Nový Xbox720 a PS4 dorazí v roce 2012-13 s podporou DX11 – herní studia s tím počítají Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 21 September 2009
altNová generace konzolí dorazí brzy, již běží vývoj nových grafických systémů.

 

 

 

Společnosti SONY a Microsoft nemluví o nové generaci konzolí schválně. Naopak se snaží vyvolávat dojem, že tu budou ještě dlouho. Obojí je samozřejmě proto, aby se prodávali. Když by totiž MS nebo SONY řekli, že příští rok přijde nástupce, tak by prodeje současných generací konzol prostě nešly. A tak z oficiálních zdrojů se žádné konkrétní informace o nové generaci konzol nedozvíme. Jenže všichni ostatní vědí, že Sony PS3 a Xbox360 jsou technologicky zastaralé a v současné době už za moderními PC a jejich možnostmi hodně zaostávají, což také ovlivňuje celkový vývoj her. Tvůrci herních systémů a engine, jako jsou třeba Crytek (CryEngine), nebo EPIC (U3 engine), už samozřejmě vědí daleko přesněji, kdy nové konzole vyjdou a jak budou vypadat, protože obě studia již mezi řečí potvrzují, že nových generací konzol se dočkáme v roce 2012, nejpozději v roce 2013. Crytek mluví i o nasazení DX11 a jejich nový herní engine CryEngine 2 je optimalizován pro DX11. Není to také žádná náhoda, právě o čipu ATI RV870 se mluví jako o horkém kandidátu do nové generace konzole Xbox. Co bude mít PS4 j otázka, v současnosti disponuje PS3 čipem NVIDIA, který je ale ještě předchůdcem 8800 GTX. Na obou konzolách je vidět, že jejich čipy nepodporují nejnovější technologie, notně ořezané jsou textury, efekty a absence moderních efektů a vyhlazování je také automatickou záležitostí.

Nůžky mezi PC a herními konzolemi se rychle rozevírají a herní vývoj tím trpí. Vydáním nových generací konzolí se mezera zmenší, samozřejmě o vydání nové generace konzol nemluví jejich výrobci rádi, ale berte to prostě jako fakt. Rok 2012, někteří mluví i o konci roku 2011, jako o datu vydání nové generace Xbox, Sony přijde se svou PS4 pravděpodobně opět minimálně o rok později.

Zdroj:PCGH.de

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:30:36
avatar
grafika na xboxe je podla mna celkom dopohody predsa len na velkej tv s 3-4m vzdialenosti rozmazane textury a aa moc nevadi zato u pc je to poznat skoda ze pri porte nedorobia ostrejsie textury a celkovo som zvedavy ci teraz budu davat do kazdej new gamesky dx11 a neostane to tak ako pri dx10 inac viac ako na konzoly novej generacia som zvedavy na ut4 engine to bude masaker
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:47:16

JJ grafika je na slušné úrovni, ne na špičkové v dnešní době, ale na dobré ano. Příští generace konzolí bude mít jistě parádní grafiku, která samozřejmě po čase zestárne. Jenomže investice se vyplatí, člověk si tak zajistí zábavu na dost dlouho, aniž by se mu něco po roce nebo dvou sekalo.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 09:10:34
avatar
Ale cena her na Xbox je brutální, co si budem povídat... Ona dát za novinku cca 1000kč nebo 1600 +- je docela rozdíl, že ? Takže ono se to zas tak nevyplatí
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 16:42:17

Ano to je pravda, bohužel, člověk pak kupuje novinky aukru bohužel, já jsem samozřejmě celkově pro snížení ceny her, a to jak na XBOX kde je ta situace ,,brutální" tak na PC atd.
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:35:40
avatar
DD musim ti dat za pravdu,konzoly spomaluju vyvoj hier,staci ak si niekto porovna posledny Need for Speed...ja mam tu hru na pc a aj xbox360 a bohuzial rozdiel v grafike som vazne nepostrehol...hram to na max na pc a na 1920-1080 na xbox a ziadny rozdiel ...este dobre ze bude Dirt2 urobeny extra pre pc a konzoly uz nedokaze zachranit ani hratelnost,je to smiesna vyhovorka
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:08:40
avatar
hratelnost dokaze zachranit vselico...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:44:52

Hold někdo chce dobrou hru někdo pěknou Strašně mě to naštvalo když jsem dohrál graficky pěkný Crysis a po víkendu zjistil, že to byl naprosto ztracenej čas, protože ta hra kromě grafiky nic neměla, hned jsem si vzpomenul na DDworld a články o brzdění vývoje.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:49:42
avatar
Legendární hry jsou hlavně na PC. Konzole nabízí jen povrchní zábavu(vyjímky jen potvrzují pravidlo). Hry kvůli kterým nemáš čas ani na jídlo konzole moc neumí.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:54:25

