NVIDIA oznámila RTX 3000 LHR grafiky – mají „snížený výkon“ pro těžbu. Sama je nenabídne. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 22 May 2021
altMarketing NVIDIA se snaží opět lhát hráčům a vlastně všem. Zakrývá nepěknou skutečnost firmy.

 

 

 

 

 

Realita je, že NVIDIA dnes preferuje těžaře před hráči. A to výrazně. V hlavní roli jsou samozřejmě peníze. NV se ovšem navenek snaží tvářit, že s těžaři bojuje, protože ví, co si běžný hráč o těžařích myslí. Uvádí pro hráče proto nové revize RTX 3000 grafik, které mají opět omezený výkon pro těžbu, a tak prý o ně těžaři mít zájem nebudou. Problém je, že stejně jako u RTX 3060, to nebude fungovat. Výkon je omezený jen pro něco, jen někde, a není omezený tak, aby karty byly pro těžbu úplně nepoužitelné, a tedy byly zcela nezajímavé pro těžaře. A hlavně to v praxi nebude mít pro těžaře žádný odstrašující účinek, stejně jako to nefungovalo u RTX 3060, která už se sníženým výkonem pro těžbu byla vydaná. Přesto to NVIDIA zkouší znovu, ale opět jde jen o marketingový trik na důvěřivce, kteří tomu uvěří.

Každopádně NVIDIA oficiálně uvádí novou revizi RTX 3000 karet s odlišným ID, které tak vyžadují nové ovladače, kde je opět aktivní limiter pro těžební výkon. Ale jen pro určitý algoritmus. RTX 3060, 3060 Ti, 3070 a RTX 3080 se tak mohou objevovat v těchto nových revizích. Mohou, ale i nemusí. Označeny nějak výrazně nebudou, maximálně LHR v podrobnějším názvu. Limitace se také netýká modelu RTX 3090.

 

  • Je to jen PR divadlo – v praxi nebude omezení fungovat

Jak víte, NVIDIA vydala už RTX 3060 s omezovačem výkonu těžby pro Ethereum. V ničem jiném omezena nebyla, takže se vesele používala a těžaři je vykoupili. Nicméně i když to bylo řešení kombinované BIOSem+ovladači, dalo se obcházet mnoha způsoby. Tím nejlepším samozřejmě byla verze ovladačů, která ten limiter neměla aktivní. Tu dokonce sama NVIDIA později (prý chybou) vydala, co by oficiální ovladač. Takže tím skončilo i jen zdání, že je RTX 3060 nějak limitována pro těžbu. S novou revizí čipů/karet které tak mají odlišné ID, musíte použít novou verzi ovladačů, která má ten limiter opět aktivní. To je celé.

Ti inteligentnější a ti, kteří tomu trochu rozumí, tak ví, že tento přístup má to jednu velmi podstatnou vadu. Existuje pochopitelně verze ovladačů, která žádný limiter nemá. Neveřejná testovací verze ovladačů. Ta nemá ten limiter aktivní a všechny karty těží naplno. A teď si odpovězte na otázku, jaká je šance, že se ta neveřejná verze ovladačů dostane k těžařům? Ve skutečnosti je dokonce pravděpodobnější, že už ji mají. ostatně viděli jsme úniky z testování nových variant RTX 3000 karet s limitérem, kde těžební výkon byl plně aktivní. Tohle je hlavní problém celého přístupu, který NVIDIA k omezení těžby veřejně zvolila. Prostě nemůže v praxi skutečně fungovat je to jen falešná hra. Omezí tak maximálně samotné hráče, ale nikoliv velké těžaře. NV nemá ani skutečný zájem je omezovat.

Těžařům stačí uplatit některé z pracovníků NVIDIA, který jim tu čistou verzi ovladačů bez limitéru poskytne, a je hotovo. Ostatně je zde silné podezření, že přesně tak se stala ta „chyba“ u RTX 3060 s veřejným vydáním odemknuté verze ovladačů. Že to nebyla žádná chyba, ani náhoda, ale prostě někdo u NV dostal zaplaceno. A pokud budou u NV existovat úplatní lidé a takový, kteří chtějí peníze za každou cenu, a bude přitom existovat verze ovladačů umožňující mít plný výkon pro těžbu i těch nových revizí/ID RTX 3000 karet, nemůže podobný typ omezení v praxi skutečně fungovat. A NV to ví. Snaží se jen udělat dojem na ty, kteří tomu nerozumí a snaží se tvářit, že jí jde o hráče a že má zájem situace řešit. Přitom hráči jsou jí u zadku a nemá žádný zájem prodávat herní grafiky levnější hráčům, když je může prodávat draze těžařům …  

