NVIDIA g4saurus rebrandus – pravda o NVIDIA GT200 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 07 leden 2009
altNásledující video může způsobit zeleně smýšlejícím fandům a čtenářům nekontrolovatelný záchvat zuřivosti – ostatní pobaví.

 

 

  Říkat o NVIDIA GT200, že jsou to technologicky zastaralé grafiky, které se rozhodně nepovedly a to, že se dnes prodávají alespoň za víceméně odpovídající ceny, za to nemůže NVIDIA, ale konkurenční ATI, tak to se v některých kruzích vyloženě nesmí. Je zde spousta militantních fandů, kteří tohle berou jako osobní útok a svého zeleného miláčka budou bránit vlastním tělem. Pokud mezi takovéhle lidi patříte, pak vás následující video, které víceméně přesně s nadsázkou zachycuje situaci NVIDIA GT200 grafik, spolehlivě naštve:

  G4saurus rebrandus, naráží na to, jak ze starého udělat novou a metodou pokus omyl zkoušet, jakou cenu jsou schopni někteří akceptovat. Není to první podobný počin. Celkem nedávno jsme zde měly podobný počin s názvem G4saurus Defectus:

   Doufám, že i naši zelení čtenáři budou brát videa s nadhledem a do diskuse začnou psát až poté, co je záchvat přejde a vezmou to jako ukázku lidové tvořivosti, která stále vládne světu.

Zdroj: YouTube

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
NeXuS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-07 23:21:43
avatar
Na pobavení super
ale "NĚCO" pravdy na tom bude
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-07 23:26:48

Taky sem se bavil ...sranda musí být. Natom, že ATI do svého PC nechci se nic nemění. I když třeba někdy změním názor ..ale to by se Atině musely povést alespoň další dvě generace.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:29:41

Zato nV se povedlo mit dobre hned ctyri(8,9,100,200) generace vid...

Pokud pominu tve mylne pocitani a budu pocitat normalne, tj. 8kova+9kova rada = 1generace, a 100kova + 200kova rada = 0,5 generace tak ani jedna spolecnost NIKDY nemela v kuse povedene dve generace za sebou(vzdycky se obgeneraci stridali nebo minimalne srovnali krok, a remiza neni vedeni tj. "povedeni"), natoz tri ktere ty vyzadujes po Ati....
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:50:14

On ale tám nic nepočítá... :-)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 12:27:04

Tim chces rici ze po Ati chce aby alespon tri generace za sebou meli lepsi karty nez nV aby zmenil nazor na Ati a po nV nechce nic a fandi ji i kdyz NIKDY nemela v rade tri generace za sebou lepsi karty nez Ati?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:02:13
avatar
tak treba v mainstreamu mela nvidie povedene dve generace za sebou..6600GT a 7600GT. aby jim mohla ati vubec nejak konkurovat musela osekevat svoje highend cipy na X800GT, X800GTO, X800GTO2 atd. a nejlepsi sranda byla kdyz si pod X800GTO mohl koupit 3 ruzna jadra
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:07:46

Njn, jak ty casy leti... To byl dobrej zmatek. Btw. moje 6600GT slouzi bratrovi dodnes a je spokojenej. Ma 19" a hraje MoHA, takze bohate staci.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 15:20:13

To sice jo, ale NVidia vydává generace vždy po dvou, to je známí fakt. Takže to byla generace jenom 1.
No a nyní změna, dokonce po čtyrech...
Prostě potřebují vytvořit dojem, že se pořád něco děje.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 16:25:03
avatar
tak nvidia vedla od vydani prvni geforce az po geforce 4 ti 4600 (4800)
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 15:14:23

Moje slova. Ati generace je skutečně generace. NVidia generace je jenom nové číslo.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:49:06

Pánové, člověk pochválil animace i když není zástancem ATI. Pokuste také i Vy o trocu objektivity
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 13:11:03

já jen zkusil kolik bude palců dolů ..dokázali jste (Fanatici), že jste to právě vy, kdo nemá smysl pro humor.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:02:38

