Preview: AMD Radeon HD 6950 1GB v testech – výkon lehce nad NVIDIA GTX 560 TI za stejnou cenu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 26 leden 2011
Přejít na obsah
Preview: AMD Radeon HD 6950 1GB v testech – výkon lehce nad NVIDIA GTX 560 TI za stejnou cenu
AMD Radeon HD 6950 1GB - refereční i nerefereční modely
Výkon HD 6950 1GB
HD 6950 1GB vs GTX 560 TI - příli

 

 

  • HD 6950 1GB vs GTX 560 1GB – příliš mnoho kompromisů?

Dnes už můžeme říci, že tak vyrovnané grafické karty jsme tu dlouho neměli. Za podobnou cenu získáme podobný výkon. I s ohledem na provozní vlastnosti je to vyrovnané. A to i řpesto, že papírově má HD 6950 TDP 200W a GTX 560 jen 170W. Ve skutečnosti v zátěži žere GTX 560 více než HD 6950, takže ty papírové hodnoty jsou sice pěkné, ale každý si je zjevně udává po svém.

(Zdroj: PCPer.com )

Pokud jde o další provozní vlastnosti, museli bychom srovnávat jednotlivé nereferenční edice, a to zatím nemáme srovnáno.

Každopádně AMD si dobře situaci s vydáním GTX 560 TI pohlídalo a rozhodně se neopakuje situace GTX 460, která nachytala AMD na švestkách, jen s nepovedenou HD 5830 v ruce. Dnes je to naopak AMD, které doslova obsadilo segment 200 – 300 dolarů. GTX 560 TI má extrémně málo prostoru na trhu. Musí se vejít do velmi úzkého cenového i zájmového pásma.

Stačí, abyste jako zákazník požadovali co nejlepší poměr cena-výkon nebo naopak vyšší výkon a už vás GTX 560 nemusí zajímat a vybíráte z HD 6800 nebo HD 6900 2GB modelů, které GTX 560 dokonale obkličují. A aby to GTX 560 neměla ani v tom úzkém pásmu tak jednoduché, tak tam AMD ještě šoupla HD 6950 1GB, který má o chlup vyšší výkon za stejnou cenu a stejných provozních vlastnostech, zejména pak spotřeby. Upřímně neexistuje žádný rozumný důvod, proč byste GTX 560 TI měli dát přednost před HD 6950 1GB a naopak.

Já osobně bych nebral ani jednu. Proč? Protože obě tyto karty za ty peníze prostě nabízejí pro skutečné hráče málo – jsou takovým ořezem herních grafik za poměrně hodně peněz. Na hraní současných her v 1080p rozlišeních vám s velkým přehledem stačí modely HD 6850/6870, které stojí znatelně méně (mají lepší poměr cena-výkon) a mají výrazně nižší spotřebu. Opravdu s přehledem stačí na vše, na co stačí HD 6950 1GB a GTX 560 TI. A pokud si totiž kupujete kartu, aby vám chvíli vydržela, tak jsem přesvědčen o to, že těch 10-15% výkonu navrch u těch dvou novinek proti HD 6800 není dostatečné. Až nebude stačit HD 6800, nebudou stačit ani tyhle dvě, takže za co vlastně u nich platíme? Pokud jste hráč a nestačí vám HD 6800, tak je dnes nesmysl kupovat si 1GB grafiku a modely jako GTX 560 TI nebo HD 6950 1GB a kupujete buď HD 6950 2GB, protože jde odemknout a dostat z ní výkon HD 6970 2GB, nebo koupíte přímo ten HD 6970 2GB případně GTX 580 nebo HD 6990 (až bude) a nic neřešíte.

  • Závěr

HD 6950 1GB a GTX 560 TI jsou naprosto rovnocenné karty. HD 6950 1GB je o chlup výkonnější, umí více monitorů a má nižší spotřebu v zátěži. GTX 560 TI je naproti tomu o něco kratší, má o pár W nižší spotřebu v klidu a referenční edice je tišší, i když se to těžko srovnává, protože HD 6950 1GB se v referenční edici na trh nedostane. Stejně tak OC potenciál a schopnosti bude záviset na konkrétním modelu. Jsou to prostě naprosto vyrovnané grafické karty a to i v mém hodnocení, že jsou příliš velkým kompromisem.

