AMD Phenom II – nové modely na 3,6GHz v roce 2009? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 31 January 2009
altAMD zdá se poněkud změnilo plány a můžeme se pravděpodobně těšit na mnohem rychlejší Phenom II modely.

 

 

  Honba za vyššími a vyššími frekvencemi se stává opět realitou. Ačkoliv jsme předpokládaly, že AMD jen tak neuvede model Phenomu II rychlejší než 3GHz, už to pravděpodobně neplatí. Ještě na stávající revizi jádra C2 uvede AMD v Q2 2009 modely AMD Phenom II X4 950 a X4 955 na 3,1 a 3,2GHz. Během Q3 pak přijdou ještě modely 960 a 965 na 3,3 a 3,4GHz. V závěru roku pak AMD vylepší procesory Phenom II na novou revizi jádra C3 a čekají nás modely X4 970 a 975 na 3,5 a 3,6GHz!

modely-1-09

  Vylepšování a růst frekvence prý bude dále pokračovat i během roku 2010. Zde už ale myslím, že jsou prezentované údajné plány až příliš konkrétní, než aby to mohla být pravda. O tom, že AMD může klidně takto vysoko taktované Phenom II procesory uvést, nepochybuji. AMD se bude v následujících měsících snažit získat klesající podíl na trhu s Cpu za každou cenu. K agresivní cenové politice zdá se přibude i agresivní frekvenční politika. AMD požene frekvenci, až kam to půjde. Už dříve se spekulovalo o oživění AMD FX procesorů. Klidně bych si dnes vsadil, že k tomu dojde. 3,8-4,0GHz modely AMD Phenom II skutečně nejsou nereálné. AMD FX vždy bylo na samé hranici uchladitelnosti a 4GHz Phenom II by do této zvyklosti jistě zapadl. Uvidíme, zda se frekvenční nárůst bude týkat také tříjádrových modelů AMD. Samozřejmě AMD tyto spekulace nekomentovalo, ale ani nevyvrátilo. Oficiálně plánové produkty a jejich konkrétní parametry nezveřejňuje ...

Zdroj: techpowerUp

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
hajczus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - takty 2009-01-31 11:15:46

Muzu se zeptat, proc ve zdroji uvadej Phenom II X4 990 na 3.5GHz? Netluce se to trochu s tou tvoji tabulkou?
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 11:56:33

je tam napsané 3.6GHz v roce 2009, ale je možné že za tento rok stihnou uvést i tu 3.7 a 3.8Ghz z tabulky
hajczus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 13:11:03

Asi jsi me spatne pochopil. Me jde o to, ze v tabulce je model s taktem 3,9GHz oznacen jako 990, ale ve zdroji je 990 s taktem 3,5GHz. A vubec ty dalsi oznaceni taky nesedej.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 11:35:52
avatar
no jasne na 4GHz a to už bude koľko žrať 180W neverím tomu že pôjdu tak vysoko ani intel by tak vysoko nešiel na 45nm dosť pochybujem o 3.6GHz možno to bude max. ale sa mi nechce veriť
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 11:59:04

Jak se výrobní technologie bude vylaďovat, procesory budou žrat stále méně a méně. Žádné 180W nebude.
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 12:42:50
avatar
Da se tomu verit, pac AMD pokud chce ziskat procesory s vyssi cenou, tak musi jit s frekvencema agresivneji nahoru. Vykonostne se v mnoha ohledech tak tak rovnaji C2Q. A Core i7 jsou preci jenom vykonnejsi. Proto AMD muselo jiz pristoupit ke zlevneni svych dvou modelu. Pokud chce byt zase v cenovych hladinach okolo 8 tisic a vyse, musi vydat takovehle modely.

