AMD zakládá novou výrobní společnost a rozšiřuje se Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 07 October 2008
altPro společnost AMD počínaje dneškem nastává nová éra. Velké změny společnost ohlásila právě dnes …

 

 

   To, na co jsem poukazoval v kratičkém článku dnes ráno, se oficiálně úderem 13 hodiny našeho času stalo skutečností. AMD oficiálně oznamuje velké změny, které bez pochyb ovlivní další působení celé společnosti.

Společnost AMD ve spolupráci s investiční společností Abů Dhabí oznamuje založení nové společností s názvem The Foundry Company. Vlastníkem této společnosti bude společnost Advanced Technology Investment Company (ATIC), za kterou stojí právě Abů Dhabí a její podíl v TFC (The Foundry Company) bude 55,6%. Za to do této společnosti investuje ihned 2,1 miliardy dolarů. Dalších 700 milionů pak dodá AMD, které získá v této nové výrobní společnosti 44,4%. Nová společnost také převezem část závazků AMD a to ve výši 1,2 miliardy dolarů. Pod novou společnost budou spadat továrny AMD v Drážďanech. Navíc se začne s výstavbou továrny v USA ve státě New York. Ta by měla stát dalších 6 miliard dolarů, které půjdou od společnosti ATIC. Nová továrna je známa pod označením Fab 4x, stavět se začne příští rok a najít v ní má práci 1400 lidí, ke kterým přibude dalších 5000 později. Nově vzniklá společnost The Foundry Company se tak stane výrobní společností AMD, jejíž hlavní a jednou náplní bude výroba procesorů. V první řadě hlavně pro AMD, do budoucna se ale čeká rozšíření o výrobu dalších procesorů i pro další společnosti. Společnost také bude více spolupracovat s firmou IBM na vývoji nových výrobních postupů pro výrobu procesorů.

   Novinek je ale ještě více. AMD se tedy stane společností bez vlastních továren, i když bude držet podíl ve firmě se svými „původními „ továrnami. AMD se stane společností, která bude stát za návrhy čipů a bude značka jako doposud. AMD bude s IBM spolupracovat na vývoji vlastních procesorů a jejich technologií a starost o jejich výrobu už odedneška neleží na ní. Pro běžného zákazníka by se tedy nemělo nic změnit. Bez zajímavosti určitě není, že lidé, kteří do dnes měli na starost výrobní části ADM, nově přechází na stejné nebo obdobné pozice do nově vzniklé společnosti TFC. Dokonce i bývalý ředitel AMD, Hector Ruiz, přesedlal ze správní rady AMD do rady TFC. Za 314 milionů dolarů dnes také ve společnosti AMD zvýšila svůj podíl společnost MUBADA. Ta přikoupila dalších 11,2% a dnes už drží 19,3% podílu.

    Celý plán ještě musí posvětit úřady. U amerických institucí však může panovat jistá obava ze zvyšujícího se vlivu arabských firem na výstavní skříň americké ekonomiky, kterou jsou právě technologické firmy jako AMD. Na druhou stranu plán vystavět továrnu v NY a utvořit pracovní místa může být tou správnou pákou (zejména v dnešní době), aby americké úřady daly celému plánu zelenou. Zpráva o rozdělení AMD a nové výrobní společnosti velice kladně ovlivnila akcie společnosti AMD, které ihned po oznámení tohoto plánu vystartovaly 30% růstem. Investorům se zdá se nový plán AMD líbí ...

Zdroj: AMD  

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-10-07 16:13:06
avatar
No tak som zvedavy, ako to dopadne, nakolko sa mi to nezda ako moc dobry napad. Presne ako pisali v kometnoch k tomu kratsiemu clanku, arabi si zase pridaju nejaku sumu pre seba, a tak budu procesory zase o nieco drahsie...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 00:32:06

Pokud v tom hraje IBM, může to dopadnout velice dobře pro nás - plus 2 hráče na polí 86 procesorů.
INTEL (výroba a design)
TFC (výroba)
AMD (design a výroba)
IBM přes ATIC (design a výroba)
To, že ATIC a TFC jsou kapitalově přibuzné, neznamená nic. Pár otřesů na burze a nikdo neví kde jsou čí kapitaly.
A antimonopolní úřad ani nedovolí, například, aby TFC dělal výlučně AMD procesory. To by byla nekalá konkurence.
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 19:31:46

