Nvidia připustila porážku G92 vs RV670 – výkon znám? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 05 říjen 2007
ati-nvidiaZdá se, že rozhřešení, kdo je výkonnější, se dozvíme dříve, server Inquirer přišel s novinkami v souboji G92 a RV670 ...

 

Ve veleočekávaném souboji mainstreamových grafických karet GF8800GT a HD2950PRO, alias G92 vs RV670 se dostáváme pomalu k rozuzlení celého případu. Server The Inquirer vypustil do světa zprávu o tom, že Nvidia připustila porážku své G92. Server zveřejnil čísla výkonu v 3D marku 06. Ten sice jak říkám není příliš vypovídající, ovšem nejen výrobci mu stále přikládají velkou váhu. A jaké je tedy skóre?

  • Nvidia GF 8800GT (G92) - 10 800 bodů
  • ATI Radeon HD2950PRO (RV670) -11 400 bodů

Server Inquirer dále podotýká, že na stejné sestavě v minulosti dosáhla grafická karta Nvidia GF8800Ultra skóre 11 500bodů! Když vezmeme, že cena GF8800Ultra je dnes 599 dolarů a cena HD2950PRO 250 dolarů, je na místě otázka, jak se asi cítí majitelé GF8800Ultra ...

RV670-MSI-7

Každopádně další dílek puzzle do skládačky souboje G92 vs RV670. Samozřejmě nelze brát výše uvedená čísla jako fakt, ale vzhledem k tomu, že karty mají krátce před vydáním a podobné uniklé informace se většinou ukáží, jako pravdivé, je to jen potvrzení papírově silnějších parametrů RV670 proti G92. Co mě zaráží je ten výkon (zda se mi za ty peníze nějak moc dobrý :) ).

g8800gt 

Každopádně pokud je skutečně G92 slabší, perfektně to vysvětluje to, že Nvidia se rozhodla posunout datum vydání GF8800GT na 29.října, tedy asi o 3 týdny nečekané vypuštění před RV670. Také do toho zapadá nasazení jedno-slotového chladiče, i přes následné problémy s chlazením G92. Při stejných cenách G92 a RV670 má Nvidia problém, že si slabší G92 zkrátka nikdo nekoupí, snažila se tedy ušetřit, na čem se dalo a tím bylo logicky chlazení. Jednoslotové je levnější než dvouslotové, které by bylo vhodnější a to už pár dolarů udělá, což je právě ten cenový rozdíl mezi RV670 a G92. Samozřejmě konečné slovo budou mít výrobci grafických karet. A vydání G92 dříve? Pokud je skutečně vše výše uvedené pravda, tak Nvidia zkrátka neměla jinou možnost. Alespoň tři týdny před vydáním RV670 se bude o G92 mluvit, jako o zajímavé kartě ... No uvidíme, podobné zprávy beru vždy trochu s rezervou, dokud si neosahám a nevyzkouším obě karty na živo. A to bude brzy. Navíc nevím jak vy, ale já moc často 3Dmark nehraji, takže si počkám s hodnocením až do otestování her ( třeba nějakou s DX10.1 ;) ).        

PS: Teď předběhnu některé z vás: Stále nevím, jestli je PCIeX 2.0 kompatibilní s PCIex 1.0 ;) Dozvím se asi v pondělí.

Zdroj: The Inquirer

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a pojede to teda na PCIe 1 0 ? 2007-10-05 12:17:07
avatar
ten 2950 PRO ??? ****na stejne sestave kde byla 8800Ultra ma vic bodu takze logicky kdyz to testovali na starem PC... tak to bylo s nejakym starym chipsetem a ne s necim co ma podporu PCIe2.0**** A musím si trochu rýpnout do nVidie, ATI prostě takové přelomové karty umí,myslím,že je tu nová ikona po 9800 a 1950
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 12:09:33
avatar
Sakra, nestihl jsem to...
Neznámý  - Omg 2007-10-05 12:16:49

PS: Teď předběhnu některé z vás: Stále nevím, jestli je PCIeX 2.0 kompatibilní s PCIex 1.0 ;) Dozvím se asi v pondělí.

