NVIDIA GTX 460 SE oficiálně vydána. V prosinci dorazí ještě GTX 570 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 16 November 2010
altJak jsem vás informoval před nějakým tím týdnem, NVIDIA vydává novou verzi GTX 460 …

 

 

 

Ne, není to konečně plnohodnotná GTX 460 s plně aktivním GF104 jádrem. To si NVIDIA schovává pod název GF114 a pro GTX 560, která dorazí někdy v první polovině příštího roku. Naopak. Nová GTX 460 SE není žádná „special edition“, ale naopak je to karta s nepovedenými jádry GF104, které není možné osadit ani na GTX 460 768MB/1GB.

Místo 384SP, které jádro GF104 v plné konfiguraci obsahuje, má kvůli neefektivitě a výrobním potížím už na modelech GTX 460 768MB/1GB aktivních 336SP. U GTX 460 SE má ale pouze 288SP. Kromě toho má i nižší frekvenci a to 650MHz proti 675MHz u starších GTX 460.

Karta má 256bit sběrnici a 1GB GDDR5 pamětí na 3,4GHz. Opět je to o něco méně proti 3,6GHz na GTX 460 modelech. TDP však nadále zůstalo velmi vysokých 150W. Velmi vysokých v porovnání s Radeon HD 6850, který je výkonnější a žere o dost méně. Samozřejmě stojí o něco více.

GTX 460 Se by se měla prodávat za stejnou cenu, co stojí GTX 460 768MB, přičemž by měla podávat většinou nižší výkon než 768MB. Samozřejmě, tahle karta se bude prodávat dobře a spousta lidí se nechá napálit. Osobně se mi samozřejmě vůbec nelíbí, když se pod jedním názvem prodávají vlastně 3 rozdílné grafiky, ale co s tím zmůžu. Maximálně na to mohu upozornit.

Počítám ale, že si spravíme chuť v prosinci, kdy NVIDIA představí GTX 570. Ano, podle výrobců grafik by se tak mělo stát už velmi brzy. Samozřejmě půjde o odlehčenou verzi GTX 580 a očekávají se zhruba parametry 480SP, frekvence kolem 670MHz a TDP kolem 215W. Výkon karty by pak měl být lehce pod úrovní GTX 480, tedy zhruba 5% nad HD 5870, ale při stále horších provozních vlastnostech a bez podpory více monitorů na jedné kartě. Cena karty bude záležet na konkurenci. Ostatně i cena GTX 580 zdaleka není konečná a HD 6900 s tím rozhodně zahýbou.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 14:23:15
avatar
neprekvapuje me to, nVidia proste musi prodat vse co ma a zbavit se toho... samozrejme spousta lidi prijde do kramu pro tu 'konecne povedenou' 460ku, a dostane tu nejhorsi verzi, jenze takovejm lidem je to vcelku jedno, hrat jim na tom pujde, a jeste se budou moct vychloubat ze maj doma super nVidii...
Cechys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 14:37:18
avatar
tak tem lidem je to jedno jakej to bdue mit vykon protoze nevi jakej by to MELO! mit vykon takze i kdyz nebudou chapat ze kamarad pari COD:BO a to ma taky 460tku ze jim to nejde na stejny detaily
Beznymu spotrebitely ej to jedno ;)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 14:47:24
avatar
To je ta věc která je problém neznalost zákazníků na vtom se vydělávají peníze.Co naděláme.Myslím že gramotnost ještě chvilku bude problémem ale od toho jsme tady mi abychom poradily neználkům.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 15:05:05
avatar
Citace:
poradily

A tobě by měl někdo poradit s gramatikou. Pokud teda nehovoříš za ženské pokolení Nic ve zlym, snažim se bejt vtipnej...
K tématu: s takovouhle verzí jinak povedený karty je nVidia sama proti sobě. Už slyším, jak někdo říká: všichni tvrdí, jak je ta 460 povedená a já si jí koupil a on je to takovej šunt...
Ale co se týče gramotnosti, tak nemůžeme po každém chtít, aby se kdovíjak vyznal v hardwaru. Já taky nevím, jak mi fungujou všechny věci v autě a taky chci jezdit a na opravy to musím dávat do serviu.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 15:39:43
avatar
Podle úrovně českého pravopisu některých diskutujících se zdá, že jejich rodilým jazykem není jazyk český, ale spíše polština, maďarština, marština (jazyk vzniknutivší na planetě Mars) či atinština (jazyk vymyšlený DDem k uctívání firmy AMD). Nejhorší variantou je ovšem smstština (NEZNAM INTERPUNKCE ANI HACKY PRESTO HODNE PISI).
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:20:39

