O Xbox One S je nečekaný zájem … SONY chystá SLIM verzi PS4 a výkonnou PS4 NEO Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 23 August 2016
altVýrobci konzolí se mohou evidentně klidně vydávat nové verze konzolí častěji. Zájem o ně je.

 

 

 

Herní konzole ztrpčují život hráčům a hernímu průmyslu, protože dlouhá léta zůstávaly neměnné a hodně ztrácely výkonově, čímž omezovali herní i technologický vývoj. Současná generace je na tom jinak. Postavená vlastně jako PC na x86 procesoru a grafických kartách podobným těm z běžných PC, umožňuje vytvoření výkonnějších verzí při zachování kompatibility. A přesně toho SONY i MICROSOFT využijí a vydají již oznámené SONY PS4 NEO (2,5x výkonnější než PS4) a XBOX ONE SCORPIO (4x výkonnější než Xbox One). Jediná obava panovala kolem toho, že konzole přicházejí poměrně krátce po vydání první verzí této generace a tak by někteří zákazníci nemuseli nést celou věc dobře, protože mnozí spoléhají na to, že nemusí tak často upgradovat. Výrobci však mohou být zcela v klidu, velká část konzolistů si klidně půjde novou konzoli koupit a to i kdyby nabídla mnohem méně, než se chystají nabídnout výkonnější chystané verze.

Dokládá to až nečekaný zájem o Xbox One S, který byl jako SLIM verze představený nedávno. Staví sice technicky na stejném základu, tedy co do výkonu se změnilo jen minimum, místo 28nm verze procesoru AMD a grafiky však používá 16nm a AMD v rámci toho vylepšila i výbavu a tak Xbox One S umí akcelerovat 4K video (včetně 10bit / Main10 profilu, HDR a HDMI 2.0 s podporou HDCP 2.2) a díky přítomnosti BluRay mechaniky tak může sloužit jako celkem cenově dostupný 4K přehrávač.

Zájem o Xbox One S tak předčil očekávání a dokonce jsou některé verze na pokraji vyprodání. Celá věc je o to překvapivější, že Microsoft nedávno oznámil strategii, v rámci které budou hry vydávat na celou WINDOWS 10 platformu, tedy včetně dříve exkluzivních Xbox titulů, které se tak objeví i na PC. Mnozí tak předpokládali, že Xbox konzole skončí, protože nikdo si přeci nebude hrát hru na konzoli, když si ji v lepší kvalitě může vychutnat na PC. No zjevně Xbox One S, který je pořád výkonově slabota, spousta lidí zaujal.

Velice dobrý signál z úspěchu Xbox One S má konkurenční SONY. Ta zatím s přehledem vítězí v souboji této generace konzolí, za což může zejména lepší výkon (SONY zvolilo o něco výkonnější grafiku) a mnohem lépe zvládnuté a dřívější vydání PS4. V současnosti poráží v prodejích Xbox celkově minimálně 2 ku 1. A SONY také chystá novinky v rámci PS4.

Vypadá to, že velmi brzy SONY ohlásí SLIM verzi PS4 a asi nás nikoho moc nepřekvapí, že protože PS4 staví na velmi podobném základu jako Xbox, základu který připravuje AMD, že i tady určitě bude použita již 16nm místo 28nm verze a vsadím se, že bude umět fungovat také jako 4K přehrávač :). SLIM verze PS4 pravděpodobně zcela nahradí současnou verzi PS4. Nicméně tahle verze bude tou základní. SONY již oznámilo „high end“ verzi PS4, která dorazí za pár týdnů na trh.

