20% PC her je ziskových – kdo za to může? Piráti nebo tvůrci? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 25 listopad 2008
altAktuálně se rozebírá hodně zajímavé téma. Věděli jste, že jen 20% her, které se dostanou do obchodů, je ziskových?

 

 

  EEDAR je organizace, kterou shromažďuje veškeré údaje kolem počítačových her hlavně, co se týká jejich nákladnosti, finanční ziskovosti a dalších mnoha ukazatelů, na základě kterých jsou schopné vývojářské společnosti naplánovat tvorbu hry, která vydělá. Na tom by nebylo nic tak zajímavého, kdyby informace od této organizace neukazovaly na to, že vlastně jen 4% her, které se dostanou do fáze vývoje, mají šanci a jsou dnes rentabilní a ziskové. Do fáze Gold, tedy fáze, kdy se hry prodávají, se ale dostane menší část her a zde stoupne podíl těch, které jsou ziskové na 20%.

UT3

   I tak se jedná o velmi zajímavé číslo. Když máte před sebou regál se 100 hrami, tak vlastně 80 z nich nepřinese svému tvůrci zisk. Aby se hra stala ziskovou, musí podle zjištění organizace EEDAR muselo by se jednat o akční RPG pro dospělé, které vyjde napříč všemi platformami a minimálně na Xbox360 a PS3 by se muselo prodat na 200 000 kusů na každé platformě. Samozřejmě to platí jen u špičkového herního AA titulu. Organizace dále tvrdí, že jedním z největších taháků je multiplayer, který může přinést opravdu hodně.

Terrorist-Takedown-2

  Mezi námi, když se podívám na současné herní tituly, tak si myslím, že těch 20% ziskových je právě tak akorát. Přesně to totiž odpovídá poměru kvalitních k nekvalitním hrám. Nutno říci, že v poslední době mám pocit, že čím hra stojí více a čím větší očekávání, tím větší propadák a nekvalitní hra to je. Samozřejmě jsou i výjimky, ale těch si myslím není ani těch 20%. Samozřejmě souhlasím s tím, že ziskovost her je problém a to zejména kvůli rozšířené míře pirátství. Že PC platforma je ráj pirátů, o tom nepochybuje, stejně tak ani o tom, že u některých byť povedených herních titulů dosahuje míra pirátství klidně 90%. Spousta lidí nekrade jen z principu, ale prostě proto, že vlastně ani nic jiného nikdy v souvislosti s hrami nepraktikovala a nemá důvod přestávat. Nicméně zde si neodpustím samozřejmě i rýpnutí do druhé strany. Nechápu, proč nás vydavatelé zásobují 100 herními tituly, když opravdu 80% z toho je vyloženě odpad, který nestojí za strávený čas. Tedy nechápu, já samozřejmě vím proč to tak je, s jídlem roste chuť a tak si myslí, že víc herních titulů víc vydělá, jak vidíme, evidentně to neplatí. Víc kvalitních herních titulů víc vydělá je přesnější, možná na to dnes mnozí přijdou. Že kvalita je důležitější než kvantita vidíme na příkladu Blizzardu. U něj se hry počítají na jednotky, ale jejich kvalita převyšuje o hlavu až dvě všechny ostatní. To vše znamená, že jejich hry vydělají mnohem více než hry ostatních.  

    Zkrátka a dobře pirátství je rozhodně velký problém, ale není jediným důvodem toho, proč většina her nevydělává. Tím hlavním důvodem je fakt, že 8 z 10 her jsou prostě braky, které nestojí ani za to ukradnutí.

Zdroj: Forbes

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:05:00
avatar
Přesně tak. A kromě tohoto smutného faktu jsem se právě dozvěděl na EHW, že moje 4850 je v nových hrách naprostej propadák oproti 9800GTX+ a 4870 má stejný osud v konkurenci s 260 SP212!!! Takže pánové ATIny řady 4800 nejsou "GK roku 2008", ale naopak pouze "stínují" výše zmiňované nV!! Prostě nechápu vaše obavy o osud firmy nV, jejíž grafické řešení staré 2 roky pořád "válcuje" ATI karty kam mé (skoroslepé od mnohaletého hraní) oči dohlédnou. Nebo že by chyba byla někde jinde....?? To ať si každý posoudí sám. Já si asi večer zahraju "hledání min" a doufám, že ten můj "vrak" to zvládne, protože nic jiného radši zkoušet ani nebudu, nechci už dnes zažít další zklamání!!!
EDIT : pánové, to je myšleno ironicky proboha!!!!!
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:12:00

No nevim, ale reagujes trochu prehnane. Propadak v zadnem pripade ne. Mozna te zmatlo to procentuelni hodnoceni na konci, ale v dusledku se jedna o par FPS. Takze karty jsou vyrovnane. To ze 260GTX216 bude prave o tech par (nevyznamnych FPS) rychlejsi se cekalo, kvuli tomu se ta karta vydala. Ale ty rozdily jsou v radu par FPS, takze ciste papirovej vysledek.

Edit: me je jasny, ze ironicky, ale i tak nechapu.
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:17:52
avatar
Ironie je převážně humoristickou formou, která spočívá ve vyslovení opaku toho, co chceme vyjádřit, při zachování dojmu, že to, co říkáme, je v nesouhlasu s tím, co chceme vyjádřit.Nemusí být také provázena ničím, co by explicitně upozorňovalo, že se jedná o ironii. Takové použití je však pro svou všeobecnou nesrozumitelnost z praktických důvodů nebezpečné. Používá se jen v případech, kdy je obsah sdělení dostatečně absurdní.

Zdroj : Wikipedie
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:30:20

No me nemusis vysvetlovat co je to ironie, btw. prave tim, ze jsi dal ty urcite vyrazy do uvozovek jsi apriori oznamil na co chces upozornovat a co je mysleno ironicky. Coz je v psanem textu v poradku. Me slo o to, proc to ironicky shazovat, kdyz tohle se dalo cekat nebo mam to tedy brat tak, ze zmineny test povazujes za absurdni?
Protoze ja ne. Ten test jasne vypovida o tom, ze po tom co Nvdiia vydala GTX260(216) a nove ovladace tak dosahuje v nekolika vybranych hrach o par FPS navic, to je cele. Nikde tam nevidim nic o tom, ze by to bylo na HD4850 nehratelne nedej boze na vsech ATinach. Ale to je zase o tom samem, proste kdo chce to vidi bez emoci, kdo ne tak ne.

Takze proto nechapu proc ironicky, jinak pojem ironie chapu.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:35:53
avatar
no tos teda vzal hodně osobně Tebe štve že ti 4850 dává 42FPS místo 43 jako 9800GTX+? Mně osobně teda spíš štve, že to v čem ty karty dávají 42 resp. 43 FPS se skoro nedá hrát kvůli obsahu. FPS nebo AA či AF je mi totálně ukradené, když se to nedá hrát.

Stále ještě hraju na kompu nejraději licitovaný mariáš, a ten běží v dosboxu a o shaderech si může nechat zdá )))))))
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:18:01
avatar
Krasna ironie, lip bych to nenapsal Taky bych to nevidel tak spatne, ale tak jak to podava extrahardware, to vypada, jak kdyby se na atinach nedalo uz nic zahrat a nVidia kartach vse pojede naplno Vic k tomu neni co dodat. Staci si precist ten clanek a diskuzi k nemu, obrazek si kazdy uz udela sam. Mrzi me, co se za posledni dobu z extrahardware stalo, takovy pekny cirkus Mirka Jahody

Edit: Nez dopisu svuj prispevek, tak se zde uz objevuji edity, tak si taky jeden napisu
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:23:37
avatar
Přesně tak jsem to myslel, děkuji za vysvětlivku pro ty méně chápavé.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 12:57:58
avatar
A teď si představte, co si asi oni myslí o tomhle serveru, v jehož podání GF karty v podstatě melou z posledního a Nvidia je prezentována ne těsně před krachem, ale už krachnutá, akorát že oškliví novináři to neustále čtenářům zatajují )
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:46:13
avatar
No jenže my jsme jenom taková parta amatérů, co diskutují o současném a minulém světě v IT a snaží se navzájem obohatit o své skromné zkušenosti. Oni jsou profíci, kteří mají podávat ty "nejobjektivnější" informace a ukazovat nám "světlo na konci tunelu". Takže, co si oni myslí o nás, je mě osobně šumafuk. Co si já myslím o nich je zase ukradený jim. Já jenom chtěl upozornit na "zajímavý" článek od "profíků", aby jsme se my amatéři mohli trošku poučit, jak se to dnes dělá tam u nich.Jo a osobně jsem to rozhodně nebral, používám totiž vlastní dutinu a poznám, když mě někdo "tahá za fusekli. That´s all
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:16:34

Věř mi, že komunita kolem DDWorldu je ukradená většíně českých webů, ne jen EHW.

