Apple uvádí dlouho očekávaný tablet iPad – předražená placka bez výbavy? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 28 January 2010
altNa novinku Apple se hodně dlouho čekalo, zklamání je ale přímo cítit.

 

 

Už hodně dlouho se na internetu objevují zprávy o chystaném tabletu od Apple. Internetem proběhlo mnoho obrázků, jak by měl nový sexy iPad vypadat, ale realita je zklamáním pro všechny.

Apple iPad má 9,6“ LED podsvícený display s rozlišením 1024x768. Jeho základem není žádná NVDIIA TEGRA, jak bylo hodně často spekulováno, ale vlastní procesor společnosti Apple, založený na ARM. Ten tiká na 1GHz. Z dalšíh parametrů jmenujme USB konektor, přes který se přístroj nabíjí a také kapacitu 16-64GB NAND. iPad by měl mít i wifi a bluetooth, za příplatek pak i UMDT/HDSPA a GSM/EDGE.

Rozměrově se jedná o téměř A4, iPad má 242,8x189,9x13,4mm a váží kolem 0,7kg. Jeho výdrž na baterie má být až 10 hodin. Apple tento přístroj předurčuje pro prohlížení internetu a přehrávání médií. FullHD video ale nezvládne a nemá na to ani vybavení. Jako přídavné vybavení lze najít klávesnici s dokovací stanicí, čtečku paměťových karet (v základu ji přístroj nemá!). Přístroj také nemá webovou kameru. Ovládá se přes jedno tlačítko a dotykovým displayem.

V základu má stát iPad 16GB bez 3G nějakých 499 dolarů (téměř 10 000 korun včetně DPH). Luxusní verze se 64GB a 3G bude atakovat 16 000 korun. Mezi námi, za stejnou cenu jsou k mání mnohem lepší tablety a lepší mobilní zařízení. Apple iPad nepřináší naprosto nic nového, dokonce se dá říci, že je ve všech ohledech horší, než to, co už tady je. Cena je více než přehnaná za přerostlý iPhone. Že by tohle mělo udělat díru do světa, se nám opravdu nezdá, navíc když tablety chystá řada výrobců v čele s ASUS, ACER, MSI a dalšími výrobci mobilních PC a mnohé budou stavět na výrazně zajímavějších platformách a budou mít v podstatě vše, na co jsme zvyklí u mobilních PC a divil bych se, kdyby ceny byly jiné, než za co nabízí Apple svůj iPad.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - proč? 2010-01-28 14:44:52

Nevím co by mě mělo přimět ke koupi téhle novinky - 64 GB za 16.000? Děkuji ne. To si snad raději koupím ojetý iPhone, pokud budu chtít něco s logem jablíčka.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:46:57

Není důležité jak to funguje, nejdůležitější je ten marketingem vypěstovaný pocit jedinečnosti majitele "jabčáku." Patří do skupiny vlastnící něco jedinečného. To každý nemá! Jsem taky úžasný. Je pravdou, že soft mají vychytaný, a to je to co mnohdy rozhoduje. Hravost. Max využití. Není důležité vymyslet geniální věc, ale prodávat to jako geniální.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 09:29:07
avatar
Právě to mě zaráží ten pocit (falešné) jedinečnosti u majitelů přístrojů Apple, když ho má každý druhý vůl a dokonce taková masa, že o jedinečnosti tu nemůže být ani řeč. Spíše se člověk zařadí do velkého stáda. To je něco jako si koupit Fabii. Předražená a každý ji má a nikdo z majitelů se necítí jedinečně.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nepochopení 2010-01-29 15:39:45

Pánové jste zcela mimo. Nechápete ani jablíčkáře a dokonce i IPad. Autor také nepochopil.
IPad není přístroj srovnatelny s "tablety" od MSI, Aceru nebo kohokoliv dalšího. Není to počítač. Trochu jsem napsal sám a sem: Odkaz. Problém je prostě to, že čekáte za každou cenu tablet = jinak ovládaný NTB. Ale uvažte, že od tabletu vlastně čekáte nejspíš něco jiného. Například dotažené ovládání pomocí prstů. Nebo dobře navržené GUI. Tím se dost často dostáváte mimo záběr Windows. O dlouhé výdrži a s tím spojené malé spotřebě ani nemluvím. Váha a další už jsou jen třešnička i když podstatná.
Dancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nepochopení - ale proč? 2010-01-29 16:50:18

