NVIDIA ztrácí podíl na grafickém trhu – AMD a Intel posilují na rostoucím grafickém trhu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 03 May 2011
altSpolečnosti NVIDIA se nedaří zastavit propad na grafickém trhu, zatímco konkurence uniká.

 

 

 

 

První informace o podílech na grafickém trhu za Q1 2011 nevypadají příliš růžově pro společnost NVIDIA. Ta má problémy se svou současnou grafickou generací, která v nejdůležitějších cenových segmentech prohrává s konkurenčními grafikami AMD. Ty mají lépe zvládnutá 40nm jádra, jež jsou výkonnější i úspornější. Problém je to zejména na největším mobilním trhu, kde NVIDIA i přes snížení prodejních cen svých čipů, není schopna dotáhnout podíl konkurenčního AMD a hlavně vyrovnat ztráty, které má díky ústupu klasických low end grafik. Ty totiž tvořily a stále tvoří přes 85% odbytu grafických čipů NVIDIA. Jenže AMD a Intel posilují integrované grafiky, které již mají ve svých CPU, a služeb klasických low endových samostatných grafik tak přestává být pro mnoho uživatelů zapotřebí. AMD výpadek klasických low end grafik vyvažuje nárůstem prodejů ve vyšších segmentech a hlavně FUSION procesory s GPU, NVIDIA ale nemá čím ztrátu vyvážit a do čeho své GPU integrovat, a tedy po segmentu integrovaných grafik ztrácí půdu pod nohama i v největším spotřebním segmentu, který jí živí. A to se právě odráží v podílech. Procesory AMD a Intel s integrovanými grafikami zkrátka začínají úřadovat.

Asi tak nepřekvapí, že Intel opět posílil svou pozici grafického leadera a to i přesto, že stále žádné jiné, než integrované grafické karty nevyrábí. V Q1 2011 už mu patří 54,4% trhu, ale jeho nárůst v počtu dodaných GPU byl „jen“ 9,7%. Nárůstem je nejúspěšnějším výrobcem v Q1 nakonec AMD, které meziročně narostlo v dodávkách o velmi slušných 15,4% (pravděpodobně z velké části díky FUSION procesorům) a celkově zaujalo v Q1 2011 už 24,8% trhu. AMD tak, stejně jako Intel, meziročně zvýšilo svůj celkový grafický podíl. Konkrétně z 21,5% na 24,8% a je druhým největším výrobcem GPU jednotek. V případě Intelu to je ze 49,6% na dominantních 54,4% a jasné prvenství.  

Obě firmy posilují na úkor porpadající se NVIDIA. Ta meziročně v počtu dodaných GPU opět výrazně ztrácí. Pokles je obrovských 28,4%! To se odrazilo i v podílu. Zatímco před rokem byla NVIDIA stále druhý největší výrobce GPU s podílem 28%, dnes už se stále více propadá a už delší dobu je na třetí pozici. Aktuálně však zaznamenává nejnižší podíl za mnoho posledních let, kdy v Q1 2011 dokázala získat pouhých 20% trhu. Ztráta je to o to výraznější, že v porovnání s minulým kvartálem grafický trh o 10,3% narostl na 125 milionů dodaných GPU všeho druhu. V dalším kvartále by ale svou roly měly sehrát zásoby výrobců a také nástup dalších procesorů s integrovanými grafikami, tentokrát mainstreamové mobilní i desktopové Llano procesory do AMD.

