AMD oficiálně uvádí levné 7nm procesory RYZEN 3 3100 a 3300X a také B550 základní desky. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 21 duben 2020
altSpolečnost AMD se rozhodla učinit přítrž spekulacím a oznamuje dva nové CPU a B550 desky.

 

 

 

 

Jak jsem říkal, že vám brzy budeme moci říci více, tak už je to tady :). Dnes skončila první část NDA a můžeme vás informovat, že AMD oficiálně uvádí dva nové nejlevnější 7nm procesory na světě a vůbec první desktopové modely série RYZEN 3 s architekturou ZEN 2. Obě novinky míří do low endu a udělají tam slušný vítr.  

Oba procesory mají 4jádra/8vláken, 7nm čip a ZEN 2 se vším, co k tomu patří. RYZEN 3 3100 má takt 3,6 – 3,9GHz. RYZEN 3 3300X pak disponuje takty 3,8 – 4,3GHz. Oba procesory mají 65W TDP, které samozřejmě dodržují a použitelný chladič v ceně. AMD uvádí, že nový 99 dolarový RYZEN 3 3100 má až o 20% vyšší herní a až o 75% vyšší výpočetní výkon proti konkurenčnímu Intel Core i3-9100, což by nebylo tak překvapivé, protože slabý Intel Core i3 má jen 4jádra/4vlákna a podobné takty. Jak ale víme, že AMD má mnohem lepší výkon na jádro díky lepšímu IPC a současně podporuje už v základu DDR4 3200MHz paměti, zatímco Intel má fixně jen 2666MHz a pokud nekoupíte nejdražší čipset Z390, tak s tím ani nic neuděláte (u Intelu nejdou CPU ani RAM taktovat na jiném než Z čipsetu).

U AMD ale v případě i levnější B450 platformy lze osadit rychlé paměti, a dokonce lze procesory taktovat. AMD ale zatím oficiálně neřeklo, zda i obě novinky jsou taktovatelné. Pravděpodobně ano, což by opět znamenalo obří konkurenční výhodu, protože u Intel taktovat procesory bez K nejde vůbec a stejně byste museli mít drahou Z390 desku, aby to vůbec šlo i s „K“ edicemi. A když jsme u toho, AMD také konečně oficiálně oznamuje B550 platformu!

  • AMD B550 čipset

Už to bude skoro rok, co se o B550 mluví, přeci jen se očekával jeho nástup společnost s X570. Nicméně jak jsme zjistili, žádný z obvyklých výrobců čipsetů neměl připraveno PCIe 4.0 řešení, jen AMD, takže X570 a TRX40 jsou čipsety přímo z dílny AMD. ASMedia, která čipsety pro AMD obvykle vyrábí a stojí za X370, B350, A320, X470, B450 tak konečně má hotovo a B550 z její dílny oficiálně AMD oznamuje. Čipset a základní desky s ním tak skutečně nabídne PCIe 4.0 pro mainstream a low end, což je velká potupa pro konkurenční Intel, který dosud nenabízí tenhle 2x rychlejší PCIe standard ani v high endu a nenabídne jej dokonce ani na „nové“ Z490 platformě. I low end u AMD tak bude mít 2x větší propustnost pro grafické karty a SSD disky, než i to nejdražší, co Intel nabízí. Jak je tohle vůbec možné?!

Kdy se oznámených novinek AMD dočkáme? V případě základních desek to bude ještě trvat, protože AMD oznámilo, že B550 desky dorazí na trh až 16.6.2020, tedy ještě skoro měsíc a půl. Oznámené 7nm procesory RYZEN 3 ale dorazí dříve, a začít se mají prodávat už začátkem května. Známe také jejich ceny. RYZEN 3 3300X bude za 120 dolarů (3600 korun vč. DPH), RYZEN 3 3100 bude jen za 99 dolarů (3000 korun). Můžeme jen doufat v lepší české ceny, protože nyní musíme počítat s kurzem 25 korun za dolar :(, což zdražuje všechny komponenty, speciálně novinky, kterých distribuce a prodejci nemají plné sklady a nakoupeno z dob levného dolaru. Ještě nedávno byl přitom běžně kolem 22,5. I tak jsou RYZEN 3 3300X/3100 suverénně nejlevnější 7nm ZEN 2 procesory na trhu, když dosud nejlevnější RYZEN 5 3600 vychází nyní na 4900 korun vč. DPH. Samozřejmě RYZEN 5 je mnohem výkonnější díky 6jádrům/12vláknům. V low endu je ale 7nm ZEN 2 příjemnou novinkou a bude zajímavé jej postavit pro některým atraktivním starším procesorům, které tam dnes jsou …

