Snižte očekávání: nárůst skutečného výkonu u nových NVIDIA RTX 5000 karet je velmi malý! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 13 leden 2025
altSituaci zachraňují „fake FPS“. NVIDIA investovala v této generaci hlavně do marketingu a AI.

 

 

 

NVIDIA nás na CES 2025 překvapila nižšími než očekávanými cenovkami u některých nových RTX 5000 karet. Samozřejmě s výjimkou nesmyslné RTX 5090. Ta však se svými téměř 600W spotřeby je „herní kartou“ skutečně jen názvem. Je naprosto nevhodnou pro běžné domácí herní PC. Jako taková je mířena hlavně pro profesionálnější použití a AI nadšence. Nyní se ukazuje, že NVIDIA měla k těm „nižším“ než očekávaným cenám těch skutečných herních karet RTX 5080, 5070 Ti a 5070, dobrý důvod. Skutečný výkonový posun proti současné generaci, je totiž mizerný. A dost možná půjde generačním posunem o nejhorší novou generaci herních grafických karet NVIDIA v novodobé historii.

 

  • NVIDIA spoléhá hlavně na svůj „agresivní marketing“.

Kdyby se AMD nebo Intel a prakticky kdokoliv jiný mimo NVIDIA a možná Apple, vytasil s tak zavádějícími grafy a marketingem, jako NVIDIA ve své CES prezentaci, kde tvrdí, že RTX 5070 má výkon jako RTX 4090, lidi by je roztrhali. Bohužel roky znásilňování reality, výchovy oveček a likvidování konkurenčního prostředí, přinesly své ovoce. NVIDIA tedy grafy, kde s vážnou tváří prezentuje i 8x lepší „výkon“ u nových karet proti současným, klidně projde. Někteří tomu ještě hloupě zatleskají. Ačkoliv to, co ukazuje, nemá s realitou výkonu GPU, vůbec nic společného.

Jedním ze smutných velko-úspěchů marketingu hlavně společnosti NVIDIA (AMD i Intel se k tomu ale následně také přidaly, protože samozřejmě pod tlakem NV musely, což je neomlouvá), je přesvědčení velké části lidí, že zapnutí DLSS a Frame gen technologií = zvýšení výkonu! Schválně si pusťte prakticky jakékoliv video, prakticky všude uslyšíte: „vyšší výkon díky DLSS“ (alternativně FSR), nebo vyšší výkon díky Frame Gen, tedy generování extra snímků. Přitom je to jedna velká lež a manipulace! DLSS (ani FSR či XeSS) a rozhodně generátory snímků prokládající „skutečné“ FPS s těmi odhadovanými generátory, nijak nezvyšují výkon! Zvyšují počet FPS, ale zvýšení FPS tímto způsobem se nerovná zvýšení výkonu a fakticky ani zlepšení hratelnosti v mnoha případech! A všichni, kteří tuhle lež neustále propagují, by si zasloužili minimálně pár facek a pověsti za uši do průvanu …

Zapnutí DLSS prostě jen dynamicky sníží rozlišení, které karta nativně zpracovává, a tudíž sníží nároky, a to zvýší FPS. Tedy jako byste místo 4K zapnuly v té hře třeba jen 1080p rozlišení, a tomu odpovídá zvýšení FPS. Výkon jako takový a výkon samotné karty se tím prostě nijak nezměnil! A to platí i o „Frame Gen“, kdy na jeden snímek je vygenerován jeden další „falešný“ snímek (u nové generace NVIDIA DLSS 4 „technologie“ hned tři snímky), které odhadují, jak by reálný FPS vypadal a snaží se tak tímto způsobem navýšit počet snímků. To zvýší počet FPS, ale neznamená to v žádném případě vyšší výkon a současně to nemá stejné kvalitativní přínosy, které má zvýšení počtu FPS zvýšením skutečného výkonu GPU, bez generátoru těch falešných. Pokud vám někdo bude tvrdit, že DLSS/FSR a Frame gen zvyšují výkon, ideálně ho propleskněte, aby se probral … pod každým článkem, videem a příspěvkem, kde něco takového někdo tvrdí, byste měli reagovat, že dotyčný vám buď záměrně lže nebo sám neví, o čem mluví.

