 12:21:31

Obr je ostuda IT webu a především Pc tuningu. Ale ze se zrovna ozve mr. Stach,velmistr objektivity, to je prostě ironie.
Pane Stachu,uz jste dokoncil serii pamfletu proti Gameworks, nebo budou pokračovat i v lete?
Zamyslete se, proc vam tolik lidi vytyka,ze jste neobjektivní a zkuste se zamyslet hlavne nad svym stylem psani, za svou povest na webu si muzete stejne jako Obr jen vy sam.
Bude banecek?
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:55:04

MoodyMeister: S p. Janem sa dá normálne diskutovať. Ban od p. Jana za konštruktívnu diskusiu nikto nedostal
VendyPhoenix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:55:05

Sám píšeš o objektivitě ,ale v tvém příspěvku ji nevidím. Nějak mě tam chybí argumenty podporující tvé tvrzení.

Jinak k Obrovi: Musíte to brát tak, že Obr se prostě chce (za každou cenou, ať je jakkákoliv) živit jako "uznávaná osoba" IT webu. Dnes se skutečně webem neuživíš, když nebudeš dělat takové články na objednávku. Z mé strany resumé: chápu proč a jak to Obr napsal. Nicméně to neznamená ,že s tím souhlasím. Jsem silně proti.

K DDmu: Potom co se stalo před pár dny pod článkem: AMD se soustředí na VEGA (23.6.) bo tak nějak se jmenoval, kdy byl proveden naprosto hnusný fake proti tomuto webu a DD musel psát AMD že se jedná o podvrh, se nedivím že DD takto reaguje a je hodně podrážděný. Já osobně dle mého SUBJEKTVNÍHO názoru podezřívám z toho hnusu právě Obra.

PS: Pokud se chceš Moody bránit stylem: já o tom nic nevím neb jsem to nečetl, tak je to špatný přístup. Když něco kritizuješ, nejdřív si vše okolo daného problému přečti a zjisti. Potom dělej podobné výkřiky.
MoodyMeister [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:55:12

Jak zouvisi fake testu s tim co pisu? Co bych si měl jako číst?
jack.k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:48:26

Za slohové práce by většina redaktorů dostávali tak za 4 a to včetně článků zde nevyjímaje. Ale o tom to není. Je mi popravdě jedno, zda článek má gramatické chyby, ale už mi vadí, když se uvádí nepravdivé (doslova lživé) nebo zavádějící informace. Proto stojím za tímto článkem.
Miki.35 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Směšné 2016-06-26 12:43:27

Článek sem četl a tak trochu mi to připadá že to psal někdo z piár Nivide,bohužel lidi tomu budou věřit.
MoodyMeister [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 12:48:56

Jo treba takovy maysider, ten tady nekokik mesicu urazel uzivatele Nvidia a distal ban az kdyz to bylo neúnosné. Rikal ze zakaznici nvidie jsou kreteni a admin mu za to ban nedal. Tenkrat to nezabanovani necim obhajoval, da se to dohledat.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 13:40:48
avatar
Ja nevim jestli kazdy potrebuje nejvyssi vykon. Treba me 480 pro HD plne postaci. A mimochodem jsem ten idiot, ktery tim nahradi 290X.
pawelino [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 14:36:26
avatar
to čo tam vyplodil obr v tom článku by si zaslúžil za to poriadny kopanec do gulí :-D
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Lehký OT 2016-06-26 17:18:48
avatar
Předně chci upozornit že nechci rozjíždět nějaký flame/hate nebo jak se tomu nadává jen jsem o tom něco četl, ale něj k tomu mám málo infa abych si mohll udělat nějaký názor takže.

nVidia zveřejnila nějakou zaváděcí cenu 10xx karet která se v obchodech nakonec nekonala a byla za to (nVidia) všude dost kritizovaná.

Teď podobná situace s 90% pravděpodobností postihne i nově uvedení RX 4x0 karty od AMD, ale tentokrát všude čtu o nenažraných obchodech.

Tak by mě zajímalo kde je rozdíl, že jednou za to může výrobce a podruhé obchody.

