PREVIEW: AMD Radeon VEGA Frontier Edition – první zkušenosti ukazují na velmi dobrý výkon Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 26 June 2017
altNa světě jsou první reálné dojmy z nové RADEON VEGA grafiky a vypadá to velmi dobře.

 

 

Redakce PCWorld dostala exkluzivní příležitost vyzkoušet jako první nový Radeon VEGA v té luxusnější 16GB Frontier Edici. A jsou pozitivně nadšeni. Upozorňují znovu, že FRONTIER edice není RX VEGA, nemá některé „herní“ optimalizace a ty budou ve hrách výkonnější. Nicméně po otestování Forntier edice v té slabší vzduchem chlazené verzi říkají, že karta je velmi dobrá.

Mohli vyzkoušet i hry, a ve srovnání s GTX 1080 je i VEGA FE edice výkonnější a výkon je minimálně blízko úrovně GTX 1080Ti (ve srovnání s TitanXp prý stejně hra k nerozeznání). Karta však nechává velmi pozitivní dojem ve výkonových testech, kde nechává za sebou o 15 – 50% konkurenční TITAN Xp. Rozdíl jde ale na vrub ovladačů, kdy NVIDIA k Titan sérii nedává profesionální ovladače, AMD ale poskytuje k FE edici certifikované poloprofesionální ovladače. PCWorld měl možnost porovnat obě karty přímo proti sobě na stejných sestavách s RYZEN 7 1800X:

Jinak karta samotná fyzicky budí slušný dojem. Je prý zajímavější než reference konkurence. Má přepínatelné podsvícení, velmi kvalitně udělané chlazení, byť je ta vzduchová verze samozřejmě hlučnější jako každá podobná referenční karta s tímto typem ventilátoru. Vodní AiO edice má být ale téměř zcela tichá s vynikajícími teplotami a bude ještě výkonnější a ve zlaté barvě :). PCB obou karet je ale stejné a napájení dokáže pobrat opravdu hodně. Jinak ohledně spotřeby prý hodně záleží na požadovaném výkonu, FE edice má celkem dva 8-pin konektory, karta ale dokáže prý pracovat i s jediným 6-pin, což je zajímavé, ale nebylo to blíže specifikováno.

FE edice jinak není optimalizovaná na hraní her, můžete je s ní ovšem hrát a výkon je zjevně tam, kde jsme ho čekali, tedy minimálně mezi 1080 OC a GTX 1080Ti, ale výkon pro hry optimalizované RX VEGA verze má být lepší a celkově je brzy herní výkon VEGA vůbec hodnotit, AMD stále ještě pracuje na finálních ovladačích a má na to ještě měsíc času. Představí a uvede herní RX VEGA karty dne 30.7. na SIGGRAPH. Karta má mít velmi dobrý poměr cena-výkon a celkově skutečnou konkurencí, která nám už na trhu chybí rok a půl. Vzhledem k tomu že FE edice stojí 1200 dolarů (stejně jako TITAN Xp) a AiO edice dokonce 1800 dolarů, (viz edit článku dole) musí si být AMD sakra jisté že je VEGA až tak dobrý produkt. Současně už ale unikají nějaké informace o NAVI architektuře, která má být vylepšením VEGA.

Mluví se o tom, že AMD plánuje podobně jako u RYZEN/THREADRIPPER/EPYC procesorů, dávat pod jedno pouzdro více menších GPU čipů, ale budou fungovat jako jeden velký GPU. Nicméně to je zatím jen spekulace, ale bylo by to extrémně zajímavé a jak ukazují RYZEN procesory, je to velmi efektivní a funkční koncept, na který nemusí mít konkurence rychlou odpověď (NVIDIA se navíc vydala cestou naprosto extrémních monolitů a nová VOLTA V100 má přes 800mm2!!!).

Ať už to bude jakkoliv, po nucené přestávce díky špatnému rozhodnutí bývalého vedení AMD před lety, se AMD opět vrací i na GPU poli. POLARIS grafiky (RX 400/500 série) si rozhodně špatně nevedou a zájem o ně dokonce převyšuje nabídku (což je rozhodně škoda pro AMD a štěstí pro NV, které stále má větší kapacitu výroby takže z toho těží), VEGA je pak důkaz, že AMD nezapomnělo dělat ani výkonnější GPU ;). Konkurence se vrací, nicméně škody byly udělány a bude nějakou dobu trvat, než se věci na trhu zase vrátí do normálu.

//EDIT: Oficiální cena Radeon VEGA FE edice má činit 999 dolarů (28 tisíc korun) za vzduhem chlazenou verzi a 1499 dolarů (téměř 43 tisíc korun) za AiO chlazení a zlatou verzi. Ceny jsou tedy o něco lepší, než se dosud odhadovalo a tak ve srovnání s podobným TITAN Xp má AMD i o něco lepší poměr cena-výkon, či lepší chlazení v případě AiO verze. Stále se ale jedná o produkty se specifickým určením pro vývojáře aplikací a AMD k nim dokonce servíruje poloprofesionální ovladače s certifikacemi, což je velmi zajímavá nabídka ve srovnání Radeon PRO či NVIDIA Quadro grafikami, kde na podobný "profi" výkon a současně herní výkon musíte značně připlácet, takže VEGA je v tomto ohledu extrémně levný a výhodný produkt ... jako hráči si ale určitě počkejte na RX varianty, které nabídnou lepší herní výkon s lepšími optimalizacemi a za podstatně nižší cenu.  

