Konzole končí - PlayStation 4 je PC s AMD x86 CPU a DX11 Radeon HD 7000 GPU Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 21 February 2013
Přejít na obsah
Konzole končí - PlayStation 4 je PC s AMD x86 CPU a DX11 Radeon HD 7000 GPU
Herní PC stanice PlayStation 4 v parametrech a možnostech
Co nabídne PlayStation 4 a kdy?

 

 

  • Digitální distribuce ala STEAM nebo i STEAM?

Jedno je jasné už předem, zpětná kompatibilita PS4 vs PS3 hry z logických důvodů změny architektury, není. To ale neznamená, že si starší hry nejen z PS3, ale i ty, jež vyšly na PS2/PS1, nepustíte na PS4.

Sony si totiž před časem pořídila firmu Gaikai no a ta pracuje na tom, abyste si tyto starší hry na PS4 mohli zahrát prostřednictvím STREAMu. Nicméně bude nasazováno až postupně. Stejně tak by PS4 měla umět spolupracovat s konzolí VITA a možná i dalšími mobilními SONY zařízeními a to včetně streamování her.

Některé z nás pobavilo nadšení konzolistů z toho, že budou moci hry stahovat z internetu a to i během hraní. Na PC naprosto normální věc, pro současné konzolisty objevení Ameriky :). Neuvěřitelnou věcí pro ně je i fakt, že dokonce si hru budou moc stáhnout ještě před jejím vydáním a v okamžiku, kdy bude oficiálně vydána, bude odemknuta a můžete hrát. Žádné optické disky apod. Nejeden PC hráč a uživatel současných digitálních distribucí asi trochu kroutí hlavou nad těmito "nevídanými" novinkami ;).

  • PlayStation 4 dorazí na Vánoce 2013

SONY sice ke zklamání skoro všech neukázala samotnou podobu nové "PC konzole", ale rok 2013 bude ještě dlouhý a čeká nás brzy několik herních veletrhů, takže si nechce vystřílet všechnu munici.

Co ovšem na konci své prezentace jasně oznámila, je facka rukavicí konkurenčnímu Microsoftu. SONY totiž uvede PS4 do prodeje už letos a to na Vánoce. Nevíme jestli v Japonsku, USA i Evropě najednou, ale nebylo by to překvapivé. Cena zatím oznámena nebyla a internet se doslova hemží spekulacemi. Je pravděpodobné, že vzhledem k neexotickému HW, bude nová PS4 levnější než PS3, která navíc byla dlouho dotována. Jako pravděpodobnou cenu bych viděl něco v rozmezí 9 - 12 tisíc v základní verzi.

SONY samozřejmě neřeklo spoustu dalších věcí a spousta her ještě také nebyla představena, ale v následujících měsících bude vše napraveno. Je také naprosto jasné, že MICROSOFT bude muset reagovat a představení nového Xboxu v podobném duchu, se tak očekává za pár týdnů. I ten jde cestou vstřícnosti k vývojářům, a víceméně už je i v jeho případě jasné, že také staví na 8jádrovém x86 procesoru AMD Jaguar a DX11.1 GCN AMD Radeon HD 7000 grafice. Jediným významnějším rozdílem by měl být výkon GPU (prý o něco nižší než u SONY) a jiné uspořádání operačních pamětí jiných technologií. V případě nového Xboxu, který tedy také bude "PC konzolí" je na 99% jisté, že pojede na Windows - nic jiného totiž nedává smysl.

Pokud jde o ochranu nových platforem proti konzolím, SONY a MS to sice ještě neřekli na plno, ale vypadá to, že do hry vstoupí u některých her stálé internetové připojení. Ostatně novinky přímo přetékají komunitními online funkcemi, takže bych se nedivil, kdyby bez internetu byla jejich funkčnost omezena nebo často nemožná.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:49:36
avatar
Citace:
Na začátku konference bylo jasně řečeno, že architektura PS3 byla problémová. Procesor CELL byl pro vývojáře příliš exotický a působil/působí nemalé problémy.

