NVIDIA „Big Bang 2“ je jen update ovladačů Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 01 srpen 2008
nvidia   Už víme, co bude NVIDIA představovat pod neskromně znějícím názvem Big Bang2. Jedná se jen o obyčejný update ovladačů ...

 

 

    NVIDIA toho dnes nemá moc nového co představovat. 55nm grafické karty jsou vlastně jen staré modely mnohdy dokonce ani nepřeznačené a zákazník tak neví, zda si domů odnáší 65nm nebo už 55nm model. Výkon samozřejmě nikam nenarostl i vlastnosti zůstaly zcela stejné. Jen díky konkurenci ale alespoň ceny „nových" modelů jsou o poznání níže. Obávám se ale, že něco skutečně nového - novou generaci grafických karet, NVIDIA představí až v průběhu 2Q-3Q 2009, tedy skoro až za rok!

nvidia-logo

 

   Naděje možná některým svitla v souvislosti s nedávno oznámeným uvedením jakéhosi Big Bang 2. Bohužel, už je vlastně zcela jisté, že do významu slov Big bang to má sakra daleko. Velký třesk opravdu nehrozí, stejně jako nehrozil při uvedení prvního velkého třesku, kterým podle NVIDIE byly ovladače podporující SLI. Za ta léta stále stojí SLI stále na pokraji zájmu zákazníků. Na letošní září NVIDIA přichystala pod označením Big bang 2 příchod ovladačů řady 180.xx. A co tak nového přinesou? Podporu zobrazení přes DisplayPort (spíše HW záležitost a nic, co by dnes fyzicky karty nemohly umět), Open GL 3.0 (zajímavé, bohužel pokud nepoužíváte specializované aplikace nebo linux, tak většině z běžných uživatelů zcela k ničemu), převod videa přes GPU, což ale zdá se bohužel neznamená onu funkční badaboom aplikaci (HW akcelerace videa přes grafiky dávno funguje) a podpora PhysX instrukcí i na starších kartách GF8. Všechny tyto změny platí pro grafické karty řad GF8/9 a GT200, protože všechny tyto modely mají vlastně stejný základ a vychází z konstrukce jádra G80. Za nejzajímavější a nejpraktičtější funkční vylepšení osobně považuji více monitoru pod SLI, protože pokud to náhodou nevíte, tak pokud zapojíte dva monitory na SLI kartu typu 9800GX2, tak v SLI režimu vám dnes oba nepoběží. Pro majitele SLI, kteří nezřídka kdy mají víceromonitorů, je to tedy opravdu účelná věc ....    

   Celkově ale bohužel nic moc zajímavého, co by bylo velkým přínosným překvapením. Jen obyčejné vylepšení ovladačů, jako v tichosti představují třeba 10x ročně u jiných firem. Nás by ale spíše potěšilo, kdyby NVIDIA už konečně vydala něco nového na poli grafik, co bychom mohli za novinku opravdu považovat. Obávám se, že letos už ale na něco takového nedojde. Snad jen kdyby NVIDIA skutečně poskytla a zprovoznila převod videa a aplikaci na svých grafických kartách. Obávám se, že zadarmo to určitě nebude a ten program samotný bude mít řadu funkčních omezení. Navíc samozřejmě 90% běžných uživatelů s videm doma pracuje tak maximálně stylem přehrát :). Od NVIDIA Big Bang 2 tedy žádný velký třesk na poli PC nečekejte ....

Zdroj: hardware-infos.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Karliczek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:08:09
avatar
Ani jsem nevedel ze nvidia neco takoveho jako je big bang 2 chysta a sem celkem rad protoze bych si pod tim predstavoval nakou pecku a todle je tedy spis zklamani
Body.HWT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 16:25:06
avatar
Je zajimave ze u NVidia pises o OPEN GL 3.0 ze je to skoro k nicemu a u ATI DirectX 10.1 jako skvelou vec. Nerikam ze DirectX je spatny, ale kolik aplikaci vyuziva 10.1??. Mozna jeste min a kdo vi jak to bude v budoucnu s OPEN GL. Tim nechci rict ze tvoje clanky jsou spatne (jinak bych to necet ), ale prijde mi ze davas dost najevo svou naklonnost k firme ATI a je to znat i ve tvych clankach. Nejsem priznivec zadne znacky, jen rozumneho nakupu a je mi jedno, jestli je to AMD-ATI, NVIDIA nebo INTEL. Proste mi prijde ze kdyz neco vyda ATI, tak pises kolik to ma plusu a u NVIDIA kolik to ma minusu.
TanisCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 16:34:24

Tak to budeš za chvilku smazán :-)) Že by místní web byl nakloněn ATI? Jak si na to jen mohl přijít
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:32:54
avatar
proč by byl smazán? čím porušil pravidla diskuse?
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 16:48:37

Podprou DX 10.1 uz oznamilo par vyvojaru her, proto je to plus pro Ati. Male, bezvyznamne, ale presto plus
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:33:44
avatar
vzhledem k tomu že významná vylepšení které DX10 neobsahuje ale DX10.1 ano, bude používat i DX11, tak je podpora DX10.1 významné plus ....
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:03:47

A uz je to tady zase. Dovim se konecne ktere ty spousty vyznamnych vylepseni DX 10.1 obsahuje, ze i DX11 a OpenGL 3.0 jsou oproti nemu nevyznamne updaty?

EDIT: A pro zajemce, najdete si na foru Zive, jak pan Jan "Go ATI" Stach psal v dobe nVidie 6xxx, ktera mela oproti ATI navic shader model 3.0. Samozrejme to povazoval za absolutne nevyznamne a jako vzdy nutil vsem karty od ATI. To ze ti chudaci si z dnesnich her nic nezahraji, zatimco majitele zminenych nVidii ano, jasne ukazuje, ze i tehdy byl uplne mimo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:59:48
avatar
DX11 nevýznamný update????? OpenGL je nevýznamný, kde ho využiješ?
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:07:59

To tu prece bylo psano nedavno, ze DX11 je jen nevyznamne rozsireni DX10.1, ktere v podstate ani nestoji za rec. OpenGL nevyuziju nikde, v tuto chvili, ale vzhledem k tomu jak velky pokrok nove OpenGL znamena, je to vyrazna zmena. A prvni otazka mi samozrejme zodpovezena nebyla.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:10:16
avatar
ne tak to tu určitě nebylo napsáno, zase lžeš .... pořád jen lžeš.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 08:59:07
avatar
bylo tu napsano ze DX11 je jen rozšíření DX10.1 a ne nevýznamné !
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:09:12
avatar
zahrají???? DDDDD ... hmm při kolika FPS?
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:26:54

Ano zahraji, pri rozumne nastavenych detailech rozchodi vetsinu her na slusna FPS. Majitele karet od ATI tu hru ani nezapnou. A je take nutne dodat, ze shader model 3.0 byl mnohem vetsi zmenou, nez jake prinasi DX10.1 oproti DX10. Pravda boli, ze?