Zastávám názor, že buď jste občasný hráč a pak jsou tyhle dvě prostě příliš drahé, příliš žravé a nenabízí dost dobře nic navíc proti HD 6800 modelům. A nebo jste velký hráč, nechcete se omezovat a pak jsou zase tyhle 1GB modely příliš slabé bez výkonové rezervy za docela dost peněz. A ty výkonnější 2GB grafiky nestojí o tolik více, aby se skutečnému hráči, kterému jde o herní výkon, vyplatilo takhle „ušetřit“. HD 6950 1GB a  GTX 560 TI jsou stejně dobré grafiky, jsem ale toho názoru, že velmi blízko kolem nich jsou prostě lepší volby bez zbytečných kompromisů.

Zdroj: DDWorld.cz a Testy PCPer.com a Hardwarecanucks.com

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
superja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 16:28:55
avatar
To mě zajímá, jestli budou fakt za stejnou cenu. Třeba v alfacompu dělá v současnosti cenový rozdíl cca 500 Kč ve prospěch nvidie. A to je celkem dost...
(Palit GTX560 Ti 1GB DDR5 5495.- vs Sapphire Radeon HD 6950 1GB DDR5 6035.-)
Ano, není na skladě, ale je prý na cestě, takže věřím, že to za ty prachy půjde koupit.
Jinak ale souhlasím, že obě tyto karty jsou v celkem nezajímavém cenovém(výkonovém) segmentu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 16:41:06
avatar
některé refereční modely GTX 560 TI začínají na 249 dolarech. HD 6950 1GB je za 259 dolarů. Takže 10 dolarů rozdíl, ale to jsou jen 200 ...

jinak ale platí to, co jsem napsal.Já bych si nekoupil ani GTX 560 TI ani HD 6950 1GB. Nejsou to špatné grafiky ale kolem je několik jiných modelů, které jsou prostě zajímavější ...
Lucifer199 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 17:06:17
avatar
Takze podla teba je lepsie kupit GTX 570?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 18:46:21
avatar
GTX 570 určitě ne, má jen 1,2GB paměti ;) ... Buď HD 6970 nebo GTX 580 pokud ti poměr cena-výkon nic neříká, zajímavou volbou jsou i dva HD 6870 v CF.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 18:59:54
avatar
není lepší si koupit HD 6950 a odemčít na HD 6970?
Lucifer199 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1. 2011-01-26 16:30:40
avatar
Podla mna je u GTX 560 TI vyhoda obrovsky OC potencial 1000MHz a viac na jadro sa len tak vsade nevidi..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 16:38:36
avatar
HD 6800 je také vytaktovat k 1000MHz i výše. HD 6950 2GB jde odemknout a nataktovat a pak bude výkonější než GTX 560 na 1Ghz takže bych těn potenciál za obrovský, nebo nějak výjímečný u GTX 560 TI vůbec neoznačoval! Navíc hodně záleží na konkrétním kusu grafiky a také nereferečním modelu výrobce.

Myslím že jsi podlehl marketingu, OC potenciál GTX 560 TI není prostě nijak výjímečný, všechny karty okolo mají OC potenciál podobný a 1GHz a 15-20% výkonu navrch není nic neobvyklého ...

A upřímně, jediný model o kterém má dnes pro OC smysl uvažovat je HD 6950 2GB kvůli odemčení, protože to je opravdu výhodné. Ale taktovat běžné edice, tkeré na to často nejsou ani připraveny? Hloupost, to si raději koupím rovnou nějaký ten OC model za který už nepřiplácíš 2000 jako dříve ;)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 16:49:55
avatar
Dival jsem se po moznostech OC a je to naprosto rovnocenne. Ted jeste pockat jak se ustaly cenova valka HD68XX, 6950(1GB) a GTX560TI. Chtel bych se zeptat na moznosti osazeni referencnich karet Accelerem S1. Vim, ze napriklad GTX460 tu moznost nema bez vyrazne modifikace chladice. Diky.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2011-01-26 16:32:00
avatar
Pěkně řečeno a souhlasím s tím, že pro běžného člověka a hráče je zbytečné utratit "tolik" peněz za grafiku. Bohatě stačí AMD 6850 nebo NV 460 za cca 4000,- A radši si za čas koupit jinou, než dát 6-8000 teď a ten výkon není o tolik větší...
Drzka CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ovladace, vykon 2011-01-26 16:31:45

V recenzi na PCT to bylo, ze GTX 560TI je stejna a nekde lepsi, tady je opak cemu verit?
BTW: Nemeli dneska vyjit Catalyst 11,1? V tehle testech uz jedou na 11,1?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 18:47:31
avatar
vzhledem k tomu, že minimálně ve 2 recenzích na známých a prověřených webech kvalitní autoři ve světě HD 6950 1GB proti GTX 560 TI skutečně testovali, a došli k jasnému závěru, že HD 6950 je o chlup výkonější, myslím že je to jasné, komu věřit.

