Velký zájem o referenční RX 480 zpožďuje nereferenční modely - GTX 1060 v nereferencích dříve! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 18 červenec 2016
altZvláštní a nečekaná situace. Nereferenční OC edice GTX 1060 budou na trhu dříve než RX 480! Proč?

 

 

Zítra vychází GTX 1060 a zatím to vypadá, že referenční GTX 1060, pokud jde o testy v aktuálních hrách, celkově neporazí referenční RX 480. V některých recenzích asi vyjdou dost podobně, ve více recenzích ale RX 480 skončí díky lepšímu výkonu v modernějších hrách (zejména pod DX12) jasně výkonnější – referenční GTX 1060 propadne poměrem cena-výkon, protože stojí 299 dolarů za 6GB verzi proti 239 dolarů za 8GB RX 480. Nicméně GTX 1060 dorazí hned i v nereferencích, které výrobci dokončují se stejnými návrhy pro RX 480. Jak víte, ty se budou lišit jen obsahem PCB, zbytek karet je fakticky stejný.

Nereferenčních GTX 1060 půjdou na trhu s mírným přetaktováním, hlavně ale budou mít chlazení, které udrží vyšší boost takt a tedy i výkon. Těch pár % může být v recenzích proti RX 480 dost podstatných protože věřte nebo ne, RX 480 dorazí nakonec v nereferencích později než GTX 1060!

Ano, výrobci grafik je mají hotové(!), u nich problém opravdu není, problém je dodávkách grafických čipů. AMD totiž zaznamenalo (dle očekávání) velkou poptávku pro RX 480 a i v referencích se prodávají prostě skvěle. Ono se není moc čemu divit, výkon je za danou cenu fenomenální a na referenci je i karta docela slušně chlazená. AMD nicméně zaznamenalo mnohem více objednávek referenčních RX 480, než čekalo (a to i když se na situaci slušně připravilo a zásobilo). AMD tak přesměrovalo dodávky čipů na uspokojení poptávky po referencích a výrobci nereferencích modelů musejí čekat. Naproti tomu NVIDIA když zjistila, jak dobrý je za ty peníze Radeon RX 480, tak udělala z příplatkové referenční verze „Founders Edition“ jen kusově a celosvětově omezenou edici a přesměrovala všechny dodávky k výrobcům lépe chlazených a výkonnějších nereferencí, kteří už měli v podstatě vše hotové pro RX 480 (oba modely budou používat stejný design chlazení a provedení karet).

Takže navzdory našim očekáváním na základě starších informacích a plánů, dopadnou věci tak, že už zítra/pozítří uvidíte v testech i obchodech nereferenční GTX 1060. Referenční GTX 1060 se u nás dost možná prodávat vůbec nebude(!), což by byla velká změna po letech, kdy každá GTX grafika se jinak v referenci prodávala vždy a ve velkých počtech. A kdy tedy uvidíme nereferenční RX 480? Na DDWorld.cz dorazí něco na testy snad už tento týden, ale do obchodů to vypadá až na konec měsíce pro první modely (PowerColor, Sapphire), další verze až příští měsíc (MSI začátkem srpna, ASUS v polovině měsíce!). Pokud se tedy někdo divil, kdo si může koupit referenční RX 480, tak to vypadá že mnohem více lidí, než jsme si mysleli a hlavně než si myslelo AMD.

Jinak nereferenční RX 480 přijdou s podstatně zvýšeným výkonem. Referenční RX 480 běhá na 1120MHz až maximálně 1266MHz. Sapphire NITRO+ má mít ale 1342MHz (podobně jsou na tom i ostatní), Powercolor prý dokonce boost posunul na 1400MHz(!) (což je více než jde vůbec běžně taktovat referenční RX 480)! Nereferenční modely tak budou běžně o 10+% výkonnější než reference. To samé se ale nebude dát říci o GTX 1060, kde nereferenční OC modely nabídnou ve výsledku jen pár jednotek % výkonu. Každopádně GTX 1060 vyjde už zítra a na DDWorld.cz bychom měli dostat nereferenční model na testování brzy. Musím ale říci, že jsem měl úplně jiné informace před pár týdny a na základě nich úplně jiné mínění, jak budou věci vypadat ... doufám, že je RX 480 takový úspěch pro AMD jak tvrdí, že to stojí za to odkládat nereferenční modely ve prospěch referencí. Zejména když NVIDIA naopak uspíšila GTX 1060 a zjevně dala naopak nestandardně přednost nereferencím před referencemi.

//EDIT by DD: Někteří si myslí, že tohle celé je z mé hlavy. Nikoliv, tohle je od výrobců a distributorů! A berte to jako fakt. AMD totiž více vydělává na referencích, než na nereferencích (tam vydělávájí jejich výrobci). A vzhledem k tomu že karty se porodávají skvěle a v zahraničí jsou pořád vyprodané, tak se prostě AMD vyplatí to udělat takhle .... jediné o čem to může svědčit, že 14nm výroba nejede v takovém počtu, jakém by měla, ale zase je toho hodně co AMD 14nm vyrábí ....