A jeden priklad za vsechny - Pro Evolution Soccer 2008. Ten si zahrajete bez problemu i na 6600GT, natoz na vyssich. S X800XL nebo co jste to tehdy vsem nutil hru nespustite. A to plati skoro pro vsechny soucasne hry.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:04:42
avatar
Jasne a ludia co si v tej dobe kupovali karty,si NV kupili prave preto aby si o 3 roky mohli zahra PES 08 ze ??? Ked kupujem kartu,viem ze sa v PC udrzi max tak rok,rok a pol,nebudem predsa kupovat kartu na neviem kolko rokov dopredu ...
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:13:13

viz muj post nize...ne kazdy ma na to aby kupoval kartu kazdej rok nebo rok a pul...zvlast kdyz ma rodinu s malyma detma a uz jen ty ho stojej nehorazny mnozstvi penez a starsi pc mu v klidu dostacuje..dnesni nove hry stejne az na par vyjimek za moc nestoji a kazdej nepotrebuje hrat porad vsechno na max. a ono 10 000 jsou v dnesni dobe i tak docela penize zvlast kdyz si vydelas v praci sotva 20k.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:56:41
avatar
to je pravda,blbo som to napisal ... lenze v tom pripade,sa aj majitelia 3870/3850 budu moct smiat NV ked pride dx10.1,lebo ich vykon pojde hore ...
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 00:56:39

no to si prave nemyslim..i kdyz rad bych se smal ale moje 3870 pujde do konce prazdnin pryc..na fullHD monitor to neni to prave kdyby se stary lcd neodebralo do vecnych lovist tak mi ta karta vydrzi mnohem dele..ale dnes brat mensi monitor nez fullhd 24" s-pva nema moc cenu..prece jenom je to dlouhodoba investice. uvidim jestli se do konce prazdnin vyresi spotreba v idle u radeonu 4870 jinak beru pravdepodobne GTX260. pc bezi cely den tak to na spotrebe poznam a bez AA (ktere je diky malym bodum na mem monitoru absolutne zbytecne) podava gtx260 a malinko lepsi vykony jen je jeste drazsi uvidime ke konci prazdnin.

ale to hlavni je ze pod dx10.1 pujde vykon nahoru jen pri pouziti AA. a tezko se stane ze kvuli tomuhle by nesla treba nejaka hra na karte s podporou jen dx10. ja to AA stejne nepotrebuju takze mi to je k nicemu. mam rad karty ati ale nelibi se mi zbytecne zvelicovani nekterych veci. a dx10.1 se tady opravdu az prilis zvelicuje. sam DD psal ze na takovyhlech monitorech jako mam ja je AA zbytecne..a s tymhle plne souhlasim..takze nevim proc by dx10.1 mel byt nejakym prinosem. a na mensich monitorech s nizsim rozlisenim kde AA zase prijde vhod nabizi i nvidia karty dostatek vykonu i bez zrychleni diky dx10.1.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-03 11:09:13
avatar
To ThomasBlue: Ty ses fakt demagog. Ja mel jeste pred 2 mesicema ati X800 a zahral jsem si vsechny hry uplne v pohode. Nerikam ze se zobrazovoli vsechny ty nove supr-trupr efekty. Ale spustil jsem na ni a hral absolutne vsechno. Zdarec
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:10:19

ano zahraji...soused ma starsi pc s nejakym jednojadrovym athlonem 64, 2GB RAM a grafikou geforce 6800GT 256MB a hraje si pri omezenych detailech skoro vsechny hry s ut3 enginem. treba bioshock nebo gears of war nebo splinter cell mu behaly dost v pohode. sice to neni ono jak na me HD3870 nebo predtim i X1950Pro ale hry se nehraji jen kvuli grafice a opravdu jsou zabavne a da se na to i divat na starym crt 17" nevypada to rozliseni 1024x768 tak otresne a tam to na stredni detaily bezi dost slusne.
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:28:49

jaka vyznamna vylepseni obsahuje dx10.1 za to dx10 ne?uz to nesleduju tak jak za dob mych studentskych let nebo zacatku kdy sem si sam doma udelal i jednoduchou hru ale co vim tak dx10.1 do praxe privedlo jen trochu jednodusi zpracovavani AA kde oproti obyc dx10 nabizi cca 10-20% vykonu navic. ostatni jsou jen drobnosti nektere mocne podporeny marketingem (viz obrazky micku od ati) ale realita je trochu jina.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:21:16

Ano to je v podstate jedina zmena, co DX10.1 prinasi. Nerikam, ze je to spatne, na ATI kartach to prineslo celkem slusny narust vykonu, ale je to rozhodne malo na to aby se tu kolem toho neustale delalo takove divadlo. Jestli nekdy vyjde hra, ktera nepojede na DX10.0 karte a na DX10.1 ano, tak snim svuj klobouk.
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak už abys začal žrát 2008-08-02 02:39:12
avatar
Vyšel Assassin's Creed a hádej kde jel a kde ne
Takže by si už měl začít. Dobrou chuť.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 08:49:20
avatar
Kde AC nejel?
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nechápu 2008-08-03 18:29:11
avatar
Co kde nejede ? AC na NVidii ? no nevím, nevím... Víš alespoň o čem mluvíš ?
Kebolord [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 16:52:20

Možná že to tak i trošičku je, ale v současnosti je chvála Ati oprávněná.

Navíc DD to nikomu nic nevnucuje, občas píše se zápalem, ale nevnucuje. Napíše o všem podstatném tak, že si každý může udělat svůj vlastní obrázek a názor.

