Unikly specifikace nových herních konzolí PlayStation 4 a Xboxu - procesory i grafiky od AMD Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 28 leden 2013
altZdá se, že AMD skutečně zabodovalo u nových generací herních konzolí.

 

 

 

 

 

Také se vám zdálo divné, když AMD před pár dny prohlásilo, že z platformy herních konzolí očekává podíl až 20% na svých příjimech pro některá období letošního roku? Těžko by to bylo, jen pokud by bylo dodavatel třeba grafických technologií. Zdá se, že starší spekulace o tom, že obě nové hlavní velké konzole budou více PC a budou stavět na procesorech AMD, jsou pravdivé. Jednak by to pak mohlo odpovídat oněm očekávaným % příjmů a jednak se objevily z velice důvěryhodných zdrojů parametry obou novinek.

  • Nový Xbox

Od poměrně spolehlivého zdroje unikly HW parametry nové generace Xboxu, která se představí již zanedlouho. Zda se, že skutečně bude stavět na procesoru AMD, který v případě testovací verze měl 8 jader a 1,6GHz. Grafikou pak bude také řešení od AMD a to Radeon řady HD 7000/8000 s DX11.1+ podporou s výkonem 1,2TFLOPS, což je úroveň modelu Radeon HD 7770. Pravděpodobně půjde o nějaké řešení vše v jednom na jedné základní desce.

K tomu bude mít konzole 8GB DDR3 paměti a ještě menší a rychlou 32MB paměť. Výbava by měla obsahovat pevný disk, Blu-ray optickou mechaniku, WiFi, LAN, zvuk, grafické výstupy, konektor pro Kinnect a ovladače atd.

Vzhledem k dobrým informacím, které zdroj úniku předkládal v minulosti, lze brát tyto informace sice jako stále nepotvrzené, ovšem jako velmi pravděpodobné.

  • Nový PlayStation

Podobně velmi jasně to začíná vypadat i u konkurence. Ven se totiž dostal jeden s testovacích kitů, který tak jasně odhaluje HW stavbu nové generace herní konzole SONY. U té se jako u první spekulovalo, že SONY zcela opustí konzolový koncept a udělá novou generaci jako takové domácí HTPC postavené na PC technologiích.

Testovací kit (označení DVKT-KS000K) pohání procesor AMD FX Bulldozer s 8jádry, Radeon HD 7000 grafiku (AMD Radeon HD 7850 2GB), 8GB paměti a vše obvyklé. Je jasné, že toto nejsou finální specifikace konzole, zejména procesor bude jiný a určitě to nebude desktopová verze 8jádrového FX.

Stejně jako u nového Xboxu i u nového PS to vypadá, že použit bude sice 8jádrový, ale mnohem efektivnější (cenou i provozem) model postavený přímo pro tyto dvě platformy a to na nejnovějších jádrech Jaguar. FX procesory se v testovacích kitech a parametrech objevují proto, že mají podobnou architekturu, hlavně stejnou technologickou výbavu (instrukční sady) a 8 jader. Finální verze procesorů tak budou sice slabší, ale úspornější a levnější a výrazně kombinované s výpočetním využitím grafické části konzolí.

Jinak bych neměl obavy z nedostatečného výkonu nového zjevně x64 procesoru AMD, který evidentně na 90% bude pohánět nové konzole. Sice to není 3GHz FX-8350, ale to nevadí. Jistě jste si všimli, že ani současné Core i7 či FX-8000 procesory s 6-8 jádry a třeba i 12 vlákny, nejsou zdaleka využívány ve hrách. Optimalizace jsou většinou maximálně pro 4 jádra, 6 jader se sice na výkonu u her projevuje také, ale to hlavně proto, že se starají o další systémové věci, takže se 6jádrem je systém svižnější než se 4jádrem. Samotné hry ale málokdy na PC platformy využívají více než 4 jader a často ani to. U konzolí se mnohem více využívá prostředků, takže v případě, že by skutečně důsledně bylo využito výkonu všech 8 jader, paradoxně by výkon mohl být srovnatelný, nebo i lepší než je v současnosti u velkých procesorů a PC platformy. Nicméně by z této optimalizace profitovali i PC, protože by konečně byly jejich procesory využity herně naplno.