Většina zdejších lidí totiž žije v nějakém fantastickém světě, který s tím reálným nemá moc společného. Jen pár lidí má zájem do tohoto podivného světa pronikat a přinášet informace z toho reálného, i když je většinou odsouzen a vypuzen.

That´s all
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:48:36
avatar
haha ... no jestli ono to není naopak

já se nesnažím být jediný zdroj informací na světě jehož slova jsou dogmatem (narozdíl od některých jiných serverů a čtenářů)

komunita kolem DDWorldu rozhodně není mnoha serverům ukradená ... už jen proto, že se o ní často mluví a hlavně proto, že zde po dlouhých letech pronikl jeden amatérský server, který si nehraje na profíky do léta stojatých a uzavřených vod a má slušnou návštěvnost, mluví se o něm a hlavně o něm ví partneři ostatních magazínů a mnozí s ním úspěšně spolupracují ...

Narozdíl od jiných serverů a jiných lidí, zde na DDWorldu nežijeme ve fantastickém světě PR keců a článků ...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:46:34

Už dlouhá léta se v diskuzích na PCT, EHW, SHW, Czech computer, Zive, Tiscali Games objevuje fenomén, že při zmínce tvé osoby nebo zdejšího webu mnoho lidí rychle reaguje dosti, jak to formulovat, odmítavě na názory nebo závěry zde zveřejňované.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:55:14
avatar
no a pak je tady taky řada lidí, kteří ty názory berou vážně ... ono jde o to kdo o mé osobě diskutuje, pokud je to člověk, zaujatý a zcela neobjketivní, který si myslí že jeho názor je ten nejlepší na světě, jako jsi například ty, pak samozřejmě se nedivím .... ale je tu také řada rozumných lidí, kteří DDWorld rádi čtou rádi se dozvý další pohled ... já nepředpokládám že by se mnou všichni souhlasili, o to se ani nesnažím, kdyby ano, prohlásim se rovnou za boha a končim Mhnoha lidem se jen nelíbí to, že říkám věci tak jak jsou bez servítek a bez ovlivňování ....
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Moje praktika 2008-11-26 07:07:40

Ja to řeším jinak, než věřit jednomu webu, vždy čekám jestli to uvedou další weby jako EHW, PCT, CDR. A pak z toho vyvozuju závěr, třeba při výkonu HD3870 X2 jsem byl kdysi dost překvapen v výsledcích (někdy měli mezi sebou weby podstatný rozdíl). To že nikdo není nestranný je jasný, ale proto je vždy lepší udělat objektivitu v bodech (konstrukce, teplota, odběr štávy,...). To jest můj názor. Jinak už dávno nejsem green, blue, red, ale beru to co mě může dýl vydržet a co je lepší.
Neznámý  2008-11-27 01:57:11

Zdar PAXANe, ale tak, snad, trochu, objektivní jsou, ne, co?
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-28 16:49:40

To neříkám, jenom, že někdy vychází výsledky na DD jinak než jinde a tak potom nevím kde je pravda.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:58:30

Honzo, nic ve zlým.

Sleduješ diskuze na dalších čekých webech? Sleduješ nějak názory, které na tebe panují? Několikrát si psal, že ne, že je ti to jedno a že na to nemáš čas.

Nemáš ani tušení, jak někteří (aby se zase PeT nenervoval, tak zdůrazňuji NĚKTEŘÍ) zdejší čtenáři v tobě vidí pomalu nějakého IT boha, jehož názory jsou pro ně písmo svaté.

A nemáš pravdu, že zde nežijete ve světě PR keců a článků, ale já nechci a nebudu zbytečně provokovat, takže to nebudu rozebírat.

Jen si uvědom, jaký máš na lidi vliv. Jinak by opravdu neměli potřebu pod článkem o hrách skrytě nadávat na "nepohodlný" názor, který byl napsán na jiném webu a týká se jiného tématu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 15:51:56
avatar
tuto atmosféru jsem já nevytvořil. Já se nesnažím o nic než objektivní informování bez servítek a zaobalování, či přímo bez cíleného lhaní ... je mi naprosto jasné, že se to mnoha lidem nebude líbit, ale mnoha lidem se můj přístup velmi líbí, spolupracují semnou největší spoelčnosti v oboru dávají mi důvěru a své produktky k posouzení, tudíž si myslím, že to tak špatné semnou nebude ...

Jak ale říkám, já nenabízím dogmata a nehraji si na neomylné. Chápu že můj způsob se moc nenosí, ale mě je to úplně jedno ... většina diskusí na webech všeho druhu jsou jen odpad kde se vyskytuje buď vtěšina těch kteří zabedněnně zaujatě chválí autorovi bludy, nebo se diskutuje o věcech nesouvisejícíh s tématy článku, jen na DDWorldu jsou diskuse dosti obsáhlé, dosti věcné a až na výjímky se jich účasní lidé s různými názory, kteří se navzájem repsektují ... to jinde rozhodně není zvykem. Navíc nejvíce bývají v takových diskusích slyšet ti, kteří toho nejméně vědí, jsou nejneobjektivnější s nimi pak nemá cenu ztrácet čas a tak ti, kteří by rádi něco řekli, se na to raději vykašlou ... podle diskusích na jiných webech si tedy názor o sobě nebo i o jiném webu dělat nebudu ...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:54:20

Ok, beru, že se tu třeba dosti ozvývám i já a mnohdy negativně vůči tomuto webu, ALE, ale nejsem zdaleka jediný. Neřekl bych ani bů, kdybych zde byl sám proti všem, pak by tvé osočení, že si o sobě myslím, že je můj názor nejlepší na světě, bylo bezpochyby pravdivé. Ale rozhodně nejsem sám.

A věř mi, že mým cílem není tě shazovat nebo urážet, jen se tě snažit nějak upozornit, že nesouhlasím mnohdy s tím, co se tady píše. A myslím (doufám), že i ostatní vykřikující kritici to taky tak myslí. Ale to ty zřejmě chápeš, takže to nebudu více rozebírat.

Možná, že to neděláš schválně, ale mnohdy lze v diskuzi na jiném webu narazit na člověka, který to co píšeš jako dogma bere a nedá se ani přesvědčit o tom, aby se jen z malinké částečky zamyslel i nad jinou alternativou.

Proč to píšu, je to jen upřesnění příspěvku, na základě kterého vznikla tato větev diskuze a sice, že "Většina zdejších lidí totiž žije v nějakém fantastickém světě". Ok měl jsem použít slovo někteří místo většiny, ale i tak.

No níže se podivuji nad tím, co má diskuze o DDW vs EHW společného s hrama a sám do diskuze přikládám další a další příspěvky, takže bych tento OT asi utnul, určitě se to bude rozebírat v jiných diskuzích ještě mnohokrát.
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Atmosféra 2008-11-26 07:12:34

Atmosféru v diskuzích dělá podání článku a pak hlavně lidi, to proč s mnohdy neozvu je, protože jak je známo jsem člověk, který si nechá poradit. Přesto, že má svoji pravdu. Jenže někdy vidím že to nemá cenu a radši jdu dál. Ale je fakt, že i DDW se někdy nechová objektivně, už jsem sem tam narazil na to, že jednou něco se vyzdvihne a pak stejná věc u druhé firmy, no je prostě jenom normál. Ale beru to, od toho abychom si udělali přesný obrázek máme víc webů (i zahraniční)
Neznámý  2008-11-27 01:59:22

Zdar DIGITAL DOOMe, dobrý nápad, stejně, jsi moc, skvělý a super, to se nedá, svítit, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - reply: drnoha 2008-11-25 14:41:54
avatar
A to ma byt jako kdo? Ty? Opravdu jsi me velice rozesmal kdyz jsi se na tuto tezkou praci takhle pasoval Co by jsme bez tebe asi delali. Ne, vazne, opravdu jsi tak naivni, ze si myslis, ze vsichni ostatni, krom tebe tady, jsou tak omezeni, ze se soustredi jenom na tenhle server, a v zivote necetli a nectou nic jinde? Opravdu jsi se timhle prispevkem pekne vybarvil ;)
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:43:47

Píšu většina, tak se vzpamatuj a nauč se číst. Až budu myslet všechny, tak napíšu všichni.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - reply: drnoha 2008-11-25 14:57:11
avatar
To tady jako slovickaris? "vetsina - vsichni" to ti na tom tak zalezi, zas tak daleko od sebe ty slova nejsou. Napises "vetsina", tak oka, jak muzu vedet jestli me tam radis, nebo ne, tudiz reaguji. Promin tedy, ze jsem reagoval na prispevek A ja blahove myslel, ze je tu diskuze

P.S.- vzpamatovat bych se potreboval po vikendu stravenem v praci
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:58:37
avatar
neboj, pokud se bude dařit jako v posledních dvou letech a podpořím to ještě nějak finančně, protože z pozice kde jsem už to dál stejným způsobem jako doteď nepůjde, tak z té tvé většiny se stane menšina ... nicméně mohu ti říci, že profi weby jsou mi zcela ukradený kdyby mě zajímali, tak je čtu nadále a nedělám si valstní web, ... mě jde jen o čtenáře a uživatele co si myslí ti, je to podstatné ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:25:07
avatar
Já ti rozumím, ty máš 4850 a Janu Stachovi to vyšlo jinak než zbytku světa, proto se zbytek světa mýlí a tvoje dutina je směroplatná

Když už tvoje dutina tak exceluje, ty sám sis porovnával 4850 a 9800GTX+? Mne by třeba tvoje výsledky zajímaly.

