Podivná reakce představitele nVidia na vydání HD3870X2 Tisk E-mail
Napsal Rebel44 a redakce   
Čtvrtek, 31 leden 2008
nvidia-logoMarketing je jedna věc, ovšem nad oficiálním komentářem viceprezidenta IR se nelze nepozastavit ...

 

 

  Po nedávném vydání nové grafické karty AMD Radeon HD3870X2, která je více než konkurencí současnému high-endu Nvidia, rozeslal Michael Hara (vicepresident nVidie pro vztahy s investory) email finančním analytikům s reakcí Nvidia na tento nový produkt konkurence. Na tom samotném by nebylo až tak nic divného, kdyby ... 

    Tento email neunikl pozornosti a byl následně zveřejněn na serveru Theinquirer.net, který je znám, že si nebral servítky za svého minulého vedení a s novým vedením lze říci, že servítky zcela vyřadil ze slovníku. Plné znění emailu:

 

From: Michael W Hara <MHara@nvidia>

To: Amanda Hindlian <amanda.hindlian@gs>; Andrew Buscaglia < abuscaglia@thinkequity>; Arnab Chanda <arnab.chanda@db>; Bobby Gujavarty <bobby.gujavarty@db>; Brian Piccioni <brian.piccioni@bmo> ; Craig Berger <cberger@fbr>; Daniel Ernst <daniel@hsqr>; Daniel Gelbtuch <daniel.gelbtuch@uscibc>; Daniel Morris < daniel.morris@uscibc>; David Hodgson <david.hodgson@genuitycm>; David Wu <david.wu@globalcrowncapital>; Devan Moodley < devan_moodley@scotiacapital>; Dinesh Moorjani <dmoorjani@bear>; Doug Freedman <dfreedman@amtechresearch>; Elizabeth Pate <epate@fbr>; Garik Shmois <gshmois@longbowresearch>; Glen Yeung < glen.yeung@citigroup>; Gordon Johnson <gordon.johnson@lehman>; Gurinder Kalra <gkalra@bear>; Hans Mosesmann <hans.mosesmann@raymondjames>; Heidi Poon <hpoon@tweisel>; James Covello <james.covello@gs>; Jan-Jesse Flores <janjesse.flores@lehman>; Jason Pflaum < jpflaum@tweisel>; Jean Orr <jorr@nutmegsec>; Jean-Pierre Becker < jean-pierre.becker@tdsecurities>; Jesse Tortora <jesse_tortora@prusec> ; JiHyung Yoo <jihyung.yoo@citigroup>; Jim Karlis < jkarlis@williamblair>; Feeney, JoAnne <joanne.feeney@ftnmidwest>; Joel Jackson <joel.jackson@bmo>; Kamal Das <kamal.das@lehman>; Krishna Shankar <kshankar@jmpsecurities>; Larry Cao <larry.cao@morningstar> ; Michael Masdea <michael.masdea@credit-suisse>; Michael McConnell < mmcconnell@pacific-crest>; Naser Iqbal <niqbal@salmanpartners>; Nicholas Aberle <naberle@cariscompany>; Peter Karazeris < peter.karazeris@citigroup>; Quinn Bolton <qbolton@needhamco>; Rick Schafer <richard.schafer@uscibc>; Robert Burleson < rburleson@thinkequity>; Ryan Elliott <ryan.elliott@tdsecurities>; Shawn Webster <shawn.r.webster@jpmorgan>; Sidney Ho <sidney_ho@ml>; Simona Jankowski <simona.jankowski@gs>; Suji De Silva <sdesilva@kbro >; Tayyib Shah <tshah@longbowresearch>; Terry Thib < terry.thib@nbfinancial>; Thomas Smith <thomas_smith@sandp>; Tim Luke <tim.luke@lehman>; Uche Orji <uche.orji@ubs>; Will Gabrielski < wgabrielski@amtechresearch>; Yuka Miyake <yuka.miyake@gs>

Sent: Wed Jan 30 15:53:29 2008

Subject: Analysis of Radeon HD 3870 X2

On Monday, January 28th, ATI launched the Radeon HD 3870 X2 graphics card. This is a dual-RV670 board that ATI is positioning at ~$449-499. Attached is a comparison presentation that outlines the advantages of the GeForce 8800 GPUs over the Radeon HD 3870 X2. There are a couple important things to keep in mind regarding the 3870 X2:

1) Radeon HD 3870 X2 relies on CrossFire driver technology, and thus has the same poor driver support that CrossFire has suffered from including:

- Poor support for next gen DirectX 10 games at launch

- Poor scaling and compatibility on games that are not top benchmarks

2) ATI has not been able to get their Quad drivers for 3870 X2 working and has delayed driver support for QuadFire until March(!). This indicates they are having serious problems with Quad support. GeForce 8800 in SLI remains the undisputed fastest gaming platform on the market.