Já si myslím, že nejde o nepochopení jako takové, ale o to, že tohle zařízení "klame tělem" - Apple přišel se zařízením, které vypadá jako tablet PC. Ta tu byla již dříve a tak je potenciální uživatelé logicky srovnávají s tím, co představil Apple. Je to asi takové, jako kdyby dnes nějaký výrobce představil šlapací autíčko ukryté do karoserie sedanu střední třídy - také byste byl překvapen, protože nic nenaznačuje, že místo pohodlného svezení musíte šlapat.
Nepochybuji o tom, že ovládání prsty bude stejně intuitivní a pohodlné, jako je tomu u iPhonu, ale je to dostatečné plus pro takové zařízení? Pokud porovnám iPad s tablet PC, zaostane iPad ve výkonu a použitelnosti (chybějící multitasking + pár dalších drobností). Pokud ho porovnám s čtečkou, jako je např. Kindle dostanu následující výsledky: plusy iPadu - větší a barevný displej s větším rozlišením, víceúčelovost. mínusy - výdrž, hmotnost, rozměry. Rozměry jsou plusem i mínusem - nepochybuji o tom, že se na iPadu bude lépe číst webová stránka, ale ať chcete nebo ne, na tohle zařízení budete potřebovat batoh, protože tak velkou kapsu, aby tohle pojala, nikdo nemá a ani kabelky nebývají obvykle tak velké. Co se týká výdrže, na "čtečku knih" mi připadá stále příliš krátká.
Podstatnější je ale jiná věc - tohle zařízení stojí na pomezí kategorií a jsem zvědav, jak se Applu podaří ho prosadit jako etalon zařízení pro určitou činnost. Protože pokud se to nestane, bude se pro lidi jednat buď o hloupý tablet, nebo o multimediální zařízení, které nevydrží bez nabíjení ani přes jeden den, což pocítíte zvlášť, pokud budete cestovat někam dál a budete zařízení intenzivně využívat (typicky cesta letadlem s přestupem).
Upřímně iPad nezavrhuji, ale jsem skeptický v tom, že tohle zařízení prorazí. Bez zmiňované profilace, postavené na nějaké inovativní aplikaci to půjde velmi těžko.
Tolik můj (subjektivní) názor.
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ano 2010-01-28 19:48:41

Ano není jediný rozumný důvod něco takového kupovat. Jedna věc je rozum a druhá jsou city. Apple zaplatí několika několika lidem aby si postáli ve frontě na první prodeje tabletu a srce milovníků jablek zatemní jejich rozum a bude se kupovat a kupovat a kupovat.
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:02:26
avatar
Je to přírodní úkaz. Mě by spíš zajímaly ostatní tablety zmiňované v článku. Určitě bych chtěl x86 tablet abych měl na výběr z velkého počtu aplikací.
1adad1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - v 2010-01-28 14:45:39

nebude to mat ani usb
dummy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:03:21
avatar
jj, taky jsem si všiml, že by tam USB být nemělo, multitasking chybí to si dělaj srandu? Baterku to má nevyměnitelnou. Je to předražená šunka (stejně jako Iphone a další I hračičky od applu) snad konečně skončí to šílenství, poslední měsíc jsem nečetl o ničem jiném, než o applu. A nebojím se o to, že se to nekupovalo, v americe se budou stát fronty ve 3 ráno. Oni amíci koupí všechno, hlavně když je tam obrázek ukouslýho jablka
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 14:46:37

Nějaké zájemce si určitě najde, hlavně "v našem vzoru" USA. Jsou tam trošku "jiní".
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 14:47:10
avatar
Tak o tomhle Steve Jobs říkal “Tohle bude ta nejdůležitější věc, co jsem kdy udělal” ?. No nevím asi už není to co býval...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:34:31
avatar
Taky nějak nechápu na koho je tohle mířený, přípomíná mi to podobnej "přelomovej" nápad jako Sony Dash. A ta cena je na Apple podezřele nízká, takže podle mě ani oni si s tim moc nevěřej...
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:37:23
avatar
prej sexy iPad l0l
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:23:59
avatar
Třeba je, pže všechno ostatní taky stojí za prd Za ty prachy trošku mimo
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:32:39
avatar
Keby to prislo pred piatimi rokmi tak mozno, ale dnes to bude prepadak.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:10:04

nevim nevim, iPhowno taky stál a stojí za prd a jak je oblíbenej....ovce ovcemi zůstanou
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 14:47:39
avatar
No nevím, jestli se tablety osvědčí, do kapsy se moc nevejdou, výkonem nijak neoslňují a především to vypadá, že ta cena bude dost vysoká. Většina lidí dá přednost nejprve dobrému mobilu a notebooku, takže těch, kteří si k tomu pořídí jako kompromisní zařízení tablet asi tolik nebude...
Možná jako ebook s možností přehrávání videa a procházení internetu to bude k něčemu, uvidíme s čím přijdou ostatní.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:04:59

tablet je zajímavá věc ale chtělo by to aby to byl pořádný tablet, asi bych si taky jeden koupil, ale musel by nabízet trochu víc (hodně víc).
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 21:18:01
avatar
mne se to libi uz jenom kuli tom uze bych si na tom cet knizky, ale tak na to asi moc nastelovany nebude ,mno. Ale na to ze to vypada jako iPod natahlej pres Corel na trojitou velikost je serednej, krapet ho mohli nak udlisit, napr na styl MacBookPro nebo neco podobnyho.A taky krapet mensi to mohli udelat , tohle je moc velky. Fakt to bude jenom na cteny a na to ze si neco kouknu an netu mno. Ale je fajn ze neco vyslo. I kdyz ty koncepty co jsem videl predtim byli nektere lepsi nez todle. Jako nic proti Applu, sam mam doma jednoho staryho ale mohli to udelat jinka. Ale jsem rad ze je tady i clanek o Applu, rad si poctu i o nich, je to zajiamva alternativa. Vim ze asi hodne lidem to nak nereze, ponevadz je to predrazny dle nich a tak, ale sou to hracicky ktere sou softwerove vysperkovane i kdyz nektere funkce naschval blokujou jak na iPhonech. Mno nic, masinka zajimava, potesila by ale kupovat ji nebudu...hezkej clanek
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:11:53