V delším horizontu lze pravděpodobně předpokládat další propad společnosti NVIDIA, která zkrátka nebude schopna vyvážit nástup integrovaných grafik v procesorech na PC. A zatím nejeví ani příliš zájmu o další vývoj na poli klasických spotřebních herních grafických karet, kde mnohem větší vývojovou snahu jak na poli hardwaru samotného, tak na poli podpory herního vývoje a her, předvádí v posledních měsících AMD. Drtivá většina (nebo snad dokonce vlastně všechny?) nových DX11 her vychází s podporou AMD. Pod taktovkou NVIDIA vyšla zatím jedna jediná, Crysis2 a to stále jen jako DX9 :/. Stejně tristní je i situace v GPU PhysX, které po propadáku v MAFIA2 před rokem se v žádné další zatím hře neobjevilo. AMD navíc s největší pravděpodobností získá pozici dodavatele GPU v nástupcích současných herních konzolí, jež budou mít s PC mnohem více společného. NVIDIA se v současné době snaží urvat své místo na slunci zejména na platformě Tegra-ARM, což je ale nejistý segment s velkou konkurencí, a její hlavní prioritou v oblasti GPU se stále více stává výpočetní a HPC segment. Ústup NVIDIA od klasických herních grafik a PC segmentu začíná být mnoha pozorovatelům stále více patrný a podle posledních prohlášení a plánů firmy samotné, které ohlašují další soustředění na tento segment, v tom bude pokračovat. A to se samozřejmě musí odrazit na podílu na grafickém trhu.  

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Milamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-03 22:27:18
avatar
Zadna dobra zprava pro nas uzivatele. Pokud tu bude o jednoho vyrobce mene, prodelame na tom jen a jen my.

Jinak DD nejak to nechapu, neni to tak dlouho co jsi tu dztil siru na oddeleni nvidia, ktere spolupracuje pri vyvoji her.
Byl jsi se tu v prsa jak AMD takove oddeleni nepotrebuje jak je zbytecne, dokonce vlastne brzdi rozvoj "standartu" tedy cestou kterou jde AMD. Ted je to najednou super vec a chvalis AMD za dobrou spolupraci jeho oddeleni s tvurci her. Nejak tomu tedy nerozumim, proc je to jednou spatne a jednou dobre.

PS: Co test vive monitoru na AMD karte, ktery snad nam jiz slibujes prez pul roku, nutnost redukci a spotreba na 3 monitorech. Hned potom by mohla prijit ta recenze 580
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-03 22:50:38
avatar
já jsem nikdy neříkal nic o tom, že AMD nic takového neptořebuje, naopak jsem dlouhodobým kritikem, že té podpory ze stryn výrobců HW PC je směrem k herním vývojářům málo! Možná by sis měl některé mé články přečíst.

Mě jde spíše o způsob, jakým NV ten vývoj podporovalo - místo všeobecného vývoje tlačilo své GPU PhysX - vlastními silami a podobně. AMD na rozdíl od NV tlačí DX11 a podobné technologie, které fungují na obou značkách grafika těží z nich tedy všichni. Takže spolupracovat je jedna věc, ale spolupracovat tak, aby to mělo smysl a těžil z toho skutečně herní vývoj a uživatelé, a ne jen marketing jednoho výrobce, to je věc druhá.

PS: test Eyefinity má již pevně stanoven datum, sorry že to tak dlouho trvá ale v poslední době bojuji s časem.

GTX 590 už mám týden otestovanou, jen jsem se nedostal k sepsání finální recenze, mám tu věci, které už stály ve frontě dříve. Dělám co můžu .... pořád je tohle malý uživatelský web a já mám jenom dvě ruce a 24 hodin denně ;/
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-03 23:52:18

