Battlefield 3 jasně ukáže zastaralost konzol proti PC – větší peníze za výrazně méně kvality Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 21 June 2011
altŘeči o tom, že stávající konzole nevyužily potenciál, berou rychle za své …

 

 

 

DICE předvedlo názorně rozdíl mezi PS3 a PC verzí chystaného Battlefieldu3. A rozdíly jsou naprosto brutální. O to více člověk musí přemýšlet o zdravém rozumu konzolistů, když za stejnou hru v mnohem nižší kvalitě i ořezaným obsahem a zážitkem zaplatí až o třetinu více než majitelé PC. Připomínám, že Battlefield3 je nativní DX11 hra. Je primárně dělána v DX11 a downgradována bude jen na DX10, což znamená, že musíte mít alespoň grafiku s DX10, což takový problém není. Hra vám ale nepojede na operačním systému Windows XP.

Pokud jde o obsahové rozdíly mezi PC a konzolovou verzí, budou poměrně značné. Pro konzole bude omezena velikost map a také menší počet hráčů, jen 24 proti 32 na PC. Značný rozdíl ale bude ve vizuální stránce, kdy všechny řeči o tom, jak současné konzole nevyužívají naplno svůj technický potenciál a výkon, působí skutečně jako pohádky na dobrou noc. Stejně jako řada jiných konzolových her, poběží hra jen v 720p rozlišení, což je rozlišení, které dnes má leckterý tablet nebo mobilní telefon, které jsou navíc schopny klidně poskytovat FullHD výstup. Když si člověk uvědomí, že to 720p někteří promítají na HD televizi o 40“, je to jako sypat si do očí sůl a ztráta času.  

Kromě toho mizerného rozlišení jsou samozřejmě výrazně osekány všechny detaily. Textury mají nízké rozlišení, mnoho předmětů na scéně úplně chybí, někdy je dokonce jiné i pozadí scén a drtivá většina pokročilých efektů všeho druhů absentuje úplně. Navrch to všechno na konzolích poběží jen s obvyklými 30FPS, což je na MP akční hru skutečně k smíchu. Pro připomenutí, loňské Call of Duty MW2 na konzolách běží jen v rozlišení 1024x600 s 2AA jen aby to těch 60FPS dalo. Nutno říci, že v rámci konzolových her vypadá Battlefield3 hodně slušně, když ale vedle člověk vidí, jak to vypadá na současných PC, musel by být skutečně blázen hrát na herní konzoli a platit za hru o třetinu víc. Skutečně se těším, až si to pustím naplno v Eyefinity, to bude teprve podívaná, když už nějaký ten čas hraní obětovat.

DICE tleskáme, že má odvahu předvést názorně v praxi, jak současné konzole brzdí herní a technický vývoj už pár let a jak je skutečně dávno čas tato archaická zařízení přestat vyrábět a hlavně kupovat - nedávát to žádný smysl. Koupit si dnes nový notebook či telefon s 5 let starým HW nikoho ani nenapadne ... proč si někdo koupí 5 let starou konzolu a ztrácí na tom čas a peníze, když stejně potřebuje i ten PC? To asi většina z nás nikdy nepochopí .... :).

 


 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 22:16:42
avatar
Zase "Konzol" ....

Máš tam dobře "konzolích" ale zase tam pleteš "konzolách".

To je jako házet hrách na zeď. Klidně mě sepsujte, ale já bych fakt rád, kdyby si toho DD jednou všiml.

Člověk se alespoň snaží pomoci a ne jen vše tupě odkývat.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 22:37:20

..a co se na obsahu změní?? taky nemám rád když někdo křiví mateřtinu, ale jak říkám: "Hezkého talíře se nenajíš"
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 01:30:01
avatar
Na druhou stranu...

steak z Argentinského hovězího není vhodné pokládat na poplivaný plastový tácek
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 23:32:19
avatar
EDIT: Podle mě je ten tvar „konzol“ naprosto v pořádku
Pro příště nikoho neopravuj když nevíš, že to tak je správně.


Tvar „konzolách“ je samozřejmě taky správně.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 03:32:39
avatar
Drahý pane Leclerku.

Vřele Vám děkuji za Vaši zcela zcestnou reakci.
Bohužel nemáte pravdu a já Vám vysvětlím proč.

Slovo konzola a konzole jsou dva zcela rozdílné pojmy.

Konzole je z anglického console a jedním z věcí jenž označuje je "herní zařízení".

