Apple iPhone 3G – shnilé jablíčko? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 17 srpen 2008
apple3Až příliš mnoho problémů se objevuje v souvislosti s novým modelem Apple. Za kvalitní výrobek jej lze označit jen stěží ...

 

 

Nový iPhone 3G má kolem sebe jakousi auru něčeho výjimečného, že se jedná jen o běžný mobilní telefon ve stylu od společnosti Apple je však zřejmé. Nicméně s tímto mobilním telefonem je podle mnoha uživatelů těžké pořízení. Kvalita telefonu je totiž nevalná. Už po několika dnech se na přístroji objevují praskliny, což samozřejmě designově zaměření iPhone docela hyzdí. Zejména vidět je to na bílých modelech. Nicméně to nejsou jediné problémy ...

apple

   Mnoho uživatelů si stěžuje na hardwarové problémy, například vypadávání hovorů, nestabilita 3G sítě a restarty telefonu. Tyto problémy navíc prý nejsou způsobeny softwarem, takže žádná záplata je neopraví, ale jedná se o hardwarový problém přímo s čipovou sadou telefonu. Stížnosti na iPhone 3G se jen kupí a společnost Apple je odmítá komentovat. Majitelé s tímto telefonem, na který někteří, nevím proč, čekají fronty, si teda zdá se užijí. Kromě výše uvedených problémů si mnozí uživatelé stěžují i na další nedostatky, jako je nízká životnost baterie a nemožnost její výměny, dále fotoaparát nemá blesk, Flash vám telefon stále nezobrazí, absence MMS zpráv a funkce kopírovat a vložit a další a další nedostatky. Novému Apple iPhone 3G se dokonce začalo přezdívat shnilé jablíčko :). Zkrátka pokud chcete funkční mobilní telefon, dejte raději přednost osvědčeným značkám skutečných výrobců telefonů ...  

Zdroj: Dailytech

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Pajoncek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2008-08-19 13:05:52

ehm, bateria je vymenitelna a zivotnost neni nizka. MMS spravy? ty si to azda niekedy pouzil?

Obycajny mobil to ani zdaleka neni. Uz len kvoli OS X a multi-touch. To ,ze sa pri mobile ,z ktoreho sa predalo cez milion kusov vyskytli u niektorych ludi problemy je uplne bezne a pochopitelne. Ja zas poznam vela ludi co ho maju a nikto z nich taketo problemy nemal.
Pochybujem ,ze by v percentualnych statistikach bola kazivost vyssia ako u inych vyrobcov.

Ono ma len apple vela fanatickych odporcov a ludia na nho radi hadzu spinu.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 13:29:04
avatar
no abych začal od konce... apple má kromě odpůrců samozřejmě i spoustu přívrženců a řekl bych skoro fanatických, takže imho kdyby apple vydalo jakýkoliv shit bez praktického využití, tak má stále svou armádu věrných, kteří se budou bít v prsa a říkat, že nic lepšího není. Co se týče OS -já osobně ho v mobilu nechci, vím jaké s tím bývají problémy (pomalost, restarty, výdrž, problémy se vůbec na mobil dovolat atd.) potřebuji mobil, který je spolehlivý a něco vydrží, ale jak říkam, každého věc... jinak je spousta mobilů s OS tak nevím proč jít do Applu.
A nakonec MMS -zase to samé -já je využívám celkem často, ne sice pro práci, ale pro zábavu...
Takže závěr asi takový: osobně bych do applu v jakékoliv formě asi nešel, myslím že je to předražený fetiš (teď jsem viděl v Makru flašku vody opakuji vody 0,75l za 1000,- slovy tisíc korun českých přijde mi to podobné).
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 13:46:05
avatar
Bych to viděl na překlep. Tam mělo být určitě 10,00 Kč Jinak do iPhone bych nešel. Už jenom protože ho má taková masa lidí.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 14:45:12
avatar
Překlep to bejt nemusel, viděl sem 0,33 za 75,-
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 19:49:28
avatar
Překlep to není...viděl jsem dražší
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 07:50:52
avatar
A já blbec chodím do práce, abych vydělal peníze. Doma začnu z kohoutku stáčet do flašek vodu a budu to vydávat jako nějakou vodu z Alpských pramenů, litr za 50,- a budu boháč.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 14:45:55
avatar
Radši bych si koupil ASUS mobil, sem na to nedávno koukal a neuvěřitelně vymakaný mašinky..
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 09:07:14
avatar
Překlep ani omylem tam se jedná o design láhve, v hollywoodu se podle toho prý pozná, jestli jsi cool... a chodí s ní nigazzz gangstazzz prostě no comment.
vsn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 13:31:50