Jmenuje se PS4 NEO a staví na výrazně zrychleném procesoru JAGUAR s 8jádry, rychlejších pamětech a hlavně využívá novou POLARIS 10 grafiku od AMD, pravděpodobně ve verzi čipu jakou má Radeon RX 470. Samozřejmě takty budou o něco níže. I tak má mít výkon kolem 2,5 násobku současné verze a tedy masivně lepší pro herní výkon. Hlavním důvodem je ale uvedení vlastní VR setu, který sice prý bude stávající slabší PS4 podporovat také, ale asi nikdo nepochybujeme o tom, že Radeon RX 470 (PS4 NEO) je pro použitelnost s VR mnohem lepší než Radeon HD 7850 (PS4). SONY zjevně nebude mít o zákazníky nouzi, i když zajímavé bude sledovat zájem o dražší konzoli než obvykle. Microsoft slibuje ještě výkonnější konzoli, ale ta dorazí až příští rok a AMD pro ni vyvíjí zbrusu novou SoC platformu založenou na ZEN procesoru a HBM pamětech a možná VEGA grafice. Výkon má dosahovat 6TFLOPS, tedy ještě o skoro polovinu více, než má PS4 NEO. Vadou na kráse je to, že Xbox One SCORPIO dorazí až příští rok před vánoci a jeho cena samozřejmě také bude vyšší. SONY i Microsoft plánují podporovat všechny verze PS4 a Xbox One, i když zjevně některé budou schopnější, než jiné. Zda bude o novinky také tak velký zájem a uživatelé budou ze slabších verzí na výkonnější přecházet, to se teprve ukáže, pokud ano, samozřejmě to zohlední i vývojáři her a hry by tak nemusely být kvůli slabým konzolím tak przněny, což se projevuje i na PC verzích. Takže pokud už musíte hrát na konzolí, kupte si prosím tu dražší a výkonnější a nebojte, za další 2-3 roky dorazí ještě výkonnější …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 13:10:01

Tak ony ty konzole pomáhají neskutečně AMDčku, takže bych je zas tolik nezatracoval. A pohodlnejch konzolistů, co nechtějí nic řešit bude stále dost. Mám primárně PC, ale i PS4. PSko je supr, když přijdou kámoši a jen tak zablbnem na velké TV. Takové World of Tanks bych tam ale ani nezkoušel instalovat, klávesnice a myš je v tomto případě k nezaplacení.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 14:56:01
avatar
V čem vidíš výhodu PS4 oproti PC kromě toho, že o PS4 se nemusíš starat jen spustíš, nainstaluješ a bez žádného nastavování hraješ? Protože jinak PC umí to samé co PS4 ;-)
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 15:10:14

To se bavíš o nás zasvěcených. Člověk, co nemá šajn o PC komponentech atd. má jednodušší pořídit právě konzoli. Neřeší updaty driverů, konfiguraci pc, upgrady. Chápu ty lidi. Pořád je to lepší řešení, než jít si pro Tesco PC Proto já mám primárně PC, se kterým si umím poradit. Ne všichni jsou na tom jako my. Krom toho je pořád dost exkluzivit, které si na PC nezahraješ. Nehledě na to, že propojovat Pecko s TV přes celej byt fakt nehodlám, proto mám i konzoli.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 16:41:00
avatar
Dnes ovládat PC uživatelsky je nutnost jako mít dnes řidičák. Já to spíš vidím v lenosti než v tom, že by normální člověk dnes nezvládl obsloužit PC. Já mám PC kousek od TV. Velikost cca jako AVreceiver. Používám jej převážně jako MMC (Kodi), ale když si chci zahrát, tak nabootuji Winy a není problém si zahrát i moderní hry ve FHD. Chápu, že si toto sám každý nepostaví, tak jako já si sám neopravím vše na autě, ale téměř v jakékoliv počitačové prodejně Vám postaví PC na míru a dnes prakticky všechny updaty jedou automaticky. A když se něco náhodou pokazí, tak Vám to v počitačové prodejně taky opraví. A pokud někdo koupí PC či kolo v tescu, tak by se měl nadsebou zamyslet a takové ani PS4 nezachrání
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 16:49:55

No kupříkladu ještě dost cestuju a používám přenosnou PS Vitu, některé tituly jsou Crossbuy, takže je mám na obě platformy a to je fajn. Je to jen o osobních preferencích. Všichni snad máme mozek, abychom se uměli rozhodnout, do čeho investujeme vydělané peníze.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 08:11:30

Počítače jsem nějakou dobu prodával a mohu vám říct, že drtivá většina zákazníků o nich nic nevěděla. Drtivá většina rodičů, která přišla své ratolesti koupit něco na hraní se jen divila, kolik to vlastně stojí. Měli prostě představu, že za 10 tisíc koupí herní PC včetně licence na OS atd. Mnozí pak chodili s tím, že se už podobným způsobem spálili nebo naletěli. Když dnes vidím, co řada prodejců prezentuje jako herní PC nebo NTB, tak žasnu. Takže se nedivím tomu, když se nechtějí znovu spálit a dítěti prostě koupí konzoli a mají klid. Mají jistotu, že příštích X let si to dítě zahraje všechno, co chce. Nebudou muset řešit, že tam dítě natahalo balast, že padají windows, že to chce zase novou licenci na antivir, že jim potomek kouká na netu na porno, že to chce aktualizovat Javu a oni neví, co to je , že tam začalo něco drnčet, že ta hra běží ale trhá se a tak podobně.