Odvolávat se na partu amatérů je fajn na blogu, ale na serveru, který se honosí nejlepšími kontakty s AMD a distibutory a zaklíná se informacemi, o kterých ani profi weby netuší, to nezní zrovna konzistentně, spíš amatérsky Až na tomhle webu nebude ani jedna reklama, uvěřím, že jste jen fandové, do té doby budu věřit, že jste jen "amatéři"
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:37:54
avatar
Já ti taky moc dobře rozumím a tvoje názory znám, takže diskutovat s tebou nebudu, je to ztráta času a život je tak krátký..."profíku"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:42:33
avatar
no nevím jestli jsou mé výsledky a zjištění natolik odlišná od zbytku světa, jsou zde mnohé servery které naše zjištění podporují a výsledky jsou srovnatelné, pak jsou tu jiné servery které se snaží o něco jiného než prezentování toho jak to je, ale jak říkám já mohu mluvit jen zase a ne za jiné.

DDWorld je amatérský server s minimálními přijmy, které využívá k dalšímu rozvoji hlavně po technické stránce, zatím nemá žádný profesionální a placený team autorů ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 16:18:46
avatar
DD: já nekritizuji tvoji práci, tu už jsem ti přece pochválil několikrát já kritizuji nelogický závěr, který si Bo udělal na podkladě tvých článků

Ale když už jsme u toho, neodpustím si poznamenat, že to kopírování textů a grafiky z cizích serverů je nezákonné a dokonce i trestné, jednou na to dojedeš, až se na tebe někdo vyspí, odcitovat zdroj z hlediska AutZ opravdu nestačí

Takže servery, kterým to vyšlo podobně jako tobě jsou ok a servery, kterým to vyšlo jinak prostě podvádí? I když je to třeba 2 proti 30?

BoSpring: já nejsem profík Já s IT nemám nic společného, jen že někteří jsou taky mí klienti jen reaguji na nelogičnosti v tom co píšeš Jak červená tak zelená je mi lhostejná, koupím až přijde čas to, co bude výhodnější, značku obvykle neřeším

Opravdu mne znáš a rozumíš mi? Že by došly argumenty? Pokud nechceš diskutovat k věci, mně to nevadí
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 16:29:04
avatar
Jo, trošku tě znám z diskusí na EHW!! A tam se rozhodně neřídíš heslem "Jak červená tak zelená je mi lhostejná..." Naházel jsi sem spoustu veselých smajlíků, ale já osobně bych se k tobě nikdy neotočil zády, i kdyby ses na mě usmíval přes celý obličej. A o nějaké smysluplné diskuzi s tebou nemůže být řeč. A je taky pravda, že ti nerozumím, ale s tím se vyrovnám celkem snadno.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 17:06:25
avatar
Vidíš a já tebe na EHW ještě nepotkal

S3 Trio, 3dfx Voodoo, GF2, 9600xt, 1600pro, 1950pro, 8800GTS ...

386sx, 486dx, Cyrix133, K6-533, Duron 700, Athlon 1,7, P4, C2D ... taky jednobarevné že?

Svět není černobílý jako ho vidíš ty To že se bojíš neznamená, že máš pravdu

Rád s tebou budu smysluplně diskutovat o čemkoliv, pokud se na to cítíš teda
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 13:57:20
avatar
.....blondýna, bruneta, zrzka, černovláska, blondýna odbarvená na brunetu, bruneta na blondýnu....jo svět je opravdu pestrý...a že se bojím?!?jako tebe??...uf...to, že se k někomu nikdy neotočím zády není výraz zbabělosti, ale pouze rozumné bezpečnostní opatření související s určitým tipem lidí nebo zvířat...konec
edit : to měkké "i" je tam úmyslně....
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:15:24
avatar
"typem"

dnes jsi mne ale vážně pobavil je komické, jak se často snažíš lidi "inteligentně" urážet, když ti dojdou věcné argumenty bacha abys na ta svoje bezpečností opatření nedojel, ne každý má smyl pro humor

Nechápu, jak tě diskuze o FPS ve hrách mohla dovést k bezpečnostním opatřením v obavě o svou osobní integritu nebude to nějaká ta diagnoza?
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nVidiot-izmus... 2008-11-25 17:37:58
avatar
GTX260 216SP je grafika(v eSHOP-och zriedkavá) s pekným výkonom, ale zatiaľ s vysokou cenou a dúfam, že zlacnie na úroveň HD4870 keď HD58xx bude "klopať" na dvere

HD4870 512MB=6748,-Sk Odkaz
GTX260 216SP 896MB=9179,-Sk Odkaz

EHW: no predsa keď si môžeme "trocha prilepšiť" výsledky testu, prečo by sme to nerobili.
Mirek testuje na MB nVidia (790i SLi Ultra, čo môže zvýhodňovať nVidia HW) a používa v testoch 4xAA, nakoľko je pre nVidiu 8xAA "smrteľné".
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 19:41:57
avatar
ale prosimte..8xAA je smrtelne i pro naprostou vetsinu ati karet, ktere sice podavaji o nekolik procent vyssi vykon, jenze kdyz se podivas na absolutni cisla v fps zjistis ze v naproste vetsine neni hra hratelna ani na ati ani na nv. jinak na to aby si poznal rozdil mezi 4xAA a 8xAA potrebujes snad i lupu.
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4xMSAA vs. 8x MSAA 2008-11-25 20:33:31
avatar
ATi HD4870 512MB vs. nVidia GTX260 896MB

UT3:1600x1200 (max. FPS)
4xMSAA, 16xAF 115/144
8xMSAA, 16xAF 113/85

ET:QW 1600x1200 (max. FPS)
4xMSAA, 16xAF 143/143
8xMSAA, 16xAF 127/104

DMC4 1600x1200 (max. FPS)
4xMSAA, 16xAF 136/127
8xMSAA, 16xAF 133/91

RD:Grid 1600x1200 (max. FPS)
4xMSAA, 16xAF 85/69
8xMSAA, 16xAF 81/63

TEST Odkaz
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:38:02
avatar
co takle spis neco novejsiho a z narocnejsiho soudku??tady mi je uplne jedno jestli hra bezi na 81fps nebo 63fps kdyz to ani nemam sanci rozeznat. nehlede na to ze mimo multiplayerovych her (typu cs nebo cod) se vsude vyplati zapnout vsync a pak ti to stejne pojede jen na 60fps.
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Novější... 2008-11-25 20:53:33
avatar
Napríklad trápny FarCry 2, či CRYSIS Warhead a nebodaj CoD:WaW...OMG

S.T.A.L.K.E.R:CS DX10.1 (1680x1050, noAA) FPS
GTX260 216SP vs. HD4870 512MB 10,5/36
nv9800GTX+ vs. HD4850 7/31,2

zdroj:EHW
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 23:45:00
avatar
bavily sme se o 8xAA tak proc davas vysledky z testu hry bez AA???nejak nechapu..

btw tak si u jedny hry misto enhanced dam jen full dynamic range. a uz je na tom nvidia lepe..aspon si ale u toho full muzu dovolit AA u obou karet. pri enhanced jiz ani radeony 4xAA nezvladaji.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 07:09:54
avatar
staci ked nebudu ludia lenivy a nastavia si config ... Skuste porovnat v Stalker CS rozdiel medzi shadows na 50 a 100 % ... Ziadny Takisto pri vychode slnka, nepametam si presne ako sa volala ta polozka,nieco ako sun beams alebo tak, das to na low a zmenu neuvidis,zato sa ti fps zvysi o polovicu ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 08:46:06

Zvlastni je, ze v pripadech, kde GTX260(216) vysla lepe, si prilepsuje tim, ze MJ pouzil nvidia chipset a nastaveni AA na 4x misto na 8x, tudiz test prinejmensim sporny. Ale nasledne se nam hodi do kramu zrovna z toho sameho testu graf, ve kterem sice neni pouzito ani 4xAA ani 8XAA a je to sice stale na tom chipsetu, ktery by mohl pomoci Nvidii, ale ATi z toho vychazi lepe, tak najednou je ten test pouzitelny a smerodatny.