Předem díky za vysvětlení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 17:43:40
avatar
jde o stanovení dvojích cen pro jednu kartu .... ;)
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 19:36:05
avatar
Jako cena pro "normální" kartu a pro Founders Edition?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 19:42:24
avatar
není žádná normální a žádná founders edice ... je jen jedna karta, ale dvojí ceny ;)
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 19:48:57
avatar
no tak dík teď v tom má fakt jasno
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 18:58:38

"Předně chci upozornit že nechci rozjíždět nějaký flame/hate"

D jeden ze zdejších největší fanouků NVidia a nechce rozjíždět flame na podporu NVidie, no tomu se mi nějak nechce věřit ...
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 19:37:10
avatar
Z čeho usuzuješ? Na podporu? jinak pobavil, ale neměl bych být teda fanatik nebo kretén jak se tu objevuje

Výrobce střídám a docela si troufám tvrdit že to je u mě 50:50 stejně tak se spokojeností s danou značkou
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 20:11:07

No chodím sem celkem často a myslím, že ty taky a neviděl jsem tu snad jedinej komentář, kdy by ses nezastával NVidie ...
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 20:29:44
avatar
Můžeš být konkrétní třeba zpětně z minulého roku když jsem ty i já chodíme tak pravidelně?
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 21:06:05

Proč z minulýho roku? Článek o 480

"Tahle karta, ale není na 1440p a max nastavení tahle je ideální na FHD a pokud chceš 60+fps tak musíš stáhnout kvalitu grafiky, teď neberme v potaz nějaké e-záležitosti nebo starší hry nedejbože nějaké low nastavení.

To mi taky přijde tady na hlavu tak nV se má testovat v nejnovější (nejlépe DX12) hrách a najednou je RX 480 ideální i na 4K v některých nenáročných/starších hrách, zas dvojí metr to pak 1070/80 je i na 8K v nějakých případech, ale tady se jen píše jak jí to (ne)jde v DX12."
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 21:28:46

co ti z toho co Draken napsal přišlo jako špatné ?

RX 480 není na 4K gaming, 980Ti OC kterou mám je na 4K takový entry level a nic slabšího se pro hry obecně nehodí...

Osobně si neumím představit situaci kdy si člověk koupí grafiku za 7K +- a k tomu 4K monitor minimálně 2x dražší (IPS, 4K) aby hrál e-sport hry a ty další s medium detaily ? proč ?

Když jsem kupoval 4K já, dával jsem za grafiku i monitor skoro stejnou částku a vyplácal jsem přes 40 papírů. Vyrovnaný poměr prostě.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 07:51:41
avatar
"a nic slabšího se pro hry obecně nehodí..."

to je vtip ?
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:44:25

vytrháváš text z kontextu ? ano nic slabšího než 980Ti OC se na 4K nehodí, max pokud chceš hrát ve snížených detailech nebo e-sport "hry"
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 21:32:13
avatar
A tam se jí zastávám jak? Nebo ti to přijde jako hanění RX 480?
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:04:27

No určitě se nezastáváš AMD... Společně s právě Vrabym (vtipné ), co tak sleduju, tak jste hlavní hateři AMD tady...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:11:01

nikdo z nás AMD nehejti, pouze mírníme "hate" na NV tady

nemám rád overhype nějakého produktu protože jsem potom ve výsledku spíše zklamaný.

Středa bude pro fanoušky AMD soudným dnem a ačkoliv už leaky jsou, mnoho věci není stále zodpovězeno.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:31:00
avatar
problém je, že tady neexistuje žádný hate NVIDIA ... nikdy nikoho nekritizujeme bezdůvodně ... vždy chválíme za stejně dobré a pro uživatele přínosné věci a vždy kritizuje za stejně špatné a pro uživatele škodlivé věci ...