U niektorých to vyzerá zasa na slovenčinu. Hrozné niečo.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Predstav si, 2010-11-17 21:53:29
avatar
ze nekdo sedi u PC, u ktereho nema sanci si nainstalovat cesky font. To ma potom psat jak?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 00:56:41
avatar
Ale takových lidí je podezřele moc. Takže to asi nebude tím co říkáš.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 10:01:43

Je to dlouhodoby problem kvalit netovych stranek ktery byl predevsim v drivejsich dobach spatny ohledne fontu, kolikrat do vyhledavacu dat neco s diakritikou je jeste dneska UFO, a u mne napr. je to jeste dovrseno tim ze jsem zvykly z C a C++ bez diakritiky popisovat sva dila resp. cely kod je bez diakritiky a jsem tomu moc rad, mraky mailovych serveru v drivejsich dobach mrsili fonty take, je toho hodne proc si to rada lidi zazila i kdyz uznavam, ze dnes je jiz tomu jinak a pomery se zmenily...

Ale dle mne tam v tom prispevku slo o icka a ycka(mi(vsichni) poradily) nikoliv o diakritiku
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:05:38

Já bych tak veselý nebyl, to
Citace:
poradily
má správně, chybné je
Citace:
ale od toho jsme tady mi abychom poradily
má tam být MY. MI je 3. pád zájmena JÁ jednotné číslo.Gut meine kamarat?
alisan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - není 2010-11-16 19:18:19

my všichni poradili ... ženy poradily ... jinak rozdíl mezi mi a my jsi popsal správně, leč pak jsi zazdil podmět.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 19:32:56

Konečně, PÁNI poradili
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 10:04:24

Ne jen pani, pouze zeny jsou tvrde na konci, jakmile jsou pani nebo smisene(pani i damy) je mekke....
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 10:37:10

To je paradox! Když jsou páni a dámy pohromadě tak píšeme měkké (dominantní muži) i když je to tvrdé!
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 13:28:52

Ja jsem ty pravidla nevymyslel, jen papouskuji
V urcitem kontextu to zni divne tj...
Duster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 22:20:01

To "poradily" správně určitě není, pokud Mikron nemluví za ženské.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 16:05:20
avatar
Kdyby radši vydala GTX560 , tahle grafika bude asi jediná výkonější než konkurence, a AMD by srazilo ceny o něco dolů
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:08:12

Potřebuje prodat všechna nepovedená jádra. Peníze nesmrdí, jak říkal strýček Vespasiánus.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 15:35:54
avatar
pravda 560 bude asi jedina karta ktera bude met nad konkurenci navrch(pokud cena 6870 neklesne)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 23:01:58
avatar
Taky může klesnou HD 6950 ;)
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-17 14:23:49
avatar
6870 se da najit na eshopech za 5100 a 6850 za 4100. To je paradni nabidka.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 15:39:59
avatar
Misto SE by se to spise melo jmenovat Low Edition
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 15:51:12
avatar
Zkratka SE - Schmejd Edition je zcela na místě. Nic bych neměnil.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 16:54:28

Bývalo to Second Edition.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 16:57:47
avatar
Teraz to ale je Shit Edition, ziadne ine oznacenie si tento odrb na neznalych zakaznikov nezasluzi.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:39:09

Jsem poslední co by se hádal.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 18:41:01

no pokud se podívám na parametry této karty a odmyslím tu "nadávku" SE, tak se za tu cenu dá nad ní uvažovat.
Cena odpovídá výkonu, takže SE není extra překážka, ale taky se hádat nebudu )
Nvidia potřebuje prodávat, proto asi 3 verze GTX 460, chápu
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 19:07:22

Ale jo, on není problém ve výkonu vůči ceně. To je v pořádku, ale již delší dobu platí v obou táborech hezký zvyk - každý model se jasně odlišuje značením 450/460/470.. 5770/5830/5850/...Tak GTX 460SE vypadá jako plnohodnotná karta. Podle SE to poznáš ty, já, a znalý věci. Normální konzumenti to těžko odliší.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 19:30:50

dá se to odlišit, podle ceny
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 19:41:32