Tyto procesory se sice v dnesni dobe moc neprodavaji, ale na druhou stranu vyrobce na nich nikdy netrati, pac jde o naprosto stejny kousek kremiku jako treba 920 ci jeste slabsi. A i kdyz se jich proda jenom par, porad ma na kazdym kousku docela solidni vyvar.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 12:44:14
avatar
Presne tak...veď stačí, keď spomeniem, že môj Phenom9950BE(125W) má reálnu maximálnu spotrebu pri frekvencii 3GHz 182,71W a teraz si tú spotrebu porovnaj s PhenomomII. Áno, samozrejme je to starší výrobný proces(65nm), ale to nemení nič na tom, že PhenomyII920/940 sú prvé verzie nového výrobného procesu a (ako aj DD stále hovorí)"je známe, že AMD dokáže postupne každý výrobný proces vypiplať až k dokonalostí" a je teda zrejmé, že každá revizia(C2,C3,C4) bude mať stále nižšiu spotrebu(na rovnakej frekvencii) než tá predošlá.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 13:08:12

Jak jsi přišel na těch 182.71W ?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 22:32:18
avatar
No tiež sa mi nezdá, že by to nejaký program dokázal, ale túto hodnotu mi udáva program "SiSoftware Sandra" ako "Maximum Power" a preto to berem ako maximálnu spotrebu, no ťažko povedať či je to reálna maximálna spotreba, ale do toho sa už tak nevyznám aby som to vedel posúdiť.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 15:31:20

Dost lidí dělá OC, aniž by jím vadil velký příkon. Tak pokud to dostanou se zarukou od AMD, to bude chtít ještě více lidí. A také jím ten příkon vadit nebude. Ale samozřejmě, kolégové mají pravdu - poměr příkon/frekvence^2 se také bude zmenšovat.
Neznámý  2009-01-31 22:18:47

Zdar GANGu, no to, a to no, to, bych řekl, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-01-31 22:22:15

Firma INtel, bude, a to bude, mít, velké problémy, na Konci, ROKu, se svémi ČtyřJádry, asi tak, na té, ubohé Frekvenci, asi tak, s tou vysokou spotřebou, asi a to, asi až tak, 130 Wattů TDP, tedy, pokud, a to pokud, nevyladí a to nevyladí, výrobní proces, když a to když, tu Firma AMD, bude, a to bude, mít, ty, procesory AMD Phenom II X4, asi tak, na té, Frekvenci 3,6 GHz, ale se spotřebou, jen 125 Wattů, na tak, a to na tak, vysokou Frekvenci, a to na Frekvenci, asi až tak, těch 3,6 GHz, Firma AMD, už opravdu a to, už opravdu, začíná a to začíná tvrdit, a to tvrdit, muziku, jako, a to jako, za starých dobrých časů, a Firmě Intel, a to Firmě Intel, bude, a to bude, na konci, roku, možná a to, možná pořádně, HORKo, no jo Firma AMD, má peníze, od Arabů, a teď, to pojede, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 16:47:39

Bohuže, AMD také může mít problémy právě kvůli arabům - misí dávat 0,8 mlrd ročně do Foundry právě kvůli smlouvě s Abu-Dhabi. A kde je vezme letos? Pujčky téměř neexistují.
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 20:58:32

Já jsem myslel, že hospodaření obou společností je zcela oddělené. Tej prosim link, kde ses to dočetl.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 13:15:20
avatar
DD, nezavedem pro Ladika i minusový body? Docela rád bych věděl, kam se za pár měsíců dostane
Neznámý  2009-01-31 22:18:02

Zdar Mano, na Konci, roku 2010, už a to už bude, dávno, Firma AMD, vyrábět, a to vyrábět, ty, své Procesory, AMD Phenom II X4, dávno, a to dávno,asi tak, na té výrobní Technologii, asi tak, 32 NanoMetrů, alespoň, a to alespoň, bych na to, vsadil, a to bych na to, vsadil, BOTy, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 21:05:21