takže není co mírnit apod ... AMD ani NV nepotřebují zastánce, nás zajímají pouze fakta, pouze produkty a pouze vlastnosti a technologie které mají přínos pro co možná největší počet uživatelů ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:44:38

určitá míra fandění jedné nebo druhé značce ale existuje

hlavně v diskuzích pod články

není to přímo hate, proto jsem to psal do uvozovek

od toho ale přece diskuze jsou aby obě strany vyjadřily svůj názor na posuzovanou věc. Jinak by neměly ani smysl ne ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:46:01
avatar
třeba bavit se o faktech o produktech atd.?
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 10:57:10

a o čem se chceš víc bavit ? tyhle informace jsou v článku a bavit se o tom jak je skvělé že má karta tolik a tolik ROPsu nebo Shader procesoru mi nepříjde až tolik zajímavé

Doplňek: a když jsme se bavili o produktech tak litaly bany jedna báseň ... např u testu 980Ti vs Fury X když se lidi zastavali 980Ti OC a vím že pár lidi poté už sem nepřišlo
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:23:10
avatar
Bany lítaly za chování ... a mohou lítat klidně dát. Toxické diskutéry a jejich flame tady trpět nebudeme ...
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 22:28:22
avatar
Co? Nebudu sem psát že je to dokonalá karta na 4K když to není pravda jen proto aby mě tu někdo neobviňoval ze zaujatosti. Jinak jsem jen psal že to není na 4K hraní nikde nepíšu že je to špatná karta, spíš naopak, ale to už sem nepostneš.
jarod72pm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - furt dokolečka 2016-06-26 18:57:43

Z dob kdy se hledělo na to kolik karta stojí a jaký má výkon vs cenu ve střední třídě ,po dobu kdy jsem byl schopen sestavovat PC (asi 15 let) stále se bralo že střední třída byla kolem 5t s výkonem 25%až 30% pod high end kartama .(karty měli 128bit sběrnici ale pak standartně 256bit)
Podle toho jsem nakupoval a vcelku se výrobci obou táborů střídali až do chvíle kdy 660Ti nebo HD 7950 byli to pravé pro střední třídu a pokud člověk chtěl od nVidie pořádnou kartu na to FHD hraní musel sakra připlatit za 970 která měla smysl v té době ale cenově to byl nesmysl !!!, dnes se podívejte na střední třídu karet která se prodává nejvíc pro hráče atd , to si mám koupit 960? ,Mám nějaký rok 660Ti protože vyšla dobře s výkonem spotřebou a cenou a konečně AMD dalo na trh něco jako RX 480 - cena spotřeba a výkon tu je a čekat 2-3 generace se prostě vyplatilo protože nejsem z těch co musí mít každý rok novou kartu a každý rok nadávat že se výkon posunul jen o kousíček.Navíc třeba na PCtun... přišlo diskutovat x dětí kteří naprosto mimo své mozkové pochody baží jenom po výkonu s podporou některých modů ,ale běžný "pařan" hledí i na cenu + spotřebu a tedy efektivní využití karty která živí obyčejný monitor s normálním rozlišením a neřeší takové kraviny jako 4K .Navíc nás čeká už jen překvapení s 1060 a tak zbývá než vyhodit peníze za 1070 nebo koupit už tak solidní 480 , a někteří neřeší ani to dokonce pro jejich střední třídu řeší spíš výhodnou koupi 470 a tečka.
Max_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč ? 2016-06-26 20:25:26

Takové žabomyší války snad nemá DD zapotřebí. Moudří vědí kde je pravda a hlupáci si stejně koupí NVidii ať už bude jakákoliv.
Jako jeden z mála článků na DDW jsem neměl sílu ho dočíst do konce. Kdyby DD místo jeho psaní se věnoval relaxaci a meditaci, udělá lépe
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 20:47:21
avatar
já myslím že je celkem dost zásadní, když se na profesionálním webu objeví taková snůška lží a nesmyslů ... a že to vrhá špatné světlo na všechno kdo o IT píší ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 20:59:16

Obr je klasický typ zaplaceného člověka, ale neuvědomujete si jediné

přesně takovéhle články zvýši navštěvnost webu ... u obrova článku je přes 300 komentářů a tím že si na něho reagoval tak si spustil diskuzi i zde

Prakticky článkem o ničem který nic neřeší...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 21:06:15
avatar
podle mě řeší hodně ... úroveň českých profesionálních magazínů ... pravdivé informace pro čtenáře, kterým bylo lháno a tak dále ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-26 21:23:08

Vždycky s příchodem něčeho nového se budou názory na ten produkt lišit a od člověka který je evidentně placeny NV za to aby shazoval konkurenční produkty a pomlouval... s tím prostě nic neuděláš ani kdybys těhle článku napsal 10.

