Co ukrývá nová NOKIA N8 se Symbian3? – pohled do nitra telefonu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 09 October 2010
altNová NOKIA N8 je SmartPhone založený na systému Sybian a samozřejmě ARM platformě.

 

 

 

Nová NOKIA je postavena poměrně dobře a to v kovovém rámu, což je trochu více než jiné modely.

Uvnitř najdeme BroadComm ARM11 procesor s vestavěnou 3D grafikou. Je tu také 16GB NAND FLASH od Toshiba a Samsung dodal 256MB RAM. Samozřejmě nechybí Wifi-čipy atd.

Zajímavostí je opět kvalitní 12 MP fotoaparát, který nemá LED blesk, ale xenonový s vysokou svítivostí. Telefon má samozřejmě AMOLED display.

Celkově si magazín iFixit konstrukci N8 chválí, jako jednu z nejlepších u SmartPhone přístrojů obecně. Je pevná, je kvalitní a neklade překážky výměně baterie, či display. Sám telefon je postavený na starším HW, ale osvědčeném a má velmi dobrou výbavu …

Zdroj: iFixit

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 18:03:57
avatar
Nokia uz zase zafailovala s timhle telefonem, a nepredvedla zakaznikum to co chtej... Svyzny a Stabilni telefon ktery dokaze fungovat bezchybne... telefon jsem v ruce sice nemel, ale mam N97 a pri porovnani videi jak je telefon opet pomaly a nereaguje na uzivatelsky pokyny nemuze uspet na trhu smartphonu...

Odkaz

Vsimnete si treba hlavne v 2:50 tam je to asi nejmarkantnejsi, ale jinak celkove je to videt vickrat
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 18:37:32

ty voe, máš recht, tak to bude propadák a zřejmě Nokia opravdu jako konkurent samsungu či htc končí

viva Android
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:29:54
avatar
jenže Android má do použitelného telefonu ještě hodně daleko. Pro geeky budiž, ale firemní zákazníci chtějí něco jiného, než gmail...

Symbian všichni odepisují už asi 5 let, nejprve jej měl nahradit WM (kde je mu konec?), a teď jej mají "přejet" iOS a Android, přičemž ani jeden z nich v jistých ohledech Symbianu nestačí. Navíc pro mnoho lidí je rychlý mobil sice lákavá věc, ale ne za cenu výdrže půl dne na jedno nabití při běžném používání.

Mně osobně na Symbianu vadí spousta věcí, ale zatím je to jediný reálně použitelný OS pro smartphony na běžné užívání, už jen proto, že podporuje nedotykové telefony. Záměrně vynechávám BlackBerry, které v poslední době bojuje s extrémní nekvalitou jak hardware, tak software.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:50:21
avatar
Otazka nazoru, jakozto vlastnik N97 jsem zvyklej sebou furt tahat USBcko pres ktery nabijim jak v kancelari, tak doma.. a muzu rict, ze pomalej telefon ti dokaze pekne znechutit praci na nem... kolikrat vis, ze nez otevres na tom pomalym kramu kalendar a napises tam poznamku, uz to budes mit nekolikrat napsany na papire... a takovej telefon je mi s prominutim, k hovnu... to samy browsdani po netu.. mel jsem na dva dny pucenej starsi iPhone 3g, a browsdani po netu bylo uplne neco jinyho, proste uz jen to, ze i nenactena stranka odscrolluje rovnou na misto kde chci bejt, a nemusim jak u N97 pokazdy cekat az se nahraje vsechno nez se s tim vubec zacne dat hejbat, to me uplne dorazi... a to nejsem zastancem iPhonu.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 13:05:52

"Android má do použitelného telefonu ještě hodně daleko" to si děláš srandu, nebo popíráš realitu a schopnosti momentálně nejprodávanějšícho OS v mobilech?
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 14:00:44
avatar
"Gambrinus má do pitelného piva ještě hodně daleko" to si děláš srandu, nebo popíráš realitu a schopnosti momentálně nejprodávanějšícho piva v Čechách?

Naprosto stejná logika, jako ta Tvoje.