Veď NV predsa tak isto tlačila DX10 ako aj teraz DX11. To je také ťažké prekusnúť to, že sa popri tom snažila presadiť aj niečo čo jej malo dať výhodu oproti konkurencii? Inak ako vnímaš teraz AMD? Nezačína to byť už SW firma? Nemala by túto prácu prenechať vývojárom SW?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 00:33:29
avatar
NVIDIA se vykašlala na DX10.1, jež je základem pro DX11 to zaprvé a za druhé nám zákazníkům jsou zájmy NV nebo AMD u zadku, protože nekupujeme zájem výrobců, ale kupujeme grafické karty a nestojíme o to, aby nám některé optimalizace a technologie běželi jen na grafice s určitou značkou jádra. Proto je přístup NV z heldiska zákazníka, který vybírá nejvýhodnější grafickou kartu a neví předem jestli zrovna ten rok to bude AMD nebo NV, ale chce si užívat všech technologií bez nutnosti se na značku čipu ohlížet. Takže z hlediska zákazníka a vývoje je přístup NV ohledně PR snahy PhysX nevýhodný ba přímo škodlivý. Už to konečně pochop. tohle není o hodná-zlá firma. Tohle je o tom, že chceme grafický herní a technologický vývoj a to bez ohlížení se na značku čipu - nemůžeme za to, že dnes tak jedná AMD a nejednala tak NV. Pokud by NV tlačila OpenCl a skrz to PhysX, neřekneme ani popel ... jednou tu ty standardy jsou, tak neexistuje důvod, proč by se neměly využívat.

AMD je stále jen HW firma a jen spolupracuje s vývojáři na SW implementaci DX11 a technologií - což je její povinnost, které současné grafiky nabízejí a to bez rozdílu značky .... ale není jejím úkolem ani poviností dělat za SW jejich práci a také ji nedělá. AMD nedělá nic vlastního, jen poskytuje konzultace a HW i SW prostředky vývojářům her .... práce na konečné implementaci technologií do hry je čistě na nich. AMD navrhuje čipy a dělá podporu je to HW firma, od vývoje her a užití těch technologií jsou tu SW firmy.

Každopádně s tebou se o těchto věcech nemá smysl bavit, pro tebe je mrtvola jménem PhysX svatá a NV také, takže znovuopakování tvého flame tu orpavdu nezkoušej. Pro nás je užitečná jen ta technologie, kterou si užijeme bez toho abychom se museli dnes i v budoucnu ohlížet na značku čipu na grafické kartě ....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 08:54:17

Citace:
jednou tu ty standardy jsou, tak neexistuje důvod, proč by se neměly využívat.


Veď predsa NV tie štandardy vužíva tiež. Aký je rozdiel medzi DX11 od AMD a DX11 od NV? Teraz myslím v podpore v hrách na ktorých sa tieto firmy podielajú.

Citace:
MD je stále jen HW firma a jen spolupracuje s vývojáři na SW implementaci DX11 a technologií


A to snáď NV robila niečo iné? To, že sa snažila aj o niečo navyše predsa nie je zlé. Aj keď pre taba zrejme áno.

Citace:
Už to konečně pochop. tohle není o hodná-zlá firma.


Ja to dobre chápem. Ja nie som ten, kto robí z jednej firmy tú dobrú a z druhej tú zlú aj keď v podstate obe firmy robia to isté.

Citace:
AMD nedělá nic vlastního, jen poskytuje konzultace a HW i SW prostředky vývojářům her


Minule si tvrdil, že posielajú svojich vývojárov na pomoc s implementáciou DX11. Logicky za konzultácie by nikto zadarmo a z vlastnej iniciatívy nerobil optimalizácie na nejaký HW. Tak ako to teda naozaj je?
alifuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 19:07:00
avatar
Nez neco znovu napises , tak si precti dvakrat znovu to co ti dd psal a zamysli se nad tim
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 21:06:20

Citace:
Každopádně s tebou se o těchto věcech nemá smysl bavit, pro tebe je mrtvola jménem PhysX svatá a NV také, takže znovuopakování tvého flame tu orpavdu nezkoušej. Pro nás je užitečná jen ta technologie, kterou si užijeme bez toho abychom se museli dnes i v budoucnu ohlížet na značku čipu na grafické kartě ....


