iPhone 4 vyprodán – nad šílením kolem obyčejného telefonu zůstává rozum stát Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 26 červen 2010
altNormální inteligentní člověk zůstává při pohledu na dění kolem iPhone jen nevěřícně zírat …

 

 

 

iPhone 4 je úplně normální SmartPhone, který nabízí 90% lidí, požadující tento druh přístroje, to samé, jako mnoho jiných přístrojů, nemluvě o tom, že technicky jsou tu i lepší telefony nebo stejně funkční telefony za nižší cenu. Zkrátka většina z nás, kteří mají podobný telefon na telefonování, SMS, MMS, emaily, či mobilní data a v omezené míře hry, a za to ručím, si se stejnou uživatelskou přívětivostí a se stejným výsledkem k plné spokojenosti ve stejné kvalitě i možnostech užijí i s jinými přístroji. Nepotřebujeme miliony aplikací a trávit většinu dne jejich stahováním a testováním, stačí nám jich 10 bezchybně funkčních.

iPhone4 jsem si nedávno krátce prohlédl, obhlédl a vyzkoušel, ale nevidím žádný rozumný důvod, proč kolem něho dělat to, co se nyní děje. Není to žádná revoluce, nic co by na trhu dávno nebylo. Přesto zdánlivě normálně a inteligentní jedinci jsou schopni v době elektronických obchodů stát nebo dokonce přespávat ve frontě na obyčejný telefon!

Apple se podařilo za pár let vytvořit doslova kult a ostatní výrobci stejně schopných telefonů, včetně zavedených značek v čele s NOKIA, HTC atd., asi jen nevěřícně zírají. Když Nokia vydá nový telefon, který umí všechno co iPhone a prodává se jich miliony ročně (o pěkných pár % z trhu více než Apple), žádné halo kolem toho není. Je tedy otázka, zda to, co se kolem iPhone na některých místech světa (hlavně v USA) děje, je vůbec pro zdravě uvažující jedince normální.

Pokud jde o samotný iPhone4, samotná mobilní SW platforma OS zůstává neměnná, takže fakt že až na pár výjimek vše, co vám funguje na iPhone4 běhá i na iPhone3, jen umocňuje ten fakt, že se nejedná o žádnou revoluci a nic nového a jen zvyšuje tu šílenost situace. Nemluvě o tom, že řada věcí stále nefunguje, chybí podpora Flash, přímá podpora přehrávání DivX a hromady dalších věcí. Nicméně fanatismus situace dokáže zakrýt i některé chyby, který nový iPhone4 jak telefon přirozeně má. V první řadě je šit horkou jehlou a tak se objevují problémy s displayem, což je ale důsledek toho, že není pořádně čas finišovat s výrobou. Problémy s fleky na displayi prý zmizí, až doschne lepidlo, které drží jednotlivé vrstvy panelu. Horší už jsou ale problémy se signálem, kdy nezávisle na tom, jakého operátora máte, ztrácí telefon signál. A důvod?

Apple použil nový materiál na obal telefonu a jinak rozvedl antény pro lepší odstínění jednotlivých bezdrátových funkcí. A teď záleží, jak a na jakých místech telefon při telefonování držíte. Prostě je tam málo místa na prsty, a pokud prostě držíte telefon jinde, než na místech, kde většina lidí a s čím počítal Apple při návrhu, tak si moc nezavoláte. A co máte dělat? K problému se vyjádřil i sám šéf Apple, Steve Jobs a ten všem vzkazuje: „držte ho jinak“ v návodu by to mělo být uvedeno. IPhone jako telefony jsou vůbec dlouhodobě vyhlášeny kuriózními „vadami“ plynoucími z návrhu, starší modely měly někdy třeba problémy s fungováním v nižších teplotách pod bodem mrazu, nebo naopak při vyšších už lehce nad 30°C a tak dále.

Zkrátka a dobře, nic co je na samotném na iPhone4 přístroji, nebo to, co umí, nevysvětluje to, co někteří lidé ve snaze získat ho dělají, nebo co s ním poté, co ho získají, dělají, a tak dále. Recenzi chystáme, sami uvidíte, že nic prostě to šílenství nevysvětluje – je to velmi dobrý telefon se zajímavou platformou ale rozhodně nic, co bych levněji nebo za podobné peníze nemohl mít se stejnou použitelností s menším „ovečkovstvím“ jinde. Naopak dává další důvod mnoha lidem, kteří nechtějí vypadat jak zfanatizovaní sektáři, se značce Apple vyhýbat. Myslím si, že nějakou dobu sektářky a fanaticky orientovaný marketing Apple na snadno ovlivnitelné jedince a dav bude ještě vycházet, ale pak narazí na strop, kdy už nebude kde značkou ovlivnitelné ovečky brát. Pak bude řadu potencionálních zájemců a zákazníků, o jinak zajímavou platformu, přirozeně odpuzovat. Zkrátka nedělejme z některých přístrojů něco nadpozemského, jen kvůli logu, nemáme to rádi u jiného hardwaru, třeba u grafik, tak proč to zavádět u telefonů.  

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
bezy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přivezli banány.. 2010-06-26 15:23:03

Ta fronta je kvalitní, koukám že se inspirovali předlistopadovým československem.. :-)

Proti iPhone nic nemám, ale nic zvláštního na něm taky nevidím.. Jeho určení je ale jinde, než ho DD vidí. Je to smartphone pro obyčejné lidi, a ne pro technoidy jako jsme my...to znamená vlastnosti smartphone s velmi intuitivním ovládáním které pochopí každý.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:22:56
avatar
já jsem technoid, ale od telefonu nechci nic víc, než telefonovat, SMS, Internet, Mail a maximálně pár her na pár minut .... to nabízí snad každá platforma se stejně intuitivním ovládáním ;)
bezy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:33:23

Když srovnám Windows mobile(phone) 6.5 a iOS tak je tam ten rozdíl dost partnej.. Samozřejmě nadstavby jako TouchFlo odvádějí u WM dobrou práci, ale stejně je údržba, konfigurace a instalace SW na WM pro ne-IT uživatele krapet větší oříšek než u iOS.

Jinak s tebou souhlasím, sám smartphone nemám a nepotřebuju. Volám, občas i něco napíšu a vyjímečně se připojím na net. Měnit nepotřebuju, jen čekám na kvalitní dualsim..

PS: Nedávno po mě chtěli nastavit u smarphone T-Mobile (brandovaný HTC tuším) zvuk na SMS a nebyl jsem schopnej se k tomu v menu vůbec prohrabat.. Jinému klientovi jsem na iPhone nastavil sdílení internetu přes BT do notebooku během chvilky a to jsem měl iPhone v ruce poprvé..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:35:29
avatar
Já mám starší HTC Touch Pro I s Win M 6.1 a umí všechno a 95% funkcní ani nepoužiju, nepřišel jsem na nic, co by iPhone a jeho iOS měl a mě to chybělo ... a považuji se za úplně normálního uživatele stejného jako 90% lidí co telefony nebo smartphone používá ... pro mě je to prostě zařízení ke komunikaci, nic v čem se hrabu ...
bezy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:40:37

Ale ani jeden z nás není průměrnej uživatel, oba děláme do IT. Já zajišťuju správu sítí a podporu uživatelů, takže se s průměrnejma uživatelema setkávám až nepříjemně často
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:43:26
avatar
já jsem průměrný uživatel .... fakt mám telefon jako telefon a WM moc nerozumím, návody nechci a prostě používám to jak to leží a sedí
bezy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:54:40

Příklad dvou průměrných uživatelů z reálné zkušenosti:

a) Uživatelka neumí vypnout WiFi na NTB a v práci se používá AD a roaming profily. Aby si při přihlašování po práci mimo firemní síť nenatáhla profil ze serveru, tak běží 2 patra do kotelny, kde wifi nemá signál, přihlásí se a jde spokojeně pracovat. (Vysvětlil bych jí to, ale nemá zájem, jí to takhle vyhovuje.)

b) Uživatelka odmítla pracovat s FF, uměla jen s IE. Stačilo změnit ikonu FF na modré E z IE, říct že to je nový IE a už si s tím bez problémů rozuměla..

iPhone je navžen tak, aby s ním mohli pracovat i takovýhle lidi (nic ve zlym, já sem zase lama v jinejch oblastech který oni zvládají). Ještě si myslíš že jsi průměrněj uživatel?