CELL a RSX boli najporuchovejsie casti u ps3, a nebola chyba iba u nich ale aj v sposobe osadzania bga

...a vyuzivanie GDDR5 aj s cpu u ps4 je hodne zaujimave, skoda ze na pc to tak skoro nebude, kedze stale tu mame ddr3 a ddr4 budu tak za par rokov (hlavne ze uz vyse 4 rokov mam v HD4870 GDDR5)
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 18:10:31
avatar
Nepleť si DDRx a GDDRx, například DDR3 paměti mají o mnoho nižší latence, než GDDR5, které mají zase větší propustnost. Proto se jedno používá u procesoru a druhe u grafik.
Anonymní  2013-02-21 23:01:15

Ono by sa všeobecnosti mali skorej RAM vyvíjať na latenciu nie sa oháňať Ghz . Asi sa to dobre predáva DDR3 2600Mhz
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:49:26
avatar
nic si nepletem
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 16:26:56
avatar
Dobré zprávy pro všechny. Hlavní je ten x86 procesor. Konečně trochu ožila naděje na dobrý hokej na PC. Nicméně ta konference nepřinesla skoro nic neočekávaného...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 21:35:56
avatar
taky mi hokej schází
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 18:46:53

předpokládám, že se bavíte o NHL 10 a výš, který na PC nevycházelo nemálo jsem přemýšlel o pořízení konzole jen kvůli NHL no a teď máme tu možnost, že se dalších ročníků dočkáme i na PC, takže co k tomu jiného říct než jen paráda
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-23 09:48:11

hovoríte mi z duše a už som mal namále a jednu konzolu som z bazáru skoro kúpil len kvôli hokeju.
ja si viem taký hokej v dx11 a teseláciou veľmi dobre predstaviť.
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-23 12:24:16

Divný ale je že fifa vycházela i na PC a konzole ale s NHL to už takhle udělat nemohli a museli nás PCčkáře šidit, takže kde byl asi problém ? V lenosti ?
Bart.coo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 16:31:16

Tak ty trailery vypadají hodně dobře a hlavně už konzole nebudou "brzdit" PC.Myslíte,že budou pořád dělat hry na současné konzole ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 17:31:15
avatar
ještě chvíli určitě ano, ale už příští rok vyjdou určitě i TOP AA hry které prostě na Xbox360 či PS3 nebudou ...
Bart.coo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 17:41:35

To jsi mě potěšil ;)
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 16:54:18
avatar
Kdyby to šlo hacknout a používat na tom myš a OS, tak není důvod kupovat / upgradovat PC
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 18:48:32
avatar
Už bylo teda na čase. Jestli ta cena bude opravdu v tom rozmezí, tak by se o tom dalo uvažovat. Stále mě ale dost štve to velmi pravděpodobné zatrhnutí bazaru - zase jsem slyšel, že bude možné koupit nějáký online kód čím si tu bazarovku hodím pod svůj účet. Jestli je to pravda nevím a taky kolik to bude stát. Ono kupovat nové hry za 1500+ se nadá každý měsíc. Je to prostě moc peněz.
Jinak ta ukázka na Deep Down je fakt pěkná. Uvidíme, jak to nakonec bude...
Hlavně aby to přehrávalo Filmy (BD) u X Boxu je to nejisté .
PS: Teď mě ještě napadlo proč vlastně MS a Sony dělají každý svou konzoli, když to má vnitřek pomalu stejný?...
Kdyby byli co k čemu, tak se dohodnou a bude jen jedna konzole s tím, že pojedou ve všem fifty fifty(co se týče HW). Hráči by vrněli blahem páč všechny série budou na jedné mašině.
Problém, by tedy asi mohl být s ps store a obdobou X boxu atd. Žádná s těchto služeb/systémů není dokonalá. Mohli by vzít to nejlepší z obou . A máme tu dokonalou konzoli . Pěkná utopie.....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 18:53:49
avatar
protože SONY a MS vydělávají peníze na službách a dražších hrách než na PC tedy vydělávají přímo hráčích i vývojářích ;)

takže i kdyby měli stejný HW, stejně bude různý SW atd.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 19:21:43
avatar
Myslím si že AMD si teď pěkně zamaká co se týče ovladačů a nových grafických technologií. Vzhledem k tomu že PS4 a novej Xbox jsou only AMD tak by se AMD mělo zamyslet jestli by nebylo dobré udělat jednotný fyzikální engin jako PhysX. Zjednodušilo by to práci všem a hlavně vývojářům.

Update: OpenCL by to měl řešit
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 20:18:50

Citace:
Naopak se jasně ukazuje, že mi, kteří celou dobu tvrdíme


Bacha DD, vyletí na tebe profesorka na ČJ
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 jádra na 1 modul ? 2013-02-21 20:22:34
avatar
Citace:
Procesorem je modulové x86/64 8jádro, tedy 2 jádra na 1 modul, ale nejedná se o jádra, která znáte z FX procesorů (tedy Bulldozer, či Piledriver), ale o něco odlišná méně výkonná, ale o poznání úspornější a tedy o poznání efektivnější, nová jádra "Jaguar".


