Zablokované PhysX pro hybridní systémy ATI+NVIDIA grafiky bylo vyřazeno! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 05 October 2009
altNVIDIA nedávno poměrně dost nadzvedla ze židle zejména herní vývojáře, ti si pomohli po svém.

 

 

Jak víme, software je jen software, a tedy lze ho přizpůsobovat. Všichni dávno víme, že není technicky důvod, proč by PhysX nemohlo chodit na ATI Radeon, pokud by byla vůle a ochota ten software pod OpenCL předělat. Vůle zatím není a ochota už teprve ne. Nedávný krok, kterým NVIDIA zkomplikovala život hlavně herním vývojářům, kteří běžně používají hybridní systémy NVIDIA + ATI grafiky v jednom systému, kdy byla funkce PhysX vyřazena, se samozřejmě nesetkal s kladnou odezvou, ačkoliv se jej NVIDIA dokonce pokusila omlouvat tím, že dělá to nejlepší pro hráče.

Herní vývojáři ale naštěstí nejsou blbci (až na výjímky a občasné tvůrčí excesy) a programovat samozřejmě umí a tak hádejte co? Ano už je na světě speciální sada ovladačů (mód), který umělou ochranu společnosti NVIDIA deaktivuje v nových ovladačích a umožňuje tedy to, že když v počítači využíváte grafickou kartu ATI Radeon, jako primární zobrazovací zařízení a druhou grafiku NVIDIA jako berličku pro akceleraci PhysX (nebo AGEIA kartu), tak to bude opět fungovat. Tento mód funguje ale jen pod Windows 7.

Je pravděpodobné, že se to NVIDIA pokusí nějakým způsobem opět omezit v nějaké další verzi PhysX, autor současné úpravy ale slibuje, že se to bude pro každou novou verzi snažit obejít. Autor módu osobně prohlašuje, že PhysX jako takové nepodporuje, podporuje jen otevřené standardy, kterým PhysX není a svým počinem chce podporovat jen samotné hráče a další lidi, kterým poslední krok společnosti NVIDIA ke "zlepšení herního zážitku" znepříjemnil život. Nezbývá než poděkovat a doufejme, že NVIDIA přestane používat PhysX jako marketingovou vějičku a předělá ho pro OpenCL a tedy jako skutečný fyzikální standard ku prospěchu všem hráčům.

Zdroj: physxinfo.com

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:02:39
avatar
Mam dotaz, mam v kompu 4850 512mb, samozrejme pouzivam 64bit WIN7, a ve skrini se mi uz pres rok vali 8600GTS od XFX (XXX verze), myslite ze ona 8600gts by byla schopna nejak obstojne utahnout PhysX? Nebo to nema cenu se to snazit zprovoznit...?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:56:49

Ja som mal 8600GT. Sacred 2 v pohode zvladala ale taky Cryostasis ani nahodou. Ten je problem rozbehat na GTX285 aj PhysX efektami...
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:56:30
avatar
mareknr - myslím, žes nepochopil dotaz. negru.inger se zajímá (a já taky) o minimální konfiguraci a její rozchození NV karty jen a pouze pro PhysX, a ne jestli si na ni zahraje včetně PhysX. Teda, jestli ty PhysX efekty upočítá. Přece teoreticky samotné PhysX efekty by měla utáhnout i karta za 7 stovek v odpovídající minimální konfiguraci (řada 8000, 256 mega RAM např.: Odkaz).
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:14:54

negru.inger sa pytal ci jeho 8600GTS bude schopna PhysX utiahnut. Ja som napisal ze ako kde. Ale v minimalnych konfiguraciach by to mala zvladat. Tak ako pises.
Minimalna konfiguracia karty musi byt: jadro aspon G80, 32 shader procesorov a 256MB pamate.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:48:15
avatar
ano chapes spravne... ta geforce nema sanci zvladat grafiku+PhysX zaroven(to uz mam vyzkouseny z dob kdy jsem ji pouzival) ale otazka je, jestli kdyz se bude venovat jen PhysX a grafice se bude venovat 4850, tak jestli mi nebude brzdit nejak vykon ostatnich komponent, ci zda na PhysX bude stacit?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:13:50