mms pouziva spousta lidi ... treba mms z chorvatska jsou u O2 levnejsi jak sms a u mms nemas omezenou delku textu ... tzn, co budes posilat? 10 sms za 100kc nebo 1mms za 9 kc?
petrsuchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 15:18:05
avatar
ja myslim ze u mms je omezeni 1000 znaku ale ruku bych za to to ohne nedal
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 20:04:29
avatar
Nejlevněji myslím vyjde poslat z telefonu email 0,17 Kč za kb v roamingu (VF) pokud není nikde poblíž hotspot. Já bych můj SE P1i za iPhone neměnil.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 07:52:37
avatar
No prostě. My co trochu rozumíme počítačů, trochu rozumíme i mobilům a iPhone prostě u nás není žádný zázrak.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 12:13:19

No lidi co opravdu dělaj s počítačema, tak už nemaj potřebu se ještě navíc rttat v telefonu, aby to alespoň trochu fungovalo - viz Windows Mobile :-) a tak si koupí iphone, protože ten většinou funguje :-)
krboun [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 13:44:52

ten mobil je prostě stylovka, i když existují mobily vybavený lépe a i levněji tak apple má pro mě něco do sebe, stejný to je jako macBook air, skoro nevyužitelný ale kdo by to nechctěl mít doma

ještě ke kvalitě applu
když DD rozebíral situaci u AMD tak tam přirovnával kvalita=apple, jestli je to vážně tak závažný s těma prasklinama tak to apple určitě poškodí i když já si myslím že to tak vážný být nemůže. Apple by to nedoolil
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 13:50:52

Na Jobsově Applu je dobrá akorát "reklama".Do té Jobs dává nejvíce ze zisku takže si vždycky nadežene dostatečně velký stádo který si ty jeho tretky koupí.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 14:07:01

Neděláš taky do prodeje tretek? Máš na to docela trefnej nick :-) Né, sranda. iPhone bych si nekoupil ani kdyby stál polovic. Ale taky jsem jeden z těch co mají telefon na volání, SMS, místo hodinek, jako budík a jako foták když je potřeba něco dokumentárně vyfotit.
petrsuchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 15:19:25
avatar
Presne si vystih na co pouzivam mobil
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 07:55:20
avatar
Já používám mobil jako pracovní nástroj a ne na machření před puberťačkama. Takže iPhone ee.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 09:14:43
avatar
no no do horSSta se nepouštěj, jeho hlášky stojí za to jako třeba jak je tam ten chlap s uhrama po ksichtě v maskáčích a se vzduchovkou a šije s ní do auta a Horst řiká: A teď máme ve studiu armádu loool...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - iPhone's dead 2008-08-19 14:10:21
avatar
co třeba Sprint Samsung Instinct,viděl jsem dost nato abych poznal že až na wifi je iPhone oproti němu shit mezi dotykovými telefony. Nevím ale jestli je Instinct u nás k sehnání.
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 15:44:59