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mining 2017-06-27 00:25:59

Som zvedavy ako bude karta vhodna na mining
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 23:59:11

Nijako hbm 2 @ 700mhz je pre mining absolútne nepoužiteľné ...na eth dominuje amd práve vďaka klasickým gddr5 , pretože idu na 2000mhz vs 1350 pre gddr5x ...pri ťažení zec nieje táto frekvencia až tak podstatná (alebo je miner už optimalizovaný pre gddr5x ) každopádne zec je lepší a to podstatne na nvidia kartách ...na hranie bude tiež lepšia 1080oc/1080ti podľa prvých únikov (aj čo sa týka rx vega) takze sa pýtam pre koho ta karta vlastne je ?
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 09:51:07
avatar
I kdyby ty chystana rxka mela trochu slabsi vykon, v kombinaci s tou vyssi spotrebou v porovnani treba i s 1080, tak vzhledem k obvykle cenove politice AMD nabidnou zajimavejsi cenovky - at chcete nebo ne, tak to maji nekteri zakaznici porad radi.
Zaroven take, at bude vysledny produkt jakykoliv, tak pravdepodobne v konecnem dusledku pomuze i zakaznikum nvidie.
Nepochopim co nekteri proti temto, porad jeste neuvedenym a tedy neznamym kartam mate? Nikdo vas je kupovat nenuti, ale situaci na trhu to zlepsi pro vsechny, at budou ty karty skoro jakekoliv o.O
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 12:17:34

No to jsou zase bludy ohledně těžby...
Ty máš doma kartu s HBM pamětma? Máš to osobně vyzkoušené?
Tak pak nekecej nesmysly. Jestli GDDR nebo HBM je téměř jedno, jedu na Fury Strix, kde paměti běží na 500MHz !!! a podává téměř stejný výkon jako řada 390/580 s GDDR (27-28MHs)
Další bludy: "na hranie bude tiež lepšia 1080oc/1080ti" - ty máš asi křišťálovou kouli a nebo jsi úplně ujetej. Téměř nikdo neví, jaký bude výkon, cena, provozní vlastnosti, ale ty už víš, že 1080/Ti budou lepší.
NECH SE PROSÍM TĚ LÉČIT, a příště nepiš o něčem, o čem víš prd.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 13:42:32
avatar
ten screenshot z Cinebench R15 se mi moc nezdá jako věrohodný, že by Titan Xp dal jen 102 fps když vím že i GTX 1080 Ti AORUS kterou mám dala přes 144 fps s i7 7700k @ 4,5 Ghz a to sem měl na pozadí spuštěný Google Chrome s youtube a několika dalšími záložkami https://prnt.sc/fojmb5 ¨

// Lidi prosím Vás zas to neberte tak Vážně a nedávejte DDmu mínusky, on si to nezaslouží, jen se nám snažil předat nějaké informace a to jestli jsou nějakým způsobem zmanipulované někým jiným není jeho vina je také možné že nejsou a v Cinebench R15 prostě OpenGL test není tak dobře optimalizovaný pro běh na AMD RYZEN 7, nebo kombinaci AMD RYZEN 7 a NVIDIA GPU a je také pravda že GTX 1080 Ti ve verzi kterou mám ( AORUS) má výrazně vyšší frekvence GPU než Titan Xp což mohlo také ovlivnit OpenGL test
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 10:51:54
avatar
je věrohodný je to potvrzený výkon .... testována není přetaktovaná karta a testováno je na RYZEN 7 3,6GHz - stejná sestava a stejné podmínky pro obě karty

// to by mě zajímalo za co mám mínusy? Za to že test je potvrzený a udělaný na RYZEN 7 1800X a není můj?
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 07:07:28

Což buďto ukazuje na stažené Power u titan XP na minimum a nebo na to jak je Ryzen 7 extrémě pomalý.
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 07:40:23

chlapi ten test v cinebench je max ve fullHD , spíše v 720P , je jasné že i7 7700K na 4.5Ghz je o mnoho rychlejší než Ryzen 7 na 3.6Ghz , však to je 900Mhz rozdílů.

Každopádně to stejně ukazuje to že když dáte vedle sebe tento procesor a tyhle grafiky, rozdíl tam bude stejně podobný, akorát budou větší FPS ;)
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i7 7700k vs 1800x: 2017-06-27 09:02:54

Asi takhle... záleží jestli jestli v cinebenchi testuješ single nebo multithread

V single, to bude inteláckých 4,5GHz proti 4GHz u amd, což v praxi dá něco jako že intel dá 125% amd (oba cpu jednou v turbu)

V multi to bude jiný kafe, protože to bude
intel 8t @4,2 (při renderingu to fakt nejede v turbo režimu)
amd 16t @3,6Ghz...
Takže amd dá výkonově nějakých 170% intelu. A tohel jsou výsledky z testů, kdyby se to hodně zjendodušilo, tak se to dá i spočítat přes součty gigaherzů,, ptotože to škáluje pěkně lineárně a v současných generacích platí, že intel s amd mají stejný výkon na takt.