Pozri si len tento odstavec. Nikde som netvrdil, že je pre mňa NV alebo PhysX sväté. Situáciu okolo PhysX sledujem a mam dobrú predstavu o tom, kam s vývojom smeruje. Vôbec neplatí to, že si PhysX užijú iba ludia, ktorý majú kartu jednej značky. Väčšina hier čo tu bola tento rok recenzovaná tento engine používa. Užiť si ho môžu všetci bez ohladu na značku GPU, akú vlastnia. Takže o mŕtvole nemôže byť ani reč. Grafická karta je len jeden zo spôsobov akcelerácie, ktorú PhysX môže využívať. Ešte tu dám citát jedného zo šéfov vývoja o tom, kde všade je dnes možné PhysX akcelerovať:

Citace:
range of platforms, including PC, Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii , iOS (including iPhone, iPod, and iPad), OSX, Linux, and Android (including NVIDIA Tegra™ devices), MMO servers running Linux and Windows; OSX ports;


A to nehovorím o tom, že už spomínané APEX Destruction a APEX clothing sú implementované v poslednom UDK (Unreal Development Kit), ktoré je dostupné na stiahnutie zadarmo. A je dosť pravdepodobné, že APEX ako celok bude zahrnutý v novom UT4 engine. Čo sa ešte s PhysX-om musí udiať, aby z neho nebola mŕtvola? Nad čím sa teda mám zamyslieť?
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-03 22:46:10

no nVidia pri vývoji hier proste dorobila podporu pre PhysX, kdež to AMD len jednoducho dáva svojich vývojárov k dispozícii, aby pomohli vývojárom lepšie podporovať štandardy, ktoré sú podporované všetkými výrobcami.
A to je podstatný rozdiel
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-03 23:48:12

Najskôr si niečo naštuduj o TWIMTBP ak vieš vôbec čo to je. To totiž nebolo ani zďaleka o implementácii PhysX-u. Vývojárov NV poskytuje tiež. AMD robí to isté ako NV. Akurát nemá nič vlastné čo by nemala NV ako PhysX alebo 3D Vision okrem ktorých podporuje NV presne tie isté štandardy ako AMD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 00:36:20
avatar
problém je, že z 99% podporuje hlavně ty své nestadnardy a ne ty standardy které by měla a které by měly užitek pro všechny hráče i herní vývoj.

takže jediný, kdo by si tu měl něco nastudovat jsi ty a nech si své další flame o svaté NV a prospěšném a vysoce užitečném a všude rozšířeném PhysX pro sebe, buď od té dobroty. Už to po tolika letech opakování, kdy všichni vidíme realitu, kam to NV se svou strategií dotáhla, není ani vtipné.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 08:37:29

Citace:
svaté NV a prospěšném a vysoce užitečném a všude rozšířeném PhysX


Kde som tvrdil toto prosim ta? Ja by som mohol zasa tvrdiť, že u teba je sväté AMD. Tolko negatívnych článkov na NV a ospevujúcich AMD sa len tak niekde nevidí.

Iba k tomu PhysX. Väčšinu hier, ktoré si tento rok recenzoval používala PhsyX. To sa mi na mŕtvolu nezdá. Jediné v čom máš pravdu je, že sa nevyužíva akcelerácia cez GPU. Ak ti niečo hovorí APEX, tak ho viacero z týchto hier využíva a to cez CPU. Takže je to pre všetkých. Tak fakt neviem o akej realite v ktorej je PhsyX mŕtvy to hovoríš.To by sme mohli tvrdiť vtedy, ak by sa PhysX nepoužíval vôbec. Ale opak je pravdou.

