AMD RYZEN procesory budou mít označení R7, R5 a R3 – Jaké modely dorazí a s kolika jádry? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 03 February 2017
altMůžete střádat poslední koruny do prasátka. AMD RYZEN procesory a AM4 platforma už brzy.

 

 

 

Uvedení očekávaných zbrusu nových procesorů AMD a nové AM4 platformy je na spadnutí. Z více zdrojů, včetně oficiální zprávy od AMD víme, že se začnou prodávat hned na začátku března. Aktuálně pak na veřejnost uniklo datum 2.3.2017, které by mělo být tím hlavním. Poprvé se také objevuje náznak, jak se budou nové procesory značit.

 

  • AMD Ryzen R3, Ryzen R5 a Ryzen R7

Už dříve se objevily spekulace, že AMD chce změnit názvosloví a udělat jej podobné jako má Intel. Proto zní R3, R5 a R7 docela rozumně a logicky. Modely R3 by se měly na trhu postavit proti Core i3, Modely R5 pak mají stát proti Core i5 no a R7 se pak postaví proti Core i7.

Potvrzené také byly z několika zdrojů 6jdárové verze, které doplní hned při vydání 8jádrové modely. Současně anebo o něco později by se měly objevit i 4jádrové procesory. Vzhledem k tomu, jaké testovací vzorky, s jakými parametry jsou v oběhu, by finální nabídka při uvedení mohla vypadat zhruba takto:

 

  • AMD Ryzen R7 1800 (8jader/16vláken 3,6GHz base/4,0GHz boost)
  • AMD Ryzen R7 1700 (8jader/16vláken 3,4GHz base/3,8GHz boost)
  • AMD Ryzen R5 1500 (6jader/12vláken 3,3GHz base/3,7GHz boost)
  • AMD Ryzen R5 1300 (4jádra/8vláken 3,4GHz base/???GHz boost)
  • AMD Ryzen R3 1200 (4jádra/4vlákna 3,3GHz base/???Ghz boost)

Údajně bude existovat více variant s různými takty a nastaveními. Vzhledem k tomu že víme, že 8jádrová R7 1700 se zhruba vyrovná Intel Core i7-6900K se stejnou konfigurací jader a vláken, můžeme odhadovat, že ceny budou o něco příznivější, než za kolik prodává Intel procesory s podobným výkonem a konfigurací. Mluví se o tom, že jako první budou dostupné 8jádrové verze, o něco později se v obchodech objeví 6jádrové a také 4jádrové. Aktuálně už začaly výrobci testovat také další nové 14nm procesory AMD, které však nemají označení RYZEN. Za to mají integrovanou grafiku Radeon VEGA!  

 

  • Procesory RAVEN RIDGE – první generace 14nm APU (ZEN+VEGA)

Zatím jde jen o testovací předvýrobní vzorky, nikoliv o procesory s finálními takty a parametry, ani finální revize.

 

  • 2M3001C3T4MF2_33/30_N with AMD 15DD iGPU
  • ZD3101AHM44AB_38/31/13/07_9874 with Radeon R7

První vzorek má 3,0GHz/3,3GHz a nové integrované grafické jádro nespecifikovaných parametrů. Druhý vzorek má 3,1GHz/3,8GHz a Radeon grafiku s až 1300MHz. Předpokládáme, že oba procesory mají 4jádra ZEN a pravděpodobně 4vlákna nebo 8vláken. Integrované grafické jádro architektury VEGA má mít výkon zhruba jako grafika v Xbox One/PS4, tedy o poznání vyšší, než v současnosti nabízí nejvýkonnější integrované grafiky v 28nm procesorech AMD.

AMD zatím neupřesnilo, kdy přesně 14nm APU procesory pro AM4 uvede, nicméně mluvilo se dříve o polovině roku 2017. Osobně tak předpokládám, že na červnovém COMPUTEXu 2017 bude AMD nové 14nm ZEN APU předvádět stejně jako RYZEN na CES 2017 v lednu a tedy že se v Q3, pravděpodobně v srpnu dočkáme jejich uvedení na trh, tak aby byly připraveny pro školní sezónu. AMD počítá i s mobilními verzemi.

Zpět k AMD AM4 platformě a prvním procesorům RYZEN. Pokud se nestane nic nepředpokládaného, jako konec světa nebo konec DDWorld (což vyjde nastejno ;)), tak bychom pro vás měly mít kompletní testy některé z AM4 desek a minimálně jednoho RYZEN procesorů. Samozřejmě zkusíme sehnat a otestovat všechny.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 23:30:52

https://www.overclock3d.net/news/cpu_mainboard/amd_s_ryzen_cpu_lineup_has_been_leaked/1
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 23:36:56
avatar
Citace:
AMD Ryzen R3, Ryzen R5 a Ryzen R7


AMD ako vidím nemuselo prejaviť veľkú kreativitu. Načo ak už je tu i3/i5/i7
libuse.oracova [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 11:08:51
avatar
To je přece naprosto logický - R3=4jádra, R5=4+HT, i3=2jádra, atd....to nemá nic společnýho s kreativitou, ale s logikou
U Intelu i u AMD prostě zaměstnávají větší počet autistů, no a nemaj rádi sudý čísla, protože se nechtějí s nikým dělit napůl
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 08:47:51

To opisování mi přijde trochu zvláštní.
Kdybych chtěl udělat narážku na intel a přesvědčit uživatele o tom, že jsou R-ka lepší, nebylo by vhodnější posunout to o jedno číslo, a udělat R4, R6 a R8? Resp. r4, r6 a r8.

Ale chápu, že asi mají chytřejší hlavy pro vymýšlení strategie, než je ta moje :-)
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 12:06:44
avatar
Práve toto je veľmi nešťastné označenie. Doteraz bolo toto R9, R7, atď pre grafické karty. Začali tak označovať aj napr. ram "Radeon R9 gamer series". No a teraz procáky ale R9 tam nie je. Respektíve príchod RX zmenil celú dobre rozbehnutú filozofiu. Pre lajka v tom bude hokej to je isté.
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 23:54:13
avatar
Nasetrino mam, tak uz to sem valte!
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 07:56:24

Abys pak z těch cen nechačnul na bobek.
Žádná vyloženě levná láce to nebude.
AMD zná svou cenu, nemají důvod se cenově s Řízkem podbízet desítky % pod Intel.
A pochybuji, že by už týden po zahájení prodejů Řízků běžel jejich výprodej.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 09:53:53

Ja keď tu napíšem odkiaľ zobrali ze to bude lacne mam samé -
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 22:08:33

budu lacne 700 euro
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 00:34:56

Nevím jak Vám, ale....

