NVIDIA GTS 250 – marketing založený na objektivitě vybraných recenzentů – dvojí GTS 250 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 02 březen 2009
altSpolečnost NVIDIA uvede 3.3.2009 přejmenování modelu 9800GTX+ na GTS 250 v život. Speciální OC edice pro recenze a vydání …

 

 

 

Už jsme tady toto téma měly minulý týden. Někteří nevěřili. Dnes server Fudzilla potvrzuje strategii společnosti NVIDIA při vydání GTS 250, která je doslova a do písmene přejmenovanou 9800GTX alias 9800GTX alias 8800GTS 512MB. Úspěch GTS 250 závisí na tom, jak dopadnou recenze vybraných webů. Není tajemstvím, že je zde řada webů, které vyloženě nadržují NVIDIA grafickým kartám a které NVIDIA logicky podporuje. Naopak je zde také černá listina magazínů, které na pokyn společnosti NVIDIA nemají dostávat od partnerů jejich grafické karty k recenzi.

Při vydání GTS 250 to ale celé bude ještě více okatější, než kdy jindy. Další zdroj potvrdil skutečně pečlivý výběr loajálních webů, kterým bude referenční grafická karta GTS 250 na počátku zapůjčena. NVIDIA totiž 3.3.2009 vydá model GTS 250 který bude mít 1GB RAM na vyšším taktu (738/1100). Jenomže není GTS 250 jako GTS 250. 17 března totiž jakoby oficiálně přijde GTS 250 1GB, který bude mít identické takty s 9800GTX+ (738/1000) a kterých bude mnohonásobně více. Oba modely ale ponesou identický název GTS 250. Navíc 9800GTX+ grafik je na trhu značné množství a samozřejmě partneři se je budou snažit prodat jako GTS 250. NVIDIA ale prý naznačuje, že by partneři měli výše taktované GTS 250 označit jako OC verze. To bychom rozhodně uvítali ještě před jejím zítřejším vydáním.

Pokud se zítra totiž ve vybraných recenzích objeví GTS 250 na 738/1100 a v prodeji pak bude běžně to samé na frekvencích 738/1000 půjde jednoznačně o klamání. Není tajemstvím, že přejmenování 9800GTX+ na GTS 250 téměř nikdo nefandí. NVIDIA to sice zdůvodňuje snahou ujednotit značení, ale to mohla klidně udělat až při vydání GF10 grafik a nepřejmenovávat něco, co už několikrát přejmenovala. Někteří fanoušci NVIDIA nejsou schopni (či spíše ochotni) pochopit, proč přejmenování 9800GTX+ na GTS 250 není úplně to samé, jako vydání ATI HD 4890 s pravděpodobně novou revizí OC jádra RV770. Samozřejmě zdravě smýšlejícímu zákazníku a člověku je to jasné. Zatímco NVIDIA se snaží starou 9800GTX+ vydávat jaksi za něco nového a zmást méně informované zákazníky kartami, kde se nezmění až u některých edic a jejich taktů absolutně nic, tak ATI nabídne novou revizi jádra, nové paměti a 20% výkonu za cenu stávajícího modelu HD 4870 a to všechno pod názvem HD 4890, který nějakou převratnou novinku proti HD 4870 (na rozdíl od 9800GTX vs GTS 250) neindikuje a to je změn o něco více a s větším vlivem, než v konkurenčním případě.

Každopádně po vydání GTS 250 (738/1100) tedy OC verzí 9800GTX+ určené pro recenze, podle kterých se bude utvářet onen první dojem, a budeme moci pozorně vysledovat, jak to s tou objektivitou u některých webů skutečně je. Doufejme, že upozorní na fakt, že se jedná o OC edici, a že běžná GTS 250 bude rovna současné 9800GTX+. Tak jako tak skutečně od GTS 250 nelze čekat nic nového. Zajímavé také bude, jak ji vybraní recenzenti zhodnotí proti konkurenci v podobě ATI HD 4850. AMD-ATI totiž nikoliv náhodou dnes, v předvečer vydání GTS 250, snížila ceny HD 4850 na pouhých 129 dolarů a HD 4870 512MB na 149 dolarů. Z toho má těžkou hlavu NVIDIA, protože její konkurence k HD 4850, 9800GTX+, stojí 169 dolarů a GTS 250 (netaktovaná 9800GTX+) měla stát díky non referečnímu provedení kolem 149 dolarů. Jenže v tom případě by nebyla konkurencí HD 4850 ale rovnou HD 4870, na což samozřejmě nemá ani náhodou. GTS 250 alias 9800GTX+ je srovnatelnou konkurencí HD 4850. Ani OC verze GTS 250 nemá na HD 4870 a jeho GDDR5. Pokud by měly být GTS 250 a HD 4870 za srovnatelné ceny, je NVIDIA v horší situaci, než jak to bylo doposud, kdy HD 4850 bylo za 149 dolarů, 9800GTX+ za 169 dolarů a HD 4870 za 199 dolarů.

