Preview: NVIDIA GTX 570 v testech – výkon GTX 480 s nižší cenou i spotřebou Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 07 December 2010
Přejít na obsah
Preview: NVIDIA GTX 570 v testech – výkon GTX 480 s nižší cenou i spotřebou
GTX 570 - Výkon
GTX 570 - Hodnocení

 

 

  • GTX 570 – Hodnocení

Samotný výkon GTX 570 je tedy rozhodně vyšší než u GTX 470 a to o dobrých 15-20%, což je dost. Ne vždy dokáže GTX 480 pokořit, ale v průměru je zhruba stejně výkonná a o trochu rychlejší než Radeon HD 5870, který docela s několika posledními ovladači zabral, ale parametrově je samozřejmě lehčí váha, navíc již není aktuální.

(Spotřeba klid/zátěž)

Z hlediska provozních vlastností jsme očekávali zlepšení a to se dostavilo. Při výkonu GTX 480 má nová GTX 570 spotřebu staré GTX 470. Rozdíl je jen několik Wattů. Modely HD 5870/6870 jsou sice o něco slabší, ale z hlediska efektivity jsou na tom lépe a rozdíl výkonu není takový, jako rozdíl spotřeby. GTX 570/580 jsou zlepšením proti GTX 470/480, které byly provozně v podstatě neakceptovatelné, ale pořád to není dost a obávám se, že HD 6900 budou mít v efektivitě navrch, což při pravděpodobně vyrovnaném výkonu bude hrát svou roli.

 Samotný chladič je zhruba stejně hlučný jako ten na GTX 470 a teploty v zátěži přesahují 80°C, takže v tomto ohledu při vyšším výkonu stejná písnička.

  • Cena a poměr cena-výkon

Cena GTX 570 je stanovena oficiálně na 350 dolarů, což je ale cena stanovená NVIDIA a já se obávám, že těch pár dostupných kusů grafik se bude spíše většinou prodávat za 369 dolarů (8600,- korun). Ta cena se zdá být zajímavá, má to ale háček. I když budeme brát cenu těch 350 dolarů, poměr cena výkon u GTX 570 není úplně nejzajímavější.

(Poměr cena-výkon: více je lépe)

Poměre cena-výkon je lepší aktuální dokonce i u GTX 470, nemluvě u OC verzích GTX 460 a halvně nových HD 6800 grafik. I z hlediska výkonu i z hlediska ceny dává modelu GTX 570 a všem okolo nafrak CrossFire dvou Radeonů HD 6850! Za stejnou cenu, co dáte za GTX 570 vám při o něco málo vyšší spotřebě dají dva HD 6850 mnohem vyšší výkon. Myslím, že s tím bude mít problém i AMD s novými HD 6900. Nedivím se, že HD 6850 jsou neustále vyprodané, znám spousta lidí, co si dva tyto modely pořizují do CF a nevypadá to, že dělají chybu. Ostatně o schopnostech a vynikající funkčnosti tohoto zapojení jsme vás informovali ve vlastním testu.

  • Závěr

GTX 570 nepřináší sama o sobě žádné překvapení. Je zhruba o 15-17% pomalejší než GTX 580 a má výkon GTX 480. Proti GTX 480 má ale mnohem lepší provozní vlastnosti, i když efektivitou nedosahuje kvalit konkurence, má při výkonu GTX 480 provozní vlastnosti GTX 470 a to je pokrok. Jako taková má dost výkonu, ale žádný, který bychom v podobě GTX 480 nebo HD 5870 ještě neviděli. Problém je tak v tom, že pro nižší než 1920x1200 rozlišení nemá v podstatě smysl a smysl by měla pro vyšší (třeba tři monitory), jenže jedna GTX 570 neumí „Eyefinity“ a to je stejně jako u GTX 580 chyba, protože ty karty na to výkonově mají a smysl to pro většinu jejich majitelů má. Jako taková nepřináší proti GTX 470/480 mimo výkonu a lepší provozní efektivity nic nového na poli technologií.