Ne,ne nezapomeň se zeptat.Ostatně jako u skoro každý novinky
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 12:18:22
avatar
Jinak otázka na majitele ultry je dost mimo, když si někdo koupil předraženou kartu před půl rokem, tak ho asi nebolí, že dnes už je překonaná, jak se asi cítí majitelé 2900XT, kteří koupili kartu před pár měsíci, že levnější karta teď udělá stejný nebo lepší výsledek? Je třeba vyčkat, jaká bude cena, hlavně ovladače , prostě z těch střípků nemá cenu dělat závěry... s tím chladičem jsem na to zvědavý, u ATI nekvalitní chladič u 2900XT taky dělal problémy
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-05 12:28:15
avatar
je trochu rozdíl přijít za pár měsíců o 9 000 Kč - v případě Ultry nebo o 2 000 Kč v případě 2900 XT ale jako kdo šel do Ultry za 17 000 Kč tak ten prachy asi fakt neřeší
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: re: 2007-10-05 13:47:15

Bohumil Stejskal napsal:
je trochu rozdíl přijít za pár měsíců o 9 000 Kč - v případě Ultry nebo o 2 000 Kč v případě 2900 XT ale jako kdo šel do Ultry za 17 000 Kč tak ten prachy asi fakt neřeší


Tak tak,plne souhlasim,argument od obc je kapanek ulet
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 14:18:35
avatar
Nesouhlasim, výkon ultry byl špičkový od začátku a 2900XT dodnes nemá výkon "vyladěný", pokud si někdo před půl rokem koupil ultru, kupoval jí s tím, že poměr cena/výkon je to poslední kriterium které může zvažovat. Ztráta 9 tisíc pro blázna kterej koupil ultru je asi menší ztráta než 2 tisíce pro člověka, kterej si koupil Atinu s tím, že její výkon časem snad poroste, když za půl roku dostane za tu samou nebo lepší cenu výkonější grafiku.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:11:20
avatar
to ze PC komponenty casem ztracej na cene vim uz veeeeelmi davno takze s tim rovnou pocitam .Jedina soucastka (nebo jeji ekvivalent) ktera vyrazne zlevnila od te doby co sem to kupoval je 24" monitor u kterejch se skokove dost snozili ceny - a me je to ostatne uplne jedno protoze ja v prvni rade koukam na kvalitu a cena je az na 2. miste.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:19:33
avatar
No vždyť jo. Nikdo si asi nekupuje kartu s tím, že mu vydrží pět let na špici, pokud někdo koupí high end, musí počítat s tím, že to jsou vyhozené peníze, snad jen GTX se drží neobvykle dlouho...jen máloco ztrácí hodnotu tak rychle jako počítačové komponenty...
Stejně je tenhle článek jen senzace pro senzaci, testy hlavně u tý ATIny jsou, vzhledem k pověstné kvalitě ovladačů, skoro dva měsíce před jejím vydáním dost...podivné.
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Už jsem to psal 2007-10-06 11:59:09
avatar
Proboha uvědomte si, že RV670 není žádná nová architektura, v podstatě jen A POUZE die-shrink R600, tedy nebude žádné spešl ladění pro RV670, , zpracováním instrukcí se to neliší ani o píď a pokud připustíme, že teď už jsou odladěné ovladače, je onen výsledek z 3D Marku poměrně relevantní.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 12:47:34
avatar
Ale tak jasně že úplně nová není, ale už má podporu DX 10.1 a SM 4.1 , takže úplně totožná asi nebude a jestli má zpracovávat i tyhle novinky, tak ovladače budou muset bejt předělaný. Já neříkám, že ty testy jsou podvod, akorát že o skutečným výkonu, ve hrách, obou karet nevypovídají zhola nic. Ostatně přečti si diskuzi na originál webu, ať nemusím přepisovat argumenty.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nvidia 2007-10-05 13:51:01