Xyw: O jakejch Arabech tu píšeš? Ty jsi rasista! Já teda nestraním nikomu, ale o izraelských zločineckých mafiích a jejich fašistické teorii o jejich nadřazenosti nad ostatními lidmi by se taky mohlo psát...
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 16:22:39

Lenze The Foundry Company bude vyrabat cipy nielen pre AMD a zisky z tejto vyroby budu aj pre AMD, tym sa myslim v spojeni s odburanim nakladov na prevadzku fabrik podari udrzat ceny CPU tam kde su teraz, mozno dokonca budu lacnejsie
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmmm... 2008-10-07 16:41:03
avatar
To dufam. Stale tam ale je ten faktor 3.-tej strany, ktora bude tiez chciet mat nejaky zisk. A urcite to nebude malo.
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 23:36:15
avatar
Lenže to je kravina :-). Predtým muselo AMD zaplatiť vývoj aj výrobu procesora. Teraz platí už len vývoj (samozrejme myslím len nevýrobnú časť AMD) a výrobu platí tá "tretia strana". Napr. ak pred rozdelením boli náklady na jeden procesor dajme tomu 500Sk za vývoj a 1000Sk za výrobu (čísla sú úplne od veci ale to nie je podstatné), AMD teraz zaplatí len 500Sk na jeden kus (za vývoj) a posunie to výrobnej časti, ktorá zaplatí 1000Sk (za výrobu). Je to stále o tom istom.
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 23:45:08
avatar
Dúfam, že chápeš ako to myslím :-). Napr. pred rozdelením AMD by bolo rentabilné, len ak by si ku cene procesora (500Sk vývoj + 1000Sk výroba) pripočítala napr. 10%. Čiže výsledná cena, za ktorú by to AMD posunulo distribútorovi by bola 1650Sk. Po rozdelení si nevýrobná časť pripočíta k 500Sk za vývoj 10% (50Sk), posunie to výrobnej časti, ktorá procák vyrobí a k 1000Sk (náklady na výrobu) si pripočíta 10% (100Sk), aby to pre ňu bolo tiež rentabilné. A 550Sk + 1100Sk je stále 1650Sk ako v prvom prípade :-). Čiže pokiaľ si Arabi nepovedia, že chcú zarábať viac ako 10% (príklad) na jednom procesore, sme v suchu... A keby dačo, stále tu je Intel
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 16:49:04
avatar
Netřeba zamlčovat, že po odmazání 1,2mld AMD zbývá už jenom asi -4 mld USD dalších dluhů, a továrny jsou pryč.

Co budou prodávat dál, když už nic nemají? Ještě bych neoslavoval
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 16:55:29
avatar
vždy´t jsem jasně napsal, že společnost převezme ČÁST závazků ;) ... ty jeden zamlčovat zase ... Navíc tovrány nejsou pryč, pořád v nich má AMD 44,4% podíl!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 00:39:38

Nemá 44,4%. Má 44,4%+55,6%x(podíl AMD v ATIC)
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 16:55:20
avatar
tak na to si budou muset šikulové už asi vydělat holt zadarmo nikdo nic nedá, ani arab
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 12:22:22
avatar
Kdyby byla rec o nVidii,to by DD napsal pekne vsechno a jeste by nezapomnel pripomenout,ze je HD4870X2 o 40% vykonnejsi,nez GTX280 .. Pouze joke,netreba mazat
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 18:37:42

NO podla fudzili tie tovarne maju v buducnosti sluzit nielen na vyrobu procesorov ale aj graficky kariet. Prestavba tovarne v drazdanoch by mala prebehnut niekedy v roku 2009 a podla toho co sa tam pise aj tovaren v NY by mala byt schopna vyrabat graficke karty
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9817&Itemid=1
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 22:57:03
avatar
Spis graficke procesory ne? Cele karty delaji az primo vyrobci karet...
Docela bych tomu veril, TSMC ma kapacity prece jen omezene. Nejvetsi gol by byl, kdyby se v techto tovarnych vyrabely i GPU NVidie (TSMC pro Nvidii nestaci, Nvidia by totiz rada presla na 40nm co nejdrive). To je ale uz asi velka utopie

