NVIDIA GTX 1080Ti a AMD Radeon VEGA – kdy se dočkáme pořádného grafického výkonu? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 12 January 2017
altBohužel, na nové výkonné grafiky čekáme už dlouho a čekat budeme zjevně ještě nějakou dobu.

 

 

 

 

Aktuálně končí CES 2017, na kterém se měla představit grafická karta NVIDIA GTX 1080Ti a také AMD VEGA. Jak už víme, NVIDIA GTX 1080Ti neukázala vůbec a VEGA se prezentovala jen v preview architektury a praktické ukázce funkčního prototypu:

Takže kdy se jich dočkáme?

  • NVIDIA GTX 1080Ti 10GB

Nejen naše zdroje trvají na tom, že NVIDIA měla v plánu GTX 1080Ti na CES představit! Sama NVIDIA sice představení této karty neslíbila, ale ohlašovala, že představí něco velkého v rámci své živě přenášené prezentace a nic velkého nakonec nepředstavila. Velmi spolehlivé zdroje tvrdí, že NVIDIA GTX 1080Ti má, ale rozhodla se na poslední chvíli ji neodhalit. Údajně by to tak jako tak bylo jen papírové uvedení na trh s dostupností karet nejdříve v únoru.

I když karta samotná není žádným velkým tajemstvím. Bude vycházet z již představené TITAN X s GP102 jádrem, přičemž ale bude jádro v jiné konfiguraci s jinými takty, karta také bude mít „jen“ 10GB paměti a hlavně, budou se vyrábět i nereferenční modely a bude běžně dostupná v obchodech. NVIDIA se ji ale rozhodla neukázat kvůli AMD a její VEGA 10. Jednak v souvislosti s tím že konkurenční grafika ještě pár měsíců nevyjde, takže NVIDIA prostě bude na trhu držet GTX 1080 za těch přehnaných 20tisíc a vydělávat na obrovských maržích, což by jí GTX 1080Ti pokazila. I kdyby stála třeba 25-30 tisíc. Kdo má 20tis na grafiku má i o pár tisíc více. Aktuálně informace ale hovoří o tom, že NVIDIA je přeci jen poněkud opatrná, pokud jde o AMD a její VEGA 10. Výkonově totiž opravdu hrozí, že GTX 1080Ti nebude na VEGA 10 stačit.

VEGA 10 je totiž překvapivě větší, než se myslelo, větší než GP102 čip na GTX 1080Ti a to AMD používá 14nm a NVIDIA 16nm. Výkonově to rozhodně nebude žádné ořezávátko a už teď papírově čistě výpočetním výkonem je VEGA 10 výše. Další věcí jsou pak HBM2 paměti konstrukce kolem toho. I předvedený výkon jen prostřednictvím prototypu karty s nehotovými ovladači a s omezeným chlazením byl velmi působivý, protože se hodně podobá tomu, co dnes dokáže jen TITAN X. Není asi moc od věci očekávat, že finální karta bude výkonnější, než co AMD předvedlo na CES. NVIDIA se tak pokusí údajně zvýšit výkon GTX 1080Ti i proto, že kdyby ho nacpala pod úroveň TITAN X, nebyl by rozdíl mezi GTX 1080 a GTX 1080Ti zase až tak velký. Údajně tak NVIDIA výkon referenční GTX 1080Ti navýší, aby byl rozdíl větší a pozice proti VEGA 10 lépe konkurenceschopná. I tak ji ale chce vydat na trh před VEGA 10 a protože NV už tuší, kdy se AMD s VEGA vytasí. Aktuální informace tak hovoří o tom, že novým termínem představení GTX 1080Ti bude PAX East kolem dne 10.3.2017 a to už včetně představení nereferenčních edic.

  • AMD Radeon VEGA

To na VEGA si nakonec počkáme ještě déle, než jsme si mysleli i než AMD původně plánovala. Z přelomu roku, jak nám bylo naznačováno rok starou roadmapou se stalo asi už definitivně Q2 2017. AMD sice kategoricky nevyloučilo, že s v Q1 VEGA 10 může objevit, ale protože hovoří konkrétně o první polovině roku 2017, obvykle to znamená až Q2 2017. Aktuálně to tak vypadá, že VEGA grafiky dorazí v průběhu května (05-2017), tak aby na COMPUTEXu začátkem června už byly v plné síle na trhu. V tuto chvíli nic nenasvědčuje tomu, že bychom se mohli karet dočkat dříve. Nicméně určitě se dočkáme více variant grafik s tím velkým VEGA 10, zcela určitě nástupce NANO. AMD ale připravuje i VEGA 11 čip, se kterým se karty objeví nejspíše v průběhu léta. V tuto chvíli víme, že AMD chystá i RX 500 sérii, kterou by měly tvořit zatím grafiky s POLARIS čipy, ale právě těmi aktuálními novými revizemi. V noteboocích už se RX 500 série začíná objevovat, v tuto chvíli ale nevíme, jak to bude na desktopu.