Spíš to vypadá, že budou i rok 2010 na 45nm, a pak rovnou přejdou na začátku 2011 (budeli se dařit IBM) na 22nm. V opačném, pokud se IBM dařit nebude (AMD ztěží bude mít samotné dost peněz na vývoj), půjdou do TSMC na 32nm a Foundry Company pustí k vodě.
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Phenom II 2009-01-31 12:07:31
avatar
Je hezké, že se bude držet trend nezvyšování spotřeby nad 125W. Snad se nebude držet cenový trend nastolený Phenomem II X4. Co nový model, tak vyšší cena. Dávat 2-3x tolik peněz za model 995, než je současná cena 940 by nás moc nenadchlo. Snad to konkurenční prostředí nedopustí.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 12:48:44
avatar
No Ja verím tomu, že vždy ako vyjde nový najvýkonnejší procesor, tak si prebere cenu toho doposiaľ najvýkonnejšieho a tie ostatné menej výkonné pôjdu cenami o niečo dole
Samozrejme pokiaľ nebudú mať dobrú konkurenciu, tak tá cena môže byť aj o niečo vyššia, no neverím, že AMD to bude tak veľmi preháňať s cenami, ako to robí Intel pri najvýkonnejších modeloch.
Neznámý  2009-01-31 22:24:09

To pochybuju, no procesor, AMD Phenom II X4, asi tak, na té Frekvenci 3,6 GHz, za asi tak, 7 000 Kč vč. DPH, a proti, a to proti, tomu, ten, procesor, Intel Core i7, na Frekvenci, asi tak, 2,66 GHz, za taky, asi tak, 7 000 Kč vč. DPH, tak, to a to, pochybuji, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 08:39:30
avatar
Väčšiu cenu si podľa mňa dajú až pri rade FX. Lenže teraz neviem či vôbec bude keď údajne plánujú PhenomII X4 na 4Ghz tak to museli byť tak na 4,2 - 4,4 Ghz tak neviem
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 14:19:24
avatar
No ono tá tabuľka v článku nie je tak celkom oficiálna a i keď vyzerá pekne, tak ani zďaleka to nie je isté, že to tak bude, ako je to na nej. Preto možno FX vyjdu, no s nižšími taktami napr. 3,8 a 4GHz. Ale tak to je zatiaľ vo hviezdach...

Ohľadom tích cien ja dúfam, že FX nebude drahšie, než 300Euro.
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 21:56:17
avatar
Máš pravdu nie je to potvrdené ale tiež môžu napríklad FX vydať v roku 2009 a phenomy ho môžu ku koncu roka 2010 s frekvenciou kľudne dohnať.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 12:22:27
avatar
sem zvedavej co bude mit intel za dva roky za procesor, ale mam takovej dojem ze porad stejnej phenom II i kdyby na 4GHz tomu stacit nebude