Jako ono je třeba se na to dívat pohledem normálních lidí a ne pohledem, který převládá zde. Berte to tak, že většina populace umí PC zapnout, dokáže se nějak dostat na internet a dovede spustit programy, když jim ukážete, kde mají ikonu, ale tím to pro ně končí. Vyskočí na ně aktualizace Javy a netuší, co to je a co s tím mají dělat. Lidí, kteří se orientují v HW a jsou schopni si PC postavit, zprovoznit a udržovat je opravdu menšina do 10%.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 08:34:05
avatar
Uplne suhlasim. Privirabam si stavanim PC na mieru, ovdvirovanim, preinstalaciami celych PC vratane zalohovania, sietovnaim a pod., a veru, zasnem aka slaba je pocitacova gramotnost drvivej vacsiny ludi. A o nejakej PC hygiene, (myslim tym sem-tam precistit registre alebo zdefragmentovat disk), uz vobec nikto nic nevie, alebo to len poculi ale aj tak maju v PC bordel. Bezne su registre totalne zamarasene, disk plny bordelu a este k tomu castokrat maju dva aj tri antiviry naraz aktivne. A tak im to potom nefunguje a mna ide z toho trafit Takze takymto ludom su konzole ozaj blizsie, ako mne/nam tu, co sa do PC rozumieme. A my taki si predsa konzolu pre seba urcite nikdy nekupime, iba ak tak pre nase lasky alebo ratolesti
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 13:44:18

Ano, ti, co vědí, mají oboje a využívají výhod obou zařízení.
maxsenz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-27 15:06:54
avatar
1 - raz som inštaloval tescoPC išlo ma je*núť pri tom šmejde...
2 - PC prepojiť s TV je najľahšia vec - IDE TO AJ BEZ KABLOV človeče !!!
3 - tie exkluzivity z PS4 sa dajú bez problémov hrať na PC, len musíš mať správny software a hardware poriadny hlavne !
4 - áno,konzole boli super, ale nie tieto nové...ja som mal Segu Dreamcast, ktorá je výkonovo celkom smiešna, ale zábava hier na nej za pár korún až pre 4 hráčov naraz (90% titulov sa tak dalo hrať, zvyšné mali podporu aspoň pre 2 naraz...) tomu sa nič nevyrovnalo doteraz ! - kto to nezažil, nemusí pochopiť...
BolginNT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 16:43:00

Já měl za to, že toto milionkrát omílané téma "PC > konzole" bylo v kurzu tak před 10 lety.
Kromě pohodlnosti pro technicky méně zdatné hraje obrovskou roli i volba exkluzivních her, které mají svoji kvalitu a které se budou objevovat i nadále (Pro PS4 to je Bloodborne, poslední díly Uncharted, Until Dawn, chystané God of War a spousta dalších).
Nehledě na to, že poskládat ucházející PC, které zvládne i moderní tituly na ucházejících detailech, stojí obecně víc, než si prostě koupit konzoli za 9 tisíc. Pravda, mnohdy se tam nedostatky ve výkonu maskují upscalingem rozlišení a přehnaným antialiasingem, ale právě ta pohodlnost NEŘEŠIT nějaké nastavení a zkrátka jen hrát, je pro lidi lákavá.
To vše říkám jako člověk, co vlastní a používá výhradně PC i na hraní (bratr vlastní i PS4, tak mám možnost přímého srovnání), jen mě už unavuje číst neustále dokola tyto hloupé argumenty, proč je PC vlastně lepší.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:02:43
avatar
Promiň, ale nenapsal jsem nic proč je PC lepší než konzole atp! Takže nechápu proč píšeš zde, že Tě něco takového unavuje, když nikdo tady o tom nepíše??? Že by halucinace?
PS: moje babička se naučila s PC dělat v 60 a o ní bych kildně mohl říct, že není technicky zdatná - to je jen výmluva zdechlých lidí!
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:12:40