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
jankolincak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:19:04

to chces fakt tvrdit ze 1060 OC nabidnou jen par jednotek % vykonu ? hlavne po tom co predviedli 1070/1080 a RX480 ?
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OC 2016-07-18 19:32:57

A co čekáš, 90% jak u GeForce 6600 nebo Radeonu 9550?
jankolincak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:29:25

to som nenapisal ale po tom aky OC potencial maju 16nm nvidie a 14nm amd sa mi to nejako nezda, zvlast ked este ani jednu nereferenciu nevidel
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:46:05

Mi připadá mnohem zajímavější odemknout RX480 zablokované 4GB paměti, takový bonus zadara zatím nikdo nenabídl.
jankolincak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:52:44

to skor hovori o tom ze to bolo uponahlane, aj ked ano amd ju mala kartu pripravenu pol rok a vyrobili sa jej tisice
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:57:11

Náhodou je to od AMD skvělý, že takhle doplňuje "dokonalé" referenční 4GB verze(finančně se mu to určitě vyplatí). Blbej kdo rozdává, blbější kdo nebere.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 13:18:05

uvědom si, že nVidia nemá nic nového, takže jede na maximum svých možností, roky za AMD
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Normálně sprosťárna! 2016-07-18 19:20:32

Nejdřív chudáka člověka nalákaj na nereferenční RX 480, a teď aby čekal a čekal a čekal.....
A stejně referenci od červených ani zelených nikdy nekoupím
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:52:50

Já je pravidelně kupoval, protože se na ně dělaly fullcover bloky ;)
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ASUS v polovině měsíce? OMFG! 2016-07-19 01:02:44
avatar
Prave som si vcera pri pohlade do kalendara hovoril kde su tie slubovane nereferenne RX480ky?
Ak to takto pojde dalej tak to uz bude na trhu referencna Vega pokial pride nereferecna RX480ka.

To si robia prdel?
Som rozpaleny do ruzova. Od 11/2015 cakam na nereferencnu RX480ku! Moja trpezlivost je velka ale nie nekonecna!
Najprv mala byt v juni, potom v juli, a teraz az v polovici augusta?

To je vtip?
Prosim napiste mi niekto ze je to vtip!

Lebo uz zacinam uvazovat ze zoberiem GTX 1070ku pretoze surne potrebujem grafiku! Ked AMD nechce moje tazko zarobene prasule, tak Nvidia si ich zoberie rada.
Co by som nerad ale ked bude este par odkladov tak za seba nerucim!

To je hnus velebnosti!
Budicek AMD!

A ludia prestante uz konecne kupovat tie referencne karty aby boli lepsie nereferencne!!
Prosim prosim smutne koukam!
celeb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 09:49:19
avatar
ja osobne nepoznam nikoho, kto by tie ref. karty kupoval, zato viacero znamych caka na neref.
Takisto v obchodoch maju na skladoch kopec referencnych 480, neprijde mi, ze by bol obrovsky zaujem o ne, ktory by brzdil prichod nereferencnych partnerskych kariet.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 13:27:47

Takže ty se chceš obrátit na horší konkurenci jen proto, že díky svým schopnostem vytvořili nad očekávání prodejní úspěch? Naopak díky tomu bude nereferenční o to lepší. Kdyby 480 referenční nebyla tak dobrá, ani bys moc nereferenční nechtěl ;)
Buď trochu chápavý a prostě počkej, AMD si to zaslouží. Protože koupí nVidie opět ničíš trh ve prospěch neustálých podvodníků (opět nové podvody v 3D marku).
Většina lidí prostě koupí levnější skoro stejně označenou kartu,a to je referenční.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 13:48:47
avatar
Jednoznacne si treba pockat na AMD Je to urcite lepsia volba nez Nvidia.
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 01:06:08
avatar
To ja viem ale ked nieje tak ako si kupm kartu ktora neexistuje?
Alebo teda aspon nieje v predaji?

Cakam uz viac ako pol roka kolko mam cakat? Rok? Dva?

Chapes. Stale by bolo na co cakat. Preto som si povedal koncom minuleho roka ze beriem prvu AMD grafiku ktora pride na novej architekture. Ale stale niako nic ... nic nieje v obchodoch co by som si mohol kupit pretoze referencne kombajny ignorujem uz z principu. (Moze to mat nejlepsie referencne chladenie v hystorii, ale stale je to referencne a na nereferencne sa nechyta.)

Fakt ma to prestava bavit. Nvidia v obchodoch je takze chapes .... stale som odhodlany pockat ale polovica augusta je absolutny koniec. Dalej uz cakat nebudem. To by som sa fakt nedockal.
A verim ze niesom jediny. Ak niekto ma dobru grafiku a nepotrebuje ju surne tak si kludne pocka ale mne to uz hori. Chcem hrat a na tejto grafike niektore hry uz ani nespustim. Proste to pri nacitavani zmrzne a to aj na absolutnom minime.
Takze by sa malo AMD fakt zobudit. Vo vladtnom zaujme. Pretoze takto iba podporuje konkurenciu.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 09:53:08

Blbost, konkurence je neprodejná, jen velmi slabá duše by za ni dala takové peníze. Počkej a budeš mít hezký vánoční dárek, žádné "roky" čekání. Nebo si kup 2x 480 a nemusíš nic další 3 roky řešit.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:25:26

Kdysi bylo napsáno: "Radeon RX 480 je připraveno 25x více než GTX 1080/1070". A dle Nvidie se GTX1080/1070 se prodávají nadmíru dobře.
Takže 25x více a najednou nejsou? Tomu přece nemůže nikdo věřit.
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:14:01
avatar
Ono je to jasné, čekalo se, že to za ty prachy nekoupí vůbec nikdo, ale pár takových se přes všechna očekávání našlo, tak si vykládám "nadmíru dobře" u mainstreamové grafiky za 20 litrů
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:36:45
avatar
v tom AMD delaju totalni vypatlanci!


na Alze sa prodavaju lip 1070/1080 nez ten referencni šmejd RX480
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:56:30
avatar
jak to víš?

je to vysoce nepravděpodobné už jen k počtu pontecionálních zájemců zejména v chudší zemi jakou ČR je ;)
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:22:32
avatar
staci sledovat na levo na boku su objednavky sleduju to celu dobu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:32:33
avatar
hahahaha ... každý kdo tomu rozumí ti řekne, že ty žebříčky nevyjadřují vůbec nic, slouží jako reklama na produkty, které obchod potřebuje prodat nejlépe proto, že má na nich vysokou marži ;) Ne vždy, ale často. Skutečné prodeje ti obchodník neukáže.