Na konzole vychází většina her co na PC, obsah je stejný, navíc hry na PC jsou stejně povrchní (vyjímky jen potvrzují pravidlo). Už dlouho jsem si na PC nezahrál takovou hru o jaké mluvíte. Navíc Mafia 2 a vlastně většina očekávaných titulu vyjde i na konzole, takže pokud budou povrchní tak i na PC.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:06:13
avatar
Konzole jsou pro děti . Jako malej jsem pařil kazetový hry jako Contra, pak přišlo Playstation 1. Na PC hraju strategie, 3D střílečky a občas jsem lítal v simulátoru takže mě vyhovuje PC s myší a klávesnicí - i ten posaz před PC. Z konzolí mám pocit, že jsou spíš pro líný lamy - nechci se nikoho dotknout - vím že je občas mají i inteligenti a jako malej a blbej i já . PC má víc funkcí a je rozšířenější, ale to už se tady napsalo 100x.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:45:29

Tak to se mě dost dotklo, hrál jsem hodně dlouho na PC a teď hraju na XBOXu a jsem pořád stejnej, a kromě většího komfortu na Xbobu je to skoro to samý. Jistě Strategie jsou vyjimka.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:29:57
avatar
Nooo u Wii zas taková líná lama nebudeš
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 07:30:17
avatar
já jsem na kazetách fáral contra6, a to byl hardcore, jelikož jsem nemohl najít nbikoho kdo by vydržel na živu stejně jako já, a tak jsem se nemohl nikam dostat, bo když umře jeden, druhý je v WC. a potom jsem hrál v tescu na demu PS1 nejaky ten NFS(dokud to tam bylo). A pak uz jsem zakompil.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 09:00:30
avatar
Souhlasím s tebou. Taky mi přijde že je konzole pro líné BFU a nebo doplněk k NB. Konzole jsou prostě pro takový casual gaming, jen pro ukázku víte o nějakých progaming ligách na něco jiného než PC? Já teda ne. Z PC je tedy profesionální herní platforma a z konzolí platformy pro prostý lid ( berte s rezernou a neuražte se)
Na agrumenty konzolistů, že grafika je "zbytečná" musím říct že mají z části pravdu, ale jen z části. Hry hraju kvuli příběhu a během dvou dnů non-stop hraní je mám vyhráté jak strhující to bylo Takové hře řeknu že je dobrá. Až na vyjímky typu tupých stříleček crisis a COD4 singl(multi je o nečem jiném). Ty hry toho nemají moc k nabídnutí.
Ale už mě nebaví tahle suchá grafika. Je to shlédnutelné, dívat se na to dá, ale je to takové suché. Máme přece na víc. Nemusíme stagnovat... konzole stagnují a PC z donucení (zčásti)

Každého jeho názor jest, tak mě za to neukamenujte palci A snad sem se jikoho nedotkl.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-23 13:05:09
avatar
ee myslis se, prave ze konzole je prim her, PC jsou az druhotne platformy. Uz jen vuli tomu ze na konzole se hry prodavaj lepe a u pc je oslava uz jen toho ze se penize vlozene do vybvoje vrati na toz aby se hra preplatila. A ze je progaming na pc, to neni v nicem jinem nez v multiplayru a to tim, ze kozole ho nemaj moc stastne resenej a prakticky internetovej online vznil a je jen na PS3, xbox ho ma placenej a PS2 jen v japonsku, u nas moc ne, A pak dat dohromady par konzoli na LAN party taky moc nejde, neni servr a tak, to je jen u pc. Kdyby to mohli delat i konzole, pak je progaming i na konzolich.
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - grafika 2009-09-21 18:16:22
avatar
tobě se nelíbí grafika NFSS?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:30:26

Mě teda jo
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:26:29
avatar
Máš 2 stejné Hry na 2 různé systémy...No která z těch her je Origo?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:39:57
avatar
Mno jo, ale jestli v roce 2012-2013 budou nové konzole "už" na úrovni dnešních highendových PC sestav (a to ještě kdoví jestli), kde bude PC platforma v té době... Takže s tím přivřením nůžek to moc nevidím, leda že by "písíčka" počkala a to se mi moc nezdá
Takže se obávám, že v roce 2014 zase budeme fňukat (oprávněně), jak konzole s tím předpotopním DX11 brzdí PC hry, které by už dávno mohly naplno šlapat na DX13...