Ovladače by měly dnes dorazit, AMD je obvykle vydává až někdy večer našeho času ... většinou mi přijde mail od AMD tak v 21-22h

PS: jinak jako testeři už máme catalyst 11.1 k disppozici už přes 2 týdny takže většina recenzí na nich určitě bude otestovaná ...
JaM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2011-01-27 09:02:10

skor by som povedal ze to zalezi od skladby hier ktore boli na testovanie pouzite... v niektorych je lepsia AMD v niektorych je zasa v predu NVIDIA. kupujuci spravi najlepsie ked sa pozrie ake hry planuje hrat a podla toho sa rozhodne...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 18:17:20
avatar
Pro obcasne hrace je opravdu vhodna HD68xx a opravdovi hraci si radi priplati. Ale jsou i taci, kteri chteji "proste" neco mezi
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 18:43:40

Kdyz uz jsem pred dvema nebo dokonce tremi mesici koupil HD6870 za cenu 4600,- tak ji menit nehodlam, i kdyz se ted nabizi spousta velice zajimavych karet.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nV GeForce GTX 560 Ti OC 2011-01-26 18:47:58
avatar
Tak z OC potenciálu GeForce GTX 560 Ti som naozaj prekvapený. Také modely ako Gigabyte GeForce GTX 560 Ti SOC (Super OverClock) alebo verzie od Gainwardu s 2GB GDDR5.
Cena/výkon naozaj veľmi dobrá a to som vlastník AMD Radeon HD6850 1GB GDDR5
Gyrxiur [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no co ja viem 2011-01-26 18:56:27
avatar
Hodne dlho som bol fanda atiny, ale teraz mam 9600gt a musim povedat, ze nvidia ma ovela lepsie ovladace, aspon co sa tyka priradovania profilov, aj ked som neskusal teraz ten novy catalyst - su tam profily uz urobene prehladne a poriadne ako u nvidie? A takisto by mi chybal physx, prezil by som bez neho, ale v hrach ktore ho vyuzivaju by ma stvalo, ze si ho nemozem zapnut. Aj ked radsej by som bol, keby siel aj na atinach, alebo vobec neexistoval...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 20:06:44

na physx nahodou netreba dve GPU od nvidie?
Inak 9600GT je pekna vykopavka 128 bit
1024MB DDR II 600 / 800
http://3.bp.blogspot.com/_9vgJ1nwu_xA/TLsClm2rZRI/AAAAAAAAE0g/VYRFKKc-GpA/s1600/Crysis+WARHEAD.jpg
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 20:55:15
avatar
256bit, ddr3 pameti. stara je ale uz nejak 2,5-3 roky...
Vilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD 3850 2011-01-26 23:20:16
avatar
Ja som na tom podobne. Mam AMD 3850, tiez vykopavka a v pohode staci na Battlefield: Bad company(medium), League of Legends, Oblivion, Heroes 5 v 1680x1050.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-27 08:04:17

Na chate mam Duron 1,6GHz@2GHz s ATI 9600PRO 256MB, 1GB ram, XP profesional 19"LCD a taky ten PC rozjede vse aj Assasins creed,BF BC2,Burnout,COD BlackOps,COD MW2,Crysis_Maximum Edition_2009,DIRT2,DogFighter,FUEL,H.A.W.X,Just cause 2,Medal of Honor,Operation Flashpoint 2,Split second_Velocity, Terrorist Takedown 3.
Aj ked to je rozlisenie 1280x1024 a detajli nic moc, ale vse frci pekne a to je vykopavka cca stara 10 let
Vilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ani nehovor 2011-01-27 15:36:46
avatar
Ja mam doma P4 1,6hnz a chcem tam napratat naspat Win98, 3Dfx Voodoo 3 2000, Yamahu 724GX , aby som si mohol zahrat Shadow Warriora, Panzer Commander a ine stare hry, s ktorymi je pod novymi Win problem.
Inak presne sa pripajam k tebe. Ze tie cisla co su produkovane benchmarkami mi nejako nesedia. Mass Effect 2 by na mojej 3850 mal mat problem. Ale nema. Plne detaily na 1680x1050. Ano nasli sa asi 2 sceny, kde mi to trhalo (asi 20-23fps), ale inak nic. Tiez sa mi zda, ze tie cisla obcas vytahuju z klobuka a neodpoveda to realite.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-26 22:48:00
avatar
Těžké rozhodování to vypovídá že NV se vrací do hry ale já bych šel do AMD.
Anonymní  2011-01-27 07:56:41