Jinak ty tomu opravdu věříš, že víc lidí v ČR si koupí grafiku za 15 tisíc než grafiku za 8 s nejlepším poměrem cena-výkon na trhu? Jako vážně?
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:04:32

Toho žebříčku jsem si všiml teď poprvé, je to vážně.. zajímavé. Jako jestli je tohle pravda, tak mi pokálejte holý záda. Hlavně mě fascinuje ten lowend odpad.

GTX750Ti
GT730-SL
GTX1070 Founders
GTX1070 G1 Gaming
GT740 OC
GT610SL
nV 710SL
750Ti
1080 Aero
R7 360
750 Ti
GTX960

// jinak jak koukám, tak záleží, do které sekce člověk vleze a celkem mi připadá, že to odpovídá tomu, co bych čekal. Dokonce jsem tam vysledoval jednu zakoupenou sestavu, časy a komponenty odpovídají stejnému popisu zákazníka. Takže to asi nekecá. To je děs
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:13:46
avatar
ty GTX 1000 tam rozhodně nemají co dělat ty ostatní laciné karty se prodávají v desetitisících kusech to u nás GTX 1000 série opravdu nehorzí
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:15:15
avatar
1070 je treti nejprodavanejsi grafika a RX 480 se neprodava vubec, jasne^^
To by snad napadlo i vola, ze to nemuze ani zdaleka odpovidat realnym prodejum.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:00:20

12 prodaných GTX 1070 za 24 hodin vs 3 - 5 prodaných RX 480 za 24 hodin...

Alza statistika... je to jeden z nej obchodů, tak by to jako vzorek mohlo stačit...

proč by to asi dělali? Jo já zapomněl, celý svět se spiknul proti AMD

Odkaz
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:15:39

Obchodník udělá cokoliv pro svoje zisky tečka. Vždy ti nabídne to, na čem má vetší zisk. V případě internetových obchodů to platí dvojnásob, neboť fungují víceméně jako výdejny a 99% lidí tam pro rady nechodí.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:19:07

bože můj... Oni to nenabízí, zkontroloval sis to co sem odkazoval? vyzkoušej si to na alza.cz sám... vyfiltruj si RX480 a pak GTX 1070 a vlevo vidíš statistiky... proč by to tak složitě rafičili??? Vždyť by si tím vůbec nepomohli... jak už tu někdo psal.

GTX 1070 je mimo zájem lidí co si koupí RX480 protože na to buď nemají, nebo takový výkon nepotřebují...
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:36:31

preboha ľudia nebuďte tak NAIVNÍ, niektoré tie položky v tých listoch sú naozaj čo sa predá, ale väčšina je len reklama, už to tu bolo povedané niekoľko krát...
peniaze hýbu svetom totižto, uvedomte si to
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 19:07:50

Pravda, to jsou asi opravdové prodeje "nepodloženo". Sice referenčni AMD vs nereferenční Nvidia ale asi to tak je.
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:01:40
avatar
šak na konci roku budeme vědět
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:29:12
avatar
Je to stejný nástroj jak nasměrovat potencionálního zákazníka ke koupi toho co chci prodat. jako jinde informace xxx doporučuje. Znáte to pořekadlo že lidi raději se.rou na velkou hromadu než na malou. Lidi už ale pochopili že v highendu se jen neefektivně utápí peníze. Stejné se děje u telefonů lidé zjišťují že telefon za 5 000 -6 000 Kč stačí na vše. 2 - 3 roky vydrží a jdou si koupit nový. Nikdo ale nechce si doma sušit 6 roků telefon co stál původně 20 000 Kč. Kdyby chtěl dotyčný co má ten foun za 20 000 Kč dotlačit do stejné efektivity, musel by ho mít cca 9 roků, než půjde koupit nový. s GK je logika obdobná.
THISONE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:58:31
avatar
Nepsal tady někdo něco o papírových vydáních grafik NV?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 09:58:34
avatar
a to platí podle prodejců sice bude GTX 1060 představena a objeví se testy, ale nebudou v obchodech zatím ... nedají se objednat
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:29:28

Papírové vydání GTX1060 a účelně brzdící Marketing Nvidie zaslouží připomenout si jednu úsměvnou hlášku z velice známého českého filmu. Bohůš pravil "Toš vašu piču sem taky neviděl a věřím že ju máte"
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:29:15
avatar
Podľa mňa je to skôr naopak ..AMD ako si predtým písal vyrobilo niekoľkonásobne viac kariet ako nvidia 1070/1080 aby zasýtila trh ...lenže tie referenčné sa ukázali ako pekné črepy a má problém sa ich zbaviť ...koniec koncov na alze majú na sklade rx-ka od všetkých výrobcov v niekoľkých kusoch, v ostatných e-shophoch situácia rovnaká ...nereferenčné modely by prakticky zabili predaj týchto nepodarkov a preto by amd aj chcelo ale trh nepustí ako sám tvrdíš najprv staré modely vyskladniť (referencie) až potom predajci pôjdu do nových
celeb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:03:39
avatar
aj ja sa obavam, ze takto rozmyslaju a len sa modlia, aby 1060 bola horsia
Anonymní  2016-07-19 08:17:24

mno uvidíme co ty ceny viz Odkaz
EDIT: 19.7.2016 - Tak odkaz už dnes nefunguje :-)
Jinak 1060 vypadá na čístě papíráka zatím nejdou ani objednat na sklad... přesněji v distribucích o nich není ani zmíňka... Možná, že se tu nějakými cestami pár kusů dostane, ale pojem pár bude sedět. Je to čistě marketingový tah... Ve stylu vydám abych lidi nahlodal však oni si počkaj...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:34:25
avatar
Pokud je pravda co tu hlásal DD o tom množství co bylo vyrobeno. Taky mám ten dojem a zvláště když tu vypouštěl balónky jak se zvedne výkon u těch lépe napájených a lépe chlazených. Každý nyní čeká na ty vytuněné GK a na reference dlabe.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 13:49:46