EDIT: protože překlepy...
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 2009-09-21 16:40:50

Dle soucasneho vyvoje se da ocekavat DX12 v roce 2012.. sakra ta 12tka je divny cislo
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 07:35:10
avatar
no snad v 2048 se konecne zacnou textury o 2048x2048 pouzivat jako standard, dneska si toho ze 1024x1024 nestaci vsimla maloktera hra, a v GTA IV je to asi jenom na loadscreenech(a co me sere víc, ze g-texture neumi takovy kus importovat).
Co me zajima vic nez nejaky dalsi DX jekdy se zacne pouzivat openCL, protoze je smesne ze nektere veci jenou jenom jednomu vyrobci.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 15:51:12

Ano. v únoru byly články, že pry nové konzole s DX11 možná budou už v Q4 2009. To vypadalo slušně. A tak - je to strašně pozdě.
Strogg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:53:59

Alespoň nemusíme kupovat každé 2 roky nové PC, takhle nám vydrží o pár let déle.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:04:23

Jj, každej není takovej nadšenec. Hlavně jde mi o kvalitu her ne o grafiku.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:34:41
avatar
Pokud cloveku staci stejna grafika tak se da fungovat na PC bez upgradu klidne 4 roky - pripadnej upgrade vyjde cloveka levneji nez jaky je cenovy rozdil mezi hryma pro PC a konzole - konzolove hry jsou temer vzdy o 200-300kc drazsi nez PC verze coz se pochopitelne nascita podle toho kolik kdo koupi her.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 16:45:02

No herní PC stojí tak 15000 aby vydrželo, když budu škudlit, ale cena her je vysoká to je pravda, naštěstí se dají sehnat použité kousky novinek, ale máte opravdu pravdu cena her na XBOX je hodně vysoká a podle mě je hodně vysoká i cena her na PC i když jsou ve srovnání levnější
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:57:19
avatar
chcu videt jak sony bude msku platit za licenci dx11
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:05:53
avatar
DX11 to nebude, ale budou to principy shader modelu a dalsich technologii, ktere jsou v DX, ale treba i v OpenGL.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:53:31

Docela dobrej for by byl kdyby Sony udelala nativni podporu OpenGL. Porty na PC by nebyli problem.... jenom mozna ten Xbox by byl problematictejsi, i kdyz ted PS3 nema ani DX9 a porty jsou stejne.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:58:58
avatar
mne by ani tak ten horsi obraz na konzolach nevadil, staci ze si nenasadim okuliare a mam zdarma vyhladzovanie hran .
No zato len aby zrazu z nicoho nic neprisli na konci roku 2010 s novymi konzolami. je samozrejme logicke ze vydanie novych konzol koli predajnosti tych starych budu zatlkat.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:58:29

No ono to s tím vyhlazováním hran nebude tak horké viz toto video.

http://www.gametrailers.com/video/console-comparison-need-for/56040
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:26:48

Když tak na to video koukám, občas je vidět, že je na tom X-box graficky líp. Jinak to není v porovnání s PC nic extra.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:47:08

hmm no dik
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:06:36

v tom case budu PC nabiehat na DX13
Rapl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:46:42
avatar
Jj a v PC bude bezne 8 nebo 12 jadrove CPU a grafiky budou taky o dve generace dal. Nemam nic proti konzolim ale PC je PC
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:57:40
avatar
z hlediska cpu jsou na tom ale konzole stale vice nez dobre bych rekl ze ps4 muze mit klidne i nakej 24+ jadrovej cell 2. zalezi ale co da ms do novyho xboxu, jestli zustane u nakyho powerpc nebo bych videl i velkou sanci pro intel a naky jeho sandy bridge ci novejsi s nakyma 16+ jadrama.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:01:51

Tak tak, podle mě konzole zase nasaděj laťku vysoko, hodně jader, aktuální grafickej čip, a zestárnou až pak.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:21:24
avatar
JJ 24 jadrovej+ Cell2 so 4 jadrami a ostatnými pomocnými vypočtovými jednotkami. Ono nie je dobre miešať rôzne CPu dohromady. Potom si niekto môže myslieť že 24 jadrovy Cell 2 by bol to isté ako 24 jadrovy CPU x86 čo je holý blud.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:46:27
avatar
jenze jde o to ze pro konzole jsou x86 cpu vice nez nevhodne. nemaji windows, zadne x86 instrukce nepotrebuji, vykon procesoru konzole narozdil od pc vyuzivaji plne jen pro hry a zvlast prave cell je pro multimedialni aplikace primo navrzen.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:03:54

tak tak x86 bych určitě na konzole nedával, není důvod.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:00:24