Nicméně NVIDIA tuhle lež „DLSS zvyšuje výkon“ potřebuje více než kdy jindy. Speciálně u nastupující nové RTX 5000 generace karet, kde se vám bude snažit prodat parametrově čistě mainstreamové karty jako RTX 5080 a 5070 Ti, za cenu ultra high endu. Problém je, že mezigenerační zlepšení skutečného grafického výkonu, je u nich bohužel zanedbatelné! V mnoha případech, pokud totiž přetaktujete současné už i více než 2 roky staré RTX 4000 karty, dostanete se na bezmála stejný výkon, který nabídnou zbrusu nové RTX 5000 modely, za zhruba stejné ceny.

 

  • Bez DLSS a falešných 3 vs 1 FPS navíc,

                                                    by RTX 5000 vypadaly hodně mizerně!

Je nutné dodat, že pokud jste dlouhodobě objektivní a víte, jak NVIDIA poslední roky speciálně nakládá s realitou, a že DLSS a „frame gen“ se opravdu nerovná vyšší výkon, určitě jste si všimli, že NVIDIA se v prezentaci snažila vyhnout tomu, aby reálný výkon nových karet bylo to hlavní, co z grafů vypadne. Nicméně nemohla to úplně schovat, protože až nevyhnutelně alespoň některé nezávislé recenze ukáží, jak malý nárůst výkonu nové karty reálně mají, někteří investoři by mohli NVIDIA žalovat. Takže ano, NV přeci jen ukázala skutečný výkon karet v grafu, ale jen v jedné hře (Far Cry 6). To je ten nejmenší sloupeček ve všech grafech z CES 2025:

Samozřejmě někteří novináři, kteří nejsou jen zaplacenými influencery, se nenechali opít rohlíkem a chtěli po NV vědět, o kolik je skutečně herní výkon karet lepší. Tedy bez DLSS 4 a Frame Gen faleší a SW berliček, často jen uměle omezených na novou generaci, aby proti té staré nějaký posun FPS byl. Nyní tedy už víme, proč jsou ty ceny nových karet o něco „nižší“, než se všeobecně čekalo (kdy nízké rozhodně nejsou) …

 

  • Protože výkon RTX 5000 je mnohem horší, než se čekalo!

Přiznám se, že jsem neočekával že by šlo o největší generační posun, nečekal jsem také ani těch u NV obvyklých +50 až 60% mezigeneračně, ale očekával jsem alespoň 30 - 40%. No vypadá to, že nemusí být v průměru ani to. NVIDIA totiž podle některých zdrojů udává, že RTX 5090 je vůči RTX 4090 v RT nastavení bez DLSS o pouhých 15 - 30% výkonově lepší! Tomu bohužel odpovídají i některé zveřejněné materiály, kdy NV ukázala, jak mizerně běží Cyberpunk 2077 v RT Overdrive a nativní 4K bez DLSS. A ano, ani nová RTX 5090 to nedokáže plynule rozhýbat, a v praxi má jen o pár jednotek FPS více než RTX 4090 ve stejném nastavení.

Nicméně připomínám, že RTX 5090 je jediná karta z celé téhle nové generace, která dostala podstatně silnější parametry a vylepšení proti předchůdci. Má 512-bit sběrnici 32GB GDDR7 paměti, tedy o desítky % vyšší propustnost pamětí, nový čip je doslova gigantický i proti tomu na RTX 4090 (384-bit 24GB) a s výrazným nárůstem výpočetních jednotek. A TDP karty je nechutných a neakceptovatelných téměř 600W, proti už tak mizerným 450W u RTX 4090. Takže pokud má po více jak 2 letech čekání jen o 15 - 30% reálně více herního výkonu, to by byla vážně mizérie. Těch mnou očekávaných 30 - 40% navíc proti 4090 bych považoval za absolutní minimum, aby to nebyl totální FAIL, tím spíše s ohledem na 2000 dolarovou cenovku.