To mam byt fanatikem jen proto ze poukazuju na tvoji naklonnost k nV ktera udajne byla myslena jako humor?
To mi docela pripomina ty pubertaky co fandi ODS a kdyz opravnene kritizujes spatne kroky Topolanka tak te hned povazuji za fanouska Paroubka... Ale ze ja kritizuji samozrejme i velmi slabou a trapnou opozici, to uz nevidi... Stejne jako to nevidi fanousci nV ci Ati ze lidi nejde hazet do jednoho pytle jen podle toho ze se mu neco nelibi, preci jde o duvody neboli priciny a nikoli o dusledky...
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:10:07

ten článek je humorný celý ..taková lehká nadsázka ..ve stejném duchu je i můj komentář ..příště připojím smějícího se smajlíka ..nežerte to tolik.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-07 23:36:31
avatar
Něco mi to připomíná, taky vod zelenjch : D

http://www.youtube.com/watch?v=kzW9bevxHm4
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-07 23:40:31
avatar
No toz toto, to je rychta Krasne. Noone uses SLY bridges. OK, that'll be 5$ then
Neznámý  2009-01-07 23:44:23

Je videt, ze nektere hoooooooooodne sere, ze jejich oblibenou znacku porazi 2 roky stare jadro konkurence. A tak se alespon pobavi nad podobnymi hloupostmi.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 00:06:24
avatar
ber to s nadhledem. me to pobavilo. sice ne tolik jak to video z krestanskyho koncertu bo co to bylo, ale tohle ma aspon souvislost s it jinak ti nikdo nebrani udelat neco podobnyho o "topici, hlucne, nenazrane" ati
Neznámý  2009-01-08 09:23:24

Proc bych to delal? Takoveto veci delaji bud dusevni chudaci nebo velmi frustrovani jedinci.

EDIT: A stejni jedinci se z toho tady raduji jak je vidno.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:16:29

Tak Ty, o nefrustrovaný boháči, k tomu to dokážeš udělat lépe. Prosím, dej odkaz na nějaký svůj geniální výplod, kterým bychom všichni mohli pokochat :-). Nejseš náhodou Miloš Forman v přestrojení?
Víš, tady se bavíme o kusu umění, ať je jaké je. Urážka autora vůbec není argument. Když se Ti nelíbí až tak, že chceš o tom promluvit, tak řekni PROČ se Ti to nelibí. Jinák vypádá, že jseš tak šíleně nasraný pravě proto, že nemáš argumenty. Tak dej článku minus a mlč.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:33:26

Tak uz se tomu zasmej a nehraj si na dusevniho chudaka(cti ortodoxniho fanouska bez mozku a smyslu podivat se na veci z druhe strany)....
houmer56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:46:14

A tebe asi hooooooooooodne sere, že to video je vlastně pravda, tak si tu musíš vylejt vztek, že?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 11:44:31
avatar
To je za plus, stejně jako všechny ostatní proti tomuto opětovnému výplodu "inteligence"
MadCap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ceny 2009-01-07 23:53:23
avatar
Aspon zaklady fungovania ekonomiky by sa hodili. Cenu produktu urcuje v trznej ekonomike sam trh - dopyt vs. ponuka. Tiez by ma zaujimalo, co sa vlastne na G200 nepodarilo? Ja len, ze pozeram na nejake grafy a nevidim, ze by tam bol nejaky uchvatny vykonnostny rozdiel voci konkurencii.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 00:03:11
avatar
co se na G200 nepodarilo? asi jen jedna vec..splnit to, co se od nej ocekavalo..vim ze nvidia toho sama moc neslibovala a vetsinu si navymysleli "nadrzeni" novinari jako obr, ale i tak myslim, ze naprosta vetsina lidi od nej ocekavala mnohem vic, nez predvedlo.
MadCap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 00:50:00
avatar
Vnimam zasadny rozdiel medzi "nepodarkom" a produktom co nesplnil velmi vysoke ocakavania.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 07:53:28