P.S. Přijde mi že je tam chyba. Ovladače budou podporovat převod videa a DD do toho plete akceleraci, což jsou, pokud se nemílím, dvě úplně jiné věci. Pokud by byl převod videa opravdu podporován, tak by to bylo super a majitelé Nvidia karet by už video nemuseli chroustat pomalu přes CPU.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:45:59

Ze nevnucuje? Web se stovkou clanku, z nichz vsechnyy kritizuji nVidii a vychvaluji do nebes ATI, ti neprijde jako vnucovani sve oblibene znacky ctenarum? A to i napriklad v dobe, kdy nVidia svou 8800GTX drtila totalni propadak 2900XT od ATI?
Rimmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:35:46

V těch dobách žádné extra vychvalující články nebyly jako se tomu děje dnes u Ati, přitom tam existoval propastný rozdíl !
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 22:51:33
avatar
2900XT rozhodně nebyla propadák jako GTX 280! 2900XT se vždy prodávala za odpovídající cenu a byla lepší volba než 8800GTX 640MB! tak jakýpak prodák???
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 01:01:22

co si dobre pamatuju tak vykonejsi byla az po urcitym case (s par prvnimi dostupnymi ovladaci se vykon propadal i pod X1950XT) ale i tak byla vykonejsi jen nekde a rozdil to byl zanedbatelnej (5 fps sem a tam me nevytrhne kdyz sou vysoko nad hranici hratelnosti). a 8800GTS 640MB nabizela vyrovnanejsi vykon a hlavne i docela prijemne provozni vlastnosti..no a oznacovat GTX280 jako propadak se jen tak oznacit neda..to hype delali jen novinari..nvidia nic moc sama nevypustila. a za soucasne ceny je to slusna koupe. hlavne teda slabsi verze GTX260.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 03:06:55
avatar
slušná koupě? Zlbáznil ses? už jenom protože že HD4870X2 bude státá stejně jako dnes GTX 280 to dobrá koupě není a ani ejdna není dobrá koupě, když víme že 55nm modely když už nic tak půjdou líp taktovat a budou mít v základu za stejnou cenu vyšší výkon ... GTX 280/260 v 65nm nikdy nebyla a nikdy nebude dobrá koupě .... pokud je GTX 260 dobrá koupě, co je po tom HD4870?
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 08:23:07
avatar
HD 4870 je vyborna koupe, o tom zadna. Ale GTX260 neni za tech 6 klacku. Kdyby u nas obchodnici reagovali pruzneji jako ty na zapad od nasich hranic, tak by byla 260 za stejne penize jako prave 4870. V tu chvily by se o jejim nakupu dalo uvazovat. Preci jen jde vykonostne o srovnatelne produkty. ATina ma plus ve zvysujicim vykonu v ovladacich, NVidia zas v kvalitnim a podstatne tisim chlazeni. Navic inzenyri ATi si nejak nemuzou poradit (trva jim to nejak dlouho) s zravosti 48x0 v IDLE.

PS: A to jestli bude mit 260 65nm ci 55nm jadro me v soucasne dobe nemusi vubec zajimat. Obe karty maji ve LOADu stejnou spotrebu. Navic taktovani G200 jde podle ruznych pokusu na jinych serverech celkem obstojne. Lepe nez na kartach ATi, kde je to zpusobeno prave spatnym chlazenim.
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 11:51:20

GTX 280 - Odkaz, Odkaz

GTX 260 - Odkaz, Odkaz

HD4870 - Odkaz

ceny jsou pres jyxo.cz a nejlevnejsi karty skladem.

ano myslim ze hlavne GTX260 je za tu cenu dost slusna koupe..bez pouziti AA je o neco vykonejsi nez radeon 4870, spotrebu v idle ma o dost nizsi, do budoucna podporu physx (far cry 2, bionic commando..), a vyssi taktovaci potencial nez 4870. radeon 4870 nabizi lepsi vykon pod AA a lepsi cenu. dx10.1 vzhledem k prinosu vykonu pouze pod AA nema cenu zminovat. i tak bych ale bral spise HD4870 protoze behem poslednich let spise tihnu k ati a s ovladacemi sem take nemel nikdy problem (aspon ne behem posledniho pulroku) ale to neznamena ze budu odsuzovat vyrobky konkurence nebo ze budu tvrdit jak uzasny je dx10.1 a physx je k nicemu kdyz je to spise naopak.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-03 18:34:51
avatar
jj 4870 je v pohodě, ale s tou 4870X2 -jak to vypadá s micro-shutteringem ?
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 08:59:54
avatar
2900XT byla propadák , pak jí přejmenovali a stejně jí to nepomohlo
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 17:05:30
avatar
no asi to bude tym,ze open gl 2,0 sa pouziva akurat v enemy territory qw ... zatial co podporu dx 10,1 uz vyhlasili sega aj blizzard,podporu open gl 3,0 nevyhlasil asi nikdo Z toho dovodu ti je OG nanic a DX 10,1 na par dobrych hier ... Osobne sa drzim prislovia radcej mat a nepotrebovat ako nemat a potrebovat
Markus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2008-08-01 17:38:36

Samozřejmě vždyť jsi na DDworldu. CUDA je k ničemu, PhysX je k ničemu. DX 10.1 je nejdůležitější věc na světě, HAVOK je skvělý atd. atd.
Doporučuji číst ExtraHardware který nemá konkurenci nebo i PCtuning docela ujde ale už to není co to bývalo dřív. DDworld byl ze začátku vynikající ale poslední tak rok to je rudý ATI bulvár největšího kalibru. Škoda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:32:26
avatar
Kdybyste si nevymýšlel .... CUDA je k ničemu a není to nic co by AMD neměla , jen se o tom nemluví protože je to dens k ničemu ALE je vidět že na vás marketing NVIDIE zabral ... DX10.1 není rozhodně nejdůležitější na světě ale vzhledem k známým skutečnostem je rozhodně vítané ... Havok je zde již léta takže žádná novinka .... k extra bych se nerad vyjadřoval, myslím že v poslední době se ukázali v pravém světle .... ale pokud si myslíte, že já jsem nakloněn ATI pak bych rád, kdybyste všem měřil stejným metrem a v tomto světle jsem pořád objektivnější a fér k ATI i NVIDIA než na nejmenovaném magazínu
roman63 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:50:01

Citace:
k extra bych se nerad vyjadřoval, myslím že v poslední době se ukázali v pravém světle .... ale pokud si myslíte, že já jsem nakloněn ATI pak bych rád, kdybyste všem měřil stejným metrem a v tomto světle jsem pořád objektivnější a fér k ATI i NVIDIA než na nejmenovaném magazínu

Promiň, ale to myslíš jako vážně? Ty si opravdu myslíš, že měříš ATi a nVidii stejným metrem?

