Activision oficiálně: Letošní Call of Duty bude na houby, MW2 nepřekoná. Souhlasíme. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 12 February 2010
altKonečně upřímné PR, kterému se dá věřit … skoro ...

 

 

Je asi běžné, že každý výrobě, vývojář, vydavatel, prostě někdo kdo něco nového uvádí na trh, prohlašuje o tom, že je to lepší než to staré, nebo minimálně lepší než cokoliv, co má konkurence. Že si podobná prohlášení může dovolit jen hrstka firem, u kterých má člověk jistotu, že tomu tak bude, je bohužel také pravda.

Rozhodně se ale příliš často nestává, aby Vydavatel hry, shodil nový díl ještě před tím, než se vůbec představil.  Abychom byli fér, on vlastně ten díl neshodil, jen to prostě tak vyznělo, což asi nebylo úplně v plánu. Zkrátka šéf Activision prohlásil, že MW2 dosáhlo tak velkého a nečekaného úspěchu, který je prý zásluhou jeho kvality (upřímně to na tom má tak 10% podíl maximálně – nijak zvlášť výjimečná, novátorská nebo technologicky kvalitní hra to opravdu není), podpoře ze strany prodejců (1% vliv na prodej maximálně), marketingu (55% minimálně, protože marketing stál podle mě víc než udělání té hry) a relativně přívětivého prostředí na trhu (to na tom má vliv tak 34%, protože vlastně na trhu loni nic moc nebylo a tak se hrála každá blbost – vsadím se že kdyby to byl silnější rok, zdaleka by se tak MW2 nedařilo a hodnocení hry by také byla o 10-15% nižší). A šéf Activision pokračoval:

Nečekáme, že by se letošní díl Call of Duty dočkal podobného úspěchu a prý je to kvůli větší konkurenci na trhu.

Upřímně řečeno, bezezbytku souhlasíme, jen by to chtělo doplnit o pár věcí. Call of Duty MW2, pokud si na něj ještě někdo dnes vzpomene, byla dobrá hra na první a druhé zahrání, pak ale vyprchal Wow filmový akční efekt a už si na ní ani nevzpomenete. Díky neexistující konkurenci jsme byly za hru rádi, ale chybělo kvalitativní porovnání, to se nám ale blíží s novým Battlefieldem a zatím to vypadá na pořádný výprask pro Call of duty. No a letos se čekají silné tituly jako Crysis2 a Medal of Honor a proti těm rozhodně letošní Call of Duty neuspěje. Bude totiž až na zajímavé prostředí (Vietnam) stejné a tedy již ohrané, jako ty starší a hlavně bude strašlivě ztrácet na grafické stránce. Crysis 2 to bude opravdu těžký soupeř a Medal, to je zase návrat něčeho, co jsme tu už dlouho neměli. No a pak přidejme další tituly, které prodeje COD rozhodně sníží, v čele s chystaným Fallout: New Vegas ve vylepšeném kabátku nejlepší hry roku 2008 (Fallout3) a nelze než souhlasit a je dobře, že si Activision nedělá přehnané naděje. Úspěch Cod MW2 letošní díl Call of duty rozhodně nezopakuje, snad to neznamená, že se vykašlou na dodělávání alespoň herně ucházejícího dílu a nevydají jen prostě další díl, který bude vydělávat jen na slavném jméně.

Zdroj: DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 00:35:26
avatar
Přeju DICE, aby se jim alespoň něco zdánlivě podobnýho prodejům MW2 povedlo s Bad Company 2. Po Mass Effectu 2 se na tuhle hru těšim opravdu hrozně moc, protože jdnička byla skvělá a mám v ní nahráno spoustu hodin. Dále jim přeju, aby EA nemrštila pár dnů před vydánim hru na torrenty, jako se to stalo kdysi s Crysis a teď i s ME2. K MW2 se vyjadřovat nebudu, protože slova chvály by to rozhodně nebyla a po zkušenosti se signlem, víc v tomhle ohledu věřim Treyarchu, protože World at War se mi rozhodně v kampani líbilo víc než MW2. V mulťáku nevim, nehraju CoD MP : )
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2010-02-12 01:05:18

tak tento clanok je podla mna dost mimo; nechcem sa dotknut autorovych schopnosti analyzovat obsah hry, ale v tomto clanku porovnava upne nesurode veci; ok sry podobne si su v jednom, su to PC hry; CoD MW2 ma taky obrovsky uspech vdaka chytlavemu MP a nie vdaka linearnemu SP, ale tento "detail" asi autorovi clanku unikol a preto sa rozhodol porovnavat MW2 s Falloutom 3 nad cim som len neveriacky krutil hlavou; to je to iste ako keby niekto porovnaval karabinu m4 s tomahavkom a povedal, obe su sice zbrane, ale ked hodis po niekom m4 tak to nenarobi taku paseku ako tomahavk
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 01:08:58
avatar
multiplayer MW2 se proti tomu z prvnímu dílu a proti COd2 téměř nehraje ;)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 02:36:49
avatar
A po vydání BFBC2 nejspíš hráči zmizí.. jo ta beta má mouchy, ale uááá.. je to fakt dost dobrá hra. Neskutečný jak dlouho sem byl schopnej hrát tu jednu blbou mapu.

(lvl 11 .. vše na max)

A ne.. další CoD fakt nemá šanci, obzvlášť pokud nedostanou rozum a neudělaj dedicated servery. Mě přijde, že jejich návrháři ty hry snad ani nehrajou, jinak by takový blbosti nemohli vypustit.