knížky můžeš číst na kdejakým mobilu s kdovíjak prťavým displayem (pouze obrázkový knihy jsou problém), http://www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/ProductDetailsReader.asP
je fakt daleko daleko lepší než kdejaká knížka: záložky, citáty, hledání ve slovníku, ...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Účel 2010-01-28 14:48:15
avatar
To podstatné pri vývoji tohto nového "i" nebola ani tak hardwarová vybavenosť (aj keď skutočnosť, že to bude až také slabé, to som ani ja nečakal)... Išlo skôr o to vymyslieť účel pre iPad, aby to malo aspoň nejakú reálnu možnosť etablovať sa na trhu. Či sa to Apple podarilo, zistíme neskôr, treba ale dodať, že na iVeci ľudia dnes počujú (aj keď mi je to dodnes záhadou, prečo tomu tak je aj v naších končinách, ktoré Apple stále ignoruje).
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 14:57:22
avatar
Já mám pocit, že spousta majitelů iVěcí to musí prostě mít, aby mohla ohromit své známé, co to ten Apple zase vymyslel za geniální přístroj
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:21:22
avatar
No neboj sa , mňa s tými ich gadgetmi nikto neohromí. Ako sa na iPode alebo iPhone dá vôbec počúvať hudba? Môj hlúpy SonyEricsson W980 má lepší zvuk a v kombinácii s týmto Odkaz je to tiež celkom "eye-catching" kombinácia.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:28:27
avatar
Vypadá to pěkně, budu si muset pořídit nějaká sluchátka k Nokii (jediné mínus, které jsem u ní zatím našel je, že se ty polštářky nebo gumičky na sluchátkách mají tendenci ztrácet).
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:45:06
avatar
Tamto funguje aj s Nokiami, Samsungami... Otestované to mám s N95, Omniou aj obyčajnou 6151. Podmienkou je, aby mal telefón podporu A2DP... A k tým gumičkám, v balení dostaneš tri páry rôznej veľkosti, takže môžeš nejaké kľudne stratiť.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:55:34
avatar
A beztak se nechají dokoupit...
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-01-28 14:50:55
avatar
LOL tak ako ak niekoho s tymto uvidim tak si fakt pomyslim ze je do iDiot prvej triedy. Fakt apple kupuje len ten co berie pocitace skor ako "modny doplnok" a nie ich funkcnost...
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:41:26
avatar
Citace:
Fakt apple kupuje len ten co berie pocitace skor ako "modny doplnok" a nie ich funkcnost...


souhlas ,a palec tobe !!!
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:53:43
avatar
Mno a nebo člověk co neví co s penězi :-) Některé věci má jabko vychytané ale nějak mno za taků kravinu dát tolik :-O To už raděj kupím netbook i když jsem "proti"
Maik22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:04:09
avatar
Naštěstí nejsem Apple MANIAK
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:12:38
avatar
od applu davam ruky prec, uz len z principu
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:40:18
avatar
z jakého principu?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:46:56
avatar
Z principu zakládajícím se na zcela drtivé porážce platformy apple od PC. Z principu předraženosti jejich produktů a pevného svázání služeb s těmito produkty. Jinak mám rád vtipné reklamy "I am mac, I am PC", ale apple si asi nikdy nekoupím.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:17:41
avatar
jejich cena je odpovídající kvalitě, problém je jen v českých cenách, které jsou často i více než o třetinu vyšší (mimo jiné daň za lokalizaci). Pevného svázání služeb s produkty má jasnou logiku. Jde prostě o posledního mohykána snažícího se prosadit svou vlastní odlišnou platformu. Já nevím, ale já nechci aby svět byl jednobarevný, je dobře že jsou tu i takový co se snaží odlišovat.
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:07:28
avatar
Odlišení za cenu nekompatibility a omezení na "uzamčenou" architekturu kde se platí každé uprdnutí ? Děkuji nechci.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 22:10:43
avatar
Osobně reklamy Mac vs PC nesnášim, snažení Applu být vtipné ji těžce nevychází a nevim jak se do nečeho takovýho moh Justin Long angažovat...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:14:40
avatar
Hmm no proti těm co dávaj u nás v telce jsou dokonale vtipný. Musím se přiznat, že jsem viděl na youtube všechny a u některých se dost dobře bavil. Trust me. Smysl pro humor je věcí vkusu, ale rozhodně bych neřekl, že jim to nevychází vzhledem k odezvě od napodobovatelů, parodií a reakcím MS. Trust me.
S.P.cze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:17:15

