NVIDIA sama dokazuje, že její „RTX 4080 12GB“ je klamání spotřebitelů, jde jasně o RTX 4070! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 12 říjen 2022
altFirma ví, že má problém, ale radši bude dál lhát. RTX 4080 název pro dva zcela odlišné produkty.

 

 

 

 

Většina objektivních novinářů včetně DDWorld.cz velmi hlasitě kritizuje to, že NVIDIA označuje novou RTX 4070 jako „RTX 4080 12GB“, ačkoliv ohlásila také RTX 4080 16GB. Ten název je přinejmenším zavádějící, fakticky jde jasně o jednání s cílem podvádět zákazníky. Vzhledem ke vší dosavadní logice, by RTX 4080 12GB (900 dolarů) a RTX 4080 16GB (1200 dolarů) měly být prostě stejný produkt, kde jediným rozdílem je tedy kapacita paměti, což má minimální vliv na výkon … jenže tomu tak není.

NVIDIA RTX 4080 16GB a RTX 4080 12GB jsou dva naprosto fyzicky odlišné produkty. Je to stejné, jako byste v autosalonu postavili vedle sebe Škodu Superb a Škodu Fabia, ale té Fábii začali říkat taky Superb. Neexistuje pro to žádný racionálně dobrý důvod. Přesto NVIDIA v téhle zjevné šarádě stále pokračuje. Sama přitom dokazuje, že jde o velmi odlišné produkty s velmi odlišným výkonem i parametry.

RTX 4080 16GB má AD103 GPU se 379mm2 a 80CU s 256-bit sběrnicí a tedy 16GB paměti. RTX 4080 12GB má ale menší AD104 čip s 295mm2 a 60CU, současně se 192-bit sběrnicí a tedy 12GB paměti. Jde fyzicky o zcela odlišné ničím podobné produkty. RTX 4080 12GB je naprosto jednoznačně to, co bychom dle dosavadní logiky značení NVIDIA karet, nazvali jako RTX 4070. A NVIDIA to sama dokazuje i jejím výkonem.

Aktuálně zveřejnila grafy výkonu novinek ze tří her (pozor všechno ve 4K s aktivním RT a DLSS), kde vidíte značný odstup obou „RTX 4080“ od RTX 4090, ale také jedna od druhé. RTX 4080 16GB je opravdu výrazně slabší než 4090, vypadá to, že bude mít výkon zhruba kolem úrovně RTX 3090/3090Ti, což samozřejmě není špatné po stránce výkonu, ale cenově to rozhodně příliš zajímavé není, když se stále bavíme o kartě za 1200 dolarů proti 1600 dolarové RTX 4090. Především jde o výrazně větší odstup, než měla RTX 3080 od RTX 3090 v končící generaci. Je zjevné, že nás čeká RTX 3080 Ti 12GB s jádrem z RTX 4090 někdy v příštím roce. Ale o to až tak nejde.

Jde o to, že dle názvu „stejná“ grafika RTX 4080, lišící se podle označení jen množstvím paměti, má velmi odlišný výkon. RTX 4080 16GB je podle NVIDIA totiž o 20 – 30% výkonnější než RTX 4080 12GB, což je rozdíl třídy. Nazvat tyhle produkty tedy prakticky na první pohled stejně, je jasná snaha mást uživatele a jasný pokus o podvod. Aby NVIDIA jasně ukázala, že lže a chce mást lidi tím názvem, má v těch grafech i starší RTX 3080 a RTX 3070.

Mezi nimi je totiž prakticky stejný výkonový rozdíl jako mezi RTX 4080 16GB a 12GB, tedy zhruba 30%! Je tak naprosto zřejmé, jasné a logické, že RTX 4080 12GB je novou RTX 4070! Proč se tak nejmenuje? Protože NV se ji snaží prodávat za šílených 900 dolarů!!! Téměř 28 tisíc korun v normální situaci na trhu za grafickou kartu vyššího mainstreamu je jedna věc, druhá, že proti RTX 3080/3070 není o moc lepší. Je pouze o 10 až 25% lepší dle vlastních testů NVIDIA (takže v běžné praxi to bude méně) než RTX 3080, kterou dnes můžete pořídit kolem 13 tisíc korun v bazaru nebo 20 tisíc fungl novou. I ten rozdíl výkonu mezi RTX 3070 a „RTX 4080 12GB“ jasně naznačuje, že se díváme na RTX 4070. Stejně jako RTX 3070 má výkon kolem úrovně TOP modelu předchozí generace RTX 2080 Ti, má RTX 4070 („RTX 4080 12GB“) výkon na úrovni RTX 3080 Ti/3090. Všechno prostě jasně ukazuje na fakt, že žádná RTX 4080 12GB, je to jednoznačně RTX 4070!

