HD3800 levnější než 8800GT - výkon nižší? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 30 říjen 2007

nvidiaPomalu se můžeme připravovat na bitvu dvou přímých konkurentů a to jak na poli výkonu, tak (a to hlavně) na poli ceny ...

 

 

Jak jsme se obávali a mnozí nevěřili, někteří se dokonce skoro hádali :) - GF8800GT 512MB po vydání několika málo tisíc kusů zmizela z pultů jako pára nad hrncem. GF8800GT 512MB zkrátka v tuto chvíli nejsou dostupné! Vysoká poptávka, hnaná velmi dobrými výkony této karty v testech se bohužel projevila i na rostoucí ceně. Dokonce mnozí distributoři potvrzují, že vyprodaná je už i druhá várka těchto výkonných karet, která teprve přijde. Vydání GF8800GT tak zatím spíše připomíná stará známá papírová vydání a high-endový výkon GF8800GT mohlo okusit zatím jen pár tisíc šťastlivců na celém světě. Sice je to více než v případě ještě nedostupnější HD2900PRO, ale i tak jsme mnozí čekali asi trochu více karet za nižší cenu. Situace by se mohla uklidnit až s vydáním konkurenčních ATI HD3800, které by měly být konkurenceschopné a kromě toho, že by měly být levnější, pozitivně ovlivní i cenu GF8800GT ...

gf8800gt-vs-rv670-2

Jistě se mnozí shání po výkonu očekávané RV670. Jak víme, objeví se dvě verze HD3850 a HD3870. Nvidia vydala nějaké ty grafy porovnávající její GF8800GT s konkurenční RV670XT (HD3870). Tento graf musíme jako vždy brát s velkou rezervou. Jednak si povšimněte, kde začíná svislá osa, takže rozdíly vypadají větší, než ve skutečnosti jsou. Navíc je výkon HD3870 udělán jako 100% a výkon 8800GT je přírůstkový. Takže pokud bychom mluvili v reálných číslech, tak by ten graf mohl vypadat dejme tomu takhle nějak:

gf8800gt-vs-rv670

(NEZACHYCUJE SKUTEČNOST!!! - NO TRUE)

Věřte tomu nebo ne, ale díváte se na graf ukazující stejná čísla, jako ten výše - stejnou skutečnost pouze procenta jsou převedena na reálný rozdíl a samozřejmě osa začíná od 0! Samozřejmě ty hodnoty FPS jsem si vymyslel! Ten graf vůbec nezachycuje skutečnost, i když hodnoty FPS víceméně odpovídat jednotlivým hrám mohou - jen ukazuje, jak vypadá hraní si s procenty a s výškou sloupečků! Počkejme si na skutečné výsledky a skutečné testy!

gf8800gt-karta-3

A pokud se ptáte na cenu, tak to je právě otázka za milion. Vysoká poptávka a nízká dostupnost udělaly z GF8800GT 512MB poněkud dražší zboží, než původně mělo být. Pokud bychom alespoň připustili (na základě grafu od nVidie) fakt, že ATI HD3870 bude o zhruba 8-10% pomalejší než GF8800GT, tak logicky bude muset být u HD3870 nižší cena. Navíc ATI se zatím dušuje, že by RV670 mělo být po vydání dostatek a cena té nejvýkonnější verze by podle posledních spekulací měla být 199 euro, zatímco GF8800GT stojí 249 euro. Právě dřívější vydání GF8800GT způsobilo, že Nvidia byla s tvorbou cen první na tahu a ATI vyčkávala a teď bude podle nVidie tvořit ceny svých HD3800. ATI hraje do karet i nižší výrobní postup - menší jádro a tedy nejspíše i nižší výrobní náklady.