Zkrátka a dobře zítra nás čeká vydání GTS 250 na vyšších frekvencích, než budou běžné GTS 250. Bude zajímavé sledovat, jak se s tím vybrané redakce v referečním GTS 250 poperou. Vzhledem ke značnému množství 9800GTX+ grafik v obchodech nečekejte raketové uvedení na trh, přesto vás mohu nalákat na naše recenze v následujících týdnech, protože několik našich partnerů představilo poměrně zajímavé nereferenční edice GTS 250 grafik a jejich uvedení se dočkáte v následujících týdnech. Důležité ale bude vzhledem k novým cenám konkurenčních karet ATI, pozicování. Mohu říci, že oznámené zlevnění ATI HD 4850 na 129 dolarů vyvolalo slušné pozdvižení a zítřejší uvedení GTS 250 a následné dny budou poměrně zajímavé, mnozí se totiž musí nepříjemně rychle přizpůsobovat novým podmínkám. V současné době se totiž stávají grafické karty od 50 – 250 dolarů životní nutností, a zajišťují v současné hospodářské krizi téměř jediný zdroj příjmů z klasických desktopových grafických karet. Pokles poptávky je ohromný a bojuje se skutečně o každý uspořený dolar a o každý prodaný kus. Jako zákazníci si zatím neztěžujeme, slevy jak u ATI, tak NV rozhodně vítáme bez ohledu na to, kdo k nim dal impuls, hlavně že slevy jsou. Kolem dokola máte několik GTS 250 modelů ať už OC nebo nonOC, uvidíme, jak a tom budou cenově. Jediné, co zatím na nových 9800GTX+ (GTS 250) oceňujeme už nyní, je změna nudného referenčního kabátku uniformních 9800GTX+. Pestrost a výběr rozhodně vítáme.

Zdroj: Fudzilla, Hardware-actuell




NVIDIA GTS 250 vnímáte hlavně jako:


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Ghull [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nvidia 2009-03-03 00:10:14

Kdyz Nvidii staci 3x prejmenovat stejnou kartu aby udrzela krok s konkurenci, ktera se snazi vydavat inovovane modely kazdy pulrok, proc ne. Tohle je MARKETING
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Marketing 2009-03-03 06:11:32
avatar
Díky tomu jejich marketingu jsem se přestal o jejich značku blíže zajímat a kupovat. Proč mám studovat spoustu informací v obavě, abych si nekoupil defakto to samé co už mám, nebo nedej bože ještě něco horšího. U konkurence je to přehlednější. Proč se trápit s tím samolepkovým gulášem od NV.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:16:40
avatar
ja myslim ze to musi byt uz kazdymu jasny...tohle je snad 10 clanek ktery o tom tady pojednava...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:55:53

Tem co se o IT zajimaji ano, ale beznym userum nikoli a myslim si ze je to ani nezajima, hlavne ze to co dostali za svy penize ze funguje, a presne na tyto lidi je nV zamerena...

Ja s kartama nV nemam problem a rad doporucim modely ktere se vyplati, ale to neznamena ze musim schvalovat jejich marketing nad kterym se normalni clovek(cti clovek s moralnimi hodnotami) pozastavuje...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 09:01:25
avatar
reagujes na me? schvaluju to snad nekde v tom prispevku? me jen vadi ze to je tu neustale porad dokola..misto 50 novinek o tom jak nvidia prejmenovava by radsi moh napsat nejakej test..
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 20:33:36
avatar
když ono je to ale pokaždé tak diskutované téma
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 05:37:51
avatar
Je to hnus velebnosti a oblbovani lidi, kteri o tom nemaji paru.
Neznámý  2009-03-03 05:54:06