po precitani clanku ma napadla jedna vec, preco AMD je stale ako druhe v poradi? AMD caka ked NVidia vyda to alebo ono, a potom vyda svoje riesenie.. preco nevidala 6950tku den pred 560 ? Preco uz teraz nepusti vonku 6990, aby Nvidia musela rychlo vymyslat svoje riesenie? ;)
bacik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-27 07:59:51
avatar
Ešte zaujímavejšia by to teraz bolo medzi AMD a NVIDIA, keby mala NVIDIA karty ktoré vydáva tohoto roku.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-27 13:45:35
avatar
Tak vyjímečně se závěrem článku plně souhlasím. Tyto karty si jistě najdou spoustu zájemců, ale ti co uvažují dopředu si buď koupí GTX580 3GB edici, nebo nějakou dobrou OC 6970/50 a s tímhle železem si vystačí hodně dlouho a nebudou se muset piplat s novými profily u SLi/CF.

P.S: a docela by mě zajímalo jak si povede GTX560 s 2GB, to by pak mohla jít rovnoceně proti 6950 2GB.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-27 19:15:29
avatar
Vzhledem k tomu, že GTX 560 1GB výkonově lehce zaostává za HD 6950 1GB, pochybuji, že by 2GB HD GTX 560 dokázala porazit 2GB HD 6950. nemluvě o ceně, která je u 2GB GTX 560 edice poněkud výše a v tom, že HD 6950 2GB odemkneš na HD 6970, lehce nataktuješ a jseš nad ultranataktovanou GTX 560 na 1GHZ a to má HD 6950/6970 další potenciál, dosáhnout také 1GHz a pak je někde jinde ...

chtěl bych jen připomenout, že v případě GTX 560 a HD 6950/6970 se sice bavíme o vyrovnaných jádrech velikostně, ale faktem je, že jádro GF114 na vysoké frekvenci v plné specifikaci dokáže držet krok jen s HD 6950 která má část jádra zamčenou a ještě tiká na frekvneci nižší ... na to nezapomínejte ...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:31:28
avatar
tak hlavní rozdíl u 560tky je nižší takt paměti a to rozhodlo - jádra jsou na tom s výkonem tařka stejně, jen ta RAMka je dost nízko. Ale když se taktne tak se i ten mini náskok Radeonu ztratí - jak píšeš, takhle vyrovnaní soupeři už dlouho nebyli
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stejnou cenu 2011-01-27 16:28:15

Neviem ako u vas, ale u nas na Slovensku je napr. twinfrozr 560 za 255€ a twinfrozr 6950 za 295€ To nieje ani zdaleka "stejna cena".

edit: tak uz viem 6200 vs 7100. Ozaj uplne rovnaka cena.
edit2: aj ked zoberem najlacnejsie mozne, tak to je 230€ vs 260€
matox01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OC 2011-01-27 17:29:13

eh tak by mě zajímalo jestly je tahle "vyrovnaná" karta ze stejným Overclock potenciálem jako GTX560
pravda 5GHz stačí ale už se prodávají GTX560tky ze 4800 MHz
a 1G proti 800 MHz no nevim nevim na obou stranách to je 200 MHz