S AMD to zase po delsi dobe vypada docela dobre, HD4XXX boduje a pokud se povede i DENEB, mohlo by AMD konecne jednou byt i v cernych cislech
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 19:11:07

Myslím, že je to výborná zpráva. Konkurence v oboru musí být. Nedivím se, že po této zprávě vylétla hodnota akcií. AMD má nyní de facto neomezené zdroje financování. Hlavně ale buduje vlastní platformu a to se ukáže jako další výhoda již velice brzy.
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Koupě akcií 2008-10-07 21:08:43
avatar
A už je pozdě skoro akcie nakupovat
12% nahoru za dnešek (počkáme až se uzavře burza, nvidia i intel jdou oba dolů, takže o to výraznější vzestup je), další růst bude jakmile (jestli) bude proces schváln vládou a voila, zisky investorů budou ke konci roku někde aspoň k 50% doufám a věřím
Když si vzpomenu, jak RH radil kupovat akcie AMD na 6$ (nebo tak nějak) a jak to znělo tehdy opravdu výhodně, že AMD už jít výrazně níž nemůže. Ale ne, mrška nás překvapila
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 22:28:49

Já si myslím, že je to určitě krok správným směrem díky kterému se můžeme dočkat naprosto vyrovnaného souboje amd vs intel. Nevím jak jinak byste chtěli tuhle situaci amd řešit ? Živořením i když bez arabů ? ..
Jinak si uvědomte, že oni postaví další továrnu, takže amd bude moct nechat vyrobit mnohem více čipů a cenu vůbec nemusí zvedat !
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 22:37:10
avatar
Hm zaujimave. Co dodat. Asi treba zacat pocitat aj s arabskym kapitalom.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-07 22:56:07
avatar
Arabum jednou ropa dojde, nic jineho nemaji, takze musi investovat aby byli pripraveni i na tyhle spatne casy. To bude ale az za nekolik desetileti, do te doby si nas koupi vsechny
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-10 07:48:22
avatar
Dufam ze sa nedame. Treba sporit na akcie hehe
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Absolutní nesouhlas. 2008-10-07 23:32:17
avatar
AMD nic nezaložila.Pokud někdo něco zakládá, tak tam má rozhodující vliv. Zde to není. Pod 50% vlivu to není nic,
jen účast.
Asi správný název zní Abů Dhabí koupilo AMD. Bude to blíže pravdy než název článku.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 00:24:35

Nekoupilo. Je spoluzakladatelem, jinak řečeno, "zakládá spolu s ATIC", Nebo i "zakladá", to je normalní obrat, mluvit v názvu o zatím neznamé firmě je k ničemu. Ano, přesněji by bylo: "AMD s AbuDhabi spoluzakládají ATIC a současně ATIC spolu s AbuDhabispoluzakládají TFC při tom ATIC má většinový podíl. Podíl AbuDhabi v ATIC je neznamý..." Ale tak se názvy poslední 300 lét nepišou.
Nemůžeme říkat o koupí firmy, ani o koupí většiny, pokud podíl AbuDhabi v ATIC nepřesahuje 90%.
AMD prodala ATIC kontrolu nad svou výrobní části - to možná jo (podíly v ATIC neznáme a možna tam jsou i několik hráčů). Ale promiň, je mi to fuk. A Tobě také. Nebo Ty jsi doposud věděl, kdo má akce samotného AMD? S nimi se normálně obchoduje na burze a nikdo neví u koho ty akce jsou. A nikoho to nezajímá. Nepleť velkou akciovku s s.r.o.čkem.
AMD se rozděluje - to by měl být název.
S "rozšiřováním" DD přehnal, to je pravda. Rozšiřuje se část, která už NENÍ AMD. Musí se na to zvýknout.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 11:00:24

