SONY a odemčení PS3 – odemčeným konzolám zablokuje přístup na PSN a hackery zažaluje Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 18 February 2011
altSpolečnost SONY oficiálně reagovala na situaci, kdy už PS3 není chráněna proti pirátům.

 

 

 

Jak jistě víte, herní konzole PS3 dlouho odolávala odemčení a její protipirátské ochrany fungovaly. Ne proto, že by byly nějak výjimečné, ale proto, že se je nikdo obcházet moc nepokoušel. PS3 totiž vyšla s podporou Linuxu, díky čemuž se stala velmi populární u nehráčů a sloužila jako levná a výkonná výpočetní jednotka (CELL procesor). Jenže SONY konzoli PS3 dotovala a vydělávat potřebovala na prodeji HW. A když vám zhruba 1/3 prodaných dotovaných konzolí slouží jako výpočetní jednotky a další hry a SW na to nikdo nekupuje, je to problém. SONY se s tímto problémem vypořádala jednoduše. Řekla, že Linux je bezpečnostní riziko (dobrá výmluva) a prostě jej updatem firmware odebralo. A to byl začátek konce. Pouhých pár měsíců na to se objevily první průniky do zabezpečení konzole a to nakonec bylo finálně odstraněno jen rok poté. V tuto chvíli je PS3 za použitím velmi jednoduchých metod, které zvládne každý uživatel, který umí zastrčit FLASH disk do USB, zcela nechráněna a odemčena. Samozřejmě části uživatelům využívající PS3 s linuxem se tím hodně usnadnilo, souběžně s tím ale dostali do rukou možnost i piráti.

A první důsledky jsou zde. Mnohé PS3 hry se totiž rázem objevily na P2P sítích. Dokonce před vydáním unikla i Killzone3 akce. Objem pirátství na PS3 se tak rychle zvyšuje a z 0% bude za pár měsíců, kdo ví kde. SONY se samozřejmě nechce dívat na celou věc se založenýma rukama. Pokud jde o možnost PS3 znovu zamknout, nemá žádný nástroj a šanci, jak toho docílit. Takže jednoduše bude ty konzole, kde zjistí „neoprávněný“ průnik do zabezpečení, odpojovat permanentně od sítě PSN. Něco, jako to udělal hromadně jednoho času Microsoft. Takže pozor, v aukcích se brzy mohou objevit nápadně levné PS3, které ale k PSN nemusíte už nikdy připojit.

SONY tedy nadále trvá na tom, že PS3 je její zařízení a vy nemáte právo do něj zasahovat. To je i jádro sporu se samotnými tvůrci průlomu. Ty SONY oficiálně žaluje a bude zajímavé tento spor sledovat, komu nakonec soud dá zapravdu. Pokud se tedy k rozsudku dostaneme, dozvíme se, zda má zákazník právo koupený předmět jakkoliv upravovat, tedy i odemykat, nebo se svým zakoupeným majetkem nesmí libovolně nakládat. Zda pak případný rozsudek bude mít vliv i na kroky SONY ohledně odpojování? Těžko říci, možná se dočkáme žalob některých uživatelů se zamčenými konzolemi. Každopádně PS3 je pirátství otevřena a pokud někomu nejde o PSN, tak mu ani zamčená konzole v hraní upirátěných her nebrání. Tak jako tak SONY prohrává.

Nabízí se tedy otázka, kdy se objeví PS4. Ta nás zajímá i proto, že doufáme v další technologický posun her, který současná generace konzolí naprosto brzdí a zastavuje. Bohužel SONY se dušuje, že nové konzole se dočkáme až někdy kolem 2014-2015. Strašný …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Richardv2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 14:47:19

Nechapu, Kdyz si koupim PS3 tak je to jiz muj majetek a s nim si muzu delat co chci, neberu v potaz prebrani technologii a vydelavat atd.., myslim proste ciste laicky. Sony nemuze prece do toho kecat safra.
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 15:31:56
avatar
Ono to není tak úplně pravda, konzole jako taková je vaše ale software (firmware) v ní obsažený je majetkem Sony a tudíž jakýkoli zásah do něj je nelegální. Ve spouštění podepsaných aplikací problém nevidím (tam se spíše jedná o postup jak Geohot došel ke zjištění master klíče), jiné je to ovšem s instalací Custom Firmwarů kdy jde o upravený software Sony.