Souhlasím s obc. Koupil jsem si po ATI X1950XTX Nvidia 8800 GTX a ta karta zatím nemá chybu, perfektně vyladěné ovladače pro Visty, takže mohu hrát vše na max (již cca 1 rok) a bez bugů případně padání (viz. počáteční problémy ATI HD2900XT v Bioshocku, Team Fortress 2 a myslím, že bych mohl pokračovat). To že Nvidia ani nespěchá s uvedením nového Highendu má jistě své důvody. Ty jsou jednoznačně dle mého názoru marketingového charakteru, zkuste si projít tech. dema Crysis, kde nevidíte jinou kartu než 8800 GTX. Nvidia po uvedení Crysis ještě čeká hodně velký nárůst prodejů právě 8800 GTX. Kromě toho se ještě nikdy nikomu nepodařilo prodat tolik high endových grafik jako Nvidii její 8800 GTX. Výkon této karty bude stačit ještě dost dlouho. Takže Nvidii ze slabšího výkonu G92 hlava bolet nemusí, pokud bude mít doladěné ovladače bude to zajímavá koupě. Jinak jsem rád, že se ATI vrací a bude sílit konkurence. Vzhledem k tomu, že nevidím červeně ani zeleně, uvidím podle recenzí jakou novou high endovou GK vyberu do svého kompíku.
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 14:00:22
avatar
3Dmark SUXXXX. Nevim proc se v tom porad testuje kdyz v hrach je to stejne jinak. To nemohly spustit aspon 1hru a z toho udelat nejaky zavery?

Jinak ja vidim na jedno oko cervene, na druhy zelene a GK vybiram nakonec podle čmuchu .
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:13:58
avatar
No s tema ovladacema to neni uplne pravda - az do dubna byly NV ovladace pro Vistu v dost dezolatnim stavu a spousta lidi s tim mela obrovske problemy a na ovladacich pro Vistu 64 by taky jeste mohli zapracovat.
Neznámý  - PCIex 2007-10-05 14:24:40

Aspoň co vím tak PCIex 2.0 dodává 100W zatímco PCIex 1.1 jen 75W (teď jen nevim jestli je to stejný i pro 1.0). Takže rozdíl by měl bejt jen v příkonu. Bude se to řešit přídavným napájením. Jestli se pletu, tak mě nekamenujte.
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 15:03:14
avatar
ukamenujeme!
2.0 ma 2x vyssiu priepustnost dat (2x vyssia frekvenica zbernice) cize preto mame tolko starosti ale ak testovali aj ultru aj 2950 na rovnakej zostave, tak R670 musi bezat aj na 1.1 (minimalne).
Neznámý  2007-10-05 15:26:31

Ok. Ale kompatibilní to bude protože jsem ještě neviděl prodávat desku která by podporovala 2.0, a vydat to bez zpětné kompatibility by asi nebylo to správné terno.
kmsa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PCIe 1.1 2007-10-05 14:58:38

kedze ako hovoril
Citace:
PS: Teď předběhnu některé z vás: Stále nevím, jestli je PCIeX 2.0 kompatibilní s PCIex 1.0 ;) Dozvím se asi v pondělí.


ako je na tom 1.1 na tej ta 2950pro pojede s pridavnym napajenim?
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odvážné tvrzení 2007-10-05 15:17:15

Určovat vítěze podle rozdílu 600b v 3D marku je úlet. Další novinka, která popírá pořád omílanou objektivitu DD. Co nám řekne, že je RV670 o 5,5% výkonnější v 3DM06? Nic. Narážku na Ultru ani nebudu komentovat. HD2900XT taky poráží 8800GTX v 3DM a ve hrách je s AA většinou na (nebo pod) úrovní GTS.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:23:12
avatar
Souhlasim ze hodnotit podle 3D marku je kravina. Soucasne ale v mem nativnim rozliseni 1920x1200 je AA ve hrach temer nepostrehnitelne (pokud zrovna nezkoumam screenshoty coz teda moje zaliba neni) a u AF je to podobny - tam poznam tak 4X ale vic nepotrebuju protoze vnimam hru (nastaveni na max + 4xAF)

Jeste bych doplnil ze v Crysis si s zadnou soucasnou grafikou nebudes moct dat vsechno na max + nejaky AA a AF aniz by z toho nebylo slideshow....
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:24:53
avatar
Ovšem tohle není úplně nejběžnější rozlišení, že ne
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-05 16:28:17