Podívej se kolik lidí kupuje celou bednu aniž přesně ví co obsahuje. Kolik lidí si skládá PC jako my. Kolik lidí přijde do obchodu a nechá si "odborně" poradit. V jednom obchodě koupíš GTX 460SE za cenu GTX 460 o 3 km dále.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 19:44:09

to je věc obchodníků, ale máš pravdu že tato 460SE se vybízí k "podrazům" na zákazníka, pokud kupujou celou bednu.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 20:07:14
avatar
to jsou ale kecy, tohle je obvyklá praxe u obou výrobců
A jinak označení jsou jednoznačná, není to jen číslo 460 ale má k tomu patřičný přidavek referující o kvalitě jádra, tak kde je problém . Jsem zvědav jak se zdejší antiNV osazenstvo bude tvářit až bude AMD přeznačovat karty s RV840
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-17 17:19:57
avatar
Kecy to nie su, skor ako som ja antiNV si ty az velmi proNV zda sa. SE jednoznacne nabada k niecomu ako "special edition" alebo "second edition" co si obycajny smrtelnik vylozi ako nasledovnika niecoho, co tu bolo a teraz je to vo vylepsenej podobe. Co sa tyka preznacovania grafik tak to jednoznacne kazdy clovek musi odsudit, ci ide o NV alebo AMD.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-17 18:24:32
avatar
no ale kdyz se bude prodavat za nizsi cenu nez plnohodnotna gtx460, tak jen blbec si muze myslet ze je vykonejsi. v minulosti pak navic byly SE edice vzdycky horsi...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 12:03:47

Souhlasim, jen mam jiny pohled na SE, pro me Second Edition znamena proste osekana verze, neco jako second hand vs normal shop, ale nerikam ze to tak maji zazity vsichni.... Tvoji asociaci ze druhe vydani je neco jako novejsi vydani mi skripe, to by muselo byt neco jako New Ediditon a to uz bych byl i ja asi vulgarni k marketingu nV, ale tohle mi prijde primerene vzhledem ke zkusenostem s nV, tohle neni zadny novy podraz ale ohrana pisnicka....
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-17 19:57:29
avatar
SEčka byly vždy horší verze. A kecy to jsou - spousta grafik má v sobě tzv kripl čipy a nikdo se nad tím nepohoršuje Ono skutečně kvalitních a plnohodnotných jader je vcelku málo - třeba jen RV870 a RV840 jsou plnohodnotné a jejich deriváty jsou opět částečně funkční (zkriplená) a u NV je to podobné, tak mi tyhle řeči přijdou jako výkřiky do tmy, nic víc.

P.S: pro DD - s tou Tegrou to taky nevypadá zle, opět vychází nový telefon LG který ji obsahuje takže až tak neprodejná nebude
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:12:51

Citace:
s nepovedenými jádry GF104, které není možné osadit ani na GTX 460 768MB/1GB.
GTX 460 768MB má sběrnici 192 bit, GTX 460 1GB 256 bit. Z toho mi vychází, že i u nepodařených jader není problém se šířkou sběrnice. Není popsán postup pro zvětšení sběrnice GTX 460 768MB (flash biosu?)?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 16:58:08

Divím se, že ještě nikdo neupozornil na drobnou nepřesnost, kdy DD udává takt jádra GTX 460 675MHz a tabulka 670MHz. Já nic neřek !!!
Poling [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:12:40
avatar
Se divím že v článku není uvedeno že GTX570 má být vlastně GTX475. GJ
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 23:03:07
avatar
to klidně doplním ona by to měla být spíše GTX 465, ale tenhle název už si NV vyplácala, proto se vlastně GTX 580 jmenuje 580 ;)
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Fakt 2010-11-17 22:00:00
avatar
465 s vykonem lehce pod 480kou? To jsi, DD, asi trochu prehnal.
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:17:35
avatar
Nahodou GTX460 vypada jako bezva karta presne pro me hraju prevazne FSX se kterym radeony moc nekamaradi (ted mam HD5750)a koukam po necem od Nvidie ktera je na FSX lepsi jenze GTS450 neni tak vykona GTX460 768 ma malo pameti a GTX460 1gb je moc draha pokud bude GTX460se do 3500kc du do ni
Yakuza_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 17:20:37
avatar
No přejmenování HD5700 na HD6700 mi příjde jako daleko větší podpásovka. Co se týče SE, pokud bude za stejnou cenu jako 768MB verze při nižším výkonu, tak to taky nebude moc čistá hra.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 23:03:33
avatar
zatím jsem žádnou HD 6700 alias HD 5700 neviděl ...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-16 21:10:32
avatar
Citace:
a bez podpory více monitorů na jedné kartě