Je zajímavé že od EU jsou nejruznější příspěvky na kdejaké s prominutím pi..viny ale třeba nějaká dotace pro web zabývající se hardwarem a tak, nic takového neexistuje ?

Tady by se dalo tolik věcí přidat a posunout tenhle web na světovou úroveň...úplně to vidím a osobně mě štve že se vše točí jen okolo peněz
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 03:18:15

Kdyby tyto weby měli spotřebu několika desítek tisíc EUR ročně, určitě by EU přispěla..
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 09:19:40

tak to by nebyl problém pokud by se zaměstnali další lidi na plný úvazek...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 00:17:22

DD Neodfarbíš mu DigiAuru znova z červenej na modrú ?
Joohn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zajem o mainstream 2016-06-26 21:30:21
avatar
Odhaduji ze dle az "hysterie" ktera mi pripada ze se okolo cele RX serie deje, ukazuje na to ze zajem o karty predci vsechna ocekavani...A ani ty zasoby nebudou stacit...uvidime ve stredu. Kazdopadne jsem rad ze se konecne na poli GPU neco takoveho deje kdy se vrati ceny za slusnou kartu tam kam patri.
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To jak 2016-06-27 08:35:45

OBRna na PCT ztrácí nervy, mě jenom utvrzuje v tom, že se AMD karty velmi povedly.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stylistika\ sazba článku 2016-06-27 10:43:43
avatar
Na to že to je téma kde je potřeba hodně věnovat pozornost psanému textu se to hrozně špatně čte.

Nešlo by víc oddělovat odstavce , nebo nějak si víc pohrát s textem ? Podle mně se to nějako monoliticky slévá .
ku.ba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2016-06-27 12:45:42

To - co je na věci nejvíc smutné - se nenapíše. Když totiž takový "redaktor" uveřejní nepravdivý článek, ve finále to způsobí, že karty které tu hodnotu nemají, se budou kupovat/prodávat vesele dál. A firma, která jako jediná se snaží s tímto stavem něco udělat, se bude snažit bezvýsledně dál, tzn. že na žádnou cenovou válku ani nedojde a my ve finále budeme mít dražší HW (a to u obou táborů).
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:08:48
avatar
Pravdou je, ze objektivitu a slusnost, aby clovek dnes hladal. Preto si citam viac pc a it webov, aby som mal vacsi prehlad ale hlavne nadhlad nad vsetkymi tymi informaciami a emociami a neskoncil tak s nazorom len jedneho autora. Smutne je, ze v poslednom case naozaj klesa profesionalita profesionalnych webov. A o tzv. "toxickych" diskuteroch ani radsej pisat nebudem. Od nich su diskusie nazozaj mimo vedomia realnych faktov a suvislosti
rashaverak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:11:09

Aneb clovek ktery pusobi tak, ze jeho hlavni zivostni naplni je oslava produktu AMD nesouhlasi s clovekem, ktery pusobi tak, ze jeho hlavni zivotni naplni je kydani spiny na produkty AMD. Oba dva jste neobjektivni komici, jejich vytvory jsou k zasmani, on alespon nedela tolik slohovych chyb, mozna keca trochu vice, ale jeho texty rozhodne pusobi profesionalneji, tedy nanestesti pro bezneho uzivatele mnohem vice uveritelneji.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 13:24:52
avatar
proč lžete? Máte nějaký důkaz o tom, že oslavuji produkty AMD více než jiné kvalitní produkty tedy nejsem objektivní? A co je komické na tom když někdo lže taky nechápu ...

pro normálního člověka že lež o tom jak 200 dolarová grafika nahrazuje 400 dolarovou je uvěřitelnější? Prosím vás zkuste se nejdříve zamyslet než začnete plácat takové nesmysly ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:24:19

Když už se tady řeší objektivnost tak bych měl pár otázek:

1. proč u Hitmana DX11/DX12 chybí test porovnání ve 4K s DX11 výkonem ?