Nic proti ale iPhone byl (možná furt je nevím) taky jenom předražená hračka bez některých důležitých funkcí a taky si ho lidi stále kupují takže bych to viděl tak že si i tuto kraksnu lidi budou kupovat.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:24:11
avatar
nevim.. z mého názoru to je jen přerostlej iPod Touch...
novret [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:25:03
avatar
Tak tuhle mašinku si koupí každej správnej ''amerčan'' protože to je Apple a pro ně nic jinýho neexistuje. U nás si to koupí jen blb protože to je Apple a myslí si co nemá a může s tím machrovat
PS: sou značky kterejm nesahá apple ani po kotníky tak proč každej chcete appple?????přemejšlete trochu
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 09:48:45
avatar
Protože Epl je těžká kool Emerika kemo.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:29:18
avatar
kazdej ho nechce, jenom kazdej druhej jinak za me jeste jsem asi nevyrostl, abych musel mit takovehle masinky a nebo uz moc vyrostl
Petr.Klimeš [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - apple se umí prodat 2010-01-28 15:35:42

apple si udělal dobrým marketingem a taky spokojenýma zákazníka jméno ;-) ... Co se týče softwaru má apple dost navrch, co sem teda měl možnost vidět na iphonech, tak tam ten OS seká dobrotu( co se týče základních věcí :-) ) ... oproti konkurenci opravdu na první pohled znatelný rozdíl. + strašně moc přidruženejch prográmku na netu, které tento tablet bude moc taky využívat, jsou mezi sebou kampatibilní, což je určitě velký +. Co mě a myslím, že nejen mě, sklamalo je teda ten výkon a někde jsem taky[color=olive] četl že na iPadu stále schází podpora pro flash player ... to mám chápat tak, že na netu flashový věci nespustím ? *down*, na co to potom je ? . Rozhodně is nemyslím, že by tady byla mezera na trhu, ne teda na tom českým, kde si takovoudle věc podle mě koupí minimum lidí. :-). [/color]
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:36:00
avatar
Len dalšia zbytočnosť.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 21:02:09

vystižnee
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:38:22
avatar
je pekne ze apple sa snazi vyrobit taketo "gadžety". ale za tu cenu?

200-250e to este povedzme
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:47:59
avatar
no hlavně mě hodně překvapuje nemožnost multitaskingu... u iPhone to ještě pochopím... ale u tabletu na kterém sa mají dát dělat kancelářské věci to jaksi nechápu. Taky nerozpoznávání psaného písma je zvláštní. Vyťukávat něco na displeji tabletu je hodně masochistická představa, pokud to bude mít více jak 100 slov

no podle mě to je nedodělané a budou muset hošani ještě zamakat, ale iphone toho taky moc neuměl a jak se prodával?!?!
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:01:04

no mozno prerasteny iPhone.. a vie to vobec telefonovat? toto mat na uchu.. no neviem neviem.. ;-)
Squarex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blbost 2010-01-28 16:15:57

Nejhorší je, že se to bude prodávat stejně, lidem bude jedno jak je to výkonný, bude to jak u netbooků, že se pak budou divit, že to nepřehraje ani hd. A "seriózní" deníky z toho ještě dělaj největší revoluci od dob lcd monitorů.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:25:13
avatar
Tu revoluci u iPadu nechápu, nemá Tegru2, nemá USB, nemá multitasking, i ta dokovací stanice se musí dokoupit, cena je značná...
Squarex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena 2010-01-28 16:31:05

Apple má pocit, že cenou tomu produktu dodá určitou exluzivitu, protože iPad tu cenu prostě nemá. Je to takhle u všech jeho produktů a zatím s tím nenarazil...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:47:24
avatar
jenže u apple výrobků jsou ty ceny odpovídající, vzhledem k používaným materiálům, způsobu opracování atd.
My jsme hold zvyklí na ceny výroků, které vyrábějí děti v Asii.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:52:01
avatar
Nonono, nechoď na nás s dětma z Asie. Pochybuju, že by velký taiwanský a americký firmy tohle provozovaly. Zpracování a materiály jsou u Apple notebooků a maců opravdu výborný, ale platí - navrch huj, vespod hnůj. PC apple kvalitou vnitřku drtivě překonává a pokud si umíš vybrat tak i to co je "navrchu" je srovnatelný.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:08:12
avatar
Samozřejmě to myslím nadsazeně, v každém případě nemůžeš čekat od amerického výrobce stejnou cenu jako od čínského

mno neznám jiného výrobce, který by šasi pc a notebooků vyráběl z jednoho kusu hliníku.
Jak říká Steve - naše výroky nesmíte brát jako běžné produkty, ale jako umění.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:14:05
avatar
Jo tu výrobu šasi sem viděl a je to krása. Ještě když by i ta elektronika byla něco echt a made in USA. Ale chápu, že pak by ta cena už byla opravdu nestravitelná.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 19:19:56

Ja si porad nedoved predstavit jako k cemu mi ten Ipad bude, ale uvidime treba se apple zase trefi a uvede s tim spolecne nejaky aplikace na ktery to opravdu sedi..