Jen ta cena 900 dolarů je prostě naprosto mimo realitu a NVIDIA se tak raději než to uvést později až se doprodají RTX 3000, a tedy za rozumnou cenu, rozhodla radši dnes lhát všem s tím názvem.

Je to hanba a je to klamání spotřebitelů. A odpovědné úřady by měly konat, pokud NVIDIA tohle uvede s tímto názvem na trh. Stále je čas udělat věci správně, karty nejsou na trhu, stále je čas to přeznačit, přelepit na krabicích a uvést „RTX 4080 12GB“ pod správným logice dosavadního značení NVIDIA karet a parametrům odpovídajícím názvem RTX 4070! Uvidíme, zda tlak bude dostatečný na tuhle změnu a NV udělají něco správně, nebo vážně bude nutné po uvedení RTX 4080 12GB do obchodů podat podmět k úřadům pro ochranu spotřebitelů, že ten název klame a uvádí lidi v omyl.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 14:35:37
avatar
Jeden by si mohl myslet, že už snad není co vymyslet, ale nVidia nikdy nezklame. Už jsem to tu jednou psal, že nevím, jak moc na hraně / za hranou toto je. Nazvat si to mohou jak chtějí, když jim to projde že. Co si budem. Ale mohli to nazvat aspoň RTX 4080 LE (Light Edition), když už nic.
Já měl GTX 1060 3GB. Tenkrát mě stála 5tis. nová z alzy. Výkon jako GTX 970 předchozí generace, ale za polovic. A hrálo se na ní dobře. Ale ta paměť začala být po nějaké době hodně limitující. A taky to nenazvali GTX 1060 LE.
No a nyní (bazar)nově Sapphire nitro+ Radeon RX 6700 XT 12GB ještě v záruce (taktéž u alzy) a spokojenost. Doufám, že vydrží ještě hodně dlouho. Tam žádný problém v pojmenování není .
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 15:30:35

No, taky už jsem to tu psal. Žádné pravidlo pro to, co mají ty čísla v názvu označovat není. Výrobce si může dělat, co chce a bordel si v tom může dělat jak se mu hodí. My máme koukat na testy a neargumentovat nějakými pomýlenými zákazníky.

Osobně mi mnohem horší než 4080 16 vs 12 přijde značení mobilních amdček Ano, jsem znalý, která část značí architekturu a která produktovou řadu.
Teď s velkou slávou vyšla 7000 řada na desktopu s excelentním výkonem. Kouknu na testy 7700x. Paráda. Co pak mám čekat od 7640U? Podle logiky značení asi něco lepšího než 7600X.

A co mám čekat od případného 7620U (nevím jestli bude, spíš 7420). Ale stejně, začíná to sedmičkou...
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to podvod, 2022-10-13 20:14:10
avatar
Spolocnost je tlacena do tolerencie vsetkeho vratane satanizmu okultizmu takze ine jadro nemoze mat rovnaky nazov,
Podla mna to je zalovatelne

https://ascensionglossary.com/index.php/ Black_Operation,_Secret_Space_Program,_Space_Colon ies_and_Human_Trafficking
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 17:16:43

Vám čobolům už totálně hrabe. Měli byste přestat chlastat.
GeoTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 17:21:19

Mna by len zaujimalo kde chce Nvidia potom vykonovo napchat karty ako 4070Ti/4070/4060Ti ktore by pri sucasnej logike mali pri najlepsom 15-20% narast vykonu verzus sucasna generacia. To bude pekna komedia ked vsetci zistia ze z toho papieroveho najvacsieho generacneho posunu sa v realite stane jeden z najmensich
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 18:55:06

ved povedali ze asi nechaju 3000 seriu aj nadalej
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 20:56:19

Bude sranda teraz Nvidia vydala ovladače kde zrychlila RTX3000 o 23%, žeby na ukor kvality obrazu?
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 07:34:40
avatar
Přejmenujou 3080 na 4070, jelikož se jich spousta válí na skladě, to jen mi tu budeme brblat, ale BFU si bude slintat blahem, jaký to udělal kup
vsn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 19:05:35

nevím no, je tam podle grafu do 30% rozdíl ve výkonu, pokud tomu bude odpovídat cena tak pohoda. Hlavní je, že je výkonnější než RTX3080

mnohem větší podvod je když někdo upgraduje z RX5500 XT na RX6500XT a pak zjistí, že je ještě slabší.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 22:52:34
avatar
Ne ne, tam je to zcela v pořádku a nematoucí.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 07:24:20

Souhlasím, tohle byla prasárna stejného typu ze strany AMD. A to říkám jako majitel RX5500XT, který pošilhával po upgradu na 6500XT a pak jenom nevěřícně koukal na testy, co že je to za mezigenerační posun směrem dolů... Prostě FUJ.