Spis myslim, ze bylo spatne prezentovano to, ze jednojadrove reseni stezi dozene dvoujadrove monstrum 9 generace. To bylo podle myho zdrojem zklamani, ze tzv. nova generace nedokaze prekonat to nejvykonejsi ze starsi generace. No a pak samozrejme medialni masaz, kterou sebou uvedeni G200 neslo. Plus velmi zdarile R770. Ale myslim, ze jinak je G200 povedenym jadrem a je videt, ze technologicky to Nvidia ma zvladle dobre viz. Hybrid SLI, spotreba a samozrejme ovladace, v tech je tradicne krapet silnejsi.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 15:28:07

Nepodařilo se to, že má 200 cisc jednotek, místo 600 risc jednotek ATI -> za ATI výrazně výkonově zaostává. A také nemá DDR5.
Co je podařeného na kartě, která je pomalejší?
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 15:29:26

Podívej se na testy. A když jim nevěříš, tak si tu GV kup, to už je tvůj problém.
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 01:14:23

No hlavne nic novy neprineslo. Je to S105 v kabatu Felicie A ani to by mi tak nevadilo jako to neustaly tvrzeni ze i pres to vsechno co nvidiakum bije do oci budou porad mlej to samy Nikdo netvrdi ze jsou karty nV smejd ale proste jsou technologicky jasne pozadu a moc drahy. Pomer cena/vykon taky vazne. Prave ted by nVidiaci meli trochu svou nejoblibenejsi firmu postrasit tim, ze si on ni tyhle nedodelky nebudou kupovat a tim firmu donutej investovat do vyvoje neceho poradnyhoo jako byla ve sve dobe 8800, kterou sem mel jako celkem priznivec Ati vyhlednutou do kompu
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 07:56:56

No nic proti, ale prijde mi ze spis ty stale omilas to same. Jediny signifikatni technologicky prinos jsou podle meho GDDR5, tot vse. DX10.1 k nicemu. Modularni architekrura jadra je dana tim, ze ATi musela vyvijet, kdezto Nvidii stacilo pridavat hruby vykon. A treba zrovna technologicky prinos vidim v managementu spotreby, kde tedy ATi rozhodne technologicky leader neni, coz je ovsem dano tim, ze plati za odladovani nove architektury. Pomer cena vykon dneska je opravdu stejny ne-li lepsi pro Nvidii, ale to uz je na kazdem jako preference ma.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 08:43:12
avatar
Původní architektura ze které je vytuněno RV770 je co já vím ještě starší, než architektura G80, protože RV770 je v podstatě nasteroidovaný Xenos z XBOX360. Takže tvrzení, že je to NV, kdo recykluje roky starou architekturu v podstatě stoprocentně platí i pro ATI Ale to chce koukat na svět barevně a ne jen červeně

Osobně nevěřím, že implementace podpory DX10.1 je nějaký zásadní problém proti DX10 (který první implementovala NV), zejména když díky CUDA si NV na kartu klidně naportuje PhysX, která je proti 10.1 extension mnohem složitější, spíš si myslím, že NV ji (DX 10.1)do karet nedává zatím zcela záměrně, protože tím poměrně efektivně brání ATI, aby ji využila na svých kartách díky vlivu, který má na herní trh. Dokud nebude DX10.1 na GF kartách, tak po tom nikdo z vývojářů ani neštěkne.

Skoro bych řekl, že se NV s MS nějak domluvili, že DX10.1 pohřbí ještě účiněji než DX 10, prostě schválnost To že má MS daleko blíž k Intelu a NV než k AMD a ATI ví každý. Protože objektivně vzato, ani DX10 dneska není žádná bomba a stále víc jak 80% hráčů jede na max DX9 (WinXP) a ještě rok dva minimálně to tak zůstane. Navíc konzole jsou DX9 only (teda Xbox, PS3 je OpenGL tuším), takže se každé studio (včetně samotného MS Game Studio, které také kupodivu žádnou DX 10.1 hru nevydalo co já vím) víceméně vyprdne na to dělat nějaký nativní DX10 optimalizace, natož DX10.1, leda přilepí při portování nějaký DX10 efekty k DX9 nativnímu konzolovému enginu. Prostě omalovánky.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:13:48

Od zacatku:
RV770 nemas s Xenosem zase tolik spolecneho, tezko ti to vysvetlovat kdyz podle toho pokrikovani sotva rozumis psanemu textu. Mozna to dela to zelen videni sveta.