Sice bych si to nikdy nekoupil ale musim uznat, ze Apple ma spickovy dilensky zpracovani a ergonomii ovladani. Pokud ti to staci (jakoze to kupodivu vetsinou staci) tak jejich produkty nemaj konkurenci. Pokud to nestaci tak se clovek musi poohlidnout jinde. Problem je hlavne v cene, kdy se da sehnat stejne kvalitni hracka s vic moznostma za stejne nebo min penez.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:57:58
avatar
Souhlas :-) říká se apple kvalita sama :-) Mno jak znám Česko + 30% si daj aby něco vydělali :-) Mno s dětma v asii nevím ale možné to je, jen chybí ta značka fairtrade :-D
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:21:42
avatar
Citace:
iPad by měl mít i hifi a bluetooth,

Jestli bude mít Hi-fi, tak to možná bude i za něco stát
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:34:11

Určitě měl namysli Wifi a blujtu
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 09:21:29
avatar
To Hi-fi mě taky hodně překvapilo. Ale přeložil jsem si to taky na Wi-Fi. Jo a ten rozměr je spíše na půl cesty mezi A5(148 × 210) a A4(210 × 297).
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 10:42:45
avatar
Nie nie to nemyslel blujtu ale bly-tu. To je takzvany pribaleny sacik do ktoreho sa ma zvracet; ked ti dojde spatne z toho co si si kupil
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:04:38
avatar
Opraveno
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 16:59:51
avatar
Mapadá mě jediná výhoda tohohle stroje. Vývojářská podpora.
ripple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ach och 2010-01-28 17:08:09
avatar
Článek... je jasné že na tomto webu ipad nebude mít přílišné zastání. Ale publikovat článek s větami typu 'iPad nepřináší naprosto nic nového, dokonce se dá říci, že je ve všech ohledech horší, než co už tady je'.

Neseženete lepší dotykové zařízení na prohlížení webu. Je to aspoň jedna záležitost v čem je lepší, než co už tady je.
Nějaké full HD... na desíti palcích?
Já tedy z tabletu taky nejsem nějak odvařený, ale rozhodně bych to neviděl jako tragédii. (navíc první eBook čtečka).
A pak mi taky lehce lezou na nervy neustálé řeči o marketingu.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:20:43

ovečky argumentují jen a pouze displejem, ty budeš taky?
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 15:48:53

U zařízení, které na displayi stojí a padá. Kde je display jediným vstupem a defakto i výstupe. to argument je. Mimochodem co nějaký tvůj argument?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 17:39:13

ano, to je přesně Apple politika: display a nic
chce moje argumenty???: všechno ostatní (domysli si tam třeba obyč kopírování a pouštění filmů a hudby a další základní věci ;-)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:11:48
avatar
Asi tak nějak. Vždyť na trhu nic obdobného není, tak jak nemůže přinášet nic nového?
A zase ta stupidní kritika že neumí FullHD, jako kritika že FullHD neumí netbook - k čemu proboha mně bude na 10" displeji s 1024*768 podpora FullHD?
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:01:10
avatar
Naprostý souhlas :-) FullHD na 10ˇmno nedokážem si představit. Ale tak je tam někde napsáno k čemu je ne? Na net atd. A ne na FullHD video.. Já ti najdu takých věcí co nemají fullhd.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 22:49:40
avatar
trebarz na to ze si to mozes pripojit na fullHD hocico(projektor atd...), ale to by bol asi zbytocny prepych
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 23:14:58

To právě stejně nemůžeš, protže to na to nemá konektor, což je na tom to smutné, protože na miniDP by se určitě vešel.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 14:11:18
avatar
přesně tak :-)

hlavně že u nás je to slavné full HD tak rozšířené
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Off topic, ale nedalo mi... 2010-01-28 17:28:28
avatar
Dneska je Apple a Ferrari všade kam sa pozriete. Ale ja som sa dnes ešte dočítal, že Microsoft chystá Windows 8 na júl roka 2011... Odkaz Mohol by niekto niečo o tom skúsiť zistiť? Veď takýmto tempom budeme o chvíľu meniť OS rýchlejšie ako samotný hardware...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:37:35
avatar
Hold MS se osvědčil princip - než vydávat service packy zadarmo, radši ten servicepack rovnou strčíme do stávajícího OS a budeme ho prodávat jako nový.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:02:55
avatar
Mno měl by být do dvou roků, ale někde jsem četl, že už jen 64 a 128 bit verze :-) Což nasvědčuje tmu, že AMD s 32nm bude mít už 128 bit ne? Jen doufám, že nešlápne vedle a neudělá stoho Crywin. Náročnou botu, která bude k ničemu.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 20:30:00
avatar
S těmi 128 bit to nebude zase tak žhavé, snad v servrech na PC to nemá smysl. Spíš doufám že se snad konečně dočkáme pohřbení 32bit
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 23:17:16