To že je ochrana PS3 pokořena se všeobecně ví, z chování Sony je jasné že na takovou situaci nebyla připravená a k její vlastní škodě se chová jako vzteklý pes a kouše všude kolem sebe. V konečném důsledku jí to podle mě spíše uškodí, jelikož soudními procesy na sebe stáhne nechtěnou pozornost. Stačilo by to vyřešit tak jako Microsoft, detekcí CFW přes PSN a následný ban konzole. Piráty to neodradí ale sebere jim to možnost online připojení a z toho plynoucích služeb a člověk si to pak rozmyslí jestli mu pirátění her stojí za ban a jak jsem tak četl zpravy o vývoji CFW i za potencionální brick.
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no nevim 2011-02-18 18:22:07

to by ale pak znamenalo, ze clovek takto zakoupenou vec nemuze prodat, protoze nemuze prodavat "software-firmware", ktery mu nepatri.
Pripadne pokud nasledujici majitel provede hack, tak na vine bude kdo? Zrejmne ten, ktery konsoli koupit jako prvni? Ktery oficialne souhlasil s podminkami koupe?

Na druhou stranu, co dneska v sobe nema nejaky ten firmware..
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 10:54:31
avatar
Spíše než majetek bych to popsal oním obskurním duševním vlastnictvím. Prodat konzoli tak může každý a práva Sony pak poruší ten, kdo si konzoli crackne. Nezdá se mi že bych při koupi konzole musel souhlasit s nějakými podmínkami, maximálně tak provozovat konzoli v rámci podmínek pro uplatnění záruky. Jinou kapitolou je pak TOS při připojeník PSN a tu si musí odsouhlasit každý majitel nového účtu.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 15:54:06

máš pravdu ale len čiastočne, prepísanie firmweru je jedna vec, ale nahodenie Linuxu tam bola úplne legálna činnosť.

No predstav si žeby mi výrobca notebooku predinštaloval Windows, uzamkol v BIOS možnosť nainštalovať iný software. Nebolo by to nahlavu? A tak si môžem kľudne BIOS upravovať a na vlastné riziko dávať tam aj neatorizovanú verziu. A rovnako si môžem inštalovať aký OS chcem a neporušujem tým žiadne práva.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 00:20:35
avatar
problém s Linuxem byl ten (problém pro sony), že možnost instalace uváděla jako vlastnost konzole. Tudíž zabráněním jeho instalace vlastně omezila práva majitele konzole. A mam takovej pocit, že tenhle spor už Sony projelo a muselo vracet nějaký prachy za konzole....

Co se týče toho firmwaru. Je to SW jako každej jinej. Jeho úpravou porušuješ duševní vlastnictví Sony. Přirovnal bych to k tomu, jako kdybys používal cracknutý Widle...
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 07:11:17

tak jednoducho nebudem aktualizovať firmware a je to. Určite je veľa PC3 takých ktoré majú originálny starý firmware a tam nie je problém.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 22:16:10
avatar
problém je ten, že se starým FW ti nepujde PSN, případně nejaký nový hry...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-21 16:47:02
avatar
Vsichni tu nadavej na majetek nemajetek FW - zda je SONY,ci uzivatele... ale je jasny ze jde jak sony tak piratum o jedno Kdyby se konzole hackla na linux a emulatory starych her atp tak to sony necha klidnou, jenze je jasny proc se to delalo, kvuli piratskym hram Proto sony tak zbroji, nejakej jeji FW ji je u zadku. Ohanet se na FW je jediny co ji v boji proti piratstvy zbyva. Takze je moc peky jak lidi nadavaj na sony kvuli tomu ze si privlastnuje fw na co nema narok vkladajice medium do vypalovacky Kvuli tomu to je, hosi, kvuli tomu
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 15:54:38