3) GeForce 8800 GTX prices have been coming down, with overclocked versions readily available for <$449. As you can see from the attached presentation, GeForce 8800 GTX delivers superior DirectX 10 gaming performance than Radeon 3870 X2, and with overclocked 8800 GTX's available for less than Radeon 3870 X2, 8800 GTX continues to deliver the best price/performance. Even the GeForce 8800 GTS 512MB beats Radeon HD 3870 X2 in a number of games and at ~$299 delivers outstanding price/performance.

Enjoy. <<3870 X2 Launch Analysis.Jan08.pdf>>

Michael Hara - NVIDIA Corporation - Vice President of Investor Relations - (408) 486-2511 - Fax: (408) 486-4511

--------------------------------------------------------------

 

U emailu byla přiložená příloha s 22(!!!) stránkami PDF obsahující analýzu vydání  HD3870X2. (Nvidii asi leží nová grafika ATI silně v žaludku).

    The Inquirer velmi barvitě okomentoval jasné faktické nedostatky, které obsahuje toto vyjádření směrem k investorům. Důvodem kritiky byla jednak skutečnost, že hlavička emailu obsahovala emailové adresy všech adresátů (dotyční budou určitě nadšení z nárůstu spamu ve svých schránkách...), dobře stane se, ale hlavně se celý email obsahově soustředil ne na hodnocení stávající situace na poli high-endové nabídky Nvidie, ale na pavlačové pomlouvání konkurenčního výrobku! Server Inquirer trefně vystihl několik bodů, které neodpovídají skutečnosti ...

    Například nám připadá mi celkem vtipné zdůrazňovat, že CrossFire nefunguje spolehlivě ve všech hrách, ale současně opomenout zmínit skutečnost že SLI na tom není o nic lépe. Navíc v situaci, kdy ATI má venku alespoň funkční duální řešení, konstrukčně vyhovují grafické karty, zatímco duální karta Nvidie nepůsobí konstrukčně zrovna nejpřívětivějším dojmem a navíc ji NVIDIA ještě ani nepředvedla.  

gf9800gx2-3

   Nízký výkon v nových DX10 hrách, který prý dokazují grafy NVIDIE v příloze emailu. Nicméně bohužel NVIDIA se opět vrací ke zvyklostem z dob nedávno minulých a notně upravuje skutečnost tak, aby vyhovovala prezentovanému záměru. Nezávislé testy na internetu o žádném nízkém výkonu v nových DX10 hrách nehovoří. O nízkém výkonu HD3870X2 v nových DX10 hrách tak nemůže být ani řeč a když už se mluví o DX10, neměla by se opomenout skutečnost, že NVIDIA ještě nemá ani DX10.1 grafické řešení.  

    Svou argumentaci ještě Michael Hara vylepšuje tvrzením, že se cena HD3870X2 pohybuje mezi 449 a 499 dolary ... Karta se ale běžně prodává v cenovém rozmezí 385 až 449 dolarů! Což je pro Investory, kteří umějí počítat, dost podstatný rozdíl.

  Tím ale rozbor The Inquireru nekončí. Server se zamýšlí, zda toto oficiální vyjádření směrem k investorům, kdy člověk by se po přečtení některých pasáží, kde se autor odkazuje na jednotlivé kousky recenzí HD3870x2 a které úplně vytrhává z kontextu (jeho závěry nesouhlasí s hodnocením na konci článků), mohl domnívat, že to nenapsal vicepresident pro vztah s investory ale spíše PR oddělení, je myšleno skutečně vážně a zda Investoři uvěří a už neověří. Také je otázka, co NVIDIA tímhle pomlouváním s nepravdivými argumenty vlastně sleduje. NVIDIA, stejně jako mnozí další, používají poněkud agresivní marketing, který čas od času jde až za hranice slušnosti, včetně uvádění nepravdivých údajů. Ovšem je rozdíl agresivní marketing a korektní marketing. Kde je ta hranice?    