Ja som pisal presne o tom. Ako primarnu grafiku som mal 8800GT a na PhysX 8600GT. Na cryostasis to proste nestacilo. Ale vacsinou som mohol nastavit detaily hier vyssie pretoze 8800GT sa nezatazovala pocitanim fyziky. V Sacred 2 som si mohol dovolit vysoke detaily, ale ked som dal 8600GT von, bolo treba ist nizsie aby som mal hratelne FPS aspon v priemere 30. Takze 8600GTS ti bude na vacsinu hier s PhysX stacit ale najdu sa aj vynimky. Ideal by bolo 8800GT iba na fyziku.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:37:54
avatar
To asi jo, ale PhysX neni takovej tahak abych za to utracel, ale kdyz uz tady tu kartu mam, tak proc toho nevyuzit ze?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:48:50

Tiez som si to tak povedal a nakoniec ta druha karta isla prec kvoli teplotam v skrinke ked bolo take horko... Najlepsie je mat jednu poriadnu kartu, ktora to bude vediet utiahnut.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:36:13
avatar
Mno, nakonec jsem se precejen rozhodnul ze to zatim necham lezet, ani jedna hra me nebavi natolik aby mi to stalo za to rozebirat kompa, nacpat tam tu druhou grafiku, tri hodiny to konfigurovat a zkouset a pak konecne zahral hru, rekl si hmmm pekny, a pak mi to jen zahrejvalo bednu+zralo proud...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:45:52

Ja si pockam na Dark Void a AVP2. Potom uvidim aku GPU budem riesit. Tam uz ocakavam PhysX na lepsej urovni ako teraz. Zatial naj hra s PhysX podla mna je Sacred 2. Ale este neexistuje ani jedna co by ovplyvnovala hratelnost. Na tie som prave zvedavy.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:35:10
avatar
AvP 3 ne?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 16:39:47

Mas pravdu. Myslel som AVP 3.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:39:40
avatar
tak to vyskusaj a potom napis clanok do blogu
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:36:37
avatar
a to by za to ale i stalo cece dobrej napad
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 10:22:39
avatar
No jasně že jo. Taky mě to zajímá. Mám HD 4850 a když by to nějak nebrzdilo, tak bych si kvůli PhysX koupil i nějakou tu levnou třeba nV GF9600GSO za 1300. Sice zatím jenom kvůli Mafii 2, ale možná i kvůli nějakým jiným hrám, když to jde opět zprovoznit. No a když by se PhysX přestalo používat, tak bych ji prostě vyhodil a ani by to tak nebolelo. Ale to by bylo asi pak už jedno, co bude mít člověk za grafárnu, protože by to mělo být v době, kdy by to nemělo vadit, jestli máte ATI nebo nV.
Rapl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:18:03
avatar
Nejsem si presne jisty vsim co ted napisu, ale fugovat by to melo pokud je Nv karta rady 8000 a ma minimalne 256MB. Nekde na netu jsou urcite specifikace pro PhysX. Sam mam ted 8800GTS 320MB v PC a cekam az se mi sejdou love a koupim k tomu 5870 nebo 5850. A pokud to k necemu bude tak si tu GTS necham na PhysX
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:12:04

A presne kvoli tomuto NV zablokovala PhysX v pripade ze ako primarna GPU je od ineho vyrobcu.
Rapl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 09:05:33
avatar
To ale me nemusi vube zajimat ja si za tu 8800 GTS zaplatil ze sve penezenky. Jedu na ni dva roky a kdyz bych ji mohl vyuzit jeste k tomu ze mi bude v PC pocitat PhysX uz je to jen bonus k nove primarni grafice ktera bude urcite od AMD-ATI. A nevidim jediny duvod proc by mi mela NV v necem takovem branit. Nic proti NV, ale je to od nich prasarna nic jineho. A pokud to casem neumozni a nebo nepredelaji pod OpenCl aby to bezelo na vsech grafikach, tak se radeji na to jejich PhysX vykaslu a to sem rekl slusne.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 16:41:30