Android je nejpoužívanější protože:
1) licence je zadarmo
2) vývoj dělá google a pro výrobce je tedy zadarmo

To nemá nic společného s kvalitou\schopnostmi, to je pouhá minimaliazce nákladů a maximalizace konkurenceschopnosti.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 14:47:55

a jaktože nějaký Andorid je dražší než symbian či WM? logika ti trochu spadililinkala, že?

srovnávat pivo s elektronikou.....ty by ses jako podnikatel asi moc neuživil
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 15:36:04
avatar
Už jsem si všiml, že špatně chápeš, ale abys nepochopil:
Citace:
Android je nejpoužívanější protože:
1) licence je zadarmo
2) vývoj dělá google a pro výrobce je tedy zadarmo

tak to je fakt silný kafe.
A porovnávat pivo s elektronikou jde, protože v každém odvětví se najdou lidi jako TY, kteří si naivně myslí, že kvantita=kvalita. Taková rovnost je obecně nepravdivá a jen málokdy se stane, že to platí.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 21:07:00

Symbian taky (pokud se něco nezměnilo)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 13:28:25

už jsem si všiml, že ty ne špatně, ale pokřiveně chápeš

btw, já považuju Android za nejlepší systém, takže platí má verze, což ale tebe nikdo nepřesvědčí jako ovečku, přestože máš pěkně mizernýho arogantního šmejda:

http://goo.gl/QYSV
http://goo.gl/w8Fx
http://goo.gl/z2WC
http://goo.gl/2aet
http://goo.gl/2fqI
http://goo.gl/VGhD
http://goo.gl/lEFq
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zhruba 2010-10-11 12:19:37
avatar
to same jsem chtel napsat k prispevku - ale uz jsi me predbehl.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 22:59:20
avatar
Ano, popírám. Jak už jsem psal, neumí některé základní věci, jako je synchronizace kontaktů, kalendáře (samozřejmě s výjimkou gmailu, což je ale stejně nedostačující, jako u WM napojení jen na Exchange/Outlook).

BTW, Android není nejprodávanější. Je ZATÍM jen nejrychleji rostoucí (a to proto, že roste z malých čísel). Nepleť si holinky a hodinky.

P.S.: nejsem nějaký fanatický zastánce symbianu, jak by se mohlo zdát, ale odmítám vyměnit sračku za ještě větší sračku. Třeba jednou vychytají chybky, a telefony s androidem začne dělat i někdo, kdo umí ty tydlifóny i vyrábět (HTC to opravdu neumí, i když uznávám - modely Ericssonu bych už bral jako použitelné ("Sony" beru jako zbytnou předponu))
kqr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 09:30:30

A drzal si ty uz nejaky novsi android v ruke?

Bud ti nerozumiem alebo uplne meles ;)
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 11:33:42
avatar
plně s tebou souhlasím, ale tady to nevysvětlíš

pro 98% lidí je funkcí smartphonu přehrát mp3, video, vytofit obrázek a to pak překopčit do PC, jo a taky to musí umět dotykové hry
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 12:40:23
avatar
mně teda HTC Desire synchronizuje maily, kontakty i kalendář .. nejen s gmailem ale i s Outlookem 2003...

Po předcházející zkušennosti s WM 5, WM 6,5 a Symbianem UIQ3 jsem s HTC Desire s Androidem 2.2 v sedmém nebi a používám ho jako pracovní telefon..

Nicméně poprvé jsem konečně objevil přístroj, který zastane práci jak pracovního telefonu, tak i zábavu a free time.. a už konečně nemusím mít blbej telefon na telefonování a smartphone na blbnutí, od kterého ale telefonování čekat moc nesmím (předtím jsem měl Sony Ericsson a předtím Nokia a předtím Samsung a předtím Nokia a předtím Ericsson
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 13:44:49

1) "neumí některé základní věci, jako je synchronizace kontaktů, kalendáře (samozřejmě s výjimkou gmailu"

je čas vylézt z jeskyně

2) smartphone s androidem je aktuálně nejprodávanější OS smartphonů, není to podíl na trhu....nepleť si hodinky a holinky ;-)
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 19:22:14
avatar
zase na druhou stranu, jak dlouho tu je symbian a jak dlouho android...
Mater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-12 08:58:01

Android není pro firemní zákazníky? Ty opravdu nevíš o čem mluvíš. Ve firmách se samozřejmě nepoužívá gmail, ale možná si už někdy slyšel o exchangi nebo o podobném poštovním serveru...U nás ve firmě mají Android všichni....
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 19:02:31

Mne sa zda ten design trochu spiatocnicky.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 22:54:04