1/ AMD základní desky s paticí AM4 v obchodech - nejsou

2/ AMD Ryzen procesory v obchodech - nejsou

3/ Už se ví že bude existovat tyto procesory s integrovanou Hi-End Vega grafikou a to na konci Q3 letošního roku a to do stejné patice AM4.

Vnímáte ty meziřádky co tím vlastně chci říci ?

A mimo to, kdy vlastně dali výrobci procesorů Hi End grafické čipy jako integrované do procesoru ? Pamatuji jedny z těch silnějších integrovaných grafických čipů IRIS PRO v páté generaci Intelu a to byly na úrovni vyššího lowendu, nižšího mainstreamu.

Ale ano, bylo by to nádherné koupit si takový procesor AMD Ryzen R7 s integrovanou VEGA grafikou za 15-20 000 možná i 25.000,-Kč, proč by ne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 02:44:55
avatar
nevnímáme ....

bylo jasně řečeno už před mnoha týdny co kdy vyjde, takže divit se, že to není v obchodech před vydáním je opravdu zvláštní ....

VEGA high end grafik v CPU opravdu nebudou, VEGA architektura ano ... VEGA nebudou jen high end karty ....

Co se chystá je speciální "SoC" řešení RYZEN+VEGA+HBM ... ale to je celá samostatná platforma, řešení určené pro speciální produkty, jako Xbox Scorpio, HPC apod.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 03:06:43

A tak to potom jo... já si říkal, že hi end čipy integrované v procesorech by byla až moc velká leč všemi vítaná pecka.

Pokud se nemýlím, tak povětšinou bylo řečeno, že VEGA v desktopu bude mířit do nejvyššího segmentu a to výkonem nad GTX 1080. O tom, že budou mířit i do main či low v desktopu se dozvídám prvně. Nejspíš jsem zde špatně četl nějaké články.

Ano, samozřejmě vím, že základní desky AM4 a procesory RyZen vyjdou v brzké době, ale spíše se divím právě tomu, že ještě tyto věci oficiálně do regálů nevyšly, jejich výkon (ne čísla GHZ) je více, či méně znám a už se ví, že se chystá něco nového a že to bude nějak takhle vypadat. Nic víc, nic míň.

Ono se taky cca před rokem mluvilo o tom, že bude Škoda Yeti v prodloužené verzi a on nepřišel dlouhý Yeti ale Kodiak, který je bezesporu krásné auto.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 07:52:38

Žádná "pecka" to nebude, jako obvykle.
Nejnižší/nejlevnější "použitelné" Řízek jádro s integrovanou grafikou Vega, bude stát kolem 5000-5500 Kč s DPH. Levnější to nebude ani omylem...
Za tu cenu se ale vyplatí koupit radši G4560 a k tomu např. RX 460 2G. Takové řešení podá podstatně lepší celkový poměr cena/výkon ve hrách, nehledě na fakt, že nebude "užírat" zbytečně drahou RAM, protože má svých vlastních 2GB.

Defacto to bude obdobná situace jako pár let zpátky, kdy bylo taky výhodnější koupit to nejlevnější Pentium 2jádro a k tomu např. tu nejlevnější sólo 128bit GDDR5 grafickou kartu. A ještě se ušetřilo pěkných pár set Kč na základní desce, protože Intel je tradičně s deskami až na výjimky levnější. Než vzít už nějaké to výkonnější AMD APU řešení.
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 08:39:37
avatar
Na co kupovat jiné cpu, když je tady nejlepší Pentium G 4560.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 08:56:29

Tak G4560 se výkonově ryzenu skutečně rovnat nebude moci, ale tento procesor na hry s grafikou třeba GTX 1050 Ti pro nenáročného hráče, který je ochoten dát za sestavu tolik, jako jiný člověk je ochoten dát jenom za procesor si umím docela reálně představit.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 17:11:46

Nechcem sa hadať, ale melieš kraviny. Štvorjadrovi počitač v bazare kupiš za 100€. Ked kupuješ novy počitač, alebo chceš lepši vykon ako ma ten tvoj starši PC, tak kupovať 2 jadro? 4 či 6 jadrove počitače su na trhu 10 rokov ked si si nevšimol. Ja som si do roboty kupil dvojjadro 3,6GHz na pozeranie WWW stranok občas jednoduchšia hra, ale na moj domaci 4 jadrovi 3,8GHz PC sa to nehrabe ani omylom.
Ber to tak, že v PC ti beži cca 70 programov paralelne, jednojadrovi PC ti zatažia tak, že sa nepohne, dvojjadrovi PC tak niečo ti nechaju s vykonu na WWW stranky, ale ak chceš niečo na PC robiť tak jednoznačne minimalne 4 jadra...
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 19:40:09

Přesně tak...

Will Pentium G4560 bottleneck a GTX 1060 6GB?
Odkaz
.
shadowspawn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 12:48:52

cela idea je postavena na premise ze DX11 bude dalej pokracovat ako hlavna herna platforma, chyba, od oktobra 2013 nebol vydany jeden jediny development release, ergo vsetko uz je vyvijane na multicore riesenia(dx12/vulkan) a pre cloveka ktory obmiena hardware raz za 4-5 rokov na nakup akejkolvek platformy s poctom jadier mensim ako 4 neperespektivny z hladiska buducich nakladov
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 13:23:36

Z toho testu - TW Warhammer - hovadina jako Brno. Všude testují ten NESMYSLNÝ Benchmark, co je v grafickém nastavení hry (poměrně dosti nenáročný oproti hře samotné). Ten absolutně nevypovídá o náročnosti hry. V náročných siege bitvách by mezi I5 a Pentiem byl rozdíl naprosto propastný! Ty testy jsou hezké, ale jaksi mi tam chybí hry náročné na CPU, vyjma GTA V, kde ten rozdíl vidět je. Lidi pochopte už, že když je hra závislá na výkonu GPU a nakrmí ji i Pentium (pochop dosáhne stejného výkonu jako I3 a výš) + super grafika, tak v takových hrách nemá cenu testovat rozdíly mezi CPU, ale rozdíly mezi GPU!!!! Což evidentně někteří recenzenti a čtenáři nejsou schopni pochopit. Krom toho vy vyšších rozlišeních rozdíl poleze nahoru, zde je jen 1080p.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 08:44:41

Jedině s vámi souhlasím pane Harrym.