Podle
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~128482,00.html
do výroby AMD procesorů a karet se nacpé 2,1 + 1,2 + 6 = 9,3 mlrd. doll. Je to jednoznačně velice dobrá správa pro nás všechny, kdo si občas staví počítač. Gratuluji, lidičky!
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 10:58:03

Dakujem DDmu za zmazanie prispevku...asi ta nastvalo, ze mi par ludi dalo +
a to som nebol ani vulgarny, ani som nikoho nenapadol, len som spomenul zopar ekonomickych faktov
inac by ma zujimalo, ci AMD vobec moze poskytnut technologiu x86(Intel) tretej strane (cosi mi hovori, ze nie)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 11:07:06

JAkých "faktov"? Že řízení potřebuje většinový podíl? Historicky je to absolutní blud, řídí ten, kdo umí, ne ten, který má. Jinak totíž, za chvíli nebude mít.
Z hledisku konkrétního příkladu jseš také vedle: AMD a ATIC rozdělili řízení rovně.
Ale proč Tě smazal, také nechápu, bývají tady i o moc větší nesmysly, než ten tvůj.
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 11:41:46

riadenie je mozno 50-50, ale dozorna rada je arabska (rozdiel je snad jasny)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Fatanh 2008-10-08 12:10:34

Ale rozdil preci neni jasny, Arabove bez lidi z AMD nevyrobi NIC, protoze pokud budou Arabove delat co nebude v souladu s AMD tak sice AMD budto krachne nebo bude prodavat patenty tretim stranam, ale dozajista krachnou i Arabove protoze spoluvlastnik vyroby neni to same co znalost technologickych procesu a jejich rizeni vyroby, minimalne nekolik let budou muset studovat vyrobni procesy a technologie v praxi nez by byli schopni sami na tech vyrobnich linkach cokoliv vyrabet...;)

Ja jsem presvedcen ze Arabove si natolik vazi penez ze investuji kvuli ziskum, a ty mit v soucasne dobe bez AMD nebudou... A druhou veci je ze v horizontu 50let dojdou zasoby ropy a oni proste musi prestat utracet a zacit investovat aby v dnesnim ekonomickem svete vubec prezili... A nutno dodat ze maji obchodnicky talent, naprosto idealni doba stat se strategickym partnerem vyrobce CPU+GPU+CHS, vyslo je to dost lacino(hypotecni potazmo burzovni krize, nizky kurz dolaru, vysoka cena ropy atpdb.)...
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 13:03:29

samozrejme, ze Arabi nie su hlupi ani ziadny dobrodinci...ide skor o to, ze ak sa AMD nebude darit, tak jednoducho ponuknu vyrobnu kapacitu napr. Intelu....
inak, samozrejme ak by som mal nejakych par sto litrov nevyuzitych, tak kupujem akcie AMD ako najaty
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Fatanh 2008-10-08 14:38:33

Nemyslim ze Intel potrebuje nejake pricmrndavace ve vyrobe kteri by je akorat okradali o casti zisku(to radeji vemou cash a postavi nove tovarny), Intel by proste s klidnym svedomim nechal Araby padnout na usta a pak mozna je koupil v konkurzu za hubicku...

A nikdo jiny neni kapitalove tak silny aby si Araby najal takze bez AMD by byli proste mrtvi.... Jedine mozna jak jsem vyse zminoval az se nauci a zvladnou vyrobu vlastnimi silami tak mozna budou schopni vyrabet pro nV ci nekoho podobneho, ale muj skromny odhad je minimalne 5-10let nez budou plne sobestacni, ale i tak nebudou mit licence etc., takze bez AMD proste neudelaji nic. Arabove jsou proste momentalne v pozici cistokrevnych investoru a myslim ze to je velmi prijatelne pro vsechny strany, i pro urady USA....
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 13:57:49

Máš absolutní pravdu, ale Fatanh pravdu nepotřebuje, chce se prostě hádat.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 14:11:27