I ta cena, kdy 349 dolarů se zdá hodně slušných, bohužel v současném stavu věcí není až tak zajímavá, protože ji poměrem cena-výkon poráží poměrně hodně modelů, včetně vlastních GTX 470/460. Největší problém má ale kupodivu s modely HD 6850, které jsou nejen k mému překvapení ve dvojici mnohem zajímavější po všech stránkách a to je snad poprvé, co bych dvě slabší grafiky doporučil spíše než jednu silnější - i když pokud opravdu chcete výkon pro vyšší rozlišení, počkejte si na výkonné grafiky. Pro 1920x1200 jsou modely typu HD 6850/6870 až dost. I když je pravda, že pokud AMD HD 6900 modely nenabídnou stejný výkon jako CF HD 6850 za stejnou cenu, budou mít stejný problém jako GTX 570. Tím se dostávám i k tomu, že GTX 570/580 už brzy dostanou konkurenci a tak bych s nákupy skutečně ještě počkal.

Zdroj: Recenze Techreport.com

PS: Naši vlastní recenzi GTX 570 bohužel komplikuje pozdní dostupnost prodejních modelů GTX 570 u výrobců. Jediná možnost jak otestovat GTX 570 včas, bylo dostat speciální vánoční balíček testovacích neprodejních vzorků od NVIDIA. Prodejní verze dorazily až tento týden do skladů, takže ještě pár dní bude trvat, než se nám do rukou dostane nějaký na testy. Stejný problém máme i s GTX 580, kterou jsme měli jen dva dny a nestihli jsme to dodělat, bohužel od té doby se marně snažím si ji znovu vypůjčit a dodělat recenzi. Takže jsme na to trochu rezignovali což omluvám tím, že kvůli 15% výkonu navrch vůči GTX 480 a ničím novým navíc vlastně o nic nepřicházíme. Nejsem vám schopen říci přesný den, kdy vyjdou GTX 570/580 na DDW ve vlastní recenzi, ale informační povinnost plníme a splníme. Minimálně díky preview víte, jak na tom modely jsou.   

   

      

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 05:25:25
avatar
No ono by ty testy GTX 570, 580 hlavně chtělo mít hotový alespoň společně s testy HD 6950, 6970 ... aby se to dalo hezky porovnavat
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 06:22:59
avatar
Takovej dáreček ještě před Vánocema? Hezká velká recenze ? Juu já byl hodnej
M4Touch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Chlazení ? 2010-12-07 16:46:20

GTX 570 nemá VAPOR ?
//Edit: tak má, chladič moc hlučný nebude..
Škoda limitující velikosti paměti, což se při zapnutém AA u pár her projevuje (např. Just Cause 2 - výkon na úrovni GTX470)
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 08:25:50
avatar
no čo, dá PCTblábol min. 10 zlatých hviezd (poprípade diamantovú)?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 09:55:16
avatar
no možná tomu budou strkat ocenění karta roku, kterou sliboval jistý člověk modelu GTX 470 ... jinak GTX 570 není špatná karta, jen tak nějak po stránce výkonu nepřináší nic nevídaného a světoborného a poměrem cena-výkon také neuchvátí ....
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 15:00:04
avatar
No aspoň něco, ne? Teď už to bude snad jenom lepší, než přijde 28 mn proces.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 00:09:36
avatar
...v roce 2012...
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 07:40:20
avatar
...to budou padat trakaře a svět bude končit. Nikoho nebudou zajímat GK. Já říkám investujte radši do Vaultu :-D
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-10 15:06:36
avatar
Abych se tam pak stal obětí nějakýho šílenýho psychopokusu? No nevím, nevím.
Gembo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 19:13:40
avatar
"jen tak nějak po stránce výkonu nepřináší nic nevídaného a světoborného"
a co si cakal ze bude prekonavat GTX 580?
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 08:26:48
avatar
Toto by bola fakt bomba, keby tato karticka prisla tak pred pol rokom! Teraz mam ale pocit, ze to na HD69xx stacit nebude
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 08:43:26