Nokia vyrábí především Manažerské telefony, konzervativní tvar, kvalitní materiál a zpracování.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 20:05:00
avatar
Hehe...manažerské telefony? Ok. Konzervativní tvar? Ok. Kvalitní materiál a zpracování? Měl jsi v posledních dvou letech v ruce nějakou manažerskou Nokii?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 21:01:59

NE (a ani nechci)
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 21:33:06
avatar
Aha, jsem nepochopil, že tvůj příspěvek je opsán ze stránek Nokie
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:09:42

Ptal ses jestli jsem držel Nokii v posledních dvou letech v ruce. Dříve ano a kvalita zpracování tu bylo. Neopisuji.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:10:33
avatar
Já mám už 3 roky E90. Na to, že to je konstrukčně/mechanicky celkem náročný telefon a že jej využívám opravdu hodně (a taky že už několikrát upadl), tak má jen odřené rožky a "ošoupanou" barvu na hranách (plus používáním "ohmataný" matný lak).

Vím, jak vypadají HTCčka, LGčka, nebo SE telefony po 3 letech používání - na bakelit ohmatané, vymačkané klávesy, popraskané, polofunkční.

Manželčina E51 (nošená s klíči a podobnými vražednými věcmi) v kabelce, několikrát shozena našimi dětmi se stolu - vypadá stále jako nová. Ani jeden z telefonů nevrže. Totéž u nás v práci - N6300 - typicky končívají prolité tekutinou (nebo utopené), popř. je lidi rozšlápnou (přejedou autem), nebo zlomí v zadní kapse kalhot. (pomíjím ztráty a krádeže)

Takže naopak - nokiácké telefony (až na notorické problémy s FW a u některých modelů s mikrofony/reproduktory) jsou z hlediska kvality zpracování o dost dále, než konkurence. Tam kde nokia přežije 3 roky, tam ostatní nepřežijí déle, než rok (několikrát prakticky otestováno).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:32:04
avatar
mam nokii e66 a po nakych dvou letech pouzivani je stale jako nova. jenze kdyz se podivam na soucasnou nabidku nokie tak to je hnus. tam kde starsi generace kvalitnich Ecek pouzivaly kov, tak dnes je nekvalitni plast a o Nkovych nokiich pak skoda mluvit, to byly krapy snad vzdycky.
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 08:38:06

si zameraný proti HTC? mam 2 roky stare S740 vyzera ako nove tresklo mi na zem snad 20 krat nic mu nie je, nosim ho s klucami vo vrecku a nic. LG ani Ericsson - neberiem ako pracovne telefony chytim to do ruku a je jak z hovna ulepene. Nokie su na tom lepsie su asi na rovnakej urovni ako HTC ale s velkymi vyhradami
N95, N97 cisty hnoj, E rada v pohode
cardi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 19:41:03

negru.inger: telefon je pomalej? aha vidim ze soudit podle videa ti moc nejde hh jelikoz ja vidim neco jineho.
xxsonicxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 20:01:17

cardi, co teda vidíš na tom videu?
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 21:34:51
avatar
tak bez a kup si ho, nepremlouvam te, kazdopadne za polovinu ceny dostanes HTC Desire s 2x takovym vykonem...

jinak, tady mas druhou cast onoho videa a hned na zacatku mas paradni zasek nokie...

Odkaz
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:32:33
avatar
a ten dvojitý výkon způsobí, že budeš volat 2x tak levněji, rychleji?

99% uživatelů používá mobil jako mobil, ne jako komunikátor (s tím, že komunikátor bez qwerty klávesnice je sám o sobě logický nesmysl). Takoví lidé kladou důraz na zcela jiné vlastnosti, než je zcela nepodstatná rychlost CPU.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:53:32
avatar
promin, ale ses uplne mimo, pokud chci telefon na volani, koupim si nejakyho klasika za par supu a neotravuju tady... tady se bavime o telefonech v hodnote 500euro, takze od toho smartphonu uz neco ocekavame.

nechapu co to ma spolecnyho s 2x levnejsim volanim - inteligentni clovek si umi nastavit tarif na miru tak aby volal co nejlevneji a umi premejslet kdy se mu vyplati zavolat a kdy napsat zprava aby to bylo levnejsi, mluvis z cesty.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 12:29:02
avatar
Nejsem IMHO úplně mimo, v ICT se profesionálně pohybuju přes 10 let a tak nějak vím, jaké mobilní technologie se doopravdy používají a co je či není důležité.