Je tak neskutečně snadný navrhnout dobrou hratelnou a současně přiměřeně realistickou hru.. a oni to prostě nemůžou udělat. Bleh. Zlatý Project IGI.
kozel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:14:20

BFBC2 už teď MW2 drtí znám mnohem víc lidí co hrají betu než lidí co si koupili MW2 (a nělolik jich po vydání koupí i plnou). Jo a v betě sou některý ty mouchy parádní sme s kámošem přišli jak na to aby se dala dat optika 4x na jakoukoliv zbraň

A k článku: DD k těm tvým procentům bych ještě dodal nostalgii z prvního dílu kdybych cod4 nepařil asi rok a půl tak si to nikdy nepředobědnám a asi bych to ani nekoupil... prostě sem si nedovedl představit že když tam nebudou dedikované servry jak to bude na h****
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 20:54:35
avatar
Četl jsem, že dedikované servery se uvolní s příchodem nového DLC...

Mě zase ten BattleField tolik nebere, je z toho moc cítit snaha překonat Modern Warfare 2 a to semi nelíbí..

Taktéž mi přišlo nevyvážený, že se hned objevím (respawnu) a sundá mě nějakej zmetek v Apachovi

Neříkám, že BC2 je špatná hra (je výborná), ale to, co tu hru vynaší do nebe je fyzika (či snad něco jiného?) a u Call of Duty: Modern Warfare 1,2 (WaW nepočítám, to samí jako MW1 ale v jiné době) je to především příběh a ten filmový nádech.... V tomhle MW2 vede


Navíc bych si nebyl tak jistý.. Proslýchá se, že k té betě je dostání tolik klíčů, protože se hromadně ruší objednávky..

EDITACE: Člověk tady řekne skvělou informaci a dostane mínusky
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 08:11:26
avatar
Opravdu DD nevim, proc MW2 hodnotis jako siglplayer hru. Je to cista multiplayerovka(jen muj osobni nazor) a singl je proste jenom takova pridana hodnota, alespon tak to beru ja a vim, ze i lide v mem okoli (pac nekteri ani singl nehrali a hraji jen multiplayer). Jak rika smrtihlav, to tvoje porovnavani je jak porovnavat jabka s hruskama.
A ze se multiplayer skoro vubec nehraje? Vcera jsem MP hral a bylo tam pripojeno pres 90 tis lidi, jestli to je pro tebe nikdo, tak opravdu nevim. To ze ty nehravas MP je jenom tvoje vec, ale pak to takhle neporovnavej, protoze hodnotis neco o cem nemas absolutne ani zdani. Nemam moc casu hravat, ale CoD MW2 v multiplayeru uz mam nahrano cca 110hodin(singl jsem mel dohrany za cc 6hodin) od vydani a za rok to bude mnohem vic(CoD MW1 mam odehrano cca 350h). Takze pro me osobne je tahle hra mnohem hratelnejsi nez treba ostatni hry, kde treba singl trva 40-50hodin hrani. Takze se priste radsi poradne zamysli a podivej se na to i z jine stranky a hodnot hru jako celek, nez priste zase ze sebe vypustis takovy "tlapanec"
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 08:21:29

Tady nejde o to jestli multak hraje vic ci min lidi(a vez ze ho bude hrat cim dal min lidi az ochladnou nadsenecke pocity), tady jde o to ze ten multak naprosto neodpovida schopnostem hracu ale kvalite pripojeni a kvalite PC u ktereho bezi "server", jen jsem to slysel jak chlapci "vyresili" MP a vstavali mi hruzou vlasy na hlave a radsi bych se zabavil zabugovanym CSkem(kdybych nehral momentalne AION) nez tenhle lagujici "porod"....
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:34:46
avatar
Promin, ale na tohle jsem absolutne nereagoval a neresil. Zminoval jsem uplne jine veci, co zmatene porovnaval DD. K tomu poctu hracu jsem se vyjadril jenom proto, ze DD placnul absolutni blbost, ze to nikdo nehraje. A podle me 90tis neni "nikdo". Hral jsem ve sve dobe CoD2, pak CoD4, opravdu jenom chvili CoD5 a ted aktualne hraji CoD6, jako vice mene s tebou souhlasim, ze bez dedikovanych serveru je to naprd a do budoucna to urcite bude mit vliv na odliv hracu, ale o tom to je. Ja taky kazdej rok hraji jinou MP hru, proste prechazim z jedne na druhou. Ale neni to zase tak strasne jak to vykreslujes, ohledne tech lagu. Kdyz s tim umis zachazet, pozvat si do hry pratele atd, tak je to pohoda a nejaky lagy sem nezaznamenal. Ale samozrejme ten problem tu je, jen to chce mit spravnej pristup. Jinak, chce si to hlavne zkusit vis. A ne jenom "slyset" Pac kazdej toho pak napovida, jedna pani povidala, znas to. A pak se tady nemaji sirit bludy, kdyz JPP.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:52:47
avatar
skor vacsi problem nez lagy su cheatery ale aj to uz nastastie ubuda ale aj tak by to chcelo pb
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:58:38
avatar
No musim ti rict, ze to neni problem teto hry, ale problem vsech her. A za to nemuzou vyvojari ani samotna hra. Ale lide(cheateri) kteri toto provozuji. Opravdu tyto individua nechapu, co z toho pak maji.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 11:28:36
avatar
no tuna to je problem hry kedze nema poriadnu ochranu proti nim,nema konzolu,a na dedikovanych serveroch byva dost casto admin ktory kickuje takyto odpad spolocnosti
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:18:28
avatar
To je pravda co rikas. Samozrejme taky me ta nepritomnost dedikated serveru pekne dopalila, pri uvedeni MW2 a vlastne i pred jsem na to nadaval kde mohl. Ale uz je pozde brecet nad rozlitym mlikem, uz to tak proste je, a hra jako takova spatna vubec neni. A na druhou stranu jeste dodam, kdyz je ta podpora, tak se to administratorstvi taky pekelne zneuziva Nestalo se mi jen jednou, ze kdyz se cloveku darilo a byl prvni, tak byl bezduvodne ze serveru vykopnut, ze proste nekdo nemohl unest to, ze by nekdo jiny mohl byt lepsi
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 13:39:22
avatar
nj alebo ked das viac krat admina ale tak to je o ludoch a racej dostanem kick zato ze sa mi dari nez stale umierat vdaka aim bot a wh...
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:19:40
avatar
Možná jsem pirát sedmi moří, ale cheaty sou fakt totální degradace jakéhokoliv hraní a nedej bože multiplayerového. To je taky hlavní důvod proč CS 1.6 hraju jen přes hamachi s kamarády. Radši budem hrát s botama 5 lidí než někde se vztekat na serverech (neoficiálních). Uzavřu to jediným cheatem co si budu pamatovat až do smrti. IDDQD
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 16:59:51
avatar
njn to mate ty nelegalni hry na nonsteamu bylo vzdycky spousta cheateru nebo noobu...to lepsi to nehrat vubec ale kdyz ja hral jeste klanove csko, tak treba mym hodne oblibenym serverem bylo iii. na ten byl snad nejlepsi connect v cesky republice, pingy casto jen kolem 15ms a hraci vzdy only skill a zadny cheaty kdyz publick tak proste jedine tam nebo jeste na jednom, ale nevim jiste jak se menoval. mozna phoenix ale fakt uz nevim
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 21:22:52
avatar
No, já hraji CSko na publicích a přestože tam kolikrát cheateři mají sraz, dá se to.. Alespoň jako základ, než se ze mě stane druhý SpawN (Legenda CSka, kdyby někdo nevěděl, kdyžtak dám vodeo o něm (jenom fragy, žádnej videoromán )