Konzola je výstupek sloužící k uchycení předmětu na zeď. Patří mezi slova užívaná ve stavebnictví a nosných konstrukcích.

Pokud jste dostal odvahu přispět Vaším názorem po přečtení informace na "Wikislovníku", tak bych Vám doporučil užít jiný informační zdroj. Např. oficiální on-line příručku naší mateřštiny.

Nejsem na tomto webu jediným uživatelem kterému se po přečtení nadpisů často podlomí kolena.

Opravdu bych DDmu přál aby byl více vstřícný k věcným připomínkám. Je velká škoda, když se dobrý článek "diskvalifikuje" něčím takovým.

EDIT: Podle mě umějí prasata létat a klauni nejsou hrůzostrašní.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 01:43:39
avatar
Rozdíl konzola vs konzole je ten, že se skloňují podle jiných vzorů. Konzole - růže - proto konzolích jako růžích. Konzola - žena - proto konzolách jako ženách.
Až se Jeník naučí vzory a skloňování, tak mu to pak půjde samo a nebude to míchat dohromady
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 23:32:00
avatar
Odkaz

Snad nelže.

Citace:
Po zveřejnění tohoto článku jsem vedl několik dalších diskusí po emailu a icq, a v jedné z nich se zřejmě ukázalo přesně a definitivně, jak výraz konzole (resp. ač to nerad přiznávám jeho správnější výraz konzola





EDIT:
Odkaz
Rozdíl konzole vs konzola je ten, že tvar konzole je nesprávný. Teda podle toho co jsem zatím našel. Ve slovníchích a pravdlech slovo konzole není.
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 11:01:42
avatar
Odkaz
Odkaz
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 12:22:00
avatar
Mnohokrát děkuji za uveřejnění odkazů.

Toto by mohlo zlomit poslední odpor!
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 13:57:51
avatar
Na 100% že v dalším článku to DD bude zase psát podle sebe. Jeho odpor vůči češtině a konzolím nikdo a nic nezlomí
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 14:12:44
avatar
Tak jak říkal Dr. Josef Goebbels:

"Tisíckrát omílaná lež se nakonec stane pravdou".

Těhle článku na jedno téma už tu bylo asi 456 ...

Jednou se mi stanou pravdou

EDIT: Právě jsem zde demonstroval "Godwinův zákon" za což se diskutujícím omlouvám.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 23:33:38
avatar
Tvůj odpor k tomu, co má být na konci věty, asi taky nic nezlomí, že?
Vilík [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 01:22:54

Zase "Čárka" ....
Tady někdo peskuje za pravopis, a přitom sám neví, kdy se píše čárka před "áčkem". To je srandovní. Doporučuji si nastudovat něco o vztazích mezi větami v souvětí.
Trošku ti napovím. Máš chybu v posledním řádku. (reakce na první příspěvek)
Vilík [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 01:21:58

Koukám, že Loki nasekal i pár dalších chyb. To je dost trapné, když se tak ohání svojí znalostí češtiny.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 03:32:19
avatar
Nazdar,

neoháním "znalostí" češtiny (v interpunkcích dělám dost chyb). Děkuji za upozornění, zapracuji na tom.

Moje láteření není vůbec o češtině. Je to jen o schopnosti nazvat věc správným názvem. Když půjdeš do krámu a budeš chtít konzervu, tak se asi budeš dost divit, když ti začnou do rukou cpát rezervu. (slova znějí podobně ale neoznačují stejnou věc)
martin.malik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 22:30:58
avatar
Ved je to uz niekolko rokou zastarale ale stale s toho budu tazit a ludia to budu kupovat nepochopim .
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 22:46:04

to máš těžký, velikou výhodou je jednodušší spuštění a hraní, nic nenastavuje a neaktualizuje. Cvakne a jede. Navíc pokud můžou hrát dva proti sobě,tak je to věc kterou super grafika nenahradí. Opravdu lidová zábava s lidovou kvalitou. Může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, můžeme si rvát vlasy a nic nám to není platné.
maws [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 23:39:00

na steamu taky cvaknu a jedu horsi je to s tim ze nektery hry jsou jen na konzole no
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 08:20:47
avatar
a některé hry jsou jenom na PC no
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-21 22:50:56
avatar
Ale jak je videt, ani tyhle krabicky nezabrzdi vyvoj, DICE je toho prikladem, snad jen zbrzdi
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 12:31:11
avatar
Stezovat si na pritomnost konzoli na trhu, je stejne kontraproduktivni jako stezovat si na to ze nam ukrajinci berou praci vykopavanim prikopu... beztak by to nikdo z nas nedelal...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 09:27:06

Dobry synonym konzole-vykopavka
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 00:19:52
avatar
Citace:
A rozdíly jsou naprosto brutální. O to více člověk musí přemýšlet o zdravém rozumu konzolistů, když za stejnou hru v mnohem nižší kvalitě i ořezaným obsahem a zážitkem zaplatí až o třetinu více než majitelé PC.

