Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku - máte problém? Zavolejte!
Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky zkvalitňuje péči o své zákazníky. Od 1.11.2013 spouští zákaznickou linku pro Českou republiku.
Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů.
„Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči.Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru.
Poznámka: Vzhledem k nezanedbatelnému úspěchu PRESTIGIO v našich luzích a hájích, kdy PRESTIGIO tablety jsou u nás nejprodávanější modely s ANDROIDem a stejně tak chytré telefony této značky jsou velmi populární, je spuštění podobné linky rozhodně žádoucí. Z toho důvodu je myslím dobré o této lince vědět, takže pokud jste narazily na nějaký problém se svým Prestigio zařízením, měli byste toho využít, prostě linka bude sloužit i jako zpětná odezva, kdy samozřejmě poznatky firma využije ke zlepšení svých produktů v dalších generacích.
PS: všímáme si vašich četných žádostí na recenze a testy tabletů a chytrých telefonů, kdy na modely Prestigio se ptáte velmi často. Takže chystáme pár novinek. V dohledné době to bude test hodně atraktivního 5" telefonu PAP5044DUO.
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|