Předně chci říct: příklon k "chytrým" mobilům je více než patrný (tj. typicky záměna S40 za levnější modely S60), umožňují totiž větší customizaci, napojení na firemní bezpečnostní pravidla (BlackBerry, Symbian), než "hloupé" telefony. Dále: do firem se kupují buď kvalitnější S40, nebo levnější modely S60 (E-řada), popř., pokud firma disponuje BES, pak BB zařízení. Žádné N-kové nokie, ifény nebo nedejbože Androidy.

Nevím, co ty, jako frikulínkský uživatel od telefonu "očekáváš" - to je čistě subjektivní pocit a názor. Třeba ti bude stačit vědomí, že uvnitř máš "víc megahertzů", někdo se prostě honí za HW parametry, jiný spíše ocení jiné vlastnosti. Osobně pokládám všechny "dotekové" modely za poplatné dnešní spotřebně-zábavní a dekadentní době, kdy hodnoty a cenné informace málokdo vytváří, ale všichni je chtějí bezproblémově a "pohodově" spotřebovávat (k čemuž se "dotykáč" hodí přímo skvěle). A skvěle to zapadá i do postapokalyptické vize "facebookové jakožespolečnosti"

P.S.: obávám se, žes naprosto nepochopil narážku na dvojnásobný výkon, poradím ti jediné: zkus to znovu, nejlépe z jiného úhlu pohledu.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 16:59:35
avatar
ja nechapu proc sem porad tahas Eckovy telefony, ja mluvim o telefonech kam radoby patri N8cka, a to je nejvyssi trida telefonu, ale tomuhle telefonu stale chybi to nejdulezitejsi oproti modelum ostatnich vyrobcu - intuitivnost a sviznost ovladani, a HLAVNE stabilita systemu... nevim proc sem porad tahas jiny veci o kterejch sem se ani nezminil... pokud budu chtit manazerskej telefon, budu mit nejakou N95ku, ci jeste lepe nejakej telefon z E-ckovy rady - jenze ja chci highend telefon, kterej ma vsechno a bude me bavit ho pouzivat, a telefon kterej se i v menu seka a odezva jsou 2vteriny od stisku MENU tlacitka jako u tyhle nokie, promin, to neni neco co bych ocekaval za vice nez 500euro - a tvoje zcestny radoby-argumety ktery jsou z uplne jiny sfery telefonu me fakt nezajimaj jako uzivatele... nokia proste opet zklamala v tom dodat nam HIGHEND...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:12:47
avatar
"nejvyšší třída"? To jako myslíš poměřovače délky pohlaví pro frikulíny?

Na tyhle kraviny jsem nikdy nějak nehleděl. Já ti neříkám, že si máš koupit určitý mobil, jen jsem rozporoval tvé poněkud naivní představy.
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 11:40:11
avatar
nevím kolik ti Google za agitku platí, ale usuzovat z VIDEA navíc telefonu, který má OS zcela nový a je poprvé použitý je HOLÝ NESMYSL. Koukni jaké mouchy mel úplně první Android/Maemo/WM... pleskni se mezi oči a zkus chvíli uvažovat než něco napíšeš.
vitai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ARM11 CPU 2010-10-09 20:39:22

Uvažuji, že bych si ho pořídil. Ty HDMI a USB možnosti jsou lákavé.
Nehledě na určitý BETA SW, který vám umožní udělat z normální obrazovky dotykovou ( snímání TV pomocí kamery ). - taky zajímavé

Ale na druhou stranu... jsem jediný komu příjde výběr procesoru nešťastný?
Moderní mobily využívají Cortex A8 a Nokia se rozhodne pro ARM 11?

(GPU to má podle mého názoru slušné, teoreticky i výkonější než u nového iPhone 4)
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 21:02:14
avatar
Ach ten HW. 256MB a 600MHz CPU? To mal už 2 roky starý iPhone. K tomu nepreskúmané vody v podobe nového Symbianu. Mne sa N8 veľmi páči, keby mala aspoň 1GHz Snapdragon, alebo rovno Cortex A8 a 512MB RAM, k tomu Android a 4" displej tak sa jedná o bestseller. Dizajn podarený, foťák excelentný, len to zabíja slabší HW. Som zvedavý na nový Symbian
vitai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 21:43:23