Pokud už se Ti "poštěstí" hrát s cheaterem a má "pouze" WallHack, tak se to ještě docela dá. WallHack používají hlavně slabší hráči, protože kempí (tak +- 30% všech cheaterů).. Pak je tu SpeedHack- to často vídám hlavně na mapách typu fy_ (10mx10m).. Jinak se to moc nepoužívá (+- 10%).. Nu a nakoneec je ten nejhorší cheat- AimBot- 60%.. Tohle se dost často používá jen z nudy, ale kdekdo ho používá i kvůli skillu, přestože je je po SH nejlíp viditelnej..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 21:49:00
avatar
jezis tenkrat spawn a to jejich sk nuly ja fandil fnaticu...ti meli taky public kde sem si obcas zahral..tam hraval dost casto forest z jejich teamu a supal si to pekne..ale taky sem mu parkrat hlavu dal
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 12:16:10
avatar

Já hrál na serveru NecroRaisers.. Ale teď je Not responding

Tak f0rest, to je taky docela týpek... :-)
Jen my, Češi, nemáme nikoho na profesionální úrovni (čili nejlepšího..)m Slováci maj Dev1ho a mi nic..
No, sláva alespoň za tými jako eSuba, sn00py a NecroRaisers..
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2010-02-12 09:46:44
avatar
Je 9.48 a MW2 právě hraje 46970 hráčů a to jen v evropském regionu, docela slušné číslo na to že je ráno a že tu hru nikdo nehraje. V odpoledních hodinách se čísla pohybují okolo 150 000, ale třeba jsou ti hráči jen přihlášení a fakt to vůbec nehrají
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:40:32
avatar
Ano, presne Borgi*, dekuji za upresneni. Njn, pro DD-ho jsou holt asi tisice lidi hrajicich MP proste nikdo, protoze MP prece sam nehraje. A na vsechny hry se diva a hodnoti jen jako sigleplayer. Opravdu by se to chtelo obcas podivat na veci z vysky a ne jen z jednoho slepeho uhlu.
D3aTH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 09:58:14

CoD: MW2 je progamingově mrtvou hrou, díky zkaženému MP. Zahrát si jí můžete maximálně na nějakém pubu, ale klasika 5v5 zápas je téměř nemožný. CoD 2 a CoD 4 má mnnooohem větší zastoupení.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:43:09
avatar
Souhlasim ze pro progamingovou scenu je to nepouzitelne. Ale k cemu me to je jako obyc hraci. Nejake progaming je me ukradene, neznam zadny jmena, proste nic. Chci dojit z prace domu a treba dvakrat tydne si na chvilicku zahrat a odreagovat se sam. A to svuj ucel plni tato hra na 100%.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no ale 2010-02-12 12:49:23
avatar
A kolik opravdu PRO GAMINGOVÝCH hráčů hraje to slavné CoD2,CoD4, 100-200, samozřejmě nepočítám klany 12ti letých dětí co si hrají na PRO gamery, dají si clantag "eGaming" nebo "eSkills" a komunikují ve hře přes Skype . MW2 taky můžou hrát clany proti sobě, je tam Private Match, podmínky jsou sice horší(nejsou dedicated servery) ale zápasy se hrát dají.99,9% hráčů nejsou progameři takže je to jedno, nejhranější CoD hrou je momentálně MW2 a to nikdo nevyvrátí Je to lepší že MW2 neni progamingovou hrou, když jsem viděl jak osekali CoD4, tak se mi zvedal žaludek
D3aTH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:00:16

CoD: MW je progamingově mrtvou hrou, díky zkaženenému MP. Zahrát si ho můžete maximálně na nějakém pubu, ale klasika 5v5 zápas je téměř nemožný. Hry CoD 2 a CoD 4 mají v progamingu mnooooooohem větší zastoupení komunity.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:48:36
avatar
ja by som skor povedal ze cod 4
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Multiplayer 2010-02-12 07:11:46

Nechci nějak rýpat, ale já s kamarády hrajeme na multiplayer pořád stařičký COD2. Tento díl patří z hlediska multiplayeru k nejčastěji hraným z celé serie.
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - starý engine 2010-02-12 08:33:51
avatar
Tak jasně že je nejranější, ale to je jak s Countrem, jede to na každý shitce takže to máš logicky nejvíce příznivců.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 11:44:54
avatar
counter strike source je hlavne super
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:08:20
avatar
To ani ne.. Já hraju 1.6ky, to má váhu, mě prostě přijde Source o ničem...