prave, ze je to pro operatora Sprint, takze u nas asi tezko bude. U nas bych to spis videl na lepsi obdobu Samsung Omnia (dostupnost ted na podzim asi v zari). Sice ma z meho pohledu par nedostatku, ale asi do ni pujdu, protoze uz vazne potrebuju neco noveho. Mobil stary 6,5 roku, ktery se zacina rozpadat nak nestaci
yesi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 15:16:35
avatar
Mozete skusit HiPhone, co je prerobeny iPhone. Alebo skuste nieco ine - Samsung i900 Omnia, HTC Kaiser/Diamond a pod.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 10:11:44
avatar
Ten HiPhone je iPhone v bleděmodrém, ale kopie z Číny. Ale na to, že je to kopie, tak za o 11000 nižší cenu nevypadá vůbec zle. Za tu cenu je to supr mašinka oproti iPhone za cenu kolem 14000,- Zde Odkaz se o tom HiPhone zběžně zmiňují. Doporučuji tu stránku ale navštívit z jiného důvodu. Mě hodně rozesmála jejich zaspamovaná diskuze

Jinak ještě existuje nějaká kopie Meizu M8 MiniOne. Ta už se ale nesnaží vypadat úplně přesně jako iPhone. Je menší, s displayem s rozlišením 720x480, ale zase nepodporuje multitouch, ale prý je vychytanější než iPhone. Jenže se ještě neprodává.
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 15:04:50

njn Meizu M8 alias Emgeton MiniOne se asi jentak nedockame a kvalitu nepredpokladam nijak valnou, pokud by vsak kvalitni byl, tak by to byl docela hit
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 15:40:19

ja som spokojny s nokiami pouzivam ich uz dlhe roky, to su telefony idealne pre mna ovladanie maju tak jednoduche ze lachsie sa to uz asi ani spravit neda takze to pochopi aj blbec ako som ja a splnaju vsetko to co od mobilu ocakavam, da sa z nich volat, pisat sms, pustit radio alebo mp3, fotit a maju 3,5 mm jack no ja osobne nic viac nepotrebujem; jo mat este tak napr. taku N81 tam mam este aj wi-fi a potom by mi uz vazne nic nechybalo ku stastiu
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 15:07:11

nokii bych si nejspis koupil, ale proste me nak laka dotykove ovladani, protoze je tak neskutecne pohodlny. vim, ze ted bude nokia tube, ale je otazka, kdy prijde na trh, protoze se mi nechce moc cekat...
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odpůrci a fanatici 2008-08-19 15:51:36

Pár poznámek

Jak obyčejní uživatelé poznají, že to je hardwarový a ne softwarový problém? Opravamy počítačů se živím a často je to oříšek, poznat co a jak.
Druhak, ti, co mají problémy, jsou vždycky více slyšet, a už vidím, jak na web píšou (na příklad) : zacházel jsem s ním jak prase, takže teď mám popraskaný kryt, nebo trefil jsem se s ním do stolu, když jsem do něj narazil...
Určitě jsou s telefonama Apple nějaké problémy, ostatně když jsem vloni kupoval iPhone 1. generace, měl firmér 1.2 a teď mám 1.4, ale kdo problémy dneska nemá? O takové Nokii se dá také lecos říct
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 17:13:07

to mas pravdu ze nic nie je dokonale ale ak si vezmes pomer predanych nokii (nejake novsie modely s obdobnymi funkciami ako ma apple) s pomerom predanych apple a potom zaroven porovnas percento nespokojnych zakaznikov tak mi to zatial vychadza dost blede pre apple teda za predpokladu ze je tych ztaznosti vazne tolko ze sa to dostalo az na web kde sa pise hlavne o PC hardwre/software tak z toho usudzujem ze to asi nebude rovnake s tym percentom poruchovosti, ale to je len moj skromny nazor
xxar3s [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ajFoun 2008-08-19 17:31:37