Taky mám LCD 1920x1200 a rozdíl mezi 4x AA a 0xAA poznám bezpečně na první pohled. A to bych řekl, že na kvalitu obrazu nijak náročnej nejsem.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:31:47
avatar
Tak asi je
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 17:07:46
avatar
LOL
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 17:14:56
avatar
Ono efekt AA a AF je celkem dost rozdilny v ruznejch hrach - hlavne zalezi jaky sou ve hre textury a jaky mas nastaveni - pokud mam ostatni nastaveni na max tak opravdu to AA ani AF neni az tak postrehnutelny. Pochopitelne kdyby byl rozdil v propadu FPS mezi 0AA + 0AF a 8AA + 8AF relativne maly tak si to rad zapnu ale neni to pro mne priorita.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:46:33
avatar
Všichni děláte, jako kdybych já byl autorem téhle zprávy. já ji jen přeložil do češtiny a trochu vyvážil a uravil, každopádně autor smyslu téhle zprávy nejsem, takže se laskavě přestaňte navážet do mé údajné neobjektivity ....
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad objektivita 2007-10-08 15:30:52
avatar
Být tebou tak už to asi ani neřeším, NORMÁLNĚ UVAŽUJÍCÍ OSOBY pochopily míru informativnosti celého článku natolik - aby z něj nemusely vytvářet "poselství" že ATI to natřelo nVidii a to díky zaujatosti autora.
Pro ty, kteří článek nepochopili, škoda slov.
Neznámý  - nForce 780i 2007-10-05 16:05:30

Bude mít podporu PCIex 2.0. Sice ne nativní, ale přes speciální můstek z 1.1. Má dodávat až 150W, ale propustnost grafik klesne na 4GB/s. Spotřeba desky se zvýší na 48wattů, takže bude nutné kvalitní chlazení. Deska má vyjít v USA 31. října. To jen tak pro zajímavost.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:43:54

"...že cena GF8800Ultra je dnes 599 dolarů a cena HD2950PRO 250 dolarů, je na místě otázka, jak se asi cítí majitelé GF8800Ultra ... "

Tak to je uplne stejna demagogie jako to, jak se dnes citi majitele X1950XT...

Tento "SIP", "Blesk" nebo jaky bulvar grafickych karet opravdu boduje...a v posledni dobe cim dal vic...dobre si pamatuji, jak se tady na tomto miste psalo, jaky to bude mit problem nVidia s vydanim HD2900, a skutecnost byla nakonec uplne nekde jinde...
Clanky o graikach na tomto webu jsou jen zboznymi pranimi jejich autoru nez popisem skutecnheo stavu...
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 16:56:18

Taky mám ten pocit. Úplně jde cítit v jaké euforii se autor nalézá při psaní svých drbů ke grafikám. Hlavně ty časté chyby a překlepy.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 17:19:04
avatar
Jo a ty urcite taky vzdy pises bez hrubek ze jo ???? Jestli jo tak tady klidne muzes kontrolovat vsechny clanky a rovnou je opravovaat i pred vydanim........ .
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:10:18

Čeština taky není zrovna moje parketa, ale radši si svůj post po sobě přečtu, než ho plesknu na net. U článku to platí dvojnásob. Působí to na mě dost amatérsky.
Navíc jsem ani tak nemyslel pravopisné chyby jako spíš technické...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:50:04
avatar
a jéje někdo objevil ameriku .... jo DDWorld je amatérský, já jsem jako autor amatér když vidim, co všechno si dnes hraje na profíky, tak amatérem chci zůstat dlouho ... BTW: za chyby se omlouvám, hold nejsem v češtině tak super nevěděl jsem že budu dělat tady tohle tak nějak jsem k tom přišel jako slepý k houslím
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kdo chce... 2007-10-05 22:57:48

nech těch výmluv. všude píšeš, že chceš podněty a nápady ke zlepšení a když po tobě čtenáři chtějí česky psané články tak se vymlouváš na amatéra. bejt amatér od základní školy (9 let?) je docela ostuda, nemyslíš?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 23:50:34
avatar
nemyslím nestydím se za to, že jsem mater nehraji si na profíka, dělám to co mě baví a jak mě to baví ... smozřejmě zlepšením se nebráním snažím se co to jde, ale amater jsem a umím si to přiznat ...
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - amatér 2007-10-06 13:30:00

amatér možná jsi co se týče it ale nesnaž se nám namluvit, že jsi amatér, co se týče češtiny.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 14:41:22
avatar
No spíše jsem více amatér na češtinu než na IT ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:48:03
avatar
já nejsem autorem tohohle řlánku, českého zde na stránkách ano, ale smysl a obsah článku je převzat ze zdroje ... tak si laskavě dejte voraz a navážejte se do autora těchto zpráv ... můžete zařín na několika zharaničních serverech ...
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 19:30:13