Kdepak jsem toto uz cetl? Proc vlastne tento clanek vznikl? Nebylo lepsi pockat na utery nebo stredu a vydat clanek o tom co skutecne NVIDIA vydala, takovy souhrn recenzi? Nechapu proc se porad kritizuje NVIDIA za recyklaci karet, kdyz tady se recykluji clanky porad dokolecka. Dale pak forma clanku, to je proste otresne. Zlevneni HD4850 je zmineno 3x. Ne proste to se musi vydat clanek v kterem se za kazdou cenu do NVIDIE kopne, ze?
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 06:42:46
avatar
DD pise o IT svete a pokial sa v nom stale deje to iste tak logicky aj clanky musia byt o tom istom Namiesto toho aby si si otvoril oci a pozrel sa objektivne na celu tuto maskaradu NV,budes utocit na formu clanku
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:22:17
avatar
ale on ma pravdu..dyt ty clanky jsou porad stejny..prakticky uplne stejnej clanek tu byl minimalne 5x a nvidia se u kazdyho kritizovala..jediny novy tu jsou zajimavy 2 fotky nereferencnich karet, tak se ale mel DD venovat jim. a ne psat porad dokola o tom stejnym..a to si urcite jeste jednu novinku o tomhle tento tyden prectem..a ty slevy ati karet jsou zminovany taky porad a neustale snad v kazdy novince. kdyby misto toho nam radsi DD rekl kdy se objevi a jaky budou realny ceny u nas v eshopech..ale to nikdo nevi tak se musi porad opakovat slevnovani v dolarech..myslim ze uz je to vazne prehnany.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:46:05

HW speedy nema zas tolik pravdu a ty to vis, pro upresneni pravdu ma jen v tom ze DD clanky recykluje. Ale ze nV by mela mit trochu uctu k zakaznikum a ne z nich delat naprosty osly a fanatiky to by jsi uznat mel(ac to DD pise hooodne hodne kostrbate tak pochopitelne to je), kdyz uz "takovato" nVidiacka recyklace tak alespon mela "starsi" modely zlevnit a doprodat aby zmizel ten jeji bordel co tu sama vytvorila a prodavala jen tu "novou" radu a ne soubezne prodavat to same po nekolika jmeny...
Proste v porovnani s AMD-Ati to tak je, ze si nV se svymi zakazniky vytira rit a dela z nich naprosty idioty, ja chapu ze v Americe to fungovat muze tenhle marketing, ale myslim si ze Evropu timto neoslovi...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:54:15
avatar
sak ja taky pisu jen o DDho recyklaci clanku..k tomuhle tematu o nvidii tu snad uz bylo vsechno receno 3x..nema smysl to porad opakovat. stale stejne diskuze me nebavi..
Neznámý  2009-03-03 09:09:37

Ja tu nejak komentuji znaceni NVIDIE? Jsem si nejak nevsiml. Mozna by sis mel precist ty ostatni diskuze, kde jsem se k tomu vyjadril. A ze neoslovi zakazniky v Evrope? No tak pokud ne, tak je to jejich chyba a mel by jsi byt vlastne rad, ze marketing NVIDIE podporuje prodeje AMD/ATI v Evrope.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 12:37:09

Ne, tohle psal uplne nekdo jiny nez ty vid:
HWspeedy napsal:
Nechapu proc se porad kritizuje NVIDIA za recyklaci karet, kdyz tady se recykluji clanky porad dokolecka. Dale pak forma clanku, to je proste otresne. Zlevneni HD4850 je zmineno 3x. Ne proste to se musi vydat clanek v kterem se za kazdou cenu do NVIDIE kopne, ze?


PS: Nerikam ze neoslovi zakazniky, rikam ze si to myslim a je to muj osobni nazor ze Evropa neni stejny trh jako Amerika....
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:16:48
avatar
Je neuvěřitelné, že NV si tohle může dovolit už třetím rokem a stále to funguje.

Ale nejspíš za to můžou DX9 konzole, bezzubá ATI, která 4x řadou akorát jakž takž dotáhla ten průser s 2900xt a 3x řadou, nejde tvrdě NV po krku, a pak naprosto nechutné rozhodnutí MS že DX 10 je Vista only.

