GlobalFoundries je plně připraveno na 28nm výrobu, chystá už ale 22/20nm a spolupracuje s ARM Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 03 September 2010
altGlobalFoundries kromě AMD spolupracuje i s ARM a společně představili 28nm čip, který pokoří Intel.

 

 

 

GF ohlásilo, že je plně připraveno po vybudování potřebných kapacit a provozů, zahájit 28nm výrobu velkých i malých čipů a nabízí hned trojici výrobních 28nm technologií. Nyní se tak mohou hlásit první zájemci. Hromadná výroba na 28nm pak začne v druhé polovině příštího roku. To jistě potěšilo společnost AMD, která tak může naplánovat příchod 28nm, zbrusu nové grafické generace, která nahradí jak HD 5000, tak hybridní HD 6000, která se teprve chystá na trh a která je náhradou za zrušenou 32nm grafickou generaci. Stav 28nm výroby u konkurenční TSMC, která bude vyrábět hlavně pro NVIDIA, je neznámý, ale s největší pravděpodobností zahájí až po GF, což jsou další špatné zprávy pro NVIDIA, která nutně potřebuje 28nm FERMI.

Nicméně AMD ani NVIDIA nejsou zdaleka jedinými vývojáři čipů, kteří na nové procesy čekají. Hodně je v poslední době živo kolem čipů ARM, které doslova vládnou mobilním telefonům typu SmartPhone i mnoha novým Tabletům. A zejména Intel z nich má docela obavu, protože se mu nedaří jejich nástup nejen zastavit, ale ani zpomalit. Nejsou to totiž x86 čipy a to straší Intel nejvíce. Představte si, že nejste omezeni Intel x86 instrukcemi a ARM čipy vám pro většinu aplikací nabídnou více než dostatečný výkon, při několikrát nižší spotřebě než x86 čipy.

ARM se před nějakou dobou domluvilo na spolupráci s GlobalFoundries a výsledkem je první 28nm ARM čip. Ten je hned dvoujádrové a proti současným ARM modelům nejen že dokáže běhat na frekvencích 2,5-2,8GHz, což je proti současným 40nm se 2GHz o dost více, ale je i o30% úspornější! Ostatně už dnes ARM čipy mají v zátěži odběr třeba jen méně než 1W, takže o 30% méně při vyšším výkonu znamená sakra velký mobilní výkon a pořádná baterie vám vydrží ne hodiny, ale dny, možná týdny. ARM čipy sice neumí Windows, ale s nástupem Google Android to zdá se ani nikomu nevadí a reálně jsou na spadnutí tablety i notebooky s ARM a Android platformou.

Nicméně výroba 28nm ARM čipů začne až zhruba za rok, takže zatím může Intel chystat svou 32nm ATOM konkurenci a stejně tak je poměrně aktivní AMD se svým 40nm FUSION a později 32 Llano, což jsou všechno procesory, mířené do netbooků a tabletů. Nicméně na 1W v zátěži se za žádnou cenu nejsou schopné dostat.

 Ještě ale ani 28nm výroba u GlobalFoundries nezačala a firma už tvrdí, že finišuje s vývojem 22/20nm výroby. Příští rok nabídne první vzorky, stejně jako teď nabízí první vzorky 28nm čipů. Hromadná výroba pak začne za dva roky, v druhé polovině roku 2012 a 22/20nm grafik AMD a procesorů ARm a možná i AMD se dočkáme někdy v první polovině roku 2013. Tedy alespoň podle plánů GlobalFoundries.

Zdroj: GlobalFoundries
 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 18:29:17
avatar
Muze teda nakonec arm vytlacit x86 ?
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 19:42:57
avatar
já bych to nevyloučil, vždyť to sem furt píšu, že vize je jasná, mobil zastoupí i PC, jen přijdeš domů, dáš to do kolébky a připojíš externí velké lcd , myš a klávesnici a jedeš a nejlepší doba na kup nového telefonu bude příští podzim, stejně tak i pad-ů
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 20:45:45
avatar
furt to sem pises a furt to je stejna blbost...mobil ti nikdy v dohledne dobe takle nemuze nahradit pc. jsou to dve uplne jinak zamerena zarizeni, i kdyz v nekterych pripadech maji stejne funkce a nenarocnemu uzivateli muze stacit ten smartphone.