-----
Ale ono je to stejně jedno, protože testovali grafiku se silnějším z obou procesorů. Spíš mi tam přijdou divné ty windows 8, bůhví, co to dělá s výsledky
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 09:40:28

při renderingu jede i7 7700K na 4.5 Ghz, na to si přišel jak že nejede ? ...boost u 4/8 jader funguje jinak než u X99 a vícejadrových procesoru u Intelu.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:01:01

Jedna z toho důvodu, že ten procesor mám v práci (stejně jako ryzen 1800x a druhak z toho důvodu, že vím, jak funguje turbo. Tohle nejsou grafiky, kdy turbo jede pořád, pokud máš slušné chlazení. Na 4,5 GHz jede asi tak první dvě vteřiny, pak se vytíží všechna jádra na 100 a frekvence spadne.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 12:56:06
avatar
to že mám Windows 8 vidím v Cinebench R15 taky i když mám nejnovější, aktualizovanou verzi Windows 10, stejně tak se dobře neukazuje frekvence CPU, mám OC přes bios na všech jádrech 4,5 Ghz a v Cinebench R15 to vypadá jak kdyby jel na default frekvenci 4,2 Ghz, to bude nějaký bug v Cinebench R15 viz odkaz na můj screenshot Odkaz
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 13:39:05

Cinebench i jako řada jiných bere base frekvenci, proto vidis jen 4.2 pritom realny takt muze byt klidne 5Ghz ..
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:02:29

A proto sledujeme frekvenci zásadně v utilitě od motherboardu a ne co se kde píše v jakém benchmarku.
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 07:43:30

Každopádně se mi od AMD nelíbí že stále tají herní výkon téhle grafiky i když jde v podstatě na trh. Proč ? nwm

Navíc se mi líbilo jak řekli že ten výkon v těch profi aplikacích není způsobený jenom parametry ale hlavně ovladačem který je dělaný na přímo dělaný na workstation tasky, což u Titan Xp je obyč gameready driver a NV nic jako workstation drivery pro tuhle grafiku ani nedělá. Takže vítězství AMD je způsobeno i tímhle ;)
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 09:12:36

K těm ovladačům, pleteš jablka s hruškama a podle mě docházíš k blbým výsledkům.

AMD má "profi" ovladače a proto je karta optimalizovaná primárně na kvalitu výstupu a až druhotně na výkon. Samozřejmě optimalizují obojí, ale zatímco u her nějaká chybička v jednom framu nikoho nezajímá, takže se může optimalizovat až na krev, tady by to vadilo, takže kvalita, kvalita, kvalita.

Zatím co titan xp má ovladače optimalizované pouze na výkon v tomto benchmarku, a ne že ne, se koukni do profilů

Takže u mě to je tak, že karta optimalizovaná na kvalitu porazila kartu optimalizovanou na výkon, ale sakra, vždyť tak to má být. Vegy jsou složité, tak mají podobné úkoly zvládat mnohem líp než konkurence. Ta zas má výhodu jinde a jindy.
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 11:04:53

Nesmysl roku. Optimalizace na kvalitu výstupu.

AMD dává k VEGA FE ovladače optimalizované na výkon ve výpočetních aplikacích, kdežto Titan Xp má klasické herně optimalizované ovladače, aby Titan Xp neparazitoval na profi kartách.

Odkaz
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 11:08:29

Absolutně jsi nepochopil. Ty optimalizace na kvalitu výstupu byly myšleny jako profi ovladače vs herní ovladače (TitanXP).
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 11:55:49

Takže je to přesně naopak, než co píše GRNDL.

Vega s ovladačema s optimalizací na enterprise aplikace poráží Titan s ovladačema optimalizovanýma pro hry.

GRNDL to pojal tak, že ovladače pro VEGU ji nějakým způsobem zpomalují, aby měla vyšší kvalitu výstupu, což je samozřejmě naprostá hloupost, sama AMD se na svých stárnkách (viz můj odkaz) chlubí tím, že jako jediná dává enterprise ovladač pro všechny své řady GPU bez ohledu na to, zda je to FirePro, Radeon Pro nebo Radeon.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:19:24

Hele, asi bych to moc nerozebíral. Když jsem to na začátku psal, tak mi nedošlo že se bavíme o benchi a ne o cinemě. Tohle je benchmark a bůhví co se v těch kartách při benchmarku děje a jak moc kdo podvádí. CHtěl bych test scény rovnou z cinemy.

Ale ano, profi karta s profi ovladači může být pomalejší, protože část výkonu padne na to, aby se neděly chyby.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 13:58:19

Herní výsledky nebudou ukazovat, protože nemají finální ovladače. Tedy čísla, která by ukázali teď budou určitě nižší, než čísla při reálném uvedení herní karty. Takže to by byl docela průšvih něco takového vypustit. Vypustit tzv. kvalifikovaný odhad by také mohl být problém, pokud by se na ty hodnoty karta následně v testech nedostala.

A navíc pokud by AMD mělo jistotu, že herní Vega překoná GTX 1080Ti, tak by to samozřejmě uvedli. Pokud by herní Vega už nyní se stávajícími ovladači dávala výkon třeba jen lehce nad 1080Ti nebo na její úrovni, tak to přes někoho vypustí, protože by to přeci jen o něco omezilo prodeje Nvidie.

Jednoduše ten výkon bude mezi 1080 a 1080Ti, kdy spotřeba bude vysoká. Není to žádná sláva. Na druhou stranu z pohledu uživatele to nemusí být špatné. Nakonec to může dopadnout tak, že herní Vega bude mít sice 300W, ale výkon bude blízko referenční GTX 1080Ti, mimo dosah OC verzí 1080 a cena bude naopak blízko GTX 1080.