Ve Firefoxu existuje plugin kontrola českého pravopisu. Doporučuji nainstalovat. Tohle se skoro nedá číst...
P.S. Vyvážením článku myslíš to rýpnutí do Ultry? Tak to se vážně nepovedlo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:35:00
avatar
Chjo ... to rýpnutí také není můj nápad ani má myšlenka ... viz zdroj ;)
Slan!na [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak tak 2007-10-05 17:24:55

Já sám mám přetaktovanou 1950pro a v rozlišení 1280 na 1024 hraju s AA a AF v závislosti na aplikaci na max. detaily naprosto plynule jak Bioshock tak MoH:Airborne,takže mi výkon neschází a můžu si dovolit počkat což se zatím ukazuje jako správná volba ... ovšem za předpokladu, že jsou ty PcMark výsledky pravdivé. Jinak to, že ve vyšších rozlišení je AA a AF poznat hůře je pravda, ale tvrdit že jsem si koupil hd2900xt proto že nehraju se zapnutým AA a AF, protože to nepoznám se mi zdá jako fanATIsmus
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:OBC 2007-10-05 18:37:14
avatar
v pondeli te presvedcim jak HD2900PRO 1024 PRETAKTOVANA NA 800/2000 nakope prd*l te tvoji ultre;)
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:56:42
avatar
Myslim, ze je tady zase dalsi pru.r. Pul roku nebyla zadna karta pro masy a ted neni zadna pro nas silence. Mohu za sebe jen rict , ze kdyz jsem si ja kupoval 8800GTS 640 tak jsem veril ze kolem vanoc si nadelim neco poradnyho. Ackoli po pretaktovani to neni takova byda ale World in con. mi uz zacina delat problemy. A to GTSka jdou velmi slusne okulit [ ja mam 627/950] ale na nove hry a 22" uz to nestaci. Ted budeme pul roku zase cekat my - silenci. A nemyslim ze je mi jedno o kolik pada cena komponent. Jen nevim co bych v 168x1050 delal se slabsi grafarnou.Nebo na 24". A ovladace pro Vistu jsou OK uz od Dubna. narozdil od Visty jako takove....... . Letos mi to v segmentu graf. karet prijde hooodne ujety cele
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 18:58:29
avatar
Jestli ti ta tvoje mrska pujde na 800/2000 protoze podle vseho by mela mit mensi napeti na jadre ale uvidime ;)
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 12:42:57
avatar
ne ne ne maji stejne napeti teda alespon sapphire je ma a jelikoz sapphir eje dvorni vyrobce chipu ati a vyrabi vsechny R600 a prodava je asusu hisu atd.a oni si tam cpou jen sve biosy a samolepky tak by to mohlo byt na vetsine atin s napeti stejne jinak muj kolega PRO verzi ze stock chladicem pretocil na 870/2120
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 12:53:26
avatar
údajně jde taktovat i nad XT
Odkaz, takže ten kdo jí sehnal do 7 tisíc neprohloupil...akorát nevim co na to chladič, má tam původní.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 22:25:09
avatar
FAKT NEPOVIDEK A CO ZDE ASI TAK DLOUHO RESIME?Pro VERZE V KLIDU ZVLADA AJI VIZ ZDE:jinak muj kolega PRO verzi ze stock chladicem pretocil na 870/2120
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 22:55:18
avatar
To sem si naběh, koukám...
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:00:25

Co se všichni divíte, že G92 stojí za prd?? Čekali jste snad, že jí tady někdo pochválí? DD teď poslední dobou nedělá nic jiného než schání ty největší kachny a dodává k tomu svoje vlastní pichlavé poznámky a narážky na Nvidii. Nic jiného jsem nečekal ani nečekám.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:18:39
avatar
Ale zase je to dobrý v tom, že tu žije diskuze, tam kde to není konfliktní chcíp pes
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:43:09
avatar
já je neshánim, jenom fudzilla má na tohle tema 6 clanků denně a jinde to samý navíc vy si myslíte, že jsou to moje pichlavé poznámky, jenže většina z nich není moje, ale je to převzato z originálního článku ....
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:45:01
avatar
No a jak se píše v diskuzi u originálního článku: rozdíl dělá 5%, což je v pásmu statistické chyby, má cenu dávat titulek jako kráva o tom co je výkonější na základě možné statistické chyby v syntetickém testu?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 21:45:48
avatar
No nadpis je originální překlad já nevím jestli to má cenu BTW: nevysvětlil jsem snad problematiku 3DMarku jasně ?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 22:01:33
avatar
Ale dyť jo, ale právě proto ten titulek mohl znít trochu jinak a ne doslovně, právě proto, že odvozovat výkon na základě 3DMarku sám asi nepovažuješ za určující, INQUIRER má rád takové úderné titulky a i ten 3Dmark bere jak nějakou modlu...
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 22:13:02