Ale tak když se Ti to líbí, proč ne, že?
Kyblik78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - súhlasím 2010-02-12 07:33:35

Musím súhlasiť so "smrtihlavom" autor článku je mimo. Hra je o tom aby sa dobre hrala a bola zábavná a to MW2 na 100% spĺňa. Tie jeho divné percentá si mohol odpustiť.
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 08:14:08
avatar
Vďaka chytlavemu MP, ktery je kvuli nemoznosti pouzit dedikovane servery skoro nepouzitelny?
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:47:45
avatar
Hral jsi to vubec? Ja to hravam a nerekl bych zvlastni zkusenosti, ze je to nepouzitelne. To ze nekdo neumi pouzivat IWnet, neznamena ze je ta hra nepouzitelna ;)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:50:44
avatar
tak aj to uz bude coskoro vyriesene ale cod 4 ostava neprekonane tuna to uz neni tak o skille ked ma clovek ac130
swena0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:13:31

aaaaaa jinej redaktor prosíííííím nebo aspon dva a střídej te se...mě vůbec nezajímají vaše odhady procent ani neustále se opakující narážky na hodnocení a sem překvapenej že jste nezmínil jak konzole zbržďujou vývoj..myslím, že by to chtělo říct ještě v dalších 5ti článcích, zřejmě to ještě hodně lidí neví....
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:29:23
avatar
Pěknej článek a pobavil mě.. Tohle prohlášení se asi Treyarchu líbit nebude


Ale DD, nesouhlasím s Tebou v tohmhle:
Citace:
byla dobrá hra na první a druhé zahrání, pak ale vyprchal Wow filmový akční efekt a už si na ní ani nevzpomenete.


Mám jednou dohranou (kompletně) MW1 a zrovna sem si ji teď stáhl a budu hrát znova (asi už po 4x)... Já bych tu hru klidně mohl zhrát znova a znova a taky mě bude bavit..

CoD 2 sem také hrál asi 5x a pořád mě to baví
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:37:18
avatar
musim suhlasit..pre mna bol singl hrou roku..a naopak mass effect ci 1 ci 2 pokladam za "ne"hru ...ja najdem x ludi co povedia ze je to vyborna hra, ty zase najdes y ludi co maju iny nazor na hru..len uz prosim ta nesnaz presvedciat ludi o svojom nazore, ktory podporujes svojimi cislami...uz davno vieme ze to nie je tvoja oblubena hra a ze si cerveny...chce to nieco objektivnejsie a nie furt o tom istom...
wildesau [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:48:38

No já jsem penízky nachystané na MW2 nechal v šuplíku a koupím za ně BFCF2. Z MW2 jsem neuvěřitelně zklamaný.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 13:57:58

no ja som spravil tu chybu že tie euraače som si nenechal v šufliku ale hned som kupil MW2
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:56:11
avatar
Tak kazdem na to nahlizime jinak, takze se tu strida nazor s nazorem, nekomu libi, nekonu nelibi
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 07:59:47
avatar
jenze my v diskuzich se narozdil od ddho neprohlasujeme za nejobjektivnejsi v celym vesmiru a nesnazime se delat seriozni magazin...
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:53:17
avatar
Pekne receno. Jako nemam problem priznat, ze jsem fanda teto serie, kazdopadne o tom vypovida i muj avatar ze Ale hraji i spousty jinych her a zanru. Jen neco vice a neco mene. Ale samozrejme nebudu hned lamentovat, ze nejaka hra je spatna, protoze nema MP(z moji strany). Tak to proste je a bude, a srovnavat takto hry je absolutni hloupost, tak jak to dela DD, kdyz hodnoti MP hru jenom podle SP.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:35:46
avatar
to že se tobě nelíbí co říkám ještě neznamená, že to není objektivní a seriózní .... ;)
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 16:36:19
avatar
muzes napsat 10 uvah o tom, jak jsi seriozni a mas ve vsem pravdu, muzes tomu dokonce verit, muze s tim souhlasit vetsina tvych ctenaru, a stejne to nemusi byt nutne pravda
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 18:27:16
avatar
stejně jako ty s tím můžeš nesouhlasit ale neznamená to, že nejsem neobjektivní atd. ;)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 18:39:10
avatar
jenze to dokazuji tvoje clanky. psat o vyrobcich applu ze sou kvalitni tak jak sedivy prumer a ze vykonejsi, kvalitnejsi a funkcemi nabitejsi produkty koupis 2-3x levneji rozhodne je neobjektivni. a dokonce to muze byt i protizakonne, protoze to je normalni LEŽ a verejne pomlouvani applu nebo to je tak tezke uvest nejakej dukaz, treba na par prikladech misto toho mazani mych nezavadnych prispevku???nebo jestli jsou moje prispevky na toto tema zavadne tak co je pak ten tvuj clanek???ty svymy clanky, jak timhle o call of duty tak i tim o apple proste umyslne vyvolavas flame. a kdyz po tobe chce nekdo dukazy, tak ho akorat smazes jak male dite.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 09:08:04

Crysis 2 bude po grafickej stranke souper? LOL
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 09:11:25
avatar
Tato hra ma hodne silny wow efekt. Pripadal jsem si jako ve filmu. I kdyz to byla primocara strilecka, tak na me zanechala dobry pocit. Jen kdyby byla delsi. Autori si potlesk zaslouzi. Osobne ji zabavou hodnotim lepe nez MW1 a i ten se mi dost libil. Na odreagovani super.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 09:26:19

To hej hlavne na mna to malo taky silny wow efekt ze som to po dvoch hodinach odinstaloval.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 09:57:38
avatar
DD toto je jeden z najhorsich clankov ake som od teba cital, je tak proti MW2 zaujaty ze to az nieje pekne. Ja myslim ze si na hru spomenie aj dnes vela ludi, vela ju pravidelne hrava ( samozrejeme ti co maju original ). Zrusenie dedikovanych serverov mi vadi z dvoch veci - doma mam casto lagy aj ked mam dost rychly net, v skole je to lepsie a nemoznost vybrat si mapu ktoru chces hrat. Na hru nadavaju hlavne ti ktori nemaju original tak aby to zakryli tak hovoria ze je zla lebo ju nemozu hravat
samozrejme ze hra nieje dokonala a ma kopu chyb a ja by som spravil niektore veci inak ale vlastnost cloveka je ze nieje nikdy s nicim spokojny na sto percent. Ale o tom ze je to dobra hra svedcia aj vysledky v ankete ktoru tu mas zverejnenu od prveho januara.