V co veris nebo neveris je mne celkem sumak. Hlavne proto ze vetsina DX10 zalezitosti je v podstate jen DX9 s jinou optimalizaci. Hry ktere maji podporu DX10.1 na tom vylozene vydelavaji a jen hlupak muze tvrdit ze to neni prinos.

O slozitosti PhysiX netreba diskutovat, stejne je to mrtva zalezitost. Protoze Havok pojede na Intelu i AMD zatimco PhysiX jen na Nvidi. Tim padem neni co resit.

Vyvoj her trva nekolik let takze kdyz loni MS uvedl DX10.1 tezko hned budou hry, ktere ho podporuji. Tomu mozna veris ty, ale nikdo jiny.

Dalsim holim faktem je ze Nvidie bude muset hodne maknout aby srovnala krok protze dalsi remake G80 uz se nepodari.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:25:20

HolY fakty jsou udaje nezpochybnitelne, uvadene na zaklade znovu proveditelnych testu ci pokusu. Ty nam predkladas sva fakta, vicemene domnenky, tak prosim alespon bud tak laskav a akceptuj to, ze kazdy z nas muze mit sva. Kdyz uz se tedy holis faktem. Jo a mimochodem, argumenty neni co resit, holy fakt, netreba diskutovat, je mi jedno v co veris atd. - uzasne, vazne uzasne diskuterske schopnosti.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 12:46:37
avatar
Zdá se mi to, nebo jediný, kdo tady vykřikuje jsi ty?

Co takhle nějaký argument? Těžko se to vysvětluje, když jsi to ani nezkusil

Doporučuji famozní článek na annandtechu Už byl zmiňován.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3469&p=1
Snad aspoň v ATI vědí, z čeho to RV770 vyrobili ne?

Jo tak DX10 je DX9 s jinou optimalizací? Proto Visty už DX9 vůbec neumí a kompletně se emuluje? Prostě DX10 je vlastně DX9, kdežto DX 10.1 je úplně něco jiného? To snad ani nemůžeš myslet vážně ne?

Jistě PhysX je mrtvé, a proto ho nedávno licencovalo pro své hry třeba THQ nebo EA nebo tuším Ubisoft Nečteš náhodou nějakej brak ?

PhysX jede na Intelu i na AMD už několik let a teď nově i na NV Používá ho PS3 Akorát na ATI furt ne
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 15:11:25

Takze pro blbe:
DX9 -> DX10 jsou si vic podobne nez DX 10 a DX10.1.

Efekty, ktere se musi v DX9 delat (naprikald) pomoci dvou rutin z 3D knihovny se v DX delaji jen jednou, ale ta sama o sobe obsahuje ty dve. Proto nebyl zadny velky narust vykonu pri defakto stejnem obraze mezi DX9 a DX10 kdyby tomu bylo jinak logicky by musel vykon vzrust.
Podpora jednotlivych DX v jadrech je z velke casti dilem ovladacu. Protoze jadra jsou jen a jen hodne rychle vektorove jednotky provadejici hodne vypoctu. Proto taky diky lepsi optimalizaci Muze dat Nvidie na pomalejsi karte lepsi vykon proste lepe prevadi DX na nativni instrukce. Nic vic nic min.
Proto take DX 10.1 oproti DX10 podava pri stejnem obraze lepsi vykon. Jedna se totiz prave o tu optimalizaci. A pridani nekolik novych funkci navic. Spravne to melo byt tak ze DX10 melo byt fakticky DX10.1 jenze MS nestihl.
Nvidia taky nestiha a tak se aspon snazi argumentovat ze to je k nicemu.

Stejny problem je PhysX to je zase jen software vrstva. Napriklad ja jsem odpurcem pocitani fyziky na GPU protoze priznejme si to 4 jadra v CPU a z toho se 3 flakaj, Prave fyzika je to na co se daji pouzit.