Ono na kratším vývojovém cyklu není v praxi nic špatného, ale toto zkrácení dosud simulovalo vydávání Service packů, takže toto vidím pouze jako snahu ždímat z lidí víc peněz ... za nový systém se platí, za ServicePack ne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 23:38:24
avatar
no jestli bude mezi win8 stejne rozdilu jako mezi win7 a vista tak to bude opravdu zdimani vice penez z lidi...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 10:07:59

A on to MS delal nekdy jinak? Lepsi marketingovou firmu na IT trhu nenajdes. Oni jsou schopny prodat i cihlu v hezke krabici s napisem MS.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 17:38:31
avatar
A čo ste čakali? Veď je to Apple! Ten je expert na (pod)priemerné produkty za vysoko nadpriemerné ceny. Kam sa na neho hrabe Intel, ten je ešte ľudomil. No a AMD rozdáva prakticky zadarmo.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:26:37

Jako by to ani nebyl výrobek Applu, kde je nějaká nadčasovost? Kde je nějaká killer-feature? Myslím, že iPad se narodil už mrtvý.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:03:37
avatar
Jak už tu někdo psal, žádná podobná konkurence na trhu není :-) A jelikož je to apple tak se mrtvý nenarodil.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:54:48
avatar
Víte...
Vy víte že to je sra*ka, já vím že to je sra*ka, ale někteří moji kolegové (grafické studio vybavené Macy) skoro ani dospat nemohli, protože ON předvede něco nového, další Ixxx...
Ti jsou zmasírovaní tak, že veškeří ATi-fans, NVidioti, Linuxáci a já nevím co ještě, jsou proti nim naprosto nestranně a svobodně uvažující lidé...
Bude to mít úspěch. Apple prodá i to, co by ostatní ani nenapadlo nabízet. Neříkám bohužel, protože myslím že každému co se mu líbí a pokud je někdo lama a chce lamovský počítač, vyhovuje mu když za výměnu HDD v notebooku vyplázne litr a půl za práci a čeká na to dva týdny protože "speciální Apple disky zrovna nejsou skladem", má to mít... Víte co, tohle není o logice, to je o víře, o modlách, o pocitu sounáležitosti s ostatními, co "ví"...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:58:29
avatar
Zdravim. Jak si pokrocil s nakupem pocitacu? K cemu si dospel?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 19:24:28
avatar
Nakonec jsme to s manželkou probrali, její nároky i s výhledem do budoucna a opravil jsem jí to její stávající dvoujádro (zdroj, deska) a v průběhu roku jí postavím Intelovou mašinu na i5-750, možná i nějaký tříkanálový i7, protože ten výkonnostní beenefit nehorázně drahých Inntel CPU se projevuje právě v té oblasti, ve které se pohybujeme. Takže tak.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:59:25

Kritizovat můžete jak chcete, stejně jako vše od Applu to bude mít úspěch a bude se to prodávat jako na běžícím pásu.

Jak všichni plivali na iPhone a podívejte se, kde jsou jeho prodeje a zisk Applu dneska.

U Apple to nikdy nebylo o výbavě. A komu se to nelíbí, má tady PC, Windows tablety, atd a nějaký Apple může klidně ignorovat.

Jinak článek je dost stručný, napríklad zde úplně chybí informace o tom, že iPad používá stejný OS jako iPhone a iPod a tudíž je plně kompatibilní co se aplikací týče, dále že je pro něj už k dispozici iWork jako kancelářský balík, o službách obecně článek mlčí.
Reventon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zaujatost DD 2010-01-28 19:53:26

"Realita je zklamáním pro všechny"
"Předražená placka"

Co to je kurva za kecy??? Tyhle Stachovy žvásty jsou rok od roku horší. Vždyť blbá Nokia N97 stojí víc než tenhle tablet.

A že jsou všichni zklamaný? To akorát těch pár IT kreténů co seděj celej den u PC a vymýšleli fantasmagorie o tom, jaký ten tablet bude, je zklamaných. A takovéhle zaujaté hodnocení ještě nevydaného tabletu jen ukazuje na neprofesiálnost téhle karikatury na web o IT, respektive na propagační stránky AMD/ATI.

Peace
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 20:04:04

No nic, tak si zabal teplé spodní prádlo a zubní kartáček, protože za chvilku si Tě podá místní "ruka zákona"...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 20:52:56
avatar
Reventon: Je sice dobře, že umíš říct co máš na srdci, kritika je dobrá, ale važ slova než napíšeš blitku. Každý má názor na své, občas mě štve místní zaujatost k něčemu asi největší DDho ati/amd ale co já jsem stejný podporuju to co podle mě je lepší cena/výkon :o)... To máš jak s lyžařským oblečením někdo preferuje : Spyder a někdo zase Salomon :-) jiný Blizzard pak zase Nordica :-) Já to beru tak, že každý má mít názor na to co chce, a raděj jsem potichu a většinou si myslím něco o temných místech tam dole vzadu :-) Jelikož naštvat, vytoči, urazit mě může jen inteligent.
Reventon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 22:35:35