Ja som ich neobhajoval. Iba som napisal dovod preco zacali s takou politikou. Je to pochopitelne, ale pre uzivatelov nic z coho by mali byt radi...
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:05:05
avatar
Tohle se jim u Nvidie asi líbit nebude. Jsem zvědav,jak se k tomu postaví.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:06:00
avatar
vydaj hotfix
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:43:37
avatar
alebo prehlasia ze to poskodi hardware alebo daku podobnu blbost a mozno im svitne a vykaslu sa nato
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:49:05
avatar
'mozno im svitne a vykaslu sa nato' tak to se nestane
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:56:35

To prohlasi urcite. To je snad jasne, ze v pripade pouziti tohoto fixu, prichazis o zaruku, respektive je to na vlastni riziko. Blbost to samozrejme neni, takhle postupuje kazdy vyrobce cehokoliv. Kdyz si koupis boty na behani a pujdes v nich do deste, tak prichazis o zaruku, vis to? To je taky blbost, ae takhle o proste chodi.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:38:53
avatar
to mi pripomelo lamera, jak nekdo sel reklamovat zniceny kopacky, a prodavacka na nej vytrestila oci 'VY STE V TOM HRAL FOTBAL???'
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:41:44
avatar
tak ale to je predsa ine, soft takehoto druhu grafiku poskodit nemoze, nepoviem keby bol taky ze ti vypne vetrak na grafike v zatazi
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:24:00

Nejde o poskozeni HW, jde o garanci spravneho fungovani SW. Na jinem HW ji garantovat nemuzes. Legalne bude vse v poradku.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:21:45
avatar
No jistěééééé!!!
Kdy ti troubové pochopí, že čím větší nabubřelost takové nějaké "ochrany" svého písečku, tím větší vějička pro nespočetné "bojovníky za svobodu", kteří zabudovanou ochranu překonají tím rychleji, čím více energie a prostředků bylo vydáno na její provedení a odůvodnění...
To je jak nechat zaparkované auto v Harlemu s cedulkou za oknem "pouze pro bílé"...
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:03:18

AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:13:28
avatar
Pan je vtipalek . Dost dobry
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:06:11
avatar
To spíš NVidia...
Snad nevadí když sem dám link na jiný web:
Odkaz
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:02:52
avatar
alebo vymyslat super neprekonatelny kluc do dveri v kabriolete
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:18:45
avatar
Původně zde byl špatně pochopený ironický příspěvek-moje chyba.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:56:05

Možná jsi to nedočetl až dokonce. Poslední 2 odstavce mluví jasně jak je to se zaujatostí článku proti NVIDII. Žádná zaujatost tam není, je to pouhé konstatování faktů, pár otázek jak to možná bude a proč to všechno mohlo vzniknout. Žádné 100% vize jak to dělají jinde.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:06:11
avatar
Ale on to myslí ironicky...
Nebo snad ne, proboha?!
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:15:08
avatar
Nemyslí, ale dneska holt nemá svůj den, zrovna tady Odkaz zápasí s domnělými exoty (vč. mé maličkosti ) ale hlavně se svými vlastními běsy které mu asi mučivě drásají tělo viz jeho profil Odkaz
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:39:33
avatar
Jo ať klidně posoudí další co z tvýho příspěvku vyplývá.
Svůj den .. opakovaný vtip není vtipem i kdybys tam dal 10 smajlíků. Proč dávat odkazy? Snad uměj klikat.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:08:58
avatar
Diesel má výdrž, ale smrdí. DD dost často píše a opakovaně v článcích upozorňuje - "je to jen předpověd, možná to bude jinak, berme to s rezervou" až mě to nudí. Teď chápu proč je tak opatrný - aby nemusel diskutovat s prudiči.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:15:56