Co sa tyka noveho Medala, uvidime, na tom prvom trailere to vyzeralo ako cista kopia, co sa tyka bd2, na ten sa tesim tiez, vyjadrenie niektorych ludi su vsak tiez rozporuplne.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:16:19
avatar
tak CoD2 byl nejlepsi dil serie, potom prislo oziveni jmenem MW, dil World at war od treyarchu se mi nejak extra nelibil a myslel jsem ze je to nejhorsi dil serie..no ale potom prislo MW2..a pravem ziskalo titul nejhorsi dil serie..singleplayer byval kdysi preplneny SMYSLUPLNOU akci a melo to smrnc a jiskru...tenhle pl(i/y)tky singl v MW2 stal za ******. pribeh nabral na otackach az od pulky a do ty doby to byla jen TUPA strilecka..a tak se stridali postavy ze jsme v tom mel i gulas chvili...jak rikam od pulky to chytlo ten smrnc..ale to nam z toho zbyva uz jen cca 2 a pul hodiny..chybota na to kolik za to chteli...+ filmovy zazitek? HYPE..zadny filmovy zazitek to nebyl..kdo tohle vymyslel a dostal do podvedomi nevim...ted k multiplayeru..multak COD jsem hral uz od dob prvniho dilu, ale masivne jsem ho paril od rana do vecera s prichodem cod2..nezapomenutelny zazitek..MW1 byl na multak taky dost solidni. WaW bylo na multak uz s hratelnosti dost niz ale i presto jsem to vydrzel nejakou dobu hrat..aspon na dotahnuti do max levelu..a MW2 je proste uplne o nicem..ani nejsem schopny to dotahnout na max lvl protoze me to proste nebavi..nebavi me cekat v takovym zkr*plenym lobby, ktery se 20x zavre/zrusi apod abych potom 10min hral..FFA dat max pro 8 lidi? to ma byt ta rezba na jakou sme zvykli? abych to shrnul..MW2 je rozhodne nejhorsi dil serie..jiste prodalo se x milionu kusu ale na KONZOLE!!!! PC hrac si zaslouzi lepsi hru a promakanejsi nez konzolovy port...a jak mam vsechny dly koupeny myslim ze s cod jsme skoncil...jdu na Battlefielda
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Docela se na letošní CoD těším 2010-02-12 10:23:19

"Zastaralá" grafika mi až tak moc nevadí. Hlavně, aby to mělo alespoň nějaký nápad a nebylo ta úporně klišovité a neoriginální jako WaW a MW2 (hlavně konce obou her byly doslova esencí kýče).

Trochu doufám, že nové prostředí (Vietnam) sérii alespoň trochu oživí.

Doufat, že autoři opustí skrptovitou (prakticky neexistující) AI nepřátel a jejich nekonečné objevování "od nikud", se neodvažuji.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 11:38:47
avatar
No, co se týče Modern Warfare 2, ten konec kýčovitej nebyl (zase můj osobní názor, chápu, že nesedí každýmu), ale u World at War docela jo, no.. :-)

To, že se nepřátelé objevují od nikud mi nevadí, ale kolikrát mi vadí (zrovna před chvílí sem vypnul MW1 Hru jednoho hráče), že prostě naběhnou pod mušku.. Kolikrát se suprově krejou, ale když vidím takovejhle výpadek, hážu granáty... Zlostí samozřejmě.. To trochu, holt kazí dojem
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:43:48
avatar
Uspěch Call of Duty serie vychází z toho,že je pro méně zkušené hráče.Tohle hrajou i lidé,kteří nemají z hraním moc zkušeností a špičkové tituly je nebaví,protože jsou na ně moc komplikované.V mém okolí to tak je.Nejlepší CofD je podle mě druhý díl.Modern Ware si zkušený PC gamer zahraje jednou na max.obtížnost a přejde ji za 6 hodin a už se k tomu nevrátí.MW sice pobaví,ale je to pořád dokola a je celkem jedno,ktery díl hrajete.A co se týče MP to je pořád dokola to samé,prostě nic nového.Mám už 4 roky Countre Strike a už to nehraji,je to nuda.Já nechápu jak někoho může bavit hrát to samé X hodin.Ale děti to zabaví na dlouho.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 21:49:36
avatar
Proč někoho baví hrát Sims půl roku? Na to snad není odpověď...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 10:39:00
avatar
Citace:
all of Duty MW2, pokud si na něj ještě někdo dnes vzpomene

tak to ma pobavilo no nikto dd si nespomene ani tych desiatky tisic hraco co to hravaju den co den kasli nato ked mp nehras tak nehodnot ani hry..
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 11:34:43
avatar
Kto nehra multiplayer MW2 ten si na tu hru len tazko spomenie , hra sama o sebe celkom zabana ale velky dojem na mna neurobila , prirovnal by som to k interaktivnemu filmu , za den alebo dva to dohras a zabudnes , je to konzumny produkt
COD 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 147 ...
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 11:18:59

Nechápu jak může DD hodnotit kvality her a jejich prodeje (úspěšnost), když ještě ani nevyšly?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:34:09
avatar
já to nehodnotil a úspěšnos thodnotil sám šé activisionu ;)
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:27:34