Ja som chvilu uvazoval nad tym si obstaram dve 6850 miesto jednej 6970 ale zase by som musel kupovat xfire dosku co by ma spolu s dvoma 6850 vyslo na rovnych 400 eur. Ale potom som si uvedomil ze je to blbost lebo 6970 budem mat tiez zhruba za 400 a ten xfire mi neda az taky vykonovy naskok, ak vobec nejaky. A navyse v niektorych hrach nemusi zpociatku fungovat. Ale pre tych co uz maju xfire dosku to urcite nie je zla volba, pokial dokazu zohnat 6850 za takych 150.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 09:51:58
avatar
no já musím říci, že CF HD 6850 funguje překvapivě dobře ... ale už tu na to byl test
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 10:00:32

Ja viem ze funguje ale myslel som na buduce hry ked to chvilu nemusi fungovat ako sa to obcas stava dokym to nespravi novy ovladac.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 10:08:35
avatar
ve většině významných titulů to ale chodí a chodit bude
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 10:22:19

Tak ok tak este nad tym pouvazujem ci to ma zmysel, vsetko ale zalezi od vykonu 6970.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 11:29:31
avatar
ten podle mého bude v průměru jen o chlup nižší, což vyváží výkon pod DX11 díky optimalizacím a také spotřeba, která bude o něco nižší, ale cenově to bude bohužel vycházet o něco hůře pro HD 6970 ....
Phil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 09:24:36

No, já jsem zvědavý jak se AMD popere hlavně s cenou 570, která je nastavena určitě zajímavě. Navíc jsem si všiml, že máte v grafech konečně správně souboj 5870 vs. 6870, což potěší Děkuji.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 09:49:38
avatar
to nejsou mé grafy, viz zdroj
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 09:56:11

Graf uspokojil oba tábory. Jak příznivci nVIDIA tak ATI si přesně vyberou to svoje a najdou si zdůvodnění pro koupi té své karty. A budou mít pravdu. Protože oba výrobci mají opravdu bohatý výběr kvalitních karet. Tady nejde šlápnout vedle. Karty hodně kupujeme srdce. Námitka s velkou spotřebou nVIDIA už mnohde padá. A při koupi hraje maličkou roli. Jenom si řekne: "S tím se běž bodnout." Přeji hezký nákup
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 10:16:16
avatar
nesouhlasím, grafika se v těchto cenových relacích kupuje hlavou, prostě chci to nejlepší za své peníze a když můžu mít stějný výkon s menší spotřebou, je přímo ignorantství kupovat tu s tou vyšší spotřebou apod. Prostě jsou tu objektivní údaje podle kterých se dá řídit a vybrat ten nejlepší produkt nemusím hledat nějaké vlastné zdůvodnění koupě ...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 11:41:07

Nesouhlasím, grafiku kupují dvě skupiny lidí. První, která v tom chodí delší dobu a drží se "své" značky (většinou od té první, nebo kterou mu doporučil, "masíroval" ho kamarád), zdůvodňuje to i tak malichernými důvody, jako že by musel odinstalovat ovladače!! Druhá skupina v tom nechodí a při koupi karty/celé sestavy dá na "doporučení" prodávajícího. Který se řídí plnosti svého skladu, popř. marži na výrobku. Dokážou neuvěřitelným způsobem vyvrátit argumenty kupujících, které vyčetly na netu (včetně DDW) a PC časopisech. Včetně spotřeby. Jeden žasne, když poslouchá "odborný" výklad prodávajícího.
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 13:02:39

Chodim v tom uz dlhu dobu, preferoval som nVidiu, pri lepsej ponuke som vsak presedlal na ATi.. proste lepsia ponuka vyhrava. Takze asi nezapadam do tvojej kategorizacie ;)
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 13:25:32