Každopádně příznivci high endu si musí počkat a možná nebude nejlepší nápad kupovat GTX 1080Ti hned po vydání a stejně se bude čekat na VEGA, která by když už nic, tak mohla být cenově zajímavější. Bohužel lepší zprávy zatím nemám. Pár měsíců budeme muset přetrpět s tím, co teď je i když to prostě nestačí :(. Vyzkouším teď dvě GTX 1080 v SLI jestli dají 3x 4K, ale nevidím to moc růžově …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
frano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 11:14:04

cekani na godota. ale co, hraju stejne hlavne v zime, tak udelam upgrade az pristi podzim se silnejsi korunou
Mrni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 11:30:10

Jen se zeptam,nekde sem cetl ze Vega se mozna dela na 16nm misto 14nm v tovarnach kde se vyrabi nvidia...Co je na tom pravdy?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:39:20
avatar
Ano, je možné, že VEGA je vyráběna 16nm u TSMC ... AMD ještě neprozradilo výrobní proces. Osobně ale dávám větší šance na to, že je to 14nm GPU, protože na tom AMD spolupracuje a vyvíjího ho sama a má návaznost na POLARIS a hlavně chystaný 7nm proces na kterém bude VEGA 20 ...
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Už aby to bylo 2017-01-13 13:28:05
avatar
Už aby to bylo, každopádně ve světle skutečnosti, že Vegu uvidíme pravděpodobně až před prázdninami a v nereferenčních verzích ještě později, trochu lituji, že jsem po launchi nepořídil čerstvou gtx 1080 a přešlapoval na místě při čekání s čím příjde konkurence. Ano, byla drahá, ale výkonový skok proti 980ti (ač sama magické "ti" nemá) je značný.

Každopádně jsem na výkon VEGY velmi zvědavý, kolem července plánuji kopletně novou sestavu, tak uvidíme, kdo bude tahat za delší konec provazu.

Akorát se tedy ukazuje, že porovnávat VEGU s výkonem současné 1080 je nesmysl. Vega přijde o více než rok později, takže to spíše bude souboj VEGA 10 vs gtx 2080 (nebo 1180?) Ač tak nebo tak, musím změnit názor - kdo koupil před prázdninami 2016 gtx 1080, tak neprohloupil...
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:11:39
avatar
počkal bych až na konec roku.. bude se také uvolňovat kurz, takže podzim bude podle mě na nákup PC ideální
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - čekání 2017-01-13 14:52:45
avatar
Osobně vnímám "čekání" u HW jako poměrně specifický přístup. Čekat lze dost dobře do nekonečna, jelikož je k tomu vždy racionální důvod... stále něco číhá za rohem. Rozdíl v kurzu nebude natolik drtivý, aby obhájil půlroční čekání :-) Oproti létu nepříjde ani nový HW. Venku už bude RyZEN, nástupce platformy X99 od Intelu, VEGA a pravděpodobně i nové karty (tedy spíš refresh) od nVidia...
AmonAmarth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 16:06:50
avatar
co sa za ten rok moze stat s pomerom kuru $ a € nevedia teraz ani v Delfskej vestiarni. Este nie je uplne iste ani to, ci Trump nastupi za tyzden do uradu, ako dopadnu volby vo Francuzsku, postup UK pri brexite, vyvoj cien ropy, ...
Nic v zlom, ale CNB je v tomto len ako statista.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 20:43:28

ropu si z inflačného cieľa vyhoď 60dolarov je na dlho strop. Pri tejto cene sú bridlice v zisku. Myslím ze česká koruna posilni
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:29:26
avatar
1080 byla špatná volba - vzhledem k ceně. Architektura je zaostalá a ten dobrý výkon je jen kvůli frekvenci. Vega a další generace nvidie tuhle slabinu 1080 ukážou se vší parádou. Už jenom těch 8GB VRAM/256bit na kartě za 18k je směšných a do budoucna limitujících.
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:29:39
avatar
Architektura zaostalá, přesto stačí na AMD s přehledem.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:32:38
avatar
Kvůli vysokým frekvencím. Nauč se číst.
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:38:04
avatar
Ale stačí s přehledem .
frano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:48:07

to agrument jak bic
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 20:12:27
avatar
AMD zadny FinFet cip vetsi nez 232 sq. mm nema, GP104 je mnohem vetsi.
Vega 10 bude na druhou stranu vetsi i nez GP102!