(jen taková slabší uvaha )
ripple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bylo, je a bude 2011-01-28 19:13:41
avatar
Citace:
GeForce GTX 560 Ti je v 1680×1050 o 15 procent výkonnější než AMD Radeon HD 6870 a překonává i AMD Radeon HD 6950 2 GB o 4 procenta. Zde dokonce hodně doráží i na AMD Radeon HD 6970 2 GB, který mám jen 5 procent náskok. Podobné je to i v rozlišení 1920×1200. Tam je rozdíl GeForce GTX 560 Ti vůči AMD Radeonu HD 6870 necelých 13 procent. AMD Radeon HD 6950 2 GB byl poražen o 1 procento. Rozlišení 2560×1600 je pak v některých hrách pro 1GB paměť fatální, tady se výkon GeForce GTX 560 Ti znatelně propadá. Náskok vůči AMD Radeonu HD 6870 je sice zachován, činí ale pouze 8 procent. V tomto rozlišení také byla poprvé GeForce poražena AMD Radeonem HD 6950 2 GB s rozdílem 7 procent. Pokud by byla GeForce GTX 560 Ti vybavena 2GB paměti, svůj náskok by si udržela i v tomto vysokém rozlišení.
Toto je citace PCTuning(u), kvůli které bych jednoznačně volil GTX 560 TI.
Citace:
Stačí, abyste jako zákazník požadovali co nejlepší poměr cena-výkon nebo naopak vyšší výkon a už vás GTX 560 nemusí zajímat a vybíráte z HD 6800 nebo HD 6900 2GB modelů, které GTX 560 dokonale obkličují. A aby to GTX 560 neměla ani v tom úzkém pásmu tak jednoduché, tak tam AMD ještě šoupla HD 6950 1GB, který má o chlup vyšší výkon za stejnou cenu a stejných provozních vlastnostech, zejména pak spotřeby. Upřímně neexistuje žádný rozumný důvod, proč byste GTX 560 TI měli dát přednost před HD 6950 1GB a naopak.

Toto je citace DDWorld(u), kvůli které bych jednoznačně volil Radeon HD 6950 1GB.
Citace:
GeForce GTX 460 se povedla, a tak není překvapením, že její vylepšení podoba, tedy GTX 560 Ti, se bude obecně líbit asi také. Mírná opatrnost je zde spíše kvůli dostupnosti v kombinaci s cenou, ale jestli bude nVidia držet cenu někde mezi Radeonem HD 6870 (1 GB) a HD 6950 (2 GB), bude to pořád výhodná koupě. Pokud totiž nenarazíte na hru/nastavení, kde už 1 GB videopaměti nestačí, je GeForce GTX 560 Ti výkonná právě jako Cayman Pro.
Nedá se ale říct, že by uvedení GTX 560 Ti Radeon HD 6950 za cenu kolem 6500 Kč zabilo. Obě karty patří mezi dobré produkty, každá ale oslovuje něčím trochu jiným.

Toto je citace extrahardware(u), kvůli které bych byl s výběrem na rozpacích.
A tak tomu bylo, je a bude vždy!
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 10:50:43
avatar
Zprumerovanim techto hodnoceni dostavame to, ze GTX560TI a HD6950 jsou vylozene konkurenceschopne grafiky. Ze si muzeme hodit kostkou a ani jedno nebude vyrazne lepsi nebo horsi. Ted jeste sledovat cenu atd.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 15:06:50
avatar
na hardocp im to vyslo tak ze 560Ti ledva prekonala 6870 a k 6950 sa ani nepriblizila , tak neviem comu sa da verit.
Ja by som bral Radeon ,ale to je len moja volba.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 18:06:33
avatar
na hardocp gtx560 dopadla tak jak dopadla, protoze take pouzivaji 2560x1600 rozliseni casto i s AA, ve kterych ma gtx560 malej vykon, at uz je to kvuli male pameti nebo jine architekture nebo podobne. a ze ma v tomto rozliseni gtx560 podstatne vetsi ztratu vykonu oproti fullhd nez ati grafiky dokazalo uz spousta testu na internetu.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:18:41

2560x1600 tak tady bych všeobecně 1GB VRAM a GTX560, HD6870 nepoužil. Jejích doména je klasika 1680x1050 a full.
Je pravda, že nVidia ve vyšších rozlišení dříve ztrácí dech.
Ale AMD dříve ztrácí dech při zátěži v daném rozlišení. Má větší rozdíl mezi Max a Min fps. Což je důležité. Jdu krajinou, perfekt. A najednou na mě vyskáče 20 "maníků" s bouchačkou, a tady nastává velký pokles fps. Toto je rozhodující vlastnost každé karty. Nikoliv jak mi vykreslí motýlky, ani průměr za hru.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:28:30
avatar
já bych se přikláněl spíš k závěru EHW - prostě jsou na tom podobně, každá má někde plus a jinde mínus ale v zásadě jsou to vyrovnaní soupeři, takže ve finále rozhodne sympatie ke značce či výrobci GK .
M4Touch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Eyefinity 2011-01-27 22:14:44