Články máš docela zajímavé a aktuální, ale velmi často je vidíš přes "ultračervené brýle".

Ohledně Big Bang II: Prý tam bude ještě jedna vlastnost. Můžeš použít jakoukoli GF8,9,200 kartu k sólo výpočtům fyziky a druhou grafiku máš pouze jako akcelerátor. Dokonce někde se domnívají, že bys mohl mít i ATi jako akcelerátor a nV grafiku na výpočet fyziky.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:05:00
avatar
Myslím to smrtelně vážně! Klidně to odpřísáhnu! měřím všem stejným metrem! Kdybch jen na okamžik zapochyboval, že to tak není .... DDWorld smažu. Mě jde o skutečný stav věci, o to zjistit jak se věci skutečně mají a přesně zjisti co koupit, co je nejvýhodnější a nejlepší za mé peníze, protože se vlastními zjištěními řídím .... nic víc nic míň .... narozdíl od profimagazínů typu EHW, PCT, Zive atd. já nemusím primárně koukat na ekonomický zisk a nemusím si dělat oko u toho a toho výrobce a nechci na svém webu rejžovat ... nemusím tedy dělat kompromisy ve vyjádření co zveřejnit a co ne a jak to zveřejnit, nemusím se ohlížet na marketing a "doporučení" toho a toho výrobce .... nikomu nic neslibuji. Testuji a píši jen na základě toho, jak se věci mají a když se to někomu líbí, podpoří mě, když se to někomu nelíbí, nepodpoří, ale já cíleně nepíšu proto, abych z toho něco měl ... z toho důvodu jsem maximálně objektivní, takže si na to nemusím narozdíl od jiných hrát ...

PS, pokud se to někomu zdá zaujaté a ultra červené, mohl by si sundat své ultrazelené brýle a koukat se na to skutečně se stejným odstupem jako já, viděl, by se mnoho věcí je trochu jinak než mu je jinde podávají ....

nečekám, že semnou budou všichni souhlasit, mám řadu odpůrců, právě proto, že nezaujatý magazín ve světě IT, kde jde o miliardové obchody a samotný IT novinařina jsou milionové bussinesy, tak nezaujatý a objektivní magazín je zvláštnost a rozhodně není všemi vítán - myslíš, že někteří jsou rádi, když jejich produkt, který stál miliony, někdo objektivně posoudí jako krám a ovlivní tak potencionální kupce? je to sakra drahé, nechat tomu jen tak volný průběh ;) To samé profi subjekty magazíny, rybníček v ČR je malý a každá ryba a DDWorld už je trochu větší rybka než by některé profi magazíny rády, už zmenšuje prostor pro bussiness ostatním .... mají jen štěstí, že já prostě ten marketing webu neovládám a já se chci soustředit jen na obsah a hrát si s PC HW

ve vší objektivitě a rovnocenému přístupu a na tom se nikdy nic nemění, dokud mi bude DDWorld.cz říkat pane!
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:19:04

Pekne. Znovu prosim ctenare, aby si vyhledali clanky o karte 2900XT, ktera byla megapropadakem. Jenze protoze byla od ATI, tak na ddworldu v podstate nikdy nebyla kritizovana a stale tu byla snaha hledat na ni neco pozitivniho. A pak se podivejte na clanky o nove rade nVidie, ktere svou uzitnou hodnotou i vykonem v porovnani s konkurenci zminenou kartu presahuji o mile. Vidite ten rozdil? O teto rade tu najdete je sama negativa, kritiku, desitky clanku, vsechno co nabizi je udajne na nic a dal snad nemusim pokracovat.

PRIJDE TO NEKOMU OBJEKTIVNI?
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:11:12
avatar
Ale prosimta,aky prepadak ... Jedna vec je,ze bol slubovany obrovsky vykon,prekonanie 8800gtx atd ... nestalo sa ... To vsak neznamena ze karta je prepadak,zahras si na nej dodnes drvivu vacsinu hier v max detailoch tak o co ide ??
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:15:09

Jde o to, ze ta karta zdaleka nestacila na konkurenci, mela obrovskou spotrebu, problemy s ovladaci, atd. Presto na DDworldu byla prijata vicemene kladne. Srovnej to treba se soucasnou GTX 260, ktera je na tom rozhodne lip a presto je tu jen a jen neustale kritizovana.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 21:01:02
avatar
lenze porovnavat situaciu s 2900xt a gtx 260 mozes jedine z ohladu "hype-u" ktory pred vydanim bol ... Inac su to dve odlisne zalezitosti,DDworld kritizuje zastaralost cipu,to ze NV uz 2 ci 3 roky robi s tymi istymi kartami , a len ich dava dokopy a snazi sa tym nieco dokazat ... zatial co 2900xt aj cela rada 2xxx v podstate bola nova ... nepochybne,bolo to sklamanie ... ale ked ty odkazujes na clanok o 2900xt,tak ja teba odkazem na clanok o 8800gt ... Myslim ze o zaujatosti sa v tomto pripade hovorit neda
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 22:20:26
avatar
presne tak,,,oproti rade 1XXX sa tam pouzilo niekolko novych veci a bola peknou predzvestou novej a lepsej serie hd 3XXX, proste nasli chybya vychitali a vsecko okej. ano, nerekonala konkurenciu ale zase za tu cenu ktoru davali tu kartu to bola super kupa,,,,,,vtedy bolo v tedy a teraz je teraz...proste vyvoj ide do predu takze na co spominas veci ktore boli fajn, aspon pre niekoho ...i ked niekomu sa ocividne nic nepaci a chce sa len vadit. tento web mi pride ako fakt jeden z najlepsich. chces sa vadit? chod do krcmy a tam sa hadaj
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:07:23
avatar
lžeš neustále sem chodíš lhát a vyvolávat flame!!!
2900XT nikdy nebyla propadák!!! Vždy se prodávala za dobrou cenu a byla lepší než 8800GTS 640MB! takže jakýpak propadák? pokud bys to měřil svým stejným metrem pak větší propadák než 2900XT je GTX 280 i GTX 260 - obě by byly největší propadák vůbec!
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 01:03:07

v cem sou ty karty takovy propadak kdyz srovname situaci s HD2900XT..to by me opravdu zajimalo
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 03:02:18
avatar
ona někdy byla HD2900XT cenově nevýhodná nebo špatná nabídka?
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:03:55
avatar
nebyla jen ji proste diky marketingu nvidie téměř nikdo nechtel. kdybych někomu během roku 2007 nabídl Atinu namisto 8800 tak by si asi klepal na čelo..
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 20:44:35