Naprostý souhlas
To CPU mě taky dost zaskočilo... ale jinak to vypadá vydařené a na nový Symbian jsem také zvědav.
Snad na něm konečně zamakali a bude více užitečných aplikací než jen Opera.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:36:42
avatar
a už to umí tak triviální věc, jako synchronizaci kontaktů a kalendáře s Lotus Notes nebo aspoň Outlookem? A tím nemyslím, nějakou "poloveřejnou prostituci" soukromých/firemních dat přes gmail.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:54:43
avatar
tohle prece 99% uzivatelu nepotrebuje, ti pouzivaji telefon jen na volani, a tohle je nezajima, zajima je hlavne to aby volali 2x levneji
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 12:34:10
avatar


mně bavit nemusíš.

edit: fígl je v tom, že firemní uživatel si to jednou nastaví a pak už jen používá. A věř tomu, že ve větších firmách je groupwarový kalendář jedním z nejdůležitějších nástrojů pro organizaci času.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 15:17:09
avatar
toto nie je mobil pre tupé masy, myslím, že podobné veci ako synchronizácia bude zaujímať rozhodne viac než 1% ľudí
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 17:01:27
avatar
don Fekete: citoval jsem TYNYTa z predchoziho prispevku - byla v tom notna davka ironie

Tynyt: N8 neni telefon urcenej do vetsich firem, jak jsi se zminil vyse, tam poridej spis hromadu levnejsich E-ckovych telefonu ktery budou mit presne to co v officu vyuzijes...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-09 22:51:45

Hezká reklama. Neurazí.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - reklama 2010-10-10 00:58:44

Ach takova okata reklama ....
Obr se mili,sem nechodi jenom deti !!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 01:36:28
avatar
kde je reklama??? Jaké děti? Věkový průměr návštěvníků je nejčastěji 30 let
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 08:58:44

Okatá není. Opakuji - Neuráží.
Citace:
magazín iFixit konstrukci N8 chválí, jako jednu z nejlepších u SmartPhone přístrojů obecně

To je klasické, odkaz na zdánlivě nestranného.
Tady jeden z příkladů
Citace:
Test: N8 je jen nejlepší Nokia, na konkurenci trochu ztrácí
Odkaz. Nějak se živit musíš, reklama je součástí našeho života. Neurážej se.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 09:49:15
avatar
já nemám s NOKIA ani kontakt, natož bych jim dělal reklamu, prostě mi ten rozebranej telefon jen přišel zajímavej ...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 12:23:03

Ale jo, je to zajímavé, jak jsi si všiml, nikdo ti nevyčítá technické provedení, prosté, jednoduché, přehledné, ale jen jsi napsal odkaz na chválu od iFixitu. Vyklouzl jsi z hodnocení hardware tímto
Citace:
Sám telefon je postavený na starším HW, ale osvědčeném a má velmi dobrou výbavu
. To byl i parní stroj. Chce to kritický pohled.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 16:06:17
avatar
jenomže já ten telefon neměl takže nic dalšího o tom nemůžu napsat
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 17:38:34

To je právě to. Neměl jsi ho v ruce! Jenom jsi to přetisknul. Proti tvým článkům to vypadá jako reklamní slogan. Neber to jako urážku.
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - off topic 2010-10-10 10:40:03
avatar
ten věkový průměr máš DD odkud?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 10:56:42

to je odhad podle přispěvovatelů v diskuzích!!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:05:54
avatar
ale houby, mám to dokázané studií od Netmonitoru, kterou mají i jiné weby ;)
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:42:51

já věděl, že to bude nějakej spešl soft
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 16:06:42
avatar
ta firma dělá stejné průzlumu pro všechny české weby, včetně seznamu.cz atd.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:05:28
avatar
Sociodemografický průzkum Netmonitor ...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 02:46:07
avatar
Aspon, ze to vypada lip nez ty plastaky
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 08:48:02
avatar
Pěkný přístroj, jen ten vnitřek to hrozně sráží a je to vidět. N8 je opravdu velmi pomalá. Nokia opět recikluje . Za tu cenu tu budou opravdu mnohem lepší kousky, především svižnější ...
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 09:20:05
avatar
4 slova
Chce to lepší procik.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 11:05:17
avatar
1ghz snapdragon + 512mb ram by vyresilo veskery nesnaze...