nvidia-logo

    Názor celého DDWorldu je, že by si takovéto společnosti měly podobné pomlouvání konkurenčních produktů úplně odpustit a soustředit se na vylepšování vlastních produktů a omezit se na kritiku svých nedostatků. A pokud už se pustí do hodnocení konkurence, tak překrucování, či dokonce absolutním popíráním skutečnosti, by se rozhodně měly takovéto společnost vyvarovat. Investoři ani čtenáři nejsou blbci a dokáží si všechny informace snadno najít a ověřit jinde. Lež pak nevypadá zrovna dobře a pošramocená důvěryhodnost je dost drahá sranda.  

Originální článek naleznete zde (doporučujeme pro pochopení celé myšlenky) Obrázek o celé situaci si tak můžete udělat sami. tento informační článek ze zahraničního zdroje ani původní článek není útokem proti konkrétní firmě, jen se zamýšlí nad tím, zda je podobné chování korektní a v pořádku ...      

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anonymní  - :-D 2008-01-31 18:48:23

Nemyslím že by se AMD nebo Intel chovali jinak. Jsou to holt megakorporace s megakorporatním chováním
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 18:56:56
avatar
no to je otázka, zda je to standardní chování ....
Anonymní  2008-01-31 19:23:10

Není. I když je otázka co znamená v dnešním světě standardní. Každopádně tyhlety pamflety co si CEO posílají mezi sebou nebo ven mě nezajímají. Mě zajímá jediné:

Já jsem zákazník! Co mi nabídnete?
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - o kom je tento článek? 2008-01-31 18:53:21

V článku se objevuje jakási firma Nvidie. Co to je za firmu? Nějaký čínský výrobce plagiátů firmy NVIDIA
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 18:55:22
avatar
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:41:19
avatar
no já ti nevim, ale neni to takhle:
1. pád kdo co NVIDIA
2. pád koho čeho NVIDIE
3. pád komu čemu NVIDII
4. pád koho co NVIDII
5. pádem oslovujeeme volám NVIDIE
6. pád o kom o čem NVIDII
7. pád s kým čím s NVIDIÍ

NVIDIE jsem tam zahlídnul jednou a to bylo v kontextu nabídky koho čeho ;) a v prvnim pádě je tam má autor několikrát dobře...takže buď překlep a nebo jsem na tý základce a gymplu (matura s vyznamenánim - Čj za 1 ) fakt nedával pozor
Zamby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 09:39:54

Mno pozor si daval asi dobry, kdyz ti dokazali nalit do hlavy vsechny ty pady. Ostatne tak jako na kazdem gymplu. Problem bude ovsem v tom, ze tvoje ucitelka asi odvedla spatnou praci. Nevim kde se ve vsech bere ta potreba pocestovat a sklonovat cizi nazvy a hlavne jmena. To je prece nesmysl. Zamysli se nad tim. Ja znam teda jenom NVIDIA, NVIDIE je nejaky patvar.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 16:44:18
avatar
no tak co já vim, co mě učili, je to na tobě jestli to odskloňuješ nebo ne...něco jako gymnasium a gymnazium...můžeš použít to nebo to...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 17:48:26
avatar
Dost relativní otázka. Cizí slova se skloňují, když to jde. Třeba Porsche vyskloňovat nelze (tedy ne tak, aby se to dalo číst/poslouchat). Ale NVIDIA skloňovat jde bez problémů, takže bych to nechal na jazykovém citu pisatele. Třeba ATi určitě nevyskloňuje. Myslim, že dokud to nějak zvlášť nemlátí to očí, tak to nevadí.. navíc tohle skloňování NVIDIE se používá dost běžně..
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nvidia 2008-01-31 19:02:49
avatar
Ked toto vyslo vazne priamo od Nvidie tak su hlupaci, myslym ze nepotrebuju za kazdu cenu co najviac znizit predaj hd3870x2, je to ubohost takto za kazdu cenu ponizit produkt konkurencnej firmy ked je to ponizenie neopravnene
Anonymní  - Nvidia 2008-01-31 19:24:46