PS: už tu diskuzi končím, točíme se v kruhu, ale dík za názory a za to že tenhle web vedeš, hodně štěstí a úspěchů i nadále!!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:00:05
avatar
njn já si pod pojmem normální uživatel holt představuji něco jiného
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:15:22
avatar
Teda ta tvoje uživatelka musí bejt pořádně zabedněná
bezy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:26:34

Jak se to vezme.. Já bych s dotací na projekt od EU nepořídil a ona je ji schopná bez problémů obstarat. Dokud jsem to neviděl, tak jsem netušil jaký je kolem toho šílený papírování.. Z jejího pohledu bych moh bejt zabedněnec zase já..
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:07:02
avatar
A byl bys ochoten se něco přiučit kdyby po tobě někdo nebo podobnýho vyžadoval? Já osobně jo a rád.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:31:50

Tak jestli má dostatečně dlouhý nohy, krátkou sukni a pěknou halenku, tak může být třeba i zabedněná.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:37:04
avatar
No co, naprosto průměrná baba: "je to technika, tak co bych se to učila, stačí trochu zakňourat a nějakej chlap to za mě udělá."
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 21:50:56

Něco podobného.1) Po posledních obecních volbách potkám známého správce serveru na městském úřadu. Ptám se: Tak jak to jde? Ani mi nemluv! 4 roky ty magory učím otevřít e-mail a taky odpovědět. Teď to učím nové magory. 2) Místostarosta po návratu z Českých Budějovic mu říká: Jejich místostarosta mi ukazoval ty jejich elektrický stránky, nešlo by to udělat i u nás? Vytřeštil oči a řekl mu, že je mají a už několikrát vyhráli soutěž. jj hlavně že mám něco extra, i když musím poprosit kotelníka aby mi to spustil.
docp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 14:44:11

tchnoidy
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 09:24:58

Zastávka "Obchod", pozor, dveře se zavírají, další zastávka "konec fronty"...
Je to hrozné.
V takové frontě jsem stával kvůli třem důvodům: pro jídlo, pro divadelní lístky a do cizinecké policie. To první a třetí bylo prostě nezbytností, a divadelní fronta byla sama o sobě velice zajímavým zážitkem - kvůli pěkné společnosti. Ale kvůli přístroji takhle stát? Jedině pokud by léčil nebo byl nezbytný pro práci.
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:22:33
avatar
musim se jenom pousmat na ty stojici fronty i kdyby apple prodaval hovno, stejne by ty lidi frontu na iSHIT udelali
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:24:37
avatar
škoda, že to nemá 4" displej, to by bol nárez. Tá predná strana sa mi strašne nepáči (myslím tie 2cm medzere hore a dole medzi displejom a krajom telefónu)
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:32:23
avatar
no pro cloveka jako ja, co provola 250kc za rok je to absolutni zbytecnost
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:36:47
avatar
no já mluvil o normálních lidech a člověk s účtem 250,- za rok normální uživatel telefonu není ;)
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:37:14
avatar
pro nekoho to je ovsem soucast image mit iPhone
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 15:40:51
avatar
při tom co někteří předvádí je to pro rozumné lidi spíše důvod ho nemít a vyhýbat se mu, na což narážím v článku Kult značky není o nic lepší než kult osobnosti - nevím jestli by jablíčkáři se stejným nadšením nosili na telefonu Hitlera nebo Stalina ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:03:09
avatar
a v cem je lepsi teda kult odpurcu te znacky?zvlast kdyz je jeste hlasitejsi nez kult priznivcu...objektivita tu zase dostava poradne na frak.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:14:34
avatar
o nic, kult každé značky je špatný .... kromě toho kult odpůrců apple neznám a rozhodě není hlasitější než kul příznivců o čemž svědčí množství zpráýv všude možně ...

to platí i pro kult "objektivita tu dostává na frak" ... a přestaň s podobnými neopodstatněnými výpady, nikdo už na ně není zvědavý ... ber to jako poslední varování .... názor s argumentem je jedna věc ale tvůj výpad s ním nemá nic spoelčného a není to poprvé a už mě to přestává bavit, takže na tebe uplatním stejný metr jako na další ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:22:10
avatar
tak jestli to tak neni proc treba nevyjmenujes ty hromady veci ktery iphone neumi. furt se akorat ohanis flashem, nove divxem a pak akorat nejakou neznamou hromadou. z velke vyhody applu, appstore, obratne udelas spise nevyhodu tim, ze je lepsi 10 bezchybnych aplikaci nez miliony na vyber. za prvy jich miliony nejsou a za druhy to zni jak kdyby tam nebyla ani jedna funkcni. co sem se treba ja dival na aplikace na moji symbianovou nokii, tak sem nasel sotva jednu bezchybne funkcni. na appstore jsou funkcni vsechny, protoze je testuje apple a ty ktery testovanim applu neprojdou tak tam nejsou. a uplne ignorujes iphone jako kapesni herni konzoly..on celej iphone je hlavne cilenej na mlady lidi tak 15-20 let, kteri nepotrebujou pracovni mobil, nepotrebujou nejaka pokrocili diare etc cokoli, ale chcou se s telefonem i bavit. a spousta lidi si ho kupuje i kvuli hram. ty hry na nem jsou prekvapive hodne kvalitni a bez problemu ti nahradi psp nebo ds. ty to mozna nevyuzijes, ja taky ne, ale to nic nemeni na tom, ze to zadnej jinej mobil v takove a takle kvalitni mire nenabizi a je to jednoznacne a pro hodne lidi dost vyznamne plus. a taky ma novej iphone dost mozna nejlepsi fotoaparat v mobilu a rozhodne ma nejlepsi displej...

co se tyce kultu, tak nevim proc by se mel rozumnej clovek vyhybat applu jen kvuli tomu ze par blbcu si na nej stoji frontu. tohle spise znaci ten kult odpurcu stejne jako spoustu vykriku o tom jak je vlastne apple podprumernej a jako argument se vyjmenuje jen ten flash (kterej nebude podporovat ani ten skvelej win mobile 7) nebo pak nesmyslna srovnani s kamenem apod. mozna ctem kazdej neco jinyho, ale o kultu apple vim jen tak spis z doslechu, nez ze bych ho videl nekde v akci (krome videi tech front..). dystak mi muzes dat nakej odkaz kdybych se mel ridit jen nejakymi kulty tak nemuzu koupit nic, protoze kazda znacka ma nejakej vice ci mene hlasitejsi, at se jedna o graficky karty, mobily nebo auta. apple je akorat ted vic na rane a spouste lidem se stal trnem v oku, protoze se mu zacalo darit a zacal urcovat do jiste miry smer vyvoje mobilnich zarizeni. prisel prvni s opravdu pouzitelnym dotykovym ovladanim, spouste lidem se to zalibilo a tak ted nemaj duvod neco jinyho kupovat i kdyz uz to stihli "okopirovat" i ostatni vyrobci. to samy ted z ipadem. prijde prvni s pouzitelnym tabletem a hned ho zase vsichni zacinaji kopirovat...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:49:25
avatar
Citace:
o nic, kult každé značky je špatný .... kromě toho kult odpůrců apple neznám a rozhodě není hlasitější než kul příznivců o čemž svědčí množství zpráýv všude možně ...