Našel jsem si zdejší recenzi na 2900XT a cituji:

"HD2900XT bych ten nevyrovnaný výkon za danou cenu odpustil. Odpustil bych i tu spotřebu, co nás však všechny fascinovalo, byl hluk referenčního chlazení. Zatímco ve 3D si řeknete dobře, stejně ten lomoz přeřvou reproduktory nebo sluchátka. Jenže ten větrák se roztočí i na 2D a to se nedá poslouchat. Nechápu, kdo vymyslel ten pitomý návrh ventilátoru, ale měl by viset za uši v průvanu. Upřímně chápu všechny, kteří na to nadávají. Vyřešit to snad půjde nějakým jiným chladičem, či někteří výrobci, včetně Sapphire, plánují nasazení vlastních chladičů. Zůstává tak problém s nedodělanými ovladači. Catalysty 7.5 něco málo vylepšily, chybí však podpora HD akcelerace a ten výkon s AA v mnoha hrách stále není ono."

Neřek bych, že to zní jako oslavné ody ve prospěch 2900XT.
shark.jd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:36:09
avatar
Ale DD.... Sem n web chodím, protože je spousta zajémavého čtení, ale jak přijdou články s ATi vs Nvidia, tak musím vše brát s obovskou rezervou. Je mi jasné, že kvůli tvé "objektivitě" ti může jít po krku dost lidí, ale dneska je tento web považován za megafAnaTický a to se nevzalo jen tak. Sám o sobě mohu prohlásti, že jsem nakloněn k táboru červených, ale nemám rád nefér srovnávání. Jak již tady bylo několikrát zmíněno - vždy od ATi jsou jen pozitivní zprávy a na Nvidii jen negativní (viz tenhle). Můj postoj k webu se nemění - mám ho rád, čtu ho denně, ale měl bys přiznat barvu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:06:10
avatar
ok tak jaká pozitivní NVIDIA zpráva tu nebyla zmíněna?????

pokud bych si jen na moment myslel, že měřím dvojím metrem, tak tento web ze dne na den vymažu a zruším! Nikdy nebudu nikomu stranit ani nikoho pomlouvat, kdybych tohle totiž dělal, tak si nemám v PC NVIDIA grafiku!
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:06:09
avatar
v tom případě si jako Amerika jsi ve válce ale zárověň proti ní prostestuješ
shark.jd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:49:06
avatar
Já přece o testech nic nepsal, tam jsem si nevšiml výraznějšího posunu ATin vpřed.
PlayerX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:12:50

to by vazne neslo .. alespon ne pod vistama protoze co ja vim .. ty podprujou pouze jedny graficke ovladace .. a uzpusobovat tuhle moznost jenom kvuli "dosluhujicim XPckam ?? myslim ze firmy koukaji s vyvoejm dopredu ..)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:30:00
avatar
u open GL3.0 fakt nevim ...ty znáš nějakou OpenGL3.0 hru? DX10.1 je minimálně jedna další budou letos a protože část DX10.1 instrukcí je už vlastně DX11 tak budou i další a další ....
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:08:11
avatar
RayTracing je OPENG GL lamo, až se to rožšíří tak si může microsoft s vistama i direktama ve hrach vite co
NeXuS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 16:37:37
avatar
Marketing nVidie jede na plný otáčky, vymyslet název big bang je cool, za to jim dávám 10 z 10
Ovšem někdo další asi drobet zaspal...
až vyjde nový firmware na mojí SMC wifi tak by tomu DD taky mohl věnovat jeden článek
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Open GL 3.0 2008-08-01 17:12:39
avatar
Ja myslel ze Open GL musi byt podporovano Hardwarem. Tedy alespon drive se ve specifikacich karet uvadela verze DirecX a Open GL... Dnes tomu uz tak snad neni? Ma i ATI na svych kartach openGL 3.0? Dnes jediny kdo OpenGL pouziva je ID software, mozna jej bude pouzivat i v novych enginech, ale to fakt nevim... Tezko rict zda je za situaci OpenGL kvalita DirectX, nebo jen sila Microsoftu
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 18:53:16

OpenGL pouzivaji vsechna zarizeni ktera nejsou od Microsoftu, tedy Playstationy, Nintendo Wii, PSP, Linux, dokonce i mobily. Takze o jeho osud bych se opravdu nebal. Navic OpenGL 3.0 je totalni prepracovani a se starym OpenGL nebude mit nic spolecneho, takze ja se na nej dost tesim a jeho podporu v ovladacich povazuju za vyznamnou vec.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:01:02
avatar
užasný, tak která hra a palikace to OpenGL 3.0 používá? a´t to vyzkoušíme ....
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:11:29

Tezko ho nejaka hra muze vyuzivat, kdyz bylo dokonceno nedavno a zadna karta jej zatim nepodporuje. To je myslim jasne i malemu diteti. Vam ale zrejme ne.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:14:52
avatar
V tom pripade vznika otazka,v com je podpora open gl 3 tak vyznamna vec ked nieje pouzitelna ?? Je to takisto na nic ako DX 10.1 u ati,s tym rozdielom ze sa DX 10.1 uz dostava do hier ...
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:25:50

Zatim je nanic, ale bude vyhodna do budoucna. Stejne jako je DX10.1 mirnou vyhodou pro ATI do budoucna. Ale je nesmysl jedno zatracovat a druhe v kazdem clanku zminovat jako nejakou uzasnou vyhodu.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 21:04:11
avatar
po vydani 3xxx som mal nazor ze dx 10.1 je super,potom sa ukazalo ze ho nevyuzijem a bol som rad ze mam 8800gt a nie 3870 (nezieby to bola zla karta) ... To bolo tak pol roka dozadu ... Teraz vsak uz pride cas ked dx 10.1 vyuzijem a preto je to vyhoda ... Open gl 3 moze byt akokolvek dobry,ale na dx co sa tyka podpory v hrach este dlho nebude mat,ak vobec niekedy ... aj ked je to smola,lebo konkurencia by sa hodila
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 21:11:23
avatar
OpenGL se používá spíš v profesionální grafice, kde DirectX nevyhovuje resp. windows nevyhovují. Tuším že různé CADy apod. nebo třeba rendering, postprocesing. Pokud vím tak například SGI triky ve filmech se v tom dělají, protože na "silikonech" DX nefunguje.