Přesto mi přijde, že od NVidie je tohle ještě o něco dál, kdy u AMD bylo jasné, že nejde o stejné karty, resp. že je to jiný model, karty nebyly uvedeny současně a současně se nevyskytovaly na pultech.

Naproti tomu dá se to dělat i opačně, jako třeba když AMD vydalo pod označením Ryzen 5 1600AF de facto R5 2600 (rozdíly pro hráče zanedbatelé, ale rozdíl v ceně ve prospěch 1600 výrazný). Ale to byl spíš ojedinělý úlet...
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 10:02:34
avatar
Njn. Papír snese vše. Ta značení jsou pro obyčejné smrtelníky, co pravidelně nesledují situaci na HW trhu, někdy dost nešťastná.
Výrobce něco zavede a (vypadá to, že) v další generaci pak pokračuje v zavedeném formátu a snaží se z toho udělat trend, ale pak do toho vlepí takový balast, že se v tom prase vyzná.
R5 1600 AF aka R5 2600 LE se ještě dá. Osobně bych radši nějaké označení 2500 a nebo 2600 LE, než 1600 AF, protože to evokuje myšlenku, že se jedná o CPU z první generace ZEN a ne lehce vylepšený ZEN+. A co teprve u generace ZEN3 s těmi Ryzeny 5 5500 a níž že? Tam to taky není úplně košer.
RX 6500XT snad ani nemá smysl komentovat.
RX 6700 je další takový příklad - výborná karta na fullHD (dobrá na 2K), ale teda spíš odfláknutý marketing a nic moc testy, zejména provozních vlastností. A hlavně by jeden předpokládal, že se jedná o lehce okuchanou RX 6700XT (stejný čip, méně výpočetních jednotek, nižší takty), ale ne. Je to vlastně jak s tou RTX 4080 12GB - 10GB na 160bit sběrnici vycházející z mobilního(?) čipu? Ale ticho po pěšině. Ta karta nikoho nezajímá. A přitom za cenu kolem 8,5tis. by byla fakt skvělá.
Takže i AMD má své úlety. Ale to bychom museli úplně na všechno vydávat podrobné zákony a nařízení, aby nešlo obejít vůbec nic. Kdo by se s tím dělal. Chce to vůbec někdo?
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 12:40:46

Souhlas. Tu 6700 vs 6700XT jsem nějak nezaznamenal, ale je to skoro to samé. Člověk by čekal, že XT a "bez XT" karty budou téměř stejné, jen třeba založené na méně kvalitních čipech (nižší takt, termální limit,...).

A to bychom mohli sáhodlouze mluvit o označení notebooků, kdy pod jedním modelovým označením (ve stylu výrobce + modelová řada + číslo) se může skrývat 50 různých HW lišících se CPU (i klidně AMD vs Intel nebo dedikovaná/integrovaná/kombinace), velikostí RAM, grafickou kartou (NVidia vs AMD), velikostí a typem disku, dokonce i technologií displeje (TN, IPS, VA...) - a všechno to se jmenuje "ASer TravelZen 4501".

Holt "šedé" marketingové praktiky se vyplácí.

EDIT: Zdá se, že mě kolega blackgray zmátl a že 6700 a 6700XT jsou na stejném čipu, pouze první je jakási "lite" verze (mírně ořezané NAVI22, nižší takty, menší paměť a užší sběrnice). V takovém případě mi rozdíl v označení "s XT" a "bez XT" přijde v pořádku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 11:26:56
avatar
plácáš nesmysly ....

na jakém základě bys čekal, že RX 6700 a RX 6700 XT budou "stejné" ... AMD /ATI od nepaměti používá odlišení v rámci stejné modelové řady písmeny XT, XL, XTX atd.