Pod článkem jsi podepsaný ty, tak jsem asi jako většina čtenářů myslel, že vyjadřuje tvůj pohled. Příjde mi zvláštní, když se autor distancuje od svého výtvoru... Za tím co napíšeš by sis měl stát a ne se jen vymlouvat, že jsi to opsal z jinýho bulváru.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 23:57:24
avatar
no tak článek je sice můj, nicménč když do určitých míst článku napíšu podle zdroje, či jak zdroj podotýká, tak myslím, že to každému dojde netvrdím že do něktrých článků nepřidávám svoje, ale to je poznat pokud není v článcích to co je výše uvedeno Já se od tohoto článku vůbec nedistancuji, jen se mi nelíbí, že mi podsouváte, že musím se zdrojem a autorem zdrojového článku automaticky souhlasit je to aktualita a ta informuje o zajímavé věci, ne vždy prostě musím 100% souhlasit s obsahem, ale tajit vám tu zprávu proto nebudu
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :))) 2007-10-06 21:38:47
avatar
Čistě pro úplnost, přebírat doslova a citovat zdroj je regulérní, kanibalizovat cizí články nad rámec zpravodajské licence je v rozporu s autorským zákonem.

Přebrat fakta či údaje s odkazem na zdroj prosím, ale často je vidět přístup balancovat na hraně překlad/volně převyprávěné a doplnit sem tam vlastní hlášku bez souhlasu původního autora ato je podle mne za hranicí.

Mimochodem, čím to, že prakticky stejný postup, stejný článek a na stejné téma je vidět současně každý den na asi 20 serverech najednou? Jen občas sem tam slovíčko se liší podle nálady překladatele Čeští IT novináři čtou asi stejné zahraniční recenze a živí se zřejmě jen jejich kanibalizačním překládáním ))
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-07 08:23:08
avatar
No tak on je trochu rozdíl když přeložíš a použiješ elký článek a krátkou aktualitu když má aktualita jen dvě tři věty, těžko lze na smyslu něco měni a pak máme všichni to samý. já se snažím tam alespoň něco přidat, jinak ale je celkem jasný že nejen časké, ale i zahraniřná weby máme zprávičky podobné, jednak mnozí maí zdroje co jiní ne, indy vycházíme ze stejných informací apod Podle vás může být za hranicí, ale to není regulerní právnický náor Já si tuhle vec hlídám, takže mohu říci, že je to sice často na hraně ale hlídám, navíc čeština je skvělý jazky, takže když to člověk převypráví v původním smyslu zahraičního řlánku, těžko to lze nazvat kanibalismem apod.nebo chcete jen odkazy na zahraniční původní zdroje? bez čeśkého komentáře?
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-10-08 13:47:27
avatar
Neberte to osobně, nemyslel jsem to konkrétně na Vás. U Vašich článků je autorův přínos celkem evidentní, jinak by se tady nevedly plamenné diskuze nad Vašimi osobními názory a preferencemi. Jen jsem si tak obecně povzdechl. Váš web je tak trochu amatérsky založený, pokud vím nestojí za vámi velké vydavatelství, a přitom máte srovnatelně kvalitní články jako třeba živě nebo digitálně, takže tam někde u nich asi bude chyba.