Vymyslela to SGI a funguje to kromě windows na Macu, linuxu, unixech, PS3, řadě mobilů a dokonce i nějaké TI kalkulačce.

Však grafické karty nejsou jenom na hry. Takže třeba pro quadro je myslím OpenGL3 novinka jako blázen.

Mimochodem mezi známější hry pod OpenGL patří třeba Half Life, Warcraft3 nebo Far Cry nebo Doom3, Counter Strike, Neverwinter Nights a dalších asi 50.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:14:15
avatar
jj OpenGL se využívá v profi, taky jsem to myslím napsal, že pro běžného uživatele bez využití pro profíky je to něco jiného .... ale ne pro ty současné aplikace samozřejmě
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:09:07
avatar
EHM Larrabee.... je třeba dodávat víc ?
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:26:07

ktera hra pouziva dx10?nevidim zadnou..nebo ne..ona vlastne vypada dx10 a dx9 verze hry uplne stejne..jen nekdy jede dx10 pomaleji (crysis) nekdy stejne rychle (assasins creed) jak dx9 verze

rozdil je ze opengl 3.0 teprv zacne byt podporovan..jak by si chtel videt ted neco kdyz to zadna karta nepodporuje?

jinak podle me podpora opengl 3.0 zase tak dulezita pro hry nebude..i kdyz to nove rozhrani podle toho co o nem vim vypada velmi zajimave a nabizi mnohem vic moznosti nez bude mit nejaky dx11 mozna i 12,13,14,15 vyvojari stejne jedou na svojem dx a porad na nem pojedou..holt microsoft uz kolikrat jsme byli svedky v it svete ze i ocividne lepsi veci se kvuli penezum na druhe strane nedokazali prosadit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 22:42:30
avatar
já teda hraju DX10 her kvantum
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 01:14:23

jestli ti beres dx10 hru jen podle napisu na krabici..napisu na spousteci ikone hry..jedne volbe v menu..napisu na krabici tak hrajes opravdu kvantum dx10 her. realne to ale sou jen dx9 hry a kdyby sem pred tebe postavil monitory s assasins creed nebo bioshock vedle sebe a na jednom je dx9 verze a na druhem dx10 tak je od sebe ani nerozeznas stejne sem to nepoznal ani ja kdyz sem si srovnal nektere hry na pc s x1950pro a zvlast HD3870

do dob dx6 sem delal grafiku a vim co to obnasi a jake novinky se tam postupne objevovali a trochu to sleduji stale a ty vylepseni v dx10.1 jsou opravdu jenom drobnosti. skok mezi dx9.0b a dx9.0c byl o dost vetsi.
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 21:32:01

Promin Sino,ta reakce neni primo na tebe,ale nejlip se od ni odpichnu. Dik za pochopeni Musite si uvedomit, ze opengl je jen graficka knihovna a zbytek se resi pres jine knihovny(jako treba openAL zvuk). Kdezdo DirectX je balik grafika+zvuk+vstupy+sit.... Proto mozna ten ustup z herni sceny na platforme win,kde jsou motivaci terminy a snizeni nakladu na vyvoj a pozadavku na programatory.
DD verze 3.0 je opravdu vyznamna a daleko vyznamnejsi nez prechod DX10 -11. Tak bych to nebagatelizoval. Nicmene v podani nvidie je to o tom,ze ovladace budou podporovat specifikaci 3.0. Jinak verze 3.0 tu uz nejakou dobu je a neni to novinka Big Bangu 2 nVidie. OpenGL je multiplatformni a neni tak zavisle na hardwaru.Navic je plne zpetne kompatibilni az do verze tusim 1.0 !!! Coz je u DX vec nevidana. Chapu ze z pohledu amaterskeho webu vyuzivajici pc prevazne k hrani je toto ohlaseni temer bezvyznamne,kdyz hlavni vyvoj se drzi kolem DX,nicmene pro zbytek profesionalniho sveta je to udalost. Maji catalysty podporu tohoto standartu? myslim ze ne(pokud ano tak me opravde), coz je zvlastni,pac jejich firegl profi karty jsou hojne pouzivane.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hurá, PhysX 2008-08-01 17:09:10
avatar
To jsem zbědav, jestli to bude fungovat. ma nainstalován Ghost Recon, tak uvidíme, jestli se mi zpřístupní ta fyzika v nastavení...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GRAW2 2008-08-04 08:55:49

Nove ovladace + novy GRAW2 patch a na GeForce kartach fici akceleracia PhysX ukazkovo .... tak a mame tu skutocne prvu hru ... nie je najnovsia ale je dobra ... takze ten NV PhysX na nieco bude ... ked k tomu priratame UT3 tak je to 2:1 pre NV PhysX vs DX 10.1. ATI za celu dobu od uvedenia rady HD 3000 nedokazalo svojim zakaznikom priniest benefit DX10.1 (teda okrem patchu na AC). NV PhysX je tu skutocne kratko a hry sa k nam pomalinky dostavaju.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 09:07:56
avatar
PhysX je tu už léta a já jsem zvědav o koik ti to zvýšilo výkon ;)
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 09:45:31

Ano, PhysX je tu dlho, avsak NV PhysX je tu kratko. Pri nastaveni extremnej fyziky zadupe 9600GT pod zem aj novucku HD 4870 ... pripadne si budem s NV VGA vychutnavat zivsie prostredie ... a to uz je nejaky ten benefit, nemyslis?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 09:57:17
avatar
ehm ... hele doporučoval bych si to nejdřív zkusit ...