četl jsi to vůbec??? Jinak jestli Kult Apple není patrný z front a některých článků a reakcí, kde napíšeš že nefunguje Flash, má to špatný signál, neumí to DivX a td. a jsi hned označen za nepřítele, tak nevím ...

Můj názor je: Apple iPhone 4 je velmi dobrý telefon, nikoliv však dokonalý, a na našem trhu jsou rozhodně stejně dobré přístroje i za nižší cenu, které udělají stejnou službu ... co je na tom neobjektivního????
Neo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 15:29:31
avatar
jj já se taky přidávám k Dentonu co dál má iPhone vymakaný je přehrávání písniček a videí které převzal od iPodu je rozdíl pokud je rozhraní funkční a intuitivní pro nezkušené uživatele než konkurence co je sice schopná taktéž přehrát, ale na druhou stranu v standartu nic moc a instalovat nějaký program co se tomu vyrovná je už náročnější a za další aplikace na iTunes sou jak tu bylo zmíněno ověřené a na klik nainstalované, takže nehrozí nestabilita nebo pád systému. Další věc je že když bys chtěl se trochu víc hrabat v telefonu tak možnost máš pomocí Jailbreak takže potom si schopnej rozchodit skoro cokoliv

jinak jak víš iPhona 3G mám a samozřejmě novýho iPhona 4 určitě kupovat nebudu za tu cenu se dá sehnat mnohem lepší věc ale to je můj názor spíš příště napsat +- a ať si názor udělá každý sám nebo srovnání s konkurencí pak bys ses vyhnul těmhle debatám

další věc ty lidi co stojej frontu tak vědí co si chtěj koupit a maj v tom jasno jinak by tam nestáli ať už důvodem je cokoliv

jinak jak si tu napsal že se značkou nenecháváš ovlivňovat tak to bych netvrdil každý je ovlivněn ať už pozitivně nebo negativně každý má většinou svůj důvod nebo pozitivní zkušenost to myslim všeobecně ne jen na elektroniku

Napsat objektivní nezaujatou recenzi nebo posudek pokud v něm projevíš svůj názor je prakticky nereálný pokud už danou věc znáš nebo se v probleatice pohybuješ tak to vidím já jelikož zkušenosti a návyky tě ovlivňují

to jest u tebe srovnání nejpodobnější iPhonu např. určitě bys nešel do Linuxu jelikož už si dávno na win tak navyklej že by se ti Linux nelíbil a to v něm jde podle mího názoru mnohem víc využít hardwer a dalších věcí než ve Winech
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 09:34:51

No tady máš argumenty a logiku, s tím se dá souhlásit nebo normálně polemizovat. Ale předchozí tvoje poznámka logiku nemá žádnou. Ovšem, nechápu tak ostrou reakci DD, kvůli chybějící logice bz to tady měl zavřít vůbec.
Co se davové hysterie týče, pokud nějaký dav se něčeho dožaduje, pro mně to nejprv důvod být vůči té věci velice ostražitý a podezřelý.
A i kdyby to byl nejlepší telefon na trhu, není žádný důvod stát kvůli němu v obrovské frontě. Je to odporné konzumní šílenství, jako vyšité, takové publikum jen dává za pravdu komunistům.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 21:21:41
avatar
Nezda se ti trochu trhly si neco nekoupit jen kvuli tomu, ze to kupuje spousta blaznu a image people? Me tohle prijde stejnej fanatismus, jako si neko kupovat kvul znacce.

Ja nevim jak ostatni tady, ale ja si kupuju to, co mi udela radost, co potrebuju a co mi proste "sedne" a je mi jedno, co to ma za logo na sobe, nebo kolik divnych lidi to pouziva.

Proc se furt vsichni maji potrebuju nejak lisit/nekam zapadat/tvarit se cool/vyhranovat se oproti statnim takovejma kravinama, jako co ma kdo za znacku techniky, obleceni, auta apod...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 22:34:31
avatar
o tom přesně je tenhle článek konečně to někdo pochopil
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 11:39:51
avatar
:-)

Bohuzel lidstvo jako celek je prevazne stado vedene chytrejsi mensinou viz. Gaussova krivka a IQ, proste tech prumernych lidicek je nejvic, tak je musi ty chytrejsi poradne odrbat... A proto to takhle vypada...
spokee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:13:02

suhlasim s Dentom

btw: ten uspech by som videl aj v tom ze Apple vyda jeden telefon do roka, takze spokojny uzivatel sa nevie dockat toho co bude dalej (medzi 3GS a 4 je vyraznejsi skok ako napr medzi HD2 a Desire). Je to ako ked sa clovek ovela viac tesi na dalsiu seriu serialu nez na jednotlive diely.

inak "DD", nemyslim ze Nokia by stale patrila k poprednym vyrobcom, ich touch telefony na tom obzvlast uzasne nie su
HTC je uz o niecom inom, hoci ja som spokojny majitel 3G
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:18:56
avatar
že si nemyslíš že nokika patří předním výrobcům není důležité, protože všechna čísla svědčí o tom, že Nokika je mobilní hráč č.1 na trhu a jejích smartphone se prodá více než Apple kdy vyrobil ... to je ta věc, na kterou poukazuji, Apple není významnýa přesto se kolem něj ělá takovéhole halooo ... dobrý markting ale rozumného člověka až děsí ten fanatismus a to co se kolem obyčejného telefonu děje. Vsadím se, že kdyby se stejný přístroj objevil a že už existuje s jinou značkou, že kolem něj nebude žádné podobné extempore ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:21:26
avatar
Nokia je ohledně prodejnosti první, jinak jsou to děsný konzervy a technicky poněkud pozadu.

Apple je konzerva zase v jinejch věcech, ale technologicky jsou "ok".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:25:45
avatar
no kdyby Nokia jako telefon se vším všudy včetně internetu atd. a hlavně jedmoduché intuitivní obsluhy nefungovala, tak první není ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:33:07
avatar
nokia je prvni protoze prodava hlavne ty levne obycejne telefony a take tezi jeste z doby kdy nokia byla prakticky synonymem pro mobilni telefon. ve smartphonech se ale na konkurenci nechyta a prakticky cela N rada je hlavne konstrukcne dost nekvalitni...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:35:54
avatar
nekvalitní? to není pravda ....

Jinak co neumí Nko? Neumí volat, Posílat SMS, nemá jednoduché a intuitivní nastavení a používání? Neumí Internet, maily, obrázky???