Licencovani PhysX, THQ nebo Ubisoftu. Stejen firmy si licencovali i Havok a s nima stovky dalsich.
PhysX behajici na CPU je pouze dost mizerne udelany SW vypocetni model. Ketery existuje jen proto aby tvurci her tu hru mohli rozbehat i bez GPU akcelerace. Pro realne vyuziti je to zcela nevhodne. Je to samozrejme otazka optimalizace.
Ohledne fyziky se stejne rozhodne podle toho jaky postup zvoli MS pri integraci do Direct3D rozhrani. Zatim to vypada na Havok hlavne kvuli podpore dvou vyrobcu CPU (Intel to proste protlaci to je hotova vec).

btw. psat smailik za kazde seste slovo je znamkou poruchy, je zajimave ze stejnou poruchou trpi i nejvetsi dEgo ve vesmiru.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 16:42:39
avatar
No vidíš, že umíš i jinak než jen vykřikovat. Třeba tě ti blbí konečně pochopí

To že DX10 mimo jiné slučuje dohromady některé instrukce z DX9 je sice pravda, ale to je jenom jedna ze spousty vylepšení, to by bylo trochu málo. Co třeba přidaný scheduller, nebo virtualizace paměti, shader language, co třeba unifikované shadery... to je přece revoluce proti odděleným vertex a pixel shaderům, úplně nově přidané geometry shadery, které DX9 neumí vůbec, SM4..... určitě někdo kdo v tom dělá to doplní...

Navíc DX není jenom grafika, ale i třeba zvuk a ten se z Direct Soundu (DX9) změnil totálně a nekompatibilně na OpenAL (DX10).. Creative by mohli vyprávět....

Naproti tomu DX 10.1 je v podstatě navíc oproti DX10 jen optimalizovaný antialiasing.

Tobě se možná 3 jádra v CPU flákají ve starých hrách, ale to se už dost mění. Pak je otázka jestli jader v CPU bude nazbyt třeba i příští rok. Že by ta NV nakonec měla pravdu že CPU stačí slabé, hlavně že máš nadupadné GPU? Nebo skončíme se dvěma CPU, jedno bude počítat fyziku? To pak ale vyjde prašť jako uhoď jestli další CPU nebo GPU nebo samostatnou kartu a la Ageia..

Havoc není snad "jen" softwarová vrstva? Podle většiny odborníku je Havoc jen slabá aproximace 10% toho co zvládá PhysX. Zatím to vypadá že v DX11 nebude ani Havoc ani PhysX mimochodem.

Btw. že by psychoanalytik amatér? nemůžu za to, že se nad těmi tvými výkřiky natolik usmívám... ale neboj, se nesnížím k tomu, abych hodnotil tvoji osobnost.

Edit: specifikace DX11 mimochodem MS zveřejnil před půl rokem, a o Havoc (a ani o PhysX) tam není ani slovo.

http://msdn.microsoft.com/en-us/directx/bb896684.aspx
Neznámý  2009-01-08 08:40:35

Tys spadl z Marsu? Pomer cena vykon? Ten je u GTX260 lepsi jak u te tve oslintane HD4870!!! A technologicky pozadu? V cem? V tom, ze 2 roky stara akchitektura porazu tu Vasi slavnou moderni? Cha, cha, cha.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 09:40:03
avatar
Nevim. Me prijde, ze vetsinu casu je na tom s pomerem cena/vykon ATI lepe. Sice zalezi jak v ktere oblasti, ale ve vetsine ano. Sice to zni fanATIcky, ale tenhle udaj je pro me stezejni.....i proto mam procesor Intel(presto, ze fandim spise AMD). To jen tak na vysvetlenou.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:31:35