1, PhysX je pořád jedno a to samý
2, 9600GT že zadube s fyzikou HD4870? ty si to vážně ještě nezkoušel tu fyziku že jo ....
3, živější prostředí, řeknu ti to asi takhle, kdybych nevědl,že tu fyziku mám zaplou, změny bych si ai nevšiml ... horší je to s úrovní FPS

Phys karta od Ageia měla jednu nespornou výhodu, nekradla ti grafický výkon ....
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:06:05

Predstav si, skusam to uz od piatku a napriklad rozdiel v GRAW2 je priepastny ... na prvy pohlad je badatelne omnoho zivsie prostredie a nove efekty (viriaci sa prach, poletujuce listie, dynamicke prostredie - moznost znicit viac objektov) ... ja osobne obetujem nejake to percento (kludne aj 20) na to, aby ta hra vyzerala viac k svetu.
Rimmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PhysX 2008-08-01 17:16:46

Na PhysX se celkem těším a jsem zvědavej, jak to všechno pošlape na moji 8800 GT, hned se nabízí volně ke stažení plná verze hry CellFactor http://www.youtube.com/watch?v=gSeW9NejxLo a taky budu moct konečně vyzkoušet zbytek levelů ve hře Crazy machines 2, které bez PhysX karty prostě nešly. Pro mě je to určitě Big Bang 2 víc, než kdyby vyšla nová grafárna, kterou bych stejně neměl kde využít, 300 fps v Crysis nepotřebuji a 30ti palcový monitor také nemám
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 17:54:27
avatar
Neni proc delat nejaky "obrovsky" big bang,kdyz si nVidia vede dobre.Zmensi vyrobu a jeji karty nemaji chybu,jen ta cena a ta by prave mohla byt a verim,ze z velke casti bude,timto vyresena.Takze co chtit vice?Az na tom bude konkurence lepe,urcite uvidime u nVidie neco zcela noveho,ale zatim neni (bohuzel) duvod
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 19:25:26

Tonouci se stebla chyta ....
Body.HWT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 20:05:06
avatar
užasný, tak která hra a palikace to OpenGL 3.0 používá? a´t to vyzkoušíme ....
Zatim zadna, ale OPEN GL hry jsou, treba UNREAL. Sice to neni 3.0, ale jedna hra s podporou DX10.1 je taky docela malo. Kdo vy treba budou hry s podporou O. GL 3.0. Nemusi jit vsechno jenom pres Mcrosoft
mokrejbandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 22:10:10

Vážený pane Stachu.
Chodím na tento web poměrně dlouho, sice jsem do dnešního dne nebyl zaregistrován, ale dnešního jsem to musel změnit. Dnes s odstupem času musím říct, že to byla chyba, protože jakým stylem v poslední době píšete je otřesné. Ano, na Vaše nízké gramatické znalosti jsem si zvykl. Byl jste mi tím i sypmatický, protože když se něčemu člověk věnuje s elánem a nadšením, toto lze pominout.
Pominul jsem i to, že pokud je zde novinka od ATI článek hýří nadšením (1/3 z něho, vždy negativa na NV), pokud je o protistraně: jen samá negativa, která se navíc skoro v každém příspěvku opakují jen s malými slohovými úpravami.
Co je navíc úsměvné je to,že když Vám vaši návštěvníci (živitelé) tohoto webu něco vytknou pokaždé se objeví Vás komentář o 5ti odstavcích: jak jste nestranný, můžete si dovolit objektivitu, pokaždé to samé. Už se to vážně nedá číst. Chápu, že tímto stylem je to mnohem jednodušší. Přivést sem pubescentní mládež, která pak plevelí ostatní fóra neustálými nesmysli a bláboli. Je velice komické tyto jedince pozorovat jak si tam počínají. Svým způsobem z tohoto webu vyvážíte plevel všude kolem. Kdo ten flame má všude a neustále číst? Tento web mi svým způsobem poslední dobou připomína Blesk. Pane Stach, už se sebou něco udělejte nebo přijdete o dalšího čtenáře.

P.S: tento příspěvek bude nejspíše smazán
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 22:46:44
avatar
smazán bude jen pokud to budete psát pod každý článek - je to bráno jako spam.

Jinak OK, vaši kritiku beru, nicméně bych vás rád upozornil na několik faktů - na tento web chodí velká spousta lidí a budete se divit, ale pod 20 let je teprva třetí nejmenší skupina ... nejvíce lidí je 20-30 a 30-40, takže to s tím puberťáctvím zase tak horké nebude a rozhodně bych do toho nerad zklouzával ....

A za tím, že jsem nestranný si stojím a stát vždy budu, svědomí mě nedovolí být jiný a ani nechci být jiný .... pokud vám to přijde komické, tak nevím, mě to přijde smutné, pokud si někdo myslí, že být čestný a objektivní už vyšlo z mody ....
carterkrieg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-03 14:57:29
avatar
Dobrý den,
Web čtu denně již několik měsíců a dnešní diskuze mě donutila se zaregistrovat.

Nejsem starý, sečtělý, moudrý a díky bohu ani nestranný. Je mi 19 let, studuji gymnázium a jsem zastáncem Ati/AMD ... v počítači mám 3tí procesor amd a druhou kartu radeon.

A teď trochu pravdy. Tenhle web jsem začal číst právě proto, že jsem příznivec AMD a líbilo se mi podání, které web přináší. Čtu ho právě proto, že je bližší AMD. Navštěvuji i jiné weby a články nejsou nikde nestranné ... nikdo totiž není nestranný. A proto i tento web budu číst, ne proto že přináší dokonalé informace, ale proto že chválení mé značky mi dělá dobře .....

Občas mi nekritická chvála sice trochu vadí a zbytky zdravého rozumu volají o pomoc ale dá se to vydržet. Většinou.

Ale co mi opravdu hodně vadí je způsob jakým se autor hájí v diskuzích ... je to nedůstojné a mrzí mě, že si pane stachu nedokážete přiznat že AMDati máte radši. Myslíte, že by vám to odlákalo čtenáře? Naopak myslím, že ne. Většina lidí teneto web čte ze stejného důvodu ... jsou také trochu červení a sedí jim váš styl. Naopak, myslím, že kdyby jste otevřeně sympatie přiznal, dala by se zabarvenost recenzí odpustit.

Stydím se za vás a je mi to líto. Ale číst vás nepřestanu, píšete hezky, aktuálně a obdivuji Vás i vaši práci.

Doufám, že tyto řádky se dostanou k vašemu oku a jestli ano prosím o odpověď. Děkuji.