"ATIC will:
* Have equal voting rights with AMD in The Foundry Company; "
Ty anglicky umíš aspoň trochu, nebo tady jen tak kecáš?
Ty v diskuzi chytáš jedno z mnoha tvrzení oponenta, snažíš se ho zvrátit (a ani to ti nejde) a myslíš, žes odpověděl na cely message? TO znamená, že neumíš logiku. Načvič se a potom diskutuj, jinak jen marníš čas, cizí a svůj.
Ze tvých "faktů" nevydží minimální kritiku ani jeden, chudáku. Proč se snažíš diskutovat o věcech o kterých nevíš shola nic? Chceš o něčem promluvit? Tak netvrď, ale ptej se, říkej "zda se mi, že...", nebo "co se myslíte o takové variantě..." atd. A nebudeš vypadat tak hloupě.
A méně řikej o svých tvrzeních a názorech "fakta". Faktem je to, že Ty máš tento názor, nic víc.
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - najprv citaj(ten zmazany prisp 2008-10-08 15:50:22

- ja som hovoril o ekononickych faktoch (tie su na odbornejsich serveroch trosku viac rozpisane).
- ATi musi byt hrda, lebo takeho uznavaca ich PR textov by musela dlho hladat (a ja nemusim pouzivat invektiva, aby som si zvysil rating )
- kedze som si zacal, ostatni su moji oponenti
- a vies co sa hovori "dlhe vlasy, kratky rozum" viz moj profil
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 13:43:35
avatar
Na tom celem kseftu je nejlepsi to , ze ty miliardy na upgrade tovaren ponese nekdo jiny nez AMD a ze ADM tim ze se dala dohromady s Abu ma za zadkem dalsich cca 6,5miliardy dolacu a to uz je slusny kapital.Takze ja bych to videl ze AMD zazije raketovej vzestup
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 15:38:43

1. Chce se mi jen zatloukat na dřevo.
Situace pro AMD je ještě lepší. Teď v USA je deficit peněz. A bude větší. Takže s téměř 10 mlrd navíc se dají dělat zázraky. Jen aby to nevyhodili na nějakou zbytečnost!
Dobrý, že z těch peněz 6 mlrd přijdou postupně.
2. Jo, damy a panové, a všimli jste si, že AMD má pravo vkládat kapital do TFC a tak časem i vrátit si kontrolu nad továrnami?
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 16:17:06

Toho že to utratí za nějakou blbost bych se nebál.... Za těch pár kvartálů kdy se AMD nedostávalo dost peněz se určitě naučili dost dobře hospodařit, snad kromě peněz na marketing
To že AMD by mohlo časem odkoupit svoje továrny je jenom dobře...
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 16:42:18
avatar
Přesně tak, však ještě "něco málo" dluží a věřitelé už na ně dohlédnou, aby si moc nevyskakovali a pokračovali v současném trendu a chovali se "slušně"!!
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HD5870 ? 2008-10-08 14:02:24
avatar
nechci vyvolavat flame ale na kdy jsou tak zhruba naplanovany tyhle grafiky? bude to do vanoc nebo az po? diky ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 14:12:35
avatar
Q2 2009 ;)
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 14:37:48
avatar
az Q2??? nemelo to byt nekdy v Q1?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 15:47:32

Pardon za offtopic, ale mne by zajímalo, kdy AMD zavede nějakou šetřicí technologie pro grafiky, jako vypínání grafiky v 2D nebo aspoň změna frekvencí. A vůbec prakticky nic o tom šetření nevím a informace je mááálo. Lidi, poraďte nějake zdroje! Děkuji
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re OT Gang 2008-10-08 15:56:36
avatar
Když se teď zbavili těch továren, tak snad na to budou mít víc klidu a hlavně "love" Taky na to čekám a je to to poslední, co mi na mé 4850 "trošku" vadí
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4870 2008-10-10 12:07:09
avatar
mě tedy jede grafika v klidu na 300MHz GPU/945MHZ paměti a to při telpotě 51°C a v zátěži 790/945MHz při 72°C..takže jediné co mi vadí je takt pamětí...