Je to o tom, že ty Ryzen procesory bezesporu výkonné budou, otázkou zůstává, když budu mít tak výkonný Ryzen procesor na úrovni i7 7700K, nebo i výše v podání 6jádro/8jádro, kterýžto je schopen nakrmit GTX 1080 a budu mít podobně výkonnou herní sestavu s Ryzenem, potom, aby pro mě skutečně byl ten integrovaný grafický čip VEGA výkonnostně zajímavý, by musel být na úrovni té GTX 1080, nebo minimálně GTX 1060 6 Gb, jinak to bude mít asi takový efekt, jako mít herní mašinu v podobě i7 7700K a hrát hry na integrované grafice intel HD graphics 630.
lukášc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 12:12:55

Tak to APU aj tak väčšinou končí u ľudí, ktorí buď nechcú dedikovanú grafiku, alebo si prípadne postavia HTPC v AMD platforme. Grafiky tam sú dostačujúce aj na nejaké hry. A tie APU budú určite priorita v notebookoch.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 19:49:11
avatar
AMD dava rekneme vyssi mainstream do SoC od prichodu PS4 a XBOX1. To, ze podobne cipy nevznikaji pro PC neni problem vyroby, ale spise pouzitelnosti ve spojeni s DDR pametmi.
HBM v tomto kroku bude velkou zmenou a i PC bude moci mit vykonnovy mainstream svych grafik integrovany, a to ve chvily, kdy bude HBM mainstreamovou zalezitosti, tedy 1-2 roky.
AMD je pritom do dnesni doby jedina firma, ktera HBM pouzila v beznych grafikach, stezovat si na rychlost tohoto reseni prave u AMD proto neni na miste.
Nevim2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 09:00:43
avatar
super, tak už se těším na testy DDwordu
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 09:57:02

Ja tiež ale na nezávislejších portáloch
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 11:03:42
avatar
Třeba PC Tuning a jejich zlobr.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 13:20:44
avatar
DDWorld těžko může být nezávislejší ... nemáme za sebou žádného vydavatele, nakladatele apod. s vlastními zájmy, nenecháváme na magazín psát kohokoliv a cokoliv jen proto aby tam něco bylo atd. V ČR jsou fakticky jen dva nezávislé magazíny ... zbytek je na někom v pozadí závislý a odpovídá se mu ...
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 17:12:36

Je ich podstatne viac a českých .Práve ze jediný tvoj je doslovne nekorektný dokonca k svojim čitateľom pritom oni ty nosia peniaze . O urážkach zákazníkov konkurencie nehovoriac
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 18:59:16
avatar
Kdo že to dělá ty objektivní testy a kde jsou to mě fakt zajímá?
Já viděl na Kaby testy akorát tady, potom slušný test od M. Mikle na pct a ještě Flanker.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 20:50:58

a myslíš ze objektivitu portálov by mal súdiť jeden s nich? DD ma Napoleonský syndróm Hitler ma niečo podobne pravo na pravdu ostatný budu postihnutý
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 22:51:19
avatar
Pán je psychoanalitik , já jsem chtěl ale vědět kde je u nás těch "podstatně víc" objektivních webů.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 23:10:22

nie nie som ale myslíš ze niekto kto ma portal ma súdiť ostatné české a svoj vyhlasovať ako jediný objektívny ????Som slovak ale toto je najzaujatejší portál v Čechách a nikde som nemal perzekúciu ako u hitlera ako tu
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 00:25:41

No myslím že každý má právo na svůj názor, jak Ty tak i Honza, ale myslím že by se mělo bojovat hlavně argumenty a ne urážkami a napadáním. Většinou jde i o styl vyjadřování, pokud člověk v klidu diskutuje tak zde není problém si nějaké opačné názory i vyměnit, i já jsem nejednou s Honzou zcela nesouhlasil, ale nakonec jsme se buď shodli nebo prostě ne, ale vše to šlo prostě v klidu.. Pokud jde o objektivitu, tak to si musí každý rozhodnout sám, je zde možnost si prohlédnout i jiné weby, ale jestli jsou objektivnější je zase jen věc názoru, pro jednoho ano a pro druhého zase ne..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 00:55:00
avatar
Jestli "nejzaujatější web" proto, že na rozdíl od ostatních nepreferujeme jednu značku, neopisujeme PR zprávy a máme vlastní hlavu, vlastní recenze a vlastní názor a nebojíme se říkat pravdu v souvislostech jak se věci mají a po našich návštěvnících a diskutérech žádáme slušné vystupování a diskuse, pak nechápu v čem je zaujetí pro věc, pravda, realitu a slušnost, špatné ....

Pokud se chováš slušně, nenadáváš, neurážíš a jsi schopen slušně věcně diskutovat bez napadání, překrucování faktů a lhaní atd. tak nikdy BAN nedostaneš. Nikdo nikdy zde nedostal BAN za slušně vyjádřený názor s pravdivými doloženými argumenty a fakty. Jinak srovnávat mě s Hitlerem?!?! Ano, názorně předvádíš problém 99% oponentů DDWorld.cz - je vidět kdo je tady zaujatý, nemáš žádné podložené argumenty, nepředložil si jediný důkaz toho co je na DDW špatně, jen tu vykřikuješ, že já jsem Hitler ....