Co neumí?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:30:21
avatar
pisu ze konstrukcne je nekvalitni. ty jejich plastacky jsou priserny ve srovnani treba s diamondem od htc...veci co si vyjmenoval umi i tri roky starej telefon, kterej stal 2000...kvuli tomuhle si prece nikdo smartphone nekupuje nebo jo?to by si ho pak mel teda jedine kvuli tomu ze je vic cool nez obycejej telefon za litra...
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nepausalizuj 2010-06-26 18:14:02
avatar
Pouzivam uz par mesicu n900 k plne spokojenosti a zpracovani je vytecny. Na netu jsou pry pripady uvolneneho usb, ale ja s tim problem nemam, takze tezko rici, jaka je procentualni kazivost, ale ja jsem hafo spokojen.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 09:38:44

Bohužel, přehnaná snaha mít špičkové zboží k předvádění svědčí o tom, že společnost pořád ještě je ve stavu ekonomické krize. Nebo hůř. Psychické, morální atd. Takže obavy DD jsou velice opodstatněné.
Ovšem, já jen přejí Apple jeho úspěch. Apple za ten dav nemůže.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jde o značku.. 2010-06-26 16:20:17
avatar
.. o nic víc, tohle funguje všude.

Leica vyrábí velmi dobré foťáky za velmi vysoké ceny. Pokud by se bral ohled čistě na poměr cena/výkon a čistě na technickou pokročilost, nevydělali by pravděpodobně nic. Jenže maj tu značku a to co dělaj, dělají svým stylem a velmi dobře.

Stejně tak má Apple svojí značku a to co dělá, dělá též svým osobitým stylem a velmi dobře.

Je to to samé, značka a styl. Taky bych si radši koupil Leicu M9 za 130k CZK, než Canona nebo Nikona.. i s tím, že ta Leica nikdy nebude na takové úrovni v hodně ohledech.

Stejně tak si někteří radši koupí iPhone 4, než běžný HTC apod.

Nic divného.. stejně tak bych si radši pořídil 40 let starou ameriku, než novou Škodovku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:27:32
avatar
aha, no tak já jsem hold někde jinde, mě je značka ukradená, když funguje vše tak, jak chci a stojí to přiměřeně kvalitě a výkonu .... Značka sama dobrý výrobek nedělá ...

Myslím že každý normální inteligentní jedinec se řídí ne značkou, ale tím, co konkrétní výrobek předvádí a zančka je jen jakási nálepka, která určuje k jaké rodině produktů a jakému odkazu se daný produkt hlásí. Bohužel pro některé lidi je logo vším i když žádný výkon nepřináší ani vyšší kvalitu ani lepší funkce ... současné tóčo kolem Apple je toho jasným smutným důkazem ....
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:59:06
avatar
Komunita kolem apple je často nekritická, ale to se ve větší či menší míře vyskytuje všude. Ovšem jako protipól k tomuhle "kultu", jak ty říkáš, se tu vytvořil další kult (přesně jak říká denton), a to lidé, kteří mají potřebu kritizovat apple za všechno co můžou.
Nešlo by to příště napsat pouze s fakty a šmitec? Ta omáčka okolo už se opakuje.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 09:40:30

Ta mnohohodinová fronta právě je tou omáčkou a velice nechutnou. Takže, pokud DD o tom píše, jen plní svou občanskou a novinářskou povinnost.
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 12:14:40

Kravina. Núti tých ľudí v tom rade niekto stáť? Nie. Núti teba niekto si iPhone kúpiť? Nie. Takže je to ICH vec. Ďalšia debata zbytočná.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 15:52:36

Lidé jsou různé. Nebo spíše, měli by být různé. To je axióm pro mně. Pro tebe není - pro tebe jiný názor je ihned kravina.
Jsem nonkonformista. Pro mně jakýkoliv dav je nepříjemný. Ty patříš do mraveniště. Nedomluvíme se - naše názory mají rozdílnou axiomatiku.
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 17:07:42

Opäť blbosť. Ty sa totiž štylizuješ do pozície "my", t.j. verejnosti, keby si písal, že sa to TEBE nepáči, je všetko o.k., mimochodom, občiansku povinnosť má vtedy, keď je to nejakým spôsobom pre spoločnosť nebezpečné - a to kúpa akéhokoľvek telefónu nie je. Keď to nechápeš, nekecaj tu nič o mravenisku, práve ty si sa tým "... plní svou občanskou a novinářskou povinnost." zdiskreditoval - ako za komoušov, pekné ... dobre, že si nenapísal, že by to mal niekde nahlásiť ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 16:14:10
avatar
No jde o to, že normálních jedinců je pomálu a marketingem zmasírovaných lidí jsou tisíce (miliony). A proto se to prodává. Jinak Apple taky pěkně zvládá design.

Mě na značce záleží jen někdy. Od Apple mam akorát iPod, protože to hodně dobře hraje.. akorát ten SW je šílená věc..
F.low [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 19:46:36
avatar
Nevyrábí Laica pouze Hi-End fotoaparáty?
Kdyby ano, tak je tu jedno opodstatnění vysoké ceny, a to:
Hi-Endový fotoaparát si koupí pouze profesionál nebo hooodně zapálený uživatel, takže malé procento lidí, a tak je mnohem méně kusů do kterých se musí rozložit náklady na výzkum, vývoj, marketing a provoz firmy.
Pokud se pletu rád budu vyveden z omylu.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 09:41:57

Leica dělá objektivy - pro spoustu mainstreamových foťáků. Ano, je to dobrá optika.
spokee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:24:59

zle som sa vyjadril, k poprednym vyrobcom mozno patri, ale ja som skor poukazoval na tu kvalitu, ktora skratka uz obzvlast oslnujuca nie je.

s tym marketingom mas v niecom pravdu, no musis brat aj to ze pre benych amikov je ovela mensi problem kupit novy iPhone nez pre bezneho cecha ako slovaka. A zase to nejde porovnavat s HTC ktore vyda telefon kazdu chvilu a prechod z telefonu sa neoplati tak ako prechod na novy iPhone u ktoreho ma zaruku ze s tym telefonom stravi nasledujuci rok ... ale to je zase len marketing
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:34:12
avatar
Tak HTC je o tom, vybrat si co chceš ... máš na výběr. U Apple výběr neexistuje dostaneš co ti Apple řekne, že chceš ... je to o přístupu, některým lidem to stačí protože jsou raději vedeni a neradi se rozhodují nebo o čemkoliv a nadčímkoliv přemýšlí - jsou to prostí konzumenti (Apple není zdaleka jen jediný, kdo na ně cílí, ale je dnes nejvíce vidět), jiní lidé si rádi vybírají a nebojí se rozhodování .... tím se dostáváme zase na začátek ...

prostě jenom mě jako rozumné individuum zaráží, jak někdo může stát v USA i jinde frontu na telefon, když podobné zařízení není životně důležité, a často má stejně dobré i lepší nebo levnější alternativy, poskytující stejnou funkčnost co by inteligentního telefoního přístroje ...
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jj 2010-06-26 16:32:00

jj, stále toho umí míň než moje úžasná Nokia E52 s výdrží až 14 dní (samo bez nějakýho hackingu)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:36:34
avatar
týýýý vadooo, hned si du na ní stoupnout do fronty
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:04:09

to bys měl!!! jinak pro mě nejsi COOL
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 19:00:46
avatar
Ani ty pre mňa, no narozdiel od teba si kvôli tomu nemusím vylievať srdce v diskusii pod článkom, ktorý má s tvojimi problémami hovno spoločné.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:23:17

ááá, pánovi neříká nic slovo sarkasmus
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:35:51
avatar
Z tvojho príspevku sa mi ten sarkazmus doslova vylieval z monitora...
Szajter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 14:03:07
avatar
Match lost!
Szajter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 14:02:57
avatar
2 : 0
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to MrHenky 2010-06-28 09:45:51