No tak když už tu konzoli mají, tak se jim nechce kvůli první hře, která bude na PC o tolik lepší hned kupovat celej novej komp Jinak BF3 mám každopádně od března předobjednanou na PC.

BTW právě sem se vráti od kámoše kterej nadšeně paří nový fandovský mise v Mafii 1, pro někoho holt není grafika rozhodující...
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 00:19:53
avatar
Můžu se zeptat jaké nové fandovské mise? Kde se dají sehnat? Taky bych si to rád zahrál.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 02:29:07
avatar
http://mafia.czech-games.net/download/mody/mody-velke/

První a čtvrtá.

Dnes jsem si znovu zapl mafii a měl chuť zaplakat nad tím jaký je druhý díl zprasek.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 00:22:08
avatar
Len opravím, že na PC bude môcť hrať až 64 hráčov. Technicky by hra zvládla aj 256, ale z dizajnérskeho hľadiska je to vraj nezmysel.
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 01:40:31
avatar
A ty se divis? Hral jsi nekdy BF 2, treba ten karkand kterej bude i v BF 3 v 64 lidech ? To jenom prvnich 10 minut litaji jenom granaty, nez se zabaere suburb nebo hotel...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 07:44:35
avatar
BF2 sem nehrál, ale dokážu si představit, jak buď upraví mapu na takovej počet lidí, nebo to nepůjde. To je jak do CSka na de_dust dát 64 lidí :o).
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 13:19:49

Presne tak, mozes sa plizit ako chces, granat nahoda si ta vzdy najde. Uvidime ako to dopadne pri 64 hracoch, urcite vsak bude na vyber viacej serverov s upravenym poctom hracov.
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 09:33:35

Souhlas, bude to 64. A tudíž je rozdíl 24 vs 64 opravdu veliký. I když já osobně preferuju v BF servery pro 24, nebo dokonce jen 16 hráčů, přeci jen toto bude maso. Samozřejmě záleží na velikosti mapy.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 11:31:35
avatar
nic v zlom, ale zase som si nevsimol tie brutalne rozdiely v grafike medzi pc a kozolou..
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 11:55:59
avatar
Tak to teda promin, ja tam teda toho vidim dost... Nasviceni, stiny .... Jinak ten vybuch toho auta jak tam strely to RPG ... Uvidime jak bude samotna gameplay s 1080p... Ale je fakt, ze ja jsem cekal, ze to bude takhle na konzolich vypadat, preci jenom, nikdo nemohl cekat megasuper skok ve vizualu nez bylo v BC2 na PS3 ..
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 12:08:24
avatar
další napsaná blbost
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 13:58:39
avatar
Tak pro je píšeš?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 14:05:41
avatar
protože mě udivuje jak dokáže psát pořád o tom samém
londoss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 15:46:02

To je zase blábol za blábolem. Nechápu proč tady pořád kopou do konzolí (konzolistů). Stěžujte si vývojářům a nebo SAMI SOBĚ! Polovina z vás tady ten Battlefield 3 ani na plný detaily nerozjede. Jen si vychutnejte ty PC grafický skvosty v Eyefinity typu Starcraft 2. Rozlišení 720p mě osobně stačí, protože mám jen HD ready TV (ale uznávám, že se čekaly hry v 1080p).
Ambardos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 20:44:17
avatar
je lepsie nemat moznost zapnut max detaily a mat len zmrzaceny konzolovy port? netrep kraviny aspon.
sonoluca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 01:46:35
avatar
Mě fascinuje, že má někdo furt dokola potřebu si honit své PC ego a ty žvásty jak bude někdo brečet až uvidí tu grafiku na PC - ne nebude - každý člověk má jiné preference, což spousta lidí asi není schopno pochopit a nebo alespoň akceptovat. Když konzole tak brzdí vývoj, jak je možné, že podobně graficky našlapané hry vycházejí? Co brání ostatním vývojářům udělat to jako DICE?
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 12:38:45
avatar
Peníze. DICE patří pod EA a to je jedna z největších herních společností, která si to může dovolit a zaplatit. Vývoj nového enginu je drahá a dlouhá cesta, dnešní trend je udělat rychle hru a rychle na ní vydělat. Proto se stále recyklují enginy a většina her vypadá stejně
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 15:21:42
avatar
hlavní problém je že pc nevidělá tolik peněž jako konzole,není si schopno zaplatit svůj vývoj proto se taky nové technologie typu DX 11 nepožívá, BF3 je první co staví na DX11 a uvidíme jestli se to DICE vyplatí
Ambardos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 15:00:05
avatar
uz sa tesim na vyplakavanie konzolistov o tom ako to na PC na full bude aj tak sekat a podobne utesovanie