chtel bych videt co by rikal takovej wowkar na to, ze se mu uprostred souboje s bossem zmrazi obrazovka a na ni se objevi napis "vola maminka/pritelkyne/zena/babicka". chtel bych videt jak se budou resit takle pocitace v praci at uz pro sekretarku nebo grafika, programatora kohokoli. chtel bych videt jak budes cestovat misto s notebookem, tak s telefonem, kterej ale kdyz se ti vybije tak si pak ani nezavolas, ani neposlechnes mp3 ani nic.

pocitac se ti muze klidne zmensit, ale mobilni telefon ti nenahradi. ten maji totiz bezni lide na volani. a spousta lidi ho potrebuje mit porad aktivni a u sebe. a tohle se proste s tou tvoji "vizi" vubec neslucuje.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 21:08:25
avatar
blbost je co píšeš ty, 90% času co dělám na desktopu je prohlížení netu a nebo videa... dále počítač nebude nahrazovat telefon ,ale telefon nahradí počítač... a nějaké wowko ať si klidně kdo potřebuje dál hraje na PC, 90 % uživatelů to nedělá a nebude potřebovat a bude jim k tomu co dělají stačit zadokovaný telefon
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 21:12:54
avatar
co nahradi co je uplne jedno. telefon delaji telefonem telefonni funkce, takze volani a naka sms k tomu. ty si vetsinu casu jen prohlizis net, tak tobe bude to bude takle na doma stacit. ale pocitace se nepouzivaji jen doma a jen na prohlizeni internetu a videi. a rozhodne 90% uzivatelu nepouziva pocitac jenom takle...
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 21:16:15

Zatim je to pravda, nic nenastve vic nez kdyz si vysajes telefon jednim filmem a pak ti chcipne pri pracovnim hovoru. A cim chytrejsi je telefon tim ma clovek vetsi tendenci na nem delat blbosti co vysavaj baterku.

To dokovani doma by bylo celkem fajn, jenze zase na vetsi obraz a rychlej net + flash a videa potrebujes vetsi vykon a zase to zere vic baterii.

Nepredpokladnam, ze v blizky dobe vytvorej telefon s dostatecnym vykonem a vydrzi 12+h na maximalni vytizeni aby se dalo zarucit, ze pokud se bude kazdej den prez noc nabijet tak ti prez den nechipne at s tim delas co s tim delas. Potom to bude pro vetsinu populace pouzitelny reseni.

Navic pri pripojeni klavesnice a mysi potrebujes velice rychlou odezvu a to zadny dnesni telefon nema.
Pracnik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 11:05:17

Myslím, že pan Stejskal má pravdu. Já sem sice momentálně píšu poprvý, ale tuhle vizi mám taky a už se na ní dost těším.
Chtěl bych mít zařízení (nevím jestli se bude nazývat telefon, netbook, nebo úplně jinak...), který zastane všechny tyhle funkce. Mobilní telefon by to umělo, myš a klávesnice by se připojily přes Bluetooth, monitor by se promítal na zeď ze zabudovaného projektoru, na net by to bylo připojený buď přes wifi nebo GPRS.
Já bych jenom přijel na hotel, píchnul to do nabíječky, protože tohle zatím samozřejmě samo dlouhodbě pracovat neumí a měl bych tam všechno.

Zaměstnanci firem nepotřebují žádný výkon. Makají v Officech, případně v informačním systému a to jsou nenáročné aplikace. A v mobilitě je tohle k nezaplacení.

Ano, má to svá úskalí. Pokud se Ti to vybije, tak si nezavoláš, ale v dnešní době tohle skutečně nikdo neřeší. Smartphony taky vydrží jeden den a pak ho musíš nabíjet. Tak to bohužel je....