Je otázka jestli pak má člověk nárok na reklamování výrobku, to je tak jediný co má firma možnost zakázat, kromě přístupu online.
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:47:32
avatar
Sony to má beztak ošefované ve svých podmínkách (TOS), které musí odsouhlasit každý člen PSN. PSN pak není vlastností konzole ale pouze doplňková služba Sony takže bych řekl že reklamace asi nepřipadá v úvahu.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 07:59:07
avatar
Trošku agresivné Sony To by mohlo AMD žalovat každého, kdo si odemkne procesor.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 00:21:37
avatar
tím že si odemkeneš procesor, ale neporušuješ ničí autorský práva...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-21 16:48:34
avatar
tim ze odemknes procesor si nezahrajes paleny hry Jak jsem psal vyse, FW a homebrew je ji u zadku, je to kvuli piratum.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-22 15:36:55
avatar
Ano. Správně by Sony měla všude vyhlašovat, že se tím odemčením jedná o zásah v rozporu se záručními podmínkami a když ti zablokují to PSN, se uživatel vlastně nebude nijak moc bránit, protože vlastně porušil záruku a následkem toho bylo znefunkčnění PSN. Takže podle mě, to není na žalobu ani jedné ani druhé strany. No a jestli se na netu začnou objevovat velmi levné PS3, tak když by se do toho dal dostat ten Linux, tak by to mohl být dobrý způsob jak si zařídit levné multimediální centrum s možností přehrávání Blu-Ray. Ty se dnes pohybují kolem ceny 10tis. Kč no a za 5000 by to byl dobrý kup.
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 15:52:30
avatar
tomu neverim že nove konzole vydu až v 2014 alebo 2015 im to uplne drbe?jednu konzolu drzia na trhu pri zivote 10 rokov?obzvlast ked vyvoj ide strasne dopredu a hardware velmi rychlo "zostarne" to akože mam este 3 roky hrat tie otrasne osekané konzolove hry na PC?Ako keby bol problem každe dva roky konzolu updatovat!a ten kto chce nove hry bud si ju za par supek kupi alebo ma smolu!Dva roky garancia ze si nanej zahrajete vsetky hry je dost dlhá doba!Ja už mám velice važne podozrenie že je to tu celé umelo naschval brzdené,maju tajne dohody aj z microsoftom a naschval to drzia dole!Tym padom aj PC hry,inak mi to nejde do hlavy
Gembo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 18:55:28
avatar
jasne ze to umelo brzdia, aby sa nemusel tak rychlo vyvijat novy hardware.
Stillson [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:05:19
avatar
Samozřejmě chápu postoj SONY,protože by se nejspíš nikomu nelíbilo aby se obcházela ochrana něčeho co jste sami vytvořili.Ale na druhou stranu museli s tím počítat,protože se vždy konzole jednou prolomila.Podle mě se tím trochu zvýší nárust prodeje PS3,ale zase bohužel hry na PS3 se dělají oněco hůře než na konkurenční Xbox.Je to podle mě prašť jako uhoď

Jinak tady souhlasím s 2MATRIXEM s tím,že "next-gen" konzole jak se jim jeden čas říkalo jsou už za opicemi a mělo by se co nejdřív upgradovat na nové HW komponenty.Jde to hrozně rychle dopředu všechno a kdo by si v této době koupil grafiku z Xboxu nebo PS3?Podle mě už nikdo,protože jsou to staré šunky.Dost to brzdí vývoj a navíc když dělají přednostně hry na konzole a potom předělají pro PChráče je to někdy otřesné.Ale právě že díky tomu by se měli PCčkáři zamyslet a občas si nějakou tu hru na PCkoupit a ne všechno jen stahovat.Potom je jasný postup při vytváření nových her.Proč by dělali na PC,když to každý stáhne?Tak to hold uděláme primárně na konzole a PCčkáři ať si stěžují .Osobně koupím jen hru,která za to samozřejmě stojí a vím,že mě bude bavit delší dobu.Ještě před 2lety říkali...nové konzole budou kolem 2012-2013 a najednou zase skok o nějaký ten rok?Snad se budou někteří vývojáři snažit dělat hry primárně na PC občas jako např Battlefield 3 který je primárně dělán pro PC :-)
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:42:03
avatar
Já bych i věřil tomu že v Sony se PS4 prozatím nachází pouze ve stádiu teoretických úvah. PS3 vyšla později než X360, papírově je výkonnější a tak i Sony logicky uvažovalo o tom že její životnost bude delší. Jsou to ale multiplatformní tituly, které kromě toho že tak trochu zdegenerovaly PC hraní zároveň poškodily PS3, jelikož nedokázaly využít její plný potenciál. A samozřejmě složitá architektura PS3 a problematický vývoj her tomu taky nepřidal.
Teď když se teprve začínají vracet investice vložené do vývoje PS3 by byl nerozum vyrukovat s informacemi o jejím nástupci.