2. proč u recenze nereferenční GTX 1080 je tak málo her a pouze jeden DX12 titul ? doufám že to není jen proto že v ostatních titulech nefungovalo CF a nemohli jste srovnat s kartou která už se neprodávala (btw byl tam komentář že 295x2 je tam jen pro zajímavost)

3. bude u RX480 testu více testovaných her včetně warhammeru a ashes of singularity ?

Díky za odpovědi DD
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:46:29
avatar
1, nevím, neřeším. Hitman je pro nás DX12 hra, testujeme v DX12

2, Protože nejsme velký profesionální magazín, nemáme rozpočet ani čas testovat více her a i to co děláme zabírá mnoho dní ... pokud nám pošlete 20-30 tisíc měsíčně na zaplacení práce jednoho autora co by dělal jen to, rádi vám otestujeme více her.

Další DX12 hry budou později do testu ... souvisí s výše uvedeným.

3, v tuto chvíli to vypadá na stejný rozsah her jaký děláme, víc zatím nezvládneme, není čas, nejsou peníze, nejsou prostě kapacity ... chcete po nás jednoduše rozsah který mají dělat velké média s velkými placenými redakcemi ale DDWorld.cz je malý ... jeden co to dělá na stálo (já) a zbytek co to dělá jako zábavu a občas ...

Musíte na PCT, Zive apod. které mají za sebou velké vydavatele, statisíce na provoz, ty mají tyto moderní a rozsáhlé testy poskytovat ... v našem případě děláme maximum toho, co dokážeme a na víc se neptejte. Pokud bychom zvládli více, dělali bychom více ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:54:22

1. nebudu raději pro dobro nás obou dále komentovat

2. to u každého testu znovu provádíte všechna měření znovu ? že píšete že Vám to zabere mnoho dní. Když není update hry ani driveru ? pokud retestujete všechny grafiky znovu není to spíše ztráta času ?

3. souvisi s 2.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 16:07:58
avatar
1, nevím co je na tom ke komentování. Testujeme DX12 grafiky, testujeme na Windows 10 a hra podporuje DX12 které funguje lépe než DX11. Nevidím jakýkoliv důvod proč se DX11 u této hry dále zabývat. je to pro nás DX12 hra a tak ji testujeme ...

2, Pokud vyjdou nějak výrazně nové ovladače, nový update hry tak ano ... ale i otestování jedné karty je práce minimálně na 1-2 dny. Pokud to má být tedy pořádně. A to i v tom našem menším rozsahu.

Stále si prostě neuvědomujete, že není vůbec samozřejmé mít rozsah testů, jaký dělá DDW s rozpočtem a možnostmi jaké má DDW ... přesto se najdou tací, kteří tomu dokáží něco vytýkat.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Low Cost 2016-06-27 17:11:22

DD ale veď ty máš tie recenzie pomerne dlhé. Nešlo by to urobiť LOW COST efektívnejšie ? : napr. zoženieš 8 kariet do jedného testu - do recenzie hodíš len výsledky nameraných hodnôť a urobíš len stručné hodnotenie Odkaz na prvú stranu dáš metódu testovania a hodnotenia.
No lebo jasné že keď testuješ len po jednej karte tak máš s tým veľa roboty. Samozrejme predstav kartu pri splnení tvojich podmienok že test a hodnotenie budú zodpovedať skutočnej realite, ale za individuálny test si nechaj zaplatiť, no.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 17:52:26
avatar
kolega testuje ty karty ve svém volném čase, já piší články a dělá finální grafickou úpravu grafů a samotnou publikaci ... i to je hodně práce na hodně hodin .....