Pokud nevíš za co lidi dostávají oprávněně Bany a hlavně slušný člověk jako jsem já se s nimi nemá o čem bavit apod. tak přesně za tohle, co ty předvádíš, tj. urážky, nedoložené výkřiky do tmy nemající s realitou a pravdou nic společného ... nikdy nikdy nepředložil jediný důkaz, že bych byl skutečně nějak zaujatý, neobjektivní apod. Tvrdit že je DDWorld.cz zaujatý a neobjektivní není to samé, jako předložit důkaz že tomu tak je a důkaz nespočívá v tom vzít někde nějaké jiné výsledky, které se tobě líbí a nějaké alternativní fakta, která zapadají do tvého vidění. Důkaz jsou reálná fakta. A mít jiný názor opravdu není důkaz ;).
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 13:00:04

Vaše veličenstvo kde je možnosť aby si užívateľ zrušil nick?Mimochodom je nato zákon !! Nie ze môže len admin zablokovať ale aby si aj užívateľ mohol natrvalo zrušiť nick
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 13:21:52
avatar
to že si zrušíš nick také není argument ani důkaz, že je DDWorld zaujatý a neobjektivní .... a rozhodně to nevysvětluje, proč mě nazýváš Hitlerem ...

jinak určité funkce bohužel náš stařičký redakční systém neumí, tudíž nemůžeme vyhovět, nicméně víme o tom a nový systém co se chystá bude umět vše co je dnes moderní a vyžadováno ....
rtrebor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 13:35:48

On ťa nenazval Hitlerom alebo jeden z nás nevieme čítať.
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 13:56:56
avatar
zbytočná hádka:

Kernel (Xfce4) vs DD, chýbajú mi tu len pukance, kolu mám, čo čítať tiež

...je to len zlosť za tú nulu na účet ešte Xfce4, kým bolo vyhovené a účet sa zmenil zo statusu zablokovaný na stav:

http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_comprofiler&task=userProfileRankDetails&user=7568

ešte stále figuruje v rankingu na 85. mieste, nebol ešte odvtedy vynovený...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 14:02:18
avatar
on s ten ranking totiž neaktualizuje ... tato funkce stejně jako řada dalších už dlouho nefunguje kvůli určitým problémům se systémem ... jsme rádi že funguje publikování článků a diskuse .... nový systém ale bude
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 15:23:57
avatar
Myslel som si, lebo ranking nebol už dlho aktualizovaný, btw čo môj článok, bude?

// A hej, už je...
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 22:05:26

čakám na zákonný systém Na zrušenie nicku
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 22:25:42

môžete mi vysvetliť tie mínus?Už aj na slovensku majú azet.sk kde môžete zrušiť nick a slovensko je poriadna diera však DD
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:14:23
avatar
@Kernel, či Xfce4 (ako je milšie):

Ja sledujem diskusiu tu pravidelne a mám super prehľad, tak ti viem niečo zodpovedať:

Žiaľ, pohybuje sa tu užívateľ troll, tj. zakladá stále nové účty, nebudem dávať odhad, koľko ich má, ale mohol by ti napariť kľudne 20x -ko na koment.

Anywherehome ti možno niečo hovorí, bol si tu ako Xfce4 dlho, či maysider, jalav, mathem, sebesta, VelDro, tastu, Wotan888, Valda, shadowmage, Varin, 3x3cut0r, fanda433 a ďalšie a ďalšie účty, ktoré, by som mohol spomenúť, ale nemá to cenu, nakoľko vznikajú stále nové. Všetky ztelesňujú jedného užívateľa, hoci niektoré využíva iba na hodnotene a do diskusie prispieva viacerými účtami, no zväčša tými novšími.

Nedávno sa tu prehnala -ková tsunami , ktorá zasiahla skoro všetkých diskutujúcich. On sa totiž, silou mocou snaží "nájsť" moje prípadné sekundárne účty, či účty iného užívateľa, na ktorého sa rovnako zameral. To, že pri tejto svojej krížovéj výprave mínuskuje hromadne účty iných užívateľov, ak je presvedčený, že ide napr. o mňa pod iným účtom, hoci tomu tak nie je, mu evidentne nevadí.

Dokonca robí aj to, že mínuskuje iné účty, aby to vyzeralo, že ich mínuskujem ja (tesne pod, či nad mojim komentom), alebo naopak pluskuje iných, aby som si myslel, že sú to jeho účty, hoci nie sú a skúša rôzne úskoky - trolling...teba si isto zamenil za mňa, už kvôli písaniu po slovensky. Pred DDho zásahom na znulovanie účtu, ti klesala aura pomerne rýcho o 2 body na 48.

Píšem túto informáciu prakticky pre všetkých. Nie len pre teba. Faktom je, že je dobré to celé ignorovať a nebrať si to príliš osobne. Založiť sekundárny účet na DDworld je malina a daný úžívateľ X, to jednoducho využíva. Ranené ego dokáže veľa. Nepozastavoval by som sa nad tým...pre neho je to zábavka a dôležité, prípadne si myslí, že je to nutné, či dokonca chytré. Mňa v minulosti aj solídne pourážal a pod účtom sebesta ma dlhodobo urážal v diskusii, a pod nickom VelDro mi napísal súkromnú správu, kde sa prakticky vyhrážal, že to nikdy neskončí, že vyhrá, že mám na neho zabudnúť atď. To, ako som mu odpovedal, a že som mu na to neskočil ho hlboko ranilo.

Takže Xfce4, za súčasného stavu, si netreba brať -ká príliš osobne...
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:28:29

Ty jsi neskutečný ROGU, jak ti mam vysvětlit že nejsem sebesta. Jak tě mam označit ? Za sebestředného ignoranta, co si tu hraje na haura jen proto, že vlastní CPU 6950X ? Táhni víš kam. Nenechám se urážet.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:29:53

Teba poznám ešte ako xfce nemyslím ze by sme mali rozbroje jedine diskusiu . Len je smiešne ze tu napíšem ze idem do šenku kde je wifi mam 3 - do par minút je pochybne veriť o za starosti software.
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 15:32:10

3
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:25:35

Taky zruším, nejde mi o redakci, je to jejich web. Ale jde mi o zdejší komunitu ohledně toho, že člověka akorát napadají a označují za hlupáka, když vyjádřím nějaký pohled na věc. Tak ať se tu handrkují mezi sebou sami a přesvědčují se navzájem. šlo to beze mě předtím, půjde to beze mě nadále.
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 01:23:27
avatar
Citace:
Ty jsi neskutečný hovado ROGU


A? Na reakciu nebolo treba dlho čakať, vinník je vždy nablízku ...