Promiň, ale zapomněl jsi ještě na jeden parametr - příkon. A tím, pokud vezmeme v potaz technologie HybridPower se můžou pochlubit jen střední karty ATI: 4670 a níž. Větší karty moc žerou v Idle a žádný Hybrid je vypnout nemůže, jako u NVidia.
Proto, když asi budu v březnu sestavovat nový počítač, vezmu do něj novou střední ATI nebo 216 NV.
Ale všeobecně všechny tyto hádky, pokud se mluví o výkonu a ceně, připadají mi dost malicherně. Karty jsou dobré a levné, a to levnější a silnější, než kdy byly. A za to máme být vděční ATI a NVidia v tom, že teď opravdu soutěží a nepoužívají kartelové dohody. Ano, spousta věci mne také rozčiluje, o pár konkurentů více by bylo lépe, ale základ businesu v této technologie je docela dobrý.
A chování s obou stran už začíná připomínat fanoušky Slavie a Sparty.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 11:05:23
avatar
Ano. Souhlasim se vsim co jsi napsal. Jsme zvedavy jestli vzniknou i nejaci hooligans ATI nebo Nvidia (i kdyz mi pripada jako kdyby uz existovali)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:06:56
avatar
zadnej hybridpower u ati na desktopu nefunguje...jen s lowendovyma kartama funguje hybridCF ve smyslu zvyseni vykonu..
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-09 10:37:54

"zadnej hybridpower u ati na desktopu nefunguje..." Ano. Ale pro menší karty od 4670 dolu není ho v podstatě ani potřeba.
"s lowendovyma kartama funguje hybridCF ve smyslu zvyseni vykonu". Právě. Výkonu. Ale přikonu docela pomáhá.
Promiň, nevidím fakta, odporující tomu, co jsem řekl. Nebo jsem to řekl nějak blbě? Tak promiňte, panové.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-09 20:45:24
avatar
Citace:
A tím, pokud vezmeme v potaz technologie HybridPower se můžou pochlubit jen střední karty ATI: 4670 a níž.


tomuhle odporuju...protoze zadnou takovouhle funkci se pochlubit nemuzou..
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-09 22:50:23

HybridPower neni to, ze vypnes jedno jadro. Sice klesne spotreba, ale jde o setrici funkce dedikovaneho jadra predevsim.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-09 22:53:43
avatar
moc tvemu prispevku nerozumim..ale myslim, ze si to pletes spis s powerplay
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-10 00:12:22

Mno mozna si to pletu, ale snad ne s powerplay... Asi jsem to spatne vyjadril, hybridpower neni pouze o tom,ze se v rpripade nepotreby vypne dedikovana grafika, nebo ano? Pokud ano, ma v zasade pravdu gang.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-10 00:25:06
avatar
u nvidie funguje technologie hybridpower tak, ze se vypne diskretni karta a o obraz se stara integrovana. ati zadnou obdobu tehle technologie v desktopu zatim nema (ale melo ji mit jiz od cipsetu 780G).
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-10 00:42:43

Ok, a HybridSLI ci CF? Je to tedy pouze o tom, ze je v pripade potreby schopno dodat k vykonu dedikovane grafiky i vykon integrovane? A v pripade nepotreby proste vypne dedikovane jadro a jede na integrovane? Pak jaksi nevidim velky rozdil mezi fungovanim Hybridpower CF a nefungovanim Hybrid ppower u CF. Jakmile vypnu dedikovanou grafiku, mam urcite usporu ve spotrebe celeho systemu, ci ne?

EDIT:
Omlouvam se, spatne jsem to precetl. Chapu to dobre, ze Hybrid power je o tom, ze je schopen jednu grafiku vypnout (dedikovanou) a jet pouze na na integrovanou? Hybrid CF ci SLI je pouze o tom, ze je schopen slozit vykon jak integrovane tak dedikovane grafiky dohromady? A netyka se to pripadneho vypinani jedne ci druhe?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-10 01:17:02
avatar
jo presne tak jak je to v editu hybridpower pak funguje jen u nvidie (na nvidia cipsetu). to hybridSLI se u nvidie nazyva myslim geforce boost a lze to pouzit s jakoukoli grafikou (i kdyz u high-end karet to pochopitelne nema zadnej vyznam, spise naopak). u ati hybridCF a ten lze pouzit pouze s low-end kousky (myslim ze jen 4550, 4350, 3470, 3450)
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-10 00:49:37
avatar
HybridPower (nebo jak se to u Ati jmenuje, prostě vypínání dedikované grafiky) by mělo být zprovozněno u mobilních Radeonů 4xxx. Otázkou ale je, jestli se to bude týkat jenom mobilních kousků, nebo se jim to konečně povedlo rozchodit softwarově a pojede to i u desktopu.