Předpokládám, že by tam mělo být bez podpory více než dvou monitorů;-)
Jinak tahle GTX 460 SE je podivná karta, jako by GTX 460 bylo málo, tak se objevuje nová, horší než předešlé dvě. Úplně opačná strategie než u GTS 8800, kdy novější verze s 512 MB paměti byla v mnohém lepší.
Zinfandel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-17 15:02:12

jj,ta GTX 570 vypada hodne nadejne, tu si dovedu predstavit za 14 000 ve SLI
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro DDho 2010-11-18 11:56:49

DD napsal:
Karta ma 256bit sbernici a 1GB GDDR5 pameti na 3,4GHz. Opet je to o neco mene proti 3,6GHz na GTX 460 modelech.


DD proc mam pocit ze jsi to napsal umyslne spatne
Copak ty neumis cist a pocitat? 256bit sbernice je vice nez 128bit sbernice, i ti to nVidie spocitala v prezentacnim obrazku ze SE ma vetsi propustnost pameti nez 768MB verze. Kdyz nVidia oblbuje zakazniky po svem tak ty mas pravo take oblbovat ale opacnym smerem ctenare? Pro mne jste oba stejny, delate z druhych blbce a to se mi fa(c)k nelibi....
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 13:15:34
avatar
a ty se divíš? Orientace autora je jasná, tady NV neměla nikdy na růžích ustláno
S AMD je jedna ruka a nikdy nepustí nic ven co by s nimi neprobral - viz to info o Fusionu a Apple, ani řádeček aby si je v AMD náhodou nepohněval. Ona každá exkluzivita něco stojí a jen z lásky by mu neposílali přednostně grafiky
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 18:30:25
avatar
NV tady měla na růžích ustláno. Bylo to ale v době, kterou nepamatuješ. Bylo to totiž v době, kdy NV měla produkty, které byly technologicky výborné a drtily konkurenci. Dnes je situace opačná a nabídka NV je v mnoha ohledech dost neatraktivní.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 19:38:38

Je zajímavé, že v době velkých problémů ATI s HD 2900 (netvrdím, že byla špatná, ale problémy s ovladači a velkou spotřebou tu byly) měla asi největší fandy právě u nás.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 13:37:34

Podle mne se DD zhorsil s tou objektivitou az v posledni dobe, do te doby se umirnoval a psal v rozumnych mezich....
Takze doufam ze ne natrvalo a snad nalezne v dusi klid a zacne zase psat rozumne bez osobnich vypadu k nVidii, at uz lepe ci hure skrytych.

Ja to proste nechapu, vetsina vc. me s DDem souhlasi ze treti 460ka grafika je mateni zakaznika, ale on mu nas souhlas a postoj asi nestaci, on to jeste musi vysperkovavat bludama a nepravdama o pametech a klesnout na uroven PR nV, to uz je proste na mne moc.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 14:14:27

GTX460SE je GF104 s mensim poctom aktivnych SPs. Ma mensi vykon a predava sa za mensiu cenu. Je to normalny sposob ako sa zbavit nie prilis podarenych cipov. Mne to ako matenie zakaznika nepride. Vsimavy zakaznik okrem ineho si vsimne SE v nazve karty a ze je cenovo nizsie ako naprotivok GTX460 1GB. Ak niekto kupuje bez rozmyslania je to jeho problem. Rovnako mozu nadavat aj ludia, ktori vymenia HD5870 za HD6870 s ocakavanim vacsieho vykonu. Okrem toho sa mi to teraz zda prehladnejsie ako ked vychadzali rozne verzie GTX260 so 192 a 216 SPs. Pokial si dobre pamatam nebolo z oznacenia karty jasne o ktoru verziu sa jedna.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 15:06:04

tak tak, GTX460 SE se zbytečně zveličuje a šlape se po ní.
V minulosti tu byli horší věci přesně jak píšeš a tolik pozornosti neměli.
Možná to bude pomalou aktualizací článků a GTX460SE se nabízí větší pozornosti, než jakou opravdu má.
Musíme otočit list
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 18:36:46
avatar
Proč vidíš tak rudě a jsi tak agresivní? Je to logické. Dneska se používají paměti mnohem rychlejší a když měla GTX 460 3,6GHz, mohla je mít i ta SE verze, čímž by byla propustnost ještě větší. V tom chceš vidět zase trochu víc než tam je Příště se nejdříve uklidni a zamysli, než začneš psát takovýhle divočiny...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 18:46:18
avatar
Napsal to sice rekneme agresivne, ale vecne temer v poradku. Pameti jsou sice frekvencne pomalejsi, ale maji misto 192-bitove sbernice sbernici 256-bitovou. Na to zrejme chtel poukazat. Nevidim ale duvod, proc byt agresivni.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 13:39:12