To je to, co mě vadí na celé věci nejvíce. Prostě falešné naděje, falešné sliby. Ostatně to jsou i uváděné doporučené ceny RTX 3000 karet od samého začátku. Na rozdíl od AMD, které stále referenční verze RX 6000 karet za ohlášené ceny dodává, a dokonce sama alespoň na některých trzích prodává, NVIDIA prodej svých FE karet dávno zrušila, některé FE modely ani nenabídla. A tak třeba 499 dolarů za RTX 3070 apod. je lež od samého počátku. Žádná skutečně veřejnosti prodávaná RTX 3070 za ty peníze nikdy neexistovala, a přesto se ta cena používá ve srovnáních, což byl ten účel jejího oznámení. A hádejte co? Ano, NVIDIA neplánuje další prodeje svých FE edic, byla to jen limitovaná edice (PR edice?) aby mohla lhát o těch oficiálních cenách. Takže nové dodávky FE verzí s limitérem, které by stály doporučené ceny, ani nevyhlížejte. Neexistují.

 

  • Závěr - NVIDIA něco jiného dělá, než říká a hlavně se tváří

Věc je o to horší, že NV se tváří, že jí na hráčích záleží, záleží jí na efektivitě, životním prostředí atd. Ale přesto oznámila a uvedla do prodeje několik verzí karet včetně AMPERE variant, určených pro těžaře a těžbu, které pro nic jiného použity být ani nemohou. V časech omezených dodávek matriálů a komponenty pro výrobu a samotných výrobních kapacit jde o výmluvný důkaz toho, jak důležití jsou hráči, co by zákazníci, pro tuhle firmu. A také jak vážně myslí tu efektivitu atd. Každá těžební karta je jednoúčelový elektro-odpadek, který jen odčerpává zdroje z výroby univerzálně použitelných karet. Těžební karta není jako taková lepší natož výhodnější produkt ani pro samotné těžaře.

Je lepší a výhodnější pouze a výhradně pro samotnou NVIDIA. Protože 1. je levnější na výrobu a prodává ji dráž, 2. v případě konce těžařské mánie nezamíří do bazaru a nebude prodána co by běžná karta, aby mohla sloužit dál, protože nemá výstupy a další věci a nemůže jako běžná grafiky fungovat. A tak nebude snižovat prodeje nových karet a skončí na skládce, tak to NV cíleně navrhla. Tohle je realita uvažování, a hlavně konání společnosti NVIDIA. Kdyby myslela na hráče, nevyráběla by jednoúčelové odpadky, ale univerzální karty tak, aby po nevyhnutelném skončení těžařské mánie mohly zamířit k hráčům a sloužit dál … tohle ale NV nechce ...

Pokud opravdu něco nemám rád. a považuji za nejhorší pro nás zákazníky, pak je to prostě fakt, že někdo něco dělá, ale tvrdí že dělá pravý opak toho a lže nám prostě do očí. Některé firmy to mají jako regulérní marketingovou strategii, a když na to upozorníte, jste vy ti špatní, že nedržíte hubu a basu. A nejhorší na tom prostě je, že tahle strategie funguje. Lidé dnes rádi věří lžím … a čím větší je ta lež, tím se jí věří snadněji ... třeba že výroba a prodej těžebních karet nijak neovlivňuje situaci běžných grafik a jejich ceny i dostupnost atd.

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 14:20:23
avatar
No řešení AMD je mnohem chytřejší. Pošlu do eshopu pár karet a vzbudím dojem, že prodávám za doporučené ceny. Tohle se PR oddělení fakt povedlo. Co se na ty eshopy (USA a Německo) sem tam koukám, grafárny stále out of stock a pořadník asi není.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 15:50:08
avatar
AMD ty karty prokazatelně prodává, každý týden jsou dodávky. Žádný dojem to není, je to realita. Samozřejmě nic nebrání NV dělat to samé, jenže ona dodala FE edice víceméně jen novinářům při vydání karet, aby předstírala že ty oficiální ceny jsou reálné ... nejsou a nikdy nebyly.