Bohužel nižší RTX 5000 modely fyzicky o moc lepší parametry generačně proti RTX 4000 modelům nemají. RTX 5080 má úplně stejných 256-bit a 16GB jako RTX 4080, jádro je jen o trochu větší=více jednotek, vyšší jsou tak hlavně takty a TDP 360W. Nárůst skutečného výkonu je podle NVIDIA zhruba jen 15% v RT bez DLSS, a raterizační výkon také není dramaticky vyšší, cca 20%. U příbuzné RTX 5070 Ti je to o něco lepší proti RTX 4070 Ti, ale i tady NV slibuje jen zhruba 20% reálné výkonové zlepšení v RT scénářích bez DLSS, a to samé platí i u RTX 5070 vs RTX 4070. Pokud je to pravda, jde o zdaleka nejmenší výkonový posun mezi dvěma generacemi karet NVIDIA, za hodně dlouhou dobu. Navíc s ohledem na to, že současně jde o nejdelší časový odstup mezi dvěma generacemi, kdy dříve NVIDIA dokázala za stejnou dobu vydat téměř dvě generace, půjde o velké zklamání, pokud nemají reálně alespoň těch 30 - 40% výkonu navíc ...

Na druhou stranu, RTX 5000 nejsou vlastně technicky zase tak moc nové proti RTX 4000. RTX 5090 je výjimkou, ale s ohledem na její zaměření „na nehráče“, je tam ten menší posun asi logický. Z hlediska herní architektury RTX 5000 fakticky není nijak nová, je to upravená RTX 4000 generace s posílením hlavně té výpočetní RT/AI části. Stejná je navíc výrobní N4 technologie čipů, fakticky jediné, co je na kartách technicky skutečně výrazně nové, jsou GDDR7 paměti a tedy mnohem vyšší propustnost. Tu však NV potřebuje, protože stále nemá adekvátní opověď na Infinity Cache konstrukci AMD, která jí tak výkonem konkuruje, ačkoliv její karty mají podstatně pomalejší (ale levnější) GDDR6 paměti. Je nutné dodat, že už nějakou dobu nebyl moc důvod čekat obvykle velký výkonový herní posun u nových RTX 5000 karet. Tahle generace v této podobě totiž neměla původně existovat. Už měla být čipletová, ale tuhle technologii nemá NV zvládnutou, takže od toho ustoupila a připravila tohle a na vývoj nějakých skutečných novinek nebyl čas, prostor a hlavně ani zájem. NVIDIA jako monopolní firma na poli neintegrovaných PC GPU, nemá moc důvodů se snažit. Tržní podíl má jistý, příjmy z herních GPU jsou zanedbatelné proti AI produktům, které tak mají ve všem přednost.

Obecně tak NVIDIA sází na ten agresivní marketing v této generaci a AI software. Tedy hlavně na "lež", že DLSS a Frame Gen zvyšují výkon. Proč? Protože ví, že "lži/přehánění" fungují, ostatně stabilně dokáže prodávat objektivně výkonově v praxi horší herní karty za vyšší ceny než co nabízí konkurenční AMD a to rozdílem třídy. S ohledem na to, kolik lidí si dnes vážně myslí, že zapnutí DLSS + generátoru FPS = vyšší výkon, jí to pravděpodobně vyjde i tentokrát. Tím spíše, jak dlouho se na novou generaci herních karet čeká, jsou hráči vysloveně hladoví po novinkách, takže nízkých prodejů alespoň z počátku, se nemusí bát. Jaké však bude rozčarování mnohých, až recenze (a následně jejich zkušenosti) odhalí ten reálný výkon bez uměle omezeného DLSS 4 a berliček generátorů FPS … takže ani NVIDIA nakonec zjevně nechtěla moc provokovat a raději oznámila ceny karet níže, než sama zvažovala a než se obecně čekalo, protože evidentně RTX 5080 nejspíše prostě nebude mít v praxi běžně výkon RTX 4090, natož aby jej měla RTX 5070 :(. A pokud se potvrdí výkon čistě mainstreamové AMD RX 9070 série a její příznivá cena, bude dost možná nová RTX 5080 vypadat minimálně stejně hloupě a nezajímavě, jako nepopulární RTX 4080, když před dvěma lety za 1200 dolarů+ vyšla.