Babička si vie opraviť bežné choroby PC, zistiť príčinu BSOD, nainštalovať/odinštalovať ovládače grafiky a ďalšie ? Do áut sa náhodou nevyznáš ?
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:43:13
avatar
V autech se moc nevyznám, ale snažím se. Teď se mi pokazila otvírání dveří na autě a přestože mám papíry na hlavu a manželka o mne prohlašuje, že neumím ani našroubovat háček na věšák, tak jsem si to přesto sám opravil. Ikdyž by bylo pro mně jednodušší dovést auto do opravny vzdálené odemne 500m a měl bych to na druhý den opravené za pár stovek, ale neudělal jsem to, protože nejsem zdechlý! Zabralo mi to celé dopoledne, ale pořád lepší než si válet šunky na gauči či u piva. Nechci dopadnout jak moje druhá babička, která byla zdechlá dojít i do druhé patra a nedožila se ani 60 let. Proč asi? Pokud člověk nebude procvičovat mozek a tělo, tak časem daný orgán zakrní a dopadne to špatně
PS: osobně ani já nevím co je to BSOD, natož moje babička, ale nato, že do 60 nevěděla ani co to PC je, tak by si čuměl co všechno zvládne - i total commander zná
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 20:58:10

Ja som takú jednu poznal, keď videla môj notebook + internet, tak si to išla hneď kúpiť, len dosť často sa jej to kazilo
BolginNT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:11:10

Mám pocit, že další konverzace se zdejší elitou je jen ztrátou času, tak jen dodám jediné... PC neumí to samé co PS4, neumí přehrát exkluzivní tituly, kterých je dost a které mnohé přiměje konzoli koupit ;)
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 18:14:01
avatar
Vzhledem k tom, že hry se vyvíjí na PC a až pak se překonvertují na konzole, tak není pravda, že to PC neumí. Jen prostě nejsou tyto tituly vydávané na PC. Vím, že to pro PC hráče vyjde nastejno, ale pokud někdo napíše takový blud jako, že PC neumí to samé co PS4, tak by raději neměl fušovat do problematiky PC, ale měl by se raději věnovat jinému oboru, kde se by mohl lépe uplatnit
BolginNT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 18:19:48

Chlape ty jsi vážně speciál
Zeptám se polopatě... zahraješ si tu hru na PC nebo ne? Nezahraješ. Každý snad ví, že se software vyvíjí na PC, psát ho na gamepadu by asi nebylo to pravé ořechové.
Já měl jisté podezření, že něco není v pořádku, ale když jsi v minulém příspěvku napsal, že cituji "mám papíry na hlavu", vše se rázem vyjasnilo.
Tímto ti děkuji za vysvětlení a přeji ti hodně štěstí do budoucna
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 08:27:13
avatar
No promiň, ale na PS4 lze připojit taky klávesnici, takže argumentovat s gamepadem ohledně nutnosti programovat hry pro konzole na PC můžeš zkoušet tak max na děti ze základní školy a tam jsi asi s vědomosti PC zamrzl i Ty, že?
Porovnej si architekturu konzolí na bázi AMD Jaguar a architekturu PC a možná ti to doklapne, pokud to na tebe na člověka bez papírů na hlavu není nad tvé intelektuální možnosti
BolginNT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 11:31:44