NV následně prodej FE karet ukončila. Takže tady nejde o to, že by AMD bylo chytřejší, tady jde o to, že AMD prodává a dodává referenční karty za referenční ceny pořád a to jak sama přes své stránky, tak do obchodů běžně. FE verze nikdy v běžných obchodech nebyly!!!

samozřejmě současná situace s převisem poptávky nad nabídkou je jiná věc ...

zkuste přitom čtení a psaní vytáhnout hlavu nad to vaše zaujaté vidění světa a dívejte se na fakta. zapomeňte že nějaké NV a AMD značky existují ....
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:00:21
avatar
No tak já si aspoň dokážu přiznat, že mé vnímání je subjektivní. Jaká jsou fakta? Že když koukám na AMD obchod, tak jsou karty vždy Out of stock. To jsou pro mne fakta. Jsou známá čísla, kolik karet takto AMD prodá? Pokud není možné dát kartu do košíku když není skladem a být tak v pořadníku, tak těch karet bude asi jen pro dojem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:11:08
avatar
všechny grafiky jsou out of stock, za současné situace z toho nemůžeš nic vyvozovat ...

referenční RX 6000 se stále dodávají i do běžných obchodů, i je AMD přímo prodává. NV přímo FE edice už neprodává a nikdy se do běžných obchodů nedostaly ... to jsou fakta.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:20:10
avatar
Ano, i to jsou fakta. Můžu ale něco vyvozovat z toho, že nefunguje pořadník. Z toho vyvozuji, že je dodaných karet žalostně málo vzhledem k poptávce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 18:02:30
avatar
grafik je dodáváno na trh ze strany AMD mnohem víc, než obykle dodává, problém je že poptávka je mnohem větší než obvykle ...
StahlGAMING [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 07:17:27

Na SVK AMD kartu v eshopu nevidel od prveho dna co ich vydali, nVidia sa ukazovala tak 3 mesiace, ale teraz uz ani to. Ja chcem RX 6800 alebo 6800XT ziaden obchod ich nema neexistuje moznost kupit pre obycajneho cloveka ta karta proste nieje dostupna len pre 'elitu'.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 18:18:33
avatar
sehnal jsem Gigabyte Gaming OC 6700XT z německého casekingu za 929 Ojro tuším, sehnatelné teda jsou! Chtěl jsem 6800 referenci, ale to bylo bez šance, takhle mám něco co je tomu tak nejblíž a není to cheapshit edice. Dle redakce mám nyní lowend PC (5600X/B550/32GB), ale to nevadí, jsem vděčný dnes i za něj a Star Citizen na tom běží ok. Faktem je, že nejlépe sehnatelné jsou jen ty 6700XT a musíte brát co zrovna je. Ideál je napsat si sledovacího bota. No prostě karty PRAVIDELNĚ jsou a vyrábí se,ale v situaci kdy jich není dost je jasné, že nepůjdou joudům do Česka (smutný fakt)

Jo a btw RX580 Nitro+ 4GB se prodala do 30 min za 5,5K. Asi by nebyl problém ani za 6 - přesně jak jsem tu psal před pár měsíci. Ještě to neskončilo, budete rádi i tak za 7 takovou kartu.
Mě už to může být celkem jedno, maximálně bych měnil svou 6700XT za referenčku 6800, že bychom se nějak dohodli. Teď už mě čeká jen hraní si s pasivním buildem 5700G APU a tam naštěstí problémy s nesehnatelností grafik takové nebudou. Jen úložiště doporučuji koupit zavčasu
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4 KISCH 2021-05-23 16:40:23
avatar
Pocuvaj aspon tu neprezentuj hluposti ... AMD sice neurobilo nic "zasadne" v boji proti "tazeniu" ako nV a neprezentuje sa tym ako "spasov pre hracov" ... ale zas stacilo pouzit o polovicu mensiu zbernicu co v konecnom dosledku znizilo ich "vypocetny vykon" na tazenie takze sa stali menej efektivne ako boli generacie pred ...

... na druhej strane ma nV plnu hubu kecov ... kde taziarske karty 1) neobmedzia vyrobu game GPUs (FAKE!), 2) obmedzila tazenie na kartach "LHR" ktore ked su nasledne osadene HDMI dongle sa prepnu na plny vykon (znova FAKE!), alebo pre zmenu "jej leakol neobmedzeny ovladac" (znova FAKE!), resp 3) vyrobi taziarsku kartu ktore bude po "tazeni" k nicomu a pojde rovno na smetisko (dalsi FAKE!).