Každopádně NVIDIA stanovila vydání nezávislých i placených recenzí na RTX 5090 počínaje 24.1.2025. Recenze na RTX 5080 pak 29.1., tedy jen na "PR modely", co stojí 999 dolarů. Až 30.1.2025 mohou vyjít recenze té drtivé většiny reálných modelů, co budou stát více jak 999 dolarů. Stejného data pak odstartují oficiální prodeje 5080/5090 karet. Výkon i cenu mainstreamového Radeon RX 9070 XT bychom v té době už také měly znát ;). Předražená RTX 5070 s naprosto nedostatečnými 12GB paměťmi (za danou cenu) zatím datum vydání testů a zahájení prodejů stanovené nemá. Ale nebude to asi dříve jak v druhé polovině února, totéž asi bude platit i o levnějších Radeon RX 9070 non XT modelech.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 00:43:45
avatar
Já stream toho fetišisty v krokodýlí kůži vypnul právě v momentu když říkal, že 5070 je výkonná jako 4090.

Jako 4070 12GB ještě dávala smysl, protože se vešla do 200W, v řadě RTX 5000 se tam už nevejde nic, přitom limitace VRAM je ještě horší, protože velikost zůstala, zatímco nároky se posunují. Snad nějaká ta 5060Ti clamshell by mohla mít 16GB VRAM a do 200W, to by byla karta "v pořádku", pokud by si za ní NV nežádala nesmyslnou částku.

Modleme se za RDNA4, že se pochlapilo v RT výkonu. nonXT verze 9070 se stejným křemíkovým složením jako XT verze vypadá velmi slibně. Tradičně nonXT patří u AMD k tomu s něj poměry cena/výkon/spotřeba
MartinCZ80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 07:26:50
avatar
Je zábavné sledovat na internetu jak lidé doporučují prodat RTX 4090 a koupit RTX 5070 Ti že bude výkonější ale už tam nezmíní že tak leda ve FHD a se zapnutým DLSS 4 naplno a světe drž se lidi jim to žerou prostě hrůza. Sakra vždyt je to fyzicky (specificky) nemožné aby byla vykonější copak se lidi nedívají na specifikace ?? je to NEMOŽNÉ a je mi z toho zle.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 08:54:52
avatar
tady tenhle youtuber to celé vystihl v tomhle shortu: Odkaz

CP 2077 4K full RT no DLSS na 4090 cca 20fps = nehratelné
proti nové úžasné 2000$ 5090 cca 25 fps = stále nehratelné

a pak že prý 5070 = 4090
a 5090 = 2x4090

ale hlavně nezapomenout na:
Citace:
the more gpus you buy, the more money you save


což nechápu, protože SLI už není podporováno, takže si můžete koupit 100x 5090 a v CP budete mít stále těch 25fps
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 08:15:43
avatar
Těším se na recenze karet obou táborů. Za poslední měsíc jsem slyšel hodně zaručených spekulaci, které moc nevyšli. Oba tábory vlastně dost překvapili a až nezávisle testy ukážou, kde je vlastně pravda.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 08:43:20
avatar
no zatim to vypada ze vetsi posun ve vykonu bez upscalingu, nebo u raytracingu udelalo spise AMD.. a hlavne pokud se spekulace vyplni, ani nezdrazi a stale zustaneme na celkem rozumny cene..

jako velka skoda ze se jim nepodarilo odladit ty ciplety v GPU, protoze pokud by naka 2xcipovka byla tak by to bylo asi pekny delo.. Hold si musime pockat na dalsi generaci, ovsem RTX 5000 pekne ukazuje ze cesta monolitu je proste pryc, vyrobni proces narazil na sve maximum a dal uz to nejde, takze vrstveni cipu vedle sebe, nebo na sebe je do budoucna asi jedina pouzitelna cesta, rozhodne lepsi nez se spolehat na Fake FPS a jeste si za to nechat platit kralovsky penize, jako to predvadi Nvidia..