jinak jednotlivy podely by mohly odstupnovavat uz podle kazdych 20MHz. 950 - 3100MHz, 951 - 3120MHz, 952 - 3140MHz, 953 - 3160MHz atd...at uz to mame poradne odstupnovany
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 13:12:38
avatar
No...co k tomu napsat. V poslední době mi přijde, že ty tvé příspěvky nepíše ten člověk, co psal dříve a dostal se jako první na digiauru 100 (což znamená, že příspěvky uživatele smysl mají). To co píšeš teď už se dost často spodobňuje s výsměchem proti někomu, něčemu, negaci...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 13:48:14
avatar
nevim..pripada me proste jako pitomost mit tu deset procesoru od 3 k 4GHz...stejne jako to, ze by amd melo stejnou architekturu (nebo spise 4 jadra na ni zalozena) jen v novejsich revizich cely 2 roky. nebo to pak ten phenom na 4GHz pujde za dva roky do lowendu? asi tezko s TDP 125W. ta tabulka mi proste prijde jako nesmysl. proto na to tak reaguju.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 18:47:37
avatar
A jak je to bylo do teď? Athlon X2 byl v podstatě od 1.9GHz do 3.2GHz v různě vydaných obměnách také po 100MHz. Phenom taky...U intelu také vidím časově různě vydané modely od nízkých frekvencí až po nejvyšší a je jich dost. Tady musíš vzít, že to nebude vydaný najednou a že se postupně budou upravovat. JAk je napsáno, ta tabulka také je taková sporadická a zřejmě to tak nebude. Hlavně se vydá procesor na začátku 2009, jeho kamarád na začátku 2010, ale ten už bude mít jistě lepší spotřebu a v 2010 už ten z 2009 nebude v prodeji. Když bychom udělali takovou tabulku jakékoliv řady procesorů dob minulých, vyšlo by nám to samé...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 14:08:36
avatar
jenze athlon x2 tedka patri do lowendu. kdyby se s temi novejsimi revizemi snizovalo TDP az na 65W (nebo aspon 80W) tak proti tomu nereknu nic. myslim, ze jako lowend procesor by byl i za ty dva roky paradni. ale 125W TDP spise ten procesor zarazuje nekam do vyssiho mainstreamu kde je soucasny phenom II. sice TDP vubec neznamena realnou spotrebu, ale ze soucasnych procesoru vime, ze amd pokud muze tak to nizsi TDP nasadi. intel si s tim hlavu nelame a pro stejny jadro necha stejne TDP u vsech modelu (treba od celeronu az po E8600). za dva roky bych cekal uz nejakej X8 procesor a ne X4 na 4GHZ...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 14:47:21
avatar
Taky ne. Vždyť u Intelu teď vyšly čtyřjádra (ty samé, co dříve) akorát se sníženým TDP na 65W (místo 95W). Jsou pěkně drahý, ale dělají to přesně jako AMD. Jinak už chápu o čem píšeš, ale to TDP v té tabulce může být reálné, ale spíš je to kravina. I když bůhví jak to zvládnou s tou spotřbou u tak vysoko taktovaných modelů. Já bych žil v realite a bral aktuálně v potaz tak první tři čtyři procesory, ty ostatní jsou moc "future"
Neznámý  2009-01-31 22:33:28

Zdar HoloWay, proč, asi tak, na těch 32-NanoMetrech, by ty, procesory, asi tak, na té, Frekvenci 4 GHz, by nemuseli, a to nemuseli, být,nemožné, jen a to jen, mně, trochu, překvapuje, že ČtyřJádrový procesor, a to, ten, ČtyřJádrový procesor AMD Phenom II X4, se a to se, bude, jmenovat, stejně, i a to i na té výrobní Technologii, asi tak, těch 32 NanoMetrů, a asi, a to i asi tak, na té, Frekvenci, asi tak 4 GHz, to a to, mně trochu, překvapuje, Neměl, a to neměl, by se ten, procesor, na té 32 NanoMetrové výrobní Technologii, tak, neměl, a to neměl, by se už jmenovat, a to jmenovat, spíše, alespoň, AMD Phenom III X4, asi tak, na té Architektuře AMD K-11, asi tak, na té, Frekvenci, 4 GHz, třeba, a nebo, jak co?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 08:05:27
avatar
No ono to bude stejně jinak. Někdo jen se chtěl zviditelnit, tak si vymyslel tabulku výrobků na dva roky dopředu. Na tom nižším výrobním procesu je to reálné ta frekvence, to máš asi pravdu. Jmenovat se to možná jinak bude, možná ne. Intel C2Q přejmenovával taky jen dle číselného označení modelu a stačilo to. Takže uvidíme...dávam ti palec...nahoru ;)
Neznámý  2009-01-31 22:40:08

Zdar HoloWay, no taky, a to taky, mi tohle, příjde, až jako, moc, optimistický článek, na Firmu AMD, ale nevadí a to nevadí, mi to, ještě a to ještě, jsem, a to jsem, zvědavý, co a to co, o tomhle, budou, psát, WEBy, třeba, a to třeba, jako, http://www.cdr.cz ,tak, si to, třeba, užijte, tak, na to, si počkám, a na to, jsem, a to jsem, docela, zvědavý, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 14:03:54

No...co k tomu dodat. Myslím, že byste mu měli dát BAN, aby vám tady nekazil jednobarevné komentáře. Ne vážně, nepřipadáš si trapně? Řekni mi v čem nemá pravdu? Už teď Core i7 Phenom drtí i na mnohem nižší frekvenci a taktovat jde taky bez problémů. A to se neodvažuju spekulovat co bude mít Intel za 2 roky. Takže pokud si tohle neuvědomuješ, tak jsi buď úplně hloupý, když to napíšu slušně, nebo tady něco smrdí.