Já možná smrdím, ale nejsem fetka.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:18:13
avatar
No aspoň jsem se zasmál a nemusím vyvracet bludy. LSD forever
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:25:06
avatar
Ok DeaDDogu... mír... tvůj a AgipDieselTechův post mě fakt dostaly Tak sem se už dlouho nepobavil (bez ironie) Diesel smrdí, DeaDDog je fetka, LSD forever HALELUJÁÁÁÁ
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:28:39
avatar
WAR za zbytečné dávání odkazů.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:30:33
avatar
To je jak ve Vinnetouovi jak ti Apači a Komanči píchali tím kopím do země a řvali Boj, boj....
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:45:37
avatar
TOTAL WAR - dneska mi to tady více lidí znechutilo svojí blbostí takže jsem si tě na seznam nepřipsal jako jedinýho. Jednou to bude ve zprávách a ve filmech až to rozjedu. smajlík s kyselým úsměvem
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:55:02

To víš, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Já s urážkama nezačal. Ale taky si nenechám srát na hlavu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:03:54
avatar
Diesel smrdí a hulí.(antidiesel.eu) Jó to mám za to, že nesnáším myego.cz a nerejpu do DDho kvůli každý blbosti. Myega se zastávají jenom retardovaní(alias blbí,dementní,debilní,imbecilní atd.) jedinci - za tím si stojím.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:52:24
avatar
JJ a ty mi něco povídej o demagogii... Ukaž mi JEDINÝ post KOHOKOLIV v této nebo jiné diskuzi na DDW v souvislosti s tvým dnešním tripem, který se zastává myego....
BTW když se tak oháníš chlapským chováním tak si do svého profilu zase vrať svoje hobby (LSD apod.), protože jinak jsi u mne srab. Buď si za něčím stojíš nebo ne, ale potom tady nemoralizuj.
P.S. jako bych to nevěděl, tvůj (původní) profil mám uložený, , další pokrytec který soudí ostatní, ale se svou kritikou se nevyrovná...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 19:01:14
avatar
wizarde jde o diskuzi pod jiným článkem (která je uzavřená protože si ji ty uzavřel) tím to asi bude. Tam jsi se ty blbě vyjádřil. Označil jsem pravidelné čtenáře myega a bulváru za retardovaný a tak se ty imbecilové ozvali a vypalečkovali mě(aspoň se ví kolik fandů zde myego.cz má-podle palečků to zatím vypadá na šest). Můj původní profil jsem smázl, protože na něm někteří přítomní dementi stavěli argumenty (někteří stále staví viď wizarde). Pokuď mě ty budeš mít za sraba, tak to budu brát jako poklonu(jen srab a zoufalec dává do diskuze odkaz na humorně laděný profil a bere jej vážně - a i kdyby LSD je vyjímečná droga jejíž uživatele nelze označovat za "fetky").
to zeroground
Lidé co navštěvují myego a čtou bulvár jsou RETARDI. Patříš mezi ně i ty ?

Dál už zasírat diskuzi nebudu- spousta argumentů je již napsáno v původní diskuzi.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 19:48:15

Prosím admina, aby smazal příslušné příspěvky uživatele na kterého reaguji pro porušování pravidel diskuze. Děkuji a jsem s pozdravem.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 19:02:32
avatar
seš machr. Nejseš holka nebo kluk pod 10 let ? Já naposled takhle bonzoval ve školce.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 19:39:49
avatar
v jednom s tebou souhlasim...s tim lsd
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 22:10:24