...jdeš svojí cestou. Taky jsem začínal s nVidii a dlouho jsem se jí držel, ale teď mám ATI. Při další výměně se budu držet objektivních ukazatelů. Mají obě šanci (to je vytrhne).
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 10:03:13

Sa uz dnes tesim na 3dmark, konecne sa trochu grafika zapoti.
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nereferencna HD6870 2010-12-07 13:03:21

Mna by zaujimalo kedy sa na trhu konecne objavia nereferencne modely HD6870?..
Anonymní  2010-12-07 11:02:54

6970 by som chcel. Len neviem či mi nebude zbytočná na 22" full HD. Teraz mám 5850. Zatiaľ stačí na všetko. Jediné čo nejde až tak plynule je crysis na very high a so zapnutým AA a metro 2033. Ale ste si istý že na gtx 580 alebo 6970 to pôjde plynule ?? Lebo o tom pochybujem. Tak na čo sú vlastne tie karty ? Len na hranie na 3 monitoroch ? Lebo to čo mi na jednom monitore neutiahne moja 5850 pravdepodobne neutiahne ani gtx 580 atd...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 11:28:15
avatar
možná pro některé hodně náročné DX11 tituly, jinak je to spíše na to pořídit si další dvě 22" ;)
renesiss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 11:51:38

Aj keď po 6970 veľmi slintám a už sa neviem dočkať recenzie, tak v jej kúpe ma asi bude brzdiť zdraví rozum. Proste ju nevyužijem nakoľko ďalšie 2 monitory nechcem a medzi dx11 a dokonca dx 9 nevidím žiadny rozdiel Takže na 22" monitor mi bude ešte chvíľu stačiť 5850. Škoda. Škoda že nevyrábajú viac kvalitnejších hier, čo by ma prinútilo kúpiť výkonnejšiu grafiku. Napríklad také GTA 5 už by som prijal. Ale tam budem skôr potrebovať 8 jadrový procesor ) A stále bude 5850 stačiť
Anonymní  2010-12-07 11:57:32

DD prosím ťa ešte sa ťa spýtam, keby som veľmi chcel tú 6970 poprípade 6950 zmestili by sa mi do midi bedne ? 6950 bude dlhšia ako 5850 ? Lebo 5870 neviem neviem či by sa mi tam zmestila tá bola dlhá jak...Moc sa v tom nevyznám. Akú bednu by som mal kúpiť aby som nemal ani do budúcna problém tam vopchať karty ? Ďakujem
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 12:47:01
avatar
jsou poměrně malé skříně,kam se vejdou, ale do většini midibeden se HD 6990 určitě nevejde a HD 6970 možná ...
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 12:02:42
avatar
alebo radsej rovno jeden kvalitny monitor s ips panelom.

ja osobne proste nemozem vystat nekvalitny lacny monitor. kym som cakal na moj sucasny novy HP monitor s ips panelom mal som pozicany nejaky 20 palcovy lacny asus a opoti mojemu byvalemo munitoru (ktory sa zasluhou jednej neopatrnej osoby rozbil a kvoli ktoremu som kupoval novy HP) to bolo neporovnatelne. moj terajsi HP posunul latku este o nieco vyssie. no skratka pracovat (robim v PSD a farby ktore mi ponukal asus boli neuveritelne nepresne a "vyprane") ci hrat hry na tom lacnom monitore bolo utrpenie.