Do dnesni doby nejvetsi cip je polaris 10 mensi ale taky temer 3x levnejsi. Takze jeste aby neco s takovym cenovym rozdilem nepodavalo i vyssi vykon.
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:39:24
avatar
No nevím. Má gtx 1080 o desítky procent větší výkon než highend minulé generace? Ano. Má majitel 1080 rok tu nejvýkonnější herní kartu na trhu (nepočítaje Titan samozřejmě)? Ano. Nevidím v tom problém. Bývaly i menší skoky ve výkonu než mezi 9 series a 10 series.
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:47:13
avatar
Je to velký skok. Před rokem stál Titan X Maxwell (dnes výkon GTX 1070 za 12 000 Kč) kolem 30 000 Kč a výkon GTX 1080 neměla žádná jednočipová karta. Velký skok byl také v efektivitě. Titan X Maxwell měl TDP 250W, GTX 1070 má 150 W (stejné TDP jako RX 480).
Nevim2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 19:58:41
avatar
a kde jsou ty sliby, že 1080 bude stát 14 000?
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 10:29:32
avatar
Nikdy jsem nepsal, že U NÁS stojí GTX 1080 14 000 Kč. Psal jsem, že ceny v ČR jsou hrozný a že v USA STOJÍ 14 000 Kč. Nereferenční Zotac GTX 1080 AMP! stojí momentálně v USA na Amazonu 580 dolarů. Vynásobeno naším šíleným kurzem za dolar 25,3 = 14 600 Kč. Proto se nedivím těm prodejům v USA. Mít u nás GTX 1080 za 14 600, tak ji už mám místo 1070.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:53:06
avatar
Citace:
Má gtx 1080 o desítky procent větší výkon než highend minulé generace?


Nemá. Karta za 18k by měla ve 4K excelovat, ale ona neexceluje.
Odkaz
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 15:03:28
avatar
No, tak hlavně že existuje nějaká jiná karta za 18 000, která ve 4K exceluje.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 20:14:30
avatar
1080 neni karta pro 4K, to je proste fakt, pro 4K bude az vega pripadne dnes Titan XP, pokud na nej nekdo ma.
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 15:17:04
avatar
Sorry, jsem tu novej a nejsem modrej, zelenej ani červenej, ale tahle věta je čirej nesmysl. Proč by zrovna teď měl vrchol nabídky excelovat ve 4K? Tedy krom toho, že si to všichni samozřejmě přejeme. Proč už ne minulá generace? Mimochodem to, co jsi poslal, neříká nic, tedy krom toho, že při ideálním scalingu (kterej se až na výjimky neděje) jsou dvě loňský karty stejný třídy lepší než jedna letošní? tzn. Je hřích, že ta karta neposkočila o 100% ve výkonu? Kdy se to z genarece na generaci stalo?
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 15:07:11
avatar
Klid, to je zahořklý pán s jeho FX 6300 nataktovanou na 10 GHz.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:00:45
avatar
Tak ti nevím, kde jsi koukal, ale že by měla GTX 1080 o desítky procent vyšší výkon, než "highend minulé generace", to slyším prvně.
Co jsem teď namátkou zkusil mrknout, tak jsem našel rozdíly kolem 10-15% proti nereferenčním GTX980Ti. To mi jako nic úžasného nepřijde...

Proti Fury X to bylo pravda trochu lepší, 20-30%, ale stejně to pořád není moc zajímavý.

Jako motivující mi přijde teprve až když je nová karta rychlejší alespoň o 50%+, spíše k těm 100%. Do té doby to považuju za špatnou investici, páč to kromě benchmarků reálně ve hrách skoro nepoznáš...
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:18:22
avatar
Ale to nic nevypovídá o kartě samotné. 100% nárůsty výkonu z generace na generaci se prostě nedějí. btw. nereference 980ti vs nereference 1080 jsou spíše ve spektru 15-20%, ale samozřejmě liší se to "tester" od "testera", takže bude pravda někde uprostřed. Každopádně jde o běžnej nárůst, obzvláště když vezmeme v úvahu, že u 1080 nejde o "ti" verzi.