A je jasný, že na hry tohle nebude. Ale to nikoho ani zajímat nebude. Alespoň ve firemní sféře, která táhne prodej počítačů dopředu ne.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 12:06:49
avatar
No uz chci videt jak mi na tom v praci pri testovani pojedou 3 vmwary zaroven Samozrejme do budoucna se pc a chytre telefony budou cim dal vice prekryvat ve funkcich a vyuzitelnosti, ale zcela jiste jedno nenahradi uplne to druhe, budou proste koexistostovat vedle sebe. Samozrejme hodne lidem to muze/bude stacit, ale jsou a budou prostredi, kde se toto proste nestane. Ne kazdy dela v kancelari kde pouziva jenom office jak ty si predstavujes. Je take hodne praci kde potrebujes poradny vykon a to je jen jeden uhel pohledu. Uz vidim jak by mi zamestnavatel dovolil si vzit pocitac(mobil ktery by ho suploval) se vsemi citlivymi firemnimi daty domu.
Pracnik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-05 13:24:20

Tak to samozřejmě chápu. Je jasné, že těžko bude kdy zařízení které uspokojí všechny. Tak si to taky nepředstavuju. Ale rozhodně je možné takto pokrýt významnou část uživatelů.
Pracuju v IT oddělení firmy o cca 2500 uživatelích, takže už je to zajímavý vzorek lidí. Cca 1/3 uživatelů má standardní PC které pro jejich účely je hodně výkonné. Pak 1/3 má notebooky, které jsou výkonné zhruba stejně jako počítače první třetiny. A poslední třetina má výkonné workstationy (konstruktéři a pod...). Takže si myslím, že tímto zařízeím by se mohly nahradit minimálně 1/3 uživatelů (té s notebooky).

A takhle si myslím že to může být u direm podobné velikosti stejné. Rozhodně se to nebude nějak lišit nějak výrazně. Velké firmy které mají zaměstnance s notebooky a nejsou to zrovna notebooky zaměřené na výkon (což je u nás z těch notebooků většina).

Musíš přemýšlet ve větším měřítku, ne jen z pohledu jednoho uživatele který má hodně rozdílné potřeby, jako třeba ty.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-08 08:02:07
avatar
Citace:
Musíš přemýšlet ve větším měřítku, ne jen z pohledu jednoho uživatele který má hodně rozdílné potřeby, jako třeba ty.


A presne to jsem psal, ze to hodne uzivatelum bude stacit, ale budou prostredi, kde tato situace nenastane. Nebo snad ne?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-08 10:45:22
avatar
jenze narozdil od notebooku se na takovymhle "telefonu" neda normalne pracovat v terenu. jedine ze by sis k nemu tahal lcd a klavesnici s trackpointem. kdyz se ti pak telefon vybije (a to pri takovehle praci se stane hodne rychlo) tak si ani nezavolas a razem se presunes do stredoveku...ja chcu pouzivat malej lehkej telefon akorat do kapsy s vydrzi nekolika dnu na volani, sms a obcas internet kdyz k nemu nebudu mit pristup pres pc a klidne i nekdy jako navigaci, kdyz jedu nekam kde to neznam a dokud nebudu mit novy auto s integrovanou navigaci. tohle mi vcelku splnuje obycejna symbianova nokia. dale potrebuju pouzivat mensi ale odolnej notebook 13-14" se slusnou vydrzi 7h+, kterej si muzu brat na ruzny seminare, pracovat na nem a mit na nem pristup na internet kdyz budu mimo domov a klidne si v pripade velke nudy zahrat nejakou "jednoduchou" blbost. thinkpad s linuxem a freeware linuxova tahova strategie battle for wesnoth, pripadne moje milovany stary rpg mi tohle splni temer beze zbytku. a doma chcu mit slusne vykony desktop na hrani her, poslech muziky, na aspon 2x do roka zpracovani videa z fullhd kamery, prohlizeni netu a spoustu jinejch blbinek. nevim proc bych mel misto toho pouzivat jedno zarizeni, ktery by to sice zvladalo vse, ale nic dokonale a nic pohodlne, se spoustou vetsich ci mensich kompromisu. ja budoucnost vidim v tom ze si budu moci vybrat to co mi splni moje pozadavky co nejlepe a ne ze se budu omezovat na jednu vec, ktera neumi nic poradne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 19:48:38
avatar
tak není otázka jestli x86 skončí a bude překonáno ... ale kdy ...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 08:28:31