//Citovaná urážka už bola zeditovaná a VelDro, neskúšaj to, mimochodom ako VelDro si tu raz postol úplne rovnaký koment ako dávny anywherehome, si aj sebesta a všetky vyššie menované účty + aj ďalšie, ktoré som nemenoval. Nech ti chutí, mimochodom mám 5960X, nie 6950X CPU. Ale aj toto možno zedituješ aby nesedelo, čo som napísal nižšie....
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:43:26

ja som mal xfce4 a teraz tento .Bol som tu roky ale toto tu nebolo Ja mam pocit ze je to ako na pokeci žiadnych 20 000 ludi ale 200ludi ktorý majú otvorených mnoho účtov a sú platení pokecov len kvôli reklamám
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 23:56:28

súhlas
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 00:12:31
avatar
založiť účet je tu ľahulinké, ako je to každého vec, ale ak jeden užívateľ vystupuje pod 3-5nickmi v článku a viacerými komentami v diskusii a ničí ju, tak je to na zamyslenie...
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 10:13:51

Nemyslím si, že v diskuzích komentuje 1 člověk pod více účty.
Stačí mrknout na gramatiku a prostě to je blbost. Možná tak většina diskutujících používá podobné termíny, ano toho jsem si všiml. I já podvědomě použiji podobné slova, souvětí, které jsou dosti podobná všem. Kvalita diskutujících je na podobné úrovni. Jen málo "talentů" tu je, kteří vyčnívají a je to škoda.

\\ Jsem tu nějaké 2 měsíce a na schválení účtu jsem čekal asi měsíc. Takže z toho odvozuji, že DD přijímá žádosti hromadně, až když má čas. Proto najednou asi ta smršt nových účtů s aurou 50. Ale asi tu v minulosti k něčemu docházelo, když je tu taková paranoia..
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 19:30:44

zbadáš
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 19:32:52

ten súhlas bol na rušenie nicku VELDRO
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 21:05:05

tie 2 auto mínuska sú od inteligentov
se_ky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 10:18:26

Myslím, že problém kernela tkví v tom, že on se víceméně nemůže a nebude moci smířit s tím, že by AMD vydalo něco, co by jeho milovaný Intel mohlo nějak ohrožovat. Hádám, že je to tipický příklad Intel/NVidia nadšence nepřipouštící si jinou pravdu, než je ta jeho (potažmo Intelu či NVD). DDWorld mám rád zvláště proto, že se tu nesnaží špinit jednu či druhou značku, ale vždy přináší vyvážené pro a proti ke každému testovanému komponentu tak, jak je reálné. I dle testů tohoto serveru jsem postavil nesčetně sestav a zákazníci jsou spokojeni. Ani já vždy nesouhlasím s některými fakty, které jsou zde uveřejněny, ale o tom je svobodná diskuze s argumenty, ne s urážkami bez nich.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 20:06:04

no nie som intelak Po druhe mal som tu auru 100 "xfce4"bez toho aby mi to tu niekto na klikal ako je to tu bežne .A dostal som 0 za to ze som reagoval na článok na NV co sa dovtedy neobjavil!! Pan DD nech ma Gule nech ho zverejni znova ! Ja by som to nerobil je to na právnika . Berte ma závislého na výkon na WAT . NEHNEVAJTE SA NEBUDEM MAT EREKCVIE KED BUDE MAT KARTA O 100w SPOTREBU A bude vyhlasovaná kráľovnú pritom mala o 10% výkonu viac
1zwei [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 20:33:15

Xfce4 no a co tu chces dosiahnut takym spôsobom komunikacie ? Co viem tak ti minule Ján vyhovel a účet ti tu zmazal. Este si minule zabudol napisat, ktore su tie "objektivnejsie" redakcie .
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 21:48:27

ok ak DD dá novy soft zruším nick . A ked ma gule neh uverejni kľudne odkaz kde to začalo verím ze to tu ani není.
Vôbec som to neriešil len to ze DD výsledky testov ma nezaujímajú . Vy ste to začali spomínať konkurenčne portáli
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 09:49:45
avatar
No aby nám nespadla čelist všem, viděli jste, co dělají za poslední měsíc ceny komponent? Původně jsem jen myslel, že zelenej skřet je nenažranej, ale ono je to všude. Možná nakonec koupím jen Vegu a k tomu i5-4690K přetaktuju, co to dá, většina her chce stejně hlavně silnou grafiku
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 09:59:12

súhlas nech to zaplatia bohatý .Ceny DDR4 nebudú na takej úrovni dlhu dobu ak skonči osial ryzen pôjdu dole
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 12:30:28

Ošial Řízku? Si uvědom, kolik těch Řízků se prodá ve srovnání s Intelem, a navíc tu máš mobily a tablety všeho druhu - všichni chtějí ram čipy a nejlíp levný DDR4.
Ošial Řízku a vzestup cen DDR4 je asi tak něco podobnýho, jako do moře chrstnout kýbl vody a čekat na vzestup tsunami.