Pro ty, kteří s nákupem grafické karty čekali právě do vydání GF8800GT a RV670 se nic moc s vydáním GF8800GT neděje. Stejně si počkají na vydání RV670 a pak si vyberou dle svého a podle toho, co bude dostupné ;), navíc za příznivější cenu, než co teď stojí GF8800GT. No a ti kteří už po vydání GF8800GT mají vybráno, tak si chtě-nechtě počkají taky, protože těch GF8800GT v obchodech není zase tolik, kolik bychom si dnes přáli. Předpokládám, že s blížícím se vydáním RV670 se dočkáme uniklých testů i nástřelů cen, stejně jako tomu bylo před vydáním GF8800GT.

Zdroj: Fudzilla a VR-zone

Za gramatickou správnost ručí Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hm 2007-10-30 13:30:06
avatar
Uvidíme. Jakákoliv konkurence si ráda trosku přidá k svému výrobku než je realita (nebo ubere soupeři). Takže i kdyby nový Radeon 3870 byl třeba o 5% méně výkonny, ale stál třeba 5 000 kč a přitom měl třeba dvouslotovej chladič, který by zchladil na nižší teplotu jádro a nebyl hlučnější jak u 8800GT tak by to bylo taky super. Opravdu uvidíme při pravých testech. Taky se může stát, že ty údaje jsou zprávné, ale patří 3850 verzi a ne 3870. Co vy víte. Už se těším jak si na začátku prosince budu vybírat z více možností.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 14:51:06
avatar
JAK hlučná je 8800GT? Jako 8800GTS. Pokud vím, na její hlučnost si nikdo nestěžoval... Pokud to nebylo myšleno jako obava, aby nebyl hlučnější než u 8800GT...
pnovak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zase jen spekulace 2007-10-30 13:59:48

Vážený pane DDDDoooome Stachu, chtěl bych vám připomenout chronologii několika Vašich "výkřiků" na serveru zive.cz. Máte pravdu, tak jak jste uvedl v komentáři z 2007-10-29 12:20:52: ... jde o to jestli ěmla být HD2900 rychlejěí než 8800GTX, pokud vím, tak od AMD ATi nic takového nikdynezaznělo, všechny tyhle pověsti vznikli povídačkami mezi novináři a klepy na internetu po forech a pak jsme to všichni brali jako fakt ...

Živě, 9.1.2007:
"Ačkoli je 8800GTX v současnosti jasně nejvýkonnější grafickou kartou, tak z velkého úspěchu se rázem může stát velký průšvih. Již totiž pronikají na povrch informace o nové ATI a i z velmi důvěryhodných zdrojů se mluví o R600 jako jasném výkonovém králi, ale co více. Ono se mluví až o 25% výkonovém rozdílu proti 8800GTX při stejné ceně!"

Živě, 30.1.2007:
"Mnozí vyčkávají, s čím vyrukuje ATI a pak se rozhodnou. Chápu, že to některým notorickým flamerům nemusí jít tak úplně na rozum, že o GeForce 8800 GTX není takový zájem. Ale je skutečně nač čekat. Již nikdo nepochybuje o tom, že nová ATI bude výkonnější, a to o dost. Od karty s 1 GB RAM DDR4 o frekvenci 2,2 GHz s 512bitovou sběrnicí nelze čekat nic jiného."

Živě, 1.3.2007:
"Čeká (poz. řada 8800) na konkurenční ATI Radeon X2900 XTX, který byl ale ještě pozdržen. Výkon X2900 XTX již je spíše veřejným tajemstvím a díky parametrům 512bit a 1GB DDR4 je vyšší než výkon 8800 GTX, což chuti pořídit si teď 8800 GTX zrovna nepřidá."

Živě, 29.3.2007:
"Mnoho otázek je i kolem unifikovaných shaderů, není jasné, zda je vůbec 8800 plnohodnotným čipem, nebo jen nějakým přechodem. Co se týká konkurence, tak vynecháme-li všechny spekulace kolem parametrů, poslední zatím známý termín vydání konkurenčních ATI X2900 XTX je stanovený na konec dubna, kdy se v Tunisu uskuteční dvoudenní akce, které nemá svou velikostí při představení nové grafické karty obdoby. AMD si musí být novou generací karet hodně jisto."