A proc bych nebyl agresivni? Nvidia je agresivni o tom neni sporu, DD je podle mne uz take agresivni, oba kazou vodu a piji vino a ja nemuzu byt jednou za cas agresivni? Take te znam a take si te vazim i kdyz obcas s tebou nesouhlasim nebo vyjmecne jsi na muj vkus agresivni. Ja myslim ze pokud prispevku nechybi podstata a myslenka, tak vyjmecne (narozdil od DDho) snad muze byt agresivni i ctenar, ne jen temer permanentne autor, nebo NE?

Mimochodem, nesouhlasim s tim ze je duvod ke kritizovani miziveho rozdilu 3,4GHz a 3,6GHz frekvenci pameti, jelikoz je to dohnano resp. navyseno(ta celkova propustnost pameti) sirkou sbernice zvysenim na 256bit a ve vysledku je to pro zakaznika prinos, nebo uz i ty jsi zaslepeny a o prinosu muze mistr DD psat jako o zaporu? Kdyz uz preci napisu zapor jedne veci mel bych napsat i prinos te same veci, nebo nepsat ani o jednom, ale vytahavat jen zapory a o kladech se nezminit to se ti zda spravne a neagresivni??? Trochu vice premyslej o pointe o cem pisi a ne o stylu ktery jsem vyjmecne zvolil, DD uz prestava byt tim cim byl to je to oc tu bezi a proto jsem byl vyjmecne agresivni prave proto abych na to poukazal
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 16:03:05
avatar
Geez, že tady nebyl DDworld když vyšly 9200SE...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 17:15:40
avatar
Jj, to už je doba....
Ale vede se to tu od desíti k pěti, je vidět že magazín stojí a padá prakticky s jedním člověkem. Docela se divím že nezapřáhne nějaké náhradníky - frekvence novinek dost klesá a je vidět že je zaměstnáván víc jinde....
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 18:31:10
avatar
Můžeš začít psát. Je to zadarmo a pobaví to.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 18:48:52
avatar
ATI Radeon 9200 je vylepseny ATI Radeon 9000, ktery je preznaceny ATI Radeon 8500. Kartu jsem mel a byl jsem s ni spokojeny. Ale ano - preznacovani se konalo
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 19:40:56

ATI 8500 je klasickou ukázkou to, že ATI měla výborné železo, ale hrozné ovládače.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 09:22:50
avatar
To mas pravdu, nicmene na te ATI Radeon 9200 uz to bylo vychytane. Navic jsem si vychutnaval Trueform alias tesselaci uz tehdy. To byste neverili, jak takovy Half life 1 prokoukl.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 10:37:46

a Mafie jak se tenkrát pařila na 9200SE
Sem si ji konečně užil i se zobrazením kol u aut ... asi tou 128mb pamětí.
Předtím jsem měl ati rage 32 mb a to opravdu nešlo hrát
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-18 19:29:33
avatar
jo, to bych musel mít výnosné zaměstnání tak max na 6 hodin denně, pak by to šlo
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 09:04:24

Já myslím, že pro tebe to výnosné bude. VYNESOU tě v zubech!!!
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-19 13:07:18
avatar
a proč si mysliš že bych tam chtěl? Zpočátku to tu vypadalo v pohodě ale v poslední době je na denním pořádku banování, diskuse se málokdy připouští tak co bych tam dělal? a ještě zadarmo??? Ještě kolem Vánoc to tu bylo v pohodě, DDW dostal nějaké ocenění a magazín vzkvétal, ale od jara to jde od desíti k pěti....
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-21 19:46:25

Myslim ze to je normalni vec nepovedene kousky prodavat za levnejsi a nizsi modely,protoze jinak by byly vsechny GK stejne a co s temy horsimy cipy...kazdy nema na high grafiku ze??takze nepodarene cipy se vyuziji jinak a nemusi se urcita firma kritizovat za to,ze z nich delaji orezane a spatne karty....na kancelarskou praci staci...Intel dela to same a ATI taky...
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-21 19:48:34
avatar
Presne tak, ak bude dobra cena preco nie
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 593x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 396x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 902x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1175x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1501x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1333x
Komentářů: 6