I tak bude podle reakcí vývojářů, kteří už nějakou dobu vyvíjejí hry pro tyto nové platformy, nový Xbox i PS4 výrazně lepší než stará generace. Zejména u PS4 sice vývojáři říkají, že je to naprosto jiné než u staré generace, ale mnohem jednodušší s většími možnostmi. Samozřejmě z výkonového skoku nejsou až tak nadšeni všichni, protože starší Xbox360 a PS3 byly v době svého uvedení na špici i proti PC, nicméně takový skok dnes jednoduše není možný (hlavně kvůli ceně a spotřebě potřebných komponent). Upřímně řečeno CELL architektura i PowerPC se dostaly do slepé uličky a komplikovali život vývojářům, proto ta změna. A grafické technologie jsou u nové generace mnohem výraznější skok po všech stránkách. Pořád budou nové generace konzolí mnohonásobně výkonnější a pokročilejší než stará generace, byť se budou moci srovnávat přinejlepším jen s mainstreamovým PC. Na druhou stranu i to současné mainstreamové PC zvládne všechny současné hry na plné detaily v 1080p a to nejsou nijak zvlášť dobře často optimalizované.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 12:00:16
avatar
Už aby tu boli nech konečne ide vývoj hier dopredu a ja budem mať dôvod kúpiť novú grafiku
SpiddeR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 12:36:22

Jo to se uvidí.. =)
Pořád přemýšlím, jestli má cenu dělat upgrade z 7770 na 7950... =X Hodně se mi libi ta Sapphire HD 7950 Vapor-X (byla tu v recenzi.. =) Nebo si počkat na HD 8000 (popřípadě GeForce 700, ale asi ne)...
Akorát blbý, že hraju hry, který se na konzole nedělaj.. =D
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 19:10:39
avatar
Jo, kamarád má HD 7770 Vapor-x a je to to samý chlazení, jako je na 79xx kartách, akorát má jen 2 heatpipes (místo 4 nebo 6, už nevím přesně), fakt síla na tak slabý grafice, ale teploty tomu odpovídají, když má čip v klidu skoro pokojovou teplotu
Na 7950 se mi líbí i verze od Gigabyte, ale Sapphire je Sapphire. No žádná volba není špatná ;)
Hustopes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 08:36:41

No já jí (sapphire 7950 vapor-x) kupoval jako upgrade z 4850 Ale popravdě mě dost zklamalo že u takovýhle karty v zátěži "sršej" napajecí obvody... 2x výměna a pokaždý to samý, všechny tři napájení 1x6pin a 1x8pin... Jinak výkon parádní...
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-30 21:39:50
avatar
Sršej jakože prskaj výboje? Je to slyšet nebo vidět? To by mě docela děsilo...
Já hraju na GTX 660M @1085/5800MHz a slyšet v tom sršení, tak teda nevím
Hustopes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-31 08:18:21

No blesky z toho nelítaj Asi měli na celý sérii udělaný špatně napájení, nebo používaj nějaký nekvalitní součástky vyměnil jsem jí 2x a pokaždý to samý... Na netu jsem koukal že to není ojedinělej problém... Poprvé jsem z toho byl dost vyděšnej ale teď už mi to nějak nepřijde, není to moc hlasitý a mám to v Define XL takže to ještě trochu utlumí ale po 2 výměnách už jsem to vzdal... Kupoval jsem to před vánoci a zatím šlapě až na tuhhle kosmetickou vadu parádně... I když je fakt že mě tim Sapphire dost zklamal, předtím byla každá karta od nich v pohodě...
jezisek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 12:33:19

Můžeš prosím změnit ten nadpis? 2-3x denně furt něco uniká (informace, e-maily, specifikace, fotografie, plány, detaily, parametry, ceny, konfigurace...), tak je nech unikat na zive apod. .
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 13:06:12
avatar
Neviem nezdá sa vám to trochu málo predsa len tá konzola tu bude dosť dlho 4-5 rokov určite v čase uvedenia Xbox 360 a PS3 to boli mašiny na ktoré vtedajšie PC nestačilo a teraz to vyzerá na súčasný Mainstream + samozrejme lepšia optimalizácia a nejaké tie úpravy ale aj tak aby to o nejaké 2-3 roky nebolo to čo teraz
Niles [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 15:51:45
avatar
Tak to nie, to je pravda, ale aj tak myslím, že na full HD to bude stačiť a z nástupom Ultra HD 4K TV výde opäť nová generácia konzol. Na full HD výkon HD 7770 + optimalizácia úplne stačí.
Skutočne uvažujem nad kúpou konzoly miesto PC a prestať riešiť trable z PC či mi to pôjde alebo nie
Ak teda Elder Scrolls Online a WoT výdu na nové konzoly, je definitívne rozhodnuté (hlavne ten prvý titul )
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 18:51:18

"Ak teda Elder Scrolls Online a WoT výdu na nové konzoly, je definitívne rozhodnuté (hlavne ten prvý titul )"