Jaké budou oba nové RYZEN 3 vám ukážeme v testu, protože procesory máme na testování. Samozřejmě otestujeme také B550 desky a další novinky, ale samozřejmě musíme dodržovat NDA, takže to ještě bude chvíli trvat. Tak co, říkáte, zní novinky zajímavě?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Keccak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nic moc 2020-04-22 00:58:56

Moc zajímavě to nezní. Nevim pro koho by ty procesory měly bejt? Do kanceláře je to hloupost, nemá to gpu. Pro běžný herní počítače je to slabý, protože čtyři jádra jsou dneska na hraní málo. Je lepší koupit alespoň šestijádro, což je o dva tisíce dražší, a ten rozdíl za to stojí. U těch nejlevnějších herních počítačů bude lepší volbou R5 1600, kterej je levnější a ve hrách bude pravděpodobně i výkonější.
B550 ani radši nekomentovat. Tehle čipset tady měl bejt před devíti měsícema. Ale jinak je to jen náhrada B450 nic víc, nic míň.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 08:20:31
avatar
ano je zpožděný, ale stále to je:
- první dostupný pcie4.0 mainstreamový chipset
- první pcie4.0 chipset co nepotřebuje aktivní větrák

nic z toho ti B450 ani celý Intel nenabídne. V tomto světle je(bude) tedy dobrý
Keccak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 12:44:37

Máš pravdu, B550 je všechno to co píšeš. Má to ale vlastně nějakej význam? Kompletní specifikace B550 jsem nikde ještě neviděl, ale co jsem zatím pochytil, je to vlastně jen B450 s pcie4.0 k SSD a ke GPU, pokud ne, tak mě oprav.
Můžeme se tu donekonečna dohadovat jestli pcie4.0 má pro většinu uživatelů dnes nějaký význam či ne. Co si pamatuju, tak někde měřili RTX2080Ti na pcie2.0 a pcie3.0 a rozdíl byl do jednoho procenta. Z toho mi vyplývá, že pcie3.0 bude stačit i v high-endu ještě nějaký pátek, a co teprve pro mainstream. Asi dva měsíce zpátky zkoušel Linus test ohledně toho, jestli uživatel rozezná jaký uložiště a jakou rychlostí je připojený. Samozřejmě to dopadlo tak, že nebyli schopný poznat ani prt.
B550 je pouze nevyhnutelnou evoluční náhradou B450, jeho dny, kdy bude mít skutečný význam, ještě přijdou, ale prozatím vidím jeho jediný přínos v tom, že si člověk může být jistý, že už od koupě je v desce nahraný BIOS pro nový Ryzeny.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 12:58:19

K tomu konci, B450 desky už chodí na sklady s posledními biosy, které mají podporu prakticky všeho, tam se není potřeba bát. Otázka bude cena těch B550, pokud by nahradily za stejné peníze B450, není co řešit, ale obecně vzato, koupě AM4 je dneska prostě bez konkurence, dáš do nich velmi pravděpodobně i další generaci Ryzen procesorů. Na Intelu je s každou novou generací CPU nová platforma, to je prostě špatně.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 13:49:36

Z praxe. Mám doma Intel 7700k s deskou Z270. Umře mi deska a jsem v háji, potřebuji pc na home office denně. Když se mi to stane u AM4, ten samý den mám MB doma a funguji, v takovém případě ani nejde o peníze, ale o to co nejrychleji pracovat. Takže výměna proběhne velmi brzy. Dokud mi bude jakákoli firma nabízet stabilní platformu, bude to mít přednost před vším ostatním. Intel zvolil hloupou cestu, bohužel pro něj.
Keccak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 20:41:03

Na sklady chodit můžou, otázkou je co na těch skladech už je. Nedavno jsem kupoval novej disk a na něm datum výroby 1/19. Hold se někde kluk 15 měsíců toulal a s těma deskama je to to samý.
Nechapu, že když se bojíš, že i jedinej den bez počítače je protebe katastrofa a peníze nehrajou roli, proč už dávno doma nemáš rezervní desku? Po miningový horečce se prodávaly desky s B250 čipsetem po 600 Kč a nikdo to nechtěl.
Proč by mělo bejt špatně, že s každou generací procesoru je nová platforma? Drtivá většina počítačů stejně končí ve stejný konfiguraci v jaký byla sestavena poprví.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 20:58:17