Btw. opravte si tu hrubku jak prase ve větě "Ačkoliv jsme předpokládaly...". Nebo jste tady jen děvčata?

EDIT: A nepište mi, že Core i7 je high-end a Phenom II mainstream, protože u vedlejšího článku nám právě mistr DD vysvětlil, že je to úplně naopak.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 14:09:26
avatar
nemusis reagovat az takle..ja si nazoru holowaye vazim
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 14:51:25
avatar
Jeden z mála, co je tu na ban seš ty A víc psát nemusím. Jen jsem napsal, co si myslím o tom, když Raigor napíše něco, co psát nemusí, protože v tom nevidím žádnou myšlenku pro diskuzi. On to celkem pochopil, což ty né. Já to nepíšu abych někoho urážel, já to píšu, abych vyjádřil slušeně svůj názor. On to tak bere, co tak čtu. Hlavně, že ty se musíš míchat do toho...ale chápu, že se ti to hodí Takže přístě spíše si zamumlej do klávesnice a nech nás běžně a slušně diskutující lidi povídat si...dík
Neznámý  2009-01-31 22:37:12

Zdar HoloWay, viď, někdy, a to někdy, lepší držet, hubu, a jít a to jít, se koukat, na VideoKLIPy, Lady Gagy, asi tak, a to, asi tak, v rozlišení 1280x720, v H264, Akcelerované přes, Grafickou Kartu, asi a to asi, to půjdu udělat, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-01-31 22:38:20

Pak, mám taky, Shaniu Twain, asi tak, a to asi tak, v tom, rozlišení 1024x768, a to ten, VideoKlip, Ka-Ching, takové a to takové trochu Blu-Ray, v 4:3, což a to což, se mi na můj MOnitor, 4:3 Docela, a to docela, hodí, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 08:07:22
avatar
Jo, videoklip Lady Gaga to myslím vyřeší Dobrej joke :o)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 16:55:11

Ano. A nechápu, proč Ladík, který nikoho neurazil, má 0 a ten modrý tomáš nedokáže napsat souvíslou větu bez osobního útoku a má jen 37?
Hulvatství se toleruje a odlišnost se pronasleduje. Je to moc a moc smutná ilustrace stavu společnosti - tady a všude okolo.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 17:19:05
avatar
tak asi proto ze ladik ma v kazde diskuzi kupu prispevku, kdezto tomasek napise jen obcas nejakou perlu. a ty mluvis o tom co dela ladik jako o odlisnosti? nebud blahovy...ten clovek urcite umi normalne psat..na debila si jen hraje na diskuzich a asi mu prijdou zabavne komentare od lidi kteri mu tohle zerou...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 09:28:47

1. Co se počtu týče, máš pravdu, čistý by ten odhad byl jen v poměru k počtu přispěvků.
2. A proč to dáváš ve formě nesouhlasu? Kdybych myslel, že Ladík je debil, nepsal bych o jeho odlišnosti :-). Takových je! A nikomu (téměř) nevadějí.
Neznámý  2009-01-31 22:35:30

No, Intel za dva roky, asi tak ten DvouJjádrový procesor, a to ten, DvouJjádrový procesor, Intel Celeron, asi tak, na té Frekvenci 1,4 GHz, a asi tak s TDP 65, a ČtyřJádro, a to ČtyřJádro, asi tak, na té Frekvenci 2,2 GHz, a se spotřebou, asi tak, 65 Wattů, no moc, a to moc, bych za to, nedal, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 09:41:37
avatar
No ja ti to hneď povien čo bude mať intel za 2 roky. Core i5 na taktoch okolo 3,8GHz. corei5 vybehne na trh v roku 2010 a to v tom roku čo AMD bude ponúkať phenom II na tých hore v tabulke uvedených frekvenciách. A mimochodom Corei7 je také dobré, že ho dnes nikto nekupuje. Predajnosť corei7 sa dnes rovná velkej nule. Corei7 nebude nikdy pre intel hlavný prúd v cpu. To má byť až corei5!
Neznámý  2009-02-01 10:27:59