Viz Fudzilla: "The company also included switching between discrete and integrated graphics without rebooting, which can be done automatically as well as manually, and this feature is supposed to work with Intel’s chipsets too."

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=11331&Itemid=34
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 12:50:24

No myslim, ze u HD4850 to stale plati. Tam ten pomer cena/vykon zustane asi dlouho. Sice 9800+ neni spatna karta, ale je drazsi o dost i v pripade, ze budes kupovat nejake chlazeni k HD4850. Ale pokud by se melo mluvit o G200, podle prvniho prispevku v tomhle vlakne, tam ten pomer cena/vykon je stejny, mozna ted trochu vic pro Nvidii.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 11:03:55

Tybys měl strašit v Opěře, s tímto smíchem. A tajemně oslíntávat zdi a karty ATI. :-)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 10:51:52

Ale animace neříká, že se řada 8800-200 nepodařila. Říká, že teď, v roce 2009 by už měla být vyměněná za novou, lepší. A podle plánu NVidia s tím souhlasí i ona.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To jsme na tom vážně tak zle 2009-01-08 10:18:21
avatar
No a pak mi někde budou redaktoři tvrdit, že jim vadí jak je IT svět disociovanej na dva tábory... Jinak to tam nebylo nic lepšího? Já jsem kdysi na Youtube viděl několik daleko lepší DD, ale tak proč ne. Hlavně když bude diskuse
Jo a k tomu co je kde recyklovanýho, i v tý inkvizici zaznělo (myslím, že dokonce od seňora Součka), že je docela zvláštní, že ATi opustilo v R770 krok dopředu ve vykreslování bodů co udělalo s R600 a vrátilo se snad až k R300 nebo tak něco. O DX 10.1 už jsem psal svuj názor snad 4x tak nebudu psát vše znova, jen napíšu, že to je celkem zbytečná sranda. A co se týče DDR5 tak ty jsou sice vepředu, ale nevšimnul jsem si, že by jim to výkonově proti nVidii pomohlo. Takže jak jsi to psal včera u i7? Žádná revoluce, spíše evoluce?
Ale proč ne, keep fighting
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zopár postrehov 2009-01-08 10:48:52

1. Technologická vyspelosť grafického jadra nie je podstatná - dôležité je ako sa to premietne do výkonu...a ceny. Ak by niekto vyrobil výkonnú kartu za málo peňazí aj keď 10 rokov starov technológiou, bolo by to brané ako nevýhoda? Preco?

2. Teória cenotvorby, ktorá sa odvoláva na trhový mechanizmus a "neviditeľnú ruku trhu" v dnešnej realite neuspeje. Vyplýva to z predpokladov ako elasticita výrobcov v stanovení ceny a spotrebiteľov v citlivosti na pohyb ceny na druhej strane, ale bohužial v skutočnosti existuje príliš veľa fatkorov, ktoré zabezpečujú, že ani jedna strana nie je "flexibilná". Predpokladá sa, že ak výrobok jednej firmy s porovnateľným výkonom je lacnejší čo i len o 5 %, spotrebitelia sa rozhodnú pre neho. Ukážte mi kohokoľvek z tábora zelených alebo červených, že by takéto niečo urobil

3. DX 10.1 je zbytočný, bohužial, lebo vývojári hier sa o tom nechali presvedčiť.... a zákazníci taktiež.

4. Či sa nejaká karta podarila alebo nie o tom vypovedajú jej predaje a zisk z jej predaja. Bohužial ostatné je pre výrobcu viacmenej irelevantné.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 11:02:03

Hezký řečeno, i když se o bodech 3,4 dá diskutovat. Ale co to má společného s animaci?
Vždyť i NVidia teď bude dělat nové jádro, takže autor teď, na začátku roku 2009 má pravdu.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD proc... Tobe se snad libi.. 2009-01-08 12:29:59