toto není ubohé. toto je bussines! A ten nikdy nebude šlechetný a fair-play! ani na tom nevidím nic špatného.
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Důkazy 2008-01-31 19:11:15
avatar
A jsou vůbec nějaký důkazy, že to psala orpavdu nVidie nebo to je jen fake, který má pohoršit nvidii?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:13:19
avatar
viz. zdroj .... z naší strany se jedná jen o aktualitu ze zahraničních zdrojů ... nicméně ten email bych s největší pravděpodobností považoval za autentický ... Nemyslím si, že učelem článku je pohoršovat Nvdii, jen je otázka zda takto uváděnné informace o konrenci skutečně odpovídají dobrým mravům ...
Anonymní  2008-01-31 20:18:17

Vzhledem k tomu co všechno mi chodí mailem, a to i od známých, tak bych tomu i věřil
Cliff [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 19:17:35

nepsal to Radek Hulan ?
Anonymní  2008-01-31 19:25:11

Hulán umí psát?
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 22:25:57
avatar
ne-e..on jen nahodne tuka znaky do klavesnice a nekdy se mu podari napsat paskvil na apple ci amd/ati..tim si rozsiruje sve velke ego
Anonymní  2008-02-01 07:42:47

To je fakt. Hodí 3 brabory na klavesnici a z toho co to nacvaká mu Microsoft AI Creator vytvoří nějakou srozuitelnou větu
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 09:32:30
avatar
I tisic opic napise za tisic let Shakespearovo dilo
Anonymní  2008-02-01 10:44:15

Pozor. Mohl by na nás podat Trestní oznámení
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 19:25:40
avatar
Aniž bych chtěl hodnotit tento počin, o kterém zatím není úplně jasné, zda skutečně vyšel z nVidie, tak opět vypíchnu pěknou větu z článku
"NVIDIA vždy vynikala poněkud agresivním marketingem, který čas od času jde až za hranice slušnosti, včetně uvádění nepravdivých údajů"
Poněkud agresivní marketing (Ruiz „Když se podíváte na posledních pět let a podíváte se na hlavní technologické inovace, každá z nich přišla od AMD, žádná od Intelu“) s uváděním nepravdivých údajů má na svědomí i ATI (namátkou - Odkaz.
takže nevím, proč se tu zase dělá bubák jen z nVidie, když máslo na hlavě mají všechny větší firmy.
Trochu mi to připomíná ten bombastický článek z nedávna o podvádění nVidie, kde kromě toho dema z Crysis zde DD uváděl "pravděpodobné podvody v dalších hrách" a doteď jsem neslyšel, že by se to potvrdilo, nebo že by aspoň DD přiznal, že se jednalo o lež. Takže tolik asi o praktikách podobných "zpráv".
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 19:40:39
avatar
tak to je trosku pravda, ale tiez som videl pra grafov od nvidie ktore nakoniec neodpovedali realite, zase aj ten graf porovnania od ATI pcx1.0 pcx2.0 tiez nevypovedal realite, a co sa tyka podvadzania Nvidie v inych hrach, minule som po tom pozeral na nete a nasiel som asi 3 servry ktore ukazovalo porovnanie kvality screenov Nvidia a ATI a hoci to bezny hrac pri beznom hrani nepostrehne, "mi skusenejsi" rozdieli postrehneme a ATI mala vazne niekde ten obraz lepsi, zato som cital aj to ze pri nejakch novych tituloch hier ma ATI problemi s obrazom, zakze vsetko ma svoje pro a proti, je to hlavne o sypmpatiach zakaznika k danej spolocnosti (ja mam asi od narodenia sympatie k ATI) ale proti nvidii nic nemam, zato intel ten fakt nemusim
Anonymní  2008-01-31 19:43:40

Jojo. Zakazník se Sympatiemi, to je hlupák, který pro všechny tyto korporace znamená žně!

Ani jedna z těch společností si nezaslouží podporu na základě sympatií. Zákázník by měl být pán a měl by si vybrat to nejlepší, ne to nejsympatičtější
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 19:54:33
avatar
tak to podla mna nemas pravdu, nekupim si renault megane ked mi je sympaticka skoda octavia a naopak hoci ma megane lespie prepracovanu palubovku, octavia moze mat lepsiu spotrebu, sympatie v tom maju velku rolu
Anonymní  2008-01-31 20:08:53

ne ne. Je v tom rozdíl.