iPhone ani na mna neurobil velky dojem, mal som ho v rukach a nic moc to ovladanie sa mi zda byt dost tazkopadne a pomale aj ked na druhej strane celkom intuitivne.. moja holka trefne dodala ze vraj naco je dobry dotykovy display ze si ho potom musim stale cistit a ze najlepsie je ovladanie tlacitkami ale fakt je ze display ajFounu je stale spinavy... nwm mne osobne sa zda ten firmware toho telefonu nejaky divny aj ked este som si nan nestacil za tu chvilu zvyknut, a design telefonu tiez nic moc taka mala skatulka so zaoblenymi hranami fuj, taka spatna elektronika sa vyrabala v 80tych rokoch, mne sa ovela viac paci futuristicky design Sony Ericssonov. keby to malo aspon vysuvnu qwerty klavesnicu. ja osobne si asi kupim HTC Touch Pro a tiez dost ocakavam SE Xperia X1...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 08:46:05
avatar
JJ. Ten HTC Touch Pro nevypadá vůbec zle a jsem zvědavý co se vyklube z těch SE.
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 15:16:02

no ono u Xperie je otazka, jakou nasadi cenu do prodeje(zatim to vypada neprimerene) a proc vlastne tolik prodluzuji vydani(mb si HTC nechce delat konkurenci, kdyz jim to vyrabi). zacina to byt vazne otravne a dost lidi da asi prednost konkurenci...
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Procento poruchovosti 2008-08-19 17:36:29

Pokud máš čísla o poruchovosti Apple a Nokie, sem s nimi, ať to můžeme porovnat všichni
Jinak je to jen o pocitu a domněnkách a, ano, o tom jak mám (nemám) rád tu kterou společnost. Ostatně určitě jen málo těch, co se vyjadřují kriticky o iPhone 3G zde v Čechách a na Slovensku, jej mělo skutečně v ruce. Ani já ne, mně stačí iPhone 1G

Stále platí pravidlo, že ani Apple nemá takovou moc, aby vyrobil něco a každý to hned musel koupit, ikdyby to byl kus ho*na. Ani marketing není všespásný a kdyby ten výrobek za něco nestál, v dnešní mediální době, se to rozkřikne rychleji a rychleji. A určitě by se jich neprodalo za první měsíc 1M.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 22:14:47

vychadzam z prosteho faktu, ze bolo vela ludi ktory nadsene ocakavali novy iPhone a asi ich to dost zklamalo kedze sa na nete mnozia diskusie a nie prave pochvalnych postrehov z ich pouzivania, ja som ten apple v rukach nemal a teda netvrdim ze je dobry alebo zly, len komentujem momentalnu situaciu na forach, no a tie nokie to bol len priklad iste aj nokii sa niektore modely nevydarili rovnako ako SE a inym a dnes to kolo hold padlo na apple, to neznamena ze dalsia varka tychto telefonov moze mat uz odstranene vacsinu problemov, naopak by som sa divil keby to tak neucinili a ked sme pri tom tak sa mozno len jedna o vadnu seriu, ktora bola dovezena do europy alebo sa stazuju aj zakaznici zo statov to neviem
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 17:48:57
avatar
Nevim procje DD k iPhonu tak skepticky - POUZIVAL JSI HO NEKDY ALESPON 1 DEN? Kritizovat neco co neznas jen proto ze to nema prehrsel funkci, a jeste shazovat apple ze neni skutecny vyrobce telefonu? KDyz se neceho prodavaji miliony je jasne ze zmetky se najdou a je take jasne ze nejvice budou slyset ti nespokojeni uzivatele. Priste by to chtelo nejaka konkretni cisla poruchovosti, nebo nejaky verohodny zdroj.
U iPhonu jde o zabavnost s jakou se pouziva, pokud budu chtit fotit bleskem, vezmu si fotak...