Jediný problém pak bude hluk, protože 300W už uslyšíte i s kvalitným vzduchovým chladičem. S vodníkem to bude v pohodě, ale cena pak bude na úrovni GTX 1080Ti a to už bude zase problém.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 15:43:30
avatar
souhlasím s Váma. Podle jiných webů byly herní testy dělány v 3440x1440 s Vsync, tedy 60Hz, jediné co můžeme řící je tedy, že v tomto rozlišení zvládá karta hry v minimálně 60fps. To zvládá ale i třeba taková GTX 1070, takže jediná informace kterou jsem já pochopil, že frontier VEGA má herní výkon alespoň jako GTX 1070, z čehož si na zadek asi nikdo nesedne. Také souhlasím s tím, že kdyby byla výkonnější než 1080Ti/Titán, tak by se s tím nezapomněli v AMD pochlubit.

Proto očekávám výkon 1080 - 1080Ti s větší spotřebou než 1080Ti, což při správně ceně může být stále výhodný produkt, asi jako 290X ve své době - výkonu dostatek, spotřeba vyšší, poměr cena/výkon oproti konkurenci stále lepší. Může to být tedy dobrá karta, ale revoluci bych nečekal
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:31:08

No ale to ještě nesmí trpět nemocema jako řada 290. Kdy polovina karet umřela během jednoho roku a druhá fungovala v jedné hře dobře a v jiné ne a po vydání nového ovladače se to zase otočilo naopak. Měl jsem 7970 a přešel jsem na 290. Ják já toho ty 2 roky litoval
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:57:46
avatar
žádná polovina karet neumřela ... karty jsou v pohodě a drtivá většina maká do dnes i ty hlučné reference. Máme je a fungují všechny i po letech zátěže.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 18:34:21

Nic proti ale 290ky mi těžily poměrně dlouho než odešly a to jenom proto, že se po provozu 24/7/365 utavily ventilátory na chladiči. Rozhodně to nebyla poruchová karta. Záruku přežily všechny.
Životnost u mne měly přibližně stejnou jako 7970 nebo 280X. Všechny byly Gigabyte s typickým chladičem s třemi ventilátory.
Takže s kvalitou karty AMD problém rozhodně nemají. Pouze některý výrobce používá horší chladič a někdo lepší.
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 20:50:26

Měl jsem 1x 290 saphire a 1x 290x Asus obě reference Saphire jela na vode. Saphire umřela jako první a po výměně v rámci záruky odešla podruhé už s opět nasazeným ref. chladičem těsně po záruce. 290x vydržela o 2 měsíce déle.
7970 jsem mel take gigabyte a byla celkem dobra az na to prehrivani a velke Oc které nebyla moc schopná udržet.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 22:11:46
avatar
měli jsme 10x 290 i 290X všechny fungují, včetně referenčních edic. A fungovaly by i nadále, kdybychom je už všechny nenahradily za výkonnější karty ...
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 22:40:29
avatar
Citace:
měli jsme 10x 290 i 290X všechny fungují, včetně referenčních edic.


...žial, to je stále primalá vzorka, aby bola vypovedajúca. Takéto argumenty budú vždy zbytočné koľko kariet ide a koľko je vadných, ja som napr 290X reklamoval, ale za to mohol v podstate asus a jeho nedopilované chladenie, nebol som sám, s rovnakým problémom. Na druhej strane v minulosti mi odišla v záruke trebárs karta s NV čipom GTX280 od MSI s továrnym oc po roku a v reklamácii mi ju vymenili za GTX285 Matrix asus a už je schovaná v krabici a žije dodnes...

Tu bude mať každý vždy jemne iné skúsenosti a to aj pri grafike od rovnakého výrobcu, pri identickom modele karty - GPU, každý kus je unikát a každá karta je iná, ale iste, kvalita by mala byť pri identickej karte podobná, ale vadné kusy sú vždy....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 00:07:32
avatar
odpovídal jsem na argument se dvěma kusy .... takže můj je trochu větší ....
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 01:20:17
avatar


...to hej, ale stále...Pripomína mi to jednu epizódu boričov mýtov, kde skúšali, ktoré lopty doletia ďalej - plnené héliom, alebo tie klasické plnené vzduchom, urobili dostatok pokusov a keď to išli prekonzultovať s odborníkom, tak im odpovedal, že tých pokusov malo byť drasticky viac, aby sa vzorka javila ako dostatočná...

Skrátka, koľko grafík sa vyrobilo trebárs z tej 290x v tom čase globálne....Takže by to chcelo 100vky, až tisíce grafík, aby boli zastúpené naozaj tie s najlepšími jadrami (Asic), priemernými, podpriemerné a overili sa ďalšie atribúty dostatočne - ďaľšie komponenty tvoriace celú GPU...10 je dobré akurát tak na 500ks edície ako Ares III a pod.
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 11:57:21

ono někdy stačí pogooglit a projet si diskuze z ruznych koutu světa kde co řeší za problémy , obecně ty 290tky měly šilené teploty k 90°C podobně jako 480tky , ty první z nich pak předělali na 390 a druhé na 580 s lepšimi teplotami a parametry vcetne vykonu...

podobně jako Fermi které bylo od NV stejný shit který se hřál a hodně těch karet šlo do křemikového nebe ... měl jsem GTX 260tku která taky shořela : )
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 12:12:46
avatar
tak hej, ono v dnešnej dobe nie je problém si nájsť na nete potenciálne problémy nejakého GPU, či iného komponentu, ak je vážnejšieho a rozšíreného charakteru...