Nikde som nezachytil ani na HotChips 2012 alebo ISSC 2013, že by Jaguar mal mať nejakú modulárnu architektúru (2 jádra na 1 modul) ???
Sú to predsa štyri jadrá, ktoré zdielajú L2 cache alebo inak Jaguar pre PC platformu je navrhnutý ako monolitická štvorjádrová jednotka so sdielanou L2 cache o veľkosti 2 MB, kedy každé jadro získa prístup k viac než 512 KB L2 cache.

8-jadrový Jaguár pre PS4 teda môže byť vnútorný monolitický zlepenec teda môžu to byť dva "slepé" AMD Jaguar QuadCore v rámci jedného monolitického kusa kremíka.

Niečo podobné ako pri 16-cores Opteronoch so socketom G34, ktorý je špecifický tím, že procesory, ktoré sa do nich dávajú, sú vždy poskladané z dvoch kusov kremíka (2x 8-cores).

Vzhľadom na vyššie uvedené tak môže ísť o dva procesory v jednom (2x1), spojené vnútorne niekoľkými HyperTransport linkami. Keď teda dajú dva štvorjadrové kúsky kremíku vedľa seba, vznikne 8-jádrový procesor.
ripple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - chach 2013-02-21 22:32:43
avatar
Citace:
I hry pro tyto současné konzole jsou totiž vyvíjeny na podstatně výkonnějších a modernějších PC a následně složitě portovány a zjednodušovány na slabé Xbox360 a PS3.


Celou dobu zde slyším nadávky na opak. :-) cheche
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 22:34:03
avatar
problém je v tom, že to dělají dle šablony, takže to dělají rovnou s ohledem na to, že tam spousta věcí být nemusí a proto ty hry vypadají jak vypadají ;)
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 09:38:00

Ripple> pointa je v tom akym stylom sa tie konzolove hryhry musia robit. Programuje sa to na normalnom X86 PC ale pod roznymi "emulatormi"/dev kitmi aby to nakoniec mohlo bezat na uplne inom HW (PS3 Cell). Teraz ked budu konzole X86 tak to bude ovela jednoduchsie programovat/testovat.
Robert1106 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:18:29

Moc nerozumiem preco by mal PlayStation podporovat DirectX API, osobne neverim ze by im to Microsoft zalicencoval. Celkom by ma zaujimalo ci to bude vyuzivat OpenGL pripadne OpenGL ES, tiez je mozne ze budu vyuzivat vlastne API, ale to by bolo moc narocne na vyvoj.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:24:51
avatar
nerozumíš? Tak znovu .... SONY jasně řeklo, že PS4 je udělaný pro vývojáře. A vzhledem k tomu, že DirectX11 je nejlepší API široko daleko a všechny ty herní technolgoie které nám byly demosntrovány jej používají, není na použití DX11 nic podivného. MS to s radostí zalicencuje a vůbec bych se nedivil tomu, kdyby si MS se SONY třeba dohodou "vyměniliů vzájemně technologie. Sony použije DX11 a MS použije Blu Ray ;).

A se vší úctou k OpenGL ... jako API pro moderní hry? Proti DX11? To nemůžeš ani myslet vážně.
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:58:21
avatar
tak tak, vlastne DX11.1, a dufam ze tato vylepsena verzia DX bude lepsie vyuzita ako to bolo u 10.1
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:59:19
avatar
OpenGL je mnohem dokonalejší a variabilnější než jakýkoliv DX kdy bude, protože funguje značně jinak. Kromě toho lze o dost snáze adaptovat pro jiné architektury.

Že to kromě ID softu nikdo nikdy nedokázal využít je jiná. Mimochodem všechny nové grafiky obvykle podporují i poslední verze OpenGL. U konzole by OpenGL dávalo mnohem víc smyslu, než dosti svázané možnosti DX.

Ale je to celkově spíš teoretická rovina, protože vývojáři obvykle neumí vyždímat maximum ani z jednoho. Navíc aktuálně díky konzolím ani nemuseli, pro PC stačilo udělat sebevíc sh*tovější předělávku a neřeší se to, že to neni vůbec optimalizované..

Potenciál i našich obyčejných PC je mnohonásobně vyšší než dokáže dneska jakákoliv hra ukázat.. A pravděpodobně to tak vždy bude, protože pointou je spíš kompatibilita napříč platformama a nižší HW nároky, než kvalitní grafika/fyzika či AI. Alespoň dnes.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 00:05:13
avatar
jasně, takže všechny technologie jsou dělaný na DX11, který chválí všichni vývojáři a udělali v něm své nové engine a teď jako půjdou na OpenGL?