Jediný důvod, proč ATI nedělá to samé jako NV tak dlouho, ale jen poslední rok, je to, že 2006/2007 pro ní byl totální propadák a měla co dotahovat. Jsem zvědav, jak dlouho tohle ještě bude pokračovat, abychom se nedočkali ještě Radeonů 4895 a 4897 a nakonec i 4899...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:54:51

PS3 ani Wii DX9 nemají.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 12:38:34

To je prave ten rozdil v marketingu nV a AMD-Ati, dokud AMD-Ati zustane u stejne serie napr. jak ty rikas 4895,4897,4899 tak je vse v poradku protoze vsichni vedi ze to je stejna rada/generace grafik a jen jsou slabsi/vykonejsi podle toho kam je ciselne "zaradi", je to proste logicke a intuitivni a to ja proste preferuji

Ze tobe vyhovuje ze si koupis pod nekolika oznacenimi absolutne identickou grafickou kartu to je tvoje vec a ja to respektuji, ale promin to jsi u mne poradny blbec...

PS: A presto ze nemam rad v posledni dobe marketing nV presto lidem doporucim graficke karty od nV ktere se vyplati oproti konkurenci...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 20:40:10
avatar
to že 2900xt byl průser o tom žádná, ale naprosto nechápu co máš proti 3x řadě která byla vysoce povedená a v meinstremu dokázala skvěle konkurovat geforce.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 08:37:53

NV totiz zitra vyda uplne nove DX11 karty,novy vyrobni proces,40% narust vykonu a jako bonus podporu physx 2.
Proc o tom jen ten hloupy DD nenapise .... :-(

Ano omila porad dokola to same,nektere fraze vam zopakuju i kdyz me v noci probudite a nez reknete jednadvacet.

A jak z toho ven ?
Nekupovat NV,necist DD

EASY !
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Skoro 2009-03-03 09:16:10

mě přijde, že ATI prodává své výrobky pod cenou. Spousta lidí se rozhoduje podle schématu ... "jé to je dražší, tak to musí být rozhodně lepší". Jinak tohle třetí přejmenovávání u Nvidie je vážně hnus, který počítá s faktem že drtivá většina lidí IT nerozumí, už vidím ty rozhovory mezi tenagery, kdy jeden druhýmu povídá "heč mě táta koupil GTS 250 a ty máš doma jenom 8800stovku. :-) Jinak to je podobné jako kdyby Škodovka měla pro jeden trh a model (např. Fabia) tři různé obchodní názvy. Přitom facelift se dělá káždé 2-3 roky (změna světel, jiné prolisy na karoserii, změny v motorech, přidání elektroniky apd.), ale název modelu zůstává !!! Chování Nvidie je z tohoto pohledu matení zákazníků a troufám si tvrdit na hranici nekalé soutěže. Reklama a marketing, který ze mě v první řadě dělá pitomce a znaží se mě obelhat v koupi výrobku, který má třetí obchodní název a nenabízí oproti starým modelům nic nového je za hranicí slušnosti a jako zákaznící bychom ho měly odsoudit. Navíc ty čachry potvrzené i jinými zahraničními weby, co se týká poskytování přetaktovaných verzí k recenzím a dále odmítání nejoalálních webů (rozuměj weby ve stylu Nvidia je nejlepší a nikdy jinak) je tou poslední kapkou. Takže u mě je jasno, příští grafika je od ATI (čekám na čip vyrobený 40nm, kvůli spotřebě).
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 09:29:07

Ja uz sem to tak nejak pochopil proc NV vydava to same porad dokola a DD pise porad to same,ale jednu vec jsem porad nepochopil. Proc ctenari,kterym dlouhodobe nevyhovuje z nejakeho duvodu nejaky web,na nej stale denodene chodi,ctou ho a komentuji na nem clanky. Zajimave a k zamysleni ...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2009-03-03 10:08:56
avatar
Ahoj, já jsem teď četl na EHW, že cena GTS 250 má být 129 dolarů, stejně jako u zlevněné HD4850 a že cena GTX 260 je aktuálně 199 dolarů (což jsem si teda moc nevšiml - asi špatný kurz) a nVidia ho také asi zlevní vzhledem ke slevám HD4870. Jak je to tedy s tou GTS 250 a její cenou. Tady se píše 149, jinde jistě 129...jak vidíme, při dnešním dolaru je to docela rozdíl. Díky za odpověď.
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 14:18:18