Čo sa týka TWIMTBP tak cieľom tohoto programu nie je prvotne implementácia 3D Vision alebo PhysX. To sú veci navyše, ktoré majú pomôcť predávať ich karty. Hlavným cieľomm je optimalizácia na ich karty, ktorá má tiež za úlohu to isté, ale s tým rozdielom, že to využije každý bez toho aby musel vlastniť high-end kartu (a benchmarkoch v recenziách kariet to tiež dobre vyzerá). To isté teraz robí aj AMD. Mohli sme to vidieť v nedávnej minulosti. Myslím, že sa to týkalo DAO 2, ktoré išlo na NV kartách mizerne. A obviňoval niekto AMD z toho, že przní kód v neprospech konkurencie tak ako to bolo pri iných hrách u NV? Nie. A ako sa to vyriešilo? Jednoducho to NV dobehla v ovládačoch. Rovnako ako inokedy AMD. Tak fakt nechápem kde vidíš tie rozdiely.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 08:45:45

Jasne APEX PhysX je pre CPU, ale to už končí, lebo všetky práva na PhysX má nVidia a tá to tlačí cez GPU.

Proste je to tak, nVidia aktuálne nepozerá na štandardy, ale tlačí to na svoje vlastné technológie. A keď tu dáš ako ukážku jednu hru tak, keby som mal začať vymenovávať hry, ktoré išli lepšie na nVidia tak by som ani do rána neskončil.
To že DAO2 išlo na AMD lepšie je proste spôsobené tým, že ju vyvíjali čiste na AMD kartách.

AMD sa vždy snažilo držať sa štandardov a to je správny prístup. Pomoc vývojárom pochopiť princípy fungovania DX11 je o niečom inom ako tlačiť do hry vlastný kód
Tota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 09:01:22

Já jsem rozhodně pro počítanou fyziku než pro zastaralou scriptovanou....

POZOR MAM AMD!!
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 14:41:48

To jistě, ale tak je prosazuje nVidia tak je to mnohem horší, než scriptovaná, viz ubohost v Mafii 2. Já prostě čekám od fyzikálního enginu něco více, než hezké čmoudíáky, odletující třísky (kterých cje ovšem tolik, že by z nich byl beden kamion) a vlnění kabátů. Nejhorší je to, že prý to Physics umí mnohem lépe, ale nikdo to pořádně nepoužívá, jelikož přístup nVidie...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 15:09:12

Podľa mňa sa sila NVIDIe v tomto preceňuje. Ak by vývojári chceli používať PhysX aj inak ako sme videli doteraz tak by tomu u NV určite klacky pod nohy nehádzali. Pochybujem, že si môžu diktovať ako sa bude ich PhysX používať. Oni sú predsa tí, ktorí sa ho snažia presadiť. A to bez implementácie do hier a teda bez vývojárov nejde.

Okrem toho v Mafii 2 sa mi tiež moc nepáčilo množstvo odlietajúcich triesok. Tu mi to ale vôbec neprišlo ako chyba PhysX-u. Vyzeralo to skôr ako časticový systém s ohniskom v bode nárazu po guľke pričom podľa mňa tam PhysX spočítal maximálne dráhu letu odlietajúcich triesok ale určite nepočítal ich počet. To čo sa zo steny odrazi alebo ulomí závisí od toho ako je definovaný a nastavený model tejto steny. T.j. vývojári vždy presne takýmto spôsom určia kde by sa čo malo ulomiť. To ako to nakoniec prebehne už zariadi fyzikálny engine. Ten vypočíta z toho čo má aké kusy steny idú preč a ako budú letieť.
Tota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 15:14:31

Počet třísek se dá regulovat, tato fyzika má dost možností. Nvidia prosazuje PhysX alespoň přes CPU, kde to taky není k zahzení....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 09:17:08

Citace:
Jasne APEX PhysX je pre CPU, ale to už končí, lebo všetky práva na PhysX má nVidia a tá to tlačí cez GPU.


NV má práva aj na APEX, ktorý je vrátane PhysX SDK plne v kompetencii NV. A predsa to ide cez CPU. Očividne jej snaha tlačiť celkovo PhysX cez GPU nevyšla. Ale to odvtedy prešiel už rok. Na APEXe sa zapracovalo a práve mnou spomínané APEX Destruction a APEX Clothing vyšli od NV, ktorá ich vývíja. A to s plnou multicore CPU podporou. Ďalej mnou spomínané PhysX SDK 3.0, ktoré má tento rok vyjsť je už vo verzii beta. To má okrem iného podporovať natívne multicore CPU. Takže vývojári si to už nebudú musieť implementovať sami. Celkovo musela NV podporu CPU potlačiť ak chcela ísť ďalej. Takže vývoj ide ďalej.