1. u CPU neexistuje žádné subjektivní kriterium. u auta ANO - a to vzhled. Ještě jsem neviděl někoho, kdo by si kupoval CPU podle designu heatspreaderu

2. lepsi palubovka nebo lepsi spotreba, to jsou objektivni kriteria. Kdyz pozadovana kriteria prevazi, koupim si dany produkt. bez ohledu na "sympatie". Tyv tom nemaji co delat
Jackin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 09:12:13

Pravda, auto od žabožroutů bych si nekoupil. Nic proti nim, ale auta delat neumi.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:22:38
avatar
No, u ATi v crysis vypadávaly textury dost zásadním způsobem, pokud v beta ovladačích nVidie byla "optimalizace", která zjednodušovala vykreslování vody, což se nakonec ukázalo být jako "viditelné" zhoršení, tak začít tu křičet že je to nefér vůči ATI, která to vykresluje poctivě je skutečně "objektivní" pohled na věc.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:04:36
avatar
Přídeš mi jako že si zase nepochopil o čem článek je, co? Opět sis vytrhl z kontextu část textu .... laskavě nevypichuj věty z kontextu ...

článek určitě nedělá bubáka z Nvidie, jen má Nvidie smůlu, že je to její představitel co ten mail napsal. Článek jen upozorňuje na podobnou praxi a zda je to v pořádku nic víc ...

Začínáš být skutečně paranoidní a mě už unavuje ti neustále vysvětlovat, že proti Nvidii nic nemáme, nemůžeme za to, že zajímavé zahraniční zprávy jsou často o ní ...

ani s tu věc s "podvody" která je již vysvětlena, si nevymyslel DDWorld.

Jsi opravdu tak zabedněnný že to nedokážeš pochopit, že nikdo na DDworldu proti Nvidii vůbec nic nemá? Výhýbat se negativním tématům o ní ale skutečně nebudeme, pak bychom dali zapravdu těm, kteří si myslí že jsme zaujatí ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:26:17
avatar
Ta věc vysvětlena nebyla, prostě "vyšuměla". Jestli tu na DD je někde článek, ve kterém píšeš, že to byla lež a já ho přehlédl, pak se ti hluboce omlouvám.
To co jsem kritizoval je, že jakmile se někde objeví nepotvrzená zpráva o nějakých podvodech, a to ze strany nVidie, hned je tu aktualita. Proč tu žádná nebyla třeba o tomhle Odkaz?
Paranoidní nejsem, pokud ale napíšeš, že nVidia vyniká agresivním marketingem včetně lží, a dám si to do kontextu třeba s tím článkem o podvodech, které nakonec nebyly, tak se nediv, že na to upozorňuju. Nedělám si iluze, že nVidia nepoužívá v konkurenčním boji podpásovky, ale zdá se, že ty si děláš iluze o tom, že u AMD-ATI nic takového nehrozí...
Anonymní  2008-01-31 20:27:48

K tomu bych se připojil. UVD a HD2900XT byla taky slušná podrazárna. Sice přesně vím, co mi na to DD řekne, ale AMD si ani nedalo práci, aby tento omyl řádně vysvětlilo... I kdyby za něj nemohlo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:45:37
avatar
ale ona to nebyla lež .... celou situaci jsem vysvětloval několikrát. Oficiálně to skončilo tak, že když se přišlo na skutečnost, že Nvidia měla nižší kvalitativní nastavení obrazu a tím pádem více FPS než konkurence se kterou se porovnávalo, tak Nvidia oficiálně vyhlásila, že předtím notně doporučované ovladače jsou jen beta a ve finálových to bude ok. také že bylo (výkon klesl) Nvidia ale nevysvětlila tu věc, že si podobné viditelné věci žádný její tester nevšiml a před tím veřejným odhalením téhle skutečnosti Nvidia všem novinářům ty ovladače doporučovala právě proto, že zvyšují výkon. takhle to skončilo - zbyla jen otázka zda to byl záměr. Nvidia má ale ted už ovladače v pořádku takže se tím dál nikdo nezabýva, oficiální stanovisko máme a do svědomí nevidime tím celá aféra skončila, o tom jsem ale takhle v některé z aktualit informoval .... TEČKA.