Živě, 3.5.2007:
"Jedno je po zatím zveřejněných výsledcích ATI HD 2900XT jasné. Tento model není konkurentem 8800GTX, tedy alespoň ne v hrách pro DirectX 9. Pokud hledáte to nejlepší, pak je to stále 8800 GTX."

Živě, 31.5.2007:
"GeForce 8800GTS je na trhu od listopadu loňského roku, ale teprve nedávno se Nvidii podařilo doladit ovladače. Právě v tomto ohledu je na tom nový Radeon HD 2900 XT hůře – ovladače mají k podobnému stavu daleko."

atd ...

Něco takového by opravdu vydalo za pořádný článek. Pokud k tomu připočteme způsob vyjadřování a češtinu úrovně žáka 3. třídy základní školy lze konstatovat, že Internet opravdu snese všechno. Hodně úspěchů ve Vaší snaze šířit (dez)informace o světě IT.

P.S.: Na www.ddworld.cz občas zajdu pro pobavení. Mnohdy to opravdu stojí za to.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 14:53:27

Tak to by me ted zajimala reakce pana Stacha...

Kazdopadne, takove cekani jako na modlu uz tady bylo zhruba pred rokem, asi se stejnym vysledkem...mnoho lidi stale ceka, ze se neco stane, ale nestane se pravdepodobne nic, lidr trhu (s 3D kartami pro rejpaly...) je v tuto chvili jasny...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:12:29
avatar
njn teď už mám informace z první ruky, dříve to byly informace tak ze třetího kolena podle toho to proto vypadalo ;)
Partyman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Zase jen spekulace 2007-10-30 14:54:53

Dobře jsem se pobavil Pokud jde o spekulace, tak DD perlí vždycky. Jeho články zrají ještě líp jak karty od ATI. Někdy si pročítám starší články a jsou opravdu zábavné. Za The Best of považuji tenhle:
Odkaz
Citace:
Pokud tedy nVidia urychleně nepřipravuje 9800GTX, pak skutečně nevím, čím by v dohledné době měla náskok ATI stáhnout.

řada GeForce 8 jedním z největších průšvihů nVidie v její historii

budeme sbírat čelisti hluboko pod stolem a smát se nVidii a jejím GF8800
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:08:57
avatar
No, ty spekulace dejme tomu, mně spíš vadí ty rejpavé věty k NVidii, o ATI tady žádné takové nenajdete. Pak to s odstupem času působí směšně a zaujatě...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:15:12
avatar
No já se občas bavím taky no ale jak říkám, za ten letošní rok se stalo mnoho věcí a jedním z nich je i spolupráce s výrobci, takže mám víceméně přesné informace dopředu z první ruky, nicméně mnoho je pod NDA a tak s jejich zveřejněním musíte často počkat až jestli to náhodou někdo nevyšťourá na netu a pak můžete jen tak mimochodem nadhodit nějakou informaci jako spekulaci. Myslím ale, že divokých spekulací přeci jen ubylo ... navíc pokud se podíváme najiné IT magazíny, české i zahraniční, informují o těch samých spekulacích takže myslím, že DDWorld není nějaká zvláštnost
Neznámý  - re: 2007-11-01 15:29:54

Mně se zdá, že za poslední týdny spekulací na DDW přibylo. Jedná se vesměs o články o grafických kartách. Ale zábava je tu pořád dobrá
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:16:52
avatar
Díky že nás sledujete Myslím, že máme i množství článků kde se spekulace nevyskytují a jsou velmi kvalitní a informativní.

ADD moje spekulace: dříve byly založeny na informacích, které jsem pochytil z internetových for apod, od té doby, co mám spolupráci mnoha výrobců se myslím informovanost hodně zlepšila a ubylo divokých spekulací jen na základě jedna bába povídala ... PS: nevím co je na posledních dvou reakcích z května na živě špatně ...