290X bola karta, kvôli ktorej AMD začalo používať Aio, inak by dvojčipovka asi nebola, karta s referenčným vzduchovým chladičom, to zvládala okolo tej 90ky, čo je cez limit, podobne svojho času GTX480 (Fermi) bola katastrofa...
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 19:30:37
avatar
Az na to, ze AMD na tom cipu zalozila dvoucipove graficky reseni a nvidia nikoliv. Srovnani tedy znacne pokulhava, protoze dvoucipovou GTX490 bych teda fakt chtel videt, protoze uz GTX480 davala teploty pres 100C jestli me pamet neklame (290X nesla pres 94C)
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 22:36:25
avatar
@ suchanr....

??? čo to s tým má spoločné - od GTX480, sa NV celkom poučila, aj táto grafika bola na tom tak zle asi preto, lebo sa NV už ponáhľala niečo vydať proti Radeonom, keď mala už zastarávajúci high-end 280/285GTX...a GTX580 prišla záhadne rýchlo a aj GTX570 a boli na tom lepšie, ruku na srdce.

Ale čo má GTX480 spoločného s tým, že nevychádzajú dvojčipovky. No asi nič a určite nie teploty, alebo spotrebu, lebo ak dokáže AMD robiť dvojčipovky ala Pro Duo a pod, tak NV tepltotne a spotrebou by to dokázala s dnešnými kartami tiež a možno aj o čosi šetrnejšie, takže z dnešných kariet napr z GTX1080, či nejaké podtaktované GTX1080Ti...dvojčipovka by určite vzniknúť mohla, nevidím dôvod prečo nie. Jediné, čo ma napadá prečo taká karta dnes neexistuje je to, že NV sa skrátka nechce - musela by dať min Aio chladenie referenčné a evidentne sa sem NV nechce...a keď dominuje zatiaľ s jednočipovými kartami výkonom už tak dlho, navyše kto chce, tak si dá SLi a je to to isté až na to, že to zabere viac pozícií ako dvojčipovka...takže tak...
Heados [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 08:40:46

Kurňa to je zas masáž... vzbuďte mě za měsíc, díky
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 08:49:08

Jsem rád, že se výkon blížící 1080Ti potvrzuje. Přiznám se, že jsem patřil spíše ke skeptikům a čekal výkon max "jen" okolo 1080. Ale raději mám skromnější očekávání, protože mám radost z nových produktů a nechci si to kazit zklamáním . Každopádně to vypadá, že se AMD daří jak v cpu divizi, tak v gpu. Konečněěě
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 14:01:53

Tak ono podle mne to původně byla karta s TDP kolem 225W, která by se pohybovalo výkonem kolem GTX 1080. Ale původně se mluvilo o tom, že by se Vega mohla dostat na trh ještě před koncem 2016. Nakonec vyjde až v druhé polovině 2017, takže výkon musel jít zákonitě nahoru. Takže zvedli frekvence, spotřeba vylezla na 300W, ale dostanou se dost blízko k GTX 1080Ti, aby z toho nebyla ostuda. Ono pokud by nakonec vydali kartu, která bude jen na úrovni 1080, tak to by byl průšvih.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 15:47:02
avatar
obávám se, že nějak tak tomu bude. To by znamenalo, že níže taktované verze ala Fury Nano se konat nebudou, protože by se výkonem dostaly pod GTX 1080, avšak při vyšší spotřebě, což by vypadalo hodně blbě
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 18:39:05

Tak ona nejrychlejší verze může mít vysokou spotřebu. Ale může se ukázat, že jakmile se ten čip dostane na nižší frekvenci a sníží se mu napětí, tak může klidně podávat výkon kolem GTX 1080 se spotřebou kolem 225W. Stačí tomu dát cenovku mezi GTX 1070 a 1080 a kupce si to určitě najde.
Ono pochybuji, že bude pouze jeden 300W model s výkonem blízko 1080Ti. Mezi ním a RX580 by byla obrovská díra, ve které jsou 1070 a 1080 Nvidie a minimálně jednu kartu by tam AMD mělo mít.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 19:35:58
avatar
Zalezi u ceho, ty dve architektury se zacinaji pomerne zasadne lisit (maxwell/pascal vs Vega) a budou aplikace (hry), kde bude Vega mit zasadne vyssi a nebo naopak nizsi vykon. Ovladace budou hrat velkou roli, ale i treba pouziti RPM (16bit vypocty) nebo primitive shaders, HBCC atd. Tam by vykonovy naskok proti Pascalu, ale treba i Polarisu mohl byt pomerne velky. Otazka je jak tohle vsechno AMD odprezentuje u vydani (ovladace, podporovane hry atd.).
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 17:29:07

Takže díky zpoždění musely kvuli konkurenci zvednout frekvence. Docela vysoká daň, ale zároveň ukazuje, že i zpoždění se dá řešit ... na úkor spotřeby a nevole mezi lidmi
karel002 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 18:14:11

To mi zase přijde celkem málo, na to aby jim pouhé navýšení frekvencí zabralo téměř rok navíc. Nicméně to tak vypadá.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 19:04:50