Tak to byl slušnej ležáček ten HDD (ale co, záruku máš), ale třeba u nás je obrátkovost desek hodně velká, takže aby se tam jedna hřála víc jak tři měsíce, to už musí být neprodejný kousek. No rezervní MB si vážně nehodlám kupovat (katastrofa by to byla až teď, když dělám z domova, kdybych to věděl dopředu...), považuju to za vyhozené prachy, to je lepší mít stabilní platformu, viz. AM4. Dlouho jsem jel na Intelu, ale AM4 je pro mě prostě pádný důvod, proč si příště vzít AMD. Na B450 jsem postavil známým a kamarádům něco kolem 10ti sestav, někde byly 2xxx CPU, někdo si vzal 3xxx a to prosím pořád můžou upgradovat na další generaci CPU bez výměny platformy. Podle mě je to prostě výhoda, než si kupovat záložní desky. A to nestraním nikomu, kupuji to výhodnější a aktuálně mi v CPU prostě vychází mnohem lépe AMD.
Keccak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 21:46:04

Otázka je, kolik kamarádů bude opravdu na ty současný desce upgradovat? Možnost maj, ale nakonec to skončí jako vždycky: "Mám málo peněz, udělej zázraky." Když daj pět tisíc aspoň na novou grafiku bude to úspěch a na CPU stejně nezbyde.
AMD je momentálně výhodnější, o tom žádná. Hold každej chvilku tahá pilku.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 22:01:47

No někteří chtěli teď levný procesor s výhledem upgradu, což jim ta platforma umožňuje a to je fajn, třeba 2600x a 2700x byly teď doslova za hubičku před koronapíčusem, za málo peněz hodně muziky pro hráče. Třeba za 3 roky přejdou na Intel, kdo ví... hlavně že jim teď vše fachá
Keccak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 22:42:20

To je přesně ono. Taky kalkuluješ, že to co jim sestavíš dneska jim cca 3 roky bude stačit a pak se uvidí. Krásnej příklad je ta tvoje sestava. Ta byla před třema lety to nejlepší co se dalo za "normální" peníze postavit. A kde jsme dneska v tý samý cenový hladině? Dokázal by sis to představit v tý době, že o dva a půl roku později za to bude dvanáctijádro? Když jim bylo líto dát větší peníze dneska do procesoru, tak pochybuju, že daj nějaký do upgradu pozdějc. Jim to bude i za ty tři roky fungovat a nebudou mít důvod.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 00:37:50

Ano to je dost pravděpodobné, že to tak dopadne. Ale kdo ví, i kdyby to využili 2 z nich ten upgrade CPU třeba za rok, když zjistí, že potřebují víc, tak mělo smysl jim postavit teď to AMDčko.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 06:51:43
avatar
Ten malý chladič na B550 vypadá sľubne, asi to bude podstatne chladnejší čip ako X570. Snáď sa vráti pasív aj na X670.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 09:07:06
avatar
Tak pokud se nepletu, ten chipset vůbec nemá PCI-E 4.0, takže nemá důvod topit.
Všechny PCI-E 4.0 konektory na deskách budou přímo z CPU a chipset se s CPU bude bavit přes PCI-E 3.0.
Tohle už umí i B450/X470 jen to AMD zakázalo, páč by to nemuseli zvládnout desky, které s tím nepočítaly a taky potřebovali prodávat X570...
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 10:51:00