Vzhledem ke stoupajícímu zájmu o spolupráci ze strany výrobců a rostoucím počtu čtenářů, si myslím, že to s DDWorld asi nebude tak k pobavení a špatné, jak si myslíte ... Nicméně vzhledem k tomu, že humor mám rád, sám si občas pročítám staré články s "předběžnými ifnormacemi" mohu vás však ujistit, že pokud se podíváte na mnoho jiných IT serverů apod, tak tam najdete uplně stejné spekulace apod.

AD čeština: dělám co můžu, ale ne každý je jazykověděc, navíc se mi tu asi torchu tlučou všechny ty automatické opravovatele, někdy mi tam nasekají chyby oni Nicméně i tak myslím, že to má do 3.tř daleko ;)
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:13:03
avatar
Pravda je, že už to není tak hrozné jako to bývalo
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:31:13
avatar
to zní až zklamaně
Neznámý  - re: 2007-11-01 15:31:31

Bohužel musím konstatovat, že v téměř každém článku je nějaká ta pravopisná chyba ... no co, aspoň to nepřelítnu očima tak rychle. GL.
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 17:47:58
avatar
Kdo vi co by ste stalo kdyby nenastala akvizace ATi firmou AMD.... Treba by vsechno bylo uplne jinak
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 14:04:47
avatar
http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2007/10/30/nvidia-8800gt-price-caught

Dávam do pozornosti zajímavej článek ohledne cen 8800gt.
Malin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - test?! :D 2007-10-30 15:02:18

rad bych, kdyby mohl DD dat CELY ten screen toho "testu" viz. Odkaz

a vsimnete si vsichni zdeleni drobnym pismem vlevo dole!!!
NVIDIA corporation 2006
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:07:09
avatar
V článku je přeci napsáno, že je vydala NVidia, navíc jsou na tom horním grafu logo NVidie, vy ho tam nevidíte? Myslím, že je to férovější než testy "uniklé z důvěryhodného zdroje" u ATI2900... člověk aspoň ví, že tomu nemůže úplně věřit...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:18:35
avatar
No nvidia dělá takovéhle prezentace a je klidně možné že ten kdo jí dělal tak použil hotové podklady z loňska no
Neznámý  - Re: 2007-11-01 15:39:06

Taky je možnost, že tu prezentaci měli hotovou již loni. Podle mých informací spolupracuje nVidia s Intelem na grafických čipech nové generace, kde budou využity biotechnologie. Zatím půjde jen o zvířecí tkáně, ale jedna paní povídala, že jistý B.Gates má v Silicon Valley tajnou laboratoř, kde propojují počítačové čipy s lidským mozkem. Už bylo vyrobeno několik revizí čipů s živou tkání a zatím největším problémem je zápach. Přetaktování je téměř nemožné, čipy smrdí i na default hodnotách..... a dost
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-30 15:09:06
avatar
obc napsal:
JAK hlučná je 8800GT? Jako 8800GTS. Pokud vím, na její hlučnost si nikdo nestěžoval... Pokud to nebylo myšleno jako obava, aby nebyl hlučnější než u 8800GT...


Jo to bylo myšleno jako obava.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-30 15:17:02
avatar
Bob napsal:
lidr trhu (s 3D kartami pro rejpaly...) je v tuto chvili jasny...
...
no vidis a ja jsem se vsema atinama co jsem kdy mel naprosto spokojen a lidr mi je uplne u ... jak ten v grafickem tak i politickem .)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:22:12
avatar
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kdyz uz si teda tykame... 2007-10-30 15:30:45

tak se modli, aby takovych jako ty tady bylo co nejvic, protoze pokud to tak s ATI/AMD pujde dal (myslim tim x poslednich kvartalu s vyraznou ztratou), tak jejich karty za "chvili" sezenes bud jen v bazaru nebo v jinych barvach...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 15:40:42
avatar
Vety do vetru

ATi stráci tržní podíl ale rozhodne prodáva kvartál co kvartál víc karet. Důležitá je taky marže jakou si k výrobním nákladum pridáva.
Viz. poslední burzovní správy kde akcie Nvidie i navzdory tomu že na trh prišla G92 stratila 15 % své hodnoty....