Navic mnozi vyvojari prirovnavaji vykon iPhonu k PS2 - maji jej miliony utivatelu - je to potencialne zajimava herni platforma, coz o zadne nokii, nebo podobnem "skutecnem" telefonu rict nelze, ze?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 21:34:03
avatar
ahoj, já používám mobil za 1500 korun - Samsung M300 je to mini mobil Vcko, umí volat, psát SMS a MMS, má fotak, budik a hodinky, vydrzi 8-11 dni na baterku a víc zkrátka není potreba Nicméně Apple jsem měl možnost si vyzkoušet a opravdu na něm ze žádného hlediska nevidím nic převratného a je zde nějako zajímavých chytrých mobilů tradičních mobilních společností které jsou za podobnou cenu zajímavější a kvalitněji zpracované ...
Obelix92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-24 18:24:53
avatar
nove funkce opravdu neprinasi a nektere i ubírá(MMS, posilani souboru pres BT,flash, ..) ale je jsem si ho kupoval kvuli ovladani a kvuli tomu ze je allin1 - nemusim s sebou tahat ostatni blbiny,ano ma to i naka nokie, ale na iphone je to podle me jednodussi. njecasteji viuzivam wifi se safari, ipod, telefonní funkce a nekdy si i neco zahraju a je to pohoda. netvrdim ze je nejlepsi a bezchybny ve vsech smerech, ale me vyhovuje
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 10:31:52
avatar
No a vo tom to je chybí blesk -to nevadí, nejde vyměnit baterka -to je jedno, občas spadne -a který os občas nespadne apod. jak jsem říkal výše -apple má spoustu nadšenců, kteří mu omluví všechno (viz Macbook Air)
DJMN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 18:40:00
avatar
A ja proč to je to o proti starýmu modelu tak levný
krboun [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 19:56:06

no levný... ono to těch 200 dolarů sice stojí ale je to cena dotovaná , apple bere peníze i za tarify
samotnej telefon bude tak za 800 dolarů
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a 2008-08-19 21:30:06
avatar
je to asi fakt s*acka, ja si ted budu kupovat Nokii N95 8GB a budu spokojen a podle me je i lepsi a bytelnejsi nez I-phone
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 22:19:00

osobne by som radsej bral N81 8GB je fesnejsi alebo ak si viac pri peniazoch tak rozhodne N96, ktora bude uvedena na trh buduci mesiac bude mat 16GB pamat + moznost rozsirenia velkokapacitnych pamatovych kariet, to bude celkom Rolls Royce podla mna
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-19 22:41:40
avatar
no ale ja mam 10k na mobil a n81 se mi nak nelibi ale to je vec nazoru a co sem cet tak baterka u N96 nebude zadnej zazrak neco jako u puvodni N95
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 01:40:57

no tak o tej baterne som zatial nic necital, a co sa tyka toho vyzoru to mas recht je to vec vkusu no mne sa ta N81 preto viac paci ako N95 lebo ma tie dve fesne tlacice nad displeom a da sa tak na nej celkom slusne hrat tie nove ngage hry
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 15:40:00

co ja sem cet o tej baterce, tak by mela mit mensi kapacitu jak n95 8Gig, ale zaroven ma mit daleko lepsi spravu energie, takze ma drzet podobne, ne-li lepe. u mne hraje dost roli moznost rozsiritelnost kartami a velikost displeje, takze bych bral asi n96(i kdyz cena pro obyc smrtelnika jako jsem ja asi nic moc) ci ted naky slider s oznacenim nejspis n85( i kdyz u nej nejsou znamy presne specifikace)
Branox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 00:46:10

ach jaj,nechcem posobit ako nejaky apple fanatik,ale mal si uz niekedy v ruke iPhone? nejaka nokia N95 alebo 96 sa tomuto telefonu nemoze rovnat,asi tak...,a podla tohto clanku vidiet ze autor ho vazne este nemal v ruke...,a tiez veci ktore pise ze problemy s 3G sietou su hardwarove,nech si chalan radsej nastuduje nieco o tomto telefone,lebo takmer vsetko co spomenul ma riesit najblizsi softwarovy update.Takisto ma zarazaju niektore clanky prispevky od autorov ktory tvrdia ze ich prve skusenosti s dotyk.LCD na iPhone su skepticke ,su dost zcestne,lebo multitouch na iPhone nema konkurenciu,staci si pozriez par recenzii od profesionalov...
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 11:42:06
avatar
nemel se i-phone v ruce ale soudim podle recenze ale i podle obrazku.
proste se mi N95 zda bytelnejsi ja nejsem zase nokia fantik mel sem Siemens M55 a ted mam SE W800i
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 11:45:14