Pochybuju že v den vydání budou konzole zastaralé, podle mě je kompy doženou zase až o trochu později a pak je budou držet zasebou.
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - herní vývoj 2009-09-21 18:05:48
avatar
trochu bych poupravil tvrzení v článku - herní vývoj netrpí, maximálně můžu tvrdit že konzole brzdí vývoj herní grafiky, což v dnešní době, kdy grafika vypadá výborně a velmi dobře poslouží i ta z dnešní generace konzolí, nevidím jako problém

spíš mě vadí určité zjednodušování herních principů a neoptimalizování multiplatformních her na PC
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:32:55

Tak tak, co se týče konzolí trpí herní grafika, která je i dnes na přijatelné úrovni. Zbytek se dá udělat stejně dobře jako u PC hry, samozřejmě strategie nevim nevim, ale vyzkoušim
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:01:27
avatar
přesně tak...
jenomže to, že se hry celkově zjednodušují, nemůžeš dávat za vinu konzolím, je to tím, že lidé jsou v dnešní době zkrátka pohodlnější a nechtějí u her tolik přemýšlet.
víc mě ale mrzí, že mízí celé žánry her a nikomu to ani nepřijde. kdy třeba naposledy vyšla dobrá stealth hra? a nový splinter cell? ten je v porovnání se staršími díly k smíchu... nový hitman? ticho po pěšině.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:58:05

jj, přitom složitá hra se dá hrát i na konzoli, mě prostě v novejch hrách něco chybí a grafika to není.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:25:25
avatar
Konzoly budú zastaralé vždy....osobne som veľmi nerád keď vidím ako konzole negatívne ovplivnujú PC hranie. Snáď sa tento fenomén už po tejto generácii konzol nadobro stratí. Ono celé konzoly nemaju opotstatnenie a nič ine ako orezané PC s gamepadmy to nie je. Simulatory PC hrania. To je fakt výhra mať konzolu namiesto PC, Dakujem ostávam pri PC.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:37:38

Hmm no šířils to na hrej.cz pokračuješ v tom zde. Měl jsem 7 let komp, vím není to moc ale stavěl jsem se k tomu ativně, takže vím moc dobře jak se na něm hraje, a ano je to docela výhra. Jistě dnes jsou konzole zastaralé, dejme tomu po grafické stránce, ale opravdu mě baví víc hrát na XBOXu 360 než na kompu, a že jsem toho na kopu nahrál opravdu hodně. Navíc herní konzole mají dlouhou historii. Myš a klávesnice nebyly vynalezeny na hraní, ale na práci. Ano kam se co ser.. na špičkou myš ale konzole se jen tak nestratí, protože konzole živý herní trh, podívejme se na prodeje her.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:26:06
avatar
Keby len na hrej.cz Zumpar je notoricky antikonzolak
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:48:53

Nj to je ale jeho mínus Já jsem toho názoru, ať si každej hraje na čem chce, ty zásadní tituly vychází jak na PC tak na XBOX tak na PS3.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:47:14
avatar
Co máte pořád stím Gamepadem versus Myš? Od té dob PS2 je myš k mání....Normálně se sní hraje..dnes je dokonce dostupná Bluetooth verze...No a kdo stím hrál FPS tak nechce jinak že..ale stejně většina používá Gamepad Znám lidi co PC hry nehrají protože to neumí s Myší..ale Gamepadem dělaj kouzla...Já jsem ale rozenej na Commodore,Amiga,PC..pak už jen PS3...No a myš k PS3 používám jen proto že jsem odkojen hrát hry tímto nástrojem...Většinu FPS hraji myškou...strategie samo také..no a to ostatní jedu Gamepadem...Možná že pořídím Volant..přeci jen RAGE se přibližuje a určitě se bude ovládat přes Volantík a Gamepad ....
No a ještě k Myši pro PS3: Na PC se hraje myškou a druhá ruka mačká klavesy že..No a PS3? Ehm..jedna ruka ovládá Myš no a druhá má Analogovej+Pohybovej ovladač v druhé ruce!!!To si může většina lidí na PC jen zdát!!!Oproti PC naprostá výhoda..ta rychlost pohybu je neskutečná!!!Žádné přehmaty na klávesách...pěkně palcem ovládáte pohyb do všech směrů..ukazovák plus prostředník mačká tlačítka(opět Analogová) no a nakláněním celé ruky ovládáte pohyb Prostě Paráda!!!!
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:02:12