Ale asi tu došlo k nedorozumění - netvrdím, že jde o jednu z nejvýhodnějších karet za poslední roky (je drahá, co si budem... ale zase na druhou stranu neexistuje konkurence), akorát tvrdím, že vzhledem k tomu, že VEGA přijde až rok po spuštění prodeje tisíc-osmdesátky, tak rozhodně nešlo o vyhozené peníze, jak se někdo snaží naznačit.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 20:16:46
avatar
Tak ono taky kdo by obmenoval grafiku kazdou generaci, ekonomicky to moc smysl nedava, zvlast kdyz menime high-end za high-end.
AmonAmarth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 16:19:59
avatar
clovece to snad nemyslis vazne!
porovnavat jednu kartu v ref oproti top ediciam 2?
Co takto tu 1080 este podtaktovat a porovnavat to vo Vulkane? Porovnavaj ref 980Ti s ref 1080, alebo top modely partnerov z oboch.
1070 ide s vykonom nad 980Ti, 1080 k tomu prida dalsich 20-30% a mas tie 3 desiatky %.
A ze je cena taka aka je?
Za to hejtuj AMD, ze nebolo schopne uviest konkurencne karty! NV sa sprava ako 99% spolocnosti v tejto dobe - nie je konkurencia? Dame take ceny, aby sme mali co najvyssie zisky. End of story. A nemysli si, ze keby sa pozicie obratili a za 5 rokov tu dominovalo AMD a NV nemala konkurencne modely, ze by boli ceny tvorene inak.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-15 23:32:39
avatar
Proč bych to neměl myslet vážně?! 980Ti se téměř jinak než v nereferenci neprodávala, což u 1080 rozhodně neplatí.

A především jde o to, že je to přesně jak píše Blowik! I pokud koupíš nereferenční 1080, tak ten rozdíl posuneš z 10-15% na 15-20%. To je teda opravdu 'propastný' rozdíl;-)

Tak hlavně, že jste si zamínuskovali, že jsem si dovolil porovnat referenční 1080 s nereferenční 980Ti... Jako by to na tom co jsem napsal něco změnilo. Těch 5% navíc nezmění vůbec nic.
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:49:33
avatar
To asi závisí na preferencích. Osobně si kupuju grafickou kartu na cca dva roky. Jak její "architektura" obstojí za pět let mě příliš nezajímá. Jsem ochoten zaplatit za aktuální výkon, to je jasnej okamžitej benefit. Kdybych měl vysolit tolik peněz a ještě řešit, jestli za tři, čtyři roky bude moje karta výkonem jako čistej lowend za trojku nebo nebo vyšší low end za čtyřku, tak bych se musel zbláznit z toho :-)
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 14:50:25

Tohle zdejším fanatikům nevysvětlíš, kupují vždy kartu budoucnosti :-) Já většinou hraju teď, ne za dva roky (DX12) a pak mam zase jinou kartu koupenou vzhledem k aktuální situaci a je jedno, jestli se jmenuje AMD nebo Nvidia.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 16:47:38
avatar
Nejde o žádný fanatismus. Lidí, kteří mají na to, si každé dva roky koupit kartu za 20k (např. GTX 1080), v populaci obecně moc není, takže i většina zdejších čtenářů pragmaticky vybírá kartu tak, aby stála co nejméně a vydržela alespoň 3-5 let.

To že si někteří z nás můžou dovolit ten luxus kupovat jednou za 1-2 roky kartu s cenovkou přes 10k je pěkný, ale rozhodně to nereprezentuje významnou část populace a dokonce ani místního obecenstva;-)
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:01:05

No vida, takže jsme u jádra pudla, je to subjektivní a nemůžu tady o GTX-1080 prohlašovat, jak je to nevýhodná karta. Je, ale jak pro koho.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:02:52
avatar
Ale můžeš:-D
To že někdo má tolik peněz, že mu nevadí, že je ta karta nevýhodná, z ní ještě nedělá výhodnou kartu;-)
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:33:54
avatar
Nikdo tu netvrdí, že kupovat si každé dva roky novou kartu je výhodné... samozřejmě, že pokud bych chtěl kupovat výhodně, tak budu měnit třeba jednou za pět let - až nové hry nerozjedu na min. detaily :-) Osobně se domnívám, že nadšenci, ze kterých se rekrutuje většina majitelů highendových karet s cenou >=15000,- (nových, ne bazarových), nemají rádi kompromisy. A koupí po kratší době novou kartu, než štelovat v nastavení táhla detailů se čtyřletým "highendem". Z tohohle pohledu je pro cílovou skupinu 1080 naprosto stejně výhodná, jako kterejkoliv highend z minulých let. A prosím nehádejme se o tom či to highendová karta je či ne. Mezigenerační příbytek výkonu ji na to místo pasuje ať už má plochu čipu jakkoli velkou...
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 18:36:52