Ono je to trochu složitější, ale v podstatě se řeší důležité otázky. Odpovědi jsou většinou v rukách expertů
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 19:51:03
avatar
problémem není a nebyla samotná vega, ale výroba HBM2 ... potřebné paměti se začaly vyrábět ve velkém až letos ..
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 13:21:35

jaký je rozdíl mezi HBM1 použité u RX Fury oproti HBM2 použitých u VEGA ? kromě rozdílů kapacity
galo0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena a dostupnost 2017-06-27 10:21:44
avatar
Zatim to vypada nadejne, jsem zvedavy na cenu a dostupnost. Pri dnesnych cenach to bude asi raketa, treba GTX 1070 se vyhoupla na 15k a vic
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 10:25:33

reálně si tuhle grafiku u nás koupíš tak koncem roku, jelikož dříve ji vykoupí mineři
galo0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 10:57:46
avatar
ahoj, ten konec roku je nejspis realny... nastesti nezpecham mam docasne RX 480 a zatim se to da
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 15:53:37

Viem že to vôbec nie je dôležitý parameter, ale karta vyzerá famózne. Asi najkrajší dizajn za posledné roky.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:02:23
avatar
Nějaké testy někde, nebo je to jen papírové uvedení?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:30:01
avatar
podobně jako TITAN Xp ... karty jsou ale málokdo si je může dovolit a na recenze se neposílají ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:48:50
avatar
tak chápu že do čr se nepošle, ale ani v zahraničí?
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:53:47

velci youtuberi a světové HW magaziny jistě taky, ale nikde grafiku nemají zatím skladem ? nebo jste ji někde viděli ve světě ke koupi ?

v původní zprávě AMD se psalo že dostupná bude až 3.7.2017 takže je to spíše paper launch : /
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:16:59

dd dobre mas ceny? vsade na nete sa pise o 1200 a 1800 dolacoch
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 16:29:29
avatar
mám je dobře, AMD je dnes oficiálně oznámila ... je to těch 999 a 1499
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 18:40:13

a neměla být VEGA cca zhruba 30% nad 1080ti?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 19:58:58
avatar
ehm ... to nevím bylo by to hezké ale je to reálné? ... třeba bude ...
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-27 21:07:35

toto je profesionalna grafika, nie herna ;)
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 07:19:00

upřímně je to VEGA s 16GB HBM2 , herní bude mít jen 8GB HBM2 a pochybuju že by se nějak změnily ostatní parametry, dalším rozdílem bude to že tahle FE verze ma poloprofi drivery a ta herní bude mít pouze herní, tot vse : )

Pokud jste četli VC web tak AIB partneři řekli že VEGA byla několikrát odložena né kvůli HBM2 ale kvůli výkonu který AMD muselo několikrát zvyšovat ( 1080 OC, 1080Ti ...) na úkor spotřeby. Nepočítejte že herní VEGA bude mít pod 300W TDP...
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 09:18:39

Trochu blbost ne. Jak mohla bý Vega odložená kvuli výkonu, když GTX1080Ti tady je od března/marce. Pokud by vyšla loni, nebo po novém roce, mohla přeci 1080-ce konkurovat s nižším TDP. To zpoždění muselo být z jiného důvodu. Pravděpodobně to byly opravdu ty HBM2.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 09:40:53
avatar
nevím který výrobce tvrdí co tvrdíš, já od nich vím, že VEGA fakticky zpoždění nemá, vstup na trh komplikují právě HBM2 paměti, které se jako nezbytná komponenta v potřebné specifikaci začaly ve větším vyrábět až tento rok na přelomu Q1/Q2.

odložení kvůli výkonu by nedávalo smysl, jelikož to je hlavně věc nataktování ....
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 11:44:05

psali to na videocardz, ktery povazuju za celkem dobrý zdroj v dnešní době flamu...

"Although no one will officially confirm this, AMD Vega was postponed few times (according to AIBs). The reason for the delay is not related to any yield issues, but performance. AMD is clearly trying to boost it by optimizing software to the very last moment. This might also explain missing reviews of Frontier (even from the most trusted tech sites). The reality is that the very first person to provide gaming benchmarks of Vega Frontier is probably going to have the most popular content in months."

Jako HBM2 to komplikuji taky, ale těžko říct no zda nebyly i další aspekty jako 1080Ti a Titan Xp launch...
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 13:30:36

a co ma spolocne 8gb vs 16gb co do vykonu? to neznamena, ze ked ma profi vega 16gb tak je aj rychlejsia, sam vidis, ze nema optimalizovane ovladace na herny vykon vy ludia pouzivate aj to co mate na tom krku? ci len pisete blbosti?
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 14:33:05

nikdo nepsal že 8 vs 16 je o výkonu, si to přečti znovu a pomaleji ;)
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - snad ne: 2017-06-28 16:04:35
avatar
Odkaz
Tak jestli je to pravda tak to je málo, ovladače budou ten problém, ale je to méně než gtx 1080 : Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:18:07
avatar
tam bude více "problémů" ... není možné aby měla VEGA jen 17 300, když o desítky % frekvenčně pomalejší a jen se 4GB RAM FURY X má 16 300 ;)

Za vše nejspíše může fakt, že VEGA FE není herní karta.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:22:15
avatar
referenční fury dává +- Odkaz na obdobné sestavě a je jasné že ovladače na 3d mark nebudou, proti GTX i Fury X, ale i kdyby to pak přidalo 20% a to by byl sakra nárust, tak to nestačí ani na tu 1080

Ale je to jen 3D mark a ten se nehraje, ale čekal bych jiné hodnoty u nové karty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:34:12
avatar
je to celé hloupost ... FURY X dokáže i 18 tisíc na 1150MHz (a je tedy výkonnější než VEGA? Odkaz) není možné, aby měla VEGA se 1600MHz prakticky stejný výkon jako FURY X s 1100MHz ....