docela zasnu jak se to tady dokaze napsat jako uplna senzace, kdyz uz rok to mohlo na vetsine b450/x470 desek fungovat a jo samotny cipset ma mit jen pcie3
Ganimoth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - - 2020-04-23 09:43:32
avatar
no stale alespon krok k lepsimu, protoze b450 (a vlasten vsechno mimo x570) ma jen pcie 2.0.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 14:20:48
avatar
V článku sa jasne píše že má pcie 4.0.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 20:45:28
avatar
Ono je potřeba nečíst jen jeden článek;-)
Plné specifikace B550 už jsou pár týdnů venku a myslím, že už byli i zde na DDW.
Rozdíl proti B450 je v podstatě jen v tom, že ten chipset má PCI-E 3.0 namísto PCI-E 2.0, pro komunikaci s CPU a pro SSD a další věci na desce.
B450 je v podstatě PCI-E 2.0 chipset, který umožňuje na linkách přímo z CPU komunikovat přes PCI-E 3.0 a zvládal povolit i PCI-E 4.0 komunikaci, ale to AMD zakázalo.
Takže nové desky s B550 poskočí o jeden krok na PCI-E 3.0 a umožní Zen2 procesorům komunikovat s GPU a jedním SSD pomocí PCI-E 4.0.
Pořád to znamená, že začne dávat smysl dát na takovou desku 2,5/10Gbit síťovku a taky bude druhé SSD moct běžet na PCI-E 3.0 a ne jen 2.0 jako u B450.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 21:04:02
avatar
Mě tohle třeba dost vypeklo na MSI B450M Mortar MAX, kde asi někdo M.2 sloty vymýšlel prdelí.
Deska má dva M.2 sloty a tak jsem koupil rychlý NVME disk na systém a pak levný SATA disk na data.
Člověk by čekal, že SATA bude podporovaná v obou slotech a pokud už ne, tak bude podporovaná v tom pomalejším, že?
No v MSI si řekli, že dají podporu SATA jen do toho prvního slotu, kam jdou PCI-E 3.0 linky z CPU a do toho druhého, kam jdou PCI-E 2.0 linky z chipsetu podporu nedali
Takže jsem musel rychlý slot zabít pomalým SATA diskem a ten rychlý jede poloviční rychlostí v PCI-E 2.0 slotu :-(
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 10:49:29

to taktovani cpu je fakt tak velka vyhoda? vzdyt se tu v recenzi ryzenu 3 psalo ze taktovat prakticky nejdou, vypne se tim boost, a nejlepsi co muze clovek udelat je zapnout akorat PBO. neco bude u tehle 4jader jinak?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 12:12:36
avatar
zapnutí PBO je taktování ;)
dvorcidlo0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 11:12:20

Napr. pri takom ryzene 1200AF je to taktovanie skutočne jednoduché a rozdiel dosť vyditeľný medzi základom a 4 ghz ( ktoré beží na box chladiči )
Bajaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a co zen2 APU ? 2020-04-22 13:59:48
avatar
DD, niesu prosim ta, nejake neoficialne info , kedy a ci bude jenake Zen2 APU ? (postavit nieco k 4K telke ako HTPC) alebo je to v nedohladne a pojdem do 3400g ?
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 14:13:03

bude..uz je v noteboocich. a vzhledem k tomu ze ho vyrobci pry nechteji a uvadi s nim malo novych notebooku, protoze je ma intel podplaceny, tak toho apu ma amd plny sklady, takze by melo byt brzo na trhu i pro desktop.
vulu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 21:02:10

Tiež naň čakám, kúpil som už ale dočasne 2200g. O apu do desktopu je veľmi málo informácii, alebo lepšie povedané, nie sú žiadne.
dvorcidlo0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 21:28:59

Tak to chcem vidiet ten o 25 % herný výkon nad i3 9100...mam jednak i3 9100 a mam 1200af ...pred pretaktovaním sa na intel ani nechytal pri oc na 4ghz je to len tak tak..ako kde mu chýba par fps...jasné 1200af je len 12nm zen+ ..ale aj tak...no som zvedavý určite si počkam na recenzie a podľa nich sa rozhodnem či skúsim teraz 3100 alebo 1600af....lebo aj napriek tomu že 1200af má ten herný výkon o malý kúsok horší ako 9100...myslím si že je to širokodaleko najlepši procesor za 50eur ( za takú cenu sa u nas predavajú 8,9 ročne i5 v bazáre a tie majú okrem veku aj o niečo nižši výkon )
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Srovnání 2020-04-22 22:06:42

Jsem hlavně zvědav na srovnání "Ryzen 1600AF"(6c/12t ZEN+) vs "Ryzen 3100"(4c/8t ZEN2).
Podle mě to bude v multihreadu prakticky plichta, a v singlethreadu bude Ryzen 3100 o +25% výkonnější.
Jenže problém je v tom, že 1600AF bude stále o 5kilo levnější.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 22:16:02