Dobře, omlouvám se za své "blitky," ale už jsem to vážně nemohl vydržet
Když si přečtete zprávy na živě.cz, nebo na technetu, je tam vidět jakási serióznost článků, např. o iPadu. Na rovinu napíší 10 důvodu pro a proti založených na FAKTECH a nikomu nepodstrkují SVŮJ názor, což je devizou blogů a blogísků... Místo toho tam dají odstaveček "názor redakce," popř. "černobíle" (Computer) - a výsledný dojem si utvoří čtenář sám.
Po těch letech se to DD taky už mohl naučit
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 23:26:30
avatar
DD se to snaží psát objektivně i se svojim názorem. Dál už to je jen na čtenářích :-) buď souhlasí nebo ne :-) Občas taky nesouhlasím se vším jindy zase skoro se vším :-) Nectěl jsem to nějak takhle ze sebe vyblejt a někoho urazit promiň :-)
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 14:23:12
avatar
souhlas, už jsem to tu kdysi psal: novinařina je o tom, že autor napíše fakta tak, aby si čtenář mohl o daném problému udělat obrázek, popřípadě vytvořit názor na věc.

DD má jiný styl a já ani ty mu ho nemůžeme brát, ať se ale pak nediví, že ho osočují ze zaujatosti, protože stylem jakým píše prostě objektivně psát nejde.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:06:36
avatar
Hehe To zase né, sice to dost přiostřil, ale tak dostal za to svoje hodnocení, jak na to koukám, tak proč to nějak řešit Si nakonec nechal domluvit.
kranky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 21:29:18
avatar
potom asi Stachovy žvasty prebral celý web
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:43:13
avatar
No dyť Nokia je další takový "kousek", bodující "jednoduchostí ovládání"...
Ale jo, i tvůj názor je slovo do pranice, nezavání "značkovou uražeností" a nezaškodí občas zařvat z okna "proletáři všech zemí, vyližte si prdel".
Akorát možná hulákáš ze špatného okna a do špatné ulice...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 16 tisíc za tohle? 2010-01-28 22:16:21
avatar
To raději notebook a se vším všudy, než tuhle placku bez klávesnice
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 23:27:17
avatar
Asi tak nějak a nebo pořádnou kalbičku s kámošema :-) se vším všudy i s bolavou hlavou :-)
chobotnicka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 01:36:17
avatar
Co to vlastne je? (pro laiky)
prerostly i-phone, nebo permanentne otevreny netbook?
Pokud by se to spis blizilo te druhe variante, tak to si asi radsi koupim 2x po trech letech netbook. Ve finale bude cena stejna a zivotnost asi taky...
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 01:58:03
avatar
toto je zufalost apple, behom "par dni" to bude prekonane, applu ostane len prvenstvo. Inak to je typicka apple sprostost pre chlapcov a dievcata, ktori nevahaju dat za 200e vec kludne 500e, len aby boli inn. Nadavajte na mna ako chcete...
Golux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Apple slogan 2010-01-29 07:16:17
avatar
když jsme u té reklamy Apple vzpomínám si (asi před 15lety) , že měli slogan "myslíme jinak" a ten samý slogan hned začla užívat jedná česká politická strana...jen už nevím jak to dopadlo ,jestli byl nějaký soud ,nebo mimosoudní dohoda...
nevzpomínáte?
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a nebyl by nejaky jiny 2010-01-29 07:24:18

fotoramecek?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:08:11
avatar
Dobrej koment
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:42:41

defakto je iPad opravdu fotorámeček, ale navíc i dokonale ovladatelná čtečka e-knih, přehrávač videa, web terminál, mail terminál apod...
pleschi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 07:39:19

kdo si tohle koupí by zasloužil mokrý hadr na hlavu a nebo mi ty peníze může hodit z okna já si na ně dole počkám
maca89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 10:25:51
avatar
Pozor, iPad není určen pro nikoho, kdo čte tenhle web! iPad je pro "normální" lidi, který chtějí co nejjednoduššejc surfovat na netu, stahovat si z iTunes písničky a filmy a z iBook knížky. A že to neumí HD jim je u prd...

Já bych iPad nechtěl, na mě to je moc jednoúčelově zaměřené. Ale chápu, že to může být naprosto super zařízení pro lidi, kteří na otázku "co máš za počítač?" odpoví "xpéčko"
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:31:36

Přesně tak, je to pro dementní americký národ, který potřebuje na každou vykonávanou věc jiný přístroj.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 11:38:22

přesně naopak, iPad slučuje několik různých jednoduchých přístrojů do jednoho jednoduchého, ale není to náhrada notebooku!
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:13:48

Jenže hodně z těch jednoduchých přístrojů se dá nahradit i počítačem, notebookem. Kdyby to mělo alespon nějake kompaktnější rozměry.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:17:37

Počítač si nevemu do postele, notebook/netbook ano, ale není to tak pohodlné. A iPad je hodně kompaktní, je to jako větší knížka, či jako časák. Navíc má perfektně přizpůsobený ovládání a zobrazování pro takovéto použití, to žádný notebook nemá.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD PROSÍM IGNORUJ APPLE, jsi ú 2010-01-29 11:39:15

Opravdu DD nechápe pro koho je Apple dělaný. Je to dělaný pro ty, co chtějí věci používat a neřešit blbosti. Daň za to je někdy menší funkčnost. Ale to co umí, dělá dobře a hlavně se to dá jednoduše ovládat.
Dále všechny APPLE produkty jsou designovány hlavně pro Američany, viditelné to bylo u prvního iPhonu, kde v USA nikdo v té době nepoužíval MMS, tak proč by je měl.