naprostý souhlas... vidím to právě podobně. čeká se až se prodají reference, které se spíš oproti nereferencím nepovedly
Anonymní  - he??? 2016-07-18 19:41:18

to je myšleno vážně? Pokud je AMD tak hloupé, že by dala přednost referencím před opravdu vymazlenými kartami od ASUS, MSI, GIGABYTE a pod tak by se mu to mohlo fakt šredně vymstít... Každý rozumnější člověk čeká a nereferenční kartu s kvalitním chladičem a lepším napájením... Jesti toto nabídne Nvidie dřív při srovnatelné ceně tak to bude pro AMD průser... Toto zdůvodnění mi nějak nesedí...
Jinak ta PoerColor vypadá doslova brutálně + ty takty... No kdybych si vybíral tak by toto byl asi jasný vítěz...
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:43:46
avatar
to je kruta realita firma s nejhorsim marketingem na svete naprosto nepoučitelní
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 01:07:25
avatar
Lenze PowerColor je znacka o ktorej pocujem po prve. To bude ako niaky cinsky baohong ci chaohong ci ako to je?

Ked uz tak nieco aspon trosku znackove predca.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 01:31:56
avatar
ehm ... Powercolor je hodně stará a i u nás velmi známá značka. Před lety se tu prodával hodně ... než se firma stáhla do asie a před časem se sem snažila vrátit s V3DX nebo tak nějak značkou ...

Powercolor je společnost TUL, která mimochodem fakticky vyrábí i ty referenční grafiky AMD ... je to jeden z vůbec největších výrobců OEM grafik na světě.
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:25:17

Ty sa radsej douc najprv slovencinu, lebo slova "niaky" a "predca" sa takto fakt nepisu...
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:32:11
avatar
lol tak ty hodně nevíš
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:59:16

Tomuto celému sa mi nechce nejak veriť. Skôr ma už napadá či to oni nerobia naschvál , fakt tomu že sú tam nejaké tajné kšefty a podobne by som uveril viac ako tomuto článku.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:04:48
avatar
Sú len dve možnosti:

1. Referenčné 480ky sa predávajú zle, a preto sa nástup nereferenčiek odkladá (aby referencie neleželi na skladoch)
2. Problémy s PCB sú väčšie ako sa myslelo, a zdržanie je teda zapríčinené prepracovávaním

Neuvedenie neferenčiek lebo referenčky sa predávajú ako teplé rožky, a AMD preto sype ďalšie čipy do referenčiek? To nemôže byť myslené ani ako vtip.

Logicky by v takomto prípade AMD nechalo vypredať referenčky, a ďalšie várky 480ky by plynulo boli už len nereferenčky.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:04:51
avatar
Je niekde aj relevantny zdroj ze sa RX 480 predavaju "skvele" ?
jerry_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:20:06

napriklad:

Odkaz
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:34:15

Tak tomu by věřil jedině blázen.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 01:33:47
avatar
Tohle je uz vrchol debility, kdyz ma Amd pul roku dopredu nachystanou grafiku nove generace ale presto nereference od nvidie vyjdou driv a to, ikdyz ji delaly na posledni chvili kvuli rx 480.
Anonymní  2016-07-18 20:36:55

ubral bych na obrátkách... Není nutné urážet a být sprosý i když nesouhlasíš...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:51:08
avatar
Proč?

AMD udělá totéž co nvidia s GTX1060 - počká si na uvedení produktu konkurence (která podle všeho rovnou vystřílí všechen prach coby OC nereference) a pak ji "smázne" tím, že nechá AIB vydat své RX480 coby nereferenční OC modely.

Jde o to, že nereference už budou redakce testovat proti GTX1060.

Pokud to bude takto, tak marketing AMD naopak funguje neobyčejně dobře.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:05:12
avatar
V takomto prípade to výrobcovia mohli rovno taktnúť na maximálnu možnú prijateľnú hranicu dobrého pomeru výkon-spotreba.
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 20:39:07
avatar
Jediny duvod co me napada, proc davat prednost nereferenckam je ze maji kratsi leadtime (protoze uz maji nastaveny proces vyroby). => budou ihned v obchodech.

Chteji vyuzit toho ze 1060 jeste neni na trhu.
MartinX16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2016-07-18 20:38:31

Neviem ako inde ako na CZ SK trhu, ale ja osobne som si referenciu kupil ako prechodne obdobie na 14 dni kym pridu nereferencky s tym, ze ak sa mi nejak bude pozdavat si ju necham a nie nepozdava sa mi CHLADICOM !!!! Neviem nechce sa mi verit, ze by tolkym ludom nevadil ten chladic pri +/-80° na cca 2200 otackach je to uz celkom otravne. Nastavil som ho na 1900 otacok max. to sa este da, ale teploty mam uz viac k 90°. Referencku si necham len ak dokupim chladic bocny na skrinku dufajuc, ze to stiahne aspon 10° a odbremeni chladic karty. A tato situacia nastane najskor ak by boli nereferencky so znacnym priplatkom. Inak este ako mam cas 14 dni vratit tak hned vymienam za prvu nereferencku co budu predavat. Co sa tyka vykonu karty tak nemam ani jednu vycitku, keby sa uz amd vypiplalo s tym chladenim tak predavaju top grafiku v referencii. Takto mi to pride, ze mame tu vykonnu kartu, ale ked sa zahreje tak zacne byt otravna nie vzdy mam zvuk hry nahlas a sluchatka pouzivam len pri hrani s niekym (skype). Inak som si ju aj oblubil, ale ak inak AMD neda tak aj nad GTX1060 zacnem zas uvazovat.
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:36:33