Ehmm, ošial Řízku zcela jistě těžce mává a zamává s cenami DDR4, ty naivko.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 13:02:12

naivka si ty !Co myslíš koľko ludi teraz kupuje AMD? Zdravý vôbec nikto pri uvedení ZEN môže AMD vyskočiť k intelu kľudne aj na 50% za štvrťrok pravdaže intel tie predaje udrží a AMD postupne klesne .Jednoducho 32nm FX je tu neuveriteľne dlho a predávať ho ešte v 2017 je úplná zlodejina za takú cenu tak isto aj dosky AM3+.
Dokázaná manipulácia z cenami DDR bol nástup WISTA MS tie boli naschvál robene aby žrali pamäť
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 19:29:46

Ty naivko, když kouknu na Alzu, tak těch nezdravých idiotů musí být zjevně stále mraky. Jen za poslední hodinu asi 5.
technik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 19:36:28

a co to dokazuje ze se prodalo 5 fx procesoru? no vubec nic
za 1) to porad muze bejt upgrade. kdyz se odecte cena desky, ram tak to porad jistej smysl dava
za 2)treba si je koupil nejakej zkusenej uzivatel pro urcitej ukol a vi ze tam je fx nejlepsi ve svy cene (hrani to fakt neni)
za 3)porad si pocitace kupuji i nepouceni uzivatele a deti
a ty videj 8 jader na 4Ghz a vyvalej oci a reknou si WOW
a pak uvidej konkurenci intel ve forme 2 jader a je jim jasno co chtej a ve vysledku to ale nevedej
a za 4) souhlasim s tim nahore levny pentia kaby lake naprosto odstrelili AMD procesory pro normalni uzivatele, stejne tak si intel odstrelil i3 a komu nestaci pentium tak stejne musi koupit intel i5 a vejs
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 20:56:54

32nm v dnešnej dobe predávať za tie ceny je zlodejina
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 21:16:13

harrrym poznáš pravo ja som napísal ze zdravý FX si teraz nik nekúpi to ze si ty vydedukuješ niečo iné si ty čo ich tak nazval !!!!!!
yetty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 11:15:03
avatar
Hmmm,moc pěkné, ale aby to nakonec nedopadlo tak, že než AMD vylezou s řízkem, tak Intel bude mít zas něco nového a podstatně lepšího.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 13:26:53

Ano, jako např. Core i5-7360.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 14:34:07

Prosimte tak si porid nebo si tam nech tu svou i5 a klidne na ni jed jeste 20 let.Miluj intel bud mu vernej a dal vyhazuj penize kominem.Tu tvoji i5 neprekona ani ryzen 10 az bude.Vsak proc by amd rvalo miliardy do novych cpu kdyz podle tebe i i5tky budou lepsi ze.Radeji za ty prepalene ceny intelu usetri a za penize pozvy pritelkyni nebo zenu na veceri nebo kup neco detem.
Ziik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bristol Ridge 2017-02-04 13:25:38

Takže Bristol Ridge zůstane výhradně v OEM sféře, nebo se s ním pořád počítá i do desktopu?
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 20:17:01

U Ryzenu ty vlákna znamenají jádra, nebo moduly?
Nebo je něco spešl?
technik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 20:34:28

pokud sem ty informace kolem zenu cet spravne tak AMD upustilo od fx architektury a vicemene obslehli intel procesory
vlastne se porovnavani cpu dost zjednodusi

v budoucnu odpadne omacka jestli jadro je plnohodnotny nebo ve forme modulu a jeho vykon klesne, kdyz zacne pracovat celej modul
protoze architektura je +- stejna

takze jadro znamena jadro
vlakna navic jsou virtualni (u intelu ht, u AMD smt)
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 21:06:38

A jsou nějaké testy jen tak ze zajímavosti, účinnost HT a SMT v nějakých multi aplikacích?
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 21:13:04

Intel ANO Zen nie žiadny produkčný nebol testovaný lebo nieje . Vôbec nie som intelák Ale som ozaj závislí na výkon/Wat
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 21:25:30

Já závislý na výkoně a wattu nejsem. Ale zajímá mě konkurenční boj AMD s Intelem AMD ty procáky a Vegu fakt přeju
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 21:42:33

a čo som napísal ja? To iste ako ty výkon/wat To ze by vyhral o 100W Intel tešilo? Alebo AMD? mňa nie
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 23:11:20

Moje PC s G4560 má při 100% zatížení procesoru při encodingu do x264 nebo x265 odběr 51W (a to tam mám navíc GTX 1050 Ti a k tomu 16GB ram). Tohle nemaj ty sračky FX ani v idle... V idle jsem pod 30W (přesně jsem neměřil, kdybych nehejbal s myší, tak možná i 25W).
V burnu CPU+GPU (tj. vše naplno, jak procesor, tak grafika) se motám kolem 100W.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 23:30:38
avatar
A co jako ? To se tu máme z té Tvé low-end sračky všichni posrat ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 00:56:48
avatar
??? A co jako, To pentium má také násobně nižší výkon než má FX zejména při zpracování videa apod. kde se využívá všech jader/vláken ....
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 04:05:23
avatar
koupil lowend a machruje tady
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 09:24:37

Koupil jsem v prvé řadě procesor s NEJLEPŠÍM poměrem cena/výkon (měřeno např. stylem Kč/fps, atp. - ať už ve hrách nebo při encodingu videa). To hlavně.
Ukaž mi prosím jakýkoliv jiný současný procesor, který je schopen nabídnout lepší tento poměr. Pokud by takový byl, koupil bych si ho místo G4560 i kdyby byl 3x dražší.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 03:19:41
avatar
To značenie je strašné, bohužiaľ sa muselo AMD prispôsobiť degenerovaným užívateľom ktorý sa naučili 3 frázy i3 slabý, i5 stredný, i7 najlepší a podľa toho to aj vyzeralo keď si taký trtko kúpil i7 s dvoma jadrami a nechápal ako môže i5 jeho kamaráta so 4 jadrami ísť lepšie - ťažká matematika.

BTW: By ma zaujímalo ktorý procesor dostane označenie R9 či to budú Opterony alebo nejaké extreme edícia Zenu.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 09:07:27

Násobně ne. Dnes jsme to zkoušeli. FFmpeg a encoding do x264. FX-8350 dávalo 16 fps a G4560 10 fps. Násobek jak noha.
Bandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 10:02:57

Celkem se bavim, jak si tady premerujete pindiky s tim, kdo ma Intel bo AMD))

Proste ten kdo hraje jen urcity typ her, ktere jsou vetsinou v DX11 a vyuzivaji spis jednovlaknovy vykon, tak skoci po novych vysoce taktovanych Pentiich.

Oproti tomu, ten kdo chce pracovat a to predevsim s videem apod, tak veme AMD, kde je vic jader proste znat.
Ja mam rad strategie a tam bych volil nejake vysoce takteny osmijadro FX. napr. 8320e apod.