Předem píšu, že nic applovského nemám, ale líbí se mi:

Jinak k iPadu - je to o nepochopení produktu. iPad NENÍ NÁHRADA PC/NOTEBOOKU, ale je to DOPLNĚK. Není to o tom, že na něm budu mít všechny data, fotky, filmy apod, ale je to otom, že se přes ifi připojím ke svému Masu PC, nebo Apple TV, když si chci podívat na tom na film v posteli, nebo napsat mail, podívat se na web apod.
Osobně, když jsem viděl prezentační film, tak jsem viděl to, co jsem si představoval, když jsem viděl všechny jednoúčelové zařízení, jako čtečky e-knih, fotoalba, MPEG přehrávače apod, to, že je to všechno dokonalé a v jednom.
Osobně bych chtěl mít v tom ještě webkamerku pro VOIP a multitasking, ale předpokládám že to bude ve verzi 2 (multitasking je jen zakázaný, technicko-politicky tomu brání jen vyšší spotřeba baterky).
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 01:01:57

takze neco jako dalkovy ovladac apliakci co mam stejne na svem desktopovem PC s hodne nekvalitnim displejem (1024x76...:-) za 10K jo to beru...:-) necham se s tim vyfotit do Playboje
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:51:37

Jest pred casem na DD chodilo inteligentni ctenarstvo... koukam, ze ta doba je pryc. Asi se budu muset presunout ja. Reagovat takhle na celkem presny a vystizny komentar muze s prominutim je botatot. Protoze ricit ze IPad ma nekvalitni display muze jen ignorant. Kdyby mela alespon pulka NTB tak dobry display, nemusel bych tak dlouho vybirat jakej si koupim.
Brainboost [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - úhel pohledu 2010-01-29 11:55:38

Opravdu nechápu,
co je na tom za tak strašný zklamání... Je to tablet, takže asi tam nebude core i7 a 5970. je to na hry, internet, hudbu,filmy a jenoduché pracovní úkony. v těchto ohledech v kombinaci s absenci win to nemá moc konkurenci.
Apple nelze posuzovat podle jednotlivých produktů a jejich specifikací, ale jako celou platformu a k tomu navázané služby.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 12:07:32

přesně, Apple produkty je ideální provozovat s ostatními produkty Apple, kdy se výborně doplňují. Např. iTunes je výborný program pro správu hudby, bez něho je lepší si koupit něco jiného než iPod, či iPhone apod.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2010-01-29 17:06:21
avatar
Samozrejme ze nikto neocakava ze na tom rozbehne Crysis. Ano porovnavat platformu Windows s Applom je neopodstatne. Ale co je podstatne je ten pomer cena k tomu co to ponuka. Podobne alternativy na platforme windows mas za polovicne ceny a nehovoriac o USB, vacsim uloznym priestorm a pod... V tomto je apple riadne ale riadne trapne a ubohe ovce tie co sa namotali na modnu (a nie technicku) znacku apple.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 01:11:56

Platforma apple umrela s x86 intel procesorama a Ati grafikama a pod...:-) Jediny rozdil je v operacnim systemu. Jestli chces mit na svem PC MacOS tak si kup USB dongl asi za 1500kc a muzes si udelat ze sveho PC platformu MAC...:-)

Platforma to byvavala kdysi kdyz pouzivali RISC procesory SCSI radice vlastni sbernice grafiky a hlavne monitory a podobne.... takove veci se tenkrat objevovali v serveru (krome monitoru a grafik..:-)) rok cca 1997-2001

Opravdu byval Mac nenahraditelnej ale v dnesni dobe uz je to nekdy az trapne co predvadi....
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 14:14:57
avatar
A o tom to je, ikdyz ja mezi majitele patrit nebudu, jelikoz to nevyuziju
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jsem zvedav na uspech 2010-01-29 17:29:05

Zatim skoro vsechno co apple vyrabi mi pride ze jsou to celkem supr veci akorat na muj vkus trosku predrazene...
tohle se naopak zda relativne levne ale zas mi to prijde jako blbost.... takze jsem fakt zvedavy na budouci uspech/neuspech .... precijne nemuze byt vsechno tak megauspesne jako iPhone apod ze?
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 20:27:27
avatar
ach dalsia jablkoidna predrazena hracka s nice dizajnom ale to je ako vzdy vsetko
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-D 2010-01-29 22:19:42
avatar
http://www.youtube.com/watch?v=rLP_olQ6V28&feature=popular je vidět, že iPad už někoho naštval :-D(sry jen taková vložka) :-)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 664x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 441x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 939x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1188x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1511x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1341x
Komentářů: 6