Odpočítej do deseti, pak odpovídej. Takhle reagovat na nikoho neurážející vtip je hulvátství. Měl bys se anywherehome omluvit.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 19:02:37
avatar
EDIT
Cechys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:35:06
avatar
tak u toho iphonu se me libi hlavne to, ze ma kvalitni SW. Proste ty programy sou vychytany, a bohuzel vetsinou se ty SW nepredelavaj do WM (za coz bych byl moc vdecnej :/) je to i herni platforma, ty hry sou graficky i zabavnosti na urovni nintenda DS (mam ho tak to muzu porovnavat, nejsem jako vetsina anti-iphonistu co ho nemaj ale proklinaj ho) a rikam vam. zkuste si ho pul roku pouzivat a nebudete chtit nic jineho (neco jineho je jestli na to mate ) jediny co me na Iphonu stve je->

Kapacitni display (vetsi dementnost sem v zivote nezazil proc to pouzivaj? Podle me krok zpet)

A zaroven je ten display ke vsemu hodne malej
spokee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:37:55

ale ta E52 zase nie je touch bez coho by si uz vela ludi vratane mna "telefon" nedokazalo predstavit

to 'DD': tu posadlost by som aj chapal, zaraza ma akurat to ze tak robia napriek tomu ze prve verzie napr aj iPhonov maju kopec much (zlta obrazovka,problemy so signalom)

mne osobne iPhone vyhovuje, ale nikdy som ho nikomu neodporucal, pretoze ma vela much, ktore ale mne osobne nevadia a nikdy nevadili.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 16:37:56
avatar
Co by jste chtěli po Amících.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 17:40:43
avatar
Tak tak, keď vidím tie priblblé ksichty priemerných američanov tak mi prídu ako tupé stádo čo ide na porážku
Tí by tam stály aj keby tam pod značkou Apple predávali Hamburger
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:11:07
avatar
Vyzera to pekne, ale tiez nechapem ten osial. Dat 500 libier za 32 GB verziu je cista sialenost. Podla mna je to len o prestizi, alebo skor machrovani. Polozit to pred ludmi na stol a ukazat, kolko penazi si mozem dovolit vyhodit za péjčo.... ;-).
spokee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:23:08

ale Amik za to vyhodi 200 dolarov. Teda ano, je viazany, ale tolko ho ten telefon stoji
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:32:34
avatar
tak vetsina lidi nestrida operatory jako ponozky a velka cast z tech zajemcu stejne uz vazana byla, protoze maji nejspis nejaky starsi iphone...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:35:13
avatar
To sice ano, ale tak vysoky pausal na viazanost dva roky by som teda nechcel. V USA je to bezne, tam uz maju ludia na dlh aj vzduch co dychaju :-).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:42:57
avatar
kdyz vis ze tolik provolas, tak je vyssi pausal vyhodnejsi. kdybyc nemel firemni telefon tak si hodim taky vysokej pausal, protoze provolam dost a vyplatil by se...jeste ze ale ty firemni tarify jsou tak vyhodne
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 17:53:53
avatar
Nejspíš to nebude špatná věcička, ale stejně bych jim to omlátil o hlavu. Ještě mi budou diktovat jak mám telefon v ruce držet no kde jsme. Typická rychlokvaška a ještě typičtější amíci, chovají se jak tupý stádo. Okamžitě vrátit a peníze zpět.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:01:56
avatar
no sú to sračky mal som v ruke iphone 3G a čo ma asi najviac zaujalo bola tá veľkosť, dík tehly po vreckách nenosím žeby sa iphone začal podobať na Call of Duty sériu? za nedlho príde iphone 5 a ľudia sa z neho posadia na zadok tak ako kedysi z FERMI

mám nokiu 6300 a vadí mi na nej len to že batéria nedrží nejako extra a bodol by lepší foťák
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:03:26

To video ma vážne zabilo , neveril by som keby mi niekto povie že na Iphone 4 čakájú pred obchodom stovky ludí
Sám mám Iphone 3GS a som spokojný aj keď tam mohlo byt viacej praktických vecí ako napr. bluetooth ( fungujúci s inými mobilmi).
Ale naozaj ma zarazilo že keď som v neakej budove tak nemám skoro vobec signál a to ma maximálne vytáča
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:36:50

normalni clovek se nedivi (nezustava zirat), koho by prekvapilo to ze iphone dokaze fungovat na lidi stejne jako twilight na patnacky
k histerii prispivaji valnou merou media
spokee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 18:38:14

chyba bude niekde inde ... ja s 3G chytam signal aj v pivnici
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 19:04:12

tak to ti závidím
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Fanatizmus 2010-06-26 19:03:05
avatar
Toto nemá obdobu:
http://iphonemania.mobilmania.cz/iPhone+4+recenze
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2010-06-26 20:19:46

DD me zas zustava rozum stat nad tim, jak si se ve psani clanku od vzniku ddwordu zmenil. Cokoliv co neni podle tveho gusta silne napadas a i sebelepsi (a sebepravdivejsi) duvody jsou podle Tebe stejne nepravdive, lzive a naprosto neuznatelne. Jedina pravda je podle Tebe ta, kterou pises ty. Stejne tak nedokazes pochopit, ze kazdy clovek ma individualni pozadavky a kazdemu vyhovuje neco jineho. Je zajimave sledovat jak netolerantni a utocny clovek se z Tebe stal. Sam nejsem z Iphone 4 nijak odvareny, ale pokud ho nekdo chce a ma na nej..at si klidne frontu vystoji. Neni treba ho hned oznacit za neinteligentniho jak to tady neprimmo naznacujes.

"Nepotřebujeme miliony aplikací a trávit většinu dne jejich stahováním a testováním, stačí nám jich 10 bezchybně funkčních. "
Je videt,ze si Iphone mel v ruce jen chvilku, tohle je naprosty nesmysl. To mnozne cislo..to doufam patri na Tebe a "redakci"..nebo snad uz mluvis za nas vsechny? To bys byl jeste o stupen dal nez jsem si myslel.

Co se tyka problemu se signalem..to je celkem fail. Korunu tomu davaji vyroky typu "Tak si kupte za tricet dolaru nas obal a bude to ok"
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:38:08
avatar
taky jsem si všiml.....někter články bijou hodně očí zvlášť ty o Apple produotech....já osobně jsem určitou dobu nemohl Iphone ani vidět ale pak jsem dostal Ipod Touch a opravdu jsem čuměl co to všecko umí. Teď když si budu kupovat telefon tak jedině Iphone.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:51:49
avatar
pak je otázka, zda jse objektivní pro posuzování některých věcí .... ono někteří uživatelé Apple mají bohužel ten sklon vidět Apple dokonalý, i když ve skutečnosti není a to jen proto, že jim všechno funguje ... jak píší "jedině iPhone" přitom na jiných telefonech a platformách také všechno funguje ...

takže jste objektivní v posuzování toho jak se o Apple píše? Nebo prostě ten kdo není s vámi je proti vám, a nenávidí Apple, je útočný a tak dále .......????

zkuste se nad sebou zamyslet .... já mluvím z pozice testera a uživatele, který nemá vybranou jednu značku a tvrdí o ní že jedině ta ;) .... pro mě je Apple iPhone pouze telefon jako jakýkoliv jinýa platforma Apple jako Android, Win atd. Proto jsem špatný? proto jsem neobjektivní, útočný atd. že nevidím v Apple nic zvláštního??? Tak to se pak asi nemáme o čem bavit ...
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:51:02
avatar
Ano jsem uživatelem Apple a nemužu si hi vibnachvláit..má dobré výrobky(neříkám nejlepší).

mě spíš ty tvoje "oběktivní" články o applu připadají že jsi nikdy neměl nic od applu v ruce maximalně tak 5 minut.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 21:07:03
avatar
Já nemám Apple a je mi jako výrobce (nejen on) ukradenej. Apple má zajímavé a funkční výrobky, za které si nechává královsky platit .... nikde jsem ale nenapsal, že by byly špatné a nefunkční.

takže protože jsme si Apple jen vyzkoušel ale nemám Apple jako vy, nemůžu být podle vás objektivní ... ????