Vis co, tvoje schopnost manipulace a myslenkovych veletocu me fasinuje, nicmene jako zdroji ti neverim ani ň.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:34:57
avatar
8xAA se ale ani nepouziva..tak proc by ho mel nekdo testovat kdyz 4xAA je mnohem beznejsi..a rozdil mezi 4xAA a 8xAA poznas tak jen na dvou screenshotech vedle sebe nebo kdyz mas na monitoru hodne hruby rastr. co vim tak 8xAA testuje pravidelne snad jen computerbase.de a to jeste ne u vsech her..tak co je to najednou za vymysl ze kdyz se 8xAA nepouzije uz se tim nadrzuje nvidii???

a tem kecum o zvyhodnovani te a te grafiky na tom a tom cipsetu konkurencni firmy ci o znevyhodnovani te a te grafiky na cipsetu konkurencni firmy uverim az s tim prijde nejaky duveryhodne server. kazdopadne by se tim udelala hodne velka aferka. co se kouknu na testy zakladnich desek ve hrach s dedikovanou grafickou kartou vsude mozne na internetu vidim rozdil 0 a nic
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 09:57:03

Jak přítomnost reklamy na tomto webu (kterou ignorují a podle možnosti vypínám) souvisí s mým nebo BoSpringovým nebo nekoho jiného případným vztahem k NV nebo ATI?
Je neuvěřitelné, jak člověk, který se snaží mluvit o logice a dokonce "učit" jiné, může ji sám tak okázalé ignorovat.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 12:33:51
avatar
Zřejmě jsi to špatně pochopil. O vztahu k ATI nebo NV jsem vůbec nemluvil. Mluvil jsem o chybném závěru, který si Bo udělal, totiž, že on má 4850 a podle tohoto serveru je výkonnější než 9800GTX+ a z toho že vyplývá, že ostatní servery podvádí, když jim v testech vyjde opak.

Reklama IHMO vylučuje amatérský server. Neboť reklama jsou peníze, a amatéři dle definice to co dělají nedělají pro peníze, leda by to nebyli amatéři, ale pouze "amatéři". O ničem jiném to nebylo.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 14:05:29

Omlouvám se, asi opravdu jsem to špatně pochopil nebo špatně se vyjadřuji. Zkusím ještě jednou.

Citat z tebe: "Až na tomhle webu nebude ani jedna reklama, uvěřím, že jste jen fandové, do té doby budu věřit, že jste jen "amatéři""
Říkáš "VY", tj, v tom asi budu i já i ostatní čtenáře.
Ale já, jako čtenář a účastník fóru za tuto reklámu peníze nedostávám. Ovlivňovat její přítomnost nemohu. ( ne že by ovšem chtěl). Proto prosím, vysvětli, proč rekláma na tomto webu dělá ze mně cokoliv (fandu, amatéra atd.)

Mimochodem, (to není přímo k Tobě) zmíněný test na EHW NEŘÍKÁ, že 4850 je horší, než 9800GTX+. Říká, že je méně vykonný, ale vyhodnější. DD v testu to vyšlo oba nastejno v efektivitě a vyhodnosti. Takže kdybych tomu článku v EWH něco vyčítal, bylo by to spíše měření 260-ky. Opravdu až moc moc optimistické.

A věřít EWH promiň, opravdu nemohu. Jednou jsem si dál tuto práci a zkontroloval ceny, přesně podle algoritmu, popsaného autorem. Všechny byly jiné, a k tomu vyšlo mi, že ceny ATI byli zavýšené, a NV zanížené. A ani jednou naopak.

Kdežto DD rozhodně, občas dělá chyby nebo ze zaujatosti ztrací logiku, ale nikdy jsem ho neviděl lhát. A co se zaujatosti týče, dokážu ho pochopit. I já bývám zaujatý ve věcích, co jsou moc důležité pro mně. (Počitáčová grafika není.)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 16:36:57
avatar
Gang: vy=ti, kteří tento web a jeho obsah vytváří tj. Jan Stach a redakce. Bo se tak prezentoval a vymezil vůči profesionální redakci na EHW ve svém příspěvku 2008-11-25 13:46:13.

Soud o čtenářích to být rozhodně neměl, o těch bych si něco takového soudit nedovolil. Navíc myslím že 99% většina chodí na oba servery.

Test to opravdu neříká, ten jsem také neposuzoval, posuzoval jsem pouze závěr Bo, že ostatní servery tedy lžou, protože jim to vyšlo jinak. Že i EHW není "přesné" to si nedělám iluze, sestavy nejsou identické a neměří to v ideálně shodných podmínkách a dělají to jenom lidi.

Já Honzovi Stachovi jeho nadšení neberu, dokonce mu velmi fandím, dává do tohohle serveru spoustu práce a je vidět, že ho to velmi naplňuje. Pokud kritizuji, tak některé Honzovy závěry a nepodložené spekulace, se kterými nesouhlasím a jeho někdy laxní přístup k autorským právům, který je ovšem na internetu bohužel běžný a málokdo to řeší. Nic víc. Že by úmyslně lhal, to jsem nikdy neřekl a ani si to nemyslím.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 23:57:08

Ale pišeš to v odpovědi BoSpring'u, který není současti redakce. Nebo je? Promiň, asi máš nějakou implicitní informaci, kterou bys mohl zdělit pro lepší pochopení pod hvezdičkou :-)
Ani já jsem neříkal, že Honzu obviňuješ ze lži. Jen jsem vysvětloval, proč faktografické informaci tady všeobecně věřím více, než na EHW. Zavěry radší ovšem dělám sám.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 08:15:04
avatar
cituji: Bo: "No jenže my jsme jenom taková parta amatérů ... Oni jsou profíci, kteří mají podávat ty "nejobjektivnější" informace a ukazovat nám "světlo na konci tunelu"...."

Jestli tím myslel čtenáře na EHW, tak prosím, ale logiku to nemá, jinak já to pochopil tak, že těmi profíky na rozdíl od sebe/jich amatérů myslel redakci EHW. Jestli Bo je nebo není členem redakce, to se tady nedá dost dobře zjistit, protože kromě DD je redakce dost v ilegalitě, nicméně sám sebe poměřoval s redakcí EHW a nikoliv se čtenáři EHW, tak jsem z toho vyrozuměl, že se do redakce počítá Pokud ne, nechápu, proč se s nima srovnává

Však jo, máš recht, na každým serveru je to trochu subjektivní, pravda bude někde uprostřed cca.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:38:43
avatar
s tema cenama sem to u hw taky zkousel, ale takle mi to tedy nikdy nedopadlo..dival ses taky vubec jestli ty karty maji skladem??jinak jeho nova metoda ze bere ceny karet z jednoho velkyho eshopu je imho lepsi. z pixmanie bych si stejne nic nekoupil..to rac zaplatim vic
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 23:50:15

1. Říkám: přesně podle postupu autora jsem to dělal. Proto samozřejmě, koukal jsem jen ty co byly skladem.
2. Možná, neměl jsem kliku. Ale je to malo pravděpodobné.
3. Ano, nýnějsí systém je "kontrolovatelnější". Což prospívá důvěryhodnosti. Ale těžko jen tak začnu zas věřit tomu, kdo mi jednou lhal. Chce to čas. Je to subjektivní, říkám o mém vztahu a nikomu ho nenutím.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 00:19:41
avatar
tak si to mel prednest tam pod jejich clankem a ne si stezovat nekde uplne jinde a jeste navic pod clankem o neziskovosti soucasnych her..
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 10:03:42

I. To, že celý thread je tady offtopic, je pravda a také se mi to moc nelibí. Ale:
1. nezačal jsem tu diskuzi já.
2. Ty jsi v tomto threadu začal psát dřív.
Takže tvůj útok obrať proti sobě. Nebo TY, O PANE, máš práva, která my, obyčejné smrtelnici nemáme?

II. Pokud někdo mi lže do očí, nemám důvod se s ním diskutovat a vůbec mluvit.
Ty jsi kamaráde už jednou přednesl, a trvál jsi na tom, že to není vtip a myslíš to vážně, že pro tebe jsou peníze důležitější, než všechno ostatní. Proto nechápu, proč začináš něco kecat o tom, kdo by co měl dělat. Ty, ani EHW mne neplatite. A vůbec nic vám nedlužím.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 13:48:38
avatar
kdyz ti nekdo lze do oci tak si mu to v te dobe mel rict a ne par mesicu po tom to vytahovat na jinem serveru pod jinym clanem. tedka neni dohledatelne jestli to je nebo neni pravda nema smysl to tedy vubec resit. je to obycejne pomlouvani. nevim co ty ses za cloveka..ja kdyz mam s nekym problem tak to resim s nim (nebo se o to aspon pokusim) a nepotrebuju nekde jinde nekoho takle pomlouvat.

ja se tady jeste driv ale bavil stale o hrach..i kdyz to neni primo o tomhle clanku spojitost to stale ma..pomluvy nejakeho konkurencniho serveru ale uz ne a s tim si zacal ty.

btw penize pro me rozhodne nejsou dulezitejsi nez vsechno ostatni
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 14:48:05

"kdyz ti nekdo lze do oci tak si mu to v te dobe mel rict "
Také jsem myslel, že musím. To mi ale s dospělosti přešlo.