Zdar Choucasi, tak, co no jo krachující Firma Intel, která chce, zkrachovat, tak, proč, a to proč, by někdo, a to někdo, kupoval, ty, její procesory, Intel Core i7, Když Firma Intel, chce zkrachovat, ne, ne dělám, si srandu, ale teď, a to teď, vám, píšu, a to vám, píšu, z Live CD, LINUXu, z OpenSUSe, asi nějaká verze 11.1, asi nějaká verze CZ, tuším, z KDE 4.2, asi nějaká verze CZ, a zatím, a to, zatím, mi prostředí KDE 4.2, asi nějaká verze CZ, nepadá, BTW., nevíte, a to nevíte, jak, a to jak, v tom, LINUXu Live CD, zprovoznit, třeba Partition s Windows, tedy, pokud, a to pokud, to vůbec, a to vůbec, jde, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 12:07:33
avatar
to kde si zjistil?
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 12:20:54
avatar
Vydedukoval som to. Je to iba predpoklad k tomu ak AMD bude mať tak vysoko taktovaný phenom II. Verím, že Intel core i5 určite frekvenčne nezaostane za phenomom II. A možno bude aj na výšších frekvenciách. Ale verím, že výkonový odstup medzi corei5 a phenomom II AM3 na tej istej frekvencii bude okolo cca 5 až 10% v prospech corei5.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 12:32:27
avatar
myslel sem to ze prodejnost i7 rovna se nule...ale tohle je taky pekna pohadka
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 15:16:16
avatar
Poznáš vo svojom okolí niekoho kto si ho kúpil? Alebo sa na neho chystá?
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 15:27:11
avatar
ja poznam,spravca siete na intraku si skladal novy komp, ale dal si tam ten najlacnejsi model co ma este v celku rozumnu cenu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 16:01:50
avatar
jo jednoho manika co musi mit vzdycky to nej a ten si kupoval extreme i7 965 a jeden kolega chce v nejblizsi dobe abych mu navrhnul a postavil nejaky pc za 30k, tak tam se mi pravdepodobne ta i7 920 vleze. no ona tedka uz do high-end pc neni zadna lepsi volba nez nejlevnejsi i7
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 19:22:33
avatar
Ja mám 4-jadro na 3GHz a nemyslím si, že by mi corei7 920 nejak urýchlil comp. Ja si nepomôžem, ale tá platforma sa mi zdá dosť drahá a viacmenej jej výkon dnes nepotrebný. Aspoň pre väčšinu z nás.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 19:44:15
avatar
Mozno je vykon nepotrebny ale ked si za tu cenu poskladas nieco na Phenom II, C2Q, a i7 tak, aspon podle mne, pomer cena/vykon bude na strane i7, a pak to zmysel ma
to ze je to pro vecsinu lidi zbytecny, je dejme tomu pravda, ale to neznamena ze su lidi co prachy na to maj a taky za tie prachy chcu na danej cenovej hladine pomer cena/vykon co nejlepsi.
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 12:54:25
avatar
Model 995 ak vôbec bude,určite nebude stáť 2-3krát toľko ako 940. Podla mňa bude cena nového modelu rovnaká ako najvýkonnejšieho pred uvedením a ostatné zlacnia,
ako to spravil Intel pri rade 7000. Alebo len o pár dolárov vyššia.(a cena ostatných môže trochu klesnúť )
Ale aby bol cenový rozdiel ako napríklad pri Q9650 u intelu to podľa mňa nie ,to možno u FX.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 13:01:49
avatar
souhlasím ... více než 300-350 dolarů 3,5GHz AMD Phenom II X4 stát nebude ....
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pro Hfero3 2009-01-31 18:03:43
avatar
Jo. Bylo by to fajn mít u AMD slevu starších modelů co tři měsíce o 5-10%.
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 19:06:03
avatar
To hej ale aj tak by zlacnili aspoň po uvedení, keďže uvádzacie ceny sú vyššie a potom ešte aj po uvedení Core i5.
Na tie som zvedavý lebo plánujem kúpu nového pc a budem sa rozhodovať práve medzi ním a Phenom II ale keďže bolo vydanie odložené tak s nimi tu možno budú už aj vyššie taktované phenomy tak uvidím čo bude výkonnejšie/výhodnejšie.
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i5 2009-02-01 09:12:40
avatar
Také nyní více sleduji události kolem HW z důvodů koupě nového PC. Na i5 nemá asi cenu čekat. Jeho výkon bude asi vyšší než současné modely, ale ne tak, aby se na něj vyplatilo čekat. Jediné velké plus by mohla být podpora nových standardů u desek pro i5. (USB, SATA, PCI-E) Pouze má neověřená vize.
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 19:37:57
avatar
Áno ale asi tiež počkám aj na nový chipset od AMD ktorý tiež môžno prinesie nejaké nové vylepšenia a potom sa rozhodnem (možno si AMD necháva podporu Hybrid Crossfire s výkonnejšími grafikami až pre neho)
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - My holky 2009-01-31 16:53:04
avatar
Ačkoliv jsme předpokládaly..
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kua dvakrát 2009-01-31 16:54:49
avatar
Jak se to maže?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 01:21:48
avatar
mazani prispevku zde bohuzel neni mozne, musis si holt dávat pozor na co klikas...
Neznámý  2009-02-01 14:38:37