Jen čekám kdy se do tebe zdejší fanatici pustí Já mám svůj gamepad rád, zatím jsem neměl problém ruka si sice nějakou dobu zvykala, ale pak je to supr, jsem spokojenej, neříkám to jako ultra konzolista ale jako člověk co byl před dvěma měsíci čistě PC hráč.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:16:49
avatar
Do 30 let jsem hrál jen Počítač...Jo rok jsem jel na PS1 pak ale vyšlo 3DFX a PC se konečně vyrovnalo Nintendu..No já pařil rok na PS1 a pak utekl k PC..no ale teď jsem na PS3 a myslím že na HRÁM+NET (myslím HRY+NET nic jiného) se budu věnovat jen PS od Sony...Na práci mám Notebook...Sice Hry na něm můžu valit také..ale Nehraji je!!!Prostě HRY jsou na Console lepší..Je dobré si uvědomit že hry jsou od slova hraní..ne jen koukání na Grafiku(ta je ale také DOST Bestovní)...Přijde Uncharted 2 a tam se ukáže co má lepší Grafiku UŽ 16tého ....Spíše se řeší co je lepší...XBOX či PS ???
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:27:18

Pěkná historie, takže víš přesně o čem je řeč Notebook samozřejmě plánuji, ale hrát na něm také moc nebudu, prostě net a práce. XBOX či PS3 nevím no, mě je milejší XBOX, ale PS mám taky rád
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:43:56
avatar
PC hráči kteří si stěžují na zastaralost konzolí atd. by se na to měli podívat i z jiného pohledu. Konzole živí vývojáře, port na PC je jen přivýdělek, a když se zaplatí investice do něj vložené, tak to lze považovat za úspěch.

Kdyby nebylo konzolí, na PC by bylo na výběr z mnohem méně her.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:51:02

Přesně tak. Hry jsou dělané pro konzole, protože tam se zaplatí, takže chcete li vytlačit konzole, kupujte hry na PC Já už u konzolí zůstanu, baví mě to víc.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:32:43
avatar
Ja osobne som rad ze konzoly spomaluju "vyvoj" hier ... Ehm naozaj spomaluju vyvoj hier ? Alebo vyvoj grafiky ?? Lebo vela ludi si pod novou hrou predstavuje uz len tu skvelu grafiku a hratelnost sa straca co je smutne ... Vyvoj hier z hladiska hratelnosti konzole urcite nespomaluju ,ba naopak mozno sa snazia ho niekam posunut ... Osobne si myslim ze grafika v hrach je nadherna ci uz na pc alebo konzolach a vyvojari by si mali uz konecne uvedomit ze hraci chcu hrat a nie sledovat tisice polygonov ... Aspon ti starsi ... Pre skutocnych hracov odporucam kupit noveho Batmana ... Oplati sa ...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:57:08

Děkuji, přesně tak to vidím i já. Arkham Asylum si určitě koupím na XBOX, sice přijdu o PhysX, alena hrej má slušnou videorecenzi, takže do něj půjdu.


EDIT: protože mi nejde o efekty, ale o to jak je hra dobrá.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:03:03
avatar
Batman na PS3 to slavné PhysX má No a po stažení Dema jsem ale sklamanej...určitě si stáhni demo než to pujdeš koupit
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:28:35

Jj to asi udělám, otázka je nakolik se v demu odrazí promyšlenost hry popisovaná v recenzi na hrej. Ale jasne stahnu si ho .)
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:30:43
avatar
Physx v Batmanovi nie je ziadna slava,tak ako aj v predchadzajucich tituloch o tom ziadna ... Avsak nastastia hra na nom nie je vobec postavena ... Je postavena na perfektnom scenari ktory mozem porovnat hadam len s filmovym Temnym Rytierom ... Vykreslenie hlavneho hrdinu a hlavnych zaporakov,ich motivov a psychiky je skvele az som mal pocit ze pri tvoreni hry pomahal sam Nolan Proste bomba,prezivas kazdy batmanov krok (teda,vsetko su to moje subjektivne nazory ) a pri hrani sa fakt bavis ... Vyvojari slubuju aj DLC,prvy uz vysiel i ked len maly ... Za 30 eur (na PC) dostanes viac ako by si si mohol vysnivat
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:00:21