Už se dál nesnaž, nejde ti to. Pořád plácáš páté přes deváté a pointa mého původního příspěvku ti přes tvoji bystrost zůstává pořád zahalena.
Pro koncového uživatele naprosto zcestné, na čem se hry pro PS programují a že se kompilují právě na PC. Koupit a zahrát si je pořád můžeš jen a pouze na dané konzoli. A proto je lidi kupují. Jsi tragéd.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 13:20:32
avatar
Já, ale netvrdím, že hry co jsou jen pro konzole, že fungují i na PC. To meleš ty pořád dokolečka snad v každém tvém příspěvku jako bych tvrdil opak. Ale náš rozpor přece byl jestli to PC umí nebo neumí. A dokázal jsem Ti, že umí. Akorát si to vydavatelé nepřejí vydávat na PC i když by to pro ně bylo téměř bez práce. Kvůli tzv. exkluzivitě. "Pár" lidí si to koupí nejspíš i kvůli tomu, ale většina lidi paří na PC. Mluví o tom i prodejnost her PC vs konzole (a totam nejsou tam započítány nelegální kopie). Konzole jsou jen minorita oproti PC. A pokud mrkosoft využije svoje postavení na trhu, tak konzole už nebudou mít ani exkluzivitu her. Mne konzole nevadí a ať si je koupí kdo chce je to jejich věc, ale vadí mi, že od začátku lžou výrobci o konzolích a dělají z lidí blbce
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 01:12:25
avatar
Zatim nepomahaji temer vubec, ale pomahat budou a to masivne s prichodem low level API. Jednak XBOX1 stavi na DX12 a vzhledem ke slabemu HW musi konzole tradicne vyzdimat maximum vykonu, a to ze stejne architektury jakou ma AMD dodnes a to samozrejme AMD obrovsky pomuze.
A pomuze to jak jejich grafikam, tak jejich procesorum, a to aniz by to vlastne konkurentum ublizilo.

Doted byla situace uplne jina, protoze vyvoj na PC pracoval uplne s jinou API a optimalizace, pokud se vubec nejake z konzoli dostali, AMD diky DX11 moc nepomahali.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 14:36:52
avatar
Xbox one S se hlavně prodává kvuli tomu, že je to nejdostupnější 4k přehrávač.Klasický se prodává za cca 20 tisíc.Takže možnost hrát na něm ješte hry bude přidaná hodnota. Ohledně Sony jsem slyšel teorie, že ps4 slim verze, která už unikla na internet bude právě verze Neo a výkonější varianta se představý až později aby mohla konkurovat výkonově Scorpiu.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 00:14:39
avatar
Přesně tak, tahle zásadní informace v článku chybí - že se jedná o vůbec nejlevnější 4K blu-ray přehrávač. Tedy že ty prodeje tentokrát vůbec nejsou o žádné PC vs konzole válce. Snad příště
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 01:20:20
avatar
JA si nemyslim ,ze by se opakovala situace s PS3, kdy PS3 byl na tom velmi podobne s BR.
Dnes jsme v jine dobe, dnesek patri pohodlnemu streamovani v predplacenych sluzbach a tomu zadny disk nemuze dost dobre konkurovat. Samozrejme, ze XBOX sam o sobe je i pomerne dobry 4K prehravac a tak nepochybuju, ze prave 4K byl jeden z duvodu, proc prodeje slim predcili ocekavani.
Nicmene muj osobni nazor je, ze to nebyl hlavni duvod.
Mezi dalsimi jako je: velikost, hlucnost, spotreba, design, rychlost ( i pres male navyseni taktu se u nekterych her jedna o pomerne slusny narust, typicky Project CARS).

Ono koneckoncu by se dalo pomerne snadno spocitat jestli narust prodeje XBOX1S znamenal stejny narust prodeje 4K BR. Nebo kolik pribylo netflix predplatitelu atd.
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 14:27:13
avatar
Já teda nevím, ale prodeje PS4 ku XOne nejsou 2:1, ale spíš 40 ku 30 milionům. Někde se holt stala chybička v počtech
Navíc v mém okolí všichni mají XOne a nikdo PS4...

Starší generace byla obráceně, tam X360 PS3 převálcoval dost krutě, PS4 na tom v poměru není tak dobře...
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 15:58:51

http://bonusweb.idnes.cz/prodeje-xbox-one-versus-playstation-4-d84-/Novinky.aspx?c=A160201_171440_bw-novinky_anb


ehm
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 21:33:52
avatar
Pár měsíců zpátky to bylo přes 30m PS4 a přes 20m Xboxu. Pořád tam nevidim to 2:1
Mě třeba k PS nic nevedlo, mohl jsem si koupit co jsem chtěl a X je pro mě lepší, kinekt a hry, například Forza, to PS nemá... Jo, má třeba Uncharted, ale to mě nějak neoslovilo, je to v podstatě převlečená Lara v jiném prostředí atd.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:54:07
avatar
U mě je to naopak. PS4 všichni, xko nikdo.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 07:57:03

Podle mne je to o komunitě. Dost lidí se řídí kamarády. Já třeba chtěl původně pořídit Xbox kvůli Forze. Ale protože už dva lidi kolem mne měli PS4 a hráli s dalšími kamarády na PS4, tak jsem šel do PS4 taky, abych hrál s nimi. A v podstatě 95% času hraní na konzoli hraju s někým ze známých online. Podobně když se rozhodoval bratr, tak šel taky do PS4, protože zase už věděl, že bude mít s kým hrát.