Audi R6 taky nevlastním a vyzkoušel jsem si ho a myslím si že je dobrý, jsem proto neobjektivní???
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 20:41:03
avatar
tak já se pozastavím nad tím, proč by inteligentní člověk stál ve frontě na obyčejný telefon a jsem za netoleranntího ...

Já zcela chápu požadavky různých lidí a nemám s tím problém, recenze děláme na mnoho věcí a články píši tak abychom poradili co možná nejlépe všem ....

není nic netolernantího a útočného, když napíšu o tom jak věci přesně stojí a leží. Jinak kdybych si myslel že píši lži a že to co píšu není pravda tak nemá smysl abych v tom pokračoval a končím hned ... takže ano Pravda je jenom jedna (vždycky) a snažíme se, abychom ji měli na DDW, v tomto jsme se ale nikdy nezměnili já ani kolegové ... máme ti tu snad psát lži jako jinde? bylo by ti to milejší?

takže buď od té dobroty a napiš v čem konkrétně se mýlím, když píšu že Apple iPhone je dobrý telefon, ale stát na něj frontu může jen idiot, nebo fakt nevim ....
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 03:48:33

nj, psat negativne o iphonu je to same jako jako psat psat negativne o pravici na idnes ;)
byw pravda neni jen jedna univerzalni, tedy je ale jen v matematice. Vezmeme napriklad sklenici a s obsahem, nekdo bude rikat je z pola plna, a jiny bude rikat je zpola prazdna, obe tvrzeni jsou spravna, jen kazde je z jineho pohledu.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 15:50:45
avatar
Být tebou, tak na to kafrání vůbec nereaguju DD. Vsadil bych svoje nejlepší fusekle (a že jsou parádní ), že Steve to vykoumá tak geniálně, že z toho prů*eru s anténou udělá mega výhodu telefonu. Něco ve stylu: "když vám volá osoba kterou nemáte rádi, uchopte telefon do ruky a vyřaďte signál".....
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 17:16:11

Nj, lenže ty nepíšeš ako "věci přesně stojí a leží", ty píšeš ako ich chceš vidieť (a vidíš) TY a to je rýdzo subjektívny počin. Myslíš si, že tí ľudia nie sú inteligentní, lebo TEBE sa to nepáči, že tam stoja rady. Keď ľudia stoja rady na lístky na futbal, alebo na nejaký koncert, sú tiež neinteligentní? Prosto to tí ľudia chceli hneď ako to vyjde, čo je na tom nepochopiteľného ... Aha, zabudol som, DD je jediný objektívny a on rozhoduje, čo je inteligentné a čo nie ...
spisoft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 13:37:11
avatar
Musim souhlasit, za tu dobu co sem chodim jsem zaznamenal posun k webu ala Hulan. Ztraci se objektivita a rozmanitost (spousta clanku se hlavnim obsahem opakuje).
Presto dekuji za to, ze Ddworld existuje a preji hodne kvalitnich clanku.
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-06-26 21:29:40

At se ti to libi nebo ne, Iphone asi neni tak obycejny telefon..kdyby byl, tak by se zadna fronta nestala. Nemusi se ti to libit, ale proste kuli necemu se ty fronty stoji. Ja to sice taky nechapu, ale uz je to tak. Pro nekoho to muze byt image, pro jineho displej, appstore nebo ja nevim co. Pro Tebe neni treba zadny duvod pro koupi dostatecny ani "spravny", ale pro nekoho byt muze.
Mozna bude chyba v tom, ze pravda neni vzdy jen jedna jak tvrdis. Napriklad tvoje pravda je, ze ti staci par aplikaci a ne spousta na vyber. Je dost lidi, kteri maji radi na vyber z mnoha aplikaci at uz stejneho zamereni a asi jim nestaci jen tvych 10aplikaci. Ja sam si rad vyberu a klidne testnu i vic podobnych a vyberu tu co sedne, ale trebas nesedne jinemu. Napriklad ted mam tri aplikace na zjisteni nazvu pisnicky z odposlechu a dostane se na kazdou. Ale predpokladam, ze to stejne neuznas. Neni to preci tvoje verze pravdy(ta jedina).
Stejne tak appstore. Klidne si nesouhlas, ale podle me je to v soucasnosti to nej ohlende nabidky aplikaci. Myslim,ze pro spoustu lidi to je velke plus pro jabko. At uz nemaji dost casu, informaci nebo skillu aby hledali aplikace po ruznu. Uznavam,ze pro me je Iphone zajimavy hlavne diky JB, ale stejne tak chapu, ze se bez JB vetsina lidi bez problemu obejde a stoji jim ten telefon za to.

Lzi tu zrovna psat nemusite, ale pro zacatek by neskodilo zanechat te prehnane utocnosti na tvoje "mene oblibene" znacky. Je to zbytecne a cekal bych to na nejakem blogu, ale ne tady.

Stejne tahle diskuze nema smysl. Nic to nezmeni. Psat budes stejne, pravda tu bude porad jen jedna a ja jsem misto uzitecnyho uceni na zkousku smolil tohle. Celkove ztrata casu pro oba
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-26 23:14:01
avatar
Ať se ti to líbí nebo ne, iPhone4 je obyčejný telefon a fronta se stála i na Banány .... každopdáně stát dnes frontu na nějaký telefon může jen cvok ... a o tom je článek, je to zamyšlení.

Pro mě to není otázka toho jestli je to správný nebo ne kupování iPhone, to mě nezajímá, mě zajímá jen přístroj a to jak funguje samotný. pravda je jen jedna, vždycky .... není to relativní, může být jen více úhlů pohledu, a ty já nikomu neberu a nikdy jsem nebral, objektivní fakta ale vedou vždy k jedné pravdě a ta rozhodně není mode. Předpokládám že to neuznáš, neodpovídá to tvé verzi pravdy že ;) ....

na rozdíl od tebe ti ale právo na názor neupírám, i když jsi nepředložil žádná fakta, ani argumenty, které by popírali tu pravdu, kterou prezentuji ... ;)


Možná bych zanechal toho myšlení, že tu někdo píše útočně, tady nepíšeme útočně, protože nemám/e oblíbené a méně oblíbené značky, jelikož značka konkrétní produkt nedělá ani mu nedává parametry, výkon ani nic jiného ... mě by zajímalo proč v tom, že někdo píše prostě na plnou hubu a tak jak konkrétní věc leží a sedí a nezaobaluje to, zkrátka nezakrývá fakta a píše tak jak se má, že je to útočné ... Zkus přehodnoti svůj názor. Mým úkolem zde je informovat/testovat přesně, fakticky a říci svůj názor na věc a předložit jej k diskusy a posouzení. Na tom není nic útočného, jenže pak přijdou někteří a místo diskuse začnou napadat. Víte diskuse je o argumentech ne o tom že někdo nařkne někoho z útočení, neobjektivity a opakuje to do zblbnutí ve snaze, že se to bez argumentů stane za čas pravdou. Na některé idioty to zabírá, na většinu rozumných lidí naštěstí ne ...
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-06-27 13:55:17