XFX nereference má začít s prodejem "údajně ke konci týdne" tak snad to stihneš
MartinX16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:20:46

to som zvedavy ci pridu na trh. Na alze sa im hromadia uz zanovne a rozbalene referencky aspon vcera vecer to tak bolo
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:08:27
avatar
dufam ze ta 1060 poradne prozene 480
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:15:42

Nemyslím si, spíš to bude ve výsledku plychta.. prostě lepší DX11.. a spotřeba.. ale horší DX12 a cena -> horší do budoucna. Nehledně na to, že za rok to může vypadat díky optimalizaci lépe. Myslím ti, konzole na stejné technologii atd.. a 10 000 za takovou gk mi přijde naprosto nenormální, už cena RX480 je dle mého o talíř jinde.. než by měla být.. a to se bavíme o referenci. Bohužel ta umělotina trhu je až zarážející.. příští generace bude za mainstrem 15 000? ...
Anonymní  2016-07-18 22:41:51

mno kdo vi kolik jich bude skladem... mam zvesti ze je to problem objednat a mnozi dodavatele to jeste ani nenabizej... Spis to vypada na papiraka...
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:10:06
avatar
Mnozstvi uvolnenejch novejch grafik pro nas trh ani zdaleka nekryje mnozstvi objednavek obchodu (teda aspon tak je to u nas ) Aktualne to plati pro amd i nvidii bohuzel

/vsechno vybere skopcak zmrd..
Anonymní  2016-07-18 23:41:27

to je pravda na nas zbydou jen zbytky
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:56:39

Je to hold větší trh 80 mil. lidí oproti nám 10 mil. Nepočítám migranty a co si budeme povídat, dát 275€ z platu cca 1900€ je o dost snazší (čti 'lepší minimální mzda')
Nufi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:17:06

Myslim ze DD nie je daleko od pravdy. Nas trh je velmi maly, podla situacie na na nom sa neda dedukovat svetovy dopyt. Ked sa pozrieme na Newegg co je jeden z najvecsich online obchodov v USA karty nie u skladom, co potvrdzuje jeho nazor.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:52:39
avatar
no usuzovat z Alzy, kde nakupuje jen tragéd, je zcestné.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:01:21
avatar
myslíš Alzu která toho u nás prodá nejvíce ?
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:07:53
avatar
J v alze maximalne tak z lenosti..
cert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bludy 2016-07-18 23:22:53

Pokud je vyrobce schopny prodat nereferenci s vyrobni cenou +$10 za +$20, tak ma na nereferenci logicky vyssi marzi a byl by debil, kdyby jich nevyrabel plne kontejnery a nerozesilal je po svete. AMD nic nevyrabi, nevlastni Saphire ani nikoho jineho. Takze jedne rozumne vysvetleni je, ze referenci je prebytek a musi se prodat driv nez prijdou nereference. Kazdopadne je to fail a sere me, ze budu stavet komp s W10 s 8 let starou grafikou, abych stihl upgrade z W7...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 23:42:55
avatar
nemyslím e že je karet dostatek ... v zahraničí mají pořád vyprodáno a vzhledem k tomu že vím že výrobci grafik mají karty hotové a stále nezačali prodávat, tak nepochybuji že je to kvůli velkému zájmu o reference
Anonymní  2016-07-18 23:40:46

vzhledem k tomu, ze mam pratele v distribuci tak Te muzu ujistit, ze prebytek neni... Na hlavnich skladech v Nemecku je momentalne 0 a dalsi prijdou v patek a v pondeli... bohuzel zatim zas referencky. :-(
MartinMT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:03:23

Nechce sa mi verit, zeby pozdrzali uvedenie nereferencii na trh len kvoli vysokemu dopytu po referenciach. Tam musi byt nejaky pruser, lebo inak to nedava zmysel.

No jednine ak by cely logisticky retazec nefungoval na systeme JIT a objednavky posielali postovymi holubmi.

ps: som zvedavy kolko nakoniec budeme musiet este cakat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:05:54
avatar
no vzhledem k tomu že AMD má více z referenční než z nereferenční grafiky tak tomu klidně věř.
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:16:35

Toto by bola pravda ak by sa AMD nerozkrikovalo, že si idú zobrať neviem aký veľký podiel na trhu. Ale zdá sa že po neuvedení RX 470/460 sa im to moc nedarí, ale na druhú stranu na tých referenciach 480 dobre zarábajú, v tom prípade áno máš pravdu. Lenže tvrdiť jedno a robiť absolútne niečo iné... neni sa potom čo čudovať prečo ako firma sú tam kde sú
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:32:55
avatar
vzhledem k tomu že nereferencí je vážně hodně a přitom jsou pořád vyprodané myslím si že jsou spokojeni ...

se 460/470 bude ještě horší když už teď maí málo RX 480 tak co myslíš že RX 470/460 kterých se prodá ještě násobně víc?
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:35:50
avatar
Zase veliky FAIL od AMD!!!

Pokud na nereferncnich kartach nechteji upravit takty tak, aby zesmesnili 1060, coz by byl marketingovy super tah, tak jsou to fakt joudove.
Nebo snad snaha o bankrot!

Protoze jednani AMD mi pripada na hlavu postaveny!!!

Chteji prodava reference??? To jako vazne??

Hele DD, tve zduvodneni je taky ujety! Nenavrhujes jim marketing
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:36:44
avatar
to není mé zdůvodnění!!! takhle to prostě je tvrdí to výrobci i prodejci!!! to není z mé hlavy!
pavel.pavol [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No neco se muselo urco stat 2016-07-19 00:47:31

viz
http://finance.yahoo.com/quote/AMD?ltr=1

to si myslim je pekny skok za 1 den, DD ma pravdu.

Pekny clanek co me osobne moc potesi.
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:53:56
avatar
A ty tomu veris?

Dyt je to ujety.

Jsem fanda AMD, ale tohle je dalsi uchylarna a vysvetleni..