Co se týče peněz, tak vychází, že také lžeš - buď tehdy nebo teď, to je jedno. Nebo se vykrucuješ, což je také jedno.

"ale prosimte..8xAA je smrtelne i pro naprostou vetsinu ati karet, ktere sice podavaji o nekolik procent vyssi vykon, jenze kdyz se podivas na absolutni cisla v fps zjistis ze v naproste vetsine neni hra hratelna ani na ati ani na nv. jinak na to aby si poznal rozdil mezi 4xAA a 8xAA potrebujes snad i lupu." To je tvůj přispěvek na thread o článku v EHW. Dříve, než ten můj. Takže zase lžeš. Do očí. Tak Ti to hned řeknu, když tak chceš. Ale fakt nemám to rád. Je mi z toho fyzicky na blítí.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 15:22:14
avatar
1) pomluvy jsou svinstvo a ja tohle nedelam a dost se mi to prici..jak sem psal pravdy se uz ted nikde nedohledas a mozna i to je tvuj zamer. mirek jahoda neni jako obr, kterej to hned vsechno maze, ale da se s nim rozumne v klidu diskutovat pokud mas argumenty a dukazy a pak je schopen priznat i vlastni chybu a treba testovani upravit. na ehw neprispivam ale diskuze tam ctu a tohodle jsem tam byl nekolikrat svedkem. vsak prave i hledani cen upravil na popud ctenaru.

2) pritelkyne je pro me urcite dulezitejsi nez penize

3) on tam zminuje ehw, ale pokud nejsi slepy tak musis videt, ze ja mluvim pouze obecne o tom antialiasingu ve hrach ne o nejakem serveru. ani tim v zadnem pripade nijak ehw nebranim, protoze to ani nepotrebuje..tady DD take pouziva jen 4xAA a stejne jako dalsich 90% it serveru. 8xAA je ciste okrajova zalezitost a plne se ji venuje snad jen cb a ani to ne u vsech her a v kazdym testu.

pises o tom jak lzu a ze je ti ze me na bliti, ale tvoje prekrucovani a nepodlozene pomluvy, ktere se jiz ani nedaji dokazat (a kdyz se dokazat dali tak si mlcel) jsou v poradku???
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-28 10:27:33

"ze me na bliti" Proboha! Ne z tebe. Promiň, když to tak vyznělo. Ale z toho, že mně nutíš psát o věcech, které jsou pro mně velice nepříjemné a říkáš, že když je nepišu, tak je to svinstvo. Citím to, jako pacháné na mně násilí. Jistě, je to subjektivní, ale mluvil jsem o svem pocitu, a pocity subjektivní jsou.
Tak s těmi penezma jsi přece jen tak vytahoval. To jsem vzkutku rád. Tak svět je o něco lepší, než jsem předpokládal.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:12:51

Co to má co společného s článkem o ziskovosti her?

Nebo je pro tebe tak hrozně důležité řešit, že jiný web než tento má názor, který se neslučuje s tvým?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 19:43:17
avatar
jj souhlas..pulka komentaru a cely offtopic o nicem..nejlepsi by podle me bylo to smazat.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-28 10:30:05

Ano. A máme uplně blbou hádavou diskuzi místo zajímavého filozofického rozjímaní o vztazích hry, práce a života.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 21:22:29
avatar
to stejne se prakticky dovis i na computerbase.de

http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2008/test_geforce_18047_spielen/3/#abschnitt_call_of_duty_5
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 08:27:47
avatar
Pochopil jsem ironii, takže máš palec vzhůru.
Citace:
... grafické řešení staré 2 roky pořád "válcuje" ATI karty kam mé (skoroslepé od mnohaletého hraní) oči dohlédnou

Jinak EHW jsou asi milovníci Sci-Fi a nebo kojenci co si často cucají prsty a občas z nich i něco vycucají.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 09:49:57

EHW dělá průzkumy, které vypadají jako podrobné a kvalitné, ale takové nejsou.
Když zkontroluji tam to, co zkontrolovat mohu (ceny), tak je to lež na 90%. Když tolik lžou v informacích, které jsou snadně dohledatelné, kolik je lži v čislách, ovlivnítelných způsobém testování, jako výkon, příkon atd? Asi 300%?
Prostě si hrají s daty, jak chtějí.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:45:22
avatar
nechapu co podobne keci vubec sem pises..za prve je to offtopic a za druhy tim popuzujes jen k vyvolavani zbytecneho flame. nehlede na to ze pomlouvani nekoho za jeho zady je pekna svinarna..bohuzel v cesku je podobnych srabu vic..?

kdyz uz musis tuhle svou myslenku vyjadrit tak jim to mas napsat pod jejich clanek..mirek jahoda je clovek hodne otevreny diskuzi a kolikrat sem tam videl ze na ctenare opravdu dal a nektere veci opravil. pokud mas tedy padne argumenty..co si tak pamatuju tak treba metodiku pocitani prumerneho grafu vykonu karet, hledani cen a testovani ve stalkerovi upravil prave na popud ctenaru, kteri to s nim slusne prodiskutovali.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 11:25:32
avatar
Osobně souhlasím s názorem, že je vydáváno příliš mnoho braku. Ideální příklad je Hollywood a jeho filmy-ročně jsou jich stovky a nedá se dívat ani na těch 20% (spíš ty 4% se mi zdají reálnější ) Ještě dotaz, článek popisuje osudy her ze všech platforem nebo jen z PC? Nebo např. i čistě konzolové? Protože pokud jsou ta čísla ze všech, pak by podíl pirátství z PC platformy nemusel mít až takový vliv vzhledem k celku. Což by nás opět přivedlo k brakové teorii...
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2008-11-25 13:02:06

Taky souhlasím, sám jsem majitel 3 originál her a všechny jsem měl nejdřív cestou warez, dema mě skoro nic neřeknou a mnohdy řeknou spíš opak. Pro informaci to je CoD+dat/CoD2/CoD4, pořizoval jsem je ptž jsem je hrál online. Ale je fakt, že kdyby se snažili místo stovky titulů udělat desítky kvalitních a místo ochran dali nižší ceny a atd.. pirátsví by se snížilo a mnohdy radikálně, třeba dnes fenomén s filmy k novinám, koho by bavilo přepalovat film za zhruba 50Kč? Ale takhle to je i mnohdy u programů a OS, firmy jsou nenažraný.
houmer56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Piráti 2008-11-25 12:57:19

Vymlouvat se na pirátství, když nevydělám na mizerně udělané hře je hrozně snadné. Nikdo už nebere v potaz třeba i to, že člověk by si tu hru stejně nekoupil, i kdyby ta warez verze nebyla, jednoduše proto, že ta hra je špatná, ale pokud to nic nestojí, tak si jí spousta lidí stáhne, vyzkouší a po chvíli stejně smaže. Naopak pokud hra za něco stojí určitě si na sebe vydělá a víc než to. Receptem je vydávat kvalitní a hlavně dodělané hry a prodávat je rozumnou cestou (STEAM) za normální cenu bez otravných ochran s kvalitní podporou. Jedině tak pirátství postupně vymizí a do té doby si nenažranci typu EA (NFS:UC je snad jen špatný vtip, první NFS, které jsem smazal do 10 minut od nainstalování, C@C:RA3 hra pro děti do 13 let atd atd)můžou křičet jak chtějí, ale ode mě teda neuvidí ani korunu. COD5 také o ničom, takhle vypadala vlastně COD2 a ještě navíc byla delší... Far Cry 2 to mohla být pecka, kdyby to trochu dotáhli, otravný respawn co minutu, po hodině stereotyp, prima zpracování prostě nestačí. Warehead kraťounké tak, že tohle člověk si nemůže koupit už jen proto, že si nestihne ani tu hru obědnat a má jí dohranou. Za 5 hodin "zábavy" o tom jak kvalitní nemluvím chtít přes 1000Kč?A to nemyslim jen Warhead. Tudy cesta prostě nevede. Nemůžu nevzpomenout Half-Life,Deus Ex a další, které poskytovaly zábavu na velmi vysoké úrovni týden a víc. Za to se vyplatí dát peníze, za to co vychází dnes NE.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:13:03

Na druhou stranu piratsvi je na PC velky problem a dopad na kvalitu her to urcite ma. Rozhodne preferuji distrubuci pres net, ale problem je treba v tom, ze ted jsem chtel koupit SC:FA pres direct2drive a bohuzel s ceskou ip a kreditkou to nekoupite... Takze hraju dal warezovku a cekam, az to xzone konecne dostane na sklad a ja se snad konecne dostanu na GPGnet.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:35:03

souhlasím s Tebou ..svůj příspěvek jsem chtěl doplnit ještě o to, že na PC by měly co nejdřív zmizet krabicové verze. Tomu nasvědčuje úspěšnost Steamu a podobnou platformu ted rozjíždí ve velkém i Microsoft - což je typické ..s křížkem po funusu ale jsou v tom prachy tak proč do toho nejít.
Krayzie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:35:31