Pak ja si sotjim za svym prvnim prispevkem. Retardovany jsi ty, kdyz dokazes oznacit ostatni za retardovane na zaklade toho, ze chodi na server, ktery ty nemusis. A klidne si me taky pripis na ten svuj seznam. Ani si nedokazes priznat, ze jsi s prvnim postem proste ustrelil a zasiras tady diskuzi celej den tim, jak te nechapem.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:35:10
avatar
Z tohto príspevku sa dá o tebe povedať niekoľko vecí:
1. Si zamestnancom marketingového oddelenia nVidie.
2. Si zamestnancom PR oddelenia nVidie.
3. Si zamestnancom technologického oddelenia nVidie.
4. Si zamestnancom vývojového oddelenia nVidie.
5. Si generálny riaditeľ nVidie.
6. Si riaditeľ lokálnej pobočky nVidie.
7. Si zástupca riaditeľa nVidie.
8. Si sekretárka zástupcu riaditeľa nVidie.
9. Si upratovačka sekretárky zástupcu riaditeľa nVidie.
10. Ty SI nVidia.
Celkom ľahko sa to však dá zahrnúť do jediného bodu:
1. Si debil.
Sa divím, že si si nešiel vyliať srdce priamo na SHW. Nechaj ma hádať, nezmestilo sa ti tam tvoje ego?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 16:20:27
avatar
EDIT Moje chyba, že jsi to špatně pochopil. končím
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 17:40:54
avatar
Reku konečne rozumná reč.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:06:53
avatar
Jedna paní povídala, že Microsoft odmítl dát kvůli nespecifikovaným problémům s kompatibilitou WHQL certifikaci ostrým ovladačům pro WIN7, které podporovali spolupráci Radeonu a NV při PhysX.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:18:42

Bohužel jen jedna paní. Nic oficiálního to asi není. A dokud nebude, aby se případně mohl MS ohradit, tak to někteří ani nepřipustí jako možnost.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 17:23:13
avatar
nějakej Tony Tamasi... možná je to jenom nějaká uklízečka, ale tvrdí o sobě že šéfuje divizi ovladačů, tak snad to nebude nějaká smažka...)))
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 20:56:16

Mě to neříkej já se na to dívám stejně. Akorát to není patrně ten správný zdroj aby to stalo zde za zveřejnění.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 22:47:14
avatar
To sem taky slyšel, prej by museli ty ovladače řádně otestovat s ATInou, aby dostali certifikaci, tim se přece NV zabejvat nebude, aby testovali konkurenční HW. To by byli echt blbí.
Martincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD 2009-10-05 14:48:40

A já si myslel že ty si byl vždycky proti crackování SW...
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:16:02

To není crackování, to je Modding a nutno říct, že v tomto případě velmi užitečný
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:26:14

Je to crack, modding by byl se souhlasem autora puvodni koncepce, v tomto pripade nvidie. Jednoznacne tim porusis pravidla uzivani, tudiz jednas na svoje riziko.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:55:46
avatar
Tak to asi většinu uživatelů trápit nebude, ne? jedeš na svý triko, to je tak všechno, co se k tomu dá říct.
Martincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 19:17:22

To samý můžeš říct i o crackování jinýho softu..
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 22:11:50

Taky nic nerikam... Je to na kazdym, ale modding to vazne neni... Otazka jeste stale je, zda GPU PhysX bude fungovat korektne.
igorv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 14:46:43
avatar
mam kartu 4890, 27`` lcd 1920x1200 a zaujimalo by ma, aka karta staci k tejto na bezproblemovy chod physx...staci napr 8600/9600gso/gt alebo radsej 8800gs/gt ? neda sa urobit nejaky minitest?
este ma zaujim ako to bude fungovat v pripade cf 4890 + napr 9600gso ... mam mb asus p5q deluxe s 3x pciex16 (ale asi pojdu v x8x8x4)
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 22:14:02

Jakoliv karta, ktera splnuje pozadavky bude stacit. pokud bude pridana jako akcelerator fyziky.
Odkaz
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:09:48

fajn.. taketo pociny vzdy schvalujem..
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:56:47

Vyjadrenie NV a Eidosu:
Odkaz

PS: Sorry. Omylom som to priradil sem. Ale aj tak mozete si precitat ako to zevraj s tym batmanom je.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 09:02:32
avatar
Tak tak, kde je potom pravda - Zlá NVidia, nebo líné ATI ?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 12:49:17
avatar
I keď som skalopevný, podľa tunajších kritérií, fanATIk, tak musím uznať, že tentokrát "AMD stoupilo kapku vedle" (ospravedlňujem sa všetkým Čechom, ktorých mohla moja nedokonalá gramatika českého jazyka uraziť).
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 16:32:27
avatar
Hele, na kapky bacha!!! Jedna kapka a je z ní matka..! A malý lezúň!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 694x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 466x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 954x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1194x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1513x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1342x
Komentářů: 6