"No a letos se čekají silné tituly jako Crysis2 a Medal of Honor a proti těm rozhodně letošní Call of Duty neuspěje. Bude totiž až na zajímavé prostředí (Vietnam) stejné a tedy již ohrané, jako ty starší a hlavně bude strašlivě ztrácet na grafické stránce. Crysis 2 to bude opravdu těžký soupeř a Medal, to je zase návrat něčeho, co jsme tu už dlouho neměli. No a pak přidejme další tituly, které prodeje COD rozhodně sníží, v čele s chystaným Fallout: New Vegas ve vylepšeném kabátku nejlepší hry roku 2008 (Fallout3)"

No já ti nevím, ale toto je jasné hodnocení her, které ještě nevyšly a ty už víš, že budou lepší než Call of duty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:40:30
avatar
vzheldem k tomu, že máme přesnou představu o tom, jak bude letošní CoD vypadat a kdo za ním stojí, a víme také jak bude vypadat Crysis2 a Fallout apod. tak to není hodnocení, jen shrnutí faktů ;)
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:52:46

Díky za vysvětlení
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 17:09:41
avatar
a co treba ten medal of honor?jako nevim, ale podle me byl allied assault paradni, pacific assault prumernej, ale airbone uz docela propadak, kterej si cod:mw1 i v singlu dalo k snidani moc bych od toho novyho dilu fakt necekal...a o crysis 2 mam taky vazny obavy. uz prvni dil me moc nebavil a nejsem si vubec jistej jestli presun do mesta bude to spravny...dzungle byla jeste aspon minimalne originalni a aspon ti grafici z cryteku, kdyz uz nikdo jinej, se tam mohli vyradit. ve meste se z toho muze snadno stat uplne tuctova strilecka, ktera uz ani grafikou nemusi ohromit. mesto bude proste vzdy hnusnejsi nez tropicka dzungle a more a tak
TukaN1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:06:19
avatar
Call of duty uz dost dlho nie je o SP ale o MP. Tu hru som si nekupil preto aby som mohol prejst SP za pol dna a potom rozmyslat ze na co som si to vlastne kupoval. Vacsina si ju kupuje koli MP ktory ma len jednu nevyhodu a to absencia dedicated serverov
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:27:31
avatar
Tak presne tohle se snazim v cele diskuzi obhajit. Lec mas lepsi vyjadrovaci schopnosti a dokazal jsi to krasne shrnout do tri radku Mam se stale jeste co ucit Ale kazdopadne jsem rad, ze to takhle bere vice lidi.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:36:44
avatar
Já si Call of Duty kupuji výhradně kvůli Singlu, MP jsme hrál jen z řídka, mě nebaví MP hry ano MMO hry, já jsme zatížený na SINGL hraní ...
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:43:21
avatar
Ano, to my uz davno vime. Ale pak DD nehodnot a nehan neco, o cem nemas ani poneti.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:53:43
avatar
Poneti o tom ma a je to nuuudaaaaa
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:55:17
avatar
jasně, já hrál úplně jinou hru ....
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 13:49:04
avatar
Aha, takze jsi ten MP dohral aspon na 70 level? Nebudu se ted zminovat, ze to tak musis udelat 10x , tam se ani ja jako fanda nedostanu, pac proste neni cas tolik hrat. Jasny, chapu ze na MP nejsi, kazdy ma svoje, ale jak pises, hral jsi to jen zridka, typuji zes to tak mozna 2-3krat na chvilu zapnul. V cem se pak ty lisis od ostatnich recenzentu, na ktery nadavas, ze hru ani neprojdou celou, vzdy to delas uplne stejne a pak tady hodnotis MP hru podle SP. Ja osobne si tu hru kupoval cca z 90% kvuli MP a jen z 10% kvuli tomu ze si zahraju SP. Takze asi tak.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 15:06:31
avatar
tak ked si hral iba sp tak hej je to ina hra je to kosicka respawnujucich sa dementov tj cely singel nie ze by nebol zabavny ale raz prejst a stacilo 5/10 za filmovu atmosku zato mp si dam hoc kedy ked mam cas
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 12:59:54
avatar
Tak MW2 graficky nevypadá vůbec špatně a co víc zvládá ji na full i má GT240m v ntb takže paráda ale do dalšího dílu by to chtělo podporu a efekty alespoň DX10.1
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 13:11:29

tak taketo vyhlasenia smerom k vlastnej produkcii.. zaujimave.. to sa len tak nevidi..
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - XD 2010-02-12 13:23:00

Opravdu me to tu pripada jako nejaka beckova komedie.

neni totakdavno kdy dd mel clanek o obektivnosti recenzi recenzentu, a tak nejak po tajnu, nenapadne a ackolivto nebylo moc videt je vsem jasne ze on si mysli ze ON je ten jediny objektivni .)

Ale nene DD nema naprosto zadnou paru, to ze ddho nezajima MP je jeho problem, poku ho bavi hrat proti negramotnemu pc at si hraje, ale v dnesni dobe je jednoznane tahoun MP to to DDho nezajima a je to jeho problem, ale at nam tu nepise clanky o objektivnosti recenzi....

Cod MW bylo tak kure*sky uspesnou hrou JEN diky multiplayeru, to ze se prodali miliony kusu bhem chvilky bylo tak jen diky multiplayeru, to ze drtiva vetsina lidi presla zpet na cod4 je chyba jen activisionu a jeho rozhodnuti ohledne dedicated serveru.

Proc jsou hry jako cs, cod, q3, w3, sc a co ja vim jeste tak neuveritelne uspesne a drti v prodejnosti DDho slavne hry ktere ziskavaji v JEHO OBJEKTIVNIM NAZORU nekolikrat lepsi hodnoceni, protoze MULTIPLAYER.

Ale DD spustisingleplayer napr v cod zjisti ze je tosice hezke, ale ve skutecnosti nic noveho ba co vic da se to dohrat doslova za jedno odpoledne.

Nastesti vetsina lidi neni tak navnich nedej boze zaslepenych a hloupych jako on a vedi ze MP jim dokaze dat mnohem vetsi porci zabavy klidne i na stovky hodin.