PS: vše jen upravou pár čísel v profilu...což chápu že není frendly user ale udělat se to dá
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Intel uz breci 2008-10-08 14:56:22

Tak to asi bude vyborny strategicky tah kdyz uz Intel breci ze to nebude korektni... :

Odkaz
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 15:40:55

Ale při tom je to přímo antimonopolistický krok! 4 hráče tam, kde byli 2. Opravdu skvěle.
No, pokud úředy to neposvítí, bude to jen z důvodu tlaku Intelu. Ale myslím, že IBM mu to prostě nedovolí.
Neznámý  - Proč byl smazán 2008-10-08 15:19:24

můj příspěvek? To jako když napíšu, že nechci aby moje peníze končili v židovských rukou u Intelu se bere že jsem rasista, nebo co? Takovou to trapnou cenzuru by jste si měl pane Stachu odpustit. Lidé tady nadávají na araby a to je v pořádku? Nebo snad židé jsou nějaké božstvo, na ketré se slušný člověk nesmí ani podívat? Proboha, pane Stachu proberte se!!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 15:59:27
avatar
mažu všechny příspěvky s rasistickým podtextem a ten váš byl ... je mi jedno jestli je někdo žid, muslim nebo křesťan, jestli je někdo červený nebo zelený, já rozděluju lidi jen na blbý a chytrý a chytrej člověk si podobné rasistické vypady odpustí ...
Neznámý  - Šálí mě zrak? 2008-10-08 16:28:55

Chtěl jsem poukázat na to, že je jen dobře, když bude výroba procesorů i v jiných rukou než židovských, protože tím bude dosaženo opravdové konkurence a ne jen "na oko". Koupí AMD araby se právě vytvoří ta opravdová konkurence. Doporučuji Vám vzdělávat se v globální ekonomice, aby jste pochopil tok financí v tzv. západním světě.
A při vší úctě k Vám, jste omezený chudák, pokud můj příspěvek považujete za rasistický. Prosím prostudujte si dějiny náboženství ať už křesťanství, sionismus, islám či budhismus a pochopíte co je rasistický příspěvek.
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 16:39:10
avatar
Největší tragedií dnešní doby je, že se někteří hlupáci naučili číst, psát a připojit se k internetu
Neznámý  - Potom nechápu 2008-10-08 16:43:03

proč se sem připojujete
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 16:45:52
avatar
A někteří si dokonce myslí, že dokáží udělat vtip !!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 18:02:12

Diskutovat s rasistou nemá smysl. Vždyť tenhle póvl diskutuje jen pokud nemá v rukou moc. Jakmile ji má, konec diskuzi a jsme v lágru.
To je stejně, jako smlouvat s komunisty :-)
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-08 17:21:49

Btw: alfa už nabízí Core i7, má je teda jen v nabídce. i7940 něco kolem 13 000kč, i7 965 kolem 23 000kč
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-10 11:50:25

To je milé, ale opravte mne, pokud se pletu, použití tohoto procesoru předpokládá použiti nizkofrekvenčních (1066, vysoké frekvence se nepodporují), nizkovoltážní (do 1,65V) ECC (tyhle procáky jsou pro servery) DDR3. To znamená také jinou cenu. 5017 kč/2GB 7cl modul. 3 moduly, 15 tis. Oproti 1117kč/ 2GB 5cl. 4 moduly, 4,5 tis. Takže dodej k ceně 10500 kč.
A zajímá mně, když budou dělat testy pro porovnání I7 a core, budou použité optimální sestavy pro každý procák? Nebo zase, vyberou optimální jen pro ten, který chtěji vyzdvihnout?
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Gang 2008-10-09 11:59:10

Opravte si stavajici megabyte(2Mb) na gigabyte(2Gb) prosim...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-09 13:36:15

Děkuji a omlouvám se, samozřejmě že máte pravdu. Víte, někde hluboce v podvědomí se mi chce psát KB... V 82. jsem psal matricový interpretor pro pc s páměti 4K. A přechod na 16K býl hltem čerstvého kyslíku.
Pamatuji si článek o tom, že HD s více, než 100M je absolutní zbytečnosti. A ženské, které chodili s 20M "kbeliky".
Prostě na ty GB doposud zvýknout nedokážu. :-)
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-09 16:29:29

JJ, a k tomu desku která stojí minimálně 4000-5000kč...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 813x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 555x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1010x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1212x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1540x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1360x
Komentářů: 7