Podobně, kdyby měli Xbox a pařili online, tak půjdu asi do Xboxu a budu hrát s nimi. Čili i tohle může mít podle mne velký vliv na to, co si lidé koupí.

Nemyslím si, že by tolik lidi řešili papírový výkon obou konzolí a tabulkově to dávali proti sobě. Prostě je zajímá co a jak si zahrají a tady podle mne PS4 vede. Ten rozdíl ve grafice ve hře v podstatě není postřehnutelný a ostatně o tom ani konzole nikdy nebyly.

To jen PC herní svět nás zkazil, kdy v posledních 15 letech se na první místo začala stavět vizuální stránka hry. Zda ta hra vůbec za něco stojí, zda má nějakou hlavu a patu, zda má příběh, zajímavé herní mechanismy, zda zabaví na víc jak 5 hodin ... to je bohužel až věc podružná. Konzole jsou o hraní a o zábavě a ne o slintání nad grafikou "hry", která je spíš jen krátké tech-demo než skutečnou hrou. Proto se mi nikdy nelíbilo spojování herního světa konzolí a PC.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 01:40:04
avatar
v Q1 '13 to bylo mezi xbox360 a PS3 velmi vyrovnane v predpokladanych celkovych prodejich ya cele obdobi do te doby.

76 MIL vs 75 MIL pro XBOX. V USA a EU vedl XBOX a v japonsku zase PS3.

Rozdil mezi PS4 a XBOX ted je v celkovych poctech mnohem markantnejsi, ale ono je tezke cokoliv soudit, kdyz se obe porad prodavaji a vse se muze zmenit.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 17:52:43
avatar
2,5x vyšší výkon při prakticky stejném CPU je dost dobré - uvidíme. Kdyby se takhle optimalizovaly hry na PC, tak FX procesory nestíhá AMD-GF vyrábět a i3 nebo i5 si za tu cenu žádný hráč nekoupí. Jako 4K přehrávač je to bomba, ale i tak mě víc zajímá jak to dopadne s VR.
Joohn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Playstation now jde na PC 2016-08-24 18:53:32
avatar
Playstation NOW bude przy spuštěn na PC... další důvod nejít do konzolí....Když všechny exkluzivity si zahrajem i na PC...Odkaz
GagosCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 19:31:04
avatar
Bude to streamovací služba, tudíž bude potřeba hodně rychlý net a samozřejmě Sony zavede měsíční poplatky a všechny exkluzivity si na PC rozhodně nezahraješ - pouze hry z PS3, takže takový Uncharted 4, Until Dawn či Last of Us Remastered si nezahraješ + samozřejmě všechny ostatní exkluzivity co teprve na PS4 vyjdou (např. Horizon Zero Dawn, Detroit:Become Human, God of War...).
Joohn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 21:56:00
avatar
Here are the recommended specs for running PS Now on your PC:
Windows 7 (SP1), 8.1 or 10
3.5 GHz Intel Core i3 or 3.8 GHz AMD A10 or faster
300 MB or more; 2 GB or more of RAM
Sound card; USB port
A minimum 5Mbps connection is required

5 mega není moc
Cena taky vklidu 7-DAY FREE TRIAL
1 MONTH FOR $19.99
3 MONTHS FOR $44.99
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 22:18:51
avatar
Záleží i na pingu a i provedení ze strany sony.
BolginNT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 22:23:07

Služba to může být zajímavá, jen čekám, kde bude ten háček, aby tím nekanibalizovali na prodejích vlastních konzolí.
Těch 5mbps se mi ale nějak nepozdává. To bude vážně stačit na nějakých 720p při 30 snímcích nebo 1080 při hrůzné kompresi, oproti které by Youtube vypadalo jak klenot.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 19:02:59