Grafiky v konzolích už jsou v dnešní době starší kousky a multiplatformní tituly nedokáží využít všech možností DX11, potažmo ani DX10, i když se technofilové s nejnovějšími generacemi grafik ve skříních už jistě nemohou dočkat Ale hry nejsou jen o počtech polygonů a framů za sekundu. Problém, který trápí spoustu současných her je to, že přes všechnu slinopudnou grafiku se někam vytratila hratelnost. Kdyby se raději některá studia více místo grafiky věnovala příběhu, herním mechanismům a také eliminací chyb a v případě PC verzí také optimalizacím, bylo by v tom našem herním světě mnohem líp.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 17:06:54
avatar
stím souhlasím třeba KILLONE 3 je pořád dostačující
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 08:01:52
avatar
Tak mě se graficky až docela dost líbilo Metro 2033 (proti CoDkům atd) a hratelností pro mě jasná jednička.
Stillson [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 15:31:19
avatar
Jak tady Leon píše,že tolik nezáleží na grafice atd... ano je to pravda jde hlavně do dobrý děj,optimalizaci a další důležité věci...ale když si vezmeš takový Crysis,který byl jak graficky vynikající,tak i příběhem dost dobrý.Tak větší studia se budou vždy snažit dělat hry jak graficky parádní ale i příběh dobrý.Ikdyž s tím příběhem to ne vždy vyjde no.Nebo multiplayerem
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 00:23:45
avatar
to co píšeš je krásně vidět na serii CoD... obrovský prodeje, obrovský zisky ale pokud bych bral jen single player tak ta hra nestojí ani za kredit na rapidu...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:25:58
avatar
Kdo chce tam, pomozme mu tam ... no ja si PS3 kupovat nebudu
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:30:34
avatar
Můžu se zeptat, co to je za tvar to "Konzolám"?

Konzole - ženský rod podle vzoru růže.

Mělo by to tedy být "Konzolím".

Slovo Konzola je zcela jiný výraz a označuje prvek sloužící k držení jiných zařízení. Předpokládám, že PS3 si nikdo nekupuje jako věšák ...
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:45:26

"Konzolam" se rika treba v Brne, tady kdybys rekl "konzolim" tak bys taky mohl dostat pres drzku.

Jinak s konzolo co si koupim si muzu delat co chcu, stejne jako House M.D. si s anatomii jedneho nemenovaneho autora podlozil stul.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 17:02:17
avatar
Tak já jsem se tu bavil o českém jazyce, ne o nějakém nářečí.

Jestli to ogaři nevijó, tak já su čech. A neoháňaj sa tu na ňa pěstmááá ty chalane jeden!!!
Xaphan69 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 19:12:13

Spojuješ minimalne 2 nářečí
Anonymní  - totok 2011-02-18 19:46:46

Phéé, klasické čehůn...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 20:13:30
avatar
Já mluvím jen česky. V nářečích se nevyznám. Nechci, aby to někdo bral tak, že proti nim něco mám. Jen počítám s tím, že toto je český HW web, který se řídí platnými normami a zavádění těchto "patvarů" je způsobeno překlepem nebo nedbalostí a není cíleným mystifikováním čtenářů.

Jen mě pobavilo, že první dle mého věcná reakce hned u někoho vyvolala potřebu pohrozit mi fyzickým násilím.
forgotten_god [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 20:01:30
avatar
hoci nie som Cech ale tento dvojtvar ma nenechal chladnym, tak som skusil google a podivajme sa spolu co vyslo http://www.emulators.cz/articles/hints/konzole.htm
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 20:20:51
avatar
To je zastaralé info.
Autor tam datuje několik letopočtů (všechny do roku 2000).
Podle aktuálních informací z ÚJČ AV ČR je konzole a konzola rozdílné slovo.
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 16:59:32
avatar
Citace:
Ne proto, že by byly nějak výjimečné, ale proto, že se je nikdo obcházet moc nepokoušel.

To neni pravda. Mnoho lidi se pokouselo obejit ochranu ps3 uz od vydani konzole. Samozrejme zlom nastal kdyz se do toho pustil Geohot s mnohymi zkusenostmi.
A myslim ze reakce na to, ze se mnohe ps3 prodavaji pouze na vypocetni ucely, mozna byla nepodpora linuxu na ps3 slim,
ale odebrani podpory linuxu ze stavajicich "tlustych" ps3 byla zjevne reakce na pokusy o hacknuti konzole pres linux.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 17:50:32
avatar
Bojovat proti zakaznikum se jeste nikomu nevyplatilo, ti co se prizpusobi na tom jedine vydelaji.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 17:58:12
avatar
Já osobně také do konzole nehodlám investovat a také proč investovat do něčeho co bylo zastaralé hned posvém vydání.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 18:59:41

Na nete koluju informacie o odklade vydania ps4 o niekolko rokov. DD, vedel by si to okomentovat ak mas k tomu nejake info z prvej ruky? Ak by to bola naozaj pravda tak by to pre pcckarov znamenalo naozaj hrozu.
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2014 2011-02-18 20:13:26
avatar
ze nove konzoly v 2014 no tak to si mozu nechat
Ak nieco nevydaju do 2 rokou tak ich pc cko prevalcuje .
Sak teraz vyzera hra krajsie na novom pc za 400E ako na ps3 tak co o 2 roky ? a co o 4?
Nehovoriac o tom ze google na to nedava nic zadarmo
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 21:38:49
avatar
Konzolám? Konzolám? Bože, zaměstnejte konečne korektora, je to tu jak na mongolsko-tatarském serveru. Snad má být správně konzolím ne?

