Společnost Intel zdá se ulovila hodnotnou rybu ve vodách herních studií.
Proslýchá se, že herní studio a vývojáři okolo EPIC, kteří stojí za v současnosti nejpoužívanějším herním enginem Unreal, se podílejí na vývoji Intel Larrabee. První vzorky Intel Larrabee již jsou na světě a předvýrobní karty přijdou partnerům v Q3-Q4 letošního roku. Finálně má Intel Larrabee vyjít na začátku roku 2010. První modely mají mít výpočetní výkon kolem 1 TFlops, což je stejně jako má Radeon HD 4850 nebo NVIDIA GTX 285. To by tedy mělo stačit na rozhýbání her. Záležet pak bude na programátorském umu a optimalizacích. Intel si v této oblasti rozhodně nedává pauzu a naopak značně podporuje svůj velký programátorský a softwarový team. Pokud na svou stranu získal i Epic, je to rozhodně krok správným směrem.
Každopádně Intel na vývoji Larrabee rozhodně nijak nešetří, ba naopak a stejně tak hledá podporu všude, kde se jen dá. Larrabee bude velké téma společnosti Intel na konci letošního roku a zejména na začátku roku příštího. NVIDIA i AMD-ATI se rozhodně mají mít na pozoru, Intel dává na vývoj a Larrabee obecně mnohonásobně více prostředků, než ATI s NVIDIA dohromady na jejich RV870 a GT300. Uvidíme, zda to bude stát za to a Larrabee otřese grafickým trhem. Pokud má Intel podporu EPICu a v současnosti nejrozšířenějšího herního engine Unreal, bude velice zajímavé sledovat reakci dalších studií. Taktéž by stouply šance na to, že se Intel Larrabee skutečně objeví v herní konzoli PS4 a vystřídá tak NVIDIA v PS3.
Super, takže nové konzole na další 4 roky budou mít grafický výkon 1 TFlops.
To ani nebudem muset upgradovat naše 4850ky
A hry budou vypadat o kus lépe.
No tim bych si nebyl tak jisty, 1 TFlops maji dve jmenovane karty - a sice 4850 a GTX285, avsak realny vykon ve hrach je zcela nekde jinde ve prospech GTX285, takze vykon Larrabee muze byt sice 1TFlops ale ve 3D to muze byt uplne jina meta.
uz je delsi dobu, ale cetl sem nejakej rozhovor se timem sweenym, kde si prave pochvaloval softwarovou emulaci a rikal, ze v ni je budoucnost. tahle informace do toho akorat krasne zapada.
keby mal kazdy v PC larrabee , tak hry ficia ako na konzolach tj. na MAXIMALNE rozlisenie. ´FULL detaily atd !
Je to ako keby som mal HW z konzoly v mojom PC !
Nieco , ako Mix konzole a PC ( Ale PC je stale PC )
Super.
len aby to nebolo drahe !
Snad sa to celkom rychlo rozsiri , a hry uz sa nebudu muset na PC tolko optimalizovat !
note: moj nazor ! ! !
dalsia note: nebude to priis drahe pre konzoly ? urcite to nebude stat par dolarov.
Intel dává na vývoj a Larrabee obecně mnohonásobně více prostředků, než ATI s NVIDIA dohromady na jejich RV870 a GT300
no ano, lenže G300 a RV870 vychádzajú v mnohom zo svojích predkov , tie zase zo svojích predkov atď.. Je teda jasné , že prísť hneď s prvou generáciu performance čipov a zatopiť obom konkurentom aj v high-ende si vyžaduje enormné financie
ještě před oznámením změn k hodně lepšímu ve od verze 3.5 bych to nazval hledáním ropy tam kde není, ale furt na jednom engine a jedné zatím ohlášené hře(project offset) úspěch nepostavíš
Az prijde Larrabe na svet, tak uz tu bude nova generace grafik, ktera bude s vykonem uplne nekde jinde nez 4850 a tim padem i Larrabe bude s vykonem o generaci slabsi. Otazka je jestli bude potreba takovy vykon kdyz konzole budou mit jen Larrabe
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!