Ale DD je preci ten NEJOBjEKTIVNEJSI a jeho recenze jsou primo SPRAVEDLIVE xD
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:00:42
avatar
Za jedno odpoledne dát třeba CoD 2?? Prosím, na nejlehčí a střední možná, ale zkus si to na Veterána
Od čeho myslíš, že tam jsou ty možnosti?

No, tak dávat jako příklad CS, kde žádný "singl" není... Není to trochu divné

Že v singlu není nic nového
Co takový Rainbow Six: Vegas
A nebo i to CoD 4.... V kolika hrách (pokud je to čisté FPS, žádnej simulátor) lítáš v bombardéru (vím o jedné)
V kolika hrách si podniknul tzv. stealth akci na nepřátelské území (zase vím pouze o jedné)
V kolika hrách hrách máš takhle napínavý děj (pořád se bavíme o FPS), skoro filmový

Neříkám, že jsem hrál všechno a taky, že všechno vím.
Ani neobhajuju DDho... Mě je jedno, co si píše, hlavně když napíše co, kdo, jak a kolik.. Nic víc, pokud se Ti tady nelíbí, přece můžeš jít..
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-02-12 14:18:12

Proc reagujete na muj post kdyz jste naprosto nepochopil o cem je ?

Ja tu nesrovnavam singl mezi nekolika hrami - ja reaguji na to jak DD hodnoti, pro nej je totiz mp naprosto nepodstatnej a to ze ta hra je v podstate pouze o MP ho nezajima zahraje si singl a na zaklade toho zhodnoti celou hru...

Ale prectete si to jeste jednou popremyslejte a myslim ze byvam nemelo delat problem pochopit to.

K vasim agrumentum - jsou naprosto nesmyslne - stejne tak bych mohl argumentovat i ja.

Toto snad nemyslite vazne - V kolika hrách (pokud je to čisté FPS, žádnej simulátor) lítáš v bombardéru - na to bych mohl argumentovat v kolika hrach litas ve stihacce ? neni stihacka stejne jedinecna jako bombarder ? vim alespon o peti

V kolika hrách si podniknul tzv. stealth akci na nepřátelské území - v kolik hrach mate herni charakter supermana ? stejne stupidni argument

a takto muzu pokracovat do nekonecna

Ano napriklad cs nema singleplayer ale znamenalo by to ze by ta hra dostala od DDho hodnoceni 0 ? protoze zapne hru a nic se nedeje ? protoze on multiplayer nehodnoti .)

csmozna nebyl nejidealnejsi priklad ale kazdej clovek kterej ma iq i na urovni retardaceby to proste i tak mel pochopit....

A prosimvas UKAZTE MI kde jsem napsal ze cod2 dohraju za jedno odpoledne kdyz uz tu chtete ze sebe vydavat takove rozumy.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:37:01
avatar
Já si myslím, že jsem ho pochopil docela dobře..

Pro jistotu jsem si Váš komentář přečetl 5x. Moc nechápu (jsem asi pod hranicí retardace) to, že řeknete, že mé argumenty jsou nesmyslné..

Bombardér: Áno, to uznávám, to jsem napsal blbě, myslel sem tím, v kolika FPSkových hrách Vás hra pustí k volantu/páce

Charakter: Já bych opravdu neřekl, že v CoD 4 jste nějaký superman..
A v kolika hrách máte charakter supermana? Crysis, Far Cry.. No, vím alespoň dvě

No, jedná-li se stále o CS, tam by už výjimku prostě udělat musel... To je čistě MP záležitost, ale již zmiňované CoD 4 například ne. A ani Modern Warfare 2.. Pokud by to bylo tak jak říkáte:

Citace:
Cod MW bylo tak kure*sky uspesnou hrou JEN diky multiplayeru, to ze se prodali miliony kusu bhem chvilky bylo tak jen diky multiplayeru, to ze drtiva vetsina lidi presla zpet na cod4 je chyba jen activisionu a jeho rozhodnuti ohledne dedicated serveru.


nechápu, na co by tam, byť jen velice krátkej, singleplayer byl...
To by pak mohli udělat CoD Online a měli by 2x vyšší prodeje

A k té ukázce:

Citace:
Ale DD spustisingleplayer napr v cod zjisti ze je tosice hezke, ale ve skutecnosti nic noveho ba co vic da se to dohrat doslova za jedno odpoledne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 17:15:02
avatar
v crysis ses superman...dokonce neviditelnej superman ale ve far cry ani nahodou...staci si zahrat na druhou nejtezsi obtiznost a skakavej mutantik te da dve svihnuti nebo nepritel i na par ran ze samopalu. nene tam fakt nejsi zadnej superman...
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 19:51:53
avatar
To je evidentně taky špatnej příklad, no..

Tak rozhodně seš superman ve F.E.A.R.u
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 22:07:32
avatar
vo fearovi si zbran
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 03:19:42
avatar
tek fear bol vyvazeny to ai bolo peckove a bolo v presile a ked clovek nepouziva bullet time tak je to dost obtiazne 1x som nevedel ze tam daco take je a dost ma stvali niektore casti
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 12:28:01
avatar
Když sem hrál F.E.A.R poprvý, taky jsem ten BT zapomínal zapínat..
Já se hlavně soustředil na to, aby mě nezabili.. A stejěn mě zabili

Jojo, některé části byli těžké, ale hlavně ke konci už sem se přestával bát, začátek.. No, řekněme, že jsem měl velkou spotřebu plenek... Znova to začalo až u těch duchů

Naopak u F.E.A.R. 2 jsem se začal bát naopak až ke konci a v té škole.. Tam to bylo ošklivé
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 14:02:36
avatar
tak fear 1 som sa nebal vobec zato fear 2 bolo psycho som sa skoro prekotil zo stolickou v tej skole aj ked ma zrazu dakto chytil a stiahol cez okno dole to som sa malom dosr*l ale naj pasaz bola tie kancle z fear 1 to bol narez ked som dal kemp a lakal som ich na svetlo z baterky proste genialna hra
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 15:34:14
avatar
No, skoro sem byl rád za boj s Replica Forces, protože tam se neobjevovala Alma, ale jakmile jsem šel sám, tak sem se bál jít za každej roh...