a od zakladu instalovat toto Odkaz
Astmatik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 19:39:38
avatar
JJ, SPB Mobile Shell 3.5 mam nainstalovaný na Nokii 5530 XP a běhá neskutečně rychle a svižně, hned jsem se do toho prostředí zamilival
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:04:07
avatar
je neuveritelny, jak se externim programkem dokazala do ovladani symbianu dostat intuitivnost a szitelnost... Symbian byl super na klasickejch tlacitkovejch telefonech, na dotykacich pusobi stejne jako winXP na dotykovym tabletu
Astmatik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 14:51:18
avatar
Na Symbianu operuji už od Nokie 3230 (rok 2005) a za tu dobu se po grafický stránce moc neudálo. Každá novější verze jen opravovala nedostatky, případně vylepšovala jen drobnosti. Hodně jsem si sliboval od nového Symbianu 3 ale opět žádná revoluce. Tvé přirovnání k tabletu s wimXP mě příjde docela trefný.
N8 si přeto hodlám koupit.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 19:30:31
avatar
Batéria s kapacitou 1200 mAh...to fakt nepotrebuje žiadny ďalší koment...to aj moja obstarožná 5800 má 1320 mAh a je to teda už pekne starý smartphone a tá výdrž nie je žiadna výhra, takže čo má byť toto akože za pokrok?!?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 21:42:34
avatar
no jo ale tvoje porovnavani telefonu podle toho, jakou maj baterku je na urovni zakaznika, ktery si prijde na prodejnu koupit novy telefon a rika: no tadyten ma 880 baterii, ale tenhle ma 990, takze je lepsi a ten chci To neni sranda, to je bezna praxe. Prece nemuzes porovnavat velikost baterie dvou telefonu a podle toho rict, kolik jaky vydrzi! Oni by ti tam totiz dali 2000mAh baterii, ale trhalo by ti to kapsu a nikdo by to kvuli sirce nekoupil. Takze zawse pokrocily technologie (doufam) a tento novy telefon ma mene zravy procesor i ostatni komponenty, takze 1200 staci.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-10 23:06:14
avatar
aspon by mohli dat zakaznikum navyber, a tohle se netyka jen Nokie, moznost dokoupit trema jak rikas 2000mAh baterii se specialnim krytem kdyz vim ze jedu na 2 dny pryc a nebudu mit nabijecku...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 01:02:55
avatar
Ono problém je, že ani 2000 nestačí a neverím tomu, že táto nová Nokia je nejak mrte úspornejšia...samozrejme, že mi je ale jasné, že ide veľmi aj o spotrebu(jeden z dôvodov, prečo sú aktualizácie nevyhnutné), ale neverím tomu, že je to nejak špeci úsporné...každopádne zase neviem za koho ma máš, že mi nie je jasné, že je dôležité koľko to žerie...veď som to aj sám spomínal, že keby sa radšej snažili spraviť jednoduchšie tie nové smartphóny, aby nepotrebovali toľko výkonu, teda by stačil slabší HW, žrali by menej a dlho by vydržali, ale namiesto toho radšej tlačia do mobilov stále žravejší HW a aplikácie zbytočne komplikujú, teda vo väčšine prípadov spotreba rastie a neklesá ;)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 08:05:27
avatar
A sborka, rozborka. Já osobně to moc neřeším, pročtu si recenze a na základě vyjádření zákazníků a mích potřeb ohledně telefonu ,dále nakupuji,to je ale snobsky napsané.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-11 09:11:56
avatar
Dosli argumenty, tak prislo na radu shazovani v podobe pubertalnich narazek a pokusu o urazky... proc me to neprekvapuje?

Moje predstavy muzou bejt naivni, ale jak jsem rikal, sviznej, intuitivni ovladani a stabilita je to co od smartphonu za 500euro vyzaduji, a presne toto mi nokia se svym symbianem nedokaze na dotykovym telefonu dodat...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-12 02:01:02
avatar
Preto je aj toto posledná Nokia so Symbianom a prichádza menšia revolúcia v podobe Maemo, teda N900 má svoje chyby, ale operačný systém je to úžasný a som fakt zvedavý ako to predvedú na N9tke...
Astmatik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-12 09:40:43
avatar
Nokia nekončí se Symbianem, ten budou do telefonů dávat i nadále. Pouze u Nseries přecházejí na operační systém MeeGo (nikoliv jak ty pišeš Maemo)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 544x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 364x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 889x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1169x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1489x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1329x
Komentářů: 6