Hmm perfektní scénář jj to od hry očekávám, určitě zainvestuju.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:01:09
avatar
PhysX na PS3 o tom nič neviem.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 08:59:24
avatar
No je vidět že toho opravdu ještě spoustu nevieš
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 19:14:51
avatar
PC ma PhysX najlepši na PS3 ide maximalne o nejakú CPU verziu a aj to sa mi nechce veriť.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:52:10
avatar
blbost, kdyby nebylo konzoli, je PC jedina herni platforma a her je tu vic
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:55:59

no kdyby se kradli jako dnes, tak nevím nevím Jinak máte pravdu, kdyby jich nebylo tak je PC jediné, ale v současnosti vývoj her platí konzole, aby jsme se na to podívali z druhé strany.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:56:45

no dnes vsetky 3 konzoli pouzivaju CPU od IBM ale pre buducu generaciou by som si vsadil ze aspon jedna bude Intel.
Osobne by som to tipol na Microsoft u ktoreho by som chcel tiez chcel vidiet vyssiu kompatibilitu s PC najlepsie 100% .
Ono totiz nech ludia glorifikuju PC ako najrozsirejsiu platformu nizka predajnost hier , a relativne uzka skala zanrov to hranie na PC dost zabija.
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:13:24
avatar
Já bych řekl, že Microsoft bude schopný do Xbox720 dát i Windowsy
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:53:55
avatar
tak nejake embedded sedmicky, proc ne?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:29:33

No nerad bych aby mi házel XBOX chyby
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:40:44
avatar
Stačí ty hardwarový viď ? Red ring of death.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:01:46

nějakej jedovatej Mam poslední revizi snad je vychytaná.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:59:09
avatar
Ja bych rekl, ze i kdyby to melo byt 2010 tak je to pozde.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:41:50
avatar
Je třeba si uvědomit...jak bude Fungovat nová generace Consol?Určitě se obě platformy PC a Console zase přiblíží...no a další Generace hry na PC uplně vymaže
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:03:47

jj je to super se tu takhle sejít a pravidelně se pohádat o tom samém... Na novou generaci se moc těším.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:40:58
avatar
ac jo uz je tu zase ten samy nazor, ze konzole spomaluji vyvoj PC. BTW a i kdyby jo, neni to dobre?chteli byste si ukrast (nalejme si cisteho vina, jen par lidi si ji opravdu koupi, a prave na konzole si je lidi kupujou nejvic, proto jsou hlavnim tahounem a ne PC, jak si lidi mysli, kdyby byly jen PC, tak by studia krachla) hru a hrat ji na plno a za dva mesice byste si ukradli dalsi hru a tu byste si zahrali jen na stredni, protoze by uz vyvoj byl jinde ;)
Dle meh nazoru konzole nic nebrzdi a hry na konzolich PC predci, a ze nejsou vykonejsi, nez PC neznamena, ze jsou na ne hrosi hry. I dnes jsou na PS2 lepsi hry nez na PS3 a Xbox. A to je te kozoli uz skoro deset let.
Proste PC je na praci a hry jsou pro nej vedlejsi platforma, smirte se s tim, ze konzole jsou prim her.
PS: DDworld uz me stve s nazorama ze konzole patri do srotu. Asi jsou vsichni redaktori PCckari.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:05:34

jj je to spíš PCworld.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:57:47
avatar
Ono celé tie výmysli okolo hrateľnosti sú podľa mňa len trápne pokusy zakryť niečim technickú zaostalosť konzol. Dámi a pánove hrateľnosť je na PC a konzolách prakticky rovnaká!!! Ovládanie pomocou myšky a klávesnice je v mnohých hrách zárukou lepšej hrateľnosti skôr na PC...a gamepad na niektore výnimky ako su bojovky... k PC existuje dokonca orginal Xbox360 controler....Ako vravím udajná "uber" hrateľnosť je čistý blud!!!

Vykon PC využívaju PC exkluzivne tituly ktoré idú dopredu...s multiplatform titulmi je to bieda..konzole ich proste brzdia..o tom niet pochýb. konzoly su 3 generácie za PC. Sú zaostalé a ani sa nie je čomu diviť ved su to už 4 roky staré zariadenia ktoré iba stagnujú...zatiaľ čo na PC už musíme hrať na 6-tich 30" LCD aby sme novú generáciu GK tymi "next gen" multiplatform hrami zatažili

PC tu bolo do roku 2006 prakticky samo a nejaka PS2 robyla len kulisy. To čo teraz hrávate na konzolách su PC hry. Skúste sa pozrieť na rok 2003 a vyber titulov na PS2 Ono je to teraz môodne vravieť niejaké bludy o PC ako vymiera že je len na prácu a podobne. Vykon PC ide dopredu najme kôli hrám a GK su tu prekticky len kôli hrám. A dalšie desiatky firiem zaoberajúce sa PC hraním....ak by tu neboly konzoly PC hranie by na tom bolo veľmi dobre. Hry by boli kvalitnejšie a využívali by potencialu PC naplno a to nie len zo stránky výkonu ale aj gamedizajnu.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:10:05

Protože jsem četl tvé názory na jiných webech, tak vím že nemá cenu se vyjadřovat, ale hratelnost je věc názoru, myš je sice rychlejší a přesnější, ale celková koordinace je na gamepadu lepší, zvlášť když je na to hra dělaná. Jistě víme o ovladači na PC ale řekněme si upřímně hry na PC nejsou na gamepad dělané, takže si jich moc nezahraješ.