Takze ked mas vsetko v poriadku v hlave ... a das si dokopy 2 a 2 vidis ... ze nV robi veci "na oko" a prezentuje ich ako "spasu" ... pricom AMD "drzi hubu" a obmedzila taziarsky vykon kompletne cez celu seriu (pouzitie 1/2 zbernica) ale hlavne sa tym neprezentuje ako "spasitel pre hracov a pohroma pre taziarov".

Takze este raz ak nemas s prepacenim nasrate v hlave ... tak vies odkial vietor fuka ... na druhej strane ak mas potrebu stale obhajovat "zloducha" (citaj nV) tak potom chapem preco sa zakazdym bijes do hrude a vsade sa snazis prezentovat "TVOJU" pravdu. Toto nieje nieco co si niekto na lokalnom webe (citaj DD, alebo iny reporter) vymyslel ... je to nazor celeho internetu a ak vies googlit (o com zacinam pochybovat dohladas si to aj sam ... to je ale asi velka mozgova zataz pre jedinca "tvojho typu").

Asi by si ale mal navstivit neakeho odbornika, alebo prestat brat to svinstvo co beries.

A ano karty sa stale daju kupit celkom bezne ... dokonca aj v CZ / SK, asi tyzden dozadu som volal s dodavatelom v CZC a aj v OKAY (na SK strane AGEM a EDsystem) a vsade su tie karty bezne dostupne, za to ze si neschopny neobvinuj firmy ale sam seba ... a mozno najdes problem medzi monitorom a klavesnicou.

Pri troche snahy sa tie karty daju kupit ... ina je uz pesnicka o ich cenach ...

PS: DD osobne si myslim ze karty "pre" tazenie budu moct byt po neakej tej "uprave" modifikovatelne na hranie (predsa len je to stale rovnaky HW, aj ked sa to nV snazi silou mocou prezentovat ako nieco "specialne") ... za vsetko hovori priklad z "leakuntymi ovladacmi".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:39:23
avatar
karty na těžení nemají grafické výstupy kromě jiného ....
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:43:39
avatar
No to je mne uplne jasne ... to ako fakt nemusis uvadzat ...

... na druhu stranu si nikdy nevidel hrat na takej karte ? to ako fakt ? (nebolo ich malo za tu prvu vlnu "kryptomanie" ?)

... staci to rozchodit cez vystup na doske a je po probleme ... viem ze pre vacsinu BFU prilis zlozite ... ale nic neriesitelne ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:09:18
avatar
já to píši spíše z pohledu, že 99% uživatelů nebude umět rozchodit těžební kartu jako normální kartu ...
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:30:53
avatar
njn to mas recht "cernej" ... ja to ale beriem ako minimalny zasah a v podstate dostupne info na webe ... takze ... podla mna celkom easy.

zial nie pre BFU.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 11:06:28
avatar
Ještě na rendering videa by měla jít bez problémů zprovoznit. Prostě jako výpočetní jednotka pro ty, co si hrají s videem. Takže i po konci těžby ještě úplně nepoužitelné nebudou a mohly by jít sehnat za rozumnou cenu. Ale nebudou tak úplně pro hráče.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4 m2fizy 2021-05-23 16:53:33
avatar
Možná by si měl přestat nějaké svinstvo ty. Kde prosím tě v mém příspěvku obhajuji NV? Naopak, chválím AMD. Kde jsou prosím karty běžně dostupné za doporučené ceny? Já jsem mluvil jen o AMD obchodu. Nikde netvrdím, že nejdou koupit vůbec. Možná vyhledej odborníka, co tě naučí chápat psaný text.
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 17:35:26
avatar
1) "Možná by si měl přestat nějaké svinstvo ty"

... by mnel co ? zohnat to co beries ty ? alebo prestat brat ? neviem neda sa to posudit z tvojho "inteligentneho" prispevku ako ostatne kazdy tvoj prispevok.

2) Kde prosím tě v mém příspěvku obhajuji NV? Naopak, chválím AMD.

... "No řešení AMD je mnohem chytřejší. Pošlu do eshopu pár karet a vzbudím dojem, že prodávám za doporučené ceny. Tohle se PR oddělení fakt povedlo."