A to je presne ta doba kdy behem pristich let zacne konzolistum dochazet proc porad hniju na konzoli.Protoze kazde 3-4 roky davat 10-20k za novou konzoli to uz se radeji zacnou vracet k pc ktere je lepsi si upgradovat.Konzole byly nejlepsi jen kdyz u dane hry byl splitscreen a dva kamosi se sesli a parly nebo na sportovni hry s kamosem hrajem spolu nhl a to je pecka ale jinak to patri do hnoje preplacet takove prachy za polovicni kvalitu oproti pc.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 19:08:18

Nesouhlasím, dával jsem za ps4 8.000kč ve Vánoční akci, za 5000kč jsem prodal PS3, nějak mi ty počty nesedí, počítám, že to takhle dělá každý, kdo jde do novější konzole.
GagosCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 19:32:33
avatar
Souhlas, taky jsem kupoval PS4, na Alze za 8900 spolu s Uncharted Remastered a PS+ na 3 měsíce a starou PS3 jsem prodal za 5500.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-24 22:20:00
avatar
Předpokládám včetně mnoha her, když nová stála asi tak 6k.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 08:48:01

Samozřejmě, včetně her, co už nehraju. Je to lepší jak na steamu, koupíš, dohraješ, navýšíš hodnotu konzole. Na steamu koupíš, dohraješ, smolík.
GagosCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 09:25:03
avatar
Přesně tak, navíc jsem všechny hry kupoval v různých výprodejích, takže stály zlomek původní ceny.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 01:46:58
avatar
Koznole jsou zcela jina platforma a je naprosto vporadku, ze v okoli PC na hernim trhu existuji. Mimochodem konzole jsou hlavnim duvodem proc na PC mame low level API. GCN jako architektura vznikala predevsim pro ne.
PC je demokraticka, nezavisla, otevrena herni platforma, zatimco koznole jsou zavisle, uzavrene platformy.

Kazda platforma ma svoje vyhody a nevyhody a jediny problem bych videl pokud by se zacali filosoficky priblizovat, v koexistenci ovsem zadny problem neni, prakticky je to vyhodne pro obe strany.
mello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vítěz 2016-08-25 03:28:18

No jak víme, samotný prodej konzolí netvoří skoro žádný zisk, ale až následný prodej SW a služeb.

Proto si dovolím tvrdit, že od MS to může být stěžejní krok s tím spuštěním prodeje exkluzivních titulů na PC.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 07:43:43

Ono pro někoho je to překvapení, ale je třeba si uvědomit jednu zásadní věc ohledně Ska. Je to v tuto chvíli nejlevnější 4K BR přehravač na trhu. Levnější přehravač BR disků, který umí 4K obsah nekoupíte. A tady to navíc funguje ještě jako herní konzole.

Takže já se vůbec nedivím, že je o tuhle verzi Xboxu opravdu obrovský zájem. Za danou cenu má prostě něco, co jiné zařízení nemají.
mello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 08:45:43

Já vidím 4K přehrávače už od 3tis
GagosCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 10:18:26
avatar
To jsou přehrávače, které neumí plnohodnotné 4K, pouze 1080p upscalují do 4K.
mello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 10:20:01

Si dělám srandu a jak zjistím, který je 4K nativní?
Protože tato informace ve všech parametrech u prodejců chybí pro vyhledávání.
A jak víte, že tento Xbox také jen neupscaluje?
GagosCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 12:32:45
avatar
Xbox One S umí Blu-Ray rozjet v pravém 4K, hry upscaluje. Poznáte to tak, že musí být uvedeno nativní 4K. Pokud je někdě napsáno upscale/vybaveno upscalerem, tak neumí pravé 4K a přehrávače, které umí nativní 4K stojí zatím přes 10 000, takže ano, Xbox One S je zatím nejlevnější plnohodnotný 4K přehrávač na trhu. Navíc ten Xbox má stát jenom nějakých 7990 i s Fifou 17, takže opravdu skvělá nabídka pro toho, kdo chce 4K přehrávač.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-08-25 18:45:20
avatar
Jestli stojí 4K přehrávač Xbox one S zhruba 8000 kč, tak se může jít Samsung a Panasonic zahrabat, protože oni jsou zatím jediní výrobci co ho prodávají a cena začíná na 20 tisících.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 580x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 389x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 897x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1173x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1496x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1333x
Komentářů: 6