Tento článek situaci vystihuje:
http://www.hrej.cz/clanky/tema/6-mytu-o-konzolovem-hrani/
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:42:53
avatar
Hmm...to bol skvelý flame članok založený na veľmi rafinovanej demagogickej vsuvke. Celkom som sa pobavil....inak legenda a posledny veľky flamewar na hrej.cz

Inak Multiplatform na PC nie su robené na gamepad? Hmm...dobrý fór Street fighter 4...DMC4? Lost planet...Bioshock. GTA 4..ono keď chceš zavádzať tak zavádzaj niekoho kto o tom nič nevie. Mna neoklameš.


Ja nepotrebujem konzoly ako počitam s tym že tu nebudu navždy. ostanem radšej pri PC to mi vyhovuje. Ma lepšie hry a rad sa staram o svoje PC ....čitam mu rozprávky a tak
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:06:31

EDIT: Radši mažu, nerad se vyjadřuji tak abych se za to musel stydět.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 09:10:28
avatar
Si trapnej a neinformovanej....jaká lepší ovladatelnost na PC?Na PS2+3 je dávno myš!!!A všechny OPRAVDU všechny hry ji podporují...Alekdo by hrál třeba Bojovky,závody,Skákačky atd.. myší na to vše máme Gamepad..no a FPS+Strategie valíme na Myšce...tak co řešíš...no a na NET máme Klávesnici + myš
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:40:58
avatar
Teda to jsou zase nazory..
Zase tu nekteri museji pomlouvat jedno a vychvalovat druhe.

Osobne mam PC od 95 roku a uz delsi dobu si muzu doprat highend "soucastky".Ale tvrdit,ze jsou konzole na h..no a kdo na nich hraje,je lama nebo co,no to by me ani nenapadlo.

To,ze konzole brzdi po case grafiku,je celkem jasne,protoze se neupgraduji jako pc.Ale grafika neni to nejdulezitejsi.Navic kdyby byly vsechno only pc hry,tak nevim,odkud by se diky piractvi zaplatily..

Ja bych PC nikdy nemenil (pro me to je takove multimedialni centrum a to mi nic nenahradi),ale muzu rict,ze hrat na 107' plazme a pekne z gauce napr. Grand Turismo,ma taky hodne co do sebe.

Preci at si kazdy hraje na tom,co jemu nejlip vyhovuje
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 08:14:00
avatar
ja muzu rict ze je pekne naivni davat nejake uhlopricky jako kvalitu zobrazeni(ikdyz 107 stop jak tady píšeš by byla velka machoriva), hochu, dulezite je aby to bylo aspon full HD(tech 42 neni moc ,ale treba mas Panasonic TX P42S10E nebo podobnou), ale to ti stejne konzole nevyrendrujou, takze kde je nejaka vyhoda, hm?
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 10:51:54
avatar
Jsi mimo a to celkem dost.

Za prve nedavam uhlopricky jako kvalitu zobrazeni (navic jsem nemyslel 107 stop,ale 107 cm ). Jen konstatuji,ze hrat pohodlne z pohovky na velke zobrazovaci plose ma hodne co do sebe.

A za druhe nepisu nikde,ze by to byla vyhoda pro konzole,nebot k pc si muzes take pripojit onu plazmu. Ale oba asi vime,co je v realu castejsi,vid?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 16:49:48

No kvalita zobrazení je jedna věc a požitek z pořádný televize věc druhá, jinak máš pravdu, ale PC patří k monitoru a konzole k TV. I když se to dá prohodit.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 08:31:31

Myslim ze to 7jadro cell od IBM co je v PS3 je dostatecne vykonne a vykonnejsi nez vetsina CPU co jsou u majitelu PC takze podle mne je nejvetsi slabina konzoli nevymenitelnosti graficke karty...

Ja bych pristi generaci konzoli navrhnul s nejakym standartnim rozhranim treba jako je MXM a razem by konzole prestali trpet nedostatkem a hlavne zastaralosti grafickych karet...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 10:52:43
avatar
jenze tim bys zrusil nejvetsi vyhodu konzoli a rovnou by je mohli prestat vyrabet... a pak by sme na pc nemeli uz vubec co hrat, protoze by 80% studii krachlo...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 12:12:14

Tomu nerozumim, jeji neobmenitelnost neni vyhodou ale nevyhodou preci, a to ze na novejsi GK pustis i starsi tituly to je preci OK ne, nebo to nejak zbori nejaky trh podle tebe? Nerikam delat z konzoli PC, jen jako je u PC vymenitelna GK tak udelat vymenitelnou GK u konzoli s vyse zminenou zpetnou kompatibilitou starsich titulu...