na druhu stranu multiplayer trailer co som videl na E3 ma vobec neuchvatil.. skor naopak. vypadal ako bad company. ale neskor povedali ze na E3 nebol iba PC footage ale aj console footage tak snad hento co vypadalo dost biedne bolo z konzol
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 19:04:36
avatar
Neřeším jelikož konzoli nemám tak jsi to užiji krásně na PC.Už aby to tu bylo.
Coolek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 19:27:38

[color=teal]Konzole jsou pro lidi jako já:
Na dobrý počítač bych peníze sháněl opravdu hooodně dlouho, přesto si chci zahrát i nejnovější hry (je jedno na jaké detaily) a na všechno ostatní mi bohatě stačí to, co mám.
Třeba všichni nemají 50 000 Korun na počítač jen proto, aby si ho za rok zase upgradovali za dalších 10 000 Kč. Jde mi jenom o to, si pořádně zahrát, ne mít všechno na MAXXXX detailů, rozlišení 7680x1600 a nějaký ty DX11 udělátka, co mi stejně vůbec nic neříkají.
BTW: Stejně ani tu konzoli nemám (ale hodně bych si nějakou přál)[/color]
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 20:25:20
avatar
Dobre im naloz DD
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-22 23:00:08
avatar
Co by clovek cekal
Za sebe jen reknu, ze hru si kupuju kvuli zazitku a ne kvuli grafice Takze me osekane detaily opravdu neboli (pokud neni hra doslova odpudiva a ma spolu s tim i mizernou hratelnost).Hraju i PSX hry, nemluve o PS2, takze tenhle clanek bneru z tezkehp nadhledu PC mam pouze na praci a hraju na nem max Empire Earth, ktere ma mimo hezke grafiky (vim, ze se vam libit nebude, ale me absolutne nevadi, je prehleda a trefna) genialni hratelnost, oproti dvojce a trojce.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 11:38:42

Och, och odveký DDho boj za slávu PC a jeho nenávisť voči konzolám. Ale kto to má stále čítať, neustále dokola a dokola To tu treba neustále písať takéto články a kopať si do niekoho

Začína mi to pripomínať praktiky komunistických časov, kde viera v stranu bola jedinou spásou, Lenin vodcom a vzorom a všetko ostatné bolo treba zlikvidovať

Áno, áno jedine PC je vašou spásou a jedine ono vás privedie na správnu cestu, cesty viery, nádeje a spasenia ... a nie aby ste ovečky moje zišli z cesty

Toto nie je novinka o tom aká bude BF3 super hra, aké budú v nej možnosti, čo všetko nové prinesie, ako posunie tento žáner ďalej. Toto je bulvár o tom ako si liečiť komplexy a ako si môžeme do niekoho kopnúť

Mám doma 2 PC (starší s Voodoo a novší), potom PS2 a Xbox 360. Hrával som sa od dôb 286iek a prešiel som hrami ako Indiana Jones a podobnými. Celkovo mám doma cez 200 origináliek na PC a nejaké desiatky na PS2/Xbox 360. To čo existovalo na PC som si zahral na PC, čo vyšlo len na konzolách, som si zahral na nich. Za celé obdobie som nemal jediný problém s grafikou, či už bola lepšia na tej, alebo tej platforme a to vychádzali graficky dobré veci na všetkých platformách. Jediné čo bolo podstatné bola hrateľnosť a hral som to preto, že ma to BAVILO a nie aby som sa rozplýval nad grafikou. Nad veľa hrami som presedel celé noci, lebo som sa nevedel od nich odtrhnúť a systémou už, už, už len tento level a idem spať som prechádzal nejednu hru.