No nevím jak iPhone 3G, ale první generace je určitě nejméně 10x bytelnější než nějaká N95!! Prostě kov + tvrzené sklo dělají své. N95 máme doma, tak můžu porovnávat.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Marketing 2008-08-20 10:11:18

Zde vidíte obrovskou sílu marketingu. Mně ten telefon nepřijde absolutně ničím zajímavej, nevidim na něm nic skvělýho ani průlomovýho (pokud se mýlím, opravte mě), a přesto se o něm mluví na každym rohu a (nejspíš i) jde na dračku... Inu - kdo chce být "kchůl", koupí si "ajfoun", já si radši koupím HTC.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 12:21:38

nejrychlejší hardware, výborný displej, téměř blbovzdorné ovládání, nejrychlejší OS, velká paměť, v porovnání s obdobnými zařízeními nejlepší výdrž na baterky, u G1 velmi odolná konstrukce, displej, alespoň částečně, odolný na ošmatání.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 13:29:13
avatar
hahaha to je budto dobrej vtip nebo spam od applu - iPhone jsem zkousel a IMO to co pises je nesmysl.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 16:08:26

Co přesně je nesmysl?

Jinak zatím bych si jej také nekupil, kvůli 2 věcem - neumí stereo bluetoth sluchátka a foťák asi nic moc, ale to počkám až na recenze, protože některé fotky jsou ok a některé ne. A taky bych uvítal funkci kopírovaní a vkládání textu, pak by byl pro mé potřeby dokonalý
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 18:36:34
avatar
nejrychlejší hardware, nejrychlejší OS, velká paměť.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 14:11:53

Iphon ma CPU kolem 600Mhz, 3D čip, 16GB flash - neznám ryhlejší HW v takovém zařízení s větší pamětí. A OS je opravdu z chtrých phonů nejrychlejší, je ovšem pravda že je funkčně omezený, tak to může být i tím.
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Srovnání 2008-08-20 12:52:47

Měl jsem v ruce po delší čas Kaisera, osobně mám iPhone 1G a hrál jsem si i s různými Nokiemi Nkové a Ečkové řady, žádná levnítka takže můžu porovnávat úplně klidně.

Podle mne mají Nokie hrozně komplikované ovládání a navigaci naprd, HTC má Windows a stylus, takže je to o něco lepší, takže z těhle dvou bych bral Kaisera. Ovšem jen do té doby než Apple vyrukoval s iPhone s navigací. Teď čekám, jaký navigační software bude k dispozici a když to bude TT, tak jdu do něj

Každému radím totéž, protože toto je hlavní rozdíl proti první generaci.
lukasb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 12:56:35

Vy vsichni co ten telefon pomlouvate jste zakomplexovani chudaci.
Nekoupim si ho protoze je mi lito davat 12k za mobil, ale uznavam ze applu se podarilo neco noveho - fantasticke ovladani, design, zpracovani. Zkratka prisli s novymi napady a vytvorili neco, co tu predtim nebylo a sami vidite kolik vyrobcu se snazi Iphone neuspesne napodobit.
Neni to obycejny telefon jak si zoufale snazite namluvit a zamaskovat tim to, ze na nej nemate.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 13:26:31
avatar
Ja mel prilezitost si ho vyzkouset a rozhodne na me dojem neudelal (podle me je to typickej vyrobek od Applu - je okolo toho hodne reklamy a spousta kecu od applackech fanatiku ale na to co umi je to predrazenej smejd) - muj pristi mobil bude nejspis Nokia nebo Motorola (ted mam LG)
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 16:34:07
avatar
Souhlas. Je to předražený šmejd. Kdyby byl tak max. za 8000,- tak by se o něm dalo uvažovat. Dá se říct, že až na to ovládání jedním až dvěma prsty nepřináší nic nového, nic co by tu už dávno nebylo. A ovládání dotykovou obrazovkou už tu taky před tím dávno bylo, jen to bylo stylusem, případně jen jedním prstem.
Obelix92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-24 18:32:25
avatar
co se tyče šmejdu je to ponekud...bych rek prehnane. ja mel motorolu slvr l7 a te padal os casteji nez na iphone
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 21:34:52
avatar
sory ale cenu toho přístroje neřeším a v článku jsem ji snad ani neřešil .) o cenu vážně nejde
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 09:08:11