Desky na AM3+ jsou celkem levny, procaky taky a urcite bych se ani do budoucna o vykon moc nebal. Kazdym dnem pribyva programu/her, ktere uz vice vlaken vyuziji nebo umi vyuzit.
Takze nekteri FXkari muzou byt v poho i v nasledujicich letech))
Jediny v cem mam s am3 problem je spotreba(proto nektery ve verzi E).
Sam,mam staricky i5 3570k a upqragovat na Zen bo novy Intel nehodlam. Vykonu mam dost, at jde o programy nebo hry.

To ale neznamena, ze necekam na novou generaci AMD, at jde o gk bo cpu/apu.
Jen to cekani je jaksi na palici. GK se slibujou na muj vkus moc dlouho a jediny co,vyslo je lowend a dejme tomu meinstream.

S vydanim rx480 to AMD zabili!!! Prvni dojem dela hodne a oni to takhle poserou!!!Do nebe volajici..Nejde o vykon a hlavne o soucasny vykon, ale prave o testy v den vydani! To si precetlo miliony lidi o tom se mluvi a takovou maji 480 povest, ktery se uz nezbavi..
Fail AMD.
Vega je taky pribeh sam pro sebe. Sliby,sliby a zase jen sliby Meli tovnou rict, ze to vyjde ve q3 2017a byl by klid. Ne oni slibovali(prezentace) rok 2016 nekde v polovine, pak vanoce, pak zacatek roku a ted uz je to zase druha polovina roku. takze rok zpozdeni. A to tady mame rok uz GK 1070/1080. Takze ten kdo to za ty nekrestansky prachy koupil vlastne udelal dobre a vyjadreni nekterych, ze sou to debilove, protoze nvidioti ovce koupi vsechno, je uplne mimo misu...
No na Vegu si tedy jeste pockame a nV si bude skvele mastit kapsy. Kdo chce hrat 2k+ tak na vyber moc nema..

ZEN?? No sup sem snim uz k sakru, mel tady byt podle slibu taky uz pred rokem. No snad to dodelaj do funkcniho celku.
Bude zajimave, jaky vykon budou mit intel a amd( IPC ).

Snad tady nekdo udela rozbor velikosti jader oproti fx, ale hlavne Intelu, zda je proste jedno jadro intelu vetsi nebo mensi nez jadro Amd.Mozna bude mit AMD jadro o chlup vetsi oproti Intelu-muj nazor.
Oč kavani nemam prehnana, protoze od roku 2008 to je spis jedno zklamani za druhym, ale porad jeste verim, ze se to AMD podari. Neuspech bych nevidel koeficient 0,8 vykonu oproti intelu, kdyz to bude mit dobrou cenu a navic HT a 6+ jader
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 11:02:54

Otázkou je, co bude ta "dobrá cena" a taky, kolik budou stát fošny pod to. Co se týče ceny AM4 fošen, tak jsem dost skeptický, zatím jsem viděl jen rádoby vymazlené fošínky (aerodynamické kryty na portech, ozdobné prolisy, pseudokapotáže s glavírovanými ozdobnými nápisy, nasvěcovací ledky, ambient ledpathy a podobné pí*oviny na desce fakt nevyužiju), jejichž předpokládaná cena je určitě min. 3k+. Pokud bych chtěl moderní umění, tak si koupím obraz na stěnu a ne základní desku. Zkrátka není a neviděl jsem nic budgetovýho nebo se zjevně údernějším poměrem cena/výkon.

Pokud Řízek 4jádro bude stát 4000 Kč a nejlevnější fošna pod něj 2500 Kč, tak je to o ničem, protože pak je výhodnější koupit za 5000 Kč 4jádro od Intelu (pokud už tedy nekoupit rovnou G4560 a ušetřených 3400 Kč nevrazit radši do výkonnější GK nebo SSD) a fošnu s B250 za 1500 Kč (a že jsou).
Bandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 11:19:48

Tak Intel je neskutecne predrazenej. Za poslednich 5 let toho moc neukaza/nemusel. Takze jen ryzuje prachy a odrbava zakazniky. Proste, kdyz neni konkurence, tak si to muze dovolit a vlastne to "odrbavani" neni. Kdyz se na to clovek podiva v uzsi souvislosti, tak je to jasny zneuzivani dominantniho postaveni na trhu.

Proto ma Intel takovy zisk i pres to, ze kupuje kde jakou blbost(firmu) a muze si dovolit i neuspech v podobe soc.

Dobra cena tedy je -30-40% z cen oproti intelu ve +-stejnem vykonu. Ze zacatku to,urcite takovy rozdil nebude, protoze, kdo studoval ekonomiku, tak prvni je"Star", kde se bude vyrobce snazit trosku vydelat.
Do pul roku se zlevni, resp. se vydaji rychlejsi modely nebo o neco slabsi modely s lepsim pomerem cena/vykon.

Tech 30-40% se muze zdat celkem dost, ale pri konkurenci ceny poleti dolu. Samozrejme, ze prvni pulrok+ na nejaky cenovy zavodeni muzeme zapomenout. Kazdopadne AMD urcite navidne vybornej pomer cena/vykon.

No a nejlepsi na tom je, ze i fosny budou levnejsi
Proc si to dovolim tvrdit? Protoze AMD nezamkne taktovani na levnejsich radach(mozna-jen na techuplne nejlevnejsich).

Spotreba bude nizka, tim padem koupis desku dejme tomu za 15stovek a hotovo. Ten kdo bude chtit poradny OC, tak vzdy veme desku za 3,5tis plus.

AMD potrebuje vydelavat, takze bude chtit prodavat a kdyz chce prodavat, musi nabidnout lepsi vykon(coz se asi uplne nepovede)-nebo lepsi cenu.

Dalsi+ je, ze je po novem HW celkem hlad a je spousta uzivatelu, kteri sve stare sestavy AMD budou chtit vymenit, ale ne za cenu Intelu. No a pokud se nehne vykon nejak zasadne nahoru, nebude potreba upqradovat.