Takže pro Vás to měla být spíš pochvala Přestože často nesouhlasím, chodím sem raději než na živě nebo digitálně. Na rozdíl od živě je aspoň většinou vidět, že tu či onu značku vychvalujete, protože si to o ní myslíte a ne protože Vás dotyčná firma "motivuje"

Mimochodem právní rozbor může být, ale ten by se sem do diskuze asi nevešel
vodehnal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2007-10-05 22:32:42

Já nevím co se tady navážíte do DD,ale od začátku je u toho článku uveden zdroj. Ono to chce používat tak trochu mozek, pokud je to ovšem prakticky možné.
Osobně je mi jedno,kdo bude mít lepší kartu, jestli NVidia nebo ATI. Já používám počítač hlavně na práci a ne na hraní, holt mi už není 14 ...
A co osobně nesnáším, když někdo mluví za většinu, něco mi to tak trochu připomíná.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-05 22:39:07
avatar
souhlas - lidi by mei zacit pouzivat mozek nez neco kvaknou .
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-06 12:17:43
avatar
tak 2950 Pro válcuje šit vod Nvidie G92 a lamy tu budou vykřikovat, že to není pravda.ATI jasně vyhrává lepším provedením - 55 nm vs 65 u nVidie, lepší výsledek v 3D Mark, plná podpora 10.1 a SM 4.1 a nvidioti tu budou nakonec řvát , že G92 je lepší.Toš kurfa kdo je tu hňup?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 13:05:19
avatar
Nebudeš ty nakonec Stratos? Jinak co se týče hňupovství, tvůj příspěvek hovoří sám za sebe troubo. A nikdo tu neříká, že G92 je lepší, tak se prober. Radši se starej, jestli ti to poběží na PCIe 1...
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 16:19:45
avatar
Specifikace tohoto rozhraní ve verzi 2.0 se objevila tento rok v lednu a přináší několik hlavních vylepšení. Toto rozhraní je plně zpětně kompatibilní se zařízeními pro PCI Express 1.x!
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jestli je 2007-10-06 16:45:05
avatar
to pravda, tak porad lepsi, ze to priznali hned a netutlali to pul roku, ne?
silent64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 19:05:33
avatar
//OT
fakt tu nerozumiem niektorým ľuďom, ktorí sa v kuse navážajú do DD a na článkoch hľadajú chyby a náznaky zaujatosti. Ja DD obdivujem už len z toho dôvodu, že ako amatérovi sa mu podarilo rozbehnúť web na takejto úrovni (myslené pozitívne) a vôbec pustiť sa do takéhoto projektu. Nie je to nič jednoduché, viem o tom svoje, tiež sme sa pokúšali cca pred rokom pokúsiť sa o niečo podobné, ale pre nedostatok finančných zdrojov (ako študenti) to nevyšlo. DDWorld sledujem od jeho začiatku a odvtedy dosiahol ozaj slušný pokrok a takisto aj kvalita článkov má stúpajúcu tendeciu. Držím palce aj do budúcnosti, nech sa darí a nenechajte sa znechutiť niektorými rozporuplnými reakciami
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-06 20:12:31
avatar
to jsou proste dementi......kteri vzivote neslysely slovo vdecnost
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-07 10:38:20

3DMark06 je dneska zcela nepoužitelný pro jakékoli srovnání. Při souboji GF7900 a X1900 nadržoval kartám nVidie, i když to pak ve hrách vypadalo úplně jinak. V případě GF8800 a HD2900 zase dostává trochu navíc Radeon. Ono to porovnání s 8800Ultra a 8800GT je pěkné, ale chybí porovnání s HD2900XT a teprve podle toho by se dalo usuzovat, jak na tom karta bude i ve hrách. Pokud by HD2950Pro porazil staršího bratříčka v 3DMarku, tak se dá čekat i vyšší výkon ve hrách a tím pádem výkon blíže 8800GTX nebo případně na její úrovni. Každopádně snížení spotřeby na úroveň 134W maže velkou nevýhodu, kterou trpěl 2900XT a pokud si čip po přechodu na 55nm proces ponechá i taktovací potenciál, tak je to bezva koupě. Zvlášť pokud by se cena pohybovala kolem šesti tisíc. Samotná výrobní cena RV670 bude nízká, jelikož je menší i jak RV570 v X1950Pro. PCB díky 256bit sběrnici a menší žravosti čipu taky nebude drahé. Celkově by ta karta mohla ATIne zase po čase něco vydělat.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-08 13:28:24

Urcite "neslysely", ale slyseli... Tebe odhaduji tak na zakladni skolu...asi nedodelanou...protoze nadavat umis slusne, poradne cesky ale asi moc ne...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 684x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 456x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 949x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1191x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1511x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1341x
Komentářů: 6