Přesně, teď jsem četl recenzi na 2gb gts250 od palitu a cena byla 169 dolarů, standartní bude za 129 a 1GB za 149, pokud půjde GTX 260 dolů tak ještě zauvažuju, zatím je GTS250 můj favorit (přece je to nová karta ne )
Od srpna co mi neuznaly reklamaci na 8800GTS 512 trčím s 2600XT a už mi to moc nevyhovuje a čekat na dx11 se mi nechce. GTSku pak můžu použít na physX (taky jsem si myslel že je to marketing, dokud jsem nevyzkoušel mirrors edge s physX, se současnou sestavou mám sice slideshow, ale hra vypadá fantasticky)

Jinak k článku: a co bylo vydání HD2600? ta karta vyšla nakonec s 3 různými DDR a každý minimálně s 2 odlišnýma frekvencema, fakt jsem měl při vybírání guláš a ty tady kritizuješ 200MHz? Heh, ještě bych si počkal kolik karet takhle ty paměti bude mít, nejspíš mizivé procento (co je lehčí, přelepit obrázek s gtx9800+ nebo vydat úplně novou kartu...) A jinak - OC 4870 a +20%? to maximálně ve vlhkých snech, sežeru svoje Niky jestli to bude pravda

Dodatek k českému BFU:
1. Nečte recenze, to je pro nerdy jako my, maximálně se koukne na diskuzi na czc
2. Kartu si vybírá maximálně do 5000 (loni stála GTS8800 tuším 9-10 tisíc)
3. Grafiku si kupuje jednou za 4 roky
4. Vybírá si kartu podle požadavek na hru! Jako můj kamarád co si koupil 8800gt na GTA4 a asi tušíte jak dopad

GTX260 za 199 a míň dolarů? Těch 125 za jádro byl asi určitě omyl


edit//: výňatek k tématu (redaktoři pct se snad zlobit nebudou) :
V obou případech paměti pracují na frekvenci 2200 MHz s latencí 0,8 ns. Zde se přitom před pár dny objevil problém. Server Hardware.fr totiž začal tvrdit, že budou existovat i karty s 1ns pamětmi na 1800 či 2000 MHz a bude problém poznat, kterou kartu si kupujete. To však není úplně pravda. NVIDIA totiž všem výrobcům doporučuje používat rychlejší 0,8ns paměti a pokud se přesto rozhodnou použít pomalejší 1ns verze, musí to být viditelně napsané na přední části krabice.

Bravo, velká, zlá, podvádějící nvidie....
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 10:51:58

Vic k popukani by bylo,kdyby se tu rozebirali "novinky" od nvidie. Takhle je to jenom nuda,nevim co te na tom tak bavi.
Objektivita ? Tohleto slovo uz samo o sobe nezni objektivne.

DD je web s nejvetsi navstevnosti objektivnich ctenaru,to uz jsem si vsimnul davno.Celkem paradox . I ty se k nim ocividne radis,nebot shledavas zdejsi objektivnost zabavnou.

Nekdo uprednostnuje treba objektivnost OBRa,ja zase Stachovu.Ale ze bych se chodil temato ruznyma objektivnostma na nejake weby bavit,tak na to tak nejak nemam cas ani zaludek.

No nic,aspon uz to teda chapu. Dovol mi tedy,abych ja se zase bavil tvou objektivnosti,aspon uz nemusim chodit hledat zabavnou objektivnost jinam,ona za mnou prijde sem.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 12:09:12

EDIT by DD: porušení pravidel očividné ... to že jsou tu 4 známé firmy, které se ve své hlouposti shodnout ještě neznamená, že jim k tomu budu dávat prostor.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 12:05:47

Myslis ty same 3-4 lidi ?
Ano nekolik
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 12:43:14

EDIT by DD: opětovné porušování pravidel .... ANO tebe mažu z principu, neumíš napsat nic aby to nevyznělo jako urážka mě, náš, naše webu a naší práce.
pantera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 13:31:37
avatar
Jedna úsměvná:
Nedávno sem byl na takovej menší lance, jen pár kámošů a tak. Bavili jsme se taky o tom přejmenování nV... Nakonec tam z jednoho vylezlo, že se (není to tak dávno) nechal nachytat na novou kartu od Nvidie. Prodal starou 8800 a koupil "novější a výkonnější" 9800 Až později zjistil, že vyhodil pár tisíc za stejnou kartu A co z toho plyne? Spousta lidí se neprobírá denně servery o HW a nesleduje kde,kdo,co... . On je zastáncem NV a viděl novou kartu vyšší třídy a to mu stačilo. Stejnou chybu už snad teď neudělá
Dicorion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 13:41:54
avatar
Na stranu druhou majitelé 8800GTS 512MB si musí pískat. Koupili před měsíci kartu a aniž by vynaložili třeba jen korunu mají v PC už třetí kartu
Osobně se mi také tahle taktika nelíbí, ale když to funguje.....
wydlosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 14:35:10