... toto je teda uzastna chvala AMD ... skor by som povedal ze by si mal zaslat CV do AMD a napisat ako ich vsade obhajujes a mozno by ta nasledne vzali aj do ich PR teamu. A ak ti z toho nesrsi hate a "pro" nV tak si po sebe zacni veci citat a zamysli sa nad sebou.

3) Kde jsou prosím karty běžně dostupné za doporučené ceny?

... ja niekde tvrdim ze su tie karty dostupne za bezne ceny ?????????? a kto tu nevie citat ...

napisem ti co som pisal este raz ... citaj pomaly a dychaj nech ti nepraskne zilka.

"A ano karty sa stale daju kupit celkom bezne ... dokonca aj v CZ / SK, asi tyzden dozadu som volal s dodavatelom v CZC a aj v OKAY (na SK strane AGEM a EDsystem) a vsade su tie karty bezne dostupne, za to ze si neschopny neobvinuj firmy ale sam seba ... a mozno najdes problem medzi monitorom a klavesnicou.

Pri troche snahy sa tie karty daju kupit ... ina je uz pesnicka o ich cenach ..."

4) "Já jsem mluvil jen o AMD obchodu. Nikde netvrdím, že nejdou koupit vůbec."

.... takze znova ... nauc sa citat, resp citaj co pises ...

"Co se na ty eshopy (USA a Německo) sem tam koukám, grafárny stále out of stock a pořadník asi není."

... a prestan tu verejne obhajovat svoju chybu, nevkladaj mi do ust co som nepovedal a radsej priznaj chybu.

5) "Možná vyhledej odborníka, co tě naučí chápat psaný text."

... tu sa budem len opakovat ... ja citat viem, dokonca aj po sebe ... a naviac si neprotirecim v dvoch po sebe uverejnenych prispevkoch .... ako napr. "TY"!

... Este neaka snaha zo seba urobit hlupaka ... kludne napis ... a urobim z teba este vacsieho vola ako z teba urobila priroda ... kedze ty si sa asi nenarodil ... ale "VYSKYTOL".

Ak mas stale zaujem o hate kludne pis dalej ... len sa vsetci viac a viac utvrdia o tom ake mas nizke IQ (keby len to)
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 18:00:49
avatar
No musím se ti omluvit, já si až teď všiml, že jsi ze Slovenska. Já žil nějakou dobu v Košicích a někdy mi hned nesecvakne, že čtu slovenský text. Tak potom chápu, že máš problém s českým textem. Nikde jsem nepsal, že karty nejdou koupit vůbec.

"Co se na ty eshopy (USA a Německo) sem tam koukám, grafárny stále out of stock a pořadník asi není."

Ano, tohle se vztahuje k eshopu AMD, o čemž je můj příspěvek.

"Možná by si měl přestat nějaké svinstvo ty"

Ano, tady mi vypadlo slovo brát, to uznávám.
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 20:35:13
avatar
1) No akosi stale nevidim v tom tvojom prvom pristevku ze si sa odvolaval na AMD officialny eshop ...

... to je len "tvoje" zbozne prianie, aby si sa obhajil ked uz vsetky ine argumenty niekto vyvratil a nachytal ta na "hruskach".

Takze ak o tom pises spomen to v prispevku ... ale to je asi zlozite kedze po sebe evidentne necitas co pises.

2) Nikde jsem nepsal, že karty nejdou koupit vůbec.

"Co se na ty eshopy (USA a Německo) sem tam koukám, grafárny stále out of stock a pořadník asi není."

... TO AKO TO "OUT OF STOCK" (STALE OUT OF STOCK podla teba) teda znamena ze tie karty sa kupit daju ??? to uz nerozumies aj anglickemu textu alebo len slovenskemu ?


A laskavo sa nenavazaj do slovakov ... nemozem za to ze z nich mas komlex menej cennosti.

A samozrejme cisty "internetovy troll" ked uz nemas o com ... zacnes sa navazat do toho ze som slovak ... ake ORIGINALNE !!! niesi nahodou z Prahy ?

PS: a ako si prisiel na to ze mam ja problem z ceskym textom ma fakt udivuje ... Tym naznacujem to ze ja som teba upozornoval ze evidentne nevies citat ... ale jasne ty to zvalis na mna ... ze ja neviem citat ... Ale chapem ze hlupak ta stiahne na svoju uroven a tam ta ubije lebo na vacsiu prax.