Může se stát, že se začnou hry prodávat nejen na platformě PS, XBOX, PC, ale i ARM/ Android?
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 10:01:50
avatar
Vždyť to už se přece dávno děje. Jen to zatím nejsou AAA hry.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 12:33:54
avatar
Jj taky je možná otázkou času kdy bude OS Android i pro x86_64 pc, čili útok na Windows,....
Jedno je jisté, na Padech prijde k wálce platforem kere mohou ovlivnit nasledujici mobilní i desctopový trh
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 20:52:29
avatar
arm si nejspise obsadi mobilni segment, protoze pro nej je to zarizeni urceno. tam x86 architektura nema sanci. snazit se muze microsoft i intel sebevic, ale v moznostech te architektury to neni. v desktopech a v pracovnim nasazeni, ale arm moc sanci vytlacit x86 nema, ani se o to zatim nesnazi a nejspise ani nebude. tady muze x86 nahradit nejspise jen intel...
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 18:32:42
avatar
Som rád že sa ARM a Linuxu (android) tak dari. Je na čase dostat dostať do kolien Wintel
dolinator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 18:33:59
avatar
ARM ma pred sebou asi velku buducnost a zda sa ze o nich budeme pocut viac a viac...
Minexew [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 18:34:46
avatar
IMHO by ARM čipy měly šanci uspět i na desktopu, nebýt závislosti současného nejrozšířenějšího OS a proprietárních aplikací na x86 platformě.
Snad se jim povede dobře aspoň ve smartphonech a net/noteboocích, mohlo by to pomoct Linuxovým systémům (které s ARM platformou nemají nejmenší problém), které by spousta lidí jinak nikdy nevyzkoušela a nezjistila, že třeba "to Ubuntu je nakonec docela fajn"...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 18:58:55
avatar
Konečne skončí monopolná výroba TSMC a uvidíme ako to bude naďalej s dostupnosťou, rozširovaním značiek a tým najhlavnejším - cenou.
O Nvidiu by som sa nebál, mám také tušenie že takisto pôjde vyrábať do GF
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 19:31:32
avatar
GloFo nebude stihat, lebo estelen stavia novu tovaren a ked ju dostavia tak istotne aj bez nvidie bude mat co v nej robit.... TSMC stavia velke kapacity prave koli AMD a vyrobe procesorov pre AMD.... 40n TSMC proces tu este s nami bude dlhsie, AMD to vadit nebude, bude na 40n TSMC vyrabat aj nove HD6000 aj procesory a istotne postupne aj cipsety...., smolu ma hlavne nvidia ktorej 40n TSMC proces nesedi a potrebuje mensi, no to si pocka este dlhsie....aj TSMC aj GloFo budu mat co robit....a este tu male aj UMC ktora uz ma tiez 40n proces no AMD uz vyraba v TSMC a pre nvidiu je nanic...
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 19:45:34
avatar
Škoda že je AMD za Intelem pořád cca 1,5 roku pozadu s výrobním procesem. Kdyby AMD mohlo vyrábět Phenomy 32nm tak by z nich vymáčklo víc, mohlo lépe konkurovat a dřív uvést Bulldozer.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 19:55:37
avatar
Phenomu nepomôže už nič. Ako architektúra je už za zenitom. (tým netvrdím, že v strednej triede je zlá)
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 12:37:15
avatar
jednoznačne,... phenom ma nejlepší léta za sebou,.. na Sandy Bridge už se nechytá,
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-05 01:04:06
avatar
Jasně že je Phenom za zenitem, o tom žádná. Ale kdyby AMD mělo 32nm jako Intel, mohlo Phenom od začátku 2010 vyrábět na 32nm a letošní vánoce už vydat Bulldozer.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 23:44:07
avatar
njn ... tak jsou to jednoduché počty ... Intelje největší výrobce mikroprocesorů všeho druhu na světě a bez něj se v podstatě nená obejít .... z toho vyplýváají i finanční možnosti teéto spoelčnosti, která sama zajišťuje kolem 10% z celkové produkce čipů na světě.

AMD je prcek, firmička jako řada jiných, kterou ale nějakou náhodou dokáže produktově s Intelem alespoń trochu držet krok a je jediným skutečným "konkurentem" Intelu na tomto poli. Bohužel tahle firmička má čistě z procesorů roční příjmy (cca 4 miliardy) ve výši jen o málo vyšší, než Intel čistý zisk za jediný kvartál (2 - 2,5miliardy)! Intel navíc každý kvartál narve 3 miliardy do vývoje - to si AMD nikdy nemůže dovolit.