Jo fronta se stala i na banany protoze to bylo neco extra. To je ted i Iphone..treba ze spatnych duvodu a jen pro nekoho, ale je to tak. Driv byl treba taky nejaky Stach, ktery tu frontu na banany stat odmital, ale fronta byla porad.
Jasne, pravda je jen jedna a tu mas cirou nahodou vzdycky ty. To uz neco vypovida a vlastne ta tvoje pouze jedna verze pravdy i trochu necim zavani.
Zadna fakta ani argumenty? Nema snad Iphone vybornej displej? Nema appstore, ktery nema v soucasne dobe konkurenci rozlohou a kvalitou? A ano je tu i ta image, ktera je pro spoustu lidi z nejakyho duvodu nejvic dulezita. Nemluve o tom,ze vsechny app funugji na vsechny Iphone..i na ten starickej prvni. Psal sem to i minule a ty tvrdis, ze neni argument..to je pak tezky videt jen co se hodi,ze.
Tvuj nazor na Iphone respektuju, jen je mi proti srsti jakym stylem to prezentujes a jak oznacujes lidi, ktery zajima nebo maji jiny nazor.
Nema to uz smysl resit. Diskuze s Tebou k nicemu nevede a nikdy nevedla. Dukazu jsou plne diskuze, ale je to tvuj web, takze si tu muzes hlasat jaky pravdy chces. Je moje blbost, ze to tu ctu kdyz nesouhlasim s tvym stylem psani. Asi patrim na vsechny ostatni weby kde se jen lze..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 15:53:17
avatar
Zase jen útočíš ....

já jasně píšu, že Iphone funguje stejně jako platforma psal jsem to i u iPadu, ale to ti nestačí, takže lžeš že tvrdím něco jiného, je mi z vás smutno ...

napadáte mě a čtete jen to co se vám hodí .... takhle se optavdu diskutovat nedá .... A mě něco říkej o hlásání .... je moje blbost, že s některými ztrácím čas a snažím se jim vysvětlit, že vytrhování vět z kontextu, napadání a pokřikování do diskuse nepatří ... patříš tedy mezi ty výtečníky? Zatím se svým chováním mezi ně řadíš ....

Ještě pořád si mi nepředložil jediný argument, co je na větě:

Citace:
Stát frontu na telefon může jen Idiot


a tedy téma celého článku, který je zamyšlení, je neobjektivního ....
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 17:19:45

Písať o iných, že sú idioti môž iba ... idiot ... podľa mňa.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:37:21
avatar
Citace:
At se ti to libi nebo ne, Iphone asi neni tak obycejny telefon..kdyby byl, tak by se zadna fronta nestala.

Keby nemal nálepku Apple, tak by po ňom neštekol ani pes.
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 17:20:10

To si myslíš ty ...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Reakce pana Jobse na problémy 2010-06-27 09:36:56

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/204395-iphone-4-ma-pry-problemy-se-signalem-drzte-ho-jinak-vzkazal-jobs.html

Tak to je fakt síla. Ty lidi co si ten telefon koupí si asi teď říkají co? No asi to samé co jsem si říkal, když jsem se pokoušel u rok starého kola uplatnit záruku za uvolněnou šlapku. Že k tomu arogantnímu debilovi si už nepůjdu koupit ani ventilek (oni spíše ten obal)!
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:18:06

Já mám Nokiu, která zvládne to samé, co iphone a stála mě mnohem méně, než bych vysolil za iphone. Skutečně nevidím důvod, proč si drahý iphone kupovat. Můj názor je takový, že je to prostě móda. Kdo nemá iphone, není in. Jinak si tu prodejnost neumím vysvětlit.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:38:27
avatar
Apple a nVidia by si mohli podať ruky; ani jeden nepredáva produkty, ale značku.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 13:51:36
avatar
Stejně jako Intel, Adidas, Logitech, a vlastně skoro všichni. Zažaluj je.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 15:22:15
avatar
ne nokia nezvladne to same...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 20:45:56

Taky jsem s Nokií dost spokojen (moje zatím první).

Dříve jsem si myslel, že je potřeba mít něco kdo nikdo další nemá. Trend se zdá se obrací. Ale v dámské módě tohle asi platit nikdy nebude.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:25:43
avatar
Sakryš tady jsem nějak zaspal debatní kroužek,tak nějak málo přispěji svoji troškou do mlýna.Udělal jsem si takoví malí průzkum proč lidi jablko v tom to podání tak žerou a přišel jsem na to že ani moc lidí nezajímá co to umí a jak ho využijí ale rádi se sním pochlubí a tak chtě nechtě jsi myslím že je více módní záležitost než praktická věc.Jen můj skomný názor.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 10:39:05
avatar
Napíš niečo, čo ešte nevieme.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 12:43:35
avatar
Promiň já jsem napsal jen svůj názor a jestli sním máš problém tak ho nečti a jen tak ho přejdi.Myslím že každý z nás se k danému tématu může svobodně vyjádřit i když samozřejmě jistě o tom víš.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 13:29:22
avatar
Ja som ťa nekritizoval, ja som pritakal.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 13:16:39
avatar
Jediny co jeste chapu jsou apple PC, jsou to bezchybne fungujici stroje, uz pri vzeti do rky je videt rozdil hlinikoveho macu a plastoveho acera...tichy, vykonny atd..jasne ze za trojnasobek ceny, ale to jeste beru...svym zpusobem bych ho taky chtel...ale to co predvadi iphone a ipad...bleeeeeeee libi se mi HTC, a misto ipadu si koupim radsi acer ferrari mini notebook

BTW: V praci jsem narazil na velmi stareho pana, ketry se sotva drzel na nohou a okukoval skrinku s kabelama na ipod...pri dotazu zda neco nepotrebuje vytahl z ne moc voniciho balonaku svuj iphone a zeptal se zda to jde i na nej....cekal bych nejakou nokii 1616 a nebo aligatora, ale tohle me vyrazilo dech....
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 19:02:11
avatar
Ta je proste Apple a težko s tím něco naděláme. Hlavně pro zákazníky v USA je to nějaká "modla"
Hurikan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nenávist 2010-06-27 21:47:32

Tady je zase a o opět vidět patrně obrovská nenávist vůči novému iPhonu, nebudu to tady pročítat celé ale asi jsme na tom stejně když má kolega HTC Touch Pro I, mám o chlup lepší D2 s nejnovějšíma WM 6.5 a musim říct že zlatej iPhone!
Jestli jsi psal tendle článek tak aspon doufám že jsi měl nového iPhona v ruce když dokážeš takhle kritizovat, jestli ne tak je todle opravdu o ničem!!!
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 22:59:29
avatar
DD prečo si zmazal moj príspevok?Zato že som tu objektívne napísal ako to je a neurobil ti hanbu že si zle podal informácie?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 23:14:03
avatar
sorry ale psát o tom, že tomu nerozumim, protože nemám Apple, a tak o tom nemám psát, já tu tohle podporovat nehodlám .... tohle uráží každého inteligentního člověka.

Prostě smiřte se stím, že objektivně budeme psát o všem včetně Apple a budu o něm psát i vy a to že se vám to nelíbí, ještě neznamená, že to co píšu je špatné, mylné a nemám o tom psát.