PS : Na vydání PS4 se ještě nepracuje, sám šéf herní sekce Sony řekl, že ještě neuplynulo 10let od vydání PS3, takže se neplánuje dřív jak rok 2016

viz:Odkaz
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 21:42:48

A prave tato sprava je pre nas pcckarov dost tragicka nakolko mame iste, ze kvalitnejsich hier sa dovtedy nedockame. A ak si niekto mysli ze ano je naivka.
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 11:06:40
avatar
Kvalitnějších v jakém směru? Grafickém, technologickém? Vzhledem k posledním trendům, zjednodušování mechanismů, hrám pro masy, boomu casual hříček pro Wii a Kinect apod. se budoucnosti opravdu nemůžu dočkat. Myslet si že PS4 a Xbox 720
tyto trendy zvrátí by bylo naivní.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 12:21:44
avatar
Trend nezvrátí, ale aspoň se nebudu muset dívat dalších deset let na low texturové hranaté postavy jako byly v Prototype nebo Just Cause 2.
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-18 22:22:23
avatar
Citace:
Objem pirátství na PS3 se tak rychle zvyšuje a z 0% bude za pár měsíců, kdo ví kde.

Já vím kde bude, bude jak na PC. Írán, Irák, třešně, višně, PC, PS3.
hudek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 10:24:25

ps4 az v 2014-15?? takze zivotnost grafickych karet na pc se prodluzuje bych se nebal rict, ze kdyz za tehle okolnosti se ted koupi nejaka gtx 570/580 nebo ekvivalent v podobe ati, tak ty 4 roky vydrzi bez problemu
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 12:24:44
avatar
Asi jsi nikdy neslyšel o Red Ring of Death u Xboxu co
hudek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 18:01:30

ne proc?
kompi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-19 16:36:52

ako DD prepáč ale prideš mi smiešny prečo by bolo strašne že ps4 vyde až v 2014/15??
ok berem ze brzdia vyvoj hier ale su tu aj trapny vyrobcovia hier ktorý zrobia hru na konozlu a portu ju na pc.
nech zrobia kvalitnu hru na pc a nech sa potom trapia ako ju upraviť aby šla na konzolách.
nwm si predstaviť chudáka čo teraz kupi ps3 za 300€ a o pol roka sa na nu už prakticky nebudu robiť hry.
nemam ps3 ale myslim si že na hry je dobra nevidim dôvod prichod novej.
všetko to čo brzdi vyvoj hier je lenivost tych co robia hry...
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 09:17:25
avatar
nesvadel bych to na vyvojare, nabidka her se ridi poptavkou a vzhledem k tomu, ze 90% hracu je obcasnych, tak podle toho vetsina her taky vypada (a to hlavne zhlediska hratelnosti)
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-20 08:27:16

Je mi záhadou, jak ta Sony u PS3 zjistí ten neoprávněný únik. To snad bude možné jen u nových her, které na tento úkon budou již obsahovat nějaký kontrolní kód, ne? Nebo si každá hra, i z dob ještě necracknuté konzole, kontroluje standardně stav firmware PS3?
SparK2SplinteR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - BAN za neslušnosť 2011-02-20 09:23:01

Ako už vieme Sony začal banovať z PSN tých, ktorý požívajú modifikovaný firmware, a majú na svojom HDD aplikácie... atď. ilegálnych zdrojov. No vyzerá to tak že hackery nenechali na seba dlho čakať a spravili za dva dni hack, ktorým sa dá unban, aby piráti mohli veselo ďalej fičať na PSN siety. A aby to nebolo všetko prípade, keď sa získa ID PS3 konzoly tak nejaký zlomyseľník podľa nálady dokáže vybanovať slušných hráčov. Tak teda pozor, nikomu neprezradte svoje ID!!!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 597x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 398x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 906x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1176x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1502x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1333x
Komentářů: 6