No, ta dvojka byla ze začátku v pohodě, žádnej Fettel na střeše (ošklivej moment hned ze začátku jedničky, jestli si pamatuješ )... Ale pak ta škola, jak na ní spadne ten vrtulník... Bléé

Naopak to metro jako nic moc... A nakonec ten komplex, to je sranda , ale taky sem se bál a dost.. :-)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 03:15:40
avatar
tak neda mi neripnut ale cod2 sa da na veteranoch dohrat za par hodin
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 12:24:11
avatar
No, pokud tu hru několikrát projdeš (předtím, než to budeš hrát), tak se určitě dá, ale z vlastní zkušenosti vím, že to opravdu trvá víc jak pár hodin...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 14:04:52
avatar
tak ja som najskor hraval u nas v kaviarni len mp potom som si to raz doniesol domov a odsypalo to jedna radost az na daktore pasaze kde ma zabili asi 1000x ale dalo sa sice to nebolo az tak ktratke ako mw2 ale tiez to nebol 10h gameplay..
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 19:51:00
avatar
Tak to je ten trénink z MP..

Mě na Veterána trvala nechutně dlouho ta mise, jak musíš zničit ten tank (Ruská část) a pak Hill 400 (Americká část)
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 13:34:46
avatar
chtělo by to aby jim někdo řek aby tam aspon nezapomněli dát dedikáče jinak si to nekoupim ! hraní MW2 multiplayeru přes Steam mě hodně zklamalo
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:37:27
avatar
Ono Steam nemá nič spoločné s tým že MW2 nemá dedikače. Ba prave naopak Steam nemá s Dedikovanými Servermi žiaden problém. Tu sa treba hnevať na IW a Activision ktoré dedikače nahradilo smiešnym konzolovým MP. BC2 bude ale lepsia mame sa na čo tešiť.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 15:42:37
avatar
zas si někdo musí rejpnout tak sry zas tak se v tom nevyznám, měl sem na mysli samozřejmě ten IW net který vybere dost často toho hráče co má nejhorší připojení aby hru hostoval ! navíc poslední dobou je tam dost hackerů, imbotů a podobně a na ně je ochrana VAC která je součástí Steamu krátká, bohužel ! To bylo slibů jak bude hra bez cheaterů a podobně a jak to dopadlo ... v tomhle všem byl nepochybně dedikáč o který se starali admini lepčí ! i když anticheat nefungoval tak jak měl tak tam byl vždy ten admin který tu lamu číterskou vykopnul ale tohle je akorát výsměch všem poctivým hráčům ...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 14:35:14
avatar
Vcelku súhlasím. Veľmi dobre napísané. A ohľadom Bad Company 2 môžem povedat že to jasná voľbá. MP to bude mať výborný a CoD:MW2 môže pri BC2 len plakať v kúte.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 16:37:16
avatar
Citace:
MP to bude mať výborný a CoD:MW2 môže pri BC2 len plakať v kúte.

Citace:
BC2 bude ale lepsia mame sa na čo tešiť

Citace:
hraní MW2 multiplayeru přes Steam mě hodně zklamalo

Citace:
Ja osobne si tu hru kupoval cca z 90% kvuli MP a jen z 10% kvuli tomu ze si zahraju SP. Takze asi tak.

Citace:
multiplayer MW2 se proti tomu z prvnímu dílu a proti COd2 téměř nehraje ;)


Čítate si po sebe prispevky ?
CALL OF DUTY 4 MW2 bude mat najlepší Multiplayer ( pred vydaním hry ) ,
COD4:MW2 ste vynášali do nebies , píšete tu , že je Multiplayer hráva skoro každý hráč , čo má originál hru .
Teraz si prečítajte citácie !!
Plačete tu , že MP je zlý , cheatuje sa , vysoké pingy atd.
Dobre ste vedeli , aký bude multiplayer , tak načo ste si kúpili hru , ktorá ma naprd MP ?
Len tak rozmýšlam , tejto hry sa predalo 12 000 000 kusov.
Prečo ? Koli Singleplayeru ?
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 16:52:18
avatar
No, taky na tom má určitě podíl.. :-)
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 17:49:37
avatar
Neboj sa ja som CoD:MW2 určite nekupil Taky MP môžem z vysoka... A vdaka bohu vedel som to už dopredu tak som sa na CoD:MW2 od tej chvyle ako som zistil tie zmeny v MP prestal tesit a u mna skončil.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 17:01:04
avatar
no 12 000 000 ludi si kupi hru koli 5 hodinam hrania na veteranovi ? za 50€ ? si chory ?
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-12 19:57:22
avatar
No, i tací se najdou...
Ani třeba nové AvP (prý) také netrpí délkou.. Jedna mise cca 30 minut a kolik lidí se na to těší

Pokud hraješ pouze Hru jednoho hráče, myslím, že si to stáhneš (jako žumpař)... Pokud sem jeho příspěvek pochopil (sem přece jenom pod čárou demence, ze Phoenixi )), taky tak udělal..
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-13 23:04:13
avatar
Tak délka hry je hodně relativní. Imo musí být hra dlouhá tak akorát, aby mě v průběhu neomrzela, takže je to u každé jinak. například DA:O mě kompletně omrzel cca v 80% hry, přišlo mi, že je to celé tak nějak uměle natahované, nakonec jsem se musel nutit, abych to vůbec dohrál.
MW1 mi přišlo dlouhé tak akorát, myslím, že po delším hraní by hra začala nudit (navíc má skvělý MP tak na co dlouhý singl), na dohrání dvojky zatím nebyl čas.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 586x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 392x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 900x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1173x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1500x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1333x
Komentářů: 6