Prostě budeme objektivně psát o všem včetně Apple. Nezajímá nás značka, zajímá nás výrobek ... a ten je takový a takový a je to stejný telefon, jako jakýkoliv jiný .... o nich také píšeme, takže nevíám, proč by měl být Apple něco extra a měli jsme ho vynechávat ....

Smiřte se stím, že Apple není nic extra a jako k takovému k němu budeme přistupovat jako k jakékoliv jiné značce Smartphone ... A protože se na jiné značky, které umí to samé, fronta nestojí, budu psát i o tom, že stát frontu na telefon může jen idiot a není a tom nic neobjektivního ani urážlivého vůči Apple ....
Lovap [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 17:22:27

Problém je, že ty NIKDY o Apple, NVidii nepíšeš objektívne. Píšeš IBA svoje názory ... a tie objektívne nie sú ani náhodou.
Shade4d [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 23:15:29
avatar
Jak tady psal již někdo nahoře. Ze vsech clanku i iPhone od DD jde citit ze dd rozhodne tuto znacku nema rad. O to by ani tak neslo ale opravdu neuveritelne zobecnujes. Oznacit vsechny lidi co stoji frontu na novy iPhone za neinteligentni.... Treba jsou prave inteligentni, na den se šli postavit do fronty koupili par iPhone a potom je na netu prodali 2 krát tak dražší jak se běžně děje. Anebo jenom třeba někomu slibili že ten telefon dostane na narozeniny(cokoliv) a holt se museli jit postavit do fronty... Takže když už píšeš nelichotivě o samotném telefonu, byl bych opatrný v hodnocení lidí kolem něj a rozhodně takového zobecňování.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 23:26:15
avatar
Já ale proti Apple nic nemám!!!

Lidi vzamatujte se!!! Jak můžu mít něco proti značce??? Neživé věci! Nic mi neudělala, ani já jí protože to ani nejde! .... buďte trochu rozumní a soudní!!! Nebo utvrdíte nejen mě, ale všechny inteligentní lidi, kteří si oprávněně myslí, že skutečně jen idioti stojí frontu na telefon ....

Jinak co je nelichotivého na tom, že jsme pochválil iPhone4 že je to dobrý telefon, a že jako platforma funguje .... běžte do háje, jestli budete přehlížet to co říkám a vymýšlet si a psát mi tu nesmysly o tom že ho haním ....
Hurikan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 23:56:59

no comment, tady to nemá cenu ani váhu ohledně iPhonu, píšeš že nic extra, vyjádřil ses jasně!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 00:55:22
avatar
Citace:
Já ale proti Apple nic nemám!!!

Lidi vzamatujte se!!! Jak můžu mít něco proti značce??? Neživé věci! Nic mi neudělala, ani já jí protože to ani nejde! .... buďte trochu rozumní a soudní!!! Nebo utvrdíte nejen mě, ale všechny inteligentní lidi, kteří si oprávněně myslí, že skutečně jen idioti stojí frontu na telefon ....

Jinak co je nelichotivého na tom, že jsme pochválil iPhone4 že je to dobrý telefon, a že jako platforma funguje .... běžte do háje, jestli budete přehlížet to co říkám a vymýšlet si a psát mi tu nesmysly o tom že ho haním ....
LaCosta [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-27 23:57:47

Apple ma 1 tel. za rok pripadne menej a este ma zaujimave vady. Tak ci tak ludia sa idu poblaznit. Ak porovname ine znacky ktore vydaju toho cca 5x viac a rovnako kvalitne ( dokonca lepsie) po nich ani pes nestekne. Pekne balenie, super marketing a oznacovanie urcitej veci ze je dokonalost sama sebou ... no nezozerte to.
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-28 00:11:35

naprosty souhlas...v dnesni dobe stat frontu na cokoli je kravina...a navic kdyz si vezmu KDE se ty fronty stoji...je to proste k smichu
k telefonu nic nemam, vsichni znaji plusy (displej,aplikace,jednoduchost) a minusy (flash,divx,mass storage) a kdo chce,tak si ho koupi...brat ale ten telefon jako neco extra,k cemu napomahaji prave i ty idiotsky fronty,je naprosto sileny...
Mizu165 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Moj nazor 2010-06-28 22:10:53

Citace:
Nepotřebujeme miliony aplikací a trávit většinu dne jejich stahováním a testováním, stačí nám jich 10 bezchybně funkčních.

Ja to vidim presne opacne - na mojom WM testujem a testujem... Preco? Lebo Nie je vyber aplikacii a stale hladam a skusam - napr. vedecka kalkulacka. Na mojom ipode touch je velky vyber (po JB), aplikacie su zvacsa bezchybne funkcne.
Dalsia vec: Inteligentny clovek, ktory nevidel apple vyrobok iba z rychlika, pochopi, preco je Apple tak uspesna firma: Produkty vyraba co najviac jednoduche, co najmenej modifikovatelne. Ludi chrani od testovania, babrania sa do systemu (mimo JB). Zober si taky linux, uplny opak celeho mac os (pokial si odmyslime unix a pozrieme sa na to z lajckeho hladiska) - XYZ moznosti a nastaveni, mozes sa tam riadne vyhrat a nastavit si GUI do vsemoznosti. Ale toto robi iba par % ludi, kt. linux pouzivaju - mne sa s tym po case babrat naozaj nechce. Pred nedavnom som si hladal nejaky dock na sposob MAC OS docku, ostal som pri tom najjednoduchsom - aj tak mi trvalo hodnu chvilu, kym som si to nastavil tak, ako mi to vyhovuje. Clovek je od tohoto od Apple usetreny - pouziva to, co tam ma, nevidi tony checkboxov, posuvnikov a je spokojny - pretoze navrhari v apple su dobre zaplateni a nemozu si dovolit vyrobit zlozite GUI.
Je to uplne ina filozofia a pocit, mat v ruke iPhone a nejaky WM, s androidom osobnu skusenost nemam. Opat je citit, ze dizajneri su dobre plateni, GUI ma iPhone najlepsie so vsetkych fonov. Ak poznas lepsi exemplar, rad sa poucim. Toto je prva vec, druha vec je podpora od vyvojarov. WM? co sa tyka 3D hier, katastrofa. Porad mi niekolko solidnejsich 3D hier, ak poznas. Dostal sa mi do ruky iPhone, na ktorom sa to takymito hrami len tak hemzilo. Podobne je to s aplikaciami - ku tomu nic netreba vraviet, zober si random 20 app na WM a iPhone a porovnaj z hladiska spracovania.
MS zaspal dobu, resp. nepotreboval sa ponahlat s vyvojom mobilneho OS. Apple to v poslednych rokoch rozbalil a evidentne je uspesny.
Mozno by to chcelo sem-tam aj otestovat nejaku apple vecicku a pochopit, ze vo svete nejde iba o vykon a technologie ale o to, co vacsina ludi skutocne pozaduje - jednoduchy SW s fciami, ktore ludom sadnu ako uliate (mimo tych par % ludi, ktorych bavi nekonecne babranie sa v niecom). To, ze apple za to pyta velke peniaze, je vec ina a nemalo by sa to az tak velmi spajat s vykonom a vlastnostami zariadeni - tu sa plati za "Apple" - ale nie iba za znacku, ale aj za filozofiu (otestuj si par zariadeni a urcite ju pochopis). A kazdy chce peniaze a po apple je stale dopyt, preco by mali znizovat ceny?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 620x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 411x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 913x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1181x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1506x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1337x
Komentářů: 6