Vzdyt na nereferencich je vetsi rabat! Tak proc proboha reference??


Na nejakou peknou cekam, ale neni to akutni, klidne rok pockam.

Jen je spousty lidi, co ceka na peknou neref. kartu a pokud 1060 dopadne dobre(ja tomu verim, zase to bude testovany vyhodne jen pro nV), tak muzou zakaznici utect k nV. Dyt cekaj uz "roky" na neco novyho a nV jim to nabidne.

No behem mesice ci dvou uvidime.

Pokud to nV nezabije cenou, tak ma opet diky marketingu dobre naslapnuto..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 01:10:40
avatar
já nevidím žádný důvod proč tomu nevěřit. všechna fakta tomu odpovídají ...

Na referencích má AMD větší zisk než na nereferencích ... na referencích vydělává fakticky jako výrobce grafiky + dodavatel GPU. Na nereferencích vydělává jen jako dodavatel GPU ;)

Já si myslím že kdyby bylo dost grafik a čipů, tak AMD klidně dodává i pro výrobce nereferencí. pravdou ale je, že referenční RX 480 jsou extrémně dobře prodávané karty a je jich stále méně než jaká je poptávka.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:34:16
avatar
já myslel že reference AMD nevyrábí, ale pouze navrhuje. V jaké továrně vyrábí referenční modely?

Myslím že je stále jen dodavatel GPU a u reference ještě návrhu implementace, ale vyrábí to fabriky (sapphier, Asus, MSI, ... ... ...)
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:46:09
avatar
Podle me je nevyrabi, ale maji vetsi zisky protoze delali design karty.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:55:39
avatar
Záleží jaký to bude rozdíl. 5% nebo 50%?
Trpaslik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 01:35:11

Když se našlo tolik lidí, co si koupilo referenční karty GTX 1080 a byli ochotni zaplatit tu cenu za hlučnou verzi s levným PCB. Proč by se nenašli lidé, kteří si koupí pro změnu referenční RX 480? Je spousta lidí, kteří čekali na takový typ karty, jako je RX 480. A pokud AMD opravdu na referenci vydělává o dost více, tak proč by nepozdrželo nereference? Nvidia si také nechává zaplatit své karty a nestydí se za to. Každý kdo přál vydělat AMD se nemůže divit, že se snaží chopit své šance na maximum. A co se týče ceny za RX 480 i GTX 1080, tak poděkujte kurzu dolaru vůči české koruně. AMD nebude prodávat u nás karty pod cenou, abychom je měli za ceny v dobách levnějšího dolaru.
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 06:56:47

Pak at se AMD nedivi, ze je neustale ve sr*ckach, s takovouhle politikou...
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:36:59

Tak mě už neustálé čekání na nereferenční RX480 před pár dny přestalo bavit a koupil jsem v bazošu MSI GTX970,za 6k,ještě rok a půl v záruce.A musím říct že jsem neprohloupil,na hraní full hd je to skvělá a tichá karta.Např.Zaklínač 3,vše naplno,cca 45 fps,68 stupňů,stabilní takty 1330-1340 Mhz,vytížení VRAM max 2450 MB.Karta tak tichá že o ni nevím.Takže pro mě ideální.
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:12:04

JJ na fullHD dnes už stačí ľubovoľná staršia karta vyššej triedy. Horšie je to už s 1440p.
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:42:53
avatar
Honzo, je mi jasny ze AMD grafiky nevyrabi, ale vetsi zsjem je o nereference.

Takze ve vysledku, kdyby se vykaslali na ref.karty, tak by toho prodali vic a jeste by nebyl humbuk s posr.napajenim a prestrelenym odberem energie pres PCI.

MARKETING AMD JE DESIVEJ!

Vic jsem rict nechtel.
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 07:49:55

AMD jde sama proti sobě a bude to vidět v rezencích 1060. Do recenzí se totiž dostanou nereferenční 1060, přetaktované, s lepším chladičem a vyšší Boost frekvencí, které budou porovnávány s referenční RX480. Tyto první recenze nastolí výkonostní srovnání mezi oběma kartami a to lidem utkví v hlavě. Že později příjde nerefereční a klidně o 10%, 15% rychlejší RX480, už na tom první dojmu mnoho nezmění.

A pokud přetaktovaná 1060 v porovnání s ref. RX480 v prvních testech překvapí výkonem (já osobně počítám s tím, že toto srovnání v DX11 vyjde lépe pro 1060, DX12 si netroufám odhadnout), tak to už mnoha lidem zůstane v paměti.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:02:31

Trapi ta, ze kupis nereferencnu RX480 lacnejsie?
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 08:05:58
avatar
Ano, první dojem a WOW efekt udělají hodně. Ale kdo sleduje HW delší dobu a chce počkat, počká a pak srovnává. Testů je vždy všude hodně. Stačí trochu googlit. Kdo tomu vůbec nerozumí, přijde do obchodu a ptá se, co si má koupit. Tam už záleží na prodejci, co poradí / vnutí.
skitliv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:30:02

Jako upřímně k té skvělé prodejnosti. Není tomu tak, aspoň v ČR. Po tom šíleném hype RX 480, hlavně tady jsou prodejní výsledky dvou hlavních prodejců:

Alza, 8. nejprodávanější, první je GIGABYTE GeForce GTX 1070 G1 Gaming a za ní 6 nVidia karet.

CZC, 6. nejprodávanější, první MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G, 8GB GDDR5, za ní čtyři nVidia karty.