Zdar Devílku to se maže, a to to, se maže, tak že dáš, Edit, a pak, a to pak, dáš, tam napíšeš, Edited: By Devilek Smazáno, a je to, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-31 17:40:27
avatar
No nevim proc 10 cpu od frekvence 3GHz-4GHz podle me by stacilo jen pet...3 3,2 3,4 3,6 atd...
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 13:29:34
avatar
Možno budú mať naraz v ponuke okolo 5 a tie pomalšie časom prestanú vyrábať
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 01:24:05
avatar
To jsem na tu spotřebu zvědavý, desky měly problémy s napájením 140W TDP u Phenomu 9950, takže si myslím že si AMD dá pozor s vydáváním takhle nenažraných CPU...
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 22:00:41
avatar
Normálne phenomy budú podľa mňa mať už len max. 125W TDP ako je to v tabuľke. 140W budú mať možno tak FX procesory keď ich AMD vydá na nižšej revízii.(ak ich vôbec vydá)
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-01 08:27:49
avatar
Som zvedavý keď prídu aj takto taktované X3,čo spraví Intel Ktorý chce nasadiť proti 2.6Ghz Phenom X3 3.7Ghz Core 2 Duo akú konkurenciu vydá k 3.6Ghz Phenom (4.7Ghz by už asi neuchladil .
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - škoda 2009-02-02 17:18:20

Celkem rád bych si koupil nový střeva do desktopu. Teď tam mám Q6600/3.0GHz. Po upgrade by měl být počítač cca o 50% výkonnější. Bohužel to ale vypadá tak, že si budu muset koupit Core i7, čekat do Q4/2010 na Phenoma II 995 nejspíš nevydržím.
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-02 22:10:49
avatar
No neviem ak vymeníš len procesor či ti to prinesie 50% výkonu naviac. (ak máš teraz 3Ghz štvorjadro) Možno ten i7 ak ho tiež pretaktuješ s 3-kanálovým radičom s ddr3 ale to bude aj tak záležat od aplikácie. (u hier asi sotva)
Hfero3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-03 17:14:20
avatar
U hier by som očakával zlepšenie tak do 10-15% U náročných na CPU tak do 25%(stratégie, GTA IV) Tých 50% možno u Quad Crossfire/triple SLI
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 628x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 420x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 920x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1183x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1507x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1339x
Komentářů: 6