PS2: ale ak mas stale neaky relevantny argument, ktory vnesie do tejto diskusie z tvojej strany viac inteligencie ... sem s nim ... ak nie ... myslim ze sa nemame viac o com bavit. Svoju inteligenciu si naznacil v poslednom prispevku hlavne v casti ... ked ti dojdu argumenty kopni si do slovaka !!! velmi ... velmi inteligentne ...

PS3: a kiddo ... nezabudni ma ominuskovat ... to len pre pripad ak by si zabudol (co viem ze sa nestane).
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 19:49:13
avatar
ad1) Chápu, proto jsem ti to vysvětlil

ad2) Ano, psal jsem, že na AMD eshopu jsou Out of stock vždy, když se tam dívám. Ne že nejsou nikde. Chceš to ještě nějak dovysvětlit?

Nechápu tvoji nutkavou potřebu neustále stáčet diskuzi do osobní roviny. Nějaký komplex?

Pro tvoji informaci, jsem z Ostravy.

Z čeho jsi vydedukoval, že se navážím do Slováků? Jen jsem se snažil v tvém konkrétním případě pochopit, kde je problém. Zase problém s česky psaným textem? Slovensky psát bohužel dobře neumím, omlouvám se.

Ten nápad s mínuskováním bereš podle sebe, kiddo?
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 20:36:00
avatar
ad 2) neviem ci ti nestaci povedat to ze som volal dodavatelom ... ano citas spravne nie predajcom ... volal som priamo managerom na ktorych mam kontakt priamo do vyssie spominanych predajni (CZC, OKAY, AGEM, EDSYSTEM) a kazdy jeden mi povedal ze karty maju skladom priebezne a je ich mozne objednavat. Takze stale neako nerozumiem comu este nechapes. Ano nieje to oficialny kanal a ani bezna moznost standardneho zakaznika, ale to nieje moj problem. Bolo mi povedane ze sa dostava aj na beznych zakaznikov (tolko vyjadrenie manazera predaja).

No pokial si nemal zaujem sa "navazat do slovakov" neviem v akom kontexte si to potom vobec spominal a co s tym ma to ze som slovak ... ak este raz mas problem s citanim ... to nieje moj problem ... moj osobny nazor je ze SK / CZ je +/- to iste ... takze fakt neviem comu nemozes rozumiet.

A k tomu minuskovaniu ... no tak fakt je ze ako som sa postupne logoval aby som ti odpisoval ... bolo neako podozrivo jasne a viditelne ze minusky (vzdy po jednom!) pribudaju len na moje reakcie ... takze ak toto nieje dokaz tak potom neviem co este. Naviac si jediny koho tu opravujem a upozornujem a neviem kto iny by mohol "po jednom" minuskovat len moje prispevky.

Takze maj aspon tolko slusnosti ze to priznas.

JJ podla seba ... si mi asi tak ukradnuty ako slovenska vlada ... a fakujem ta tak isto velmi ako kazdy den spravy v "markizackych" mediach.

PS: zaujimave tiez je ze ako som upozornil na to minuskovanie ... zrazu prestalo ... hmmm vobec to nema spojenie vsak ze.

PS2: toto nieje navazanie ... vsak ze ...
Z čeho jsi vydedukoval, že se navážím do Slováků? Jen jsem se snažil v tvém konkrétním případě pochopit, kde je problém. ... a konkretne text "v tvém konkrétním případě" ... co ja niesom clovek alebo som z marsu ? ... alebo co si myslel vetou ... "v tvém konkrétním případě" ... ak to nema byt urazka na slovakov ? No to keby si este vedel ze som cernoch asi vyskocis z koze ...

PS3: evidentne plodna diskusia ... este raz ak nemas padny argument ... radsej uz nic neuvadzaj.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 20:46:09
avatar
Jen pro pořádek, tohle, v době psaní jedno mínusko, jsem ti též nedal já. Vzdávám se, tady je evidentně zbytečné cokoli vysvětlovat. Prajem ti pekný večer.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 10:57:57
avatar
Jen opravím, méně efektivní nejsou. Jsou právěže efektivnější. Poměr hashrate/watt mají RX 6800 a 6800XT ze všech karet nejlepší. Jen ten celkový výkon není nic moc, ale ta spotřeba ...
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 18:11:59
avatar
Jasne ! ... samozrejme ze mas pravdu ... musia byt efektivnejsie ked s polovicnymi moznostami dosahuju vyssie vykony ako by mala byt "realna polovica" ...