Chápu že asi nečteš každý článek, ale o té skutečnosti, že HD2900XT nepodporuje UVD v ovladačích se psalo u nás několikrát ...

Jak říkám přídeš mi dost neobjektivní, neustále se do mě navážíš a já ti neustále dokola vysvětluji, že se mýlíš ... Pochopíš končně už že informujeme o všem zajímavém o čem stihneme a je jedno o kom? nemáme nic ani proti jedné firmě a nemáme iluze o žádné firmě? Mám ti to poslat písemně notářsky ověřeno? Dáš už pak konečně pokoj ... kdybych sečetl čas, co jsem ztrávil nad psaním reakcí stále na to amé z tvé strany, a pořád dokola, přičemž se snažím aby to bylo pochopitelné, tak bych za tu dobu sepsal několik slušných recenzí ... Zkrátka nikdo u nás nic proti Nvidii nemá, když se objeví nějá negativní zajímavá zpráva a někdo z nás má čas, tak o tom napišeme ať je to o komkoliv ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 21:10:13
avatar
Stačilo by, kdybys psal reakce jen na to, co kritizuju Tou lží jsem myslel zbytek článku o chybě v Crysis, kde si poukazoval na další "podvody" v GoW a "dalších" hrách, které se, pokud vím, nepotvrdily, a jsou proto podle mého mínění lživé a naprosto dehonestují celý zbytek toho článku. Pokud napíšu, že Phenomy obsahují chybu a podle dalších zpráv "asi" padají ve windows po hodině práce, taky to budeš považovat za natolik alarmující, aby o tom vyšla aktualita? Nebo raději počkáš až se to potvrdí u více zdrojů a pak něco napíšeš? To je to, co tu pořád kritizuju, to že si ke všemu ještě kousek přidáš a celou svojí práci tim zhatíš, protože z toho nakonec bude flame. Nechci ti radit, ale než něco napíšeš do článku, vždy se na to podívej ze všech možných úhlů, zda tvoje tvrzení opravdu obstojí a nedá se na něm nic zviklat.
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - opravdu? 2008-01-31 20:19:40

čtenáři dd nejsou blbci. kdyby autor chtěl "upozornit na podobnou praxi" tak nebude titulek "Podivná reakce představitele nVidia na vydání HD3870X2" a bude tu víc ukázek podobných praktik. neni to novinářsky profesionální.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:36:37
avatar
proč by to nemělo být profesionální? Máš obsah článku, máš zahraniční zdroj ze kterého obsah článku pochází a na konci komentář DDWorldu ... je to jen aktualita ne vlastní originální článek takže vše je z naší stran zcela korektní ... je to aktualita ze zahraničního zdroje, nikoliv naše původní zpráva, takže podobné výtky viz zdroj článku ...

pevně věřím že čtenáři DDWorldu nejsou blbci, proto jistě svědou rozlišovatmezi převzatou aktualitou s převzatým obsahem a původním článkem ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:24:22
avatar
Jinak paranoidní... až se budu domnívat, že tu neprávem napadáš ATI, taky se ozvu. Zatím jsem tu však žádnou podobnou aktualitu, která by byla kritická k ATI, nečetl, takže sorry.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:35:43
avatar
třeba to bude tím, že jsem dlouho nic o ATI nikde nenašel - a to čtu zahraniční dzroje hodně - ty si něco našel?? Pokud jo a je to zajímavý sem s tím ... jinak třeba o TLB chybe a velkém zpoždění procesorů u AMD jsem informal několikrát takže asi tak ...
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 19:58:39
avatar
ze by byl inquirer nakym spolehlivym zdrojem informaci se rozhodne rict neda

podle me fake..hlavne z duvodu ze sem nikde nenasel ten 22 stranky pdf soubor...email na inquierer daji a prilozeny souber ne???zvlastni...jinak DD douc se anglictinu..nepise se o nizkem vykonu pod dx10 ale o spatnem vykonu CF v dx10 hrach pri uvedeni (Poor support for next gen DirectX 10 games at launch)

stejnej email dokazu napsat i ja...dokud neuvidim i tu peknou pdf prezentaci tak tomu neverim
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:11:54
avatar
no nevim novej Inquirer rozhodně nepatří mezi neinformované zdroje, servítky si sice nebere, ale ty informace má většinou potvrzený. BTW: taky jsem tu prezentaci hledal.