Pokud vím, nad OpenGL už zlomily hůl v podstatě všichnivývojáři. Možnosti toho API jsou pro moderní hry i technologie značně omezenější než možnosti DX.

OpenGL je určitě použitelné API na některé věci, ale troufám si říci, že na moderní hry pro současný PC hradware i HW nových konzolí jej nikdo moc používat nebude.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 22:46:21
avatar
Tak jinak, zkrácená verze.

"Jde to, ale nechtělo se, nechce se a chtít se nebude."

Solidní vliv na to měl Microsoft a násilné protlačování DX všude kde to jde.

V novodobé historii nevyhrávají nejlepší produkty, ale produkty co jsou nejlépe protlačené, či prostě mají zmáknutý marketing.

Kdyby Apple vyprodukoval Nokii 808, tak se po tom lidi utlučou. Nebo třeba tablety, starý vynález, ale až Apple jako marketingová firma to dokázala přivést k funkčnímu životu.

Nu a OpenGL je jaksi "open" a open záležitosti prostě nemají na růžích ustláno, protože je obvykle nikdo moc nepropaguje.

Prostě, dnešek je o marketingu, ne o kvalitě produktu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-23 00:03:11
avatar
souhlas
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-23 00:29:41

Ty programuješ, že víš, že je DX11 nej? Jak si na to přišel?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-21 23:53:44
avatar
Pokud se to bude prodávat dobře, tak je to skvělá zpráva. Protože hry co jsou vyrobené primárně pro tohle nebude problém škálovat oběma směry. Tedy v podstatě stačí udělat normální PC verzi a pak stačí mít jedno nastavení pro PS4 a hotovo.
Robert1106 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 00:05:20

Naozaj myslim ze sa Sony a Microsoft nedohodne. Microsoft by trval minimalne na tom aby na PS4 bezal plne uzaverty windows. Co by samozrejme neprekuslo Sony. Mimochodom pokial viem Microsoft este nelicencoval DirectX, takze by to neurobil rad, ale spravil by to po prvy krat. Kazde zariadenie, ktore vyuziva DirectX API ci uz v jeho klasickej alebo mobilnej podobne pouziva ako OS prave Windows. Jedna sa o obdobnu situaciu, ako Microsoft a Apple, kde OS X tiez nevyuziva DirectX, ale OpenGL. Je pravda ze DirectX obsahuje vela kniznic a je pre toto API vyvinutych vela nastrojov, takze vyvoj je jednoduchsi ako pre OpenGL. To ale neznamena ze OpenGL by bolo niekolko nasobne horsie. Najviacsi problem asi je ze OpenGL vlastne sluzi len na podporu hardwarovej akceleracie (2D a 3D) co z DirectX robi Direct3D a Direct2D. Co sa tyka technologii tak OpenGL na tom nie je zle a v jeho najnovsej verzii podporuje vela novych technologii (ako dnes tak popularna tesalacia).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 00:15:11
avatar
jestli to má být pro herní vývojáře přístupná platforma, tak nemůže PS4 běžet na OpenGL ... musí běžet na DX11 nebo na něčem tomu hodně podobném.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 10:58:52

Nesmysl. OpenGL je standard pro profi grafiku a další, Použije jej Valve na svoji konzoli atd. Možná je DX jednodušší na vývoj, ale Open GL není nepřístupné. Je obrovská škoda, že DX vůbec vzniklo a MS nepoužil přímo OpenGl. Neobliba OpenGL pro hry je dána i tím, že ve Windows 7 a vyšších není počítáno přímo, ale nějak přes DX což jej zpomaluje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 11:05:56
avatar
promiň, ale nemohu souhlasit. OpenGL nedokáže z objektivních důvodů vůbec vývojově držet krok s DX, takže zdaleka nenabízí vše co nabízí DX a vývojáři si na možnosti ani výkon DX rozhraní dávno nestěžují. Naopak je DX11 velmi oceňováno a OpenGL v současné pdoobě s ním nemůže soupeřit (rozdíl financí, velikosti vývojových teamů a technologických možnostech je obrovský). Rozhodně není škoda, že DX vzniklo, samozřejmě MS chtěl vlastní API a z počátku to nesli mnozí nelibě, v současné době je ale DX zdaleka nejlepší a nejpokročilejší API vůbec. Samozřejmě politika Windows je už jiná věc.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 12:10:04
avatar
..."(rozdíl financí, velikosti vývojových teamů a technologických možnostech je obrovský)"...