Ne vše se řídi zdravým sedláckym rozumem jak by človek očekával.
ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-23 19:57:10
avatar
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Zase jen spekulace 2007-10-30 15:21:34
avatar
pnovak napsal:
....


pane Novák. Já rozhodně nezdílím kladně vše co se napíše na DDWORLD, ale v té době si každý myslel že 2900XT bude lepší jak GTX i já. Jenže po vydání bohužel vyšla na světlo, že to tak skvělé není a k tomu ještě nevyladěné ovladače. Já doufá, že se AMD-ATI poučila. CO se týče češtiny přirovnávající k žákovi 3. třídy, tak se musím smát. Jelikož žák 3. třidy je rád, že vůbec umí psát natož mít skvělou gramatiku, skvělé slohové cítění apod. Jo jestli jste ten Novák co si stěžuje na pctuningu (nebo někde na jinem HW webu), že si koupil před týdnem 8800GTS, tak Vás lituji.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-30 15:52:09

no, kdyz uz tak ztraci, a ne straci...

Zbytek hovori za vse...vzhledem k tomu, ze v distribucnim businessu delam uz x let, tak si dokazu ledacos spocitat - a je nad slunce jasne, kdo v posledni dobe prodava s vetsi marzi - a ATI to rozhodne (vzhledem k jeji situaci)neni...viz. "1950"...

Ano, hodnota akcii ledacos napovida, jenze dulezitejsi je hospodarsky vysledek, a v tom se obe firmy opravdu porovnavat nemohou...
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 16:28:01
avatar
To že Bob deláš v distribučním businessiu je jedna vec. Druhá vec je to co ty a ni ja vedet nemůžeme a to je % které si k samotné vyrobené karte dáva ATi.
Ad. hospodársky výsledky, sám musíš vedet že v tomhle segmentu není výsledek hospodárení z krátkodobého hlediska tak důležitý jako u menších firem.
Ad.2 : Kdo verí že AMD skrachuje at radši verí v setkáni tretího druhu.
(už jen proto že vždy sa najde nekdo kdo do ty firmy peníze napunpuje )
pnovak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Re: Zase jen spekulace 2007-10-30 16:06:18

Pane Stachu. Jsem rád, že jste vše v tom mém komentáři vzal sportovně a musím se omluvit za tu "3. třídu". Není lehké psát o novinkách v oblasti IT.
Mimochodem já jsem nově registrovaný na serveru DDWorld, jsem starší ročník a docela se mi líbí ten souboj příznivců AMD/ATI x NVidia. Připomíná mi to válku mezi příznivci značek Canon x Nikon. Pokud každý hájí tu "svou" značku, znamená to jediné: obě dvě jsou výborné. Nejhorší by bylo, kdybychom neměli na výběr.

P.S.: Měl jsem NVidii, nyní mám ATI a v druhé polovině příštího roku si budu kupovat nový PC s grafickou kartou značky ???. Přeji hezký den a těším se na Vaše recenze HW a SW sestavené na základě bližší spolupráce s výrobci či distributory, jak uvádíte.
Honza555 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 16:52:25