Kdyby to byl Fake tak pochybuji že by se tím Inquirer zabýval. Spíše to ber jako realitu .... Ale jak říkám, nejde ani tak o chování samotné Nvidie, ajko spíše, zda je podobné chování a pomlouvání konkurence zkreslenými údaji obecně v pořádku ....
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:17:28
avatar
stejnej email dokazu napsat i ja...kdyz uz ho nekdo inquireru poslal proc neuverejnili to podstatny tedy tu prezentaci???hlavne jak o ni pisou to a to a to...proste bez ni jsou to pro me jen prazdny keci aby mel zase nekdo za co nvidii spinit..rikam stejnej mail dokazu napsat takyaz uvidim prezentaci tak uverim
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:19:07
avatar
jasný a když bude preuzentaci tak to budeš hctí odrecitovat od Nvidie abys uvěřil ... žejo? );) Známe svý lidi ...
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:23:56
avatar
prezentaci si jen tak nekdo na kolene uz neudela..tomu klidne uverim..ale jen takovej mail..a psani o nejaky zahadny prezentaci kterou ale ze zahadnyho duvodu neuverejnily je opravdu velmi podivne

aspon nektery slidy z ni tedy mohly uverejnit kdyz ne celou...ale neuverejnily nic...proste fake
Anonymní  2008-01-31 20:25:47

Ale tak zas si máme takhle ve čtvrek večer do půnoci o čem povídat
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:31:58
avatar
Pod ten druhý odstavec se podepíšu. Bohužel ale vyznění samotného článku je jiné. Stačilo vybnechat ty dvě zavádějící věty v aktualitě o tom, že podobným chováním vyniká nVidia a k článku by se nedalo nic říct.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:41:25
avatar
OK .... upravím to aby to kooperovalo se závěrem článku ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 21:11:20
avatar
To už je lepší
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:22:09

Já si taky nemyslím, že by DD byl zaujatý proti Nvidii. Přijde mi, že jenom tyhle flejmy AMD/ATI vs NV/Intel normálně využívá aby se rychleji vydrápal nahoru.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 20:38:36
avatar
no nevim když dám vícestránkový test/recenzi, tak to má zhlediska návštěvnosti lepší přínos Nicméně není od věci si čas od času ověřit, zda se názory některých lidí někam pohnuly ;)
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - este ze tu mame tie diskusie 2008-01-31 21:35:40
avatar
este ze tu mame tie diskuie, inac DDworld perfektny web, zacina mi pripadat o dost lepsi ako pctunig (nechcem nikoho urazit) ale mozno to bude tym ze vacsinu clankov robi obermaier, taktiez mam pocit ze DDworld sa castejsie aktualizuje, co je perfektne, len tak dalej
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re hajo03 2008-02-01 15:34:49

Na Bckovy PCT uz me nikdo nedostane....... Neuveritelne sel kvalitou dolu a nastesti se ti lepsi uz rozutekli ci zalozili vlastni stranky....
rasca25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-31 21:54:24
avatar
len nech sa hadaju ........ aspon sa nenudime a mame sa nadcim zasmat ze co uz nenapisu ...... premna zamna nech si aj nadavaju ze ta karte je ** CENSORED ** alebo to je uplne jedno ........ pochybujem že by niekdo dal na taký mail
cztk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bla bla 2008-02-01 01:19:02

bla bla bla bla bla bla bla bla bla............................................ehm takze koukam ze je prozmenu pod clankem roztrzka
šťastnýDžošua,efg: ty woe kde ty na to beres cas furt sem psat ty tvoje romany na furt stejny tema??
Kdyz si prectu clanek tak se podivam i do diskuze abych se dozvedel neco vic(nazory ostatnich, odkazy,...) ale posledni dobou musim rolovat koleckem mysi jak tatar a ve vsech na ddw nekdo haze spinu a ddw se obhajuje ..... uz me to vazne se.. obcas je to legrace ale co je moc to jemoc chytat se kazdyho slovicka no proste proberte se

ps:zamerne nemam v prispevku diakritiku carky a je tam asi i spousta chyb ale za prvi nejsem cestinar a za druhy na to nemam cas a naladu.
Dzouzef [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 07:52:48
avatar
Doporučuju diskuzi k testu phenomu tam je klid A teď vážně nechtěli by jste si tyhle svoje problémy řešit třeba s DD po mailu pánové. Nebo by DD moh založit ještě nějakou jinou diskuzi kde by jste si jenom stěžovali protože většinou si vyberete pár vět z článku a už se navážíte. Pro mě jako čtenáře který by se chtěl dozvědět z diskuze popřípadě další info je to celkem únavné tohle číst.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-01 08:34:10
avatar
Hele lidi tak to DDovi neberte, prostě má ATI raději než NVIDIA a jeho srdce i motherboard tepou Phenomem a ne C2Q.