vas tu velmi trapi spotreba a kvalita (nove technologie) a pritom tu odporucate radsej tri lacne menej kvalitne ci technologicky zastarale monitory za jeden kvalitny s najnovsimi technologiami ako ips panel? navyse spotreba troch monitorov je urcite vyssia ako spotreba jednoho a cenovo sa moze stat ze tie tri monitory vydu dokonca drahsie.
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 13:05:30

ktory HP model presne ?
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 13:25:58
avatar
HP ZR24w

dalsi evolucny skok bude 30"
ale tak medzi hentym HP 24 a 30" je cenovy rozdiel okolo 700€
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 14:11:27
avatar
Konečně aspoň nějaká konkurence pro AMD/ATI, ovšem Nvidia zaspala minimálně tak o rok a více...
NA HD 68xx e nevyplatí protože nabízí lepší poměr cena/výkon.
Takže zase úplně nesmyslný výrobek...
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 23:58:28

mam par otazok: aky nezmyselny vyrobok? co to ako znamena? a z coho usudzujes ze nvidia zaspala rok? uz su HD6900 karty otestovane?
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 15:05:24

Tak historie se opakuje a příští generace už bude vyladěná jako ATI 48xx
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 16:02:48
avatar
Pěkná recenze je dobré vědět co nejvíce o konkurenci.Já se těším na příští týden na 6950 a 6970 i když tady budou ceny někde trochu jinde ale výkon také.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Doufam, 2010-12-07 16:47:12
avatar
ze jsou to jen zavadeci ceny a, jak je psano tady na DDW v jinem clanku (pravda, o mobilnim segmentu, ale snad nezustane jen u nej), NV srazi ceny dolu (nejakych 299 USD by uz celkem slo).
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 17:15:51

no ak bude stat okolo 270-280€ ako to vychadza v prepocte(verim ze po 6900 zlacnie) tak oproti odhadovanej cene 6950 300€ bude vacsi kandidat na kupu prave 570. som vlemi zvedavi na 6950

//na pctunnig: Cena: 7990 Kč s DPH (329 USD, 349 EUR) co uz take dobre neni
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 00:05:37

juuj to si velmi optimisticky s tou cenou, taka tak skoro nebude aj ked pride HD69xx
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jo, 2010-12-08 08:47:24
avatar
ted jsem si tu cenu cca 8000 Kc na PCT precetl take. Skoda, na tohle jim s..u.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 17:36:11

Hojte
Tak 570tka je v klidu stejne ticha jak 6870 asi 33,5dBA v zatezi o hodne tissi nez 6870 coz je supr a je taky o 20-30% rychlejsi nez HD6870 a ne jak se tu pise ze nic ticheho.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 17:30:39
avatar
Preview dobra, ale stejne me nezlaka. Ja si pockam.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 20:14:17

Niekto si tu myslel aku ma silnu kartu ale niet nad dobru slideshow
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/3dmark11_5.html#sect0
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2010-12-07 20:29:10

ALZA je sice draha ale cena 9600,- je i na ni opravdu dost.
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 00:07:05

skus v CZC, EVGA GTX570 za 7999,-
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nezda se mi to, 2010-12-08 08:50:16
avatar
ze co zacala mit ALZA ty priblble reklamy v televizi, tak sly jeji ceny o dost nahoru? Slusne zasobovany obchod, dodaci lhuty na pobocky vyborne, ale ty ceny jim jdou cim dal tim vic nahoru (take uz u nich temer nenakupuji ).
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 20:59:40
avatar
kdy bude slibovany test GTX580? ted kdyz uz je GTX570 mozna by jsme se konecne mohli dockat. Takove Radeony 6800 byly v testu za vikend. A "nova" nvidia uz je mesic odstrkovana
Zajoch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 22:21:18

Nevím co je na tom pravdy, ale někde jsem četl, že Nvidia karty nechce DDmu nikdo půjčit údajně za to neustálé pomlouvání Nvidie. Možná je to pomluva nevím.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 09:49:36
avatar
To je pravda ... NVIDIA nesnese sebeoprávěněnjší kritiku, takže se musíme spoléhat na partnery, což normálně není problém, ale GTX 580/570 nejsou tak bezproblémově dostupné a karet pro recenzenty je málo .... jinak jsi si jistě všiml, že v jiných případech máme NVIDIA grafiky normálně mezi prvními, mnohé nerefereční edice i první. Ale s NVIDIA nespolupracujeme a vzhledem k chování některých lidí tam ani nehodlám začínat, možná když se tam personálně něco změní - ale výplach mozku, co předvádí někteří pracovníci a vydávají to za PR, to sorry