Přeji hezký den.
Silas15 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:10:18

--citace-- na mokrejbandita
plevelí ostatní fóra neustálými nesmysli a bláboli.

"Ano, na Vaše nízké gramatické znalosti"

či je to hloupý vtip?
TanisCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 00:18:59

Téda Lépe bych to nenapsal. Naprosto stejně to cítím. Dívím se, že reakce nebyla ještě smazána
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 03:03:38
avatar
tvoje bude brzy pokud nepřestaneš s tím, reakce nebyla smazána ... mažu jen ty, které jsou proti pravidlům a tvé už se k tomu tímto blíží ...
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - gramatika 2008-08-02 14:41:36

Chci li někomu vyčítat gramatické chyby, měl bych sám gramatiku zvládat bez chyb, nemyslíte?
mokrejbandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:37:17

Bylo to myšleno ironicky. Navíc to nejsem já, kdo denně píše pro tisíce lidí. Ale o tom můj post přeci nebyl.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-01 23:56:31
avatar
co bylo myšlno ironicky????
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 01:16:46

no mne DDtiez prijde trosku do cervena nie kvoli spravam samotnym pretoze taka je realita ale obcas je z toho podtonu trochu moc citit radost z ATI a trosku menej z nvidie ale zasa je to prijemna zmena oproti www.anandtech.com a dalsim ktore su zasa pre mna dosti zelene.

Teraz aj tak neni co pozitivne o nich pisat: ved
vydavanie chybnych kariet ,
nedostanie licencie na QPI ci
pokles akcii o 30 percent
za par tyzdnov prijdu aj o to prvenstvo v high ende
a navyse to vyzera ze vyrobcovia zakladnych dosiek s chipsetmi nvidie vo velkom rusia svoje preobjednavky takze zeleny maju co robit aby vymysleli alternativny sposob pre sli alebo sa na neho vykaslili uplne.
..... a to tych pruserov bude este viac... sam som zvedavy ako rychlo sa ich akcie dostanu na hodnotu AMD

Inak niesom fanusik ziadnej znacky v pocitaci mi spolahlivo sluzi 8800GT ktorou som nahradzal 7600GT ktorou som nahradal x700(alebo to bola x800 uz neviem) . Kazdopadne snad sa vratia s nejakou dobrou kartou inak by mohly skoncit ako 3dfx(ta tiez ku koncu vydavala dost monstra)
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-02 09:16:44
avatar
Nechcem prudiť, ale už keď vám vadia tie "slávne ódy na ATi", tak piovedzte, s čím takým fantastickým prišla nVidia, aby bol sebemenší dôvod na oslavné ódy i na nVidiu?
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ??? 2008-08-02 09:37:28
avatar
Normálně se do podobných diskuzí nezapojuji, protože mi někdy přijdou neskutečně infantilní, ale tohle už mi fakt hlava nebere. Je opravdu zajímavé, že nejvíc tady o náklonnosti k ATI hlučí ti, co naopak trpí nekritickou "láskou" k firmě Nvidia. Kdyby třeba takový ThomasBlue psal magazín TBWorld, tak bude na pozadí obrovský znak NV a v pravidlech bude stanoveno, že každý příspěvek obsahující slovo ATI bude bez upozornění smazán. Zameťte si nejdřív před vlastním prahem. Když vám to tady přijde tak strašně neobjektivní, odporné a lživé, tak potom nechápu, že čtete 100% uveřejněných článků. To je trochu schizofrenie, ne? Než mě nějaký jedinec s poruchou osobnosti začne napadat, že jsem "fanATIk", tak ať si uvědomí, že ne všichni mají potřebu patřit do nějaké skupiny a mají vlastní názor. Sám mám grafiku od Nvidia, protože to v době, kdy jsem ji kupoval, byla perfektní koupě. Jestli si někdo připadá jako novodobý rytíř, který za svou značku(jakoukoliv) klidně položí život, tak by se měl jít léčit(a nehumusit tady diskuze).
magos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - suhlas 2008-08-02 10:40:06

tak s tymto sa da len plne suhlasit
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OpenGL 3.0 vs DirectX 10.1 2008-08-02 20:03:12
avatar
Aktuální OpenGL 3.0 hry = 0
Aktuální DirectX 10.1 hry = 1 (Assasins Creed)

Připravované OpenGL 3.0 hry = 0
Připravované DirectX 10.1 hry = neurčito, ale teoreticky všechny budoucí hry od Blizzardu

PhysX vs Havoc 0 : 1 (PhysX je hodně náročné na grafiku, takže prakticky nepoužitelné)

CUDA vs nic od ATi 0.5 : 0 (neznam moc prakticky "herně" využitelnejch věcí pro CUDA, plus to co jde na CUDA, jde na ATi předělat též).

Suma sumárum, ATi vítězí. nVidia nemá nic. Ani funkce, ani výkon, ani dobrej poměr cena/výkon. Prostě se smiřte s tim, že doteď kralovala nVidie s perfektní řadou 8XXX, ale ty doby skončily, takže dokud nevydaj něco fakt dobrého, prostě to tak bude.

Btw. někde sem tu viděl narážku na přítomnost Shader 3.0 na 6XXX řadě, to je docela vtipná připomínka, když vezmu v úvahu, že to nebyly úplné 3.0 modely a spíš nefungovaly než naopak.
Mario1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-03 09:12:23

openGL pro hry možná není (i když třeba Quake,UT...), ale kdo je profi v oblasti CAD tak se zase směje DirectX.
Dle mého názoru je DX a jeho nové verze pomalu co rok jen PR tahem jak donutit lidi upgrade GK co nejčastěji ... a možná je to i úspěšný obchodní model.
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - oprava 2008-08-04 19:55:31

co je podla teba CUDA? podla mna je to pouzitie GPU na styl CPU..
preto musim poopravit tvoje skore(ak sa nenahnevas ;) )
ATi totiz ma GPGPU vypocty uz davno zabehnute a funkcne v projekte folding@home takze nVIDIA vs ATi 0,5:1

a cital som aj nieco o tom, ze na ATi fungovala aj kompilacia videa(9krat rychlejsie ako Core2Exteme) ale tu som si nie isty ci to patri pod GPGPU..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?Úterý, 26 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 239x
Komentářů: 0
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekPondělí, 25 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 802x
Komentářů: 5
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 828x
Komentářů: 1
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1283x
Komentářů: 0