Za každý proklik dostane 0,0něco od zadavatelů reklamy, takže i když napíšete kritiku nebo vzteklý příspěvek, on na tom stejně bude lépe.

Občas píše velmi subjektivně, ale aktuality jsou většinou zajímavé Neberte to tak osobně Největší Ego je podstatně horší a je s ním daleko menší sranda
Neznámý  - Re: 2008-02-01 13:56:41

Vždy jsem se DD divil, že se tolik účastní diskuzí s blbečky a furt dokola se obhajuje ... teď už vim proč, rejžuje na tom
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 15:32:50
avatar
nojo, tu rejži už nestačím přehazovat
ssnake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 09:08:03

omg...
bohuzel musim napsat, ze cast ctenaru ddworld opravdu jsou blbci, staci se podivat na ty prudice tady a ty jejich kecy...

jinak k tomu mailu : fake nebo nefake, to je celkem jedno, kazdy s iq aspon 70 vi ze to neni pravda co se tam pise, a ze podobne praktiky jsou bezne (graf s 10% ktere vypadaji jako 100% atd...), ale takhle ubohy mail je mimo...(navic jde lehce zjistit okdud byl poslan atd...)
takzy vy vsichni flameri s iq pod 70, dejte si jednu zleva a jednu zprava, pak studenou sprchu a hupky do skoly!
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 10:29:58

Jj, zato ty jsi odborník s IQ 170 že?

Nadávání někomu, že má malou inteligenci, působí značně komicky, pokud ani není napsáno správně česky.
thno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - výkon/cena 2008-02-01 15:08:35
avatar
Je mi úplně šumák jak, kdo, koho pomlouvá. Nejlepší by bylo takové vyházet a dát tam někoho kdo se bude místo toho činit. Rozumný zákazník si koupí to co je dle testů pro něho nejlepší, ať už ATI nebo NVIDIA a né co mi řekne třeba i takzvaný odborník v PC obchodě.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-02 17:30:19
avatar
tak to je pravda lenze kupa obchodnikou je zaujatych hlavne k nvidii
Anonymní  2008-02-02 17:34:10

Co já znám kamenné obchody, tak jsou spíše silně Pro-ATI. Ae těžko říct, kolik z toho je vlastní invence a kolik jen reflektování na zájem převážně pubescentů, protože pubecenti tuhle poptávku ovlivňují nejvíce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-02 17:46:20
avatar
obchodníci prodávají to na čem vydělají, s čím mají nejmenší problémy a co chtějí zákazníci. Ti chtějí sluný výkon a kvalitu za co nejnižší cenu ...
Anonymní  2008-02-02 17:41:29

No znám obchody, které tisknou obsáhlé ceníky na papír a jsou k dispozici zákazníkům. Když je ale v ceníku 150 modelů karet od ATI a 0 od nVidie, tak mi to přijde dost ujeté
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-02 17:47:53
avatar
no ale to není zdaleka u všech ;) slušný obchod nabízí vždy alternativy ... nicméně asi moc dobře ví proč nabízí to a ne ono .... výkon není totiž zdaleka vše ....
Anonymní  2008-02-02 18:25:23

No to není. Výkon mě u Grafiky vždy zajímal tak na 3. možná 4. místě Jinak ale rozumím tomu, že se prodává celkově více ATI. Podle mě má momentálně v globálu lepší nabídku
DeathMaster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD a Intel (něco podobného) 2008-02-04 12:22:11

Pamatujete si když se řešilo částečné odhalení praktik Intelu, což bylo úplatky a zastrašování menších výrobců, aby vyráběli např. chipsety jenom pro Intel atd
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 212x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 152x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 811x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6