Tobe se snad libi cist si ty diskuse, jinak si to neumim vysvetlit. Kdykoliv mas tu moznost si rypnout at do zelenych ci modrych tak to udelas, tenhle miniclanecek je takova "mala provokace"...:-) Vseho moc skodi. Posledni dobou ty diskuse pripominaji "bitevni pole" a dozvis se vlastne velky kulovi. Informacni hodnota toho clanku je taky...no nic moc. Sam davas ctenarum hned nekolik duvodu se tady zase pretahovat a navad a pod blboviny... Jsem celkem rad kdyz ma redaktor svuj nazor a prenasi ho do clanku. V tomto pripade uz mi to prijde zbytecne. Co takhle ctenarum spise poradit nebo je informovat o technologiich a tak. Dyt to Vam jde velice dobre...??? Clovek by rekl ze chtete zabranit tem provokacim a tem nadavkam co si tu uzivatele postupne vymenuji. Tak jste zavedli cenzurovani a pod...(souhlasim). Ale jsem toho nazoru ze neni potreba cenzury pokud Vy zmenite trosku pristup a styl presentace. Dyt ty uzivatele reaguji jenom na to co si tady prectou....:-) Hlavne v poslednich 3 - 4 mesicich se to tu tzv. priostruje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 16:55:47
avatar
já si zkouším koho názory se vyvíjí a kdo se dokáže poučit a změnit ... snažím se diskuse držet v rozumných mezích a i když jsou občas ostré a o nervy, pořád jsou to zajímavé diskuse ....
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 23:17:24
avatar
At jsou diskuse jakekoliv,hlavne ze jsou a ze jich je hodne. Cim vic,tim,lip,ze?? ....
Pri nejhorsim prihodime polinko..
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-09 13:16:01
avatar
přijde mi to trochu jako honění přístupů. čím agresivnější diskuse, tím víckrát jí lidi obnoví (vrátí se k ní)... ale je to věc DDho, jen by pak bylo dobrý se nedivit, že jsou lidi rozdělený na dva agresivní tábory, když se o to těmahle článkama autoři snažej
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATi vs NVdia 2009-01-08 13:12:58
avatar
Ahojte,ja si kupuji vzdy tu kartu u ktere je dobry cena vykon.A pokud se ATI povede i rada 5xxxx tak pujdu do ATI.Mam nyni 9600GT a uz pomalu dosluhuje(predtim jsem mel 1950XT a jeste predtim 6600nonGT).Skoda, ze tu 4850 nevydali driv to bych urcite sel do 4850,ale nechtelo se mi cekat nekolik mesicu na vydani a taky v te dobe to nebylo jeste jiste,ze rada 4xxx bude tak dobra.A pokud nekdo tvrdi,ze chlazeni u ATIn nic moc,tak at si koupi 9600GT a pak uvidi co je hlucne.Kdyz jsem mel tu 1950XT tak jsem nevedel,ze mam zaply komp a ted si pripadam jak v serverovne
Golo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 14:43:09
avatar
haha je zuajimave citat tieto prispevky aj ked kazdy hovori ze nieje priaznivec tak v tych textoch citit ze si brani svoju oblubenu znacku.Ja stym problem nemam mal som GF 7600 8800 ati 1950 a teraz mam 4850 a nemam so znackou problem.Neviem co ste taky zaujaty ale pre mna su dolezite VYSLEDKY Z TESTOU a ich vykon!!
Ricki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 17:36:21
avatar
Já z vás nemůžu. Vždyť ty diskuze jsou v každém članku skoro stejné. Já mám radši nV ale teď de mi taky líbí třeba 4870 X2 a vidím, že i ATI umí pořádné karty. Já jednoduše kupuju to co je výhodné a funguje to a to pokud možno co nejlíp.
Ale jinak je dobrý "will render for food!"
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nv 2009-01-08 17:41:12
avatar
ano ano...je to tak. Vezmeme jedno monolitické jádro a to spojíme SLI, potom je hodíme na jednu kartu a nakonec z toho uděláme zase jeden čip...stále G92

btw vlastním 98gx2
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-08 22:47:05
avatar
A nejake video pro zmenu z druhe strany od nVidiotu nemas?? Jinak to druhy nema chybu.Ale z obou by si neznaly clovek mohl chybne pomyslet,ze ma ta ATI snad neco v necem vykonejsi,nez ma nVidia...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 953x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 666x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1064x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1242x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1577x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1391x
Komentářů: 7