Nová grafika Radeon HD 4770 i do AGP? – ne, je to omyl Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 13 May 2009
altMnoho webů na světě oznámilo že PowerColor vydal AGP verzi HD 4770 – není to ovšem pravda.

 

 

Někteří však neváhali a kontaktovali přímo společnost PowerColor. Ta existenci AGP HD 4770 popřela. Ostatně existence AGP HD 4770 by postrádala smysl. Kromě toho, že počítačů s AGP je dnes již minimum, problém s dodávkami grafických jader RV740 rozhodně nenasvědčuje tomu, že by zde byl prostor pro uvádění AGP varianty grafiky s tímto jádrem.

Celý problém tak způsobila chyba v zařazení produktu v obchodu Amazon.com. ten svou chybu brzy napraví. Pokud patříte do malé skupinky těch, které by přesto nějaká nová AGP grafika zajímala, tak by se na trhu měla objevit malá série PowerColor ATI Radeon HD4600 grafik do AGP.

Zdroj: Fudzilla

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-13 17:44:52
avatar
zbytočne zabitý výkon karty .

Sám som mal 3GHz Athlon X2 a nezanedbatelne brzdil HD4850 (Crysis, GTA atd...)
Neznámý  2009-05-14 01:44:41

Zdar FOBOSi, no tak, chtěl, a to chtěl, jsem, teď, koupit, a to chtěl, jsem teď, koupit, tu Grafickou Kartu ATI Radeon HD3650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, ale teď, a to teď, už počkám, a to už počkám, na tu Grafickou Kartu ATI Radeon HD4670, do slotu AGP 8x, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Dimiii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak to je blbost 2009-05-13 17:55:45

pretoze 6000+ nebrzdi ani HD4870 ba mozno ani HD4890
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no neviem, 2009-05-13 19:35:47
avatar
ja mam Athlona X2 na 3GHz a HD 4850 a pri benchmarku FarCry 2 mi v rozliseni 1440*900 davalo nizsie framerates ako na kamaratovom Core 2 Duo E6750 2.66GHz a HD 3870. Urobil som si test, nastavil som rozlisenie 1680*1050, vsetko High bez AA a spustil test, priemerne FPS bolo 37. Spustil som ten isty test ale vypol som AI (artificial inteligence) a FPS stuplo na 45. Podla mna to bolo tym ze procesor pocital fyziku (AI sa vztahuje na pocitanie pohybu tych ludi a sliepok v tom benchmarku si myslim) a na grafiku mu neostavalo vela vypoctoveho vykonu. Budem vymienat procak behom tyzdna za Phenom II X4 940 a urobim ten test znova, dam vediet.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-13 18:39:49
avatar
Stačilo se podívat na konektor karty na příslušné fotce. Jestli takhle vypadá AGP tak se nejmenuju Asgard

PS: Athlon X2 na 3GHz opravdu karty brzdí, po výměně za C2Q jsem měl +5fps v crysis a +10fps ve witcherovy i na mém HD 2900pro@XT+. Ale jinak to byl užasný procesor
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-13 18:42:28
avatar
no pri 1900x1200 urcite nebrzdi ... mam sice jadro kuma je na 3,2 ale stale je to len 2-jadro , pri 1200 je to uz ine ...
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-13 18:53:15
avatar
Jo, tak u 1920x1200 je už to fakt asi jedno, jenže u mě by crysis v takovém rozlišení mělo tak těch 5fps celkem.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-13 20:29:47
avatar
Taky sem si vsiml a pobavilo me to (nemluve o mnozstvi webu, ktere to opapouskovaly), nicmene vis sam, jak je to s popisky, specifikacemi a obrazky na eshopech, kolikrat mam pocit, ze to do eshop systemu datluji postarsi sekretarky bez sebemensich HW znalosti, zato vsak s anglictinou a s psanim vsemi deseti...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 15:18:44
avatar
Na kolika ti bezi ten C2Q? Jinak by mne zajimalo na jakou frekvenci by musel jit ten C2Q, aby byl ve hrach stejne vykonny jako Athlon X2 na 3GHz
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dostupnost. 2009-05-14 08:22:21

Skladam nekomu pc. Potrebuju do nej objednat 4770-ku a neni na zadnem shopu k sehnani. Celkem trapne. To snad mela lepsi dostupnost i 275-ka. A to se o jeji nedostupnosti konkretne na tomhle webu napsalo celkem hodne ...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 08:54:27
avatar
Ja a par dalsich kolegu ji taky shanime... myslim, ze si par tydnu jeste pockas nez se objevi skladem. Je po ni vazne velka poptavka a kusu je malo.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 09:49:58