Že Ti huba neupadne za to cos teď řekl
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 16:18:35
avatar
vzhledem k tomu, že na 5ti letý cyklus obměny konzolí nadávají i výrobci, tak lze očekávat, že nová generace konzolí bude obměňována dříve třeba už do 3 let. Ostatně problémy s kompatibilitou by být neměly .... kromě toho většině lidí nevadí měnit telefony co 2-3 roky, takže u konzolí to bude podobný ...
Ondr4H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 00:14:32

O těch třech letech životnosti silně pochybuji, protože vývoj her trvá tak ty dva,tři roky.To by moc her na nové konzole nevyšlo...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 13:10:06
avatar
ale architektura se měnit nemusí jen výkon komponent
Ondr4H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 15:10:31

To by pak konzole ztratila význam, kdybyb po nějakém čase upgradovaly tu stávající.
Ondr4H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 13:07:58

Jdu do jedné z nich, už nemáš čas, peníze a ani nervy s počítačem na kterého nikdy hry nebudou tak optimalizované jako na konzole což vyústí vždy v tom že to co rozjedu na šest let staré konzoli u kamaráda za 7 tisíc mnohdy mám problém s počítačem za trojnásobek ceny a papírově výkonu převyšujícího konzole.
Mám počítač velmi rád, ale co je moc je pro mně přílíš a to vesměs zásluhou herních designerů co to neumí optimalizovat.Za všecny bych vyzvedl rockstary od nichž hry hraju nejvíce.
jamesd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 14:11:19
avatar
no problém asi nebude v konfiguraci PC v hodnotě 21tisíc Spíš je otázka kdy se to PC za 21tis. kupovalo. V době vyjití X360? minulý rok? tento rok? V současné době se dá za 21tis postavit takové dělo, že by se konzolím protočily pixely A před rokem to samé a dokonce i dvěma lety, možná i třemi, ale to už bych spekuloval. Optimalizace je problém. Nicméně na svém 2 roky starém PC nezaznamenávám, žádný problém co se her týče. Hraju pouze ve FHD na max. Chtěl sem tím nazančit, že problém by mohl být mezi klávesnicí a židlí

a jen tak mimochodem, dnešní hry jsou pro současnou generaci konzolí tak osekané, že by se za to PC musel stydět. Hry jedou v 720p a to ještě jak kdy. PS3 jede dokonce občas 1024x něco. Textury jsou ošizené, chybí tam objekty a kupa dalších věcí, stačí se někde na youtube podívat na porovnání her PC Vs. Xbox360. Nejlépe je to poznat na hře Crysis 1. Takže to že hry na konzolích jedou dnes plynule nic neznamená. Spíš to naznačuje o co vše ta hra přišla, aby to ten HW byl schopen utáhnout.
jamesd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 13:56:18
avatar
je to smutný, to je smutný, jéžiši je to tak smutný! Je mi z toho šoufl. Tohle neni konzole to je prostě PeCko postavený vedle televize a nic víc. Chápu je jiná doba a jiný všechno. Ta pestrost se už nikdy nevrátí (PSX, Jaguar, Saturn, 3DO, N64, Dreamcast, PS2, XBOX atd atd atd). Tohle už není "válka" konzolí a PC. Tohle už znamená jenom to, že hry budou vycházet jen na PC, pouze budou spustitelný na různých OS. Stejně jako Apple (má podělanej intel a pouze jinej OS). Klidně mě kamenujte, ale rozhodout mezi koupí PC nebo PC . . . . Mám svoje herní PeCko propojený hdmi kabelem s TV. Z toho mi lezou dva gamepady od X360. Je to konzole? Ne? Proč! Používám ho jenom na hry. Takže to musí bejt konzole

ještě bych doplnil, že herní konzole v pravém slova smyslu umí udělat už jenom Nintendo. Už jenom to, že Wii nakopalo zadnice oběma "gigantům" mluví samo za sebe. Držim palce WiiU a 3DS. Ale abych nebyl uplně zastřelen, tak ten koncept projekce obrazu po místnosti vypadá více než zajímavě. Už jen aby to fungovalo tak jak má
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 14:06:01

Skoda nizkeho vykonu Xboxu, pretoze multiplatformy sa budu samozrejme prisposobovat najlabsiemu clanku, ktorym novy Xbox bezpochyby bude, ak su udaje spravne. Mimochodom v case uvedenia tu uz bude HD 8000(9000?), takze uz to nebude v tom case ani mainstream.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 00:14:59

Za rozumných 1,2TFLOPS a 8GB jsem naopak sobecky rád.
Grafika se tak posune ke 3dMarku11.
VIL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PS4-XBOX 2013-01-28 14:58:06
avatar
Tak to budú "rakety" Tam sa fakt ide len na cenu,podobne je to aj u WiiU. Nečakám žiadne grafické zlepšenie hier oproti PC.Za rok od uvedenia na trh,budú konzoly zastaralé ako tie súčasné.Možno je to posledná etapa života konzol.
Ondr4H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 15:11:54

To jako že konzole zaniknou?Dobrej blábol.