Do hier a HW som vrazil nemalé peniaze a častokrát tá cena za PC HW a hry bola MNOHOnásobne vyššia ako pri konzolách. Za jednu, vlastnoručne skladanú konfiguráciu som dal okolo 70-90 tisíc aj s monitorom a za 2-3 roky som zistil, že je v podstate nepoužiteľná, lebo novšie hry som na nej nerozchodil (prechod DirectX 9b na DirectX 9c). Bolo mi úplne jedno, či tá nová hra má lepšiu grafiku, jednoducho mi nešla a nepomohla mi ani grafika za 15 litrov (Radeon X800 XT PE).

Nikdy som nebol ako puberťák, ktorý musí mať všetko hneď a po tejto skúsenosti som HODNE vytriezvel. Keď si človek platí všetko z vlastného vrecka, živí rodinu, tak premýšla nad tým ako to-a-to výhodnejšie kúpiť. PS2 som kúpil po čase za babku a k tomu zopár hier a Xboxa lacnejšie tiež časom. Naviac veľakrát sa mi stávalo, že napr. taká zberateľská edícia na PC ma vyšla na 50€ a na konzolu som ju kúpil inú za polovicu. Áno, áno, zaťiaľ čo na PC mi aktivovanú hru asi tažko niekto predá, tak na Xboxa mám niekoľko zberateľských edicí doslova za babku (posledne napr. Halo Reach za 25€, Alan Wake za 22€ a podobne) v rovnakej kvalite ako nová hra a so super obsahom. To, že na PC vedia ceny padnúť aj na 10€ je síce pekné, ale čakať na to zas 2-3 roky nie je žiadna výhoda.

Takže celkovo tá cena za konzolu je smiešna a hry sa dajú kúpiť tiež lacno. Keď som posledne kupoval nový PC, tak prioritou už nebol výkon grafiky, ale CPU aby ma nebrzdil pri práci a jazdenú GTX 285 grafiku som kúpil z inzerátu za niečo vyššie 100€, použil tú istú skrinku a z časti použil/obnovil chladenie. Mám svoje roky , iný pohľad na veci a nepotrebujem si honiť ego, že mám niečo naj a neviem čo s tým, lebo mám aj iné koníčky, rodinu a už sa nehrám celé noci ako kedysi...

A to že niekto vydá nejakú hru v lepšej grafike na PC, ako na konzoly je mi úplne jedno, alebo si rád zahrám aj staré veci z PS2, ktoré na PC nikdy nevyšli. Preto som radšej obetoval € za najnovší HW na PC a kúpil si konzolu na ktorej si zahrám hry, ktoré na PC neexistujú. A to že vývojári nechcú vydať hru s lepšiou grafikou na PC ako na konzoly, je ich rozhodnutie a kalkulácia a mne osobne to žili rozhodne trhať nebude a pokiaľ sa tak rozhodnú ako terz DiCE tak už vôbec nie

Takže, to že DD nemôže konzoly vystáť, je jeho problém a ja si na rozdiel od neho možnosti "multiplatformovosti" celkom užívam. Veď dobré hry vychádzajú na všetkých platformách a o tom to celé je
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 13:31:18

Jenom takový detail. Jaký mobilní telefon má rozlišení 720p?
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 15:59:27

leckterý
koblih [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 00:36:18

Ja sice hraju jen na PC, ale vy, co na konzole plivete, si uvedomte, ze oni kdysi (PS3, 2006) zaplatili nejakou cenu konzole a tim to pro ne konci. PCckari nekolikrat za tu dobu upgradovali, nebo kupovali rovnou cele nove PC aby hrali na high. Tim se urcite ta tretina penez navic minimalne vyrovna.

A to kdysi, kdy byly PC drazsi zalezitosti nez dnes, upgrade stal vic, o to vyhodnehsi byly tehdejsi PS2. Tolik k drazsim konzolovym verzim.

Navic zrovna na tomhle videu nevidim nejaky rozdil, asi mam kliku a staci mi konzole.

A treba ohledne Crysis, kdy jednicku moje PC obcas nestihalo, tak mi dvojka jela naprosto plynule na high (skarede mi to neprislo), za coz ja jsem rad.

U BF3 si bez upgradu neskrtnu. Mit konzoli, tak si ted piskam
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 554x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 375x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 892x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1171x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1492x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1331x
Komentářů: 6