Bingo.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 19:16:18
avatar
Tak jasně, že k tomu má každej jinej přístup.
Obzvlášť na tomhle webu určitě najdeš spoustu lidí, kteří si kupují "hiend" karty, přesto, že na ně objektivně nemají;-)
Ale asi máš pravdu, že většina lidí, co si ty karty kupuje není tenhle případ.
To mě ale dostává k tomu, že většina těch lidí měla velmi pravděpodobně GTX980Ti a proti ní se bavíme o přírůstku výkonu místama i pod 10%. A to mi přijde, že i spoustu lidí, co neřeší peníze, nemotivuje příliš silně kupovat novější kartu...
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 19:32:36

Jo to je nesmyslnej upgrade. Já volil mezi 1070 a 1080 a ten doplatek na 1080 byl prostě moc za ten výkon navíc.
madPav3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 19:35:01
avatar
S tím můžu souhlasit ;)
Peníze pro mě nejsou problém, ale prostě upgrade na 1080 z mojí 980 Ti neměl smysl, čekám na 1080 Ti a nebo Vegu.
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 23:04:51
avatar
S tím souhlasím, taky jsem to myslel spíše ob-generaci. Já mám momentálně 780ti, a teda klidně přiznám, že mě trochu mrzí, že jsem v červenci nehopsnul na 1080, čekal jsem právě, s čím se vytasí AMD... Teď už to nemá smysl a počkám, ale stále mě svrbí prsty
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-15 23:43:06
avatar
No to jsem rád, že jsme se konečně shodli;-)

Z toho co jsi psal jsem právě nabyl pocit, že měníš karty nejpozději po dvou letech a tudíž jsem předpokládal, že máš v bedně 980Ti.

Dávalo mi to smysl i proto, že ze 780Ti na 980Ti to byl dost významnej skok na to, aby to někdo kdo má dost peněz na nakupování high-end karet neřešil a šel do toho.

Nevím jak moc škálovala s takty 780Ti, ale standardní 780Ti vs nereferenční edice 980Ti byl výkonový nárůst 50-75%.

Takže to nakonec vypadá, že jsi prošvihl tu správnou dobu na upgrade ne s vydáním 1080ky, ale už s 980Ti;-)

A o tom, že nákup 980Ti byla dobrá koupě by se tu s tebou nikdo nehádal ani minutu, takže i z toho pohledu by to bylo lepší rozhodnutí:-D
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-16 15:57:44
avatar
Já měl 780ti v SLI, takže se mi moc skákat nechtělo, každopádně se mi později před koncem záruky podařilo jednu 780ti reklamovat, jelikož se mi rozjela chyba ve VRAM. A tehdy už byla 980ti docela dlouho v prodeji, tak jsem si říkal, že už si počkám... A teď jsem naštvanej, že jsem tu 1080 nečapnul hned, jak vyšly nereferenční edice, a čekal na AMD. Už jsem mohl přes půl roku hrát se znatelně vyššími fps. Ale tak teď už počkám na vega vs nová nvidia...

Každopádně 780ti jedu @1190Mhz, tzn nárůst v benchmarcích cca 20-25% proti referenci.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 18:40:52

Pokud si tu kartu můžu dovolit a využiji její výkon, pak pro mně prostě výhodná je. Mám jiný názor, ale tvůj chápu a respektuji
blowik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 17:32:50
avatar
/špatné vlákno/
Lumir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 14:00:36

Když už tady řešíte výkonnost 1080 tak jukněte sem, hlavně Allie Fox by se měl zamyslet než něco vypustí.
Performance Summary
https://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GTX_1080_Amp_Extreme/29.html

Osobně čekám na vydání Ryzenu, a jsem netrpělivý co nám ukáže, a jak jsem už jednou psal, Vega je opravdu velká neznámá, tak doufám že to AMD nepo... a překvapí, článků o možném výkonu Vegy je hodně, ale nic určitého, jen spekulace a odhady. Osobně nesnáším hype a potom pád. Takže v klidu. Já kupuji každý rok novou kartu a procesor vč desky každé 2 až tři roky. Pokud vyjde dřív 1080Ti jdu do ní, momentálně mám MSI GTX 1080 SEA HAWK EK X.
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-14 21:04:46

Ja čítam jeho komenty lebo sú to celkom funny drísty ...on by kúpil AMD aj keby bola o 130% horšia ako konkurencia lebo je to jeho modla ...ale asi nevie že aj Advanced Micro Devices je z iluminati positive UsA
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 415x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 267x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 848x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1472x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6