Celé to bude nejspíše proto, že profesionální karty mívají klidně poloviční výkon v 3Dmarcích proti herním variantám ;) protože ovladače ...

AMD nicméně dělá velkou marketingovou hloupost. Zničí pověst RX VEGA ještě než ji uvede na trh ... neměla FE vůbec uvádět před RX verzemi ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:33:40
avatar
Tak pokud by byla čistě profesionální tak to člověk pochopí, ale právě nabízený herní mód svádí hru porovnávat i po stránce herních karet.

Jedinou chybu co AMD dělá že nebyl dostatek testu ihned při uvedení a hlavně z renomovanějších zdrojů a to může vrhat špatné světlo na Vegu (ale pověs RX Vegy bude ok pokud bude dostatečně výkonná a za dobrou cenu). Navíc ten price drop z 1200USD na 999USD je taková podezřelá věc.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:42:22
avatar
1, herní mód nic neznamená

2, dotyčný použil 550W zdroj, i když AMD předepisuje 800W a je tak velmi reálné, že karta běžela podstatně pomaleji na taktech, než by měla.

3, AMD nepůjčilo nikomu VEGA FE na testy a pokud vím, ani nepůjčí.

4, žádný drop ceny neexistuje. 1200 dolarů byl nikým nepotvrzený odhad .... 1000 dolarů je správná cena a je to cena více než super na 16GB grafiku s výkonem větší než má TITAN Xp ... už to by mělo některé lidi varovat, že když VEGA FE dokáže porazit Titan XP, že ty 3Dmarky jsou více než divné ...

AMD dělá obrovskou chybu, že prodává VEGA FE běžným uživatelům dříve, než prodává RX VEGA ... teď tu budeme měsíc poslouchat, jak je VEGA na nic, než za měsíc dorazí RX VEGA s výkonem jaký se vždy očekával a odpovídající parametrům. Jenže za ten měsíc už si VEGA ponese pověst prvního dojmu ... a to je fakt že někdo pustí na svět tyhle 3Dmarky, které jsou zjevně blbě ..
komplik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 18:46:41

pokud použiju slabý zdroj tak to vede k pádům celého systému ne menšímu výkonu
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:46:21
avatar
Nvidia Quadro P5000 - GTX 1080 profi Odkaz Odkaz
Nvidia Quadro P6000 - GTX 1080ti profi Odkaz
Tady taky ovladače nebudou žádná hitparáda pro hry.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:48:04
avatar
sleduj to grafické score:

Nvidia Quadro P5000 .... 19 362
Nvidia Quadro P6000 .... 26 701
AMD VEGA FE ............ "22 916"

A ceny jsou 1900, 4800 a 999 dolarů ;)

VEGU strašně sráží Physics score ... zajímalo by mě proč (že by takty? kvůli zdroji ? )
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:53:11
avatar
ano to ze je nVidia extremě drahá to ví asi každý , ale základ je 1080 a 1080ti a ty stojí mnohem ale mnohem méně takže výroba + licence a navíc porce extrémní marže

edit: DD ale podívej se když si u grafického skore na ten poměr u fps: Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 16:55:47
avatar
ano je to zjevné, FPS dobrý dobrý a Physics Test úplně blbý ... každopádně ve Graphycs FPS je výkon tam kde se čekal. mezi.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 17:02:11
avatar
s tím souhlasím je to mezi 1080 a 1080ti (quadra), ale proti GTX 1080 herní dává méně o cca 17%+- fps

Uvidíme co dá čas a herní mód na Vega FE s new ovladači.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 18:29:11
avatar
tak důsledně dotestováno asi tady i s komentama: Odkaz

Vega FE (v gaming mode a aktuálním ovladačem) = GTX 1080

Herní bude snad podstatně lepší.
komplik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 18:48:14

Reálně bude s těží rychlejší. A že AMD řekne že je něco rychlejší než něco jiného pak v reálu taky může znamenat že to platí pro jednu béčkovou hru
Apik21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 18:54:22

no tohle si AMD opět pohnojilo, první dojem udělá zase zmatky a flame... no marné asi to tak chtěli a dodrželi nesmyslný termín první půlku 2017, když reálně tu karta bude na podzim v nereferencích ... je vidět že drivery nejsou dotažené a když jo tak buh s nimi
Phantomiux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Lenze AMD uz nemalo na vyber, 2017-06-28 19:50:48

ta Vega podla zaciatku Hypu bola urcite smerovana na april(duben) 2017 hned po Ryzenoch. Lenze NVidia si dala na rozdiel od Intelu pozor a v podstate spravila bezprecedentny krok, kedy hned po Titane vydali GTX 1080ti, cim rozhodne nepotesili horlivcov, ktori si Titana kupili, a upravila ceny GTX 1080 a 1070. DD to vtedy prezentoval ako velky uspech AMD a pripisoval to tomu, ze NVidia vie o sile Vegy nieco, co my este nie.

A mozno aj vedela. Tak ci onak, posunom v cenovej politike spravila zmenu rovnovahy sil a hromada jedincov, ktori cakali na Vegu a nedockali sa jej mesiac po Ryzenoch (lebo hype), tak to vzdala a isla do 1080. Samozrejme, dost vela ich ostalo a ocakavalo dalsi termin - koniec juna (cervna). Lenze ako sa ukazalo, tak aj ten termin je proste pase, sice nastal "Paper Launch", ale hracom to moze byt jedno, kedze tie karty nie su prisposobene na hry a ani nie su dostupne v obchodoch.