Prave ze o cenu de jen co som tak postrehnul u nas.
V USA stoji IPhone 125 EUR u nas stoji 580 EUR!!!
Ak ho chceš na paušal za korunu, tak na paušali zaplati 2500 EUR
U nas na slovensku operatorom (ako to slušne povedať ****)
lukasb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 14:45:25

Jiste ze jde o cenu, o co jineho? Zase me bavis.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-21 14:59:43
avatar
ukaž mě, kde v článku tu cenu řeším ....
Jerome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :D 2008-08-20 17:25:24

No,tak sem se pobavil,zakomplexovaný chudáciNo,můžu říct,že mám velkou zkušenost s Nokií N95 i Iphonem a kromě podle mě vydařeného displaye u Applu mě iphone nezaujal ničím,funkční výbava oproti N95 ani ne čtvrtinová,prostě na mě iphone dojem neudělal,ale netvrdím,že na někoho dojem udělal,to je každého názor,já si koupim teď Omnii a konkrétně pro mě je WM a OS rozdíl asi jako DOS a Windows XPtoť můj názor
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 18:26:14
avatar
jelikoz pracuji v zahranici mohu potvrdit ze Apple je zde neco vic, ostatni je brano jako neco cinskeho a tudis smejd.Kdezto Apple je prestizni a pro ne stilova vec a kdyz by to slo meli by od Apple i wc prkynko a to i presto ze by si pri kazdem pouziti zadreli trisku
Jinak telefon je to na pohled zajimavej ale opravdu je to smejd coz me zrovna u teto fa zarazilo.Kdyz zato chteji takove penize proc sli s naklady tak proklate nizko.
Jinak osobne pouzivam HTC a jsem relativne spokojen.
cmoudina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - iPhone 2008-08-20 20:23:59
avatar
vlastním I.generaci iPhonu přibližně od května - dovoz z USA.Počeštěno, odblokováno - nemám problém, co potřebuju vyřídím, nouzově na netu zasurfuju, mmsky mně neberou - jsem spokojen, nemám důvod k výměně za 3G, či koupi jiného telefonu - asi tak.
Mizu165 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-20 21:34:42

Mam iPod Touch uz nejaky ten piatok, odblokoval som viacero iPodov/Phonov a musim povedat, ze tieto kramy za tie peniaze nestoja. Prvy problem boli nestabilne firmwary, sice 1.1.4 je na tom OK, ale tak im to trvalo... Dalsi problem bol (alebo este stale je?) s ovladacmi na prenos piesni, videi... Proste pri prenose sa poskodi video a na niekolkych miestach pri prehravani to iPod nezvlada a vratil ma do vyberu videii... Dialo sa to vzdy na rovnakom mieste, konverziou to nebolo. S tymto ma problem viacero ludi, google je dokazom. Niektorym ludom sa to vraj stava aj pri prehravani piesni. Este mi chyba podpora USB pamate, ale to uz nie je chyba, vsak
A teraz prisiel novy plateny firmware - iPhone useri si budu musiet zaplatit, ipod useri ho maju zadarmo. Fajn, no co uz, peniaze su vsetko. Prisla 3. generacia, a zase problemy... Tentokrat uz z HW, aky problem bude v 5. generacii?
ipod/iphone su skvele napady, no dat do ruky nieco apple...
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 16:00:05

mas to tam obracene. ja vsude cetl, ze iPhone firm zadaco, iPod touch za penizky. jinak k iPhone se nema cenu vyjadrovat, at si udela kazdy nazor sam, az si o nem precte, ba si ho treba i vyzkousi, ale neustale pretahovani na diskuzich je pro Apple neocenitelna reklama...
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-23 16:02:02

proste krap k nicemu kterej prodava jen image. a za 12tis? sranda pri vyhazovani prachu.
woodoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 12:50:34