''souboj příznivců AMD/ATI x NVidia'' ano mě se to také líbí, každý preferuje tu svou značku, někdy to je až k smíchu ,podobná válka je všude, pro mě třeba strašně k zasmátí Ferrari vs. Mclaren ve formuli 1...obecně se vždy najdou jedinci, kteří plácájí nesmysly...a jsou jen a jen zaslepeni svou pravdou
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 17:17:54
avatar
No sice je pravda ze tento test vydala nVidia, ale uz jsem slysel dost reci o tom, ze G92 bude silnejsi nez RV670, bohuzel mi to zacina pripominat situaci z doby zhruba pred necelym rokem, jak se priznivci AMD tesili, jaka bomba bude HD2600XT 512MB DDR4. Nic takoveho se nekonalo. A na RV670 se tesili vsichni jeste vic. Ale co, pokud AMD nasadi rozumnou cenu a bude to vykonnejsi jak HD2900XT, tak to bude moc fajn. A myslim, ze suda generace nVidia GeForce je vzdy velice zdarila, licha je jen mirne vylepsena. Ale uvidime. Docela me zarazi, ze GF8 je tady uz nejaky ten patek, presne receno opravdu hodne patku a zadna zminka o GF9.
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 23:36:58
avatar
Mas pravdu, lichy generace se moc nedarili to me nenapadlo... neco na tom byt muze, treba dycky licha zapocala neco a v sude se to pak vsechno doladilo. 5tka propadak... 6tka pokrok... dokonce maj SM3. 7. prumer... 8. prvni DX10, velky naskok... nejspis proto ani zminka o GF9, maj uspech s 8. ... proto urcite Ati rychle vydava dalsi generaci DX10.1 , nejspis chce udelat naskok jako udelala Nvidia s DX10 kartama.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 18:08:59
avatar
Celá táto správa je totálne zbytočná, odkiaľ môže mať nVidia správy o výkone RV670. Je to až smiešne čo vie niekedy nVidia vypustiť do sveta. Neviem možno sa mýlim ale som presvedčený že HD3850 alebo 3870 porazí GT možno nie o veľa ale bude lepšia. A ak by aj náhodou HD3870 porazila Ultru tak nVidia určite rýchlo odpovie buď vydá G92 so všetkými SP(lebo neverím že fyzicky obsahuje iba 112SP) alebo dá dve GT na jednu kartu.
LuiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 18:25:02
avatar
Priemyselná špionáž funguje všade, segment CPU, GPU nevynímajúc.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-30 18:38:39

Mano napsal:
Celá táto správa je totálne zbytočná, odkiaľ môže mať nVidia správy o výkone RV670. Je to až smiešne čo vie niekedy nVidia vypustiť do sveta.


Chlapče, chlapče. To jsi hodně naivní, když si myslíš, že nVidia nemá možnost dostat se k připravovaným kartám od ATi. Která bude výkonější nevím, ale nVidia rozhodně tu karu má.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: re: 2007-10-30 19:02:25
avatar
OK tak ak ju má a naozaj bude GT lepšia tak beriem späť ale ak takto zbytočne klame tak načo to je dobré, ináč platí to čo som napísal. Alebo si RV670 mohli spraviť aj z R600 upraviť frekvencie nie je problém a keď má 320SP tak je to ešte ľahšie.
rob2004 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak aspon nemachruj ! 2007-10-30 20:20:35
avatar
...pises same fanaticke prispevky a la "S AMD/Ati na vecne casy a nikdy inak!" a este sa tvaris ako NEZAUJATY novinar ... pobavil som sa :-D btw: hw leader je na druhej strane - Intel/nVidia ;-)
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 20:37:52
avatar
Muj nazor: psat internetovy magazin je o hodne slozitejsi, nez "na papir". Net musi byt pruzny a aktualni a z toho taky plyne i spousta prehmatu a deje se to asi vsude. A k ATI/nVidia: Jde snad o konkurenci a at kvete, kdyz budu prat nekomu, at nevyda nic poradnyho, tak vyleti ceny uspesnejsiho nahoru jak vetrnik. Ja mam s kartami nVidia osobne dvojnasobnou spatnou zkusenost, kdezto s ATI zatim ne, takze trochu vic verim ATI, ale zkousim stale oboji podle nabidky. A myslim, ze je to to nejlepsi, co muze clovek udelat...
krishke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-30 22:23:31