No a pre mnohych bol zasa klincom do rakvy oznam, ze herne Vegy vyjdu az na prelome jul/august a vzhladom na problem s dostupnostou GPU mozno ani v septembri (zari) nebudu v obchodoch. No a sme doma, ak by AMD cakalo este viacej, tak by sa dockalo oznamenia GTX 2080 s datumom vydania a pokial by Vega nedokazala tu kartu prekonat (co je velmi pravdepodobne), tak si dovolim tvrdit, ze si ju kupia len ti, ktori nic ine ako tovar od AMD nechcu mat v PC - zvysok (pokial vydrzali cakat doteraz) si povie, ze uz cakal dost dlho a par mesiacov ho uz nezabije.

Teda co sa vlastne stalo? To, co sa AMD podarilo s nacasovanim Ryzenov, tak s Vegou sa im nepodarilo vobec - a po krokoch NVidie mali v AMD v rukach zrejme kartu, ktora nielenze nenaplnala ocakavania do nej vkladane, ale ani jej predpokladany pomer cena/vykon uz nebol take terno. Navyse k tomu pripocitajme problemy s dodavkou HBM2 pamati a necakany minersky boom sposobujuci totalny nedostatok RX kariet - a s velkou nevolou sa ponuka konstatovanie, ze graficka divizia AMD je presne v rovnakej pozicii voci NVidii, v akej je Intel voci jej CPU divizii - teda v totalnej defenzive. A akykolvek neskorsi launch by Vegu vystavil do priamej konfrontacie voci GTX 2080, co by Vega neustala, kedze bola dizajnovana voci inym protivnikom...
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 19:58:24

Amen něco podobného jsem tu psal už v květnu.
komplik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 20:18:39

s těma poklesama cen... kdyby DD koukl do historie, zjistil by že minimálně 3-4 generace NV nejdříve vydává x80 řadu za raketu a je to typicky best performance na trhu, pak vyjde x80Ti, přinese ranec výkonu navíc, je za cenu +- té x80 a x80 řada jde cenou dolů... nic nového pod sluncem.
komplik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-06-28 20:26:56

Ad ty ryzeny, myslím že Intel není vůči AMD v defenzivě. Šestia osmijádrové SkylakeX nabízí srovnatelný výkon s nejvyššími Ryzeny za podobné ceny (hlavně 7800X je velice výhodná cenová volba a někde předčí i R7 1800X). Pro mě třeba žádný ryzen není volba, potřebuji single thread výkon, aktuálně mám 4790k a jediný ještě myslitelný upgrade je 7700k případně 7740X (ale to jen kosmeticky lepší ale za víc ceny) a i ta 7700K mi umí přinést max 10% výkonu navíc. Bohužel sebelepší Ryzen mi nenabídne více než 75-80% výkon 7700k.. Potřebuji to jen na jednu, resp. dvě aplikace, a tam 4 jádra stačí, na vše ostatní bych si vystačil s jakýmkoli aktuálním pentiem nebo starším C2D tak jak drtivá většina uživatelů PC.
Phantomiux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Intel ale v defenzive je, 2017-06-28 23:20:15

z jednoducheho dovodu, ze vyvojovy cyklus jednej generacie je 18 mesiacov (priblizne) a ta ostatna zacala v januari 2017, nasledujuca bola ocakavana cca jun 2018. AMD udrelo 2 mesiace po vydani Kaby Lake, a fakt ponuklo zaujimavu alternativu na upgrade pre majitelov Sandy Bridge, Ivy Bridge, Haswell a Broadwell. Majitelia Skylake cipov, pokial nepracovali v aplikaciach profitujucich z viac ako 4 jadier, nemali dovod prechadzat - ja osobne napr. na hrach dokazem s kombinaciou i5-6600K a GTX 1060 hrat 98% hier vo FHD na Ultra so 60 snimkami.

Da sa ale cakat, ze vzhladom na vcelku obstojne prijatie Ryzenov (oproti Bulldozerom jednoznacne) aj v AAA hrach budu uz nativne programovane na vyuzitie viacej ako 4 jadier. Vyvojovy cyklus takej hry ale trva 2-3 roky, specifikacie Zenov su zname 4 mesiace, cize este minimalne 2 roky sa 4 jadra budu drzat bez vacsich problemov. Co ale potom?

Intel teda potrebuje vydat aj v segmente i7 sestjadro, no bohuzial, cas na vyvoj a vyladenie sa neda oklamat a namiesto 18 mesiacov sa to snazia stlacit na polovicu. Vysledok teda bude vyzerat minimalne rozpacito az uponahlane, to si dovolujem tvrdit uz teraz. Ono ak sa potvrdia reci, ze Coffee Lake nebude kompatibilne so Z170 resp. Z270, tak s prichodom Zen 2 a dobrom zvyku AMD robit veci skutocne poriadne az na druhy pokus (Phenom II, Athlon II) sa da cakat, ze Intel strati dost vela pouzivatelov prave pouzivajucich Skylake ci Kaby Lake.

Nasledujucich 12 mesiacov bude pre Intel klucovych, pokial to ustoja, tak da sa povedat, ze su z najhorsieho von. Pokial ale dovtedy nedokazu solidne odpovedat na hodenu rukavicu v podobe Zen architektury niecim prelomovym, tak sa im zacnu tazke casy...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Monday, 23 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 441x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2074x
Komentářů: 4
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1242x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1406x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1072x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Friday, 13 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1496x
Komentářů: 0