No a pak to vypadá, jako vypadá. Není ale vůbec ostuda mít za těchto podmínek stále konkurence schopné CPU a zhruba 20% podílu na CPu trhu celkem ... Musíme doufat, že se AMD podaří podobná neuvěřitelná věc, jako v době Athlon64, kdy Intel technologicky zaspal ... ale je to dost nepravděpodobné řekl bych
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 20:40:52
avatar
To už nějak daleko co bude v roce 2013, to už bude po 21.12.2012 a taky nemusí být nic Mě teď hlavně zajímá 32nm Bulldozer
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 21:49:52
avatar
Už aby s pc zmizela architektura x86 a přeslo se na něco nové - perspektivní. Přeci jen, je x86 skoro na maximu svých možností. A microsoft by už měl vymýšlet win na ARM chipy
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 10:14:36
avatar
Jen pro upřesnění. M$ už OS pro ARM procesory dávno má: WinCE

A co se týče překonání x86 na desktopech, myslím, že to ještě hezkých pár let nehrozí. Minimálně ve firemní sféře. Zkrátka a jednoduše proto, že firmy mají zakoupené x86 aplikace a operační systémy a měnit všechno naráz stojí hodně velké peníze.
V3N3C [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 12:24:08
avatar
Tak nevím, x86 má pořád dost sil na to utkat a překonat i to nejlepší co se vyrábí. Nemálo serverů běží na x86 a desktop? Ty jsou z 99,9 procent na x86.
Jenom asi nemůže konkurovat ARMu v zařízeních s malým příkonem, ale ARM zase nemůže konkurovat (prozatím) x86 na poli výkonných procesorů. Docela by mě zajímalo jak je to s výkonem x86 a ARM na stejné frekvenci.
Jak už napsal DD není otázka zda bude x86 nahrazeno, ale kdy.... je jasné že x86 tu nebude na věky, ale je otázkou zda ho nahradí právě ARM, kde jsou vůbec možnosti x86 a ARMu ve výkonu?
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 17:59:56

Otázka spíš je, jestli se Intelu podaří prosadit se v mobilních zařízeních. Myslím že nebude dlouho trvat, než se objeví první smartfouny s Atomem.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 07:05:56
avatar
Souhlas Kevine ale myslím že jim to ještě chvilku potrvá,kam pospíchat vždyť každý vývoj se nejdřív musí pořádně zaplatit od nás zákazníků.A já teť také akorát čekám jak dopadne nová arch.od AMD Buldozer,věřím že nás čeká spoustu.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 08:18:07
avatar
Od slova Bulldozer se dá očekávat, že "srovná" konkurenci
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 08:40:49
avatar
Máš pravdu,ještě před rokem jsem jezdil jedním ruské výroby na skládce nebezpečného odpadu v Lukavci u Lovosic a doufám že AMD nedopadne jako ten Stalinec T 100.Člověče to zní jako terminátor a jsem doma.
luski [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Windows pre ARM 2010-09-04 07:55:48

Ibaze by Microsoft napisal Windows mobile pre ARM, alebo nejaku mutaciu win 7 pre ARM.
Trovaricon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 15:56:03

Na ARM platformu ma MS Windows CE (posledna verzia 6.0). Tento rok je navyse planovany Windows Embedded Compact 7. Nemyslim si, ze ARM zariadeniam by prospelo ak by na nich bezal "prekompilovany" windows 7. Na taketo zariadenia sa hodia OS typu "DOS s pekne blikajucim GUI" - to je presne to, preco si to 90% majitelov tychto zariadeni kupilo.
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 17:30:22

Monopol jako je Intel nigdy nedopustí aby mu soupeř přebral trh (část). To už spíš ARM koupí a sme zase na podělaný x86
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 17:55:21

Intel nemá o koupi ARM zájem. Donenávna Intel dokonce vyráběl procesory na bázi ARM (XScale). Před pár lety ale vše co souviselo s ARMy prodal a od té doby vyvíjí ATOMy. Poslední generace Atomů (Moorestown) je už může konkurovat ARMům co se týče spotřeby a samozřejmě i výkonem.
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-04 18:10:14

Tak v tom případě líp pro nás
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-06 13:08:58

cakame na Windows7 for ARM
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 478x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 314x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 871x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1163x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1482x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6