Jasně že bych to mohl dělat stručněji, jenže mě to nějak pak nebaví, protože tam prostě není všechno co bych jako uživatel chtěl aby tam bylo .... nicméně chystáme nějaké novinky a já se budu snažit dělat to stručněji, protože to prostě nepůjde všechno stíhat ...

zásadní problém omezených finančních zdrojů a tedy nemožnost finančně zajistit lidi tak aby se DDW mohli věnovat naplno, zůstává ... v ČR je to ale prostě problém skoro neřešitelný.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:58:24

No aby si ma nepochopil zle mala to byť rada ako ušetriť čas, kamarát čo tu chodí tak on ma zas rád dlhé recenzie podľa hesla, čím dlhšia tým kvalitnejšia
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:18:18

1. Důvod je ten že ve 4K je přínos DX12 v této hře u některých výkonnějších grafik diskutabilní, u Fury série oproti DX11 je prakticky nulový a o to mi šlo.

2. Tak pokud trvá jedna grafika až dva dny tak potom naprosto nechápu proč ztrácíte čas testováním 295x2 která se neprodává a je to mrtvá karta... jen proto abyste si mohli kopnout do NV že nemá nejvykonnější grafiku, která je momentálně stejně Radeon PRO Duo který nemáte.

Jde mi o to, že na jednu stranu píšeš že máte omezené zdroje a zároveň plýtváš i svůj čas testováním něčeho co je v dnešní době nepodstatné, místo toho abys ten čas využil testováním dalších her, které rozhodují o tom zda si někdo tyhle grafiky koupí.

Neuraz se ale tohle je můj názor.

Kdybys někdy hodil anketu co by lidi více zajímalo jestli více grafik v testu nebo více her... myslím že výsledek by byl jednoznačný
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:28:17
avatar
1, pořád neřeší proč bychom se DX11 měly zabývat když to na všech kartách běhá v DX12, grafiky jsou DX12, Windows je DX 12 ....

2, protože je to nejvýkonnější karta kterou trvale v teslabu máme ... kopání si nech od cesty.

3, anketa nevyřeší nedostatek zdrojů a fakt že DDW dělá stejný objem praxí a článků jeko velký web se zlomkem jeho rozpočtu ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:40:28

1. no teď už to nemá cenu když už ty grafiky nejsou aktuální, ale v tom článku jste přímo porovnávali DX 11 a DX12 výkon v této hře. Proto mi tam tohle srovnání pro 4K chybělo...nic víc

2. 295x2 není obecně herně výkonnější jelikož máš spoustu titulu kde si ji 1080 namaže díky špatné podpoře multi-gpu a posuzovat herní výkon na základě 6ti her v dnešní době...to není dostačně dobrý obrázek o výkonu bohužel
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:45:57
avatar
bohužel, dokud nebudeme mít rozpočet a možnosti které přísluší velkým webům nedokážeme dělat více ... už takhle děláme o dost víc než mnozí jiní ....

takže to musí stačit jak to je ...
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 16:13:47
avatar
DX12 zlepsuje vykon zelene i cervene, zapinaji to hraci obou taboru kde to je a pokud nekdo hraje hry a zustava na win7 je to jeho problem, kdyz ma DX12 grafiku.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:24:47

Omluva za offtopic, někde se tu řešilo, že CF jede bez můstků, to vím, ale týká se to i starších desek? Mám Gigabyte Z77X-D3H a zvažuju 2x RX480.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:41:06
avatar
Už jsem to tu psal někomu jinému tak ještě extra tobě, CF/SLI s mainstream kartama je hloupost to fakt nechceš.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:57:49

Ty jak se to vezme. Před časem jsem dělal pokusy s SLI, konkrétně 2xGTX660 a výkon byl na svou dobu luxusní (sehnal jsem druhou za směšnou cenu). Pravda, CF vyzkoušené nemám. A přijde mi, že díky spotřebě RX480 se to přímo nabízí. Je to na 2k, tak jak jinak to řešit? Vega je ještě relativně daleko a do Nvidie nejdu. Leda koupit 1x480 a počkat na Vegu no.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 16:29:44
avatar
"do Nvidie nejdu" lol proč? Není to trochu moc zaujaté? Tak na současný hry by ti i jedna měla stačit a pokud Vega bude začátkem 2017 tak by si měl v klidu vydržet a třeba zjistíš že ani nebude potřeba pro tvé potřeby.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 16:34:07