Takze vse se ukaze az podle vykonu CPU AMD. Naslapnuto maji celkem slusne))

Edit:twle ja si dal minus))
technik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 11:44:50

intel je predrazenej to je vykrik do tmy
predrazenej vuci cemu?
vuci AMD? dyt levnejsi pentium (cena platformy bude +- 4000kc) vuci drazsimu fx (cena dvojnasobna?) ma ve hrach stejnej vykon
pri prevodu videa je AMD rychlejsi o 70-100%

a to je ten predrazenej intel? neni to spis naopak ze predrazeny je ted AMD kdyz si za stejne vykonnej cpu uctuje dvojnasobek? (kdyz do toho zapoctem teda i praci s videem tak si za +50% vykonu uctuje +100% ceny)
https://www.computerbase.de/2017-01/intel-pentium-g4560-test-kaby-lake/2/#diagramm-x265-hd-benchmark
tehle test tu posilam po sesty snad a porad se tu najdou jedinci co budou tvrdit jak jsou FX lepsi nez ten intel a nejsou to porovnatelny cpu

a kdo potrebuje vyssi vykon nez pentium tak musi sahnout po i5. AMD mu nema co nabidnout

a nebo ste myslel predrazeny vuci predchudcum? s tim uz by se souhlasit mozna dalo. clovek kterej je zvyklej v ramci tridy na zvysovani vykonu (a nebo ze za stenou cenu dostane kazdou generaci vyssi vykon) je ze situace na poli cpu zklamanej a to hlavne v cesku kde si postupne za stejnej vykon spis kazdej rok priplatime vic
ale tezko to davat intelu za vinu, oni proste vydelavaji, deal with it
kde neni konkurence, neni potreba nastavovat agresivni ceny
Bandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 12:36:11

Nebudu se tady s tebou hadat, kazdy ma svuj nazor, jen nekdo podporeny fakty..

Nicmene na cenu itelu jsem narazel v souvislosti s vykonovym posunem za dejme tomu 5let!

Cena se mirne zvysila, myslim tim v dolarech(nemichejme do toho kurz koruny) a vykon se take jen mirne zvysil. Vetsinou diky vyssi frekvenci a novym instrukcim.

Videl jsem par testu generacnich Intelu na stejnych frekvencich a vykon rostl ve vetsine pripadu o jednotky %,ale take i v nekterych testech o jednotky % sel vykon dolu.
POZOR za 5 let vyvoje)) to je v IT proci vysmech!!!
Jasny dukaz, ze aintel jen rejzuje lowe. O tom, ze mu to dovoluje konkurence nema smysl diskutovat, to je fakt.

Pamatuji si doby, kdy vyvoj a posun vykonu behem jen jednoho roku sel o stovky % nahoru!!
Ti mladsi si to nemohou pamatovat, ale je to fakt.

Uvidime co nam ukaze AMD, to je nova generace. A to bude posum,v desitkach %. Tomu se rika vyvoj.

Intel jen recykluje a rejzuje. Takze vyrok, ze je predrazenej je proste fakt a stojim si za tim.

Mam i5 3570k a nemam duvod menit a to ho mam 5let!!!
5let a nemam duvod!??
Neni neco spatne? Kde je vyvoj?Nejakej posun? Nemluv o taktech a o 20%vykonu vyssim v nekterych aplikacich. To je vysmech.

Stejne tak srovnavat pet let stary FX a novou generaci CPU Intelu je smesny. To ze AMD ted nic jineho nema je fakt. Pockej za mesic))'
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 23:42:50

Mám pár let i7 3930k a taky nemám důvod měnit a jsem rád, asi jsi měl tehdy koupit AMD, to by jsi byl teď určitě spokojený..
Vamtal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 14:00:32
avatar
já se tak těšil na 8/8 o kterým některý zdroje mluvily ...8/8 s vyššími takty bych bral o moc raději než 6/12 ...na hraní raději vyšší takt a na práci používám Solidworks který dokáže skutečně vytížit jen do 10 jader ....škoda
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 21:01:01

A kolik bys za ten 8C/8T dal jakože nejvíce? Jen tak pro představu? Kdyby to bylo např. 3,3 GHz, s boostem na 3,7GHz. Ať se pak pobavíme nad případným rozčarováním koupěchtivého....
Bandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-05 23:47:11

U osmijadra bych nepocital s cenou nizsi jak 7tisic.
Osobne bych to videl jeste o litr, dva vic. Tedy pokud bude vykon podle dosavadnich stripku a nedopadne to jako s FX CPU pri jejich vydani.
Ono vseobecne u AMD panujou velika ocekavani a realita zase tak ruzova nebyva.
Na hrani her bych spis videl vysoko taktovana 4/6jadra.
CPU budou mit otevreny nasobic, a kdyz se clovek dostane n 4,3GHz+ bude to uspech.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 06:40:41

U 8jádra bych nepočítal s cenou pod 10k s DPH. A proč? Protože Intel nyní prodává právě ta nejvýkonnější 4C/8T za cenu lehce 10k. Fakt si myslíte, že AMD podrazí cenu 8C/8T nebo 8C/16T dokonce o celý patro níže? Naive...
Bandita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 08:58:55

Vsechno zalezi na skutenem vykonu a ostatnich provoznich vlastnostech. Tak nejak uz od AMD nejaky velkolepy vysledky necekam.
Je to proste zkusenost

Kolik budou CPU stat se dozvime uz za chvilku
karel002 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 09:38:16

No nevim, pokud intel 8c 16t stoji 30k, tak u AMD bych i optimisticky necekal cenu mene nez 15-20k.
JozkoSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 18:09:00
avatar
Na tieto procesory cakam ako na teple rozky.
V lete chcem upgrade:
Novy procak
dosku
grafiku
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 19:35:45

a šetri
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-09 09:32:18

No možná by stálo za úvahu taky upgrade monitoru s vyšším rozlišením, ať se nový hardware vyplatí..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 736x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1105x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1443x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1300x
Komentářů: 6
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?Thursday, 07 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2918x
Komentářů: 1
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingem
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingemTuesday, 05 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1906x
Komentářů: 3