Desítky milionů prodaných kusú na každé straně výrobců konzolí k tomu mnohonásobně vyšší prodeje her na konzolích než na pc rozhodně nebudou znamenat konec těchto strojů.A taky ber v potaz že tu jsou lidé co mají rádi konzole pro jejich nenáročnost.
VIL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 07:26:42
avatar
Samozrejme že nezaniknú
Len ta nenáročnosť konzol sa pomaly vytráca a časom sa z toho stane PC krajšom balení.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 15:16:25

doufám že to AMD dostane do černých čísel
VIL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 07:36:32
avatar
AMD má podchytené všetky konzoly,tak to zrejme zužitkujú a o rok už budú možno v čiernych číslach.
Zdenek... [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 11:24:17

taky doufam ze to zvedne AMD... nechci tu monopol
Maor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 17:10:53

Nejlepší na tom je, že určitě moje A6-3500 Llano bude mít vyšší výkon než tyhle konzole :-) to asi ne, ale cena u nás bude zhruba 8000,- no a za 5000,- je ITX deska s Trinitkou, za 1000,- casík se zdrojem a za 1300,- 8GB 1600MHz Ram. a 700,- zbyde na disk. Je to jen o tom, jestli si PC uděláte sami nebo koupíte už v krabici s mírnou slevou.
Každopádně doufám, že přebytečné zmetky z výroby AMD vydá jako třeba x6 pro FM2 nebo pro notesy
Omal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 11:39:51
avatar
Konzolové hry jsou vysoce optimalizované, tudíž reálný výkon je ve hrách je vyšší.

Navíc konzole se nemusí obtěžovat s během složitého OS.
Omal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 19:37:00
avatar
Myslím, že reálný herní výkon HW ve zmiňovaných konzolích bude výkonnější (respektive efektivnejší) než odpovídající HW v PC sestavách.

Jinak bych ještě mírnil to velké nadšení z toho, že AMD "ovládne" grafický trh.

Citace:
... plné detaily v 1080p ...

Nevím, kde se to vzalo, ale říkat, že "hra běží v 1080p" je blud, nesmysl a blbost.
Označení "p" nebo "i" označují vlastnost signálu (neprokládaný či prokládaný), tedy nikoli samotného nastavení hry.
U hry je to nesmysl, říkat že je například 1080p. Vykresluje se snad nějaká hra prokládaně, že je to nutné rozlišovat.

Ještě větší nesmysl je říkat 1080p nebo 1200p (atd) monitor. Zatímco u označení hry takto by se to snad dala s oběma přivřenýma očima tolerovat, u monitoru je to totální blud.
Monitor s prokládaným displejem (například 1080i) jsem taky neviděl, takže není nutno rozlišovat.

To "íčko" a "péčko" se používá pouze u videozáznamu nebo videostreamingu.
jamesd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 08:24:39
avatar
v podstatě to tak je. U hry se dá říci, že jede ve FullHD a teoreticky se dá použít 1080p. p Značí "pixel" tzn, že když je nativní rozlišení monitoru 1920x1080 tak těch pixelů tam je 1080, takže hra jede v 1080pInterlace opravdu hry nejedou Alespoň ne dnes.Kdysi u NTSC TV se prokládaný mód musel řešit ten půlsnímek se rozkládal) Kdysi by se to dalo použít u her na Amigu, kde se kvůli ušetření výkonu (CPU, FPU a MMU) u 3D her používal tzv. odd1 (a u Quake 1 od f. Clickboom šel nastavit i dd2 mod, zkuste si představit jak to asi vypadal ) mod, kde se vynechával každý sudý řádek v zobrazování, takže amča počítala jen 1/2 horizontálního obrazu. Hra pak byla prokládaná černejma řádkama, na TV to zase až tak nevadilo, ale na LCD už to byl hnus fialovej;-)