Vsak vsude mozne na youtube ctu komentare od lidi, zda by mohli Nvidii za ty "fake FPS" platit fake penezma
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 13:51:55
avatar
No ale AMD ho udělá vůči AMD kartám, v RT defakto teprve teď bude dorovnávat nVidia. Takže klasicky kdo chtěl RT už ho má, nicméně ty nový AMD karty vypadají dobře, škoda jen, že prostě není highend. Moc nechápu tvrzení, že z menších čipů by být mohl ... to je přece nesmysl, buď křemík obětujou nebo neobětujou a křemík z velkého čipu je stejně velký jako křemík z dvou čipů, možná vlastně menší, nemusí tam být sběrnice, jediné co se liší je cena. Prostě highend být mohl jen by byl dražší.

btw k tem fakeFPS .. prostě to beru tak, že kdo chce RT musí mít i fakeFPS, protože bez něj to nejde, kdo nechce tak má i silnout rasterizaci u AMD a ostatně nVidia nemá resterizaci slabší, má ji silnější, jen za víc peněz opět ... a to FSR4 vypadá dobře, to prostě už nikdo neokecá, že bez AI ty upscalingy vypadají hůř Odkaz
a FSR pustíš jen na kartě která má pro něj jednotky, tudíž až na nové AMD nebo možná i nVidia ale ne na RX6xxx nebo RX7xxx protože ty AI jednotky nemají, mají jen slabé RT což oboje vlastně řeší nynější řada, která bude nVidia konkurovat konečně prakticky ve všem pořádně jen ne v highendu kde to je ale rozhodnutí AMD.

edit: tak možná FSR4 časem bude i pro RDNA3, takže naděje je
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 12:14:43
avatar
Kdyby dávno, když se ještě na adndroidu trhala základní obrazovka při přechodu mezi listy a u IOS to běhalo krásně plynule tak mi brácha vysvětlil proč se to na IOS neseká. No ve zkratce to "ochcali" a výsledek vypadal plynule a moje odpověd bráchovi byla. "Mě je to jedno, že to ochcávaj, ale hlavně, že to vypadá lépe než na androidu" Jak to bude fungovat v praxi asi uvidíme během unora.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 13:52:12

ciplety budou hlavne vyhoda pro vyrobce, relativne by to melo byt levnejsi nez velky monolity. jenze kdyz chces ten vykon, tak i ty ciplety budes muset nakrmit +- stejne jako jeden monolit. kdyz je 450W u 4090 nepouzitelne a 575W u 5090 jeste vic, to ti ciplety nezachrani. na 4nm proste nikdo neudela 300W kartu co by mela vykon jak 4090/5090 at uz je to monolit nebo 20 cipletu. bylo by to pekny delo v testech na netu, ale doma by to zadnej beznej ani bohatej hrac provozovat nechtel stejne jako 5090.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 15:03:03
avatar
Plus ještě navíc spotřeba sběrnice mezi čiplety.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 14:48:46

Ako je to s kvalitou obrazu, ked si zapnem dlss tak rozdiel oproti native bude znatelny alebo ziadny? Ostrost, detaily myslim. Dakujem za odpoved.
Alferi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 17:07:39
avatar
Jak kde a je to dost individuální na vnímání grafických nuancí. Také je rozdíl v tom, na jaké rozlišení se to použije - ve FullHD to nebývá nic moc, ve vyšších se to zlepšuje. V QHD mi to obvykle nevadí. V některých hrách jsem to prakticky nevnímal (Horizon Zero Dawn/Forbidden West, Cyberpunk 2077, Ghost of Tsushima), jinde mi neostrost vadí (MSFS).
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 17:17:10
avatar
K tomu upscalingu vo full hd by môj starý tatko povedal asi toľko, že synak ani z hovna bič neupletieš
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 17:12:44
avatar
Nerozumiem, že co ma autor proti upscalingu. Koho trápi, že v akom rozlíšení sa renderuje obraz? Dôležitý je predsa výsledok! O pár rokov bude upscalovany obraz lepší ako native vo všetkých aspektoch.
Ľudské oko tiež posiela do mozgu nedokonalý obraz, ktorý si potom nás mozog vylepšuje na základe známych obrazov z minulosti. Ak by to tak nebolo, tak by možno autor nespoznal ani vlastný obraz v zrkadle
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 18:48:02
avatar
protože autor není slepý. Nepoužívá upscaling právě proto, že je pro něj důležitý kvalitní výsledek, tedy kvalitní obraz.