Zajimave pocteni. Rad bych ale uvedl par veci na pravou miru, aby i ti co kritizuji, i kdyz nevedi, byli v obraze...
1. iPhone neumi MMS?!, hmm - kouknete v googlu na SwirlMMS . Stejne vsechny modernejsi telefony maji e-mailoveho klienta a mail je flexibilnejsi a vetsinou i levnejsi alternativa MMS. Podpora MMS neni v zakladnim vybaveni iPhone, protoze to proste neni funkce z nejpouzivanejsich! Smirte se s tim mili MMS-kari.
2. Neprinesl nic noveho?! Ja myslim, ze cely koncept je novy! Opravte me pokud se pletu, ale mam za to, ze to byl prvni masove rozsireny mobil, ktery prisel s dotykovym displejem dostatecne kvality na to aby se dal pouzit i pro klavesnici! Obstojne funguje treba i v desti, coz se docela hodi, verte mi! Vsechni vyrobci mobilu resili, jak udelat displej co nejvetsi a zaroven mobil co nejmensi. Vznikly ruzna V-cka, "zasoupavaci telefony" s klavesnici, ktera vzdy prekazela a uz se na ni pomalu ani nedalo psat jak byla mala. Potom ale nekdo prisel se v skutku jednoduchym (a proto genialnim) napadem a Apple byl prvni, ktery ho zrealizoval! Kde byla slavna Nokia, Siemens, ...??? To, ze iPhone je prulom, na ktery mobilni svet cekal 5, 10 let neplyne z prodeju samotneho iPhone (to se da svest na reklamu), ale hlavne z toho, ze vsichni vyrobci se opici a uvadeji svou vlastni variantu! ...DD jen suse komentuje, ze "...se jedna o bezny mobilni telefon..." - excuse me?!

3. Displej se musi porad utirat?! Pouzivam iPhone uz temer rok a jestli jsem byl nucen display utrit 20x za celou tu dobu? OK, kdyz je clovek puntickar a vadi mu sebemensi cmouha, bude ho asi utirat casteji. Pokud ale na nej nehmata spinavejma rukama, neni zadny problem.

4. Mala vydrz baterky, neda se vymenit: Baterku jsem za svych 10? let pouzivani mobilu nevymenoval. Maximalne, kdyz jsem potreboval zresetovat "osvedceny model od skutecneho vyrobce mobilnich telefonu"... U 1. generace iPhonu je vydrz baterky nadprumerna. Navic neni zrovna fer porovnavat mobil s OS s nejakym old-school mobilem s malym displejem - chtelo by to neco stejne kategorie...

5. Nema blesk! Ha, a taky nema nastavitelnou clonu, ISO, opticky zoom a vymenitelne objektivy?! Jestli to neni tim, ze to neni fotak! ...Z vlastni zkusenosti mohu rict, ze na foceni momentek (ozraly kamarad atd.) bohate staci. Na zbytek je a jeste chvili bude fotak.

Jedine co opravdu zamrzi je absence copy/paste funkcionality. Ale i to se da napravit, protoze hlavni devizou iPhonu je kombinace spickoveho dotykoveho displeje, gravitacniho senzoru a otevrene SDK pro vyvojare! Ted se navic pridalo GPS... Nebezpecna kombinace v rukou cloveka s dobrymi napady!!!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 861x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 582x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1032x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1221x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1556x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1375x
Komentářů: 7