V podstate suhlasim, ja sa sice moc nehravam, ale sem tam to na mna pride. Momentalne ficim Flatout Ultimate Carnage a Race Driver Grid. Priznam sa, je to warez, ale uz mam objednane (zaplatene) original nosice. Sice ich nikdy ani len nerozbalim, a kupil som ich prave preto, aby som podporil vyvojarov. Takto to robi vacsina znamych, hry si stahuju a aj kupuju, ale pokial nie je vyslovene nutne pouzit original (online, atd.), tak ju nikto nerozbali. Niekedy mam totiz pocit, ze je bezpecnejsie si stiahnut crack ako instalovat original, lebo clovek nikdy nevie aky balast sa mi nainstaluje do PC.
SW piratstvo je problem, filmy a hudbu nevidim ako problem, lebo 99% filmov si na seba zarobi len premietanim v kinach a ja do kina chodim pravidelne, s hudbou to je podobne (koncerty, tak by sa mali hudobnici zivit). Ale zvykne ma vytocit, ked si hociaky lajik nainstaluje cracknuty Photoshop na "prezeranie" fotiek.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 19:55:05
avatar
no nevim jestli si 99% filmu na sebe vydela v kinech..ziju ve vetsim meste ale kdyz du do kina tak je opravdu jen malokdy uplne plny. co si tak pamatuju tak jen na premierach pana prstenu nebo troje a urcite i na harrym potterovi, na kterym sem ale logicky nebyl. davno nejsem dite a tohle me nejak nechyta bohuzel naprosta vetsina novych filmu za nic nestoji. treba filmovy max payne je uplna blbost a dost lituju ze sem na nej do toho kina sel. v posledni dobe me velmi zaujal akorat spickovy american gangster a pak oddychove ale skvele udelane becko dead race. jinak docela bida. a s koncertama je to dost podobne..sice letosni jaro bylo vyborne (korn, serj tankian, linkin park) tedka po tom co zrusili turne p.o.d je zase akorat pekny sucho hnedka bych bral ale nejaky slusny koncert..tam ten litr za listek urcite nejsou vyhozene penize a takovy korni to byl nezapomenutelnej zazitek..jeste z treti rady pred podiem
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:40:58

konkrétně za Crysis Warhead se to vyplatilo ...mám to koupené na Stemu ..což bylo nějakých mizerných 700,-Kč.
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hra 2008-11-25 13:10:49

co to je za hru na tom nejspodnejsim screenu? jinak...myslim,ze problem je taky v tom,ze hry se delaji pro co nejvetsi mnozstvi lidi...jenze ja chci hardcore hry...a teda myslim,ze nejen ja ...poradnyho fallouta,neodflaknute farcry,delsi crysis a tak by se dalo pokracovat...jedine hry,ktere se vyplati si koupit je PES 09 a football manager ...posledni dobou si radeji zahraju opet zaklinace a oblivion s oscuro nez ty nove hry...bohuzel...
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:25:59
avatar
to r.mrazik : zkus najet myší na ten screen
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:33:10

na to je jednoduchá odpověď - konzole. Sám bych také uvítal maximálně špičkovou grafiku, fyzikální efekty ale to se jim prostě nevyplatí dělat - podívej se na prodeje HD4870X2 nebo GTX 280 - lidí, kteří si je koupí je málo.

Jediná cesta jak to PC hraní někam posunout je vypustit novou nabušenou konzoly, která zmákne na full detail Crysis a další hry vyvíjet jen nativní DX 10 a později DX 11 a zcela ukončit vývoj pod DX 9. Potom by platilo, že PC hry jsou jen pro skutečně highendové mašiny a kdo na ni nemá ať hraje na novém Xboxu. Uvidíte, že títmo směrem půjde vývoj ale bude to ještě tak 2-3 roky trvat.
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2008-11-25 15:25:57

jenze grafika neni vsechno...dnesni grafika je fajn,ale hry jsou stale hloupejsi...vydavaji se jen mainstreemove tituly...si vem,kdyby udelali fallout3 postaru...jenze byly podelany az za usima,takze je z toho paskvil,co kupujou deti,protoze to je 3Déééé...mno,myslim,ze hry nejsou v krizi pro piratstvi,ale z duvodu plitkosti...rikam,letos mne zaujalo jen dead space a novy stalker...jinak bida a bida
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 16:50:44

Přesně, na grafiku sere pes, když je to nuda, tak to ani pěkný zpracování nezachrání viz FC2 a jinak teda letos dobrý akorát Crysis, Fallout a Dead Space (GTA IV taky, ale to bych předbíhal ) .. co máte s tou kamerou ? Ten pohled je spičkovej po chvilce hraní je ovládání pohoda a kamera v ničem nebrání, nehádám se jenom mě zajímá co vám na ní vadí ?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 22:46:03
avatar
Tak to máš asi širokoúhlej monitor, na klasice (4:3) je to utrpení, půlku obrazovky zabírají záda.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 23:40:07
avatar
ona je jeste klasika 4:3?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 00:25:29
avatar
Aha. To by se leccos vysvětlovalo...
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 15:11:18

No mám klasiku 4:3 a že by to zabíralo půlku obrazovky nemáš to nějaký roztento ? .. Ono, že tam je ta postava vidět je super, působí to efektnějc než nějaká doomovina.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:22:42

No nevím. Když jsem byl malý, chodil jsem do 3D kina. První 5-10 minut člověk to 3D vnímá. Ale potom to záleží na přiběhu. Pokud příběh je dobrý, tak způsob grafiky se ani nevnímá. Pokud není, proč se dívat, tak se dívá aspoň na "speciální efekty".
Tak i s novými hrami. Bohužel, už dávno není nic takového, co člověk třeba bude chtít zahrát i po 10 letéch. A Orion 1.3 hraju občas i teď. A vůbec mi nevadí grafika VGA. Jeden můj kamarád během revoluce v Moskvě 1991 dostal přistup k mému počítači s King¨s Bounty a po týdnu, jak jsem se vrátil s demonstrací atd., se právě dozvěděl o tom, že nějaká revoluce vůbec byla. Ale více ho zajímalo to, že nemůže pokračovat ve hře. Tak kolík z této hry bylo uděláno pokračování? Jedno v Rusku a 5 kusů Heroes of Might and Magic. To jen to, co znám. A ta hra ani neměla VGA grafiku. I když byla nakreslená špičkově. A co Pažitnov se svým Tetrisem od roku 1979? Kolik různých vydání měla tato hra? (autor jako plat dostal za ní jeden IBM PC).
Takže:
1. Kvalita her poslední léta se pořádně zhoršila. A pokusy to schovát pod grafikou jsou nesmysl.
2. U lidí, které vymyšlejí to nejlepší, kradlo se, krade se a krást se bude, protože zajímají se o věc, a nemají čas na nic jiného. Jinak by nevymýšleli tak skvělé věci. Nejsou ale idioti a nebudou donekonečna dělat pro "zpotřebitele" zdarma.
3. Změna příjde s nárůstem intelektuálních (budou chtít dobré hry) a morálních(budou plátit) schopností hráčů. Takže my se toho nedožíjeme.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:30:55
avatar
Ono vymyslet něco opravdu originálního, aby to fungovalo, není tak jednoduché. Vydavatelé tlačí na výrobce her, aby hry byly co nejrychleji a co nejdostupnější masám, a masy nechtějí do hry složitě pronikat, chtějí spustit a hrát. Vymyslet něco originálního a jednoduchého, to bylo možné jen v začátcích, kdy v podstatě všechno bylo nové a originální, teď jsou to převážně variace na už použité.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-27 00:00:08

Promiň, tvoje vysvětlení situace mi připádá stejně beznadějné jako moje. Opakuji: Takže my se ty změny k lepšímu nedožíjeme.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:25:40