Aktuálně už mnoho generací jsou používány XT pro verze s plně aktivním čipem a verze bez XT s částečně ořezaným čipem. Takže neexistuje důvod, proč bys měl očekávat, že RX 6700 a RX 6700 XT bude to samé, když máš na trhu RX 6800/RX 6800XT nebo RX 6600/RX 6600 XT apod. takže logika značení a parametrů je u AMD dost konstantní ...

není to jako by vydávali RX 6900 XT 16GB a RX 6900XT 12GB, kdy by šlo o zcela odlišné karty s odlišnými čipy atd. jako v případě RTX 4080 16GB a 12GB.

RX 6700 je okuchaná RX 6700 XT a to samé platí o RX 6600 vs RX 6600 XT /6650 XT .... prostě značení XT a nonXT je konstatní u AMD ... tím spíše, že se nesnaží vzbudit zdání, že rozdíl mezi těmi kartami je jen množství paměti. Jasně to odlišní ukazuje na rozdílný produkt, což NV naprosto jendoznačně porušuje ...
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 19:05:00
avatar
Pouze jsem narážel na fakt, že si to každý výrobce řeší pro své potřeby, jak se mu to hodí. nVidia víc.
My jsme v podstatě byli zvyklí na to, že výrobce vydal nový čip (např. A100) a od něj odvozoval: high-end měl povětšinou model A102 (xx80 / ti), performance 104 (xx70 / ti), mainstream 106 (xx60 / ti) atd. Stejný čip, stejné množství paměti, sběrnice, jen méně výpočetních jednotek, nižší frekvence, trochu nižší TDP, nižší výkon, nižší cena. A výrobci do toho začali házet vidle. Vezměte si RTX 2xxx SUPER. Tam měl najednou 2060S model čip ne 106, ale 104, model 2070S ne 104, ale 102 atd.
A další věc je, že jakožto zákazníci - konzumenti vychovaní nějakým způsobem očekáváme v další řadě to samé a co hůř, srovnáváme s předchozí řadou/generací. A tady pak vzniká další bordel. Viz. končící GTX 16xx a začínající RTX 2xxx, která vlastně nebyla technicky vzato s čím porovnávat. RTX 3xxx už ano. A měla se s původní a nebo SUPER řadou, která už byla "ohnutá"? U AMD mají aspoň modely XT a nonXT. Ale taky má svoje mouchy - RX 6700 XT 12GB 192bit. vs. RX 6700 10GB 160bit. Tady bych čekal, že nonXT model bude taky 12GB a 192bit., jen nižší takty, ale ejhle, není tomu tak. A nebo porovnávání RX 6500XT s předchozí generací. Podle názvu evokuje pocit, že předchůdce byl model RX 5500XT, ale nebyl.
Tak mi prosím neříkejte, že plácám nesmysly. Není to tak jednoznačné u žádného z táborů. U zelených ale přitápí pod kotlem víc a víc.
ares_1_Boh_vojny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 21:14:41
avatar
ja si myslim ze je to nvidii vec ako si svoje produkty nazve a uvedie aj tak vysledky vravia jednoznacne ze ten kto kupuje vie co kupuje.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-13 22:50:51