Vážený pane Stach, mohl bych se zeptat, jakým pravidlům konkrétně odporují příspěvky upozorňující na přílišnou "recyklaci" novinek na místním webu? Osobně mám také pocit, že o přejmenování karet a marketingu "zlé a ošklivé" nVidie tu bylo poslední dobou napsáno snad deset novinek, přičemž se navzájem obsahově lišily v několika málo větách.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 17:47:08
avatar
v ničem, jde jen o to kdo je píše. Když to napíšete vy, nechám jej zde.

ono je důležité opakovat to o čem úíšu, aby se to zase náhodou někam neztratilo a nezapomnělo se na to ;) samozřejmě jsou tu i jiné články
Neznámý  2009-03-03 18:28:55

Tak to zkusím. Zde je soupis článků na jedno brdo zde za posledních ž dnů"

25.02.2009 - NVIDIA marketingové triky v praxi – speciální edice GTS 250 pro vybrané recenzenty
25.02.2009 - Exkluzivně – 40nm ATI RV740 (Radeon HD 4770) v testu - Super výkon za 100 dolarů!
27.02.2009 - Referenční NVIDIA GTS 250 alias 9800GTX+ alias 9800GTX alias 8800GTS – přínos a pozice na trhu
02.03.2009 - SLEVY ATI Radeon HD 4870 a HD4850 na 149 a 129 dolarů! HD 4890 a HD 4770 za dveřmi 6.4.2009!
02.03.2009 - NVIDIA GTS 250 – marketing založený na objektivitě vybraných recenzentů – dvojí GTS 250
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 19:10:53
avatar
na jedno brdo?

v prvním článku probíráme informace které zveřejnili dva světové weby ...

v druhém článku probíráme exkluzivní recenzi očekáváného produktu

v třetím článku probíráme přímé srovnání s modelovou řadou GF9/8 a co bude znamenat na trhu a co přinese

V čtvrtém článku informuje a pár minut starých zprávách o velkých slevách ATI a jaký to bude mít vliv na konkurenční grafiky

pátý článek informuje o nejnovějším článku Fudzilla, která zjistila to samé ale s dalšími podrobnostmi, co už částečně prozradili weby z prvního citovaného článku na tkerý bylo upozorněno.

Všechny články vždy v maximální možné míře informují v souvislostech ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 20:08:31
avatar
souvislosti znamenaji ze clanky:

NVIDIA GTS 250 – marketing založený na objektivitě vybraných recenzentů – dvojí GTS 250
Referenční NVIDIA GTS 250 alias 9800GTX+ alias 9800GTX alias 8800GTS – přínos a pozice na trhu
NVIDIA marketingové triky v praxi – speciální edice GTS 250 pro vybrané recenzenty

jsou prakticky uplne to stejne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 21:05:29
avatar
ne byly upřesněny
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 22:12:18

Ale copy paste odstavcu dsticich pekelnou siru na zlou Nvidii tam bylo co?...
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 15:28:08

ono je dobre ze se o tom pise. porad je hodne lidi, ktery to mate a jelikoz neznaji trh koupej si podobnej smejd protoze je to vlastne novinka. Nvidia suxx i s jejim marketingem, co neni v technologii to se podvadenim zakazniku nedozene.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 16:37:06

Na takový svinstvo co nV předvádí je potřeba upozorňovat stále dokola,takže takových článků není nikdy dost.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 17:06:12
avatar
jo ty si rac prectes 50 tehlech novinek misto nejakyho testu? recenzi GTX295 nam DD sliboval jiz pred hodne dlouhou dobou (naposled cekal na catalysty 9.1) a co treba recenze phenomu II pro am3? ja ti nevim ale mnohem radsi bych uvital treba tyto testy nez 3x tydne novinku o prejmenovani karet nvidie (ted uz i s mobilnima grafikama 4x)...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 17:45:57
avatar
sorry DD nestíhá nemůžete po nás chtít vše v rozsahu velkých webů ... nejsem v pozici abychom to mohli poskytovat.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 18:04:01
avatar
mozna kdyby bylo mene stale stejnych novinek o tom samem tak mas casu vice...
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - takže poprvé :D 2009-03-03 20:22:03

ale no tak Pánové

Nebudme tak závislí na tomto webu a nešikanujme autora novinek
Pochopte, že když sem zavítáte, je tu vždy nějaký nový info,at už se vám líbí nebo ne.
Jestli vám to leze krkem,
připomínka je na místě, ale opravdu nechápu, kam s tím dotyční stále dokola míříte
To nemáte nic jiného na práci nV fanboy ?
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 22:42:05
avatar
Uvidime az prijdou testy jestli je to prinos pro nvidiu a nebo naopak!!!
Neznámý  2009-03-03 22:46:23