S ohledem na to, že je tady mnoho rozumných lidí, kteří vědí co kupují, je výsledek přesvědčivý, jak dobrá je RX 480.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:34:43
avatar
nejste tak hloupý abyste veřil že se v čr prodá více grafik za 15 než grafik za 8, že ne? Naví karet kterých se do ČR dostalo jen desítky proti RX 480 která se prodává ve stovkách kusech ....
skitliv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:57:35

Tím chcete naznačit, že oba obchody podvádějí se statistikou prodejnosti?
Budete rád, pokud si tohoto nevšimnou. Pokud máte dostupné prodeje těchto obchodů a dokážete, že je tomu jinak, tak budete mít pravdu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:15:17
avatar
Proč podvádět? to nejsou žádné oficiální žebříčky které musí ukazovat realitu.

já vím kolik se těch grafik prodává, hlavně kolik se jich do obchodů vůbec dodalo ... ty žebříčky jsou prostě nemožné. GTX 1000 jsou desítky kusů, RX 480 jsou ve stovkách! Ostatně je to snad logické už jen k cenám těch grafik ... nebop si vážně myslíte že v "chudém" ČR se prodává více grafik za 15tisíc než za 8? to by byl světový megaunikát ....
Dejvid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:28:48

Já sice nemám informace kolik se prodá kde grafik. Ale dříve jsem chvíli něco dělal pro pár malých internetových obchodů. A do těch žebříčků prodejnosti si přidávaly co zrovna chtěly. Dost pochybuji, že to bude u velkých obchodů odlišné. Ostatně proč si myslíte, že tam není zobrazené množství prodaných kusů? ;-)

A ohledně chování těchto obchodů, tak se podívejte na jejich slevové akce. Kolik těch slev je virtuálních. Prostě dostaneš leták se slevou z ceny za kterou předtím neprodávaly.
jack.k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 17:40:10

Když je někdo natvrdlej, tak mu hold není pomoci. Ty statistiky prodejnosti jsou lež. Např. Alza u svých produktů uvádí, kolik lidí si jich koupilo. A když se podíváte na detaily těch údajně nejprodávanějších karet, tak fakt nechápu, jak tam mohou figurovat karty, jichž se prodalo doslova jen pár desítek kusů. U RX480 Alza ukazuje, že se jich prodalo již nyní více než za celou dobu GTX1070 nebo 1080.
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:10:24

Alza i CZC jsou poměrně renomované obchody,nechce se mi věřit že by lhaly ohledně prodejnosti svého zboží,jaký by k tomu měli důvod?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:14:44
avatar
žebříčky slouží jako reklama na zboží ... na GTX 1000 jsou mnohem vyšší marže, na RX 480 je velký tlak na nižší cenu takže se vyplatí inzerovat hlavně 1000 řadu.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:15:31
avatar
důvod ? co třeba zisk ? Peníze jsou vždy na prvním místě...

nebo mi řekni, jaký důvod by měli ti cpát to levné ? pro tvoje dobro ?
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:02:34

Takže tím chceš říct že Alza záměrně lže ve statistikách prodeje GK aby měla vyšší zisk?Takže je to podle tebe tak že prodala nejvíc RX480,ale tají to,do statistik prodeje lživě napíší na první místo Nvidii 1070...tu RX480 hodí někam na šesté místo.Aby jim to přineslo větší zisk.
Nepřijde ti to poněkud uhozené?Třeba to že kupující který uvažuje o koupi RX 480 se nechá přesvědčit statistikou a místo ní si koupí GTX 1070?Ty karty jsou výkonově a cenově někde úplně jinde,je to jako porovnávat jablka s hruškami.Zákazník který uvažuje o koupi RX480 ji porovnává s kartami podobné třídy,o GTX 1070 vůbec neuvažuje,jednoduše tak výkonnou kartu buď nepotřebuje nebo na ni nemá peníze.Takže logicky,pokud by Alza prohodila tyhle karty ve statistikách prodeje tak nezíská vůbec nic,jen by si zahrávala s ohněm,neboli s důvěrou zákazníků.
Melisko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:44:58

ale ten čo sa vyzná sa na tie štatistiky nepozerá... všetko sú to skryté marketingové ťahy ako napríklad v obchode že je pokladňa na druhej strane sveta, akciové produkty v strede uličky a veci ktoré chcú predať na úrovni tvojho pohľadu...

a ešte k tomu že kto ide kúpiť kartu typu rx480 si nekúpi gtx 1070++, takže NAOZAJ, nikdy si nešiel do obchodu si kúpiť niečo malé a neodišiel si napakovaný že si to ani neodniesol ?
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:56:20

ne, to se mi ještě nestalo...
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 14:53:13
avatar
Berem spat.
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:39:09

Tak nez to projde DD cenzurou, tak odkaz na prvni recenze zde (testy str. 7):

http://www.hkepc.com/14257
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:16:04
avatar
Hong-kong.. to je vtípek ? "recenze" ?
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:26:00
avatar
Čo je na tom vtip? Je to renomovaný Honkongský web založený v 2002. Vtipne je skôr to, že ho Vy nepoznáte.

P.S. Ale čo nieje vonkoncom vtipné sú "Erdoganove metódy" mazania komentárov, ktoré sú nekonfrontačné.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:32:52
avatar
smazáno to bylo kvůli délce odkazu ... rozhazuje to stránky v některých prohlížečích, takže si vyprošuji tvé urážky ... první a poslední varování pro tebe. Srovnáváš mě se zlodějem a vrahem?
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:41:45
avatar
Zmazaný bol aj moj koment a ja som na nič neodkazoval.
Nie nezrovnávam. Ale cenzúra ak sa uplatní tak platí všade (reagujem len na zmazanie môjho komentu)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:41:57
avatar
tvůj koment byl reakcí na to, takže jak jsem mohl nechat tvůj koment na smazanou reakci? Takhle nemám problém, dotyčný to upravil
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:48:35
avatar
Oki kostrbaté ospravedlnenie sa prijíma.
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:31:53