10 az 20% rozdiel vo výkone medzi 3080 vs 4080 ? Veď to je absolútne zlyhanie, a ešte keď tá karta bude za 1100€ či koľko...
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 07:09:36
avatar
osobne nechapu ze po tech letech lhani, slibu a podvadeni jeste nekdo ty Nvidie kupuje, pokud mi nejaka firma vedome lze, doslova me okrada o me penize tak prece od teto firmy pokud se to dozvim uz nikdy nic nekoupim, uz jenom z principu zvlast pokud je na trhu konkurence se stejnym vykonem za lepsi penize... Hold spousta lidi sou tupe ovce ktere tuto šarádu jeste spokojene financuji a placou se po ramenou jaky udelali terno Nekteri jako treba OBR nebo Vagner z PCT tohle jeste prizivuji a temto "smejdum" davaji zlate oceneni
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 11:14:02
avatar
Každý nechť si koupí, co mu vyhovuje. Zbytečně nadáváte. Z mého pohledu takové pubertální výkřiky.
S bratrem jsme kolikrát vedli diskuzi na téma AMD vs. nVidia. On ale dělá do grafiky a ADM karty prostě pro jeho práci nemají potřebný výkon, takže jde do nVidie (momentálně ještě stále běží na GTX 1080Ti). Zjistí si o kartách, co potřebuje a dle obsahu peněženky se rozhodne, do jakého modelu jít. I kdyby měl koupit RTX 4080 12GB aka RTX 4070. Ví to a s tím do toho jde. A že je to ze strany nVidie prasárna, no co nadělá, když tu kartu potřebuje.
Já poslední roky běžel na nVidia kartách. Po posledním ADM Radeonu HD 6850 1GB to byla GTX 660 2GB, pak 960 4GB, pak 1060 3GB a nakonec GTX 1070 8GB z bazaru. Teď jsem se po letech vrátil k AMD a mám RX 6700 XT 12GB - stáhl jsem max frekvenci, trochu ji podvoltoval a nevím o ní. O RTX 3070 8GB jsem vůbec neuvažoval.
A že je PCT zeleno-modrý, to je známá věc. Občas se už snaží psát to neutrálně a i dost chválí. Ale nakonec jim ty test stejně vyjdou více ve prospěch modrá/zelená
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 07:34:30
avatar
Áno, karta sa mala volať skôr 4070. Ten rozdiel vo výkone novej a minulej generácie fakt nie je bohvie co. Som zvedavý na AMD. Veľa ľudí čaká 7600xt s výkonom 6900xt, očakávania sú vysoké.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 08:36:10
avatar
Super, ode dneška říkám své Fabii "Superb s trochu slabším motorem"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 09:52:29
avatar
výstižné ...
Dudo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 10:57:12
avatar
volaj ju Fuperb...
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 17:19:55

Já dnes zjistil, že moje standardní Honda je vlastně trochu slabší Type-R. Díky Nvidia.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 13:12:45
avatar
4080 12GB je velmi absurdni, resp velmi spatna grafika za tu cenu, neco mi ale rika, ze nVidia si vychovala zakazniky tak, ze ji to stejne projde. Jak odchod Evga, tak tyto prasarnicky na tom nic nezmeni. Rozdil mezi 4080 16GB a 4090 bude tim, ze tentokrat uz to neni na stejnem cipu jako v minule generaci, skoda, ze AMD dle poslednich uniku nejak slevilo a ty jeji vykonne cipy jsou proste male, takze to na konkurenta 4090 spise nevidim, zase ale daji do kapsy ty 4080tky doufejme i s lepsim pomerem cena/vykon.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 15:56:12

7900XT ma mit podle vsech zprav zde 2-2.5x vyssi vykon nez 6900XT, takze by mela 4090 uplne rozdrtit.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 16:20:48
avatar
Zajimave, ja pokazde cetl neco jako ze "se proslycha", "spekuluje se", nebo "amd by chtelo cilit na"...nikde sem necetl, ze to tak jednoznacne bude. Taky by to byla blbost, kdyz to minimalne v tech drivejsich dobach, kdy se o tom zacalo spekulovat, nemohlo vedet jeste ani samotne amd. Vsechna ta prehnana ocekavani a nasledna "zklamani", si delaji zasadne jen uzivatele sami. Zbytecne. Klidne to muze byt mene, nebo treba i vice, jiste nebudeme vedet nic, dokud se to nevyda.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 16:48:26

tak zrovna ze se proslycha nebo spekuluje DD nepouzival..byla to sama revoluce a nejmene dvojnasobek a maximalne dvou a pul nasobe rasterizacniho vykonu proti 6900XT a alespon trojnasobek pod RT a jak je z toho NV vyklepana strachy ze musi hnat 4090 na 600W a 4090Ti na 800W. jo az s poslednim clankem se presedlalo na extremni efektivitu o 50% lepsi nez rdna2, coz 4090 proti 3090 Ti taky skoro ma, alespon dle computerbase.
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 17:32:42

Mno, myslel jsem si na RTX 4080, ale vzhledem k tomu, že bude stát dost přes 30k a výkon není žádná sláva, asi dám zase přednost AMD, pokud taky nezprasí ceny.

RX7900 do třiceti tisíc by byla lahoda, ale moc tomu nevěřím. RX7800XT by už ale mohli prodávat levněji než za třicet klacků.

Jo, chtěl jsem se zeptat, má na hraní ve 4k nějaký zásadní vliv CPU? Mám jen Ryzen 3600.
Ellasar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 19:32:14
avatar
A je to vyřešeno.
Odkaz
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-14 20:03:47

Ale to 4080 cenu nesníží. :-)
Milkman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-10-17 09:12:37
avatar
Co si budeme, výkonem to bylo spíš taková 4060 ti
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 162x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 129x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 808x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1144x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6