zle som sa vyjadril ... ale v konecnom dosledku som myslel to iste ... a teda ze pri polovicnych moznostiah maju sice percentualne viac ako polovicny vykon ale stale je to "obmedzene" na to ako to mohlo byt keby pouzili "plnu" velkost.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-25 13:37:58
avatar
aaaaa jééé .. už je tady zas
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:10:17
avatar
Když můžou těžaři těžit i na tisícovkový řadě, tak proč by jim nemohla stačit přiškrcená katra z řady 3000? To přiškrcení podle mě nemůže zabránit těžařům, aby to zase skoupili.

A ještě poznámka, jak NV ovlivní, kam ty karty půjdou? To je prodávají rovnou těžařům s tím, že na krám se vůbec nedostanou?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:18:03
avatar
ano, NV prodává i přímo těžařům ...
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:40:36
avatar
Samozrejme ze nV predava rovno taziarom ... staci pozriet internet ... su toho plne bazary + ty ludia sa tym dokonca chvalia ...

za vsetkych jeden priklad : " Odkaz " (aka ... "Musel jsem udělat větší objednávku u výrobce, abych měl přístup k GPU do svých farem.")

PS: 4 DD sorry za OT a spam linku na bazos ... len je asi potrebne niktorym co nevedia pouzivat vyhladavace ... uvadzat konkretne priklady.
Klaurung [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 23:31:36

bez jakekoliv narazky na jednu ci druhou firmu (AMD/NV) ale ten odkaz ctu na bazosi tyden co tyden a nikde jsem necetl :vyrobce AMD/vyrobceNV vzdy je tam uvedeno: MSI/GB/Asus......takze podle tohohle usoudit ze jedna ci druha spolecnost naprimo prodava tezarum.........no nevim nevim
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 18:18:00
avatar
Tak podla obrazkou co tam ma ten predajca je vidiet ze sa jedna o grafiky roznych vyrobcou ... aj nV aj AMD ... ale taktiez pise ze musel objednavat u vyrobcu (nie vyrobcov) ... na druhej strane je asi velmi pravdepodobne ze to nebola priamo nV alebo AMD ale ... samotny "producenti" (asus, msi, ...).

Tak este to nezovseobecnuj ... nieje jediny co takto predava ... a hlavne asi nebude pre niekoho takeho problem napriamo kontantovat ci uz nV alebo AMD ... ked od nich napr. zoberie naraz 50-100 kariet (pri cene 2000-3000€).
Dollars1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to komedie 2021-05-23 16:25:14

Ja jsem puvodne uvazoval o 3080 nebo 3090 nakonec jsem presel z vega64nitro na 6900xt nitro zatim spokojenost pude pod vodu pak se uvidi jak dobre cipy to jsou
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nvidia.. 2021-05-23 16:37:30
avatar
Mnoho lidi z branze uz reklo verejne ze Nvidia je nejhure se chovaciji firma v HW svete.. Posledni roky prekonava v tech "humesch" co zkousi na lidi uz i INtel.. Sam Linus zakladatel Linuxu poslal Nvidii fakáče
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-23 16:49:50
avatar
Sorry ze trochu podisujem ...

ale ! ...

... ono takymto BFU userom co nevedia googlit "pan" Linus nic nehovori ... a urcite si ho spoja skor s LTT ako s "linux-om" ...

... pokial to nebude prezentovat Markiza, alebo to nebude v "hornej-dolnej" pripadne sa to nebude rozoberat na "farme" alebo v "mama ozen ma" alebo "svatbe na prvy pohlad" a inom medialnom hnoji ... tak k tejto informacii sa tieto "jedince" a "individua" nedostanu.

Takze skoda ale "klopete na zlom hrobe".

PS: tolko k inteligencii jednotlivych "individui". Vidim to stale a dookola na "lokalnych" weboch (aj CZ aj SK) ako tu niektory az "do-krvy" obhajuju nV pripadne "za cias" Athlonovej slavy (citaj afery) Intel.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-05-24 18:20:07
avatar
Kdyby se tak co nejdřív vyplnilo tohle: Odkaz
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 575x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 385x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 895x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1172x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1495x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1332x
Komentářů: 6