Nejake testy se uz objevili, a vysledek je takove, ze ackoliv jsou GTS250 a GTX9800+ parametrove uplne stejne, tak GTS250 svou sestricku prekonava. Takze to asi nebude jen tak obycejne preznacena stara karta, ze?
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 22:55:23
avatar
Jo tak to mas pravdu!!
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-03 23:15:59

Prave ze nejsou uplne stejne parametrove. Oficialni specifikace jsou pameti 1100MHz na 0,8ns. To je ten mirny narust oproti 9800GTX+. A pokud se jedna o to, zda v prodejni verzi opravdu tyto pameti budou: zalezi asi kus od kusu a od vyrobce, takze stejna situace jako byla u HD3870, tam take bylo potreba davat pozor na to, aby clovek zakoupil verzi s GDDR4. A co se tyce primo specifikace cipu, podle vyjadreni Nvidie by to mel kazdy vyrobce na krabici zretelne odlisit, krom toho ze predpokladam, ze to bude oddeleno cenove, stejne jako u HD3870.
Neznámý  2009-03-04 00:50:23

No pokud se nepletu a myslim ze ne, tak GTX9800+ mela take pameti na 2.2GHz, takze uplne stejne parametry ale vetsi vykon. Takze cip musel doznat nejakych zmen.
Oficialni parametry viz: Odkaz a Odkaz
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ale DD, 2009-03-03 23:34:36
avatar
takove kritiky! Osobne se mi stejne pojmenovani dvou, rekneme, verzi take nelibi, ALE, co jsem cetl, tak frekvence se maji lisit diky pouzitym pametem, pricemz NV doporucuje vyrobcum 0,8ns GDDR3 pameti a pokud vyrobci pouziji pomalejsi 1,0ns pameti, tak to MUSI uvest na predni strane krabice. A psat, ze je to uplne ta sama 9800GTX, 8800GTS atd. uz je, promin, ale vcelku trapne. Ano, jadro je nejspise stejne, ale napriklad PCB a napajeni doznalo dost zmen a to k lepsimu. Zatim jsem cetl recenzi na PCTuningu a na tak stare jadro je to vyborny vykon, mnohem novejsi HD4850, kteremu ma 250ka konkurovat, je pomalejsi (mirne, ale je). Takze, proc by NV neprodavala to, co po drobnych upravach stale jeste staci na konkurenci? Jiste prijdou dalsi recenze a uvidi se, co a jak, ale GTX250 bude velmi pravdepodobne slusna karta za slusne penize a vsichni AMD fandove by za ni meli byt kurnik radi, protoze HD48xx ted budou muset jit s cenou dolu. Takze asi tak.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-04 00:58:30

mimochodom nvidia ocakava stanoveny price tak u GTS250 s 512mb = 130USD, u GTS250 s 1gb = 150USD.
JA viem ze DD sa tu rad ohana tym znizenim u ati , ved vsetci by sme boli radi keby tomu tak bolo, ale zasa raz je realita niekde uplne inde.
Odkaz
Odkaz
Edit :
co sa teho vyberania novinarov tyka DD ma pravdu ze situacia je to prinajmensom velmi zaujimava, myslim to najlepsie bez emocii zhodnotill Bit-tech ktory je tiez tzv na ciernej listine co uz je aspon podla mna celkom znami web
Odkaz
z toho co som pochopil ja nvidia ich najprv informovala na calle ze zasielanie vzoriek bude plne v kompetencii partnerov avsak partneri nvidie ktory s Bit-techom spolupracuju uz nejaky cas nasledne potvrdili ze im bolo nvidiou striktne zakazane zaslat aku kolvek kartu pred launchom Bitechu ako vzorok.
aspon tolko som z toho pochopil ja.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 847x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 572x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1026x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1217x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1548x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1371x
Komentářů: 7