Jen si projděte letošní rok a odpovězte si, kolik her z letošního podzimu stálo za zahrání. U mě to byl Crysis Warhead, Fallout 3, Left 4 Dead a ještě s menšími výhradami ke kameře Daed Space. Ostatní vysloveně brak z čehož jasným vítězem je FC2, potom Call of Duty World at War - nehorázná recyklace dvojky za ty prachy. Prostě je to nějaké špatné letos. Uvidíme příští rok ...doufám, že se povede Mafie 2 a další díl Crysis nebo alespoň vyjde datadisk za Propheta, taky by mohla uspět Episode 3 k Half life 2.. S Colonial Marines se můžeme pomalu rozloučit.... a další AAA tituly nevidím. Pirátství jinak odsuzuji, letos vysloveně lituji jen koupě FC 2. Ostatní hry mě ale už prostě tolik nebavily jako ty v loňském roce ..prostě tomu chybí šťáva ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:48:22
avatar
left 4 dead zabavi na dlouho..a jeste prijde gtaIV
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 13:26:52
avatar
piráti mají proti standartním zákazníkům spoustu výhod: rychlé servry(ikdyž placený, ale né zas tak moc), hru v podstatě zadarmo, slušný servis(když někomu něco nejde neni sám a ostatní poradí). standartní uživatel má hru za prachy s licenčními omezeními --> to je realita
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 15:36:49
avatar
Ze Steamu mam rychlejsi stahovani......
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - originalita 2008-11-25 13:36:34
avatar
Originalita, to je to co dnesnym hram velmi chyba. Ako tak pozeram nove hry, tak ~85% z nich vykrada napad nejakej inej hry
Naroky tiez nie su bohvie co. Kedysi sa hry robili sposobom, ze ste ich rozbehali aj na o dost slabsich pocitacoch(Samozrejme bolo treba dat nastavenia na spravne urovne). V sucasnosti si ani na minimalnych nastaveniach nemusite skrtnut so zostavou ktora je slabsi priemer.
Hratelnost... To je to co vacinu hier drzi nad vodou(moj nazor). Staci si pozret nejake starsie tituly, ktore sa stale hravaju. Preco asi, ked je milion inych, s lepsou grafikou, lepsou AI lepsim prostredim... ...a ziadnou hratelnostou.
Choosse [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:43:01
avatar
Proč jsem Fallouta2 dohrál 4x
Proč tatík už 5 let hraje Heroes 3
Proč mne jedna hra baví a jiná mě omrzí po hodině.
Dejte mi odpověď a svět bude jednodušší.
Já vím že hra která mě baví musí mít motor.
Musím mít před sebou nějaký úkol, variabilní řešení.
Je sice hezká volnost pohybu, ale pokud mě nic nenutí hrát a řešit problém tak mě to omrzí.
Je sice hezké přijít z práce, sednout za komp a podívat se na krásný západ slunce nad pouští, když už jsem ten skutečný kvůly dešti nevyděl, ale na to si nemusím kupovat hru
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 14:18:09
avatar
Ted jsem cetl ze dokonce jen 4% her je ziskovych , to uz mi prijde jako velka pitomost. Za takove situace by hry snad ani nikdo nevyvijel...
Hlavni problem vidim ve vydavatelich, kteri jsou nesmirne konzervativni a nedovoli ve hrach originalni a nove napady. Jak je ale videt skodi tim hlavna sami sobe, protoze kupovat porad to same v lepsi grafice
Ale snad se blyska na lepsi casy kdyz tak konzervativni spolecnost jako EA vyda Mirror's Edge
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:28:53

Ale 4% od těch her, které se vyvijely a těch, co se jen projektovaly, ale k vývoji nedošlo.
4% uspěšných projektů
20% uspěšných vyvinutých a prodávaných her.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:29:52

sorry, 2x se odeslal stejný message
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Řešení 2008-11-25 14:28:10
avatar
Já si myslím, že kromě kvality, je třeba taky dbát na servis. Když si koupím hru, tak NECHCI, aby si hra instalovala kdejaký backdoor nebo policajta na DVD mechaniku (viz jistá ruská společnost specializující se na toto odvětví). Naopak očekávám, že se hra bude sama aktualizovat, a že si ji budu moci koupit online.

Takže u mně je rozhodnutí snadné - nakupuju přes Steam. Jednak tam mají velmi dobré ceny, pak se tam nenajde vyloženě špatná hra a hlavně je to pohodlné a funkční. Nikdo ze mně nedělá apriori piráta. Navíc třeba TF2 je prostě vynikající hra, u které se dá strávit mnoho hodin zábavy (a která je neustále doplňována o nové mapy, funkce, zbraně apod.) a v balíku s kompletním HL (+ Portal, což jsou taky moc dobré hry, na které existují tuny modů zdarma) stojí jen pár stovek.

Jinak single player hry nehraju, jediná světlá výjimka je HL, právě kvůli krásně prokreslenému příběhu, herní fyzice a některým spektakulárním herním okamžikům.

Moje "top" netové hry jsou starý dobrý BF2 (zatím nejlepší hra co jsem kdy hrál, i přes jeho stáří a nedostatky v síťovém kódu) a pak TF2
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 15:12:32
avatar
Ve zkratce, krast se nema. Ale distributori nas okradaji. Takze jak to je Proste zacarovany kolotoc. Kazdy se musime ridit podle svych moralnich hodnot.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 16:42:00
avatar
Osobne mam originalne hry len MMOG a multiplayerovky ... Ked v praci nerobite alebo spravite svoju robotu zle,takisto vam nezaplatia alebo zaplatia menej ... Preco by som mal teda kupovat kazdu hru,ktoru si chcem zahrat, ked vacsina stoji za prd ?? Podporim niekoho,kdo spravi kvalitnu pracu a nie nejaku kravinu za ktoru si pyta pomaly 2 litre ... Staci pozret na Valve ... Orange box ... 5 hier za cenu jedneho "AAA" titulu ... Tomuto hovorim ferovost ...
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jiný přístup 2008-11-25 16:50:16
avatar
Je zde ještě další řešení, jak vyjít s méně penězi, nekrást a hrát kvalitní hry legálně.

Počkat si nějaký ten měsíc na zlevnění titulu. Mám už takhle dost her, v podstatě většinu, byt třeba rok staré,ale mám je origo. A nevím, že bych o něco přicházel.

Stejně kupovat hru hned při jejím vydání je úplná blbost, za tu dobu, než cena spadne, je vydáno mnoho opravných patchů a kvalita samotného hraní je pak na vyšší úrovni..

Takhle teď třeba čekám na X3: Terran Conflict
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:31:56

Ano. A tak nekupůješ ůplný šmejd.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EHW vs DD 2008-11-25 16:52:49
avatar
Proč to vychází jinak? Snadná odpověď, porovnejte si někdo ty testovací sestavy. Nemusíte být Einstein aby vám došlo, že na chipsetu 790i a 790FX asi nepojedou grafiky stejně, že?

Kromě toho, DD tu má 3GHz Phenoma X4 a oni taktnoutý C2D na 3,5GHz. Což pravda na hry nějak extra vliv nemá, ale nějakej bude.

Takže ano, překvapivě nVidia grafiky fungujou lépe na nVidia chipsetu a ATI grafiky na ATI-AMD chipsetu.. to je objev, co?

V rámci neutrality bych doporučoval testovat na X58. Umí SLi i Crossfire.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:10:09
avatar
to podla mna nieje prave najrozumnejsie,testovat na x58 ... Ati ma s x58 problemy, zevraj sa to uz opravilo ale podavali tam velmi slabe vykony ... Vela stranok testovalo prave na tomto chipsete a tym podporilo "hype" ake skvele su BB2 ovladace a ako porazaju ATI ... Problem bol v tom ze to ani nebola zasluha BB2 ale blbych ATI ovladacov ... A dalej ,naco testovat na chipsete, ktory si takmer nikdo z nas nemoze dovolit ? Core I7 procak + X58 stoja dokopy 20 litrov ,za to uz mate poriadnu masinu a 19" LCD ... Nechapem preco si tie "profesionalne" weby nemozu dovolit 2 zostavy ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:29:04
avatar
a testovanim ati na amd a nvidie na intelu zas privolas kopec fanousku kteri budou rvat ze nvidia byla zvyhodnena pouzitim vykonejsiho procesoru...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:48:49
avatar
pci-e standarty by snad mely byt stejny nebo ne?? nikde sem nevidel prokazany ze grafiky nv jsou zamerne na amd cipsetu zpomalovany nebo naopak nebo uplne naopak ze amd grafiky jsou na amd cipsetu zamerne zrychlovany dokud to tak zustane je to uboha koncpiracni teorie duvod jinych vysledku bych hledal spise mezi klavesnici a zidli, a pro ty co by tohle treba spatne pochopili tak proste v jinem testovani ve hrach. ony ty lokace jsou uz casto dost ruznorody a neni neobvykle ze nekde to vice vyhovuje ati a nekde nv karte
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 21:01:21
avatar
Mno, shodou okolností mam já HD 3870 a kámoš 9800GX2. A shodou okolností mam já 790FX a on 780i. On má Q6600 já X2. Oboje jede na 3GHz, ramky totožné.

Zprovoznit GX2 na 790FX byl děsnej porod (z nějakého důvodu nVidia ovladače sabotujou ty ATi, takže sem měl co dělat abych rozchodil desku). Opačně to bylo kupodivu snazší. Každopádně tě můžu ujistit, že ATi na nVidia chipsetu jede hůř, než na ATi chipsetu a to samé platí naopak pro nVidii.

ATi-AMD desky z toho vycházej o něco lépe, protože rozdíly ve výkonu byly menší u nVidia karty na 790FX než u HD 3870 na 780i.

Zkrátka, nVidia chipsety a ATI grafiky se dohromady moc nemusí, ale v případě ATi-AMD chipsetů a nVidia grafik se nic moc neděje a všechno funguje, když člověk překousne menší porodní bolesti při instalaci. Ale ona je GX2 vůbec problémová..