... vzhledem k tomu, že jinak úzce spolupracujeme se všemi ostatními včetně Intelu, AMD a mnoha dalších přecdních firem, rozhodně není chyba u nás a to že nám výrobci půjčíé své NV grafiky také svědčí o tom, že s námi nemají problém ...
yoschi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přeháníš 2010-12-08 11:26:25
avatar
Nic to nemění na tom, že to už vážně přeháníš. Vypustit prohlášení, že nemá smysl testovat GTX 580 kvůli "pouze" 15% nárustu výkonu oproti GTX 480, může jen ignorant. Je to snad HW jako každý jiný, ne? A ať už je GTX 580 jakákoli, určitě si zaslouží otestovat (to samé platí pro GTX 570).
Podle mě je velmi smutné, že se podobné prohlášení objeví na takovém webzinu.
honzitamichal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 21:03:38
avatar
Asi si počkam na HD7xxx, GTX580 pro mě zajímavá neni (ta cena taky ne). GTX570 je docela dobrá, ale doufám, že dopadne jako GTX470, tedy aspoň cenou. Čtyřistasedmdesátka začínala cenou někde na úrovni GTX570 a nakonec se prodává za bezmála 5000KČ. Jinak díky za tuhle preview, hlavně jsem rád, že přišla včas, na ,,konkurenčnim" webu jí ještě neměli, zatímco tady jsem si jí všichni četli.

jinak musim se s váma o něco podělit, IQ jednoho nejmenovaného redaktora, jednoho nejmenovaného ,,profesionálního" webu je nejspíš hoodně nízké
Odkaz

//jinak podle uváděného nicku je asi jasné, o koho se jedná
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 22:07:55
avatar
na "konkurenčnim" webu maju plnohodnotnu recenziu 570GTX zatial co tuto iba "preview" resp. test z ineho webu.

cize ak ti v tomto prispevku islo o zosmiesnenie PCT tak sa ti to velmi nepodarilo.
co sa tyka toho tvojho odkazu tak si myslim ze je "velmi narocne" napisat podobne blaboly a odpisat ich pod menom ake chces.

nabuduce si prosim rozmysli cim budes prispievat do diskusie lebo to co si predviedol by som oznacil ako FAIL.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 00:15:43
avatar
To je ale výhra, že mají recenzi GTX 570...to asi sehnali náhodou, stejně jako tu občas bývají první recenze jiných věcí v ČR...také náhodou.
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-08 00:57:58
avatar
radsej nebudem reagovat, viem ako by to dopadlo.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No a co? 2010-12-08 08:55:15
avatar
Nemas snad moznost si tu recenzi precist a potom si ji srovnat se svetovymi weby, ktere take vydaly recenze jako prvni?
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - -- 2010-12-08 09:46:10

Ty mas vyhodu zaris tak jasne ze se nemuzes nikdy nikde ztratit a nebyt nalezen.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Presne 2010-12-08 08:58:03
avatar
to jsem chtel napsat - komplet recenze vs. prevzaty material. Ale verim, ze DD bude mit recenze 69xx mezi prvnimi - takze kdy vyjdou (snad co nejdriv)?
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 22:20:40

LOL Ne, to musí bejt nějakej blb kterej si vytvořil nick obr a vystupoval za něj, protože tohle už fakt není možný A ten výraz "studentík" používá celkem často, když byl uveřejněn článek o kartě roku tak tam naráží na DDho jako na "studentíka z Plzně" stejně tak i Pan Kočí ve své novince o GTX 460. Kdo ví jest-li to není ta jedna a samá osoba Obr je duševně nezpůsobilá osoba
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 571x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 384x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 895x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1172x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1495x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1332x
Komentářů: 6