Jediné "DLSS/FSR", které uznávám je to které nesnižuje rozlišení, tedy to renderuje obraz ve vyšším než nativním rozlišení monitoru ;) to je skutečný přínos a kvalitní výsledek ;) ..
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-16 20:19:28
avatar
Respektuji, ze to muzou mit ruzni uzivatele jinak. Ovsem ja to vnimam tak, ze kdyz si porizuji top hw, tak chci taky top kvalitu obrazu - bez kompromisu a to dlss/fsr/xess proste je, kompromis. Upscale funkce jsou prima pro stredni a nizsi tridu hw (nebo starsi hw), ale za drahe high endove zelezo si racionalni uzivatele imho nechcou priplacet, jen aby se spokojili s kompromisni kvalitou obrazu..
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-18 10:50:26

Ešte keď ich porovnajú s RTX40 Super verziami, tak bude rozdiel 10 až 15%.

Celkovo som sklamaný so zlepšenia hrubého výkonu raytracingu. Počty RT cores sa zvýšili len minimálne. Zato AI TOPS pre DLSS je dvojnásobné.

Obrázek

Odkaz
Pan_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-17 17:53:11

Dělat upgrade z RTX 4000 na RTX 5000 je nesmysl. Pokud někdo ale staví nový kompl, tak potom nevidí problém.
Mě nikdy nedávalo smysl měnit HW jen proto, že zrovna vyšla nová řada nebo nový model. Nárust výkonu tam nebývá obvykle velký.
Má to smysl jen pokud vidím, že ty komponenty už zaostávají a nestíhají nebo HW má 5 a více let.
Nedávno jsem dělal upgrade z Ryzen 5 2600 + RX 5600XT na Ryzen 7 5800X3D + RTX 4800 Super. Ten nárust výkonu ve hrách byl obrovský. Takže pokud chcete hledět na velký nárust FPS s "otevřenou pusou", tak přeskočte několik řad a generací CPU / GPU...
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2025-01-18 20:17:23
avatar
Tak to ale bylo skoro vždycky ... a bohužel nejde hibernovat ... zas ale AMD mě k tomu letos donutilo, takže čekám v roce 2026 dvojnásobek výkonu k mé 7900 XTX .. stejně jako byl kdysi dvojnásobek výkonu 5700 XT > 6800 XT .. to už je celkem znát a když v tom vlastně bude i ten 4x silnější RT, tak to prostě poznáš, bohužel rok 2026 je na zabití, kdyby to alespoň bylo před Vánocema 2025 ale prostě až prakticky rok a půl od teď, to je marast.
ripper6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Novou RTX 5090 kartu ano ne 2025-01-19 16:57:33

Jo to my co mame RTX 4090 si ted chrochtame a rozhodne neprodame Karta umi dost veci, zvladne i hry ve 4K nativne, ne vsude je idealni zapinat naplno Patch Tracing.
Nekde dela naopak chyby, takze kdyz ho omezim, tak sup hned to dava 70fps u dane hry a nativne ve 4K!
Indiana Jones Great Circle nebo Alan Wake 2. Neni tak duvod a radeji pockame na novejsi radu RTX 6090 mozna
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
The Witcher: Sirens of the Deep – nový animovaný Zaklínač!
The Witcher: Sirens of the Deep – nový animovaný Zaklínač!Pátek, 17 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 672x
Komentářů: 1
Kingdom Come: Deliverance 2 – první dojmy!
Kingdom Come: Deliverance 2 – první dojmy!Pátek, 10 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1931x
Komentářů: 2
Nové RX 9070 a RTX 5000 grafiky pěkně v detailech!
Nové RX 9070 a RTX 5000 grafiky pěkně v detailech!Čtvrtek, 09 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 2132x
Komentářů: 6
CES 2025 startuje! Sledujte představení AMD, NVIDIA, Intel, ASUS atd
CES 2025 startuje! Sledujte představení AMD, NVIDIA, Intel, ASUS atdPondělí, 06 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3966x
Komentářů: 0
Jak si vyrobit diamant? Není to zase tak složité!
Jak si vyrobit diamant? Není to zase tak složité!Neděle, 05 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1368x
Komentářů: 1
Space Engineers 2 ohlášeno a dorazí brzy!
Space Engineers 2 ohlášeno a dorazí brzy!Sobota, 04 leden 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 1