Každopádně bych pro testování grafických karet doporučil spíš nějaké neutrální chipsety, nejlépe ty Intelácké.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 23:20:38
avatar
Četl jsem i názory a zkušenosti opačné, a i zkušenosti, že si ATi karta vedla lépe na nVidia čipsetu než na intel čipsetu, a nVidia karta to měla přesně naopak. Osobně pochybuju, že to mělo co dělat s nějakým záměrným snížením výkonu jen pro jednoho výrobce, ostatně zde test - Odkaz, žádné rozdíly mezi čipsety ve výkonu u nVidie nepotvrdily.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:50:58
avatar
a x testu desek vsude mozne na internetu dokazuje ze vykony jedne karty na vice deskach jsou totozne
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 16:55:25

Ale stejně .. bodejť by se nekradlo .. takovej amík si za svoje dolárky koupí 5 her najednou a nějakej extra průvan mu to v peněžence neudělá .. zkrátka a dobře .. je to drahý jako prase!
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 22:19:53
avatar
je to dáno tím že cena hry je stejná prakticky pro všechny země, ale průměrný plat v americe či v anglii(kde mimochodem taky nemají moc potuch o tom co je to warez a pirátství) je několikrát vyšší než u nás.
Osobně sem nějaké dva roky žil v Anglii, kde sem si začal kupovat jak hry tak i jiný software a přitom mně to moc peněženku neprovětralo. Když sem se vrátil nezbylo mně nic jiného než se zase občas uchýlit k pirátským kopiím.
Je to hold blbý systém jednotných cen.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 15:15:40

No jasný to chápu a proto mě štve, že i přesto sondování Evropy si stěžují jak se na starým kontinentě krade, ale to, že je finanční situace úplně jiná a moc dobře o tom ví, tak to už je netankuje, takže jaký si to uděláš, takový to máš.
c0llmY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nejelpší ochrana 2008-11-25 20:02:48

Nejlepší ochrana PC her je jednoznacne multiplayer podle, protoze všechny hry snad co znám a pokud je mi znám tak po netu prostě nepoběžej.
c0llmY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nejlepší ochrana 2008-11-25 20:03:20

Jasný že například CS-steam vs.NON-steam.NON-steam je vlastne crack,díky kterému se hra dá hrát na non-steam servrech,ale VALVE si to ošéfovalo pravidelnými update orig. verzí-->lepší požitek ze hry,více možností ve výběru servrů,postupné odstranění bugů hry.Což si myslím ,že spoustu lidí sáhne spíše po originálu,jestliže ho hra baví.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:33:59
avatar
ale kvuli tomu si s cs-steam nezahraju na non-steam ligach, takze si stejne ten non-steam musim stahnout. aktivita ve steam ladderech je u nas tristni.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 20:43:24
avatar
Nevadí začnu chodit do hospody,stejně ty hry stojí za starou bačkoru.
Choosse [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 21:42:57
avatar
Mezi námi děvčaty Život je taky takové akční RPG které se občas blbě hraje.
Grafika ucházející, fyzikální efekty ujdou, ale kdo vymyslel ten příběh musel být asi magor.
Je to hra kterou by podstatně vylepšila možnost SAVE a LOAD. Jsou v ní sice krásné pasáž které bych si s chutí načetl a zahrál znova, ale některé ty úkoly bych nejradši přeskočil.
Nemluvě o hodinách nudy.
Sice jsem ve třetině herního času, ale někdy mám chuť s tou hrou seknout. Je tu ale reálná možnost že ji budu muset hrát od začátku a to mě neláká
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 22:00:02
avatar
máš recht
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diskutovaný Test na EXH 2008-11-26 16:20:35
avatar
Výkon 4870 v Crysis na Exh je nesmysl,mám odzkoušené při stejném nastavení a stejné mapě je průměr 27fps.Jinak ja to hraji na 4870 1680x1050 fanatik 4xAA a ani tak se nedostanu pod plynulou uroveň.Takže nechapu odkud vzali 18fps a ještě k tomu na detaily hráč. To stejné v Call of duty,těch 46fps by souhlasilo jen v tom případě,že je to nejnižší měřený fraps,průměr bude tak kolem 60fps.Pan Jahoda si koupil asi nvidia 260SP216...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 22:52:39
avatar
Nebuď jak malé děcko, nemůžeš srovnávat FPS, jen rozdíly mezi kartami na stejné sestavě a při stejné metodice. Mně jde subjektivně Crysis hůře na 4870 než mi šel na 8800GT. Sice pochybuju, že jsou FPS skutečně nižší, nicméně o moc lepší to určitě není, obraz se mi při rychlém otáčení znatelně trhá. Kdybych dělal test jen ze samého otáčení, tak by se to možná nepřehouplo ani přes 15 FPS, a když to není testované přes timedemo, tak záleží i na tom, jak tu úroveň prochází.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 16:46:20
avatar
Testujou se snad karty a né celé PC.Mám dva rozdílné PC a na obou šlape 4870 stejně.Takže je nesmysl testovat karty na systému,kde karta od konkurenční firmy nepodává svůj max výkon.Taky si nech dát PC zkontrolovat,když ti 8800GT šlape v Crysis lepe než 4870. PS:8800GT jsem měl a hrál jsem na ní Crysis
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 17:09:06
avatar
Psal jsem, že je to můj subjektivní pocit, a že o tom pochybuju, že tomu tak skutečně je, nekupoval jsem si toxic, aniž bych si nebyl jistý, že je to lepší než bývalá karta. Na nastavení gamer (warhead), 1600x1200, to není plynulé, což nebylo ani u 8800GT, ale u toxica jsou znatelnější propady u rychlého otáčení. Neměřil jsem to, nevím zda FPS padají v této situaci víc než u 8800GT, možná to bylo stejné nebo i horší, a teď je to čistě můj subjektivní pocit.
Stačí abys tu samou mapu procházel bez toho mnou zmiňovaného otáčení, nebo jen stál na místě a jen se rozhlížel, a FPS budeš mít určitě úplně jiné než já, proto je nesmysl porovnávat někde jinde naměřené hodnoty, když nevíš jak to probíhalo (nebo se jedná o timedemo?). A jestli jsi přesvědčen, že záleží jen na grafice a ta musí podávat stejné výsledky na každé konfiguraci, tak nevím o čem se bavíme, jen ztrácím čas. Já to hraju 1600x1200 bez AA a pod plynulou úroveň jsem se při nastavení gamer dostával zcela běžně.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 18:31:11

Test je prave o tom, ze vytvoris stejne podminky a nasledne z chovani v techto stejnych (!) podminkach vyvozujes zavery. Kdezto ty vyvozujes zavery a nehodlas nam predlozit ani podminky za kterych jsi jich dosahl. Promin, ale tvoje informace ma pro me nulovou vypovidaci hodnotu. Jeste jsem nezazil, aby na dvou rozdilnych strojich bezelo vse stejne a to uz se vubec nebavim o tom, co vse tam mas nainstalovaneho a dalsi atributy ovlivnujici vykon. Ale holt tobe bezi na obou dvou 4870 stejne.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:25:01

A jsme zase u toho, me to taky beha jinak. Ale nemam Catalysty 8.11, nemam n790i. Zkratka porovnavej metodiku ne jednotlive vysledky. Stale to same dokola.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-25 22:08:47
avatar
Jinak budoucnost her bych vyděl v kvalitním multiplayeru. Čistě single hry, které navíc mají neuvěřitelně krátkou hrací dobu prostě skoro nikdo nekupuje a pořidí si pirátskou kopii. Ale hry s kvalitním multiplayerem jdou na dračku protože se s originalkou mužeš připojit na oficiálná servry. Osobně sem sam začal kupovat hry právě kvůli multiplayeru se kterým člověka některé hry neomrzí ani po roce hraní. A to už potom stojí za ty peníze.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 20 % - tolik? 2008-11-26 09:31:42

20 % je sakra dobrý číslo! Jak si asi myslíš, že je to s muzikou? Myslíš, že každý CD, který je v regále, vydělává balík peněz? Ani náhodou! U muziky je to zpravidla tak kolem 5 % titulů ziskových a živících těch 95 % neziskových. A dovolím si opravit jednu drobnou nepřesnost v tvém článku - náklady nenese vydavatel hry (popř. kapela u hudby), ale společnost, která hru (CD) vydává.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-26 10:41:36

"náklady nenese vydavatel hry ..., ale společnost, která hru... vydává." ???
Asi chtěl jsi říci "zhotovitel hry"?
Ale to také nebude pravda.
nutak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - USB 3.0 10 X rrychleji to jde 2008-11-26 15:02:23

http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_mycontent&task=view&id=1640&Itemid=75
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekPondělí, 25 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 414x
Komentářů: 4
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1029x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 731x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1109x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1255x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1592x
Komentářů: 0