Snad se nepletu, je to už dlouho;-) Pokud ano, klidně mě opravte.
Omal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 11:43:35
avatar
Není snad označení pixelu px (1080px). Všude jinde se uvádí buď FHD nebo 1920 × 1080, nikde jinde jsem 1080p neviděl, to je zdejší výmysl.
jamesd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 13:56:41
avatar
á tak to velká omluva, spletl sem se to "p" neznamená pixely, ale progresivní scan, tzn že video není prokládané a to 1080 samo o sobě znamená 1080 řádků (a každý řádek je tvořen při FHD 1980px) a buď všechny řádky tedy progressive a nebo i tedy prokládaně (interlace). Nebudu sem opisovat celou wiki takže link je zde"

http://cs.wikipedia.org/wiki/1080p

nicméně hry při výstupu na monitor jedou neprokládaně 1080 a jsou zobrazovány "p" (pokud uživatel to rozlišení takto nastaví).
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 20:50:58
avatar
Jo pamatuji si jak při launchi X360 to byl hotový technologický zázrak. Unifikované shadery v Grafice, 3,2GHz tříjádrový procesor... Tomu se v roce 2005 ani ty nejdražší PC těžko rovnala a tak pokročilé GPU pro ně nebylo vůbec k dispozici. Škoda že se časy tak změnily, ale ještě nejsou konzole venku tak uvidíme
Omal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-28 22:58:26
avatar
Když se nad tím zamyslím, tak nákup minulé generace konzolí byl asi nejvýhodnější, co šlo udělat.

Výkonem v té době napřed a za nižší cenu, než srovnatelná PC sestava.

Větší množství her, ale bohužel o něco málo dražších.

Bezproblémová funkčnost, žádné starosti, nemusím se starat o upgrade (BTW: DD, nechápu proč tak často vzpomínáš na ty "zlaté časy, kdy si upgradoval PC každý půlrok", buď rád, že teď všechno jede v pohodě a grafika se pomalu pořád zlepšuje).

A k tomu ke všemu jsou konzole dlouhou dobu stejné, není nic novějšího.

Ale stejně asi zůstanu u PC. Za nejpohodlnější a nejpřesnější považuji klávesnici a myš. Některý hry na PS nebo Xbox ovladači musí být na nejtěžší úroveň peklo.

Byl bych ale trochu opatrný s očekáváním, že po uvedení next-gen konzolí se dramaticky zvýší grafické úroveň zpracování her.
Současné konzole nemusí být brzdou nejvýraznější vývoje. Dospěli jsme do stádia, kdy je každé vylepšování grafické stránky velmi obtížné. Docela rozsáhlý rozbor vyšen na jednom konkurenčním webu, link dát nemůžu, pokud vás to zajímá googlujte.
VIL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 07:30:23
avatar
Citace:
Výkonem v té době napřed a za nižší cenu, než srovnatelná PC sestava.


Teraz to bude výkonom na úrovni priemerného PC,ale možno prekvapia pozitívne cenou.
jamesd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 09:44:58
avatar
- Ale stejně asi zůstanu u PC. Za nejpohodlnější a nejpřesnější považuji klávesnici a myš. Některý hry na PS nebo Xbox ovladači musí být na nejtěžší úroveň peklo

četl jsem někde ve SCORE, už nevim v jakém čísle, kde byli někteří členové z redakce rozčarováni nad tím, že když hráli nějaké FPS, myslím, že CSko, tak dostali na budku od lidí, kteří to hráli proti nim na gamepadech

Ale souhlas s tím, že myš + keyb jsou lepší, dloooooouho mi trvalo, než sem se alespoň částečně skamarádil s ovladačem od X360 při HALO Reach
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A kde je intel 2013-01-29 11:12:16
avatar
Až se mi nechce věřit, že by AMD urvalo xbox i PS4. Kde to budou vyrábět. To jsou miliony a miliony ks.
Zdenek... [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 11:28:45

Pravda... v dobe Pentium 4 melo AMD zapracovat a vyuzit ze na ne intel nemel a postavit tovarnu a zkusit ukrojit co nejvetsi podit trhu a ne jen brat nejvetsi platy z IT a tunelovat se uvnitr spolecnosti..
Omal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 11:38:14
avatar
A co potom, měli by větší továrnu a k ničemu... Od vydání Core architektury se AMD dostává do pr...
DieBitch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 16:28:20

Konzole jsou k nicemu... Si radsi ani nepredstavuju Lanku s konzolema Odkaz
DieBitch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-01-29 16:33:11

V.I.L.Uľjanov : pze potrebovaly vyvarit co nejvic peneza pritahnout masu lidi tak zainvestovaly co to dalo... tedko uz nemusiiiii....
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 110x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 102x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 805x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1143x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1457x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 6