Já též musím nesouhlasit. Zatím neexistuje žádná čistě DX11 hra takže DX11 není nejlepší API když podtrhnu finance a další co jste napsal tak nejlepším API je pořád starej dobrej DX9c. Proč? Protože DX11 ještě nikdo nemá zkutečně "ošahaný" a hlavně není optimalizovaný.
Jinak ano DX11 je lepší než OpenGL ale jako vždy a všechno je to otázka času a vývoje.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 01:06:43
avatar
Hip hip hurá, lepšie neskoro ako nikdy, dúfam že ďalšej grafickej katastrofy ála Colonial Marines sa v následujúcich rokoch už nedožijem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 09:59:43
avatar
tam to nesouviselo ani s portováním ani s tím co umí neumí konzole ;)
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-24 19:32:33
avatar
Keby sa toto čo sa stalo PS4 stalo už v PS/3 a boli by tam napr. grafiky HD4770 a CPU Phenom II X2 tak by dnes bol Unreal III engine minulosťou a jediné čo by na ňom bolo vydané by bol hádam Duke Nukem Forever.
Colonial Marines je robený ako na PC tak na konzole takže to určite súvisí aj s tým, že vývojári tú hru zjednodušili aby "netiekli prachy". Áno Gearbox to spackal ale živnú pôdu mu dali ostatné hry ktoré ukázali príklad ako sa robiť nemajú a oni viacmenej len splynuli s davom.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 12:18:01

Mne sa na prezentacii najviac pacili ukazky z Panta rhei enginu, avsak da sa predpokladat, ze vacsina z toho bola renderovana. Watchdogs, na to ze je to vlastne Anvil engine vyzera paradne, az sa nechce verit ze ide o ten isty engine. Z Infamous toho ingame moc neukazali, Luminous ukazky tiez asi neboli odrazom skutocnej reality hier co prijdu.
vikes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-22 14:30:54

ze by som kupil konzolu ? ;-)
maca89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PS4 nepodporuje DirectX 2013-02-22 15:03:08
avatar
Krátká verze
PS4 bude umět OpenGL. DirectX ne. Tečka.

Dlouhá verze
PS3 běžela na Unixu, PS4 bude nejspíš také. Aby uměla DirectX, musela by běžet na Windows. Sony by platilo poplatky za Windows a za DirectX. Proč by to dělali?

V PS3 nevyřešili OpenGL nejlépe, byla tam nějaká zbytečná mezivrstva. Spekuluje se, že PS4 bude obsahovat nativní OpenGL, tzn to co vývojáři ovládají a co běží i jinde. (Odkaz)

OpenGL není o moc horší než DirectX. Není náhoda, že Valve portuje Source do OpenGL a tvrdí, že je OpenGL rychlejší než DirectX. (Odkaz)

Hodně důležitou částí enginů jsou shadery. PS3 obsahovalo Cg od Nvidie – jazyk pro shadery, který může být kompilován buď pro DirectX nebo OpenGL. Tudíž kompatibilní s ostatními systémy. Je možné, že budou stejný systém používat u PS4.

Největší překážkou u PS3 byla omezená paměť a Cell procesor. Pokud jste chtěli počítat třeba fyziku, museli jste psát kód čistě pro Cell a čistě pro ostatní systémy. Díky grafice a procesoru od AMD bude PS4 podporovat OpenCL – ekvivalent Cudy, který jde spouštět na AMD i nVidia grafikách a x86/x64 procesorech – tzn umět výpočty fyziky na GPU.

Poznámka: Wii a iPhone používají OpenGL.
del42sa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OpenGL 2013-02-22 18:55:32

Je to celkem logické. Havok GPU běží také přes OpenCL což je programovací jazyk podporovaný AMD i Nvidia.

Jsem zvědavý jak to bude s novým X-boxem. Tam by mohla nastat opačná situace a dominovat DX. Vše záleží na MS, jakou politiku bude s novým X-boxem podporovat.
DEXTERczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2013-02-24 18:22:11

Citace:
Proč se nemůže konzole nikdy vyrovnat PC? Protože PC může mít grafiku 5x dražší, 5x výkonnější a 5x žravější než je celá konzole


a přesto, ty hry na PC nevypadají 5x tak dobře jako na konzolích..co to je za nesmysl ?

Citace:
Konzole končí


nepřijde mi
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-24 21:14:06
avatar
To máš pravdu, dokáží vypadat i mnohonásobně lépe ....


Konzole končí? No záleží na tom, jestli tomu PC v PS4 a Xbox 8 chceš nadále říkat konzole, když je to prostě PC multimediální stanice
DEXTERczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2013-02-24 22:18:46

A kolik takových her je ? 4-5 ? No já bych tomu konzole říkal i nadále i vzhledem k tomu že mají k plnohodnotnému PC stále dost daleko.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 241x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 174x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 814x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6