Protože je předražená, protože neumí asynchronní shadery v DX12. GTX1070 bude horší, než 2xRX480 a do 1080 nejdu, protože 20k za grafiku nedám. Zbavil jsem se aktuálně 2 grafik za 10k a doplatek na druhou RX480 bych ještě kousnul.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 16:40:20
avatar
Podle mě je to docela sázka do loterie jak s kterou hrou to bude umět škálovat výkon protože i když AMD se poslední dobou hodně pochlapilo mívá s těmi ovladači občas problém a někdy jim to trochu trvá než to poštelujou a vývojáři jim kolikrát dvakrát nepomáhají. Osobně když jde něco řešit jednou kartou tak bych si nedělal zbytečné vrásky. 1080 jasná volba
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 18:21:08

pokud bys hrál pouze DX12 hry s jistou podporou ze strany AMD a jejich CF profilů, které jsou stále potřeba (bohužel) tak běž do 2x 480... pokud hráješ různorodé hry ve kterých je podpora multigpu horší tak běž do jednočipovky 1070.

Záleží na tom co chceš hrát Né každá hra podporuje multi-gpu a to ti potvrdí i DD.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 19:13:01
avatar
Ještě když koukám na tu desku není to nic top tak jaký v tom máš CPU aby jsi nenarazil v podobě pomalého CPU na takový grafický výkon.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 19:37:24

Jasan, o tom vím, mám tam i5 3570 bez k, počítám s nějakým upgrade v brzké době.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 19:44:21
avatar
Ok ok já jen aby si sem ve čtvrtek nepsal že jako nic moc.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 21:15:34

Ve čtvrtek ještě ne, čekám na nereferenční karty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 15:43:37
avatar
Ano.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 19:20:13

Ked vysla 1080 za zhruba 789 Euro ako founders edition vysli o tom dva clanky aka bude RX480 super a hlavne ako nemame 1080kupovat a pockat si na nereferencie . Ked vysli nereferencie tak sa tiez neoplatia lebo cena zakladnej karty je 599USD. (oproti pretaktovanej Evega za 755 Euro) narast o 26% Potom clanok o tom ako sa toto u AMD stat nemoze pocet naskladnenych kusov atd.

RX480 je nalistovana na alze za 308Euro/8129CZK. Co je narast o 34% teda vyssi akko u nvidie. Ak to teda spravne chapem tiez nemame kupovat RX480 ale radsej si pockat ci?
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 19:43:26
avatar
jop, za tuto cenu jim to nebrat
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:13:10

chvíli počkat a pak koupit, i 1080 se dá v nereferenci sehnat o něco levněji

z původních 21 400 za foundery ji lze koupit i kolem 20ti v nerefenci s lepším chlazenim + mírný fab. OC , např EVGA model 20 500+-

pokud bude podobná situace i s radeonama nelze čekat protože původní cena je už tak nízko za referenci, nereference budou určitě dražší než "200 dolaru", ale přes tu osmičku bych osobně bral jen nereference s lepším chladičem a tedy stabilnějším OC.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:16:19
avatar
Muj nazor je, ze situace stejna nebude. Pokud ji takto ve stredu nasadi, podle me uz v pondeli bude nizsi. Radeonu bude dostatek, takze nehrozi situace jako u nvidie, kde prodaj vse co prijde.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:21:33
avatar
AMD ale cílí na jiný segment tam bude poptávka úplně jiná a na alze mají 5ks na cestě co to je
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:27:08

tvle cenovku zase alzaci zabili .. 8129 Kč
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:28:38
avatar
Taky muzou flignit a urcite nebude jen MSI vic vyrobcu, vic obchodu, uvidime v pondeli jaka bude cena, sam jsem zvedavej
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 21:17:51

Mlží, budou jich mít o dost víc.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:08:15
avatar
Tak mají na cestě už jen 2 ks asi jim přepadli kamion to jsem si ty zásoby a naskladňování představoval trochu jinak.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:09:10
avatar
kecaj ... do ČR jsou dodávány RX 480 ve zcela jiných počtech
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:33:27
avatar
Jako dvě karty pro Top e-shop by bylo trochu málo, ale jestli to nerozeberou stavěči sestav už ve velkoobchodě.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 22:59:58
avatar
tohle není high end, těch karet jsem jde ohromné množství ;).
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 07:22:06

Zapomen. Alza s jeji kupni silou jich uzere mnohem vic, nez malej dealer.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:27:16
avatar
ano tato cena je přehnaná ... nicméně nelze ji brát moc za nějak směrodatnou, je to neoficiálně předprodejová cena ... RX 480 bude hodně, je tam velká konkurence a je to masovka ....