Citace:
To že DAO2 išlo na AMD lepšie je proste spôsobené tým, že ju vyvíjali čiste na AMD kartách.


DD v jednom zo starších článkov písakl, že AMD posiela aj vývojárov na implementáciu DX11. Presne ako to robí aj NV. Čo je aj logické pretože vývojári dnes robia hry hlavne pre konzole a všetko čo je navyše predstavuje aj zdroje navyše. Takže bez podpory aku robila a robí NV a akú konečne začala robiť aj AMD by sme DX11 hladali len velmi ťažko. Povedz mi čo NV nepodporuje na rozdiel od AMD. Podporuje úplne to isté + niečo navyše. A to navyše tak žere veľa luďom nervy. Pričom aj to je cesta vývoja. Možno sa NV nepodarí nič vlastného presadiť a možno sa z niečoho stane štandard. To nikto z nás nevie. Aj keď niektorí si očividne myslia, že to vedia.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to si říkáš novinář? :) 2011-05-04 06:19:28

to si říkáš novinář?
takovej jednolitej text, že se nestydíš

aspoň nějakou tu tabulku v čase či graf by to chtělo
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 06:49:52
avatar
a zdroj novinky je kde ?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 08:50:51
avatar
co se divíš tohle je ddworld
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 10:21:58

Na pct mas omalovanek a grafu kolik chces ;)

edit: to anywherehome: no dyť
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 09:42:15

nj, ale když jsou obrázky z poloviny vymyšlený, tak dám radši přednost jednolitýmu textu ;-)
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 08:23:07
avatar
Já myslím, že tahle čísla nejsou vůbec relevantní, jelikož nVidia nemá už nic integrovanýho, proto bych prosil čísla i z trhu dedikovaných karet ;)

Ostatně když se nad tím zamyslíte, tak procesory s integrovanou grafikou stojí prakticky stejne jako dříve ty bez grafiky zisk se tím pro AMD a Intel nijak nezvyšuje, naopak si spíš AMD trochu nas**** do bot, protože ted si nikdo nebude kupovat ani její lowend grafiky ;)
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 09:08:31

Co by za to Nvidia dala,kdyby mela stejne nasrano v botach a mohla scoje lowend grafiky prodavat v nejakych CPU
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 10:33:24

Tady mas cisla dedikovanych grafik z poloviny minuleho roku dneska budou urcite pro AMD jeste lepsi. Zkusim pohledat co nejposlednejsi.

Advanced Micro Devices overtook Nvidia during the second quarter to become the top discrete graphics card vendor, according to market research firm Mercury Research.

AMD, which offers graphics cards under the ATI brand, held a 51.1 percent market share of all discrete graphics cards shipped during the second quarter, compared to Nvidia's 48.8 percent market share, Dean McCarron, principal analyst at Mercury Research, said Thursday.

That is a big jump for AMD, which as recently as the first quarter held a 42.1 percent market share compared to Nvidia's 57.8 percent share. AMD held a 40.6 percent share during the second quarter last year, compared to Nvidia's 59.2 percent share.

Tady je zdroj myslim ze je duveryhodny:
Odkaz
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 14:31:45
avatar
Tak nějak jsem to očekával i když co se týče NV její gráfy jdou nahoru jak výkonem tak co se týče poměru ceny spotřeby a výkonu,teť už je opravdu s čím srovnávat a je to jenom dobře.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-04 18:50:24
avatar
Dekujeme za statisticke shrnuti a uz vime co jsme tusili Fusion jede a bulldozer za dverma
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 315x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 226x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 834x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1154x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1467x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1314x
Komentářů: 6