Můžete mi někdo ukázat nějakou novější hru, která jede v Eyefinity hratelně na 6950 1GB ? Protože ten kdo má tisíce na 3 monitory asi nebude hrát hry.. ehm... slideshow na grafice za 6 tisíc.
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 12:15:04

Je to krapet zarážející rvát tyhle technologie do karet, které na to nemají výkon. Ale když chce někdo třeba ultra velkou plochu proč ne.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 15:03:21
avatar
Ked to nedas na ultra high maximum nastavenie , tak ti to zobere hociktoru novu hru na eyefinity, ved aj 5870 sa tak pouzivala a 6950 je vykonejsia
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 15:07:11

Jasný. Já reagoval na o že pokud někdo má peníze na to aby si kupoval 3 monitory, tak si asi nebude kupovat tuhle kartu. To by byl leda blázen, nebo neví co kupuje.
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 14:36:48
avatar
Já mám svou integrovanou HD3000 To je raketa... nic to nežere, vůbec se nehřeje a světe div se dokonce i nějaké náročnější hry to rozjede Akorát nevím proč, nechce mi akcelerovat video přes DXVA... ale údajně by to měla umět... tak nevím, nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti jak to je ?
Nasy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:14:25

Jak sem s dival na graf o spotrebe tady na DDW tak mi vychazi vyhodnejsi GTX560 myslim ze vice jede PC v idle nez v load a jelikoz ma GTX560 v idle o 14W mensi spotrebu nez HD6950 a v load o 10w vetsi spotrebu oproti HD6950 tak GTX 560 je jednoznacne co se tyce spotreby na tom lepe nez HD6950 takze argument ze HD6950 co se spotreby tyce je vyhodnejsi zrejme teda neplati ci se milím??? pokud nenastane situace ze dotycny majitel pc jen hraje hry a nic jineho ale myslim ze normalni uzivatel ma pc v idle vice nez ve hrach.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:15:38
avatar
Ekonomicky mas naprosto pravdu. A v zatezi je to jedno, pokud je dobry chladic - neobtezuje hluk.
Kwassi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A co GB GTX560 SOC (@1000MHz) 2011-01-29 13:55:40
avatar
V kategorii do 5990Kč se vejdete s koupí GTX560 ve verzi Superoverclocked o frekvenci 1000MHz z původních 822.. V testech, které jsou k dispozici má výkon jako GTX570 (takže o cca 10-15% víc než nějaká HD6950 2GB - tedy stejný výkon jako má HD6970!!!) viz zde: Odkaz a zde: Odkaz nebo zde Odkaz A dokonce není hlučná. Paráda, počkám 1-2 týdny, jestli AMD nějak nezareaguje a kupím si místo dosavadní GTX260 novou GTX560.
prochizcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - spotřebe 2011-01-29 19:30:29

celkem mi vadí že se tady hází furt spotřeba kdo by u herního pc kontroloval spotřebu cituji krytona jedině tak ňour
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
The Witcher: Sirens of the Deep – nový animovaný Zaklínač!
The Witcher: Sirens of the Deep – nový animovaný Zaklínač!Pátek, 17 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 90x
Komentářů: 0
Kingdom Come: Deliverance 2 – první dojmy!
Kingdom Come: Deliverance 2 – první dojmy!Pátek, 10 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1674x
Komentářů: 2
Nové RX 9070 a RTX 5000 grafiky pěkně v detailech!
Nové RX 9070 a RTX 5000 grafiky pěkně v detailech!Čtvrtek, 09 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1834x
Komentářů: 3
CES 2025 startuje! Sledujte představení AMD, NVIDIA, Intel, ASUS atd
CES 2025 startuje! Sledujte představení AMD, NVIDIA, Intel, ASUS atdPondělí, 06 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3924x
Komentářů: 0
Jak si vyrobit diamant? Není to zase tak složité!
Jak si vyrobit diamant? Není to zase tak složité!Neděle, 05 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1299x
Komentářů: 1
Space Engineers 2 ohlášeno a dorazí brzy!
Space Engineers 2 ohlášeno a dorazí brzy!Sobota, 04 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1267x
Komentářů: 1