Preview: Testujeme ASUS STRIX Gaming GTX 1080 i referenci Founders Edition. Ve skříni i mimo ni! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 14 June 2016
altTento týden pracujeme na několika recenzích, tou hlavní jsou kompletní testy nové GTX 1080 8GB.

 

 

 

 

Do redakce nám dorazily nějaké ty novinky :). Kolega si vypůjčil referenční GTX 1080 8GB, tedy onu „slavnou“ příplatkovou referenční „Founders Edition“, se kterou už si pár dní hraje. A vzhledem k některým silně zavádějícím recenzím na webu, se rozhodl ji otestovat jak umístěnu běžně ve skříni (tak jak kartu všichni používají, jak ji běžně testujeme a jak by se testovat mělo) a taky kartu mimo skříň, na stolku, v průvanu. Tak jak testují někteří redaktoři i magazíny, kteří pak tvrdí, že karta nemá žádný problém s chlazením a má výkon mnohem vyšší, než jaký pak mají uživatelé doma. No první výsledky naznačují, že je sakra rozdíl, když kartu máte v průvanu na stole, a když kartu máte ve skříni, zejména v menší skříni. Rozdíl taktů a tedy výkonu je dost značný, klidně je i o 10% slabší, než jak některé recenze ukazují.

Ale test referenční verze je taková „povinnost“ protože jak už jsme věcně a objektivně doporučovali na základě známých faktů, kupovat referenční verzi, navíc s tím příplatkem je prostě nesmysl, i když je otázka, odkud si NVIDIA vyšťourala tu referenční cenu 599 dolarů, když nejlevnější GTX 1080 jsou za těch příplatkových 699 dolarů a nereference jsou ještě dražší. Ani trochu nedopovídá zpracování ceně. Mnohem zajímavější je pro nás nereferenční GTX 1080, kterou k nám do redakce jako první zaslal na pořádný český test ASUS:

ASUS STRIX GTX 1080 GAMING

Tak tohle je úplně jiné kafe! Není to žádná extrémní verze (na ty možná dojde až za pár týdnů-měsíců). Je to základní nereferenční model společnosti ASUS. A je tu několik novinek proti předchozí generaci ASUS STRIX/DCU grafik.

V první řadě … svítíme! :). Karta má variabilní RGB LED AURA podsvícení chladiče i log. Takže design je tedy nový, celý černý, ale barevně svítící podsvícení chladiče i nápisů lze sladit lépe než u vždy červeně svítícího/pulzujícího STRIX předchůdce.

Samozřejmě ASUS má vlastní PCB s lepším napájením a speciálními konektory pro monitoring apod. napájení je 6+8-pin.

To hlavní je ovšem chlazení, kde nekvalitní reference dostává v přímém srovnání totálně na p****. Hlučnost karet je úplně jinde, ASUS STRIX verze zvládá samozřejmě pasivní chod, kdy v klidových stavech se ventilátory vůbec netočí a tak je hlučnost karty 0DBa (mimo hraní her v podstatě pořád). To reference neumí a je slyšet pořád. V zátěži je to ale nebe a dudy, prostě vysavač vs relativní ticho. I STRIX uslyšíte, ale není nijak otravně hlučný a čím lepší skříň máte, tím tišší je.  

Díky lepšímu chlazení karta drží boost takty pěkně vysoko. ASUS má nahrané dva režimy v kartě (přepínání v dodávaném ASUS GPU TWEAK II). Gaming mód (základní) má 1759MHz pro základ a 1898MHz pro Boost a OC mód má 1784MHz pro základ a 1936MHz pro Boost! Karta tedy dokáže běhat ve špičce až na téměř 2GHz. Překvapivě ale nárůst výkonu není tak velký i proti referenci (jen asi 5%). Nicméně v běžně chlazené skříni se rozdíl o pár % zvětší, kdy prostě to lepší chlazení je znát.

Recenzi se pokusíme doměřit a dodělat do konce týdne. Karet v ČR mnoho není (pokud vůbec nějaké), takže je celkem čas. Referenční verze stojí kolem 21 400 korun (ASUS ji má také) a nereferenční ASUS STRIX verze je aktuálně zařazena za cenu … 22 990 korun vč. DPH. No, co na to říci … Nekažme si náladu, nová generace grafik na novém výrobním procesu je konečně tady v našich rukách a miluji vůni nového HW čerstvě z výroby :). Dneska jsem si ji dal do PC na chvíli, běhá pěkně a World of Tanks zvládá bez potíží ;). Takže recenzi dodáme brzy …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 16:25:43
avatar
Tak jestli jede ve World of tanks, tak to budou BFU spokojeni.
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 16:35:38
avatar
Určitě jo, např. na monitoru 1280x1024 to bude prostě paráda.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:21:58

Tak to uz zbyva jen otestovat solitaire.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 16:51:35

WOT jde hrát na nízké/střední detaily velmi slušně na intelovské integrované grafice u Core I5 4590 :-) Zkoušel jsem 14 dní zpět, nechápal jsem. Jako nouzovka super. Ale kupovat GTX 1080 na WOT, to je na Chocholouška.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 16:33:07

Kolik lidí co čte tenhle web si koupí grafiku za dvacítku? Jako podívám se pro zajímavost, ale ty prachy radši investuju jinak, to už je pro mně úchylný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 16:46:29
avatar
dost .... více než 10% což je počet lidí kupující neintegrované grafiky, co nakupují v této cenové hladině ;)
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:49:22

někdo si koupí grafiku a užije si ji X let. Někdo dá X tisíc měsíčně do chlastu, cigaret atp nebo jezdí víckrát na dovolenou ze které stejně nic ve výsledků nemá.

Život je o prioritách a věř že s kartou za 20K si užiješ více zábavy, než že ty prachy prochlastáš a prokouříš.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:16:19

Grafika 20k, chlastat s kámošema - k nezaplacení :-)
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:20:52

tak ať pak lidi ale nebrečí že je to drahé. Každý ať si dělá s penězi to co chce.
lern [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:31:33
avatar
@Vraby

No jistě, sedět u kompu a pařit je o hodně lepší než jít s kamarády do hospody.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:40:47
avatar
no a ne? Co tahle pařit u PC přes net a skype s kamarády? Co ušetříš za chlast můžeš vrazit do kompu
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 22:00:19

Nejde srovnat paření přes skype s lan party v hospodě, ten požitek sledovat zuřícího kámoše po 50 killu z pozice dobře schovaného snipera. Ten skype je jak sledovat film s prdlou lampou v projektoru, není to ono.
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-17 13:16:59

suhlasim, len ten skype by som vymenil za napr. za curse voice, teamspeak alebo mumble
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:47:42

o to nejde chápeš ? jen lidí brečí jak je 20K za grafiku moc a znám lidi co dají 4K za večer a to je v pořádku.

A o to jde taky chodím ven neboj
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:01:34

Jasně, každej máme jiný priority, to je v pořádku :-)
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 06:20:46

Jaj ale keď si na večeri s peknou 20tkou s ktorou premrdas celú noc tak to za tých 4K stoji
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-16 12:24:33
avatar
No to bych se hádal. Možná jsem na dnešní poměry už divnej, ale je mi milejší být a užívat si s přítelkyní každej den, než investovat energii a peníze do jedný noci, která nemá budoucnost...
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OpenGL 10-bit per color 2016-06-14 17:22:19
avatar
Bude konečně nějaká z nových herních grafik RX 4*0, nebo GTX 10*0 podporovat 10 bitů na barvu (OpenGL), nebo budu muset mít pořád v PC dvě různé karty - jednu na hraní a pod. + druhou (drsně předraženou) pro práci? Aktuálně mám jako pracovní FirePro V7900, které i když je systémem odpojené, tak má nechutně hlučný ventilátor (jako debil navíc musím mít dualsystem/dualboot, protože pro FirePro nejsou funkční drivery pro W10).

S každou další generací karet se těším (marně), že budu mít v počítači jednu grafiku... Njn.

EXISTUJE NĚJAKÁ MODERNÍ GRAFIKA S PODPOROU 10 (30) BIT BARVY, NEBO NE? DOUFÁM, ŽE MI ALESPOŇ NĚKDO BUDE SCHOPNÝ ODPOVĚDĚT...

Stávající situace mě pěkně štve, zajména, když musím používat Caymana, který měl být dávno v popelnici, nebo muzeu. Podpora AMD pro majitele profigrafik je ostudná, je až nepochopitelné, že v profisegmentu jednoznačně kašlou na zákazníky, kteří si před pár lety koupili (z nutnosti) nesmyslně předražené "profi" karty (nakonec tu mou vykopávku má dodns CZC v nabídce tuším přes 20 kKč - původně dokonce stála více, než dvojnásobek).
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:31:58

těžko, jsou to herní grafiky

Potom by ty profi edice měly o dost menší smysl...
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:21:55
avatar
...snad bude schopný zareagovat/odpovědět autor článku...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:55:09
avatar
Pokud ti jde jen o barvy, mohl bys zkusit mod Radeon->Firepro.

Ty čipy jsou totiž stejné, liší se jen SW a způsob práce s pamětí, AFAIK.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 15:33:24
avatar
Ano, např. v mé V7900 je Cayman, takže herní karty s Caymanem by měly jít upravit. mně ale jde o moderní výkonné herní karty(u)...
Folda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-16 07:59:38

nové karty mají mít podporu HEVC a HDR, a HDR jsou 10bit barvy, z toho usuzuju, že by tam podpora být měla, ale snad odpoví někdo fundovanější :-)
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-18 00:09:04
avatar
Marně čekám na reakci autora článku, ten by to přece měl vědět...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:40:56

Ano, za rok budou
Teď třeba existuje Quadro M4000(z GTX970), M2000(z GTX950), ...

PS: v sestavě si raději oprav jednotky + 5x 256 MB SSD + 2x WDC WD40EZRZ (4+4 GB)
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 10:36:40
avatar
...ano, opraveno, děkuji, to by byla skutečně poměrně malá SSD :-)

Nad M4000 jsem uvažoval, ale to bych musel stejně provozovat 2 karty - na většinu nových her při nativním rozlišení mého monitoru (WQHD) by nestačila výkonem (zejména v budoucnu).

Chtěl bych mít v PC jednu kartu, použitelnou na práci i hry, GTX 750 Ti OC má skončit v HTPC (je úchvatně tichá - proto jsem ji kupoval - MSI Twin Frozr nezklamala).Naproti tomu je V7900 nezměrně hlučná (o tom, jak kašle AMD na zákazníky a neaktualizuje drivery pro nové OS jsem se již zmímil) ve šrotu (resp. na Aukru). Chtěl jsem mít tiché PC, všechny větráky jsem nahradil Noctuami (a reguluji jim otáčky), u NH-D14 jsem také vyměnil větráky za PWM a ten větší jsem nahradil ještě větším a tišším NF-A15 PWM, použil jsem semipasivní zdroj, ale co je mi to platné, když to FirePro řve a řve. Možná by pomohla výměna chladiče, ale do toho se mi již fakt nechce.

V7900 má ale jednu pěknou vlastnost - po zapnutí PC najede fan na max otáčky a profoukne tím chladič, teprve za chvíli regulace otáčky sníží na úměrné zátěži.

Počet monitorů s podporou 10 bitů na kanál roste, patrně proto, že to vypadá marketingově dobře - překrývá se to zhruba s tou miliardou odstínů (cca 30 bit), se kterou si naše oko umí nativně poradit. Navíc prakticky všechny nové karty disponují DisplayPortem, který je nutný. Takže bych čekal, že ze strany výrobců karet přijde jako logický krok podpora 10 (30) bit.

Profi segment (s neskutečně přepálenými cenami) by to ohrozit nemělo - tam nejde jen o 10 bit zpracování.

Pokud by měla nějaká z RX4*0, nebo GTX 10*0 podporu 10(30) bit, tak si ji okamžitě koupím, zbavím se dualbootu, zbytečného hluku a pár let nebudu muset otvírat case (kromě vyfukování prachu kompresorem :-)
lern [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 00:26:33
avatar
Ani GeForce neumí 10bit na kanál.

Pro hráče je 10 bit na barevný kanál úplně k ničemu a velké množství grafiků také funguje na 8 bitech na kanál. Prostě víc nepotřebují. Aby využili potenciál tak jemného barevného rozsahu, musí mít odpovídající monitor a to se bavíme o monitorech, které začínají na 30k.
Dobrý grafik nemá problém investovat do dobrého monitoru, kalibrační sondy a nakonec i do té profi grafiky, protože ví, že se mu to rychle vrátí.
Pokud ti vadí absence desetibitových barev na Radeonech a nemůžeš si dovolit FirePro nebo Quadro, pak se musíš zlobit jenom sám na sebe.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 10:56:46
avatar
Lidské oko funguje na 10 bitech na kanál :-) Máš pravdu, někteří grafici to nevidí, ale bohužel já ano. Zejména při zobrazení neutrálních tónů (šedá - při zpracování černobílé fotografie k nezaplacení). Proužky v barvě mě v minulosti také nenaplňovaly nadšením. Proč myslíš mají některé profi monitory 12bit 3D LUT (12 bit samostatně vypočítávaných pro kanál)?

Kdyby sis přečetl, co jsem napsal výše, tak bys zjistil, že FirePro mám...

Zaspal jsi dobu, "amatérské" monitory s 10 bit jsou již poměrně běžné a dají se sehnat za výrazně méně, než Tebou zmíněných 30 kKč, umí bez problémů pokrýt přes 99% sRGB nebo Adobe RGB a s rovnoměrností podsvícení na tom také nejsou špatně, o dalších parametrech nemluvě. Nejde o značku, ale o vlastnosti.

Kalibrace je samostatná a velmi komplikovaná problematika, to sem raději netahej...
lern [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:06:09
avatar
Nebuďte ovce, nenechte si líbit cenovou politiku výrobců GTX 1080! Karta se měla prodávat za úplně jiné peníze. Nereferenční karty měly být levnější než referenční a jak to vypadá? ...všichni víme.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:47:03

Já nechápu čemu se divíte ? Má vyšší výkon než 980Ti, Titan X a stojí prakticky stejně jako 980Ti neref. verze.

wtf ?
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:57:45

A tím jako omlouváš lži v oficiálních prezentacích nVidie?
Já ty fanoušky nVidie nechápu, ať udělá jakýkoliv průser, tak marketing jim to "vysvětlí" a ovečky to pak papouškují dál... Tomu říkám ubohý život
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:10:54

Lež je marketing 21. století

Myslíš těch 67°C při 2100 ? tomu věřil jen blbec


Lidi si nekupují grafiky podle teplot ale výkonu a ten NV nabízí momentálně nejlepší mezi jednočipovými grafikami a to je fakt který lež není.

Že si za to nechá dobře zaplatit ? ano a já si rád jejich grafiku koupím, jelikož mi nabídnou něco co AMD nikdy nemůže, jistotu nejlepšího výkonu jednočipovky který stačí i na 4K hraní.

Nepřineslo mi to Fury X které nevyšlo v OC edici, koupil jsem 980Ti OC, která byla výkonnější.

Nyní pokud chceš hrát ve 4K, koupíš si GTX 1080 .. jiná volba prostě není a do VEGY ani nebude.
lern [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:27:22
avatar
@Vraby

Tady zase někdo neumí číst. Founder edice, což je marketingový krasožvást, název pro obyčejnou referenční edici, měla být dostupná dříve než nereferenční edice a kvůli tomu také měla být dražší.
Jenomže nenažraní výrobci zkouší, co si lidé nechají líbit a tak ty ceny přepálili.

Ovečky zřejmě nemají problém dát za kartu s mainstreamovým čipem 20k.

---
"Myslíš těch 67°C při 2100 ? tomu věřil jen blbec"

Takže je vlastně tato lež úplně v pořádku. Dobře.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:53:47

je dražší protože je první na trhu a je lepší ve všech směrech než předchozí reference 980Ti.

Byla to simulace nějakého renderu v 1080p kde se těch 67°C dalo snadno udělat při 100% otáčkách a ten takt rovněž (prostě vybrali).

U prezentace běžných FE edic bylo napsane 2ghz + overclocking co je pravda.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 13:40:48

Přesně, i AMD má přestřelené ceny když je má zrovna první na trhu a není to tak dávno co to udělali u R9 290X, to stáli i 16 tisíc, na tom není nic divného, je na každém jestli počká na konkurenční vydání až půjdou ceny dolů.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 13:46:56
avatar
16 tisíc za v té době nejlepší grafiku na trhu? To byly normální ceny ... 22-23 tisíc normální nejsou ....
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 14:12:42

To máš pravdu Honzo o tom žádná, ale toto je o hodně výkonnější grafika než byla R9 290X reference a je momentálně první na trhu a tomu odpovídá i přemrštěná cena, dělá to tak každý i AMD a to jsem chtěl hlavně zdůraznit, je jasné že těch 22-23 tisíc je úlet.. až bude konkurence tak půjdou ceny dolů, pokud ne tak si lidi už vyberou co je pro ně výhodnější..

Edit: Tak naštěstí jsou i jiné značky než je drahý Asus, třeba nereferenční EVGA stojí už 18600,- Kč což už je o něčem jiném, záleží na tom jakou kdo značku preferuje a je ochotný si připlatit...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 18:10:24

navíc NV teď snížila ceny 980Ti, které jde sehnat i za 14K což je dobrá cena za OC edice, které se vyrovnají výkonu GTX 1070 OC.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 21:01:02
avatar
NV nic nesnížila ... NV je dávno nevyrábí a čipy pro ně nedodává ... snížení jde na vrub prodejcům a distributorům kteří čistí sklady. Další kusy nebudou ....
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 18:14:30

navíc NV není v pozici jako AMD

Nepotřebuje snižovat cenu aby získala větší tržní podíl a vy se tomu tady pořád divíte...
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 17:45:54

ono je taky rozdíl jestli tu FE 1080 dáš do skříně za 1500, nebo do kvalitnější skříně za 3K a více, tam je potom rozdil jasný.

Ovšem pro objektivitu se stačí podívat na XY videorecenzi kde tuhle kartu dají např. do Fractalu R5 a teploty jsou i u reference v pořádku.

Toť k této problematice.
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - wtf 2016-06-14 18:07:18
avatar
ze si s s tim music effect podsvicenim delate srandu?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:46:56
avatar
nop plná výbava
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 20:17:07
avatar
tak prosim o video .) pripadne jak by tohle nastaveni reagovalo na nejakou hru? idealne strilecku ci jde jen o propojeni s nejakym prehravacim programem?
afk_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 22:52:05
avatar
budto se ladi barvicky pres appku, nebo tam jde tusim nastavit zmena barvy podle teploty karty. kazdopadne ja tyhle cinsky svetylkareni nemam rad a doufam, ze to pujde vypnout. nekde jsem videl i video s recenzi, kde v podstate ukazali nazivo tydle "efekty" a precetli vysledky tydle recenze: http://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/asus_gtx_1080_strix_review/4

Hodne se tesim na recenzi tady. Zatim mam ale jasno a uz jsem to i premeril, Strix se mi vejde do ITX bedny (Fractal design). je sice nepatrne delsi a vyssi nez gtx580, ale jeste ji tam narvu. v cenicich jsem ji videl uz jako za referencni FE, takze neni co resit. jen si pockat, nez se zbavi shopy tech referencnich FE a budou moct s cenou dolu.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:24:17

DD, Máš už nějakou tuchu, kdy bys zveřejnil testy polarisů?
Díky.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:44:46
avatar
jo ... nejdříve 29.6. ;)
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 12:38:34

myslel jsem vlastní testy a recenzi :-)
Takže je už máš doma a testuješ? :-D
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-15 13:08:12
avatar
ještě nejsou doma, domlouvá se to ... ale snad by se to mělo stihnout ...
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:52:56
avatar
no konecne masina, uz sa tesim na mobilne verzie az si pobezim po novy notebook.
DD dobre to otetuj.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 19:54:03

ASIC uvedený nie je, asi nic moc ved Asus nie je ziadna EVGA ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 20:16:14
avatar
98% ... s EVGA nespolupracujeme ... nemáme na to ani kapacity už ...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 20:38:02

si rob srandu 98% To by si mal klenot. A proč s evga nespolupracujeme ? Tak začneme, nie ?
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:02:37
avatar
to by muselo byť veľa pozitívnych recenzií na Evga nvidie - Evga grafiky s inými čipmi nerobí a k NV má veľmi blízko...

// Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 20:54:22
avatar
to neni problem ... spolupracovat by měl zájem i třeba ZOTAC a další ... jenže já to prostě nestíhám ... den má jen 24 hodin a já už takhle 16 hodin denně makam kolem DDW

Musel bych podstatně zvednout příjmy, zaplatit lidi a pak by to možná šlo ... ale to už v ČR zkoušelo víc lidí a všechno krachlo ... v ČR se prostě neuživíte pokud by to mělo být na úrovni s velkou redakcí čistě HW/IT apod.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:05:32

DD No ved to stihas v jednom teste urobit. Shadow ti pomôže už teraz robí recenzie A Čas budeš mať keď sa sústrediš na PC /Miesto kecov o cenzure a o podobných veciach o ktorých nemas ani sajnu/
A NV+Intel testy by šli lepšie shadowovi
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:04:46
avatar
já se prostě rád věnuju více věcem ... nezajímají mě jen grafiky A mám toho na starost víc ... něco chystáme ;)
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:19:08

Čo ? Tak veď vidíš je tu dosť fajn ľudí čo by pomohlo
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 20:51:49
avatar
no je to nějaký divný, ale mnoha lidem to ukazuje i 100% u GTX 1080 ... takže bych tomuz nepřikládal žádnou váhu ...

Jinak s EVEGA nespolupracujeme ne že bychom nechtěli, ale prostě nemůžeme ... nemám na to finanční ani časové ani lidské kapacity ... prostě máme už tak víc partnerů než zvládáme ... v ČR se soustředíme na nejprodávanější značky, to je ASUS, GIGABYTE, MSI a SAPPHIRE ... tyhle 4 značky tady zcela dominují a celkově mají přes 90% trhu ...
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:02:18
avatar
chápem, ale z pohľadu seba ako niekoho, koho zaujíma high-end, je to škoda...Zotac má zaujímavé grafiky niektoré, Evga rovnako - tieto značky robia iba NV karty, ale aj tak by to bolo fajn vidieť tu v testoch napr Evga kingpin a pod karty napr proti Top Asusom ako matrix edície, ale chápem ako hovorím na začiatku, je to okrajové na Slovensku/v Česku, málo záujemcov je o tieto produkty a kto chce veľmi, tak to vysnorí napr na guru3d.com, tam som našiel celkom rozsiahle testy a porovnania referencií aj nereferencií, hneď niekoľkých edíc jednej karty...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-14 21:59:43

DD
Citace:
no je to nějaký divný
Tak sa tomu pozri na zoubek, lebo 80%+ sa predavaju s vysokou prirazkou a toto vyzera na nejaku vtakovinu
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 450x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 293x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 858x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1158x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1476x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1319x
Komentářů: 6