Jinak stejně jako u GTX 1080 platí, že pokud chcete, tak stejně za ty prachy nekoupíte nic lepšího takže nemáte moc na výběr ...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:30:22

podle mě to zkusí za tolik minimálně na alze prodat, jelikož už to není jakoby předobjednávka technicky, protože jde vytvořit i faktura na tuhle cenu
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:37:34
avatar
Sapphire RX 480 by se mohla prodávat za 7,7k (včetně dph a marže), ale záleží na obchodě o kolik si ještě přisadí.
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-27 20:29:14

mas chybu v tych percentach, urobil si priame porovnanie USD a EUR, co nie je korektne (spravne), na new egg sa EVGA GTX 1080 najdrahsia predava za 699 USD co je cca 16-17%

uvidime v stredu ake ceny nahodia predajcovia a ci budu mainstreamove ako bolo "vyvestene" v clanku

pre tych co by si nahodou mysleli, ze som NV fanboy, ja si chcem RX 480 kupit ako nahradu za pokazenu HD 7950, ale 300€ za nu nedam
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V kolik? 2016-06-28 08:19:54
avatar
Jakeho mistniho casu je go na recenze? Ja jen jestli ma smysl cekat na nasi pulnoc, nebo je v jiny zone.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 13:47:06
avatar
Aha, takze asi az zitra ve dve odpoledne, alespon dle naznaku v diskuzich na netu.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Každý má něco 2016-06-28 09:30:23

Jsou autoři, kteří jsou neutrální. Nebudu jmenovat nikoho od konkurence. Obr, to je kapitola sama o sobě. Jeho pyžamo má modro zelený pruhy. Ale i tady se najde něco a Slováci na to mají boží výraz : (bez urážky jo? Kdyžtak to opravte) Največmi ma jeduje... Protože věty ve smyslu: "Jestli není člověk úplně hloupý..." nebo: " Kdo má rozum, souhlasí se mnou." Tady se nedává prostor pro vytvoření názoru, ale rovnou se říká: Já jsem ten, kdo má pravdu. Taky stádní ideologie. A konkrétně Obr určitě není hloupej, co se PC týká. Je jako ortodoxní muslim. Jen jeho Alláh je Intel a ostatní je nečisté. Mně víc vadí to s tim: " Jestli nejste blbej, musíte se mnou souhlasit.
Draken [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RX 480 2016-06-28 14:13:19
avatar
Je to venku
Odkaz

Odkaz
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 11:25:16

v pohodě 970 OC má výkon skoro jako 980 takže pro mě žádné překvapení, těším se na testy v dalších hrách

trošku mě mrzí OC potenciál, čekal jsem že 1400 bude dosažitelných i s referenčním PCB a napájecí kaskadou

PS: už jsou první snímky a info o GTX 1060 viz. Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 11:26:02
avatar
Co je venku ... že R9 380X s méně výpočetními jednotkami na nižší frekvenci jádra i pamětí s jinak stejnou sběrnicí je výkonnější než RX 480? ha ha ha
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 13:53:25

Tomu polskýmu cancu teda taky moc nevěřím, počkáme na zítra, nezdá se mi to vůbec reálné.
Seldonsa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-28 22:00:26

Dle tohohle to vypada ze je. :-) Ale snad to bude kec, protoze to by pak neprekonala ani GTX 970.

http://videocardz.com/61512/first-radeon-rx-480-gaming-benchmarks-hit-the-web
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 409x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 263x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 848x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1471x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1317x
Komentářů: 6