A ze temer vsechnu elektroniku kupujes z Ciny, to ti nevadi? V to duveru mas, ale v recenzi na grafickou kartu to je problem? A pokud ja vim, tak je to dost uznavany zdroj informaci, spis, jestli bys nemel hledat chybu nekde jinde...(u sebe).
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 13:22:50
avatar
z této oblasti chodí hodně fake informací, na to jsem reagoval já...
rashaverak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:24:41

Nereferencni 1070 maji stejny pomer cena vykon jako referencni 480 coz je u karty ktera je o nejakych 60% vykonejsi docela dost neocekavane, takze jsem cekal na nereference 480 a cekal az jsem si koupil 1070 od gainwardu. Aby karta s +60% vykonu mela stejny pomer cena vykon jako mainstream to tu uz dlouho nebylo.
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:28:54

Ono jak která. Některé neref. 1070 jsou cenově kolem 13 000, ale třeba takový ASUS s cenou 15 999 Kč byl docela mazec, i když už taky jde cenově dolů.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:41:28
avatar
nemají .... 4GB RX 480 je poměrem úplně jinde ...
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:55:27

A 4 GB verze se u nás někde prodává?
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:19:27

Tak ako 1070 za 12000Kč nereferencna nieje zla tiez po nej poskulujem, problem je ze na Full HD je zbytocne vykonna, platit 5000Kč za vykon co nepotrebujem a do buducnosti na 4K je slaba, DX12 nema. To nieje karta na 4 roky.
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:25:29

Kup si 144 Hz monitor a nebude slabá.
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:50:23

Poradí niekto značku grafických kariet, ktorá má najtichšie nereferenčné chladenie?

Od MSI mám odskúšanú kartu R9 390 a v záťaži ide chladič na 2300 otáčok, čo je neprijateľné. Rozmýšľam nad ASUS STRIX, prípadne nad výmenou chladiča.
Pozn.: kartu som reklamoval, bola vymenená kus za kus, ale nová karta je rovnako hlučná.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 12:14:30
avatar
si to zreguluj v afterburneru ne ?

ja to udelal u MSI R9 380..

řešit to výměnou chladiče, to snad ne... rofl
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:06:44
avatar
jak sem rikal vykonejsi

Odkaz


a rovnu aj nereferencni

Odkaz
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:13:01

No sem zvedavy na ceny,zatim to podle vetsiny testu vypada,ze 1060 je cca 5-10 procent nad 480 v dx11 a v dx 12 je o par procent lepsi 480.Takze to vidim, ze AMD bude muset jit dolu s cenou pokud budou stat cca stejne,protoze vetsina lidi koupi pri stejnem vykonu radsi nvidii.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:14:38
avatar
Vždy´t RX 480 je levnější ... 4GB verze je za 199 dolarů (6100,-) 8GB verze je za 239 dolarů (7100-,) ... GTX 1060 je za 249 dolarů. Ceny v obchodech určují obchodníci ....
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:19:27

Ale ne u nas a v referenci.Docela uvazuju o tom gainwardu na czc za 7500 skladem,sice sem chtel vzit rx480,ale dalsi mesic nebo jak dlouho uz cekat asi nevydrzim,tohle v AMD tezce podelali
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:22:08

kde se u nás dá koupit 4GB RX 480?

Prohlížím testy po světě a zatím je spíš 1060 lepší ve spotřebě, v chlazení, tichost, dokonce i výkon, který je na dohled Fury X, jen opravdu DX12 je to vyrovnané... myslím, že 1060 (pokud to totálně neposerou obchodníci s cenou) bude více než dobrá konkurence pro RX 480
besh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:15:20

Ceny uz je mozny skouknout treba na CZC: https://www.czc.cz/graficke-karty/produkty#q-c-0-f_2027483=sGeForce%20GTX%201060
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:20:16
avatar
10 000 za MSI /ASUS ?? wow, to jsem nečekal tak vysoko ... no budou u nás první recenzované ....
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:24:57
avatar
Analyzujem recenzie. Odkaz

A vzhľadom na výkon v hrách, výkon vo VR, spotrebu a ceny sa situácia zdá byť ešte horšia ako pred rokom súboj GTX 960 vs R9 380...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:33:25
avatar
jako že za rok bude GTX 1060 o 30% slabší než RX 480?! To snad ne ...
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:25:36

nevi nekdo jestli ten gaiward na czc je v nereferenci? Neni tam foto
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:04:49
avatar
je to nereferenca!
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:32:31

Tak objednano na alfe, zitra pro ni jdu,mizi brutalne rychle zbyvaj 3 ks
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:26:27

reference jsou za slušnou cenu 7599,- Kč hned skladem a po uvedení... myslím, že to není takovej propadák...

Odkaz
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:36:12

tak že velká pochvala pro NV karty jsou skladem, jsou i za slibovanou cenu 7599,- Kč

výkon je takovej jakej se očekával, provozní vlastnosti opět perfektní... myslím, že opravdu slušnej produkt...
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:37:38

Tak ceny za referenční karty rozhodně nejsou špatné,vzhledem k cenám referenčních RX480.Horší je to s nereferenčními,ta MSI a Asus za desítku,no to poněkud přehnali.No uvidíme jak to bude v jiných obchodech.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:40:23

nereferenční za 7540 a doprava zdarma je myslím hodně slušná cena

Odkaz
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:47:43

Jj,vypadá zajímavě.Má sice referenční takty,ale nereferenční chladič,takže se dá předpokládat potenciál k taktování.A cena stejná jako nereferenční RX480.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:51:06

myslím, že tady někdo někomu vypálil rybník... a to celkem s noblesou. Podle mě budou muset jít RX 480 ref. s cenou okolo 6500 jinak nemají co nabídnout...

spotřeba, výkon, cena, chlazení... ve všem je NV lepší nebo minimálně vyrovnaná...

proto RX 480 za 7800 nemůže obstát
adal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 15:37:38

Tak uz i na alfe,zitra skladem,taze si tam pro 1 skocim
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 240x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 174x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 814x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6