Taky by mě to zajímalo. 4c/8t by mělo být dostačující pro hry, teď ještě jak škáluje SMT ve hrách. Ta cena 1600AF je atraktivnější + multithread a navíc k takovým procesorum se bude nejvíc osazovat max mainstream gpu, takže IPC je naprosto dostačující pro 1600AF. To čtyřjádro mohlo být levnější, ale zase vyšší IPC, 7 nm... Bude to těžké rozhodování pro budget sestavu.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 23:34:17
avatar
To zalezi, jak dlouho budou drzet zpetnou kompatibilitu vyrobci konzoli. Tvrdi ze budou, ale jak dlouho jim to vydrzi? Kdyby sve sliby nemeli v planu dodrzet, tak by to takhle dopredu stejne nepriznali..
Nove konzole prijdou uz relativne brzy a v okamziku kdy vyjde prvni hra udelana exkluzivne pro nove konzole, tak se stanou cpu v konfiguraci 8/16 minimalnimi pouzitelnymi. Vyvoj her je sice posledni leta pomerne zdrzenlivy, ale nekdo to jako konkurencni zbran drive nebo pozdeji pouzije..a jelikoz si ostatni nebudou chtit nechat utect vlak, tak se takovy pytel muze roztrhnout velice rychle.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 23:58:05

To už hrozně moc předbíháš. Momentálně je 8 threadů pro hry maximum využitelnosti. Bavíme se o procesorech v horizontu 3-5 let používání a tam to vypadá, že i ty 4c/8t budou stačit. Pro lowend sestavu tedy nevidím problém.
Jasně pokrok nezastavíme, ale teď momentálně se nebojím nějakého extra nárustu v multithreadu, ani v nejbližších 2-3 letech, což pro tyto procesory je tak akorát. Mají svůj potenciál v posledním záchvěvu 4 jader a 8 threadů ještě zabodovat.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 01:08:12
avatar
Je to mozne. Ja na to koukam spise tak, ze neochota vyvijet u intelu a spatna financni situace u amd nas v poslednich deseti letech defakto zamknula na maximalnich osmi threadech az do nedavna - neni na case se pohnout dal?
V okamziku kdy prijdou nove konzole, tak bude vydavatele drzet na osmi thredech uz jenom ta slibena zpetna kompatibilita se starsimi konzolemi. Pro jednodussi hry to samozrejmne nebude problem, ale v dobe kdy se nove konzole vyznamneji rozsiri (verim, ze na takove vanoce 21 uz budou slevove ceny novych konzoli hodne zajimave..kdyz vezmem situaci u starsi generace konzoli, tak behem roku po puvodni generaci uz nestekl pes), tak ty technologicky nejpokrocilejsi hry uz nebude duvod omezit pro nic pomalejsiho, nez budou mit posledni konzole. Ten kdo s tim prijde prvni mozna na zacatku sice schyta nejakou vlnu nadavek, ale pokud na dane hre opravdu pujde poznat to vyuziti skokove vyssiho hw potencialu, tak mu bude rychle odpusteno a stane se takovym novym ethanolem podoby her pro dalsich x let - ktereho ostatni studia budou chcit co nejdrive dohnat/predehnat.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 01:26:43

S tvým pohledem naprosto souhlasím a nikdy tomu nebylo jinak.
Jen se bavíme o lowend procesorech, které mají 8 threadů, což nepovažuji v nejbližší době za nějaký velký limit pro spuštění hry. Mám zkušenost se zastaralým cpu, kde limit byla chybějící instrukční sada pro spuštění hry a to nehrozí u těchto ryzenů, takže jako minimum by mohli ty 2-3 roky vydržet. Ale asi bych to také viděl minimálně na to 6c/12t kvůli klidu pro budoucnost. Kor když rozdíl je jen pár stovek
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-23 09:50:31

B550 desky na trhu hodně chyběly, ale podle mne bylo celkem jasné proč. Ono pokud dáte běžnému uživateli na výběr, zda B550 nebo drahou X570 navíc s tou aktivní vrtulí, tak si podle mne jednoznačně vezme B550 a X570 desky budou opravdu jen pro nadšence. A tomu se podle mne chtěli vyhnout, protože prodeje X570 by byly celkem dost slabé.
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jsou stejné? 2020-04-25 18:17:16
avatar
Jen pro upřesnění. Ačkoliv by se mohlo zdát, že procesory se liší jen frekvencí, není tomu tak. Levnější z obou CPU bude obsahovat dva CCX po dvou jádrech spojené pomocí Infinity Fabric. Dražší bude obsahovat jeden CCS se 4 jádry. Druhá polovina bude zřejmě defektní a nebude použitá. Co se týká Intel Core i3-9100 tak ten má ve specifikacích dokonce podporu pro RAM jen 2400MHz.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 471x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 309x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 869x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1480x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6