Ano, schválně jsem prošel e-obchody - karta nikde. Tak to je papírový launch jako vyšitý! Takže porovnání s jinými kartami podle výkon/cena je FALEŠNÉ, protože AMD nedokáže reálně tuto kartu za tuto cenu dodát. Připomíná mi to reklamu za socíku - ať se propagovalo jakékoliv zboží, nebylo k dostání a tak se v podstatě propagoval stát jako celek. Ale špatně to nakonec dopadlo.
A novináře, které tuto propagaci dělali, do slušné společnosti nepatřili... DD, kde je ohnivý článek o nepoctivých praktikách AMD?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 10:19:22
avatar
Sice je pravda, ze neni k dostani, ale na redaktory magazinu bych to nehazel... To AMD a TSMC deklarovaly, ze brzo zaplavi trh spoustou cipu HD4770.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 11:00:35

Kdy Nvidia dělala papírový launch, tak DD nadával a nadával. Dokonce s 275, kde nebýl až tak papírový. Ale s 4770 jednou řekl, že není jich dost a mlčí. Ne, že není dost, vůbec nejsou!
A to není fér. Já chápu, že AMD je slabší konkurent a fandím mu, ale neznamená to, že budu mu schvalovat nebo jen tak prominu nepoctivé jednání. Pozice DD nechápu.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 11:40:28
avatar
Taky mam pocit, ze DD na Nvidii trochu zanevrel, ale v tomto pripade bych mu to za vinu nedaval. Podobne informovaly snad vsechny servery.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 15:12:13
avatar
Problem nebude ani u AMD/ATI, ale nezvladnuti technologie 40nm firmou TSMC, ktera cipy pro AMD/ATI vyrabi!!!
Petik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 23:08:17

Ale koho zajima, ze problem je na strane dodavatele AMD? Nebo teda jinak, otazka z druhe strany. Kdyz se tady porad opakovalo, ze GTX275 je malo, tak se duvodem tohoto stavu nikdo vubec nezabyval. A nebo jeste jinak. Kdyz AMD vedelo, ze je pruser, tak melo vydani HD4770 odlozit. Nebo jeste jinak. Kdyby tady nekdo dokolecka minimalne 5x neopakoval, ze GTX275 byl vlastne paperlaunch, tak nebude nikdo rejpat, proc se to minimalne 5x nepripomina u HD4770. Uz je ti to jasne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 23:40:01
avatar
Jak to že mlčím, v dnešní recenzi máte jasně napsáno že HD 4770 je nedostupná, určitě nemlčím ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-15 09:06:36

Jenže v případě chyby u NV produkce ta opakuješ tu chybu jako přizvisko té produkce, takže dostává metaforicky řečeno, prostě delší jméno, něco jako "zaostalé 200 jádro" nebo "nepoužívaný Physix" nebo "nedostupná 8800GT".
Kritika je podnětem ke změnám k lepšímu, proto nechápu, proč jsi tak zanevřel na AMD že nedáváš také i jim pořádnou lekci?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 23:39:09
avatar
nepoctivých praktikách? Pokud by sama TSMC, která čipy nevyrábí nepotvrdila, že má se 4nm problém pak by byl asi důvod někde jinde a dalo by se mluvit o nepoctivých praktikách AMD uvádět kartu která není, ale řekněme si na rovinu, že problémy TSCM jsou jeho problémy a ovlivnňují mnohé, 40nm grafiky už mají zpoždění jak od ATI tak od NVIDIA ... RV740 je obětí ne pachatelem ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-15 09:01:13

No právě o tom říkám - pokud nejsou na trhu dobré Nvidia karty, nadáváš Nvidia. Pokud nejsou na trhu dobré AMD karty, nadáváš, dodavatelům a nepřízní osudu. Není to fér.
Dávat do testování kartu, kterou se nedá koupit za inzerovanou cenu je stejně nekalá praktika jako dávat do testu jinou kartu, než doopravdy bude v obchodech - i tam i tam zákazník je klamán výsledky testů. Ale vidíš chybu zase jenom na jedné straně.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 13:38:11
avatar
počítačů s AGP je dnes již minimum...dělám v prodejně PC a kdyby jste viděli kolik lidí po mě chce nějakou dobrou grafickou kartu do AGP tak by jste asi nevěřili

Jinak choděj mi sem experti co říkají, že na radeonu 2600xt davají crysis na Hight bez lagu .....takže já už tyhle různý keci beru tak trochu s nadhledem :-D.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-14 14:53:08
avatar
Nahodou pri vykreslovani 1 snimek za minutu to nevypada, ze by se to kousalo. Krasne se jen jednou za cas prohodi snimky
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 755x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 520x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 990x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1207x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1531x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1349x
Komentářů: 6