Jen vytvoris novy trh kde spolecnosti co vyrabeji XboX, Wii, PS atpdb budou jednou za par let vyrabet pro sve konzole nove generace grafickych modulu a nekteri pujdou do upgradu a nekteri zakaznici pujdou do novych konzoli, penize jako penize preci.... Jde o to ze snizis dobu investic cili naopak zvysis ziskovost cili podporu konzoli, misto doby 5+ let ze konzole vydrzi vytahnes ze zakazniku kazdy 1-2 roky penize v podobe grafickych modulu, takhle si zakaznik koupi konzoli a koncis s prijmy, pak uz jen ciste z hernich titulu...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 16:16:52
avatar
prave ze jeji neobmenitelnost je vyhodou, das 7000 do PS3 a mas ji na 5let a vic a vis ze si vsechno zahrajes a max detaily a ze to bude vypadat skvele (dle moznosti konzole). Kdyby byla grafika vymenitelna tak pak za a) po urcite dobe budes muset investovat do karty atp a za b) by se prodrazil vyvoj, kdy by se to muselo pro kazdou ruznou grafiku optimalizovat a uz by to nevypadalo tak dobre za cenu kompromisu pro slabsi kousky a ruzne technologie. To by pak konzole ztratila tu vyhodu co ma a uz by to nebyla konzole, ale jen dalsi PC kram. Takhle z te grafiky vytahnou 150% vykonu a muze se vyrovnat i grafikam v PC co maji vice FLOPS. Jelikoz ji programatori vyuzijou na 100% pac tato grafika je jen jedna. Na PC jich je 1000ce.

myslenka obenujicich se modulu neni spatna, ale musel by jsi obmenit i procesor, ram atd atd a vyslo by te to draz nez nova PS4. PRotoze bude i jine medium, a jina technologie...Takze je dle me lespi servirovat konzole hotove (za predpokladu ze se nenaserviruje blbe, jako Xbox bez bluray a tak - je to jedno, hra je pak na vice DVD, ale neni to tak pohodlne jako na PS3)a musel by jsi financovat vyvoj techto technologii a to taky neni levne, proto byla PS3 tak draha aa i tak se na ni prodelavalo.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 16:53:30

Já si dovedu představit výměnu HW a to v tom smyslu, v Xboxu je processor IBM a grafika ATI, kdyby se v polovině životnosti grafika vyměnila, ne za jakoukoliv, ale za pouze jeden druh procesoru a jeden druh grafiky, myslím že by se zachovala i optimalizace. Tím chci říc pokud budete hru optimalizovat na dva možné procesory a na dvě možné grafiky tak se o tu výhodu nepřijde.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 17:42:37
avatar
jj, dory napad, ale i tak by se muselo neco udelat treba s RAM a nebo deskou,mechanikou, tam potrebujest taky novejsi technologie, takze by jsi si vlastne upgradnul na novej stroj, tzn ze by te to vyslo stejne jako kdyz si kupis novou konzoli (a jeste budes mit na ten kus 2 roky zaruku)
Je to tezky
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 19:06:36
avatar
Odporúčam najprv naštudovať procesor Cell a potom sa ukájať na tom "7 jadre". ked už chceš zavádzať povedz rovno 9 jadro
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 21:11:04

Verze Cell vyuzivana v PS3 ma skutecne jakoby 7 jader. 1 hlavni PPE PowerPC od IMB a sest SPE. Celkovy navrh Cell ma onech jader 9, nicmene jedna SPE byla deaktivovana jiz pred startem PS3 kvuli problemum s vyteznosti a jedna SPE je pristupna pouze OS a bezi ve specialnim rezimu. Takze ano, da se to oznacit jako 7jadro....
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 22:40:27
avatar
JJ JAKOBY je dobre pomenovanie. Ono Cell nie je x86 CPU a mne sa nepáči ak niekto porovnáva x86 s Cell procesorom. Mnoho ľudí si didnes mislí že 7 jadier Cell= 7jadier x86 CPU. čo je čistý blud! Cell nemá jadrá ako x86 CPU su to pomocné vypočtov=e jednotky s vykonom 486-ky! .....Takže asi tak. Hlavne jadro je len jedno a je taktovane na 3.2GHz.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 671x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 445x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 943x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1189x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1511x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1341x
Komentářů: 6