OT: Je pěkné, jak se pnovak a DD vyjadřují, není to žádné flame alá rADo style "ty idiote pubertální", nýbrž krásný inteligentní rozhovor, jak se od dospělých očekává. Palec nahoru.
dawids [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nVidie 8800GS 2007-10-30 23:24:24
avatar
Nevite nekdo jestli nVidie planuje vypustit na trh verzi GS?? Treba az prijde ATi s odpovedi na 8800GT.. Ti co vzpomenou na nVidii 6800GS tak me pochopi ..
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hulánovec 2007-10-31 13:15:16
avatar
Hm tak mi dal ban jen za to že jsem porovnal nVidii s Ati za poslední roky. A přitom to dopadlo 50:50. A zajímavé je, že se nejde odhlásit a píše kdo nerozumí tomu co je tam psáno, ať si dá napovědu, až na to, že se nejde dostat do nápovědy. No osobně aspoň si můřu řici, že ať je Hulán sebeinteligentnější, tak v jedné věci je blbější a to v otázce AMD-ATI vs. nVidia a Intel.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - proc? 2007-10-31 13:38:24

Nechapu proc se DD zabyvas marketingem nV, ctenarum jde o skutecne vykony a ne to cim krmi nV sve zakazniky(i kdyz u GT by nemusela, ta proste svuj vykon MA)... Tohle mi pripada jako bulvar denniho tisku, nechapu proc tim snizujes uroven svych stranek...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-31 14:13:35
avatar
zabývám se marktingem obou firem ... nicméně vysvětlil jsem to tam ne? jako zpráva myslím zajímavé a dobré téma na diskusi...
krpok [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: tak aspon nemachruj ! 2007-10-31 14:16:20

rob2004 napsal:
...pises same fanaticke prispevky a la "S AMD/Ati na vecne casy a nikdy inak!" a este sa tvaris ako NEZAUJATY novinar ... pobavil som sa :-D btw: hw leader je na druhej strane - Intel/nVidia ;-)


Suhlasim, leader ja Intel/nVidia. Z coho tiez vyplyva, ze Ati ma inu (pre kupujuceho zaujimavu) cenovu politiku, ktora laka vela ludi. Zjavne tento pristup imponuje aj DD-ovi, co mu nemozno mat za zle... Jednoducho je to vec nazoru. Avsak aj podla mna su jeho tvrdenia niekedy az prilis jednoznacne a tendencne na to, ze jeho web prerezil ciastocne aj vdaka vykrikom o nezaujatosti. A to hovorim ako sympatizant Ati...
rob2004 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NIE SOM ani FANATIKOM a la Mr. 2007-10-31 18:47:16
avatar
... ja NIE SOM zastnancom nVidie a NIE SOM ani FANATIKOM a la Mr. DD ! to je ten rozdiel !!! samozrejme, ze slaba konkurencia v segmente VGA a aj CPU tlaci ceny hore,ale to nie je chyba intelu a ani nVidie, ze RUDY nestihaju s dychom ... /P.S.: na desktope mam CPU AMD a VGA ati ... takze tak...
Shaquille [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - proc? 2007-11-01 12:59:29

Zdravim,
¨Věřte tomu nebo ne, ale díváte se na graf ukazující stejná čísla, jako ten výše"

Jenze tvuj graf neukazuje, kolikaprocentni narust karta realne ma? Kolik lidi vi, ze narust za 22 na 28 FPS je nárust 28%?

Ty graf prevedes, protoze se ti zda graf nevypovidajici... Pritom ukazujes to same, jen jinak vyjadrene. Nachapu smysl...

Mel bys nastudovat marketing :-) (a ostatni matematiku) At nemusis ukazovat grafy x krat... :-D

Shaquille

Jinak fajn clanek.
Neznámý  - re: 2007-11-01 16:07:01

otázka: Jenze tvuj graf neukazuje, kolikaprocentni narust karta realne ma? Kolik lidi vi, ze narust za 22 na 28 FPS je nárust 28%?

odpověď: všichni, kteří dokončili základní školu


Dneska tady pukám smíchy ...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 628x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 421x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 920x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1184x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1507x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1339x
Komentářů: 6