recenze 8800GT (G92) oficiálně! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 28 říjen 2007
8800GT-MSINové a nové recenze a informace o GF8800GT - UPDATE

 

 

NDA porušeno, recenze GF8800GT alias dlouho očekávané G92 na 65nm je venku oficiálně a se vším všudy. Předmětem recenze serveru tweakTown je MSI GF8800GT 512MB.

MSI-baleni

Samotnou kartu asi nemusíme nijak zvlášť představovat, na obrázcích byla k vidění už alespoň 100x. Navíc si můžete počkat na původní recenzi DDWorldu, která vyjde asi za týden.

8800GT-MSI

Snad jen tedy pro představu. MSI GF8800GT 512MB disponuje jednoslotovým chlazením. Čip G92 má 112SP a je vyráběn 65nm výrobním procesem. Karta má 256-bit sběrnici a 512MB DDR3 pamětí. Frekvence jsou stanoveny na 600MHz pro jádro a 1800MHz pro paměti.

3Dmark06

Bohužel se server TT zaměřil primárně na srovnání s mainstreamovými grafickými kartami a v testech tak nejsou GF8800GTX/Ultra, které by byly velice zajímavé proti GF8800GT. Na tyto výsledky si tak budeme muset počkat na recenze na jiných magazínech.

coh

Ve většině testů GF8800GT jasně dominuje a to i nad GF8800GTS 320MB a nejspíše i GF8800GTS 640MB. Cenný je pak skalp HD2900XT, alespoň podle okolních grafů.

CoJ

prey

WiC

Nás ale zajímají hlavně provozní vlastnosti. Podle informací uvedených v daném testu bohužel není jednoslotový chladič to pravé ořechové. Pokud mnozí nadávali na hlučnost chladiče na HD2900XT, pak GF8800GT je bohužel to samé a horší. Tichý chod GF8800GTS je ten tam! A teplota jádra je i tak velmi vysokých 72°C, což je hodně proti 62°C na HD2900XT nebo 57°na GF8800GTS 320MB.

hlucnost

Potěší spotřeba. Při výkonu GF8800GT někde pár procent pod GF8800GTX je spotřeba na úrovni GF8800GTS 320MB.

spotreba

Sečteno a podtrženo pokud bychom prozradili, že cena testované MSI GF8800GT 512MB je někde kolem 250-300 dolarů (tedy někde kolem 6000 korun s DPH), pak výkon pod GF8800GTX se spotřebou GF8800GTS 320MB je velmi dobrá nabídka. Bohužel jednoslotový chladič rozhodně není tichý a ani nezvládá udržet teplotu jádra kdovíjak nízko. Zítra se určitě podíváme na průřez dalšími recenzemi GF8800GT ...

Uniklou recenzi TweakTown najdete zde.

Update:

NDA zdá se padlo, další servery přidávají své recenze. Mezi prvními se objevila recenze na VR-zone, kde vychází GF8800GT až na urovni GF8800GTX. Potvrzené jsou nepříliš příznivé vlivy jednoslotového chlazení ...

  

Recenzi GF8800GT od VR-zone najdete zde.

Update2: Další recenze se objevila tentokrát na TomsHardware. Výkon se potvrzuje, jediné, řím v TH překvapili, je nižší hlučnost GF8800GT.

Trochu se také liší nějaké dílčí výsledky v testech, zajímavé grafy jsou:

celý test naleznete zde

PS: pro některé znovu opakuji, původní recenze DDWorld na GF8800GT vyjde za týden, z prvních dojmů lze GF8800GT charakterizovat jako "Trhač asfaltu v mainstreamu překonávající očekávání - jedná se skoro o GF8800GTX za poloviční cenu!!!"

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No... 2007-10-28 22:42:46

Tak po strance vykonu to neni spatny, v podstate je o neco malo pomalejsi jak GTX. Bohuzel zklamanim je chlazeni, pokud je v zatezi hlucnejsi, jak karta s povesti suvereniho vysavace, tady mluvim o 2900XT, tak je to hodne mizerny. Navic seobjevuji zpravy, ze pro Evropu bude za 249 Euro misto 249 dolaru, coz posune cenu k osmi tisicum, k tomu se prida i faktor nizky dostupnosti ze zacatku a kdyz si k tomu pridam investici do lepsiho dvouslotovyho chladice, tak se dostavame hodne daleko od mainstreamu cenove. Pritom cip se da udajne pomerne dobre taktovat a primo k tomu vybizi, proto lepsi chladic by nebyl k zahozeni. Chladic a cena v Evrope muzou byt dve veci na ktery takhle karta nakonec dojede pri porovnani s RV670 (kdo vi jak se karta s tim cipem bude nakonec jmenovat). Ono RV670 bude diky vyssimu taktu o neco rychlejsi jak 2900XT, cili ve vetsine testu na urovni GT a pak budou veci jako cena a chladic rozhodovat pomerne dost, protoze spotrebou jsou na tom podobne.
Dawe2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 13:35:12

Výkon je příjemné překvapení, ale přetaktování není žádná sláva, čekal jsem že to půjde přes 800MHz, ale nízký OC je zřejmě záměr výrobce.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 22:56:46

Mě by zajímalo, jestli porušili NDA, nebo se na ně nevztahovalo a kartu prostě někde neoficiálně splašili.... Protože podle mě kdyby to bylo oficiální, už si nikdy neškrtnou a nikdo jim nic nepujčí...
jezisek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena 2007-10-28 23:15:26

V czechcomputeru mají předběžnou cenu karty GigaByte GeForce 8800GT 5724,- a většinou to u nich přesně odpovídá skutečnosti. Takže bych se nějakejch 8000 nebál.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 23:47:59
avatar
Trhač asfaltu v mainstreamu? Vlastně ne, je to NVidia...
"Nás ale zajímají hlavně provozní vlastnosti."
tak kdyby tohle platilo u všech recenzí, je 2900XT nejhorší karta široko daleko... hluk ve 3D o necelý decibel vyšší, ve 2D (sledování filmů např.) v pohodě na úrovni ostatních...
Řekl bych, že ten výkon je skvělý, uvidíme jak to půjde s cenou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-28 23:59:56
avatar
No trhač asfaltu to určitě je Výkon byl předem dost jasný takže nás zajímali provozní vlastnosti, hlavně když jsme poslouchali, jak bude ten jednoslotový chladič tichý ... hmm sliby sliby ... ten výkon je super to bez pochyb
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MSI - core 660 - paměti 1900 2007-10-29 00:10:29
avatar
ta MSi 8800 gt jede na 660 core a 1900 paměti, to jenom tak pro upřesnění
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 00:07:54
avatar
K předem ohlašovanému výkonu jsem byl po zkušenostech z minula skeptický... nějak jsem ale nenarazil na prohlášení, že chladič bude tichý...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 00:08:30
avatar
já jo, přímo od zdroje
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 00:10:25
avatar
Takže nic oficiálního? Nebo je to někde dohledatelné?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 00:19:09
avatar
ne bylo to v rozhovoru se zástupcem NV, tím mě torchu zaskočil ... osobně jsem celou dobu nečekal zázraky, přeci jen jednolstotové chlazení dané konstrukce není to pravé ořechové i pro těch 110W TDP. Asi jsem se nemýlil ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 08:21:07
avatar
No jo, ale o co mi jde...byl to nějaký oficiální rozhovor pro novináře, bylo u toho víc lidí, byl to zástupce který má na starosti prezentaci, nebo to byl jen "zaměstnanec z Nvidie" a nešlo o oficiální vyjádření NVidie, já osobně jsem totiž nikde žádné prohlášení o hlučnosti chladiče nečetl. Pokud to není v nějakých materiálech, dá se to těžko vztahovat na "oni nám slibovali", ale spíš "ten trouba z Nvidie to zřejmě nikdy neměl v ruce"
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 00:21:29
avatar
Na netu jsou i výsledky merení hlučnosti, je to fakt vysavač.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 08:55:10
avatar
vykon byl predem jasny???hlavne ze ste tu kartu tady docela odepisovaly...jak ve forech tak v clancich..aspon teda oproti HD2900xt i rv670 na ktere ale cekame..trosku si protirecite
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 09:08:50
avatar
no já jsem věděl své, ale nebylo možné to prozradit překvapením bylo těch 112SP v jádře, čekalo se spíše 96 ...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:40:05

No, ty jsi vedel tak akorat kulovy - jen se to bojis priznat...staci si chronologicky seradit infromace, ktere od tebe sly k 8800GT...

Nechapu to, ze se nekteri lide stale snazi stavet do pozice, kde nejsou - pripomina mi to chovani zacka zakladni skoly...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:51:35
avatar
tak proč se tam stavíte?

Ne teď vážně ... výkon G92 se předpokládal někde kolem GF8800GTS 640MB, protože se obecně mělo za to, že G92 má 96SP nakonec jich má 112SP a výkon tomu odpovídá ... to jsme nevěděli a Nvidia překvapila ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:58:46
avatar
Jsou i jádra s 96 SP. Leží nekde ve výrobních skladech. Budou použity na pomalejši karty.
Nvidia jednoducho promptne zareagovala na ATi a nasadila to co mnelo jít výkonostne nekam jinam.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:08:13
avatar
no ono to bylo trochu jinak vím to přímo od Nvidie ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:30:38
avatar
Tak jak to tedy bylo ?? Co tak tvé myšlenky zhrnou do jedného článku o 8800 GT. Ne ve zmyslu grafu výkonu ale ve zmyslu. 8800 GT od myšlenky až po dnes.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:44:22
avatar
OKA ...

- ojevily se první zprávy o G92 - dlouho se myslelo, že to bude nová GF9 a nová půl-generace podpora DX10. atd.

- pomalu bylo jasné, že G92 bude mainstream první odhady o počtu SP - 96

- první odhady výkonu - G92 mezi 8800GTS 320 a 640MB - 96SP bráno jako fakt (všemi)!

- šok, G92 bude nejen mainstream, ale stále i GF8! první náznaky toho, že těch SP bude ankonec 112 - moc se jim nevěřilo ..., objevily se zprávy o možném uvedení GTS 640MB se 112SP. G92 nebude GF9 a nebude mít podporu DX10.1 ...

- těsně před vydáním - 112SP jistota, výkon se očekával někde na úrovni GTS 640MB, záhadou zůstaval vliv 256-bit sběrnice. Informace od výrobce říkali, že si s 8800GT hodně věří + informace o budoucnosti dalších 8800 ... Pod NDA jsme už věděli, že ten výkon GF8800GT je mezi 8800GTS 640 a 8800GTX!

- vydání se nese v optimistickém duchu, překvapení pro většinu čtenářů z excelentního výkonu za dobrou cenu, i když cena a dostupnost sledujeme s obavami. Ticho pokud se jedno o slabší 8800GT 256MB

Stačí?

PS: neznámé jsou odpovědi na otázky, jak moc ovlivnilo vydání a rozhodování Nvidie o G92 předčasné uvedení konkurenční RV670 ... přímou odpověď asi nedostaneme ... ale je to celkem jedno ... G92 tu je a je výborná
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:47:03
avatar
A ted ty info které ste mneli od svého zdroje
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:53:52
avatar
jo todle ... tak prý těch 96SP dříve nebyla střelba od boku, ale zadařila se výtěžnost takže máme 112SP ...nevím ale jsetli G92 měla mít těch 112 hned od počátku bych řekl, že ne, ale nakonec se těch 65nm u G92 povedlo Nvidii odladit ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:55:53
avatar
A to co se nepovedlo ??
Nejaká slabší verze se určite objeví
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 21:56:22
avatar
Tak nakonec ten zdroj nelhal
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Chlazeni 2007-10-29 07:51:17

aspon vyrobci chladicu budou mit nejake zakazky.. Za tak velky vykon a nizkou cenu se neni cemu divit ... Ja bych klido ten litrik za naprosto tiche chlazeni objetoval a ani ne litr .. KDyz na to nasadite todle Arctic Cooling Accelero S1 a k tomu nejaky 12cm fan na nizkych otackach tak budou teploty skvele a hluk zadny .. a investice ? cca 600kcto si myslim ze za naprosto tiche chlazeni je super
AgentWC40 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:50:50
avatar
chtělo by to vedět rozteč děr na upevnění chladiče, ale moc šancí že na toto nasadíš Accelero S1 tomu nedávám...
Ale kdyby to šlo byla by to palba!!!
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 18:37:57
avatar
Jít by mělo, Odkaz, každopádně jestli se potvrdí výsledky z TomsHardware o hlučnosti jako má 2900XT v 2D, tak by ani nebyl potřeba.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 07:53:59

Vlastne jednu nevyhodu to ma a to takovou ze to zabira 3 sloty
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 08:47:40
avatar
Prostě ATI a teď už i Nvidia kašlou na kvalitní chladiče a raději tlačí cenu dolů i za cenu většího hluku. Najdou se lidi (jako tu bylo u ATI2900XT), kteří budou říkat, že jim je to jedno, protože stejně hrajou se sluchátky nebo s volume hodně doprava, ale to jsou jen kecy nahluchlých lidí... Myslím, že by stálo za to porovnat úroveň hluku u obou karet, jesli je to u NVidie taky tak obtěžující jako u ATI...
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 20:19:44
avatar
No kuprikladu mne vubec nevadi, ze mi neco v pocitaci huci - pokud to je normalni zvuk, tj zadne vrceni nebo piskani. Castecne jsem nahluchly a castecne zvykly na otevreny case a velmi hlasite male ventilatorky s vysokymi otackami na vsem. Mne prijde jako samozrejmost, ze PC huci - uz jsem se to naucil i nevnimat - kdyz jsem kdysi videl video s hlucnosti HD2900XT v 3D, neprislo mi to jako nic katastrofalniho, proste to trochu fouka, to mi nevadi. Vazne.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 20:57:28
avatar
Na procesoru mam 60mm ventilator, ktery nikdy nezpomali pod 4000RPM a v zatezi se sine na 5000. Coz mi pripada jako zcela normalni :-D
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: No... 2007-10-29 08:49:27
avatar
nizka dostupnost nebude..vsude sem cetl ze jde o hard launch a karet ma byt vic jak 50 000 toho bych se teda nebal;)s cenou to bude horsi a tech 249 euro to opravdu bude..ale kurz dolar euro 1:1 plati i u ati takze v tomhle vyhodu mit nebude..za 600 poresit lepsi chlazeni pretaktovat a nejvykonejsi karta soucasnosti je tu na rv670 sem zvedavej ale nevim..na GTX ani Ultru mit asi nebude..a to jejich jednoslotovy chlazeni taky zazrak nebude kdyz TDP ma vyssi nez 8800gt;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 09:09:34
avatar
50 000 kusů pro celý svět za tyhle peníze je plivnutí do oceánu ;)
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 09:13:26
avatar
Kurz 1:1 rozhodne neplatí, stačí si prečíst zahraniční site, kde se tomu venují. Problém je jednoznačne vysoká poptávka a nedostatek zboží. Zájem rozhodne prevyšuje 50 tis. KS pro celej svet.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmm.. 2007-10-29 09:09:16
avatar
Karta vypadá opravdu dobře stavěná, neberu v potaz ten chladič, osobně sem nikdy neměl referenční chladiče na GK, koupil a hned sundal
Ještě si cca 14dní počkám na odpověď ATI, nechce se zbytečně unáhlovat...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:26:59
avatar
Tak test je už i na TomsHardware.com

Jediná novinka je že hluk je ponekud nižší.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-29 11:35:59
avatar
LuiS napsal:
Tak test je už i na TomsHardware.com

Jediná novinka je že hluk je ponekud nižší.


hluk je nižší, protože ta MSI je už od výrobce přetaktovaná, dyk sem to psal už výš,tak si toho už někdo všimněte,jede 660 core a 1900 paměti
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:40:46
avatar
Toho sem si všiml a ?
Neznamená to automaticky že zbytek netaktovaných bude tichší. Rozdil je totiž docela veliký.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg 2007-10-29 11:47:10
avatar
ježiš tak když je přetaktovaná,víc topí a chladič víc točí a hlučí,jak u blbejch na dvorku
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:53:55
avatar
JJ, jenom je tady jeden zádrhel. I chladič má své omezení, nemuže se víc a víc roztáčet dle teploty.

Taky to mohli vyrešit že znižili otačky chladiče a karta tak víc hreje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:33:10
avatar
no vzheldem k tomu, že ten chladič toří přes 3000ot, tak si myslím, že jakýkoli zvýšení se notně projeví na hlučnosti ... na běžných otáčkách kolem 2000ot by to mohlo být na úrovni GTS ...
Anonymní  - DD nezklamal 2007-10-29 11:55:30

normální člověk by čekal by čekal titulek s trhačem asfaltu. Já bych třeba navrhoval 8800GT - HDradeon2900XT killer nebo tak něco, ale jsme na DDworld.

Jak jsem koukal na ty testy, tak s 60% cenou oproti HD2900XT a znatelně vyšším výkonem, nižší spotřebou, a podle některých i nižším hlukem, to je teda pro ATI brutální nakládačka!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 11:58:11
avatar
Ježiš ..... můžete laskavě všichni počkat na recenzi - článek? Pak mě kritizujte, co jsem napsal ... tohle je aktualita!
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:01:02
avatar
ATi už nakládačku dostalo s GTX.
Spíš by to chtelo neco ve stylu:

G92 vs. ATi, K.O ve druhým kole.

aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:14:58
avatar
? Jakou nakládačku? HD2900XT porazila GF8800GTS 640MB od počátku a to za mnohem nižší cenu a v současnosti mírně zaostává za GF8800GTX a pořád s nižší cenou? tak jaká porážka? Chjo kdyby jste občas trochu přemýšleli a jukli do ceníkl co je k čemu konkurence a co dává komu nakládačku ... já tedy v současnsoti vidím z výsledků jen to, že GF8800GT dává nakládačku všem ... samozřejmě ATI a HD2900PRO/XT, ale i GF8600GTS/8800GTS/8800GTX! Za danou cenu bomba ne?

Nejsem zaujatý ani pro ATI ani pro Nvidii, kupuji si výkon a je mi jedno jaký to má polep na chladiči, takže skutečně vaše řeči mnohých, že je DDWorld zaujatý, jsou naprsoto vedle ... možná jste zaujatí vy a hold nevidíte jisté věci ;) ... v současnosti říkám tohle: GF8800GT pokud ji vidíte berte ... na HD3850/3870 počkat můžete pokud chcete mít skutečně jistotu výběru ... ale GF8800GT je užasná grafika s úžasným výkonem, za úžasnou cenu - čekal někdo něco jiného? (nižší výkon možná, ale pořád vysoký za skvělou cenu)
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:17:11
avatar
Souhlasím ale až na slovíčka "od začátku"
a také nižší cenou by se dalo polemizovat.

K.O. ve druhým kole sem myslel ve stylu:

1. K.O. = nejrychlejší karta na trhu ( u GTX)
2. K.O. = pomer cena výkon
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:20:52
avatar
jde o to jestli ěmla být HD2900 rychlejěí než 8800GTX, pokud vím, tak od AMD ATi nic takového nikdynezaznělo, všechny tyhle pověsti vznikli povídačkami mezi novináři a klepy na internetu po forech a pak jsme to všichni brali jako fakt ...

a poměr cena výkon by u HD2900XT snad vždyky lepší ...

no a protože nic netrvá věčně, tak vyšla nová karta, která všechny starší strčí do kapsy, jen se tak stalo ne v high endu, ale v mainstreamu Dobrý ne?
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:24:59
avatar
Co tak puvodne zamýšlená 2900XTX, které sa kvuli velkýmu strátovýmu teplu nikdy na trh nedostala?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:30:18
avatar
tam nešlo o teplo stejný jádro ;) .... tam šlo o 1Gb GDDR4 pamětí, kterých je málo a jsou pořádně drahý navíc příliš výkonu na té kartě nepřinesly ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:48:20
avatar
Stejný jádro ale vyšší takty
Bohužel dál už to proste nešlo, nešlo to uchladit rozumným spůsobem. Ty GDDR 4 tomu taky nepomohli
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:57:16
avatar
no nevim, HD2900Xt jde obecně dobře taktovat a zase takový rozdíl na teplotých to není ...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 13:03:11
avatar
Zhrnme to a vrátme se na začátek, ATi nebyla schopna postavit výkonnostne takovou kartu která by sundala z tronu GTX, je tak ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 13:57:37
avatar
nj, ale High end se na tržbách nepodílí ani 10%, takže z ekonomického hlediska to taková katastrofa zase neni ... mnohem důležitější je uspět v mainstreamu a low endu ;)
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 14:34:52
avatar
No to aj vím, jen ríkam v čem dostala ATi K.O. nic víc
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 15:09:21
avatar
Tomu kdo se tady vyšantil na +/- , pravda boli
Lelda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Image 2007-10-29 18:47:42

Mno jo ale to je image na tom se da vytřískat nehorazný množství peněz...už jenom když udělaj nějakou monstrozně osekanou 8800 tak si to lidi budou kupovat proč? Mno protože už z toho duvodu že tam je ta číslovka 8800 a nebude to ultra ktera je nejsilnější a taky nejdražší...to je to samy jako když udělal VW veyrona ten projekt je ztratovej ale VW předvedl technickou dokonalost a ještě k tomu znovuzrodil Bugatti...a ještě jedna věc.
Prý že kupujete výkon mno ja nevim ale pokud sem viděl dobře, tak vaše testovací sestava např to AMD 6000+ neni to ještě 0,09 ja chapu stojí 3-4 tisice ale vykon mam takovej dojem že Q6600 ktera stojí mezi 6-7 tisicema ma výkon a hlavně minimalně 1ghz rezervu v taktovaní....Ja myslim že ste fanda AMD nemužu si pomoct... nic ve zlym jenom se se pozastavil nad příspěvkama..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 18:51:05
avatar
ježiš, to že mám AMD ze mě nedělá automaticky fandu, koupil sjem ho protože bylo levný Navíc mám grafiku nvidia, čipset Nvidia apod.
Lelda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 18:58:05

Mno jo ale pak neřikejte že kupujete výkon!!! To je prostě nemožný s timhle procakem proto sem se tak divil.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 19:01:45
avatar
jo ale pokud myslíte ten v recenzi, tak ten není můj AMD X2 6000+ je zápůjčka od AMD k testům jejich platformy ... já mám v PC AMD 3800+
Lelda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 19:29:27

To mě taky napadlo jestli to nahodou nemate od zastoupení firmy. Ale jinak good...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-29 12:26:52

No, tak to se mnou budete souhlasit v tom, ze jste nevedeli - jestlize jste predpokladali vykone nekde kolem "640" verze...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 12:31:49
avatar
no tuhle chybu udělali všichni ... 96SP byla celkem logika, nakonec 112SP a výkon jasně lepší než GF8800GTS 640MB, pokud se budeme s takhle příjemnými následky plést i nadále, tak fajn ne ?
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 13:50:46

Souhlas...
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omezeni 2007-10-29 13:21:57
avatar
karta za ty prachy(pokud ji nekdo v cr sezene jinak nez od znameho z velkoskladu - gratuluji)PERFEKTNI, pokud se dodrzi rozmezi 5500-6500,-
ale stale mainstream
neboli kdokoli s vyssim rozlisenim nez 1600*1200 muze splakat nad "vejdelkem"
se zaplym AA+AF to proste 256-bitova sbernice a 512MB GDDR3 neutahne
takze s timto vykonem by ji slusela i verze s alespon 1GB GDDR3(ovsem problem propustnosti sbernice zustane)
na druhou stranu, kdo ma treba monitor 24' uz asi nebude setrit a koupi si highendovou grafarnu
halflifeman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kompatibilita 2007-10-29 14:04:12

mna by zaujimala kompatibilita s doskou Gigabyte 965P DS3
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 14:10:23
avatar
nevím .... mělo by to fungovat .... nikde nikdo potíže zatím nehlásil ...
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hh 2007-10-29 15:39:16

uvidim RV670 a podle toho se rozhodnu a myslite ze bude nekdo delat 8800GT s jinym chladicem nez normalnim ? treba dvou slotovim to bych ji mozna pak koupi
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm 2007-10-29 16:16:14
avatar
V různých recenzích je, že to tak hrozné s tím jednoslotovým chladičem. Že nemá tak hrozný zvuk a že je skoro stejný jak u řady G80. Uvidíme s čím příjde Ati a pak se rozhodnu.
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 17:19:02
avatar
Heh a ted se podte vsadit jestli RV670 prekoná 8800GT teda její slabší verze 3850

Ja dam typ že ne, dokonce ani 3870 si nani v pomeru cena výkon nevyšlápne
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 18:45:09
avatar
Uvidíme, osobně bych byl raději, kdyby na tom byla minimálně stejně, sice bych musel tady přetrpět ty komentáře a poznámky, ale pro ATI by to bylo jen dobře, potřebuje si napravit reputaci. Co si budem povídat, ta příznivá cena za výkon 8800GT plyne jen z toho, že ATI oznámila RV670, a jak se říká, čím hůř, tím líp...tedy pro zákazníky
ssnake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-29 23:08:16

takhle jsem se uz dlouho nezasmal, "banda uhrovitych teenageru a picmulinku" krizuje dooma za to ze ma od amd pujceny procesor na testy a proto je fanda amd!! a ty kecy o KO druha sranda! nv dostala KO v lowendu i v mainstreamu, dokonce dvojite KO od 1950pro ktere vykleplo radu 7 i 86....a 2900 zase vyhleplo 8800gts a za chvili bude mit skalp i z 8800gtx...(navic kdybyste meli trochu rozumu a zakladniho vzdelani tak si PRECTETE ze za power leakage u 2900 muze vyrobni proces a ne snad dokonce navrh cipu....)
nv vypustila silnejsi g92 o dost driv prave kvuli tomu ze rv670 se povedla o revizi drive a zadna 8800 by na nej nemela...

jo a jinak 8800GT je moc pekna karta, konecne i za dobrou cenu jak u nv neni zas tak casty jev
ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-06 22:24:06
avatar
8800GT bola cool .
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Nejočekávanější herní REMASTER - Horizon Zero Dawn brzy!
Nejočekávanější herní REMASTER - Horizon Zero Dawn brzy!Čtvrtek, 26 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 337x
Komentářů: 1
Celý systém mobilních telefonů má zásadní bezpečnostní problém!
Celý systém mobilních telefonů má zásadní bezpečnostní problém!Středa, 25 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 407x
Komentářů: 1
Dragon Age: The Veilguard – recenzenti jej chválí, fandy originálu zklame?
Dragon Age: The Veilguard – recenzenti jej chválí, fandy originálu zklame?Pondělí, 23 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1244x
Komentářů: 0
V tichosti na PC vyšlo God of War: Ragnarök – jak se port povedl?
V tichosti na PC vyšlo God of War: Ragnarök – jak se port povedl?Čtvrtek, 19 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1620x
Komentářů: 6
Starfield: Shattered Space rozšíření aneb Bethesda couvá?
Starfield: Shattered Space rozšíření aneb Bethesda couvá?Středa, 18 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1562x
Komentářů: 0
Nový Battlefield bude a vrátí se prý ke kořenům. EA se poučilo?
Nový Battlefield bude a vrátí se prý